<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lestat | Adatlap | 114602 | 2009. február 19. 12:09 | ||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114601 | 2009. február 19. 11:22 | ||||||||||||
Hali. Az is jo. Egy egyedi éptésü jármü rekellene. Elöre is köszi. Lestat | |||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114600 | 2009. február 18. 22:25 | ||||||||||||
Hali! Kimondottan KCR daru kell, vagy jó a Palfinger is? Én épp egy PK 24000-est építek. Roland | |||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114599 | 2009. február 18. 21:45 | ||||||||||||
HAli. Kcr darurol vagy valami önrakodo darurol vázlatrajzot méretekel együt tud valaki küldeni nékem.. Elöre is Köszönöm. Üdv.: Lestat | |||||||||||||||
bb... | Adatlap | 114598 | 2009. február 18. 21:24 | ||||||||||||
Sziasztok Emerick és Gabi! Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget! Így már közelebb vagyok a magvalósításhoz. Gabi az általad adott címen találtam egy olyan csapatszállítót, amit egy kis átalakítással el lehet készíteni egy létező kittből. Jelenleg leírásokat, rajzokat keresek róla, ha van esetleg valamitek, kérlek osszátok meg velem. Erről lenne szó: Ford Transporter C-600 vagy 900. Köszönöm: bb | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114597 | 2009. február 18. 19:32 | ||||||||||||
vujit | Adatlap | 114596 | 2009. február 18. 19:31 | ||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114594 | 2009. február 18. 13:56 | ||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114593 | 2009. február 18. 13:55 | ||||||||||||
Simka! Most mentek át a képek a Merciről! Üdv, Csabi | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114592 | 2009. február 18. 13:25 | ||||||||||||
Szia Fla! Szerintem valahol az alsó rögzítésnél lehet valami kehe a kabinnál. Gumikéder tipp: festés úgy, hogy jó szorosan kimaszkolva, vagy fekete alkoholos filc, festék filc, kihúzó stb. Pizzaboy! Mail ment Simka | |||||||||||||||
pizzaboy01 | Adatlap | 114591 | 2009. február 18. 08:28 | ||||||||||||
Jó reggelt urak!eladóvá vált 1db renault 360 turboliner!1:24 méretarányu,italeri gyártmányu valószinü!nincs csunyán össerakva,de lenne rajta mit csinálni!a motor nincs benne!érd:pizzaboy01@freemail.hu!üdv:Laci | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114590 | 2009. február 18. 07:24 | ||||||||||||
Szia Ernő! Gratulálok, nagyon jól néz ki az IVECO! Üdv, Csabi | |||||||||||||||
flalys | Adatlap | 114589 | 2009. február 17. 22:02 | ||||||||||||
Simka! nagyon köszi a meglátásokat! a fülke nem tom miért nyeklik... egyik tippem a tető miatt.. a másik valami nem oké az alsó rögzitésnél csak nem tom mi... :(:( ablaktörlő mind3 megvan... amikor néztem a képeket észrevettem hogy csak egy van mondom pff... időm engedi természetesen potolom... gumikédereket majdnem megprobáltam de mégse... majd nagy levegő és megprobálom a lámpát igen bebuktam.. igy pára effekt van rajta... nem tudtam már leszedni és normálisan ragasztani majd vmi mással probálom... köszönöm a véleményt! sokat számitott az alapzás plusz festés... köszi köszi! flalys | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114588 | 2009. február 17. 21:36 | ||||||||||||
Sziasztok! Csabi! Köszi a képet, igaz, hogy ez már későbbi Zil, úgyhogy kissé másabb, de idióta sárgák tudnak aztán rakodni rendesen...:) Ernő!Újfent king az Iveco, kár, hogy KFS elb..szta a tetőöntést.. Flalys!Jó lett, de lenne egy-két észrevételem és tippem: fülke egy kissé nyeklik, mintha kapott volna egy pofont ablaktörlő csak egy van? a következőnél majd figyelj a lámpabúrára, mert látszik a ragasztónyoma, tipp: clearfix(hokimodellnél van) üvegragasztó.. meg az nagyot tud dobni, ha kifested az ablak körül a gumikédereket ennyi amit látok elsőre, de amúgy nagyot haladtál a DAF-hoz képest, szép lett a festés minősége is, gratula hozzá! Simka | |||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 114587 | 2009. február 17. 17:54 | ||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114586 | 2009. február 17. 15:59 | ||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 114585 | 2009. február 17. 15:22 | ||||||||||||
Gabi | Adatlap | 114584 | 2009. február 16. 22:45 | ||||||||||||
Gabi | Adatlap | 114583 | 2009. február 16. 22:43 | ||||||||||||
Szia! Alfa Romeo 500 Transporter, 1936-ból a pontos típusa. Keress rá így a gugliban, kidob képeket, sőt 43-ban gyártják ezt fém modelként is. Az Alfa Romeo sokáig gyártott teherautókat, és addig a Ferrari ezeket használta szállítójárműnek, utánna fiatot, majd Ivecot. A Ferrari nagyon kényes rá, hogy a szállítójármű is olasz legyen, gyári csapatnak mindig az van. Gabi | |||||||||||||||
khe2 | Adatlap | 114582 | 2009. február 16. 22:26 | ||||||||||||
szia Csabi köszönöm szépen előre is :D | |||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 114581 | 2009. február 16. 22:20 | ||||||||||||
Szia! A Merci szinte biztos. Egy hasonló típusa volt a Büssingnek is (háborús képeken szinte csak a hűtővel lehet megkülönböztetni, mivel a Büssingen sokkal karakteresebb a maszk. Az ehhez hasonló zártszekrényes kocsikat kisebb szériában készítették, favázzal, fém borítással, főleg bútorszállításra, majd postai szolgálatra, háborúban még mentőnek és teherkocsinak. A sorozaton belül is számos változat lehetett, mert amegrendelő kérését is figyelembe vették. (ajtózsanérok, díszcsíkok, fülke mérete és berendezése, szélvédő stb). Az orr hossza a motor méretétől és elrendezésétől függött. Ilyen méretű gépeket akkoriban a németeknél volt nagy divat építeni és szinte mindenhova kerültek belőlük. A második, Pirellis kocsiról nem tudok nyilatkozni. '30-as évek eleji kocsi, szerintem echte olasz, talán Spa vagy Bianchi. Inkább az utóbbi, mert Spa kocsik zömmel masszív robosztus gépek voltak... Üdv: I. | |||||||||||||||
bb... | Adatlap | 114580 | 2009. február 16. 22:02 | ||||||||||||
Szia Kossuth Lajos! Sajnos meg tudlak nyugtatni, nem az udvarunkban készültek a képek. Egy a Ferrari történetét feldolgozó könyvből másoltam őket, de mivel olasz nyelven íródott ezért csak a számokat értem belőle... meg a képeket.. bár azokat is csak akkor, ha segítetek megfejteni... :) Üdv.: bb | |||||||||||||||
bb... | Adatlap | 114579 | 2009. február 16. 21:53 | ||||||||||||
Szia Emerick! Köszönöm a segítséged M.B. L6500-as ügyében. Kerestem képeket név alapján és valóban nagy a hasonlóság, de apró dolgokban vannak eltérések. Ezek az eltérések lehet hogy csak évjáratbeli eltérések miattiak, de mivel nem vagyok jártas a témában, ezért kérem ismét a segítséged (vagy azét aki tud segíteni). Az eltérések: A motorház oldalburkolatának alsó éle (ferde ill. vízszintes). Lökhárító középső része különbözik, bár lehet hogy csak feljebb van helyezve és meg van fordítva, a lámpa magasságához viszonyítva jónak tűnik. Az első tengely jóval hátrébb van az L6500-asokon. Az ajtók fordított zsanérozásúak. Az osztott illetve osztatlan első ablakok. Mindezek ellenére igen nagy a hasonlóság és ha figylembe vesszük, hogy Olaszországban már akkor is rengeteg karosszériaépítő cég munkálkodott, akkor elképzelhető, hogy egy átalakított MB-ről van szó (ezt a felépítményt gondolom nem szériában készítették). Az Olaszoknak nem volt saját gyártású teherautóik? Pont egy németet használtak volna csapatszállítónak? Nem kizárt. Az emblémák a hűtőn, azok is a Mercis változatot támogatják. A sárga teherautón jó az ajtónyitási irány és az oldalán lévő díszcsík is azonos viszont jóval hátrébb van az első tengely és osztott az ablak, de más a kialakítása. Még egy pont a Merci mellett... Szerintem elképzelhető, hogy egy MB átalakítás. Szerintetek? Ha tudtok, segítsetek legyetek szívesek. Köszi: bb... Ui.. ha sikerül kideríteni pontosan miről van szó, akkor szeretném megépíteni, bár ehhez még rengeteg információra lessz majd szükség. | |||||||||||||||
flalys | Adatlap | 114578 | 2009. február 16. 21:32 | ||||||||||||
Simka | Adatlap | 114577 | 2009. február 16. 20:17 | ||||||||||||
Sziasztok! Csabi! köszönöm előre is! Ati! köszi, csak sajna nem tudom megnyitni :( | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114576 | 2009. február 16. 11:56 | ||||||||||||
Bebá | Adatlap | 114575 | 2009. február 16. 11:04 | ||||||||||||
Küld egy jó címet, vagy skype. | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114574 | 2009. február 16. 10:59 | ||||||||||||
Zsorzsy! Köszi! khe2! Küldöm holnap Neked is! Csabi | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114573 | 2009. február 16. 10:57 | ||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114572 | 2009. február 16. 10:57 | ||||||||||||
Szia Simka! Régebben már festettem így, nem volt gond. A zöld 3 féle, gyári spray, nem én kevertem. Holnap behozom a motyót és beszkennelem! Üdv, Csabi | |||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 114570 | 2009. február 15. 23:34 | ||||||||||||
Nyugtass meg, hogy ezeket a képeket nem otthon az udvarban készítetted. | |||||||||||||||
bb... | Adatlap | 114569 | 2009. február 15. 22:08 | ||||||||||||
Emerick | Adatlap | 114568 | 2009. február 15. 20:12 | ||||||||||||
Szia! Azt hiszem ez az én területem. :) Mercedes-Benz L6500-asoknak tűnnek. A kedvenceim a fémfelépítményes dobozos kocsik, úgyhogy külön köszi a képet! :) Üdv: I. | |||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114567 | 2009. február 15. 11:06 | ||||||||||||
Sziasztok család! Emerick,Simka,Csabi! Gratula fiuk szép munkák! Emtemár közelebb állsz a végéhez szép párja lesz a MAN-nek! Simka,Csabi Szép szöszölős projekt mindkettőtöké,főleg Simká-é! Nagyon tetszenek,és jó,akadálymentes építést kivánok nektek! Üdv mindenkinek! zsorzsy! | |||||||||||||||
bb... | Adatlap | 114566 | 2009. február 15. 11:06 | ||||||||||||
khe2 | Adatlap | 114565 | 2009. február 14. 22:42 | ||||||||||||
szia Csabi engem is érdekelne ha el tudnád küldeni nekem is az nagyon megköszönném :D címem khe2@freemail.hu előre is nagyon köszönöm | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114564 | 2009. február 14. 21:15 | ||||||||||||
Szia Csab! Nem az lehetett a gond? Zománc meg akryl nem szokták szeretni egymást, sőt zománc sokáig képes gőzölögni, mire rendesen kiszárad... A zöldeket külön szín vagy úgy állítottad elő? Érdekes lenne, ha megteszed, hogy átküldöd nagyon megköszönném! Simka | |||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 114563 | 2009. február 14. 20:59 | ||||||||||||
Csabi!E-mail ment! | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114562 | 2009. február 14. 17:09 | ||||||||||||
Szia Simka! A pótot először zománcfestékkel festettem (fehér alap). Erre akartam felvinni a 3 féle zöldet (Akryl spray), de érdekes módon csak a legvilágosabb maródott fel, a másik kettő, sötétebb árnyalat simán megmaradt a fehéren... A gépes is így készült, de ott nem volt baj. Na, de lassan túl leszek rajta, készülget a vonószerkezet, ez egy külön kategória... Szerencsére az E-bay-en még tavaly elcsíptem egy régi kamionos magazint, amiben ezt a szerelvényt tesztelik! :) Nagyon jó részletfotók vannak róla. Ha érdekel, akkor beszkennelem és elküldöm. Üdv, Csabi | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114561 | 2009. február 13. 22:18 | ||||||||||||
Szia Em! Zil benzin V8 :-) amúgy meg igenis tessék képeket felrakni! Simka | |||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 114560 | 2009. február 13. 21:36 | ||||||||||||
Helló mindenkinek! Köszi a reakciókat! Én már csak ilyen vagyok... :) Vagy katonai gép, vagy lakókocsi. :) De ahogy nézem, Simka, Te is belecsaptál a lecsóba a Zil Diesellel. :) Amúgy ilyen stílusban, kizárólag sztirolból '41-es (kb akkori) katonai Büssing Typ 990-est (ex-bútorszállító, ballonos tüzérségi időjárás-felderítő kocsit), meg L4500-as csapatszállítót is építgetek (no meg Borgward Einheitsdieselt, nem tudom, kinek mond ez valamit), de a csőrökön kívül asszem ez a klasszikus kamcsisoknak nemsokat "ér", ezért nem tettem fel képeket... :) Azért, ha gondoljátok, a két különböző típusú, de jellegzetes Büssing-NAG hűtőmaszkokról tehetek fel képeket. Szépen csendben továbbra is nyomon követem a csodálatos műveket! :) Üdv: I. | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114559 | 2009. február 13. 19:53 | ||||||||||||
Sziasztok! Chevy, Csabi, köszönöm, bizony kemény falat, tényleg sikerült a legbonyolultabb KGST vasnak nekiesnem, van még pár deka csiszolni való műanyag meg tömítő... Csabi, komoly gépek, mivel fested a pótot, hogy ennyire nem szeretik egymást a különböző rétegek, és mivel alapoztad? Nem lehet, hogy azzal van baj, hogy nem szárad ki vagy elf--sta magát és ereszti a gőzöket? Simka | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114558 | 2009. február 13. 18:22 | ||||||||||||
Talpi bátyó unszolására néhány kép... Készülget a török siló, még messze van a vége. Felfestettem a HC-s Merci gépes felépítményére a csíkokat. Készül a vonószerkezet is. A pót viszont változatlanul rossz, már negyedszer marja fel a festék az alatta lévőt... Az öreg Volvóra faragtam egy légbeömlőt, mert a gyári körszelvényű volt. Következik a tükörszár és hátsó lámpa. Csabi | |||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114557 | 2009. február 13. 18:14 | ||||||||||||
Sziasztok! Emerick! Már megint egy különlegesség... Nagyon ötletes és jól néz ki! Simka! Ez bizony kemény falat! Ígéretes, nagyon sok munkád lesz még vele! Üdv, Csabi | |||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 114556 | 2009. február 13. 16:44 | ||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 114555 | 2009. február 13. 16:41 | ||||||||||||
Ati! Köszi! Simka! nagyon vadállat! Grat! | |||||||||||||||
Dönitz | Adatlap | 114554 | 2009. február 13. 14:44 | ||||||||||||
Kusti! Köszönöm szépen a segítséged! üdv: Dönitz | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114553 | 2009. február 13. 09:30 | ||||||||||||
Egyébként lassan közös nevezőre hozom a hátfal-ajtó-homlokfal-motorháztető négyest, akkor talán már szebb formája lesz, aztán jöhet majd a tető, belső tér, alváz-motor-plató(azt rendesen fából akarom, mint az igazin..), az talán már egy könnyű eset lesz, bár lehet, hogy a végén azzal szívok legtöbbet... | |||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114552 | 2009. február 13. 09:25 | ||||||||||||
Sziasztok! Kusti, Dönitz! Köszi, ha elkészül... :) Elkészül az biztos, de lehet, hogy az csak a 2010-es móvári verseny idejére lesz.. :) Simka | |||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 114551 | 2009. február 13. 07:22 | ||||||||||||
Szia Balázs! Bivaly a Zil nagyon. Látom te sem kispályázol. Ha elkészül ez asszem nagyon nagy durranás lesz! :D Kusti |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
images.google.hu/imgres
Talpinak ajálnva