| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| funkyman | Adatlap | 114455 | 2009. február 3. 15:25 | ![]() | |||||
| funkyman | Adatlap | 114454 | 2009. február 3. 15:19 | ![]() | |||||
|
Sziasztok! Már rég voltam fent látom mindenki halad a makettel! Nekem nem volt időm az utóbbi időben úgyhogy áll a merci egy helyben! Mindenkinek további jó munkát! Üdv : Funkyman | |||||||||
| brian27 | Adatlap | 114453 | 2009. február 3. 07:02 | ![]() | |||||
| tuning | Adatlap | 114452 | 2009. február 2. 23:33 | ![]() | |||||
|
estét kérlek titeket szavazatok rám. csak 2 perc :) és amit kaptok mailre igazoljatok vissza www.kawasaki.hu/ER-6n nagyon fontos lenne. eddig OB2ik helyt bítorlóm :) | |||||||||
| brian27 | Adatlap | 114451 | 2009. február 2. 22:44 | ![]() | |||||
|
Még egy kis segítséget szeretnék kérni.Mégpedig honnan tudok szerezni Iveco Turbostar 1-es tetőspoilert,vagy vágjam meg a Turbostar 2-es spoilerét rövidre? Segítségeiteket előre köszönöm. | |||||||||
| brian27 | Adatlap | 114450 | 2009. február 2. 22:15 | ![]() | |||||
|
Köszönöm. | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114449 | 2009. február 2. 21:45 | ![]() | |||||
|
Meg még egy igazi retro hangulat kép :) | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114448 | 2009. február 2. 21:41 | ![]() | |||||
|
Szia Brian! Némi ízelítő hungaros tstarokról, amúgy ezen az oldalon sokat találsz: truckphotos4sale.com Simka | |||||||||
| brian27 | Adatlap | 114447 | 2009. február 2. 19:10 | ![]() | |||||
|
Jó estét mindenkinek! Gratulálok mindenkinek az elkészült munkáihoz,és sok sikert azoknak akik épülköznek. Én most egy Volvo FH 12-őn dolgozgatok,és persze hogy Hungarokamionos lesz majd,de már elkezdtem a következő ötleteimet.Megrendeltem 2 db Turbostar-t (ezek is Hungarokamionosok lesznek),és ezekhez kellene segítség.Pl.:ha van valakinek akármilyen Turbostar-hoz légterelő,és megválna tőle attól megvenném.Na persze kellene egyéb háttéranyag is,de Google-n nem találtam (szinte) semmit.Várom a hozzászólásokat. e-mail:brian2727@freemail.hu vagy brian2727@citromail.hu . | |||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114446 | 2009. február 2. 18:45 | ![]() | |||||
|
Szia ChevyG! Én nem vagyok tisztában az árakkal,a Petrbiltet a tesom hozzta németországból jópár évvel ezelőtt! De valaki már irta,hogy ez állitolag ritka darab! Hogy az ára miatt,vagy nem igen van nálunk belölle nem tudom! ZS! | |||||||||
| ChevyG | Adatlap | 114445 | 2009. február 2. 17:38 | ![]() | |||||
|
Szeva! Köszi a képeket! Az előzményekre rájöttem:)) Sokat szemeztem a 379-essel, én csak USA boltban láttam, kb 50-60dodóért, annyi egy italeri-ért -nekem- sok. (pláne a mostani árfolyamok szerint) Ez egy teljesen 1edüálló készlet, vagy más készlettel búrványolták össze az olaszok? üdv | |||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114444 | 2009. február 2. 17:34 | ![]() | |||||
|
Szia Roland! Köszi neked is! Bocs de cseréljétek össze az előzmény feliratokat! Már megint hozom a formámat! ZS! | |||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114443 | 2009. február 2. 17:31 | ![]() | |||||
Szia ChevyG! Köszönöm! De messze még a vég! Ma nekiálltam festeni apránként a cuccokat! Hát majd szépen lassan 2-3 naponta kerülnek majd haza,mivel csak a munkahelyemen tudok festeni a raktárunkba,és kell a száradási idő! Ime a kért képek! ZS! | |||||||||
| Dönitz | Adatlap | 114442 | 2009. február 2. 13:38 | ![]() | |||||
|
Szia Talpi! Köszönöm először is az információt! Másodszor pedig úgy szeretném megépíteni a buszt ahogy mondtad.. először vázszerkezet és utána lemezelés, és a futóművet is kidolgozom majd. üdv.: Dönitz | |||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 114441 | 2009. február 2. 08:02 | ![]() | |||||
|
Hali! Nagyon szép lesz a gép így egyben! A ragasztási problémára és az ujjlenyomatra meg már Talpi leírta az orvosságot. De ettől függetlenül is szép szerelvény lesz! Roland | |||||||||
| ChevyG | Adatlap | 114440 | 2009. február 1. 23:57 | ![]() | |||||
|
Szeva Zs! Nagyon eltaláltad, tök jó stílus, szuper kivitelezés! GRAT! Mely készletek ezek (vontató és pót) üdv! | |||||||||
| csetuka | Adatlap | 114439 | 2009. február 1. 21:48 | ![]() | |||||
|
logikusan van bekötve, java részt! bekötési rajzom nincs. csetukal | |||||||||
| flalys | Adatlap | 114438 | 2009. február 1. 21:41 | ![]() | |||||
|
igen köszi megvannak már a képek visszanéztem! szép munka! porbálkozok akkor a damillal meg pillanatragasztó... majd rakok képet h mire jutottam... véletlenül vmi bekötési rajzod van a kábelezéshez vagy ugy van kötve ahgyo kb logikus? flalys | |||||||||
| csetuka | Adatlap | 114437 | 2009. február 1. 21:25 | ![]() | |||||
|
Szia! Én leginkább damilt használok, több helyre ragasztok fel a vázra tartókat neki és abba húzom bele, így megtartja valamelyest az íveket, réz drótot is próbáltam de nekem a damil jobban bejött. Olvass vissza, nem rég én is egy steyrt építettem meg, hátha ad egy kis ihletet. üdv.: csetuka | |||||||||
| flalys | Adatlap | 114436 | 2009. február 1. 21:20 | ![]() | |||||
|
köszi az infót, ragasztani a meg akkor pillanatragaszóval? (momentglu) flalys | |||||||||
| exec | Adatlap | 114435 | 2009. február 1. 21:05 | ![]() | |||||
|
Kábelezni lehet damillal, műanyag csővel és különböző vastagságú rézdrótokkal is. Én ez utóbbival szoktam. exec | |||||||||
| flalys | Adatlap | 114434 | 2009. február 1. 21:01 | ![]() | |||||
| Lestat | Adatlap | 114433 | 2009. február 1. 17:47 | ![]() | |||||
|
Hali. Érdekelne a könyv keres meg privátban lécci emil cimme a adat lapomon. Üdv.: Lestata | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114432 | 2009. február 1. 17:22 | ![]() | |||||
|
Sziasztok! Tuning! Érdekelne mit tud az a könyv! :) Tempra! DAF DUMP TRUCK mit kóstál? | |||||||||
| Tami | Adatlap | 114430 | 2009. február 1. 16:09 | ![]() | |||||
|
Köszi a segítséget Talpi, de nekem nem erre van szükségem. A képen látható maratást(ha egyáltalán igy hivják) szeretném felrakni a makettre, de nem tudom mindegyiknek a helyét. Útmutató meg nincs hozzá, és nem találok sehol róla leírást. | |||||||||
| rolye2 | Adatlap | 114429 | 2009. február 1. 15:47 | ![]() | |||||
| zsorzsy | Adatlap | 114428 | 2009. február 1. 15:14 | ![]() | |||||
|
Szia Talpi!] Köszönöm az észrevételeket! A tartálynál már lesz kesztyü,a többi mind feztve lesz,tehát azért látod a tapinyomokat,mert nem számít előkészítésnél a kinézete! A sárvédöt már tapaszoltam,aztán csiszolom! Már kezd összeállni a színkombinácio is! Minél több alkatrészt készítek elő annál jobban látom a végeredményt és nagyon tetszik! Remélem sikerül valami tutit kihozni belőlle! ZS! | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114427 | 2009. február 1. 14:53 | ![]() | |||||
|
A cikk címe: Festékmaratás Szi-Ti lefolyótisztítóva Talpi | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114426 | 2009. február 1. 14:50 | ![]() | |||||
|
Szia ! Makettinfo Makettező ABC (itt balra a kék sávban) . Megnyitod és fentről lefelé irányban a 18. sorban Hinel Tamás cikke. Itt a válasz a maratással kapcsolatban. Előkészület,anyagok,módszer,stb. Jó olvasást kívánok! Talpi | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114425 | 2009. február 1. 14:42 | ![]() | |||||
|
Szia ZS! Jó lesz ez a kis szerelvény. Ám,ami nem tetszik benne,hogy ujjlenyomatos és ragasztó foltos. Én azt gondolom,hogy maszkoló szalagból ragasztani kellene az illesztésekhez egy folyosót.Mondjuk itt vigyázni kell,hogy ne ragadjon oda a szalag. Kevesebb ragasztót és pontosabban használj! Az ujjlenyomat ellen használj a króm alkatrészeknél vékony gumikesztyűt( kotonkesztyű) Nálunk a 100 Forintos boltokban lehet kapni kb.12 Forintért. Abban dolgozz és akkor nem ragad rá az ujjad mintája a ragasztóra. Egyébként adj neki egy kis sárgát és fehéret is és sirály lesz! Talpi | |||||||||
| Tami | Adatlap | 114424 | 2009. február 1. 14:09 | ![]() | |||||
| Kusti | Adatlap | 114423 | 2009. február 1. 13:47 | ![]() | |||||
|
Szia Talpi! Nagyon jó a motor. Látszik hogy van rajta meló bőven. Csak igy tovább! Üdv! Kusti | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114422 | 2009. február 1. 12:37 | ![]() | |||||
|
Szia! Csak hasonló,de nem ez. Az a motor is egy MAN motor,aminek a licenszét megvásárolta a Rába. Azt hiszem a régi blokkokon még egy M Motor felirat is volt. De összességében nagy a hasonlóság a két motor között. Én úgy tudom,hogy eredetileg a buszokba szívó motorokat építettek és az idő múlásával és a fejlesztésnek köszönhetően kerültek turbok felszerelésre. Én dolgoztam olyan 280-as busszal,amin volt turbo.Úgynevezett kis turbos volt. De nálunk a cégnél 256-osban és 250/59-ben is volt feltöltés. Ezek kicsit jobban mentek a sima szívóknál és fütyültek is rendesen. Visszatérve a motorhoz az külső eltéréseket látod a képen. Ha anyagot keresel,akkor: Dr.Gacs Zoltán,Prépost Kálmán-Szakmai Gyakorlatok I.1992 Magyar Vagon- és Gépgyár - Javítási utasítás.Diesel motor RÁBA-MAN D2156 1988. című könyveket keress.Én is ebből tanultam és később felhasználtam is őket a munkámban. Azt szeretném kérdezni,hogy ha Te buszt építesz akkor teljesen megépíted a vázszerkezetét és utána lemezeled be? Illetve futóművileg és motorilag is teljesen elkészíted? Ha kérdésed van,állok rendelkezésedre. Talpi | |||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114421 | 2009. február 1. 12:17 | ![]() | |||||
| Rolkabolka | Adatlap | 114419 | 2009. február 1. 11:41 | ![]() | |||||
|
Sziasztok! Elkezdtem az Iveco motorját és első motor amit kábeleztem.Kérhetek tőletek véleményeket hogy van e min javítani illetve kábel elfér e még valahol.Mivel kézzel fogható képet nem találtam az iveco motorjáról saját elképzelésű színkombináció lett a motor egy két szűrő fehér stb.Megpróbáltam részletesen megcsinálni úgy ahogy sikerült. Az alváz kábelezésébe most kezdek bele. Talpi Nagyon ott van ez a vas Én majd az Iveco után egy beton pumpa elkészítésébe illetve egy hungarocamionba akarok bele fogni. Rába vontató témához hozzászólva majd héten kimegyek a Tisza Volánhoz hisz ott van egy elfekvő darab illetve egy FH Volvo vontató is ami igen új.Csinálok majd képeket ha valakit érdekel jelezze melyik részlete érdekli legjobban lefényképezem. Üdv Roli | |||||||||
| TempraSW | Adatlap | 114418 | 2009. február 1. 11:36 | ![]() | |||||
| Dönitz | Adatlap | 114417 | 2009. február 1. 11:23 | ![]() | |||||
|
Szia Talpi! A 260-as és 280-as Ikarusokban nem ilyen motor van? Dönitz | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114416 | 2009. február 1. 10:19 | ![]() | |||||
|
Szia Géza! Teljesen igazad van. Ez már a motor 2.0 verzió. :-) Csak a blokk és a hengerfej maradt az eredeti. De most már ez marad a végleges. Viszont Te dobhatnál képeket arról a fülkéről! Szeretném tudni,hogy hány színből van és milyen sorrendben fújtad fel? Illetve a maszkolás és annak sorrendje is érdekelne. Köszi! Talpi | |||||||||
| exec | Adatlap | 114415 | 2009. február 1. 08:17 | ![]() | |||||
|
Talpi, ha jól emlékszem, teljesen újrakezdted a motor építését, mert az előző verzió nem tetszett. Jól emlékszem? exec | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114414 | 2009. január 31. 23:16 | ![]() | |||||
|
Szia Balázs! Köszi,igyekszem! Mi újság Zil fronton? Remélem szépen készülget a kirovi acél! :-))) Talpi | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114413 | 2009. január 31. 23:15 | ![]() | |||||
|
Szia Gézám! Köszönöm szépen! A kerekek csak az építés alatt vannak rajta. :-) Ezeket koszolhatom,dobálhatom és megkínozhatom. Az igaziak majd a végén kerülnek fel. Miért mondod,hogy második motor? Talpi | |||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114412 | 2009. január 31. 23:03 | ![]() | |||||
|
Sziasztok! Talpi! Szép lett a moci,kiváncsian várom a festést,és a végeredményt! Tudom még odéb van! Roland! Szép oroszlánt találtatok!Ha a valoságban is olyan jó,mint ahogy a képen mutat,akkor biztos megéri az árát! rpsmith! Köszönöm ettől féltem!Amiket találtam,hát van ilyen is,meg olyan is,de a többsége olyan mint a miénk!Hát én az átalakítás mellett szavazok! exec! Franko lesz a Titán! Én most értem haza Debrecenből,ugyhogy pihi! További jó hétvégét mindenkinek,aki dolgozik annak jó munkát! Sziasztok:zsorzsy! | |||||||||
| tuning | Adatlap | 114411 | 2009. január 31. 22:29 | ![]() | |||||
|
Simka találtam egy ZIL könyvet :) | |||||||||
| exec | Adatlap | 114410 | 2009. január 31. 21:59 | ![]() | |||||
|
Talpi, szépen alakul! Jó ez a második moci. A kerekek viszont nem ezek a régi műanyagok lesznek, ugye? exec | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114409 | 2009. január 31. 21:25 | ![]() | |||||
|
Szevasztok! Mindenki ott van a szeren, Ignátz jól alakul a cucc! Csabi ,kár hogy nem fényképültél a ZIL-en, én annak most örülnék :) Simka | |||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 114408 | 2009. január 31. 21:05 | ![]() | |||||
|
Talpi barátom! Nagyon szépen alakul a motor! Gratulálok hozzá! Kiváncsi leszek a végeredményre! CSak így tovább! Roland | |||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114406 | 2009. január 31. 19:56 | ![]() | |||||
| Kusti | Adatlap | 114404 | 2009. január 31. 18:40 | ![]() | |||||
|
Csabi! Simka! Köszönöm szépen! A következő is egy HC vas lesz, szerintem egy F12. A felépítmény hűtős, hosszított vázas dupla-bogis. És egy szkreccs forgózsámolyos pótkocsi. Üdv Kusti | |||||||||
| tuning | Adatlap | 114403 | 2009. január 31. 18:23 | ![]() | |||||
|
vki nem tudja meik oldalon vannak a képek amiket apu régi volvojairól raktam be anno ? :D már 2 órája keresem :S | |||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 114401 | 2009. január 31. 17:36 | ![]() | |||||
|
www.hasznaltauto.hu/1683344_man_26.403_1998 Őt nézegettük de csak pót nélkül. Ha meglesz, akkor a most szerzett makettból (köszönet Zoltánnak érte) megcsinálom kicsiben. :D Roland | |||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
segítséget szeretnék kérni töletek!
úgy néz ki megszünt az állásom ez a hülye válság miatt!
ha valaki tud valami állást nyerges szerelvényre vagy bármilyen sofőr munkára legyen olyan kedves értesítsen!
jogosítványok:
b,c,e - belföldi és nemzetközi fuvarozói - páv2 páv3 - sofőr kártya!
minden segítséget előre is köszönök
fnkyman