<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nagytalpú | Adatlap | 114632 | 2009. február 20. 21:17 | ![]() | |||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114631 | 2009. február 20. 21:14 | ![]() | |||||||||||||
Breki a Füves Ember! Örömmel látom,hogy megépítetted ezt a gépet! Szép megoldásokat alkalmaztál és ez dicséretes dolog. Mindamellett kár,hogy nem teljesen dolgoztad ki ezt a kis járművet. Néhány igen nyilvánvaló típusjegyben eltér az igazitól. Bár nagyon hasonlít az igazihoz,de mégis eltér. A tetőre gondolok,amin még dolgozhattál volna egy kicsit. Ez az egyenes tető okozhatja a fülkéd vetemedését is. Végül is így is szép és jól is fog mutatni a flottádban. Gratulálok hozzá!Remélem ezen a jó úton haladsz tovább! Talpi | |||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114630 | 2009. február 20. 21:05 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Talpi azt mondja,hogy ez nagy királyság amit csinálsz! Szépen haladsz és nagyon várom a végeredményt! Talpi | |||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114629 | 2009. február 20. 20:53 | ![]() | |||||||||||||
Simka | Adatlap | 114628 | 2009. február 20. 20:47 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Kusti! Hozd! Aztán majd beszámolsz... :) Flalys!Dobott a gépen ez a pár dolog, a kéder alján egy picit maszkolószalag mentén kellene esetleg javítani.. :) Moonemperor! Én ilyesmiben gondolkodom majd makettben.. Amúgy üdv a fórumon, látom először írsz... Simka | |||||||||||||||||
Dönitz | Adatlap | 114627 | 2009. február 20. 20:16 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Találtam egy oldalt ahol van egypár 3nézeti rajz, csak sajnos a méretek nincsenek.. De azért a rajznak is sok hasznát venni szerintem. www.bytutorial.com/folders/blueprints/bigcars.html üdv.: Dönitz | |||||||||||||||||
Azalkoto | Adatlap | 114626 | 2009. február 20. 19:46 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! szereztem 1 ijet :www.modellbolt.hu/index.php ez lesz sz elsö kamionom és szeretnék 1 kis segitséget kérni. olyan tippeket és épitési sajátosságokat szeretnék töletek érni amikkel találkoztatok kamion épités közben. mint pl: álitolag , hogy nem ragaszd fel a fülke tetejét csak az utolsú pillanatban--- oké de miért is?:D a segitséget elöre is köszi. | |||||||||||||||||
FüligJimmy | Adatlap | 114625 | 2009. február 20. 19:40 | ![]() | |||||||||||||
Elnézést Memo! Lemaradt a címem: Uyeshiba@gmail.com | |||||||||||||||||
Memo Laci | Adatlap | 114624 | 2009. február 20. 19:37 | ![]() | |||||||||||||
FüligJimmy | Adatlap | 114623 | 2009. február 20. 19:25 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Mennyiért adod? Emilben is válaszolhatsz. Üdv.: füligjimmy | |||||||||||||||||
George | Adatlap | 114622 | 2009. február 20. 19:22 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Van egy hirdetős eladó járműves barátunk, amit szerintem itt nemkéne látni. Nagyon nem illik a képbe, hogy versenyautókról szóló hirdetést eszközöljön bárki! | |||||||||||||||||
Memo Laci | Adatlap | 114621 | 2009. február 20. 18:48 | ![]() | |||||||||||||
MoonEmperor | Adatlap | 114620 | 2009. február 20. 18:01 | ![]() | |||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114619 | 2009. február 20. 16:42 | ![]() | |||||||||||||
szerintem nagyon jól sikerült! Szép munka lett! Gratula hozzá! Roland | |||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114618 | 2009. február 20. 16:41 | ![]() | |||||||||||||
Szia Lestat! Hát igazából én azt javaslom hogy szerkezd meg papíron a darut. Én is azt csináltam. Többféle pozícióban.. csukott félig nyitott teljesen nyitott. És majd így metudod szerkeszteni azt a pontot ahol a daru csuklik. A forgást pedig én úgy tervezem hogy az alapzat teteje , és a daru alja is egy kör. Ezt pont középen kifúrom és csavarral majd festés után összecsavarozom. Ez a legegyszerűbb szerintem. Ha lesz valami akkor nyugodtan kérdezz. Roland | |||||||||||||||||
flalys | Adatlap | 114617 | 2009. február 20. 16:32 | ![]() | |||||||||||||
Kusti | Adatlap | 114616 | 2009. február 20. 12:43 | ![]() | |||||||||||||
Üdv! Ismeri valaki ezt az oldalt? Renault Turboleader, és az ABC-s kéttengelyez pót csak 7300 ft ra jön ki. :-/ images.google.hu/imgres Üdv! Kusti? | |||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114615 | 2009. február 19. 23:02 | ![]() | |||||||||||||
Hali. Kép nincs. A felépitmény és a fülke is teljesen a képzeletem szülemyénye kinézetre. Mert élöben kicsit merészen nézneki és egy aféle auto mentös darura gondoltam magamnak. Ami max 2 kitolo részböl áll. Kérdés te a forgo pontokat hogyan oldottad meg? Mega daru kar csuklását mijen modon. Lestat | |||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114614 | 2009. február 19. 22:31 | ![]() | |||||||||||||
Igazából nézem a képeket, meg nagyon sok darus ismerősöm van, és néha szoktam is menni fuvarra. Mégritkábban még daruzok is, ha nem értékes az áru, vagy tutira nem tudom összetörni. Szóval az építés képek és emlékezet, vagy ha nagyon nem jutok semmire vele akkor megnézem élőben és az arányokra figyelek. Természetesen mindjuk ahol adottak a méretek, mint mondjuk a daru magassága, hossza, szélessége, ezek adottak. Amiben nem tudtam követni a méretet (igaz nem ellenőriztem le, de szemre nekem tetszik) a gép kitolói. A talpalók kitolói sztirol, ez is adott méret alapján készült. A függőleges hidraulika pedig szívószál, különböző átmérővel... Ami pedig benne van az öntőkeret :) Csak a megfelelő vastagságokat kell megtalálni. Viszont a talpalók kábelezését majd akkor csinálom mikor a daruét is. Holnap teszek fel képeket. végülis a daru szerkezete teljesen kész lett már, így már csak csinosítani, festeni és összeépíteni kell. Persze majd folyamatosan tudósítok, csak sajna kevés az időm. Amúgy az elképzelésedről nincs véletlenül egy kép? vagy nincs eredeti autó ami ihletet adott? És neked mekkora daru kell? Mert ugye nem mindegy a nagyság miatt. Roland | |||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114613 | 2009. február 19. 22:17 | ![]() | |||||||||||||
Hali. Igen segittetél és olyan kérdés te milyen modszerel épited a darut? Gondolok itt rajz vagy valami más alapján? Avagy a tiedröl tudsz több képet küldeni? Meg a talpalokrol hogy az hogy készült a körök részén? Üdv.: Lestat | |||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114612 | 2009. február 19. 19:20 | ![]() | |||||||||||||
Atta | Adatlap | 114611 | 2009. február 19. 19:17 | ![]() | |||||||||||||
Eladó! AMT 1/25 1966 Chevy Nova 4000 Ft Revell 1/25 1971 Cuda 4000 Ft Revell 1/25 Summit Firebird Pro Stock 4000 Ft Revell 1/25 Dale Earnhardt 2001 Monte Carlo 4000 Ft Monogram 1/25 Oldsmobile Stock Car 3000 Ft Tamiya 1/24 Ferrari Mythos 4000 Ft Érd:kunatta@citromail.hu | |||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114610 | 2009. február 19. 19:09 | ![]() | |||||||||||||
Hali! Amit linkeltem, megnyitod és ott középtájt lesz olyan hogy Palfinger daruk. Ott pedig már kategorizálva az összes jelenleg boltban kapható Palfinger Crane fel van sorolva. A kategóriánál ne a képre (mert azt csak kinagyítja) hanem mellette a szövegre kattints és akkor az adott kategória darulistáját lehozza neked. Ott pedig ha megnyitod a kiválasztott típust egy prospektust kapsz róla, ahol többnyire a végén a főbb paraméterek ott vannak. Például itt a 11001-esé: www.kuhn.hu/fileadmin/kuhn_hu/Products/loading_technic/Palfinger/PK_11001Performance.pdf Meg itt van akkor pár kép arról amit én építek, meg ami lesz belőle. De különben hiába van méreted, igazából csak tartani tudsz hozzá, de konkrétan (legalábbis nekem) nem sikerült 100%ig tartanom magam a mérethez. Már csak az anyagvastagság miatt is. Ha 1 mmesből készítettem a kitolókat, az 5. kitoló aránytalanul kicsi lett a főgémhez képest. Viszont 0.5 ös sztirolból készült, már tartja az arányt, de ezzel meg rohadt nehéz a 6szög keresztmetszetet tartani, és bizony ha már fél milliméter van az már nagy baj. mert ha a kitolók összeszorulnak, az nagyon kellemetlen, viszont az sem jó ha olyan lazák hogy szétcsúsznak maguktól. Szóval nagyon el kell trafálni a megfelelő méreteket. épp mérgelődtem hogy annyi kitolót készítettem feleslegesen hogy abból már 2 új darut összerakhatnék :D Na mostmár elég a szófosásból. Ha természetesen van kérdésed csak szólj nyugodtan, ha tudok segítek! Roland | |||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114609 | 2009. február 19. 18:52 | ![]() | |||||||||||||
Hali. Egy egyedi felépitményes, spéci fülkés/felépitményes. kocsi lesz. ha sikerül. Amugy itt hol találok valami méretezést ? Meg képeket tucc küldeni esetleg? Lestat | |||||||||||||||||
Törpepe | Adatlap | 114608 | 2009. február 19. 18:36 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Nagyon szuperek a makettek! Én most építek egy SCANIA 164L Topclas 580 CV tipusú italeri kamcsit! Ha valakinek van már ilyen kamcsija kész állapotban szívesen vennék róla pár képet minden felől! Előre is kösz! Császtok! | |||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114607 | 2009. február 19. 17:13 | ![]() | |||||||||||||
Én innen veszem, meg az eredeti itt mászkál a környéken és sok képem van róla. www.kuhn.hu/89.0.html Remélem tudtam valamit segíteni. De megosztanád hogy milyen gép lesz belőle? Kiváncsi vagyok :D Roland | |||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114606 | 2009. február 19. 15:56 | ![]() | |||||||||||||
tuning | Adatlap | 114605 | 2009. február 19. 15:08 | ![]() | |||||||||||||
www.youtube.com/watch MAN reklám 2008 :) | |||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114603 | 2009. február 19. 13:13 | ![]() | |||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114602 | 2009. február 19. 12:09 | ![]() | |||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114601 | 2009. február 19. 11:22 | ![]() | |||||||||||||
Hali. Az is jo. Egy egyedi éptésü jármü rekellene. Elöre is köszi. Lestat | |||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114600 | 2009. február 18. 22:25 | ![]() | |||||||||||||
Hali! Kimondottan KCR daru kell, vagy jó a Palfinger is? Én épp egy PK 24000-est építek. Roland | |||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114599 | 2009. február 18. 21:45 | ![]() | |||||||||||||
HAli. Kcr darurol vagy valami önrakodo darurol vázlatrajzot méretekel együt tud valaki küldeni nékem.. Elöre is Köszönöm. Üdv.: Lestat | |||||||||||||||||
bb... | Adatlap | 114598 | 2009. február 18. 21:24 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok Emerick és Gabi! Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget! Így már közelebb vagyok a magvalósításhoz. Gabi az általad adott címen találtam egy olyan csapatszállítót, amit egy kis átalakítással el lehet készíteni egy létező kittből. Jelenleg leírásokat, rajzokat keresek róla, ha van esetleg valamitek, kérlek osszátok meg velem. Erről lenne szó: Ford Transporter C-600 vagy 900. Köszönöm: bb | |||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114597 | 2009. február 18. 19:32 | ![]() | |||||||||||||
vujit | Adatlap | 114596 | 2009. február 18. 19:31 | ![]() | |||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114594 | 2009. február 18. 13:56 | ![]() | |||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114593 | 2009. február 18. 13:55 | ![]() | |||||||||||||
Simka! Most mentek át a képek a Merciről! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114592 | 2009. február 18. 13:25 | ![]() | |||||||||||||
Szia Fla! Szerintem valahol az alsó rögzítésnél lehet valami kehe a kabinnál. Gumikéder tipp: festés úgy, hogy jó szorosan kimaszkolva, vagy fekete alkoholos filc, festék filc, kihúzó stb. Pizzaboy! Mail ment Simka | |||||||||||||||||
pizzaboy01 | Adatlap | 114591 | 2009. február 18. 08:28 | ![]() | |||||||||||||
Jó reggelt urak!eladóvá vált 1db renault 360 turboliner!1:24 méretarányu,italeri gyártmányu valószinü!nincs csunyán össerakva,de lenne rajta mit csinálni!a motor nincs benne!érd:pizzaboy01@freemail.hu!üdv:Laci | |||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114590 | 2009. február 18. 07:24 | ![]() | |||||||||||||
Szia Ernő! Gratulálok, nagyon jól néz ki az IVECO! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||
flalys | Adatlap | 114589 | 2009. február 17. 22:02 | ![]() | |||||||||||||
Simka! nagyon köszi a meglátásokat! a fülke nem tom miért nyeklik... egyik tippem a tető miatt.. a másik valami nem oké az alsó rögzitésnél csak nem tom mi... :(:( ablaktörlő mind3 megvan... amikor néztem a képeket észrevettem hogy csak egy van mondom pff... időm engedi természetesen potolom... gumikédereket majdnem megprobáltam de mégse... majd nagy levegő és megprobálom a lámpát igen bebuktam.. igy pára effekt van rajta... nem tudtam már leszedni és normálisan ragasztani majd vmi mással probálom... köszönöm a véleményt! sokat számitott az alapzás plusz festés... köszi köszi! flalys | |||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114588 | 2009. február 17. 21:36 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Csabi! Köszi a képet, igaz, hogy ez már későbbi Zil, úgyhogy kissé másabb, de idióta sárgák tudnak aztán rakodni rendesen...:) Ernő!Újfent king az Iveco, kár, hogy KFS elb..szta a tetőöntést.. Flalys!Jó lett, de lenne egy-két észrevételem és tippem: fülke egy kissé nyeklik, mintha kapott volna egy pofont ablaktörlő csak egy van? a következőnél majd figyelj a lámpabúrára, mert látszik a ragasztónyoma, tipp: clearfix(hokimodellnél van) üvegragasztó.. meg az nagyot tud dobni, ha kifested az ablak körül a gumikédereket ennyi amit látok elsőre, de amúgy nagyot haladtál a DAF-hoz képest, szép lett a festés minősége is, gratula hozzá! Simka | |||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 114587 | 2009. február 17. 17:54 | ![]() | |||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114586 | 2009. február 17. 15:59 | ![]() | |||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 114585 | 2009. február 17. 15:22 | ![]() | |||||||||||||
Gabi | Adatlap | 114584 | 2009. február 16. 22:45 | ![]() | |||||||||||||
Gabi | Adatlap | 114583 | 2009. február 16. 22:43 | ![]() | |||||||||||||
Szia! Alfa Romeo 500 Transporter, 1936-ból a pontos típusa. Keress rá így a gugliban, kidob képeket, sőt 43-ban gyártják ezt fém modelként is. Az Alfa Romeo sokáig gyártott teherautókat, és addig a Ferrari ezeket használta szállítójárműnek, utánna fiatot, majd Ivecot. A Ferrari nagyon kényes rá, hogy a szállítójármű is olasz legyen, gyári csapatnak mindig az van. Gabi | |||||||||||||||||
khe2 | Adatlap | 114582 | 2009. február 16. 22:26 | ![]() | |||||||||||||
szia Csabi köszönöm szépen előre is :D | |||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 114581 | 2009. február 16. 22:20 | ![]() | |||||||||||||
Szia! A Merci szinte biztos. Egy hasonló típusa volt a Büssingnek is (háborús képeken szinte csak a hűtővel lehet megkülönböztetni, mivel a Büssingen sokkal karakteresebb a maszk. Az ehhez hasonló zártszekrényes kocsikat kisebb szériában készítették, favázzal, fém borítással, főleg bútorszállításra, majd postai szolgálatra, háborúban még mentőnek és teherkocsinak. A sorozaton belül is számos változat lehetett, mert amegrendelő kérését is figyelembe vették. (ajtózsanérok, díszcsíkok, fülke mérete és berendezése, szélvédő stb). Az orr hossza a motor méretétől és elrendezésétől függött. Ilyen méretű gépeket akkoriban a németeknél volt nagy divat építeni és szinte mindenhova kerültek belőlük. A második, Pirellis kocsiról nem tudok nyilatkozni. '30-as évek eleji kocsi, szerintem echte olasz, talán Spa vagy Bianchi. Inkább az utóbbi, mert Spa kocsik zömmel masszív robosztus gépek voltak... Üdv: I. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kezdenek élesedni azok a képek! :-)
Szépen dolgozol.Tetszik amit építesz.
Nagyon örülök,hogy megépíted azt a darut!
Talpi