/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Roland_89 114499 2009. február 7. 13:24
Válasz erre
Szia Zsorzsy! Baromi jól fog kinézni a gép! Igazi Show Truck! Szép munka, csak így tovább!

R89
csetuka 114498 2009. február 7. 12:48
Válasz erre
Szia Zsorzsy!

Szép lesz a szerelvény! Kicsit informálódnék erről a pótról, mik a tartály főbb méretei? Gondolok a hosszára magasságára és szélességére, mert ugye ez nem kör, hanem ovális keresztmetszetű? Válaszod előre is köszönöm!

csetuka
zsorzsy 114497 2009. február 6. 23:29
Válasz erre
2009_02060001
2009_02060001
2009_02060002
2009_02060002

Sziasztok!
Minimális haladás!
Ill. hazakerültek a héten festett alkatrészek!
A tipi-tapi nyomok holnap korigálva lesznek,és talán lesz egy kis érdemi haladás is!
De nem igérek semmit!Ki tudja mit hoz a holnap!
ZS!
Simka 114496 2009. február 6. 22:38
Válasz erre
Ati, ja, látom, közben írtad, hogy megkaptad, már nem látok ki fejemből...
Amúgy biztos, hogy mire ZIL elkészül, én úgyis kikészülök, úgyhogy biztos, hogy utána valami dobozkamcsi lesz a következő...

Simka
Simka 114495 2009. február 6. 22:33
Válasz erre
Sziasztok!

Ati bácsi! Te újfent remek gépet alkotsz, de mi újság Európában? Eu kamcsikkal mi lesz? :)
Egyébként, ha még tudnád miken gondolkodom, illetve gyűjtöm hozzájuk a képeket...
(szinte az összes exszoci típus már porondon van, főleg a magyar autógyártás két érdekes típusa, az egyik egy buszként használt csőrös, a másik meg ugyanennek a típusnak egy későbbi kockafülkés verziója... :)
Ma este kicsit vakartam a ZIL fülkét, talán hétvégén tudok valami képet is dobni...
Jut eszembe mailt megkaptad?

Gis80s! Meg van Kenguru, sajnos úgy hallom már nem lehet letölteni onnan, ahonnan eddig, úgyhogy írj mailt, megbeszéljük, már másoknak is ígértem, hogy kiírom...(balazs.simon@citromail.hu)

Simka
Trucker 114494 2009. február 6. 18:34
Válasz erre
Szia Brian!Itt a fórumon van pár nyáron készített képem a 73.oldalon
Trucker 114493 2009. február 6. 18:23
Válasz erre
DSC00805
DSC00805
a lökhárító nem igazán illeszkedik
a lökhárító nem igazán illeszkedik
DSC00803
DSC00803
DSC00802
DSC00802
DSC00801
DSC00801
DSC00798
DSC00798
DSC00793
DSC00793

Sziasztok!
Szia Brian! Itt vannak képek,sajnos a számítógépem megadta magát és az építés alatt készült képek valamint az a több mint 50 Turbostar kép amit táláltam a neten mind elveszett,de remélem ezek is segítenek.Amúgy nagyon jó kis makett szerintem ez az egyik legkönnyebben megépíthető makkett.Persze van egy-két illesztési hiba.
Ati 114492 2009. február 6. 15:50
Válasz erre
DSC02402
DSC02402
DSC02406
DSC02406
DSC02430
DSC02430
DSC02458
DSC02458
DSC02459
DSC02459
DSC02464
DSC02464
DSC02471
DSC02471
DSC02479
DSC02479
DSC02504
DSC02504
DSC02512
DSC02512
DSC02529
DSC02529
DSC02533
DSC02533
DSC02545
DSC02545
DSC02548
DSC02548
DSC02551
DSC02551
DSC02554
DSC02554
DSC02561
DSC02561

Sziasztok!

Egy kis Chevy Titan!

Szervusz Simka barátom!
Jól alakul a Zil! Te annyira belemerülsz a saját építésbe, hogy aztán dobozból már nem is építesz! :) Jó lesz, kíváncsi vagyok rá!
Ma-holnap írok majd mailt! A tiédet megkaptam.

Üdv!
Ati
Ati 114491 2009. február 6. 15:44
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Nagyon korrekt a motor, régen többet jártál az infóra. Jó látni megint a munkáidat.
Én is épp egy saját motort tervezgetek, egy DT60B-t szeretnék készíteni egy F616-os Volvohoz.

Üdv!
Jó munkát!

Ati
Ati 114490 2009. február 6. 15:42
Válasz erre
Flalys!

Nekem tetszik a gép, és így, hogy elsőre vezetékeltél, szerintem jól sikerült. Csak így tovább.

Ati
Gis80s 114489 2009. február 6. 13:07
Válasz erre
Szia! Egészen véletlenül nincsen meg Neked az általad is említett Kenguru film? Kíváncsi lennék rá, de a tv-ben nem nagyon hiszem, hogy leadják :)

üdv.
Péter
Simka 114488 2009. február 5. 22:56
Válasz erre
Sziasztok!

Látom mindenki alkot rendesen, én sajnos időhiányban vagyok a ZIL-lel...

Ernő!, nagyon ott van az az eurotech... :)
Sajnos, amit beszéltünk (a tűzoltó ATEGO) egyenlőre nem igazán akar összejönni, de próbálkozom, sajnos lehet, hogy csak valami tűzoltó napon vagy ilyesmin tudom majd csak lekapni... :(
flalys 114487 2009. február 5. 22:30
Válasz erre
az alapozásra jo a motip nézd az uccsó képeim között...

flalys
modellpapa 114486 2009. február 5. 21:57
Válasz erre
000_0492
000_0492
000_0493
000_0493
000_0494
000_0494

Revell ügyben köszi az infokat.
Motip festék spray-t használt már valaki? Mi a tapasztalat vele. Alkalmas makett festékre?

Eddig én nem számoltam be épülő projektről mert már 3 éve nem építettem de most nekiálltam befejezni 2 régi gépet.
Szükségem volt egy V12-es MAN motorra, úgyhogy nekiálltam és építettem egyet. A eredeti 6 hengeres motort alakítottam át. (egy régi motorról szedtem le a hengerfejet meg a turbot, a másik meg egy még meg nem épített szettből van). Kábelezni nem szoktam, de a turbonak a kenesét, meg az olajszűrőknek a vezetékét megcsináltam húzott szálból, de ezek után már kénytelen voltam az üzemanyag nyomocsöveket is megcsinálni.
Erno-945 114485 2009. február 5. 19:22
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 1

Sziasztok!
Haladgat az építés.
945
Roland_89 114484 2009. február 5. 19:05
Válasz erre
200902051968
200902051968
200902051968
200902051968
200902051969
200902051969
200902051970
200902051970
200902051971
200902051971
200902051972
200902051972

estét uraim!

Pár kép az építés folyamatáról!

Roland
tuning 114483 2009. február 5. 18:50
Válasz erre
estét!

Ma sikerült a Rutin illetve a műszaki vizsgám :)
én voltam a legfiatalabb :D (18)
kicsit néztek xD
szombat - tachográf oktatás
hétfő KKSZ vizsga
utána pedig megyek forgalomba :)
Tami 114482 2009. február 5. 16:04
Válasz erre
HPIM1414
HPIM1414
HPIM1416
HPIM1416
HPIM1418
HPIM1418

Üdv!
Én is haladtam az elsőtengellyel. Szerintem első probálozásra egész jó lett.:)
flalys 114481 2009. február 5. 11:01
Válasz erre
hy brian!

nekem is ez volt az első kábelezés.. ez a kevés kábel is 2x alkalomra sikerült.. valahogy nem tudtam teljesen nyugodt lenni...
most meg szárad ill. várom hogy legyen időm dolgozni rajta...

flalys
gpatrik 114480 2009. február 5. 08:52
Válasz erre
Szia Kusti!
Szép lett a TGX! Berényben meg lehet majd nézni élőben is?
GPatrik
brian27 114479 2009. február 4. 23:27
Válasz erre
Sziasztok.
Flalys:szerintem nagyon jó a kábelezés,na mondjuk én még sosem kábeleztem,de látványos.
Csetuka:majd holnap hazaérek a sulibol és teszek fel képeket.Az alváz félig kész csak festeni kéne.
Üdv:brian27.
zsorzsy 114478 2009. február 4. 23:06
Válasz erre
Sziasztok!
ChevyG!
Köszönöm a tippet vannak szép dögök valoban!
Roland-csetuka!
Szépen alakulnak a gyerekek a prés alatt!
Továbbí jó munkát mindenkinek!
ZS!
flalys 114477 2009. február 4. 22:42
Válasz erre
probáltam lyukakat csinálni egynlőre tűvel... de asszem kell vékony fúró!

köszi a kritikákat!

flalys
csetuka 114476 2009. február 4. 22:31
Válasz erre
Szervusz Dini!

Pár képet dobhatnál a Volvoról.

csetuka
csetuka 114475 2009. február 4. 22:29
Válasz erre
Szia Roland!

Egész jól néz ki! Valami méretek alapján készíted a darut, vagy szemmértékkel határozod meg, hogy mi mekkora legyen.

csetuka
csetuka 114474 2009. február 4. 22:27
Válasz erre
Szia flalys!

Egész jó lett, Damilnak minden képen fúrj lyukat, mert tarthatod egy darabig amíg meghúz a ragasztó! meg úgy egyszerűbb is a dolog. Ha a vázra ragasztasz tartókat akkor kordában tudod tartani a damilt!

csetuka
csetuka 114473 2009. február 4. 22:23
Válasz erre
streamline 01
streamline 01
streamline 02
streamline 02
streamline 03
streamline 03
streamline 04
streamline 04
streamline 05
streamline 05

Sziasztok!

Némi haladás scania fronton, motor már majdnem kész, első futóműből is már csak a lengéscsillapító hiányzik.

csetuka
ChevyG 114472 2009. február 4. 14:24
Válasz erre
Szevaa!

Tudod, messze áll tőlem a téma, de ez a makett bámulatosan sikerült! Gratula!

üdv:GG
ChevyG 114471 2009. február 4. 14:18
Válasz erre
Oks!
Köszi!

Nézz itt körül, sok-sok gyönyörű amerikai gépállat!

www.showusyourtruck.com

üdv
Roland_89 114470 2009. február 4. 13:12
Válasz erre
200902041960
200902041960
200902041961
200902041961
200902041962
200902041962
200902041963
200902041963

Üdvözletem uraim!

Egy kis haladás.
flalys 114469 2009. február 4. 13:05
Válasz erre
Simka!
igen, már nagyjából összeszedtem minden kelléket (fontosabbaka)

Kusti!
igen ez az első kábelezésem.. egyenlőre örültem hogy eddig is sikerült... a damil se ugy viselkedett ahogy én akartam meg a pillantragaszto se annyira ragaszkodo...
igen, probáltam eldugni kevesebb sikerrell.. iga igy látványosabb. a következőt megpobálom majd jobbra..:)

köszi srácok!

flalys
Kusti 114468 2009. február 4. 12:57
Válasz erre
Szia Simka!

Nem igen vannak ennyire szabadon, semmelyik kamionban mert az nem véd. De ettől eltekintve nagyon szépen van kábelezve!

Flalys!
Első kábelezésed? Nagyon jó lett, de a csövek és vezetékek tényleg az alváz hosszanti részének szélénél futnak, benn az ,,U"-profilban. De a megoldás szép elsőre!

Üdv!
Kusti
Simka 114467 2009. február 4. 10:45
Válasz erre
Szia Flalys!

Jó! Komoly, meg látom jól fel is szerlekeztél! Egy picit azon gondolkoztam, hogy a kábelek állnak-e ennyire szabadon, nincsenek-e jobban az alvázhoz rögzítve? A típust nem ismerem mélységeiben úgyhogy csak halkan kérdezem... :)

Simka
flalys 114466 2009. február 3. 23:04
Válasz erre
keret
keret
DSCF5888
DSCF5888
DSCF5890
DSCF5890
eszközök
eszközök

üdv! ennyit sikerült ma haladni!

flalys
tuning 114465 2009. február 3. 21:51
Válasz erre
oks
azért még keresem
viszont találtam pár régi gép könyvet :)
Simka 114464 2009. február 3. 21:24
Válasz erre
Nem baj ám, nem olyan égető... :)
tuning 114463 2009. február 3. 20:51
Válasz erre
simka napokba megvolt a könyv most kerestem pár napig és nem találom :@ bocsi :(
Simka 114462 2009. február 3. 20:34
Válasz erre
Attól függ milyen színben gondolkodsz! A lényeg, hogy teljesen befedje és homogén legyen az egész, inkább több rétegben gondolkodj.
Világosabb színnél még egész jól jöhet, hogy fehér a műanyag, de sötétebbnél nem szerencsés, de majd a festés során úgyis látod, hogy hogy takar és annak függvényében adhatsz még plusz réteget.. :)
Ja, a rétegek között vizes csiszolás ajánlott a jobb tapadás érdekében, alapozni meg evidens, hogy matt festék.., de szerintem úgyis tudod.. :)

Simka
brian27 114461 2009. február 3. 20:25
Válasz erre
Köszi Simka!
Amúgy szerintetek úgy jó lesz a festés ha 1 réteg alapozó+1 réteg festék+1 réteg lakk?
Üdv:brian27.
Simka 114459 2009. február 3. 19:54
Válasz erre
66I
66I
98I
98I

Sziasztok!

Brian! Én is vágtam az Gallassini-s Ivecon a spoilert, nem nagy extra, így a legegyszerűbb.

Funkyman! Fel a fejjel, előbb-utóbb úgyis lesz meló! :)

Simka
brian27 114458 2009. február 3. 19:43
Válasz erre
Köszi Trucker!
Várom további válaszod.
Üdv:brian27.
Trucker 114457 2009. február 3. 18:30
Válasz erre
Brian én úgy vágtam le jó lett!
Trucker 114456 2009. február 3. 18:17
Válasz erre
Szia Brian! pénteken este teszek fel képeket az ivecomról (makett)és addig meg nézem milyen alkatrészeim vannak!
funkyman 114455 2009. február 3. 15:25
Válasz erre
sziasztok!

segítséget szeretnék kérni töletek!
úgy néz ki megszünt az állásom ez a hülye válság miatt!
ha valaki tud valami állást nyerges szerelvényre vagy bármilyen sofőr munkára legyen olyan kedves értesítsen!

jogosítványok:
b,c,e - belföldi és nemzetközi fuvarozói - páv2 páv3 - sofőr kártya!

minden segítséget előre is köszönök

fnkyman
funkyman 114454 2009. február 3. 15:19
Válasz erre
Sziasztok!

Már rég voltam fent látom mindenki halad a makettel!
Nekem nem volt időm az utóbbi időben úgyhogy áll a merci egy helyben!
Mindenkinek további jó munkát!

Üdv : Funkyman
brian27 114453 2009. február 3. 07:02
Válasz erre
kerekek 2
kerekek 2

Sziasztok.
Még egy dolog:ha van valakinek elfekvőben ilyen felni attól megvenném.
Válaszokat előre köszönöm.
tuning 114452 2009. február 2. 23:33
Válasz erre
estét

kérlek titeket szavazatok rám. csak 2 perc :) és amit kaptok mailre igazoljatok vissza www.kawasaki.hu/ER-6n nagyon fontos lenne. eddig OB2ik helyt bítorlóm :)
brian27 114451 2009. február 2. 22:44
Válasz erre
Még egy kis segítséget szeretnék kérni.Mégpedig honnan tudok szerezni Iveco Turbostar 1-es tetőspoilert,vagy vágjam meg a Turbostar 2-es spoilerét rövidre?
Segítségeiteket előre köszönöm.
brian27 114450 2009. február 2. 22:15
Válasz erre
Köszönöm.
Simka 114449 2009. február 2. 21:45
Válasz erre
tn_800x600_25417_16484_HCIVECO
tn_800x600_25417_16484_HCIVECO

Meg még egy igazi retro hangulat kép :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.