<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
tuning | Adatlap | 114808 | 2009. március 10. 13:54 | ||
Konczy Trade '95 -ből. Ez volt a főnök autója. Azóta sajna elhunnyt és a neje meg a lánya visszi tovább a céget. Ennek az autónak a spoilerje van fent nekünk. | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114806 | 2009. március 9. 19:00 | ||
Szia! Köszi a képeket nagyon szép lett! Gratula! ZS! | |||||
Simka | Adatlap | 114805 | 2009. március 9. 17:24 | ||
Szia Modellpapa! Gratulálok! Nagyon komoly gépeket épülsz! Simka | |||||
modellpapa | Adatlap | 114804 | 2009. március 9. 09:39 | ||
Én is használtam ilyen vastag sztirol lemezt. Nehéz alakítani, vágni, csiszolni, ráadásul a kész darab önsúlya is jelentős lett. Jobb vékonyabb 1mm-es sztirolból dolgozni. Egy elönye volt csak, amikor leesett a radiátorról semmi baja nem lett. | |||||
modellpapa | Adatlap | 114803 | 2009. március 9. 09:30 | ||
kb. 5 éve építettem egy hasonló TG-A-t alacsonyfülkével, normál lökhárítóval. | |||||
modellpapa | Adatlap | 114802 | 2009. március 9. 09:18 | ||
modellpapa | Adatlap | 114801 | 2009. március 9. 09:07 | ||
Igen olyan lesz mint a Felbermayr 48.792-es vontatója csak a Felbermayr gépe már F90-es fülkével készült az enyém pedig még F8-asal. Az F8-as fülkével 6-7db készült 1988 körül. Tipusjelzése 48.700 volt. Itt egy kép róla: | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114800 | 2009. március 8. 21:42 | ||
tuning | Adatlap | 114799 | 2009. március 8. 19:36 | ||
ZoZzZ | Adatlap | 114798 | 2009. március 8. 19:12 | ||
Köszi, majd nézegetem az oldalt! | |||||
pulcsi | Adatlap | 114797 | 2009. március 8. 18:36 | ||
Szia Talpi! Nem hivtál fel,akár itt is válaszolhatsz. Pulcsi | |||||
Gis80s | Adatlap | 114796 | 2009. március 8. 18:12 | ||
Légyszíves valamikor dobj rám egy emailt, mert lenne pár kérdésem hozzád. Előre is köszi! :)) | |||||
Dönitz | Adatlap | 114795 | 2009. március 8. 15:08 | ||
Szia Talpi! Az a baj, hogy nincs motorom amit át tudnék alakítani. A reszelés meg..hm..addig sem unatkozok..:D Azért köszi hogy szóltál, majd a másik busznál inkább azt választom. (Ikarus E95) üdv.: Dönitz | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 114793 | 2009. március 8. 13:17 | ||
Szeva Dönitz! Biztosan jól meggondoltad ezt a full sztirol dolgot? Nem lesz egyszerű kireszelni a motort. Nem gondoltál egy bármilyen sor hatos blokk átépítésére? Talpi | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 114792 | 2009. március 8. 13:14 | ||
Kusti | Adatlap | 114791 | 2009. március 8. 12:52 | ||
Szia Modellpapa! Ez mi lesz amúgy, mert engem kezd felcsigázni ez a V12 DuplaTurbo moci. Jó a sor hatos is. Üdv! Kusti | |||||
ChevyG | Adatlap | 114790 | 2009. március 8. 10:55 | ||
Szeva! Idén jelenik meg újra, 1-2 hét és lesz a játék-maketten (kék kobra) kiskerára úgy tudom 11700Ft üdv | |||||
ZoZzZ | Adatlap | 114789 | 2009. március 7. 22:39 | ||
Üdv! Nincs valakinek elfekvőben egy Kenworth W900 (1:25) bontatlan dobozban? | |||||
Ati | Adatlap | 114788 | 2009. március 7. 13:46 | ||
Dönitz | Adatlap | 114787 | 2009. március 7. 12:53 | ||
Motoros | Adatlap | 114786 | 2009. március 7. 12:27 | ||
Sziasztok Elnézést a zavarásért, ha a googlen a kéokeresésnél beírjátok azt a szót hogy dekotora vagy decotora akkor érdekes gépszüleményeket láthattok. | |||||
modellpapa | Adatlap | 114785 | 2009. március 7. 12:22 | ||
Mivel hiányzott 1 hengerfej ezért a soros motor kapott egy 4 szelepes hengerfejet. | |||||
modellpapa | Adatlap | 114784 | 2009. március 7. 12:21 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 114783 | 2009. március 6. 16:26 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 114782 | 2009. március 6. 16:24 | ||
bocsi, nem ennek kellettt volna lennie | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 114781 | 2009. március 6. 16:17 | ||
Salieri | Adatlap | 114780 | 2009. március 6. 12:48 | ||
Szia!Teljesen igazad van!Nekem apukám nagybátyja mesélt pár necces helyzetet,mivel annó ő is vezetett igaz,hogy egy felépítményes Zil-t.Ilyen mozdulatok nélkül is lehet elég brutális helyzetekbe kerülni. Üdv Salieri! | |||||
Kusti | Adatlap | 114779 | 2009. március 6. 08:36 | ||
khe2 | Adatlap | 114778 | 2009. március 6. 00:29 | ||
szia hát az ilyen büdös bunkók taposnak agyon szabályosan közlekedő kocsikat és ezért van a kamionosoknak rossz híre :S pár ilyen tetves bunkó miatt és van olyan hülye hogy még mutogatja is szánalmas fogalma sincs a felelősségről meg arról hogy minden ilyen mozdulattal ölhet 1 éve van teherautó jogsim ( 2-3 ) hónapot dolgoztam billenccsel meg nyergesen traktorban de több fogalmam van a felelősségről mint neki pedig nem néz ki 19 évesnek mint én | |||||
max | Adatlap | 114777 | 2009. március 5. 23:47 | ||
zsorzsy | Adatlap | 114776 | 2009. március 5. 21:51 | ||
Ez klinikai eset! De legalább tud élni! Zsír hülye! ZS! | |||||
Bubu | Adatlap | 114775 | 2009. március 5. 20:53 | ||
Ha józanon ilyen akkor milyen lehet 8 sör után.Veszélyes pali. | |||||
Simka | Adatlap | 114774 | 2009. március 5. 19:59 | ||
Ez beteg... Biztos lengyel vagy szlovák...szén idióta... | |||||
Salieri | Adatlap | 114773 | 2009. március 5. 17:59 | ||
Hülye kamion sofőr: auto.indavideo.hu/video/Hulye_kamionsofor | |||||
Simka | Adatlap | 114772 | 2009. március 5. 13:50 | ||
Sziasztok! "Kenguru"-val kapcsolatban: balazs.simon@citromail.hu Egyébként "avi" formáumban van meg, úgyhogy csak olyan dvd lejátszó vagy számítógép. Simka Ui.: Kusti kircsi eddig! | |||||
Kusti | Adatlap | 114771 | 2009. március 4. 14:23 | ||
Gis80s | Adatlap | 114770 | 2009. március 4. 12:01 | ||
Sinka mester nagy rajongója annak a filmnek, úgyhogy gondolom neki meg is van... ...engem is érdekelne, ha már másolás van :))) | |||||
Bogyi | Adatlap | 114769 | 2009. március 4. 09:31 | ||
Sziasztok! Film ügyben kérdezném, valakinek nincs-e meg a Kenguru c. magyar film, tele ZIL-ekkel, HC-s járművekkel, (Koltai épp egy Volvo-val jár)? Köszi előre is. | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114768 | 2009. március 3. 22:03 | ||
Szia Roland! Ha Berényre gondolsz,hát igen de szerintem meg fogod csinállni ügyes vagy! Gratula az eddigiekhez! ZS! | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114767 | 2009. március 3. 22:01 | ||
Szia Simka! Én dolgozom csak picibe! De oda soha nem néztek át! ZS! | |||||
Roland_89 | Adatlap | 114766 | 2009. március 3. 21:43 | ||
Simka | Adatlap | 114765 | 2009. március 3. 21:34 | ||
Sziasztok! Micsoda csend volt itt ma este... Senki, semmi? | |||||
Roland_89 | Adatlap | 114764 | 2009. március 2. 19:12 | ||
Szia Dix! Nem egyedi. Ez a Palfinger 24000 C + JIB mérete. De tulajdonképpen nemrég Lestat kért tanácsot ezügyben, keresd visszább... tettem be egy linket ahol a JELENLEG ÚJAN KAPHATÓ összes Palfinger daru hosszúsága, emelőképessége, minden ott van. Szerintem ott keresd meg a neked megfelelőt! Aztán ha megvan és még konkrétabb kérdésed van, nyugodtan írj. és amúgy ha nem titok miért érdeklődsz ennyire irántuk? csak nem te is építesz? Roland | |||||
Dix | Adatlap | 114763 | 2009. március 2. 18:51 | ||
Nagyon szépen köszönöm. Igen még elég új vagyok, de rendszeresen olvasom a fórumot. Még egyszer köszi. Még annyi kérdésem lenne, hogy ez a 27 méter elég egyedi nem? Az átlagos kcr-es daruk azok milyen hosszúra nyúlnak ki? 10-15 méter? Üdv. | |||||
pulcsi | Adatlap | 114762 | 2009. március 2. 18:46 | ||
Szia Memo Laci! Nem rakok rá logot csak a gyári matricát Pulcsi UI:Én Krone alvázat másolom le,de mivel dupla kerekes lesz szükiteni kellett az alvázat | |||||
ADY32. | Adatlap | 114761 | 2009. március 2. 16:48 | ||
Memo Laci | Adatlap | 114760 | 2009. március 2. 16:29 | ||
Szia Tami! Sajnos sehogy sem, pedig volt rá egy hetem és azon belül rengeteg ötletem de szerdán belázasodtam és influenzás lettem vagy mi (ezért sem hívtalak). Úgy meg nem valami nagy élmény bármit is csinálni :-( (fene aki kitalálta a náthát) De holnap már indulok kifelé. Laci | |||||
Dönitz | Adatlap | 114759 | 2009. március 2. 16:11 | ||
Sziasztok! Igencsak kihalófélben van a fórum, nem?:D Remélem ez azért van mert mindenki építget... Na akkor jó építgetést! üdv.: Dönitz | |||||
Bishop | Adatlap | 114758 | 2009. március 2. 16:11 | ||
Tami | Adatlap | 114757 | 2009. március 2. 15:15 | ||
Üdv! Hogy állsz a póttal? Rég láttunk róla képet. Tami |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |