/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Lestat 114602 2009. február 19. 12:09
Válasz erre
üdv.
images.google.hu/imgres

Talpinak ajálnva
Lestat 114601 2009. február 19. 11:22
Válasz erre
Hali.

Az is jo. Egy egyedi éptésü jármü rekellene.

Elöre is köszi.

Lestat
Roland_89 114600 2009. február 18. 22:25
Válasz erre
Hali!

Kimondottan KCR daru kell, vagy jó a Palfinger is? Én épp egy PK 24000-est építek.

Roland
Lestat 114599 2009. február 18. 21:45
Válasz erre
HAli.

Kcr darurol vagy valami önrakodo darurol vázlatrajzot méretekel együt tud valaki küldeni nékem..

Elöre is Köszönöm.

Üdv.: Lestat
bb... 114598 2009. február 18. 21:24
Válasz erre
exo00013
exo00013
exo00013~2
exo00013~2
Exoto%20Ford%20Ferrari%20Transporter%2001
Exoto%20Ford%20Ferrari%20Transporter%2001
Exoto%20Ford%20Ferrari%20Transporter%2002
Exoto%20Ford%20Ferrari%20Transporter%2002
!BM)ntPgBmk~$(KGrHgoH-C4EjlLlyhrPBJmN5kBMDw~~_1
!BM)ntPgBmk~$(KGrHgoH-C4EjlLlyhrPBJmN5kBMDw~~_1

Sziasztok Emerick és Gabi!

Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget! Így már közelebb vagyok a magvalósításhoz. Gabi az általad adott címen találtam egy olyan csapatszállítót, amit egy kis átalakítással el lehet készíteni egy létező kittből. Jelenleg leírásokat, rajzokat keresek róla, ha van esetleg valamitek, kérlek osszátok meg velem. Erről lenne szó: Ford Transporter C-600 vagy 900.

Köszönöm:
bb
Simka 114597 2009. február 18. 19:32
Válasz erre
vujit 114596 2009. február 18. 19:31
Válasz erre
IMG_5006
IMG_5006
IMG_5009
IMG_5009
IMG_5010
IMG_5010
IMG_5011
IMG_5011
IMG_5012
IMG_5012
IMG_5013
IMG_5013
IMG_5014
IMG_5014
IMG_5015
IMG_5015
IMG_5016
IMG_5016

Sziasztok!

Ezt németben Speyerben egy múzeumban kaptam le! Nem tom mikori versenyjárgány, én nem vagyok kamionos de gondoltam valakinek hátha segít!
Csabi 114594 2009. február 18. 13:56
Válasz erre
ScanImage200
ScanImage200

Ezt pedig Talpinak a KFZ magazin címlapjáról!

Csabi
Csabi 114593 2009. február 18. 13:55
Válasz erre
Simka!

Most mentek át a képek a Merciről!

Üdv,
Csabi
Simka 114592 2009. február 18. 13:25
Válasz erre
Szia Fla!

Szerintem valahol az alsó rögzítésnél lehet valami kehe a kabinnál.
Gumikéder tipp: festés úgy, hogy jó szorosan kimaszkolva, vagy fekete alkoholos filc, festék filc, kihúzó stb.

Pizzaboy! Mail ment

Simka
pizzaboy01 114591 2009. február 18. 08:28
Válasz erre
Jó reggelt urak!eladóvá vált 1db renault 360 turboliner!1:24 méretarányu,italeri gyártmányu valószinü!nincs csunyán össerakva,de lenne rajta mit csinálni!a motor nincs benne!érd:pizzaboy01@freemail.hu!üdv:Laci
Csabi 114590 2009. február 18. 07:24
Válasz erre
Szia Ernő!

Gratulálok, nagyon jól néz ki az IVECO!

Üdv,
Csabi
flalys 114589 2009. február 17. 22:02
Válasz erre
Simka!

nagyon köszi a meglátásokat! a fülke nem tom miért nyeklik...
egyik tippem a tető miatt.. a másik valami nem oké az alsó rögzitésnél csak nem tom mi... :(:(
ablaktörlő mind3 megvan... amikor néztem a képeket észrevettem hogy csak egy van mondom pff... időm engedi természetesen potolom...
gumikédereket majdnem megprobáltam de mégse... majd nagy levegő és megprobálom
a lámpát igen bebuktam.. igy pára effekt van rajta... nem tudtam már leszedni és normálisan ragasztani majd vmi mással probálom...

köszönöm a véleményt! sokat számitott az alapzás plusz festés...

köszi köszi!

flalys
Simka 114588 2009. február 17. 21:36
Válasz erre
Sziasztok!

Csabi! Köszi a képet, igaz, hogy ez már későbbi Zil, úgyhogy kissé másabb, de idióta sárgák tudnak aztán rakodni rendesen...:)

Ernő!Újfent king az Iveco, kár, hogy KFS elb..szta a tetőöntést..

Flalys!Jó lett, de lenne egy-két észrevételem és tippem:
fülke egy kissé nyeklik, mintha kapott volna egy pofont
ablaktörlő csak egy van?
a következőnél majd figyelj a lámpabúrára, mert látszik a ragasztónyoma, tipp: clearfix(hokimodellnél van) üvegragasztó..
meg az nagyot tud dobni, ha kifested az ablak körül a gumikédereket
ennyi amit látok elsőre, de amúgy nagyot haladtál a DAF-hoz képest, szép lett a festés minősége is, gratula hozzá!

Simka
Erno-945 114587 2009. február 17. 17:54
Válasz erre
EuroTech 01
EuroTech 01
EuroTech 02
EuroTech 02
EuroTech 03
EuroTech 03
EuroTech 04
EuroTech 04
EuroTech 05
EuroTech 05
EuroTech 06
EuroTech 06
EuroTech 07
EuroTech 07
EuroTech1
EuroTech1

Sziasztok!
Iveco EuroTech.
945
Csabi 114586 2009. február 17. 15:59
Válasz erre
ScreenHunter_003
ScreenHunter_003

Simkának némi segítség. ZIL váz és szerelvények elhelyezkedése...

Üdv,
Csabi
Elektrolakatos 114585 2009. február 17. 15:22
Válasz erre
Gabi 114584 2009. február 16. 22:45
Válasz erre
Gabi 114583 2009. február 16. 22:43
Válasz erre
Szia!
Alfa Romeo 500 Transporter, 1936-ból a pontos típusa. Keress rá így a gugliban, kidob képeket, sőt 43-ban gyártják ezt fém modelként is. Az Alfa Romeo sokáig gyártott teherautókat, és addig a Ferrari ezeket használta szállítójárműnek, utánna fiatot, majd Ivecot. A Ferrari nagyon kényes rá, hogy a szállítójármű is olasz legyen, gyári csapatnak mindig az van.
Gabi
khe2 114582 2009. február 16. 22:26
Válasz erre
szia Csabi köszönöm szépen előre is :D
Emerick 114581 2009. február 16. 22:20
Válasz erre
Szia!

A Merci szinte biztos. Egy hasonló típusa volt a Büssingnek is (háborús képeken szinte csak a hűtővel lehet megkülönböztetni, mivel a Büssingen sokkal karakteresebb a maszk. Az ehhez hasonló zártszekrényes kocsikat kisebb szériában készítették, favázzal, fém borítással, főleg bútorszállításra, majd postai szolgálatra, háborúban még mentőnek és teherkocsinak. A sorozaton belül is számos változat lehetett, mert amegrendelő kérését is figyelembe vették. (ajtózsanérok, díszcsíkok, fülke mérete és berendezése, szélvédő stb). Az orr hossza a motor méretétől és elrendezésétől függött. Ilyen méretű gépeket akkoriban a németeknél volt nagy divat építeni és szinte mindenhova kerültek belőlük.
A második, Pirellis kocsiról nem tudok nyilatkozni. '30-as évek eleji kocsi, szerintem echte olasz, talán Spa vagy Bianchi. Inkább az utóbbi, mert Spa kocsik zömmel masszív robosztus gépek voltak...

Üdv:
I.
bb... 114580 2009. február 16. 22:02
Válasz erre
Szia Kossuth Lajos!

Sajnos meg tudlak nyugtatni, nem az udvarunkban készültek a képek. Egy a Ferrari történetét feldolgozó könyvből másoltam őket, de mivel olasz nyelven íródott ezért csak a számokat értem belőle... meg a képeket.. bár azokat is csak akkor, ha segítetek megfejteni... :)

Üdv.:
bb
bb... 114579 2009. február 16. 21:53
Válasz erre
001
001
l6500vor001
l6500vor001
l003
l003
143652vn3
143652vn3

Szia Emerick!

Köszönöm a segítséged M.B. L6500-as ügyében. Kerestem képeket név alapján és valóban nagy a hasonlóság, de apró dolgokban vannak eltérések. Ezek az eltérések lehet hogy csak évjáratbeli eltérések miattiak, de mivel nem vagyok jártas a témában, ezért kérem ismét a segítséged (vagy azét aki tud segíteni).

Az eltérések:
A motorház oldalburkolatának alsó éle (ferde ill. vízszintes).
Lökhárító középső része különbözik, bár lehet hogy csak feljebb van helyezve és meg van fordítva, a lámpa magasságához viszonyítva jónak tűnik.
Az első tengely jóval hátrébb van az L6500-asokon.
Az ajtók fordított zsanérozásúak.
Az osztott illetve osztatlan első ablakok.

Mindezek ellenére igen nagy a hasonlóság és ha figylembe vesszük, hogy Olaszországban már akkor is rengeteg karosszériaépítő cég munkálkodott, akkor elképzelhető, hogy egy átalakított MB-ről van szó (ezt a felépítményt gondolom nem szériában készítették). Az Olaszoknak nem volt saját gyártású teherautóik? Pont egy németet használtak volna csapatszállítónak? Nem kizárt. Az emblémák a hűtőn, azok is a Mercis változatot támogatják.

A sárga teherautón jó az ajtónyitási irány és az oldalán lévő díszcsík is azonos viszont jóval hátrébb van az első tengely és osztott az ablak, de más a kialakítása. Még egy pont a Merci mellett...

Szerintem elképzelhető, hogy egy MB átalakítás. Szerintetek?

Ha tudtok, segítsetek legyetek szívesek.

Köszi:
bb...

Ui.. ha sikerül kideríteni pontosan miről van szó, akkor szeretném megépíteni, bár ehhez még rengeteg információra lessz majd szükség.
flalys 114578 2009. február 16. 21:32
Válasz erre
DSCF5942
DSCF5942
DSCF5949
DSCF5949
flotta
flotta
DSCF5993
DSCF5993
motor
motor

hello mindenki!

itt vannak a steyr képek... ugy tünik h kész

vizslassátok :)

flalys
Simka 114577 2009. február 16. 20:17
Válasz erre
Sziasztok!

Csabi! köszönöm előre is!

Ati! köszi, csak sajna nem tudom megnyitni :(
Csabi 114576 2009. február 16. 11:56
Válasz erre
Bebá 114575 2009. február 16. 11:04
Válasz erre
Küld egy jó címet, vagy skype.
Csabi 114574 2009. február 16. 10:59
Válasz erre
Zsorzsy!
Köszi!

khe2!
Küldöm holnap Neked is!

Csabi
Csabi 114573 2009. február 16. 10:57
Válasz erre
Szia Berci bácsi!

Nem jött meg a mail...

Csabi
Csabi 114572 2009. február 16. 10:57
Válasz erre
Szia Simka!

Régebben már festettem így, nem volt gond.
A zöld 3 féle, gyári spray, nem én kevertem.

Holnap behozom a motyót és beszkennelem!

Üdv,
Csabi
KossuthLajos 114570 2009. február 15. 23:34
Válasz erre
Nyugtass meg, hogy ezeket a képeket nem otthon az udvarban készítetted.
bb... 114569 2009. február 15. 22:08
Válasz erre
0 008
0 008

Szia Emerick!

Ha ezek a kedvenceid, akkor lenne még egy megfejteni való teherautó. Ez milyen típus lehet?

Üdv.:
bb
Emerick 114568 2009. február 15. 20:12
Válasz erre
Szia!

Azt hiszem ez az én területem. :) Mercedes-Benz L6500-asoknak tűnnek. A kedvenceim a fémfelépítményes dobozos kocsik, úgyhogy külön köszi a képet! :)

Üdv:
I.
zsorzsy 114567 2009. február 15. 11:06
Válasz erre
Sziasztok család!

Emerick,Simka,Csabi!
Gratula fiuk szép munkák!
Emtemár közelebb állsz a végéhez szép párja lesz a MAN-nek!
Simka,Csabi
Szép szöszölős projekt mindkettőtöké,főleg Simká-é!
Nagyon tetszenek,és jó,akadálymentes építést kivánok nektek!
Üdv mindenkinek!
zsorzsy!
bb... 114566 2009. február 15. 11:06
Válasz erre
0 007
0 007

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni a képen látható teherautók típusának meghatározásában?

Köszönöm:
bb
khe2 114565 2009. február 14. 22:42
Válasz erre
szia Csabi engem is érdekelne ha el tudnád küldeni nekem is az nagyon megköszönném :D

címem khe2@freemail.hu

előre is nagyon köszönöm
Simka 114564 2009. február 14. 21:15
Válasz erre
Szia Csab!

Nem az lehetett a gond? Zománc meg akryl nem szokták szeretni egymást, sőt zománc sokáig képes gőzölögni, mire rendesen kiszárad...
A zöldeket külön szín vagy úgy állítottad elő?

Érdekes lenne, ha megteszed, hogy átküldöd nagyon megköszönném!

Simka
Bebá 114563 2009. február 14. 20:59
Válasz erre
Csabi 114562 2009. február 14. 17:09
Válasz erre
Szia Simka!

A pótot először zománcfestékkel festettem (fehér alap). Erre akartam felvinni a 3 féle zöldet (Akryl spray), de érdekes módon csak a legvilágosabb maródott fel, a másik kettő, sötétebb árnyalat simán megmaradt a fehéren...
A gépes is így készült, de ott nem volt baj.
Na, de lassan túl leszek rajta, készülget a vonószerkezet, ez egy külön kategória...
Szerencsére az E-bay-en még tavaly elcsíptem egy régi kamionos magazint, amiben ezt a szerelvényt tesztelik! :) Nagyon jó részletfotók vannak róla. Ha érdekel, akkor beszkennelem és elküldöm.

Üdv,
Csabi
Simka 114561 2009. február 13. 22:18
Válasz erre
Szia Em!

Zil benzin V8 :-)

amúgy meg igenis tessék képeket felrakni!

Simka
Emerick 114560 2009. február 13. 21:36
Válasz erre
Helló mindenkinek!

Köszi a reakciókat! Én már csak ilyen vagyok... :) Vagy katonai gép, vagy lakókocsi. :)
De ahogy nézem, Simka, Te is belecsaptál a lecsóba a Zil Diesellel. :)
Amúgy ilyen stílusban, kizárólag sztirolból '41-es (kb akkori) katonai Büssing Typ 990-est (ex-bútorszállító, ballonos tüzérségi időjárás-felderítő kocsit), meg L4500-as csapatszállítót is építgetek (no meg Borgward Einheitsdieselt, nem tudom, kinek mond ez valamit), de a csőrökön kívül asszem ez a klasszikus kamcsisoknak nemsokat "ér", ezért nem tettem fel képeket... :) Azért, ha gondoljátok, a két különböző típusú, de jellegzetes Büssing-NAG hűtőmaszkokról tehetek fel képeket.

Szépen csendben továbbra is nyomon követem a csodálatos műveket! :)
Üdv:
I.
Simka 114559 2009. február 13. 19:53
Válasz erre
Sziasztok!

Chevy, Csabi, köszönöm, bizony kemény falat, tényleg sikerült a legbonyolultabb KGST vasnak nekiesnem, van még pár deka csiszolni való műanyag meg tömítő...

Csabi, komoly gépek, mivel fested a pótot, hogy ennyire nem szeretik egymást a különböző rétegek, és mivel alapoztad? Nem lehet, hogy azzal van baj, hogy nem szárad ki vagy elf--sta magát és ereszti a gőzöket?

Simka
Csabi 114558 2009. február 13. 18:22
Válasz erre
P2132473
P2132473
Nevkarsan siló 2
Nevkarsan siló 2
Merci GLZ 1
Merci GLZ 1
Merci GLZ 2
Merci GLZ 2
Volvo F89
Volvo F89

Talpi bátyó unszolására néhány kép...

Készülget a török siló, még messze van a vége.
Felfestettem a HC-s Merci gépes felépítményére a csíkokat. Készül a vonószerkezet is. A pót viszont változatlanul rossz, már negyedszer marja fel a festék az alatta lévőt...
Az öreg Volvóra faragtam egy légbeömlőt, mert a gyári körszelvényű volt. Következik a tükörszár és hátsó lámpa.

Csabi
Csabi 114557 2009. február 13. 18:14
Válasz erre
Sziasztok!

Emerick! Már megint egy különlegesség... Nagyon ötletes és jól néz ki!

Simka! Ez bizony kemény falat! Ígéretes, nagyon sok munkád lesz még vele!

Üdv,
Csabi
ChevyG 114556 2009. február 13. 16:44
Válasz erre
557FreightlinerFLD120Revell124-vi
557FreightlinerFLD120Revell124-vi
7521FordAeromax106Revell124-vi
7521FordAeromax106Revell124-vi
IT3820
IT3820
ita0740
ita0740

Sziasztok!

ezeket más vontatókra, pótkocsikra cserélném.

Csak USA és ausztál gépek érdekelnek! (csere pesten megoldott)

üdv
ChevyG 114555 2009. február 13. 16:41
Válasz erre
Ati! Köszi!

Simka! nagyon vadállat! Grat!
Dönitz 114554 2009. február 13. 14:44
Válasz erre
Kusti!

Köszönöm szépen a segítséged!

üdv: Dönitz
Simka 114553 2009. február 13. 09:30
Válasz erre
Egyébként lassan közös nevezőre hozom a hátfal-ajtó-homlokfal-motorháztető négyest, akkor talán már szebb formája lesz, aztán jöhet majd a tető, belső tér, alváz-motor-plató(azt rendesen fából akarom, mint az igazin..), az talán már egy könnyű eset lesz, bár lehet, hogy a végén azzal szívok legtöbbet...
Simka 114552 2009. február 13. 09:25
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti, Dönitz! Köszi, ha elkészül... :)
Elkészül az biztos, de lehet, hogy az csak a 2010-es móvári verseny idejére lesz.. :)

Simka
Kusti 114551 2009. február 13. 07:22
Válasz erre
Szia Balázs!

Bivaly a Zil nagyon. Látom te sem kispályázol. Ha elkészül ez asszem nagyon nagy durranás lesz! :D

Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.