/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
tuning 114808 2009. március 10. 13:54
Válasz erre
Konczy Trade '95 -ből. Ez volt a főnök autója. Azóta sajna elhunnyt és a neje meg a lánya visszi tovább a céget. Ennek az autónak a spoilerje van fent nekünk.
zsorzsy 114806 2009. március 9. 19:00
Válasz erre
Szia!
Köszi a képeket nagyon szép lett!
Gratula!
ZS!
Simka 114805 2009. március 9. 17:24
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Gratulálok! Nagyon komoly gépeket épülsz!

Simka
modellpapa 114804 2009. március 9. 09:39
Válasz erre
Én is használtam ilyen vastag sztirol lemezt. Nehéz alakítani, vágni, csiszolni, ráadásul a kész darab önsúlya is jelentős lett.
Jobb vékonyabb 1mm-es sztirolból dolgozni.
Egy elönye volt csak, amikor leesett a radiátorról semmi baja nem lett.
modellpapa 114803 2009. március 9. 09:30
Válasz erre
DSC01369
DSC01369
DSC01375
DSC01375
DSC01378
DSC01378
DSC01379
DSC01379
DSC01381
DSC01381
DSC01382
DSC01382
DSC01383
DSC01383

kb. 5 éve építettem egy hasonló TG-A-t alacsonyfülkével, normál lökhárítóval.
modellpapa 114802 2009. március 9. 09:18
Válasz erre
000_0571
000_0571
000_0583
000_0583
000_0575
000_0575
000_0580
000_0580
000_0579
000_0579

Közben haladtam a MB-el is.
Elkészültek a kardántengelyek, átdolgoztam az osztóművet és a lökhárító is kész lett.
A kardántengely mozgatható lett (mint az igaziak), mert a hátsó híd is tud mozogni (nem ragasztottam fixre).
modellpapa 114801 2009. március 9. 09:07
Válasz erre
dscf0047
dscf0047

Igen olyan lesz mint a Felbermayr 48.792-es vontatója csak a Felbermayr gépe már F90-es fülkével készült az enyém pedig még F8-asal.
Az F8-as fülkével 6-7db készült 1988 körül. Tipusjelzése 48.700 volt.
Itt egy kép róla:
zsorzsy 114800 2009. március 8. 21:42
Válasz erre
StefanJung05[1]
StefanJung05[1]

Sziasztok nagyok!
87-ben csinosítok majd egy ilyen TGA-t!
Keresgélés közben találtam,szerintem gyönyörűek,igy egymás mellett!
ZS!
tuning 114799 2009. március 8. 19:36
Válasz erre
P070309_10.29[02]
P070309_10.29[02]
P070309_10.28
P070309_10.28
P070309_10.29[03]
P070309_10.29[03]
P070309_06.15
P070309_06.15
P070309_06.08
P070309_06.08

szeva talpi !
képzeld tegnap én dolgoztam a man dieselel :D
bányán belül hordtam 4kmes szakaszon a tört kulét egy 4lábú társaságában ^^
Csináltam pár képet.
ZoZzZ 114798 2009. március 8. 19:12
Válasz erre
Köszi, majd nézegetem az oldalt!
pulcsi 114797 2009. március 8. 18:36
Válasz erre
Szia Talpi!
Nem hivtál fel,akár itt is válaszolhatsz.
Pulcsi
Gis80s 114796 2009. március 8. 18:12
Válasz erre
Légyszíves valamikor dobj rám egy emailt, mert lenne pár kérdésem hozzád. Előre is köszi! :))
Dönitz 114795 2009. március 8. 15:08
Válasz erre
Szia Talpi!
Az a baj, hogy nincs motorom amit át tudnék alakítani.
A reszelés meg..hm..addig sem unatkozok..:D
Azért köszi hogy szóltál, majd a másik busznál inkább azt választom. (Ikarus E95)

üdv.: Dönitz
Nagytalpú 114793 2009. március 8. 13:17
Válasz erre
Szeva Dönitz!
Biztosan jól meggondoltad ezt a full sztirol dolgot?
Nem lesz egyszerű kireszelni a motort.
Nem gondoltál egy bármilyen sor hatos blokk átépítésére?
Talpi
Nagytalpú 114792 2009. március 8. 13:14
Válasz erre
Sziasztok!
48-792? Felbermayr?
Talpi
Kusti 114791 2009. március 8. 12:52
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Ez mi lesz amúgy, mert engem kezd felcsigázni ez a V12 DuplaTurbo moci. Jó a sor hatos is.

Üdv!
Kusti
ChevyG 114790 2009. március 8. 10:55
Válasz erre
Szeva!
Idén jelenik meg újra, 1-2 hét és lesz a játék-maketten (kék kobra)
kiskerára úgy tudom 11700Ft
üdv
ZoZzZ 114789 2009. március 7. 22:39
Válasz erre
Üdv!

Nincs valakinek elfekvőben egy Kenworth W900 (1:25) bontatlan dobozban?
Ati 114788 2009. március 7. 13:46
Válasz erre
Dönitz 114787 2009. március 7. 12:53
Válasz erre
DSC00335
DSC00335
DSC00334
DSC00334

Sziasztok!

Elkezdtem az Ikarus motorját.
A fene sem gondolta, hogy ez a sztirol ilyen kemény..
Ne várjatok el nagyon nagy gyorsaságot tőlem, ha valamit alkotok, majd teszek fel képet..:D

üdv.: Dönitz
Motoros 114786 2009. március 7. 12:27
Válasz erre
Sziasztok

Elnézést a zavarásért, ha a googlen a kéokeresésnél beírjátok azt a szót hogy dekotora vagy decotora akkor érdekes gépszüleményeket láthattok.
modellpapa 114785 2009. március 7. 12:22
Válasz erre
Mivel hiányzott 1 hengerfej ezért a soros motor kapott egy 4 szelepes hengerfejet.
modellpapa 114784 2009. március 7. 12:21
Válasz erre
000_0536a
000_0536a
000_0539a
000_0539a
000_0540a
000_0540a
000_0544a
000_0544a
000_0545a
000_0545a
000_0546a
000_0546a
000_0551a
000_0551a
000_0556a
000_0556a

Pár kép a festett motorról, meg az MAN hídon kifestettem a betűket.
Elektrolakatos 114783 2009. március 6. 16:26
Válasz erre
Elektrolakatos 114782 2009. március 6. 16:24
Válasz erre
Elektrolakatos 114781 2009. március 6. 16:17
Válasz erre
Salieri 114780 2009. március 6. 12:48
Válasz erre
Szia!Teljesen igazad van!Nekem apukám nagybátyja mesélt pár necces helyzetet,mivel annó ő is vezetett igaz,hogy egy felépítményes Zil-t.Ilyen mozdulatok nélkül is lehet elég brutális helyzetekbe kerülni.
Üdv
Salieri!
Kusti 114779 2009. március 6. 08:36
Válasz erre
Sziasztok!

Nem reklám, csak akit érdekel. :D
makettinfo.hu/index.php

Üdv!
Kusti
khe2 114778 2009. március 6. 00:29
Válasz erre
szia
hát az ilyen büdös bunkók taposnak agyon szabályosan közlekedő kocsikat és ezért van a kamionosoknak rossz híre :S pár ilyen tetves bunkó miatt és van olyan hülye hogy még mutogatja is
szánalmas
fogalma sincs a felelősségről meg arról hogy minden ilyen mozdulattal ölhet
1 éve van teherautó jogsim ( 2-3 ) hónapot dolgoztam billenccsel meg nyergesen traktorban de több fogalmam van a felelősségről mint neki pedig nem néz ki 19 évesnek mint én
max 114777 2009. március 5. 23:47
Válasz erre
Hali!

Azért szerintem még a Török is necces...

max
zsorzsy 114776 2009. március 5. 21:51
Válasz erre
Ez klinikai eset!
De legalább tud élni!
Zsír hülye!
ZS!
Bubu 114775 2009. március 5. 20:53
Válasz erre
Ha józanon ilyen akkor milyen lehet 8 sör után.Veszélyes pali.
Simka 114774 2009. március 5. 19:59
Válasz erre
Ez beteg...

Biztos lengyel vagy szlovák...szén idióta...
Salieri 114773 2009. március 5. 17:59
Válasz erre
Simka 114772 2009. március 5. 13:50
Válasz erre
Sziasztok!

"Kenguru"-val kapcsolatban: balazs.simon@citromail.hu

Egyébként "avi" formáumban van meg, úgyhogy csak olyan dvd lejátszó vagy számítógép.

Simka

Ui.: Kusti kircsi eddig!
Kusti 114771 2009. március 4. 14:23
Válasz erre
HPIM2624
HPIM2624
HPIM2625
HPIM2625
HPIM2626
HPIM2626
HPIM2627
HPIM2627
HPIM2629
HPIM2629
HPIM2618
HPIM2618
HPIM2616
HPIM2616
HPIM2615
HPIM2615
HPIM2628
HPIM2628
HPIM2630
HPIM2630

Üdv!

Némi haladás a háztáji építésű billencs és a megás Hungarocamionos félpótkocsi ügyében.

Üdv!
Kusti
Gis80s 114770 2009. március 4. 12:01
Válasz erre
Sinka mester nagy rajongója annak a filmnek, úgyhogy gondolom neki meg is van...

...engem is érdekelne, ha már másolás van :)))
Bogyi 114769 2009. március 4. 09:31
Válasz erre
Sziasztok!

Film ügyben kérdezném, valakinek nincs-e meg a Kenguru c. magyar film, tele ZIL-ekkel, HC-s járművekkel, (Koltai épp egy Volvo-val jár)?

Köszi előre is.
zsorzsy 114768 2009. március 3. 22:03
Válasz erre
Szia Roland!
Ha Berényre gondolsz,hát igen de szerintem meg fogod csinállni ügyes vagy!
Gratula az eddigiekhez!
ZS!
zsorzsy 114767 2009. március 3. 22:01
Válasz erre
Szia Simka!
Én dolgozom csak picibe!
De oda soha nem néztek át!
ZS!
Roland_89 114766 2009. március 3. 21:43
Válasz erre
200903021998
200903021998
200903021999
200903021999
200903022002
200903022002
200903022003
200903022003

Sziasztok!

a daru szerkezete... most jönnek rá az apró kidolgozások. Már csak egy nagy baj van, nagyon kevés az időm rá sajnos. :( de lassacskán haladgatok!

Roland
Simka 114765 2009. március 3. 21:34
Válasz erre
Sziasztok!

Micsoda csend volt itt ma este...

Senki, semmi?
Roland_89 114764 2009. március 2. 19:12
Válasz erre
Szia Dix!

Nem egyedi. Ez a Palfinger 24000 C + JIB mérete. De tulajdonképpen nemrég Lestat kért tanácsot ezügyben, keresd visszább... tettem be egy linket ahol a JELENLEG ÚJAN KAPHATÓ összes Palfinger daru hosszúsága, emelőképessége, minden ott van. Szerintem ott keresd meg a neked megfelelőt! Aztán ha megvan és még konkrétabb kérdésed van, nyugodtan írj. és amúgy ha nem titok miért érdeklődsz ennyire irántuk? csak nem te is építesz?

Roland
Dix 114763 2009. március 2. 18:51
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm. Igen még elég új vagyok, de rendszeresen olvasom a fórumot. Még egyszer köszi. Még annyi kérdésem lenne, hogy ez a 27 méter elég egyedi nem? Az átlagos kcr-es daruk azok milyen hosszúra nyúlnak ki? 10-15 méter?

Üdv.
pulcsi 114762 2009. március 2. 18:46
Válasz erre
Szia Memo Laci!
Nem rakok rá logot csak a gyári matricát
Pulcsi
UI:Én Krone alvázat másolom le,de mivel dupla kerekes lesz szükiteni kellett az alvázat
ADY32. 114761 2009. március 2. 16:48
Válasz erre
NTFS TRAILER
NTFS TRAILER

Sziasztok ! Megvételre Vagy cserére keresem ezt a Revell Australian Road Train matricát ! S.O.S.
adame_istvan@citromail.hu .
Üdv. Mindenkinek!
Memo Laci 114760 2009. március 2. 16:29
Válasz erre
Szia Tami!

Sajnos sehogy sem, pedig volt rá egy hetem és azon belül rengeteg ötletem de szerdán belázasodtam és influenzás lettem vagy mi (ezért sem hívtalak).
Úgy meg nem valami nagy élmény bármit is csinálni :-( (fene aki kitalálta a náthát)
De holnap már indulok kifelé.

Laci
Dönitz 114759 2009. március 2. 16:11
Válasz erre
Sziasztok!

Igencsak kihalófélben van a fórum, nem?:D
Remélem ez azért van mert mindenki építget...
Na akkor jó építgetést!

üdv.: Dönitz
Bishop 114758 2009. március 2. 16:11
Válasz erre
Szia Ati!

Köszi a segédletet!

Üdv: Bishop
Tami 114757 2009. március 2. 15:15
Válasz erre
Üdv!
Hogy állsz a póttal? Rég láttunk róla képet.

Tami
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.