/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546.
ChevyG 114817 2009. március 11. 19:17
Válasz erre
Helló!
Köszi, előtúrom -már régen volt a kezemben:)
üdv
Gaben 114814 2009. március 11. 18:08
Válasz erre
Szevasz ChevyG. Nekem nincs meg a könyv. De ha C vagy C+E jogsit akarsz csinálni a sima B könyv is jó hozzá. Én is azt használtam.
Dönitz 114813 2009. március 11. 17:25
Válasz erre
Gis80s!

Ment a mail.

Dönitz
ChevyG 114812 2009. március 11. 11:29
Válasz erre
c3-tk-cimlap-kicsi-2008
c3-tk-cimlap-kicsi-2008

Helló4
Kicsit off de hátha:
Meg van valakinek ez a könyv?
Gis80s 114811 2009. március 10. 21:04
Válasz erre
Dönitz 114810 2009. március 10. 15:50
Válasz erre
Szia Gis80s!

Itt a mail címem, és akkor egyből tudod küldeni a kérdéseket..: gall3@freemail.hu

üdv.: Dönitz
tuning 114809 2009. március 10. 13:55
Válasz erre
konczytrade95
konczytrade95

nem tudom berakni a képet.
Talán így a linkel: makettinfo.hu/upload/200903/147450_89665_konczytrade95.JPG
tuning 114808 2009. március 10. 13:54
Válasz erre
Konczy Trade '95 -ből. Ez volt a főnök autója. Azóta sajna elhunnyt és a neje meg a lánya visszi tovább a céget. Ennek az autónak a spoilerje van fent nekünk.
zsorzsy 114806 2009. március 9. 19:00
Válasz erre
Szia!
Köszi a képeket nagyon szép lett!
Gratula!
ZS!
Simka 114805 2009. március 9. 17:24
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Gratulálok! Nagyon komoly gépeket épülsz!

Simka
modellpapa 114804 2009. március 9. 09:39
Válasz erre
Én is használtam ilyen vastag sztirol lemezt. Nehéz alakítani, vágni, csiszolni, ráadásul a kész darab önsúlya is jelentős lett.
Jobb vékonyabb 1mm-es sztirolból dolgozni.
Egy elönye volt csak, amikor leesett a radiátorról semmi baja nem lett.
modellpapa 114803 2009. március 9. 09:30
Válasz erre
DSC01369
DSC01369
DSC01375
DSC01375
DSC01378
DSC01378
DSC01379
DSC01379
DSC01381
DSC01381
DSC01382
DSC01382
DSC01383
DSC01383

kb. 5 éve építettem egy hasonló TG-A-t alacsonyfülkével, normál lökhárítóval.
modellpapa 114802 2009. március 9. 09:18
Válasz erre
000_0571
000_0571
000_0583
000_0583
000_0575
000_0575
000_0580
000_0580
000_0579
000_0579

Közben haladtam a MB-el is.
Elkészültek a kardántengelyek, átdolgoztam az osztóművet és a lökhárító is kész lett.
A kardántengely mozgatható lett (mint az igaziak), mert a hátsó híd is tud mozogni (nem ragasztottam fixre).
modellpapa 114801 2009. március 9. 09:07
Válasz erre
dscf0047
dscf0047

Igen olyan lesz mint a Felbermayr 48.792-es vontatója csak a Felbermayr gépe már F90-es fülkével készült az enyém pedig még F8-asal.
Az F8-as fülkével 6-7db készült 1988 körül. Tipusjelzése 48.700 volt.
Itt egy kép róla:
zsorzsy 114800 2009. március 8. 21:42
Válasz erre
StefanJung05[1]
StefanJung05[1]

Sziasztok nagyok!
87-ben csinosítok majd egy ilyen TGA-t!
Keresgélés közben találtam,szerintem gyönyörűek,igy egymás mellett!
ZS!
tuning 114799 2009. március 8. 19:36
Válasz erre
P070309_10.29[02]
P070309_10.29[02]
P070309_10.28
P070309_10.28
P070309_10.29[03]
P070309_10.29[03]
P070309_06.15
P070309_06.15
P070309_06.08
P070309_06.08

szeva talpi !
képzeld tegnap én dolgoztam a man dieselel :D
bányán belül hordtam 4kmes szakaszon a tört kulét egy 4lábú társaságában ^^
Csináltam pár képet.
ZoZzZ 114798 2009. március 8. 19:12
Válasz erre
Köszi, majd nézegetem az oldalt!
pulcsi 114797 2009. március 8. 18:36
Válasz erre
Szia Talpi!
Nem hivtál fel,akár itt is válaszolhatsz.
Pulcsi
Gis80s 114796 2009. március 8. 18:12
Válasz erre
Légyszíves valamikor dobj rám egy emailt, mert lenne pár kérdésem hozzád. Előre is köszi! :))
Dönitz 114795 2009. március 8. 15:08
Válasz erre
Szia Talpi!
Az a baj, hogy nincs motorom amit át tudnék alakítani.
A reszelés meg..hm..addig sem unatkozok..:D
Azért köszi hogy szóltál, majd a másik busznál inkább azt választom. (Ikarus E95)

üdv.: Dönitz
Nagytalpú 114793 2009. március 8. 13:17
Válasz erre
Szeva Dönitz!
Biztosan jól meggondoltad ezt a full sztirol dolgot?
Nem lesz egyszerű kireszelni a motort.
Nem gondoltál egy bármilyen sor hatos blokk átépítésére?
Talpi
Nagytalpú 114792 2009. március 8. 13:14
Válasz erre
Sziasztok!
48-792? Felbermayr?
Talpi
Kusti 114791 2009. március 8. 12:52
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Ez mi lesz amúgy, mert engem kezd felcsigázni ez a V12 DuplaTurbo moci. Jó a sor hatos is.

Üdv!
Kusti
ChevyG 114790 2009. március 8. 10:55
Válasz erre
Szeva!
Idén jelenik meg újra, 1-2 hét és lesz a játék-maketten (kék kobra)
kiskerára úgy tudom 11700Ft
üdv
ZoZzZ 114789 2009. március 7. 22:39
Válasz erre
Üdv!

Nincs valakinek elfekvőben egy Kenworth W900 (1:25) bontatlan dobozban?
Ati 114788 2009. március 7. 13:46
Válasz erre
Dönitz 114787 2009. március 7. 12:53
Válasz erre
DSC00335
DSC00335
DSC00334
DSC00334

Sziasztok!

Elkezdtem az Ikarus motorját.
A fene sem gondolta, hogy ez a sztirol ilyen kemény..
Ne várjatok el nagyon nagy gyorsaságot tőlem, ha valamit alkotok, majd teszek fel képet..:D

üdv.: Dönitz
Motoros 114786 2009. március 7. 12:27
Válasz erre
Sziasztok

Elnézést a zavarásért, ha a googlen a kéokeresésnél beírjátok azt a szót hogy dekotora vagy decotora akkor érdekes gépszüleményeket láthattok.
modellpapa 114785 2009. március 7. 12:22
Válasz erre
Mivel hiányzott 1 hengerfej ezért a soros motor kapott egy 4 szelepes hengerfejet.
modellpapa 114784 2009. március 7. 12:21
Válasz erre
000_0536a
000_0536a
000_0539a
000_0539a
000_0540a
000_0540a
000_0544a
000_0544a
000_0545a
000_0545a
000_0546a
000_0546a
000_0551a
000_0551a
000_0556a
000_0556a

Pár kép a festett motorról, meg az MAN hídon kifestettem a betűket.
Elektrolakatos 114783 2009. március 6. 16:26
Válasz erre
Elektrolakatos 114782 2009. március 6. 16:24
Válasz erre
Elektrolakatos 114781 2009. március 6. 16:17
Válasz erre
Salieri 114780 2009. március 6. 12:48
Válasz erre
Szia!Teljesen igazad van!Nekem apukám nagybátyja mesélt pár necces helyzetet,mivel annó ő is vezetett igaz,hogy egy felépítményes Zil-t.Ilyen mozdulatok nélkül is lehet elég brutális helyzetekbe kerülni.
Üdv
Salieri!
Kusti 114779 2009. március 6. 08:36
Válasz erre
Sziasztok!

Nem reklám, csak akit érdekel. :D
makettinfo.hu/index.php

Üdv!
Kusti
khe2 114778 2009. március 6. 00:29
Válasz erre
szia
hát az ilyen büdös bunkók taposnak agyon szabályosan közlekedő kocsikat és ezért van a kamionosoknak rossz híre :S pár ilyen tetves bunkó miatt és van olyan hülye hogy még mutogatja is
szánalmas
fogalma sincs a felelősségről meg arról hogy minden ilyen mozdulattal ölhet
1 éve van teherautó jogsim ( 2-3 ) hónapot dolgoztam billenccsel meg nyergesen traktorban de több fogalmam van a felelősségről mint neki pedig nem néz ki 19 évesnek mint én
max 114777 2009. március 5. 23:47
Válasz erre
Hali!

Azért szerintem még a Török is necces...

max
zsorzsy 114776 2009. március 5. 21:51
Válasz erre
Ez klinikai eset!
De legalább tud élni!
Zsír hülye!
ZS!
Bubu 114775 2009. március 5. 20:53
Válasz erre
Ha józanon ilyen akkor milyen lehet 8 sör után.Veszélyes pali.
Simka 114774 2009. március 5. 19:59
Válasz erre
Ez beteg...

Biztos lengyel vagy szlovák...szén idióta...
Salieri 114773 2009. március 5. 17:59
Válasz erre
Simka 114772 2009. március 5. 13:50
Válasz erre
Sziasztok!

"Kenguru"-val kapcsolatban: balazs.simon@citromail.hu

Egyébként "avi" formáumban van meg, úgyhogy csak olyan dvd lejátszó vagy számítógép.

Simka

Ui.: Kusti kircsi eddig!
Kusti 114771 2009. március 4. 14:23
Válasz erre
HPIM2624
HPIM2624
HPIM2625
HPIM2625
HPIM2626
HPIM2626
HPIM2627
HPIM2627
HPIM2629
HPIM2629
HPIM2618
HPIM2618
HPIM2616
HPIM2616
HPIM2615
HPIM2615
HPIM2628
HPIM2628
HPIM2630
HPIM2630

Üdv!

Némi haladás a háztáji építésű billencs és a megás Hungarocamionos félpótkocsi ügyében.

Üdv!
Kusti
Gis80s 114770 2009. március 4. 12:01
Válasz erre
Sinka mester nagy rajongója annak a filmnek, úgyhogy gondolom neki meg is van...

...engem is érdekelne, ha már másolás van :)))
Bogyi 114769 2009. március 4. 09:31
Válasz erre
Sziasztok!

Film ügyben kérdezném, valakinek nincs-e meg a Kenguru c. magyar film, tele ZIL-ekkel, HC-s járművekkel, (Koltai épp egy Volvo-val jár)?

Köszi előre is.
zsorzsy 114768 2009. március 3. 22:03
Válasz erre
Szia Roland!
Ha Berényre gondolsz,hát igen de szerintem meg fogod csinállni ügyes vagy!
Gratula az eddigiekhez!
ZS!
zsorzsy 114767 2009. március 3. 22:01
Válasz erre
Szia Simka!
Én dolgozom csak picibe!
De oda soha nem néztek át!
ZS!
Roland_89 114766 2009. március 3. 21:43
Válasz erre
200903021998
200903021998
200903021999
200903021999
200903022002
200903022002
200903022003
200903022003

Sziasztok!

a daru szerkezete... most jönnek rá az apró kidolgozások. Már csak egy nagy baj van, nagyon kevés az időm rá sajnos. :( de lassacskán haladgatok!

Roland
Simka 114765 2009. március 3. 21:34
Válasz erre
Sziasztok!

Micsoda csend volt itt ma este...

Senki, semmi?
Roland_89 114764 2009. március 2. 19:12
Válasz erre
Szia Dix!

Nem egyedi. Ez a Palfinger 24000 C + JIB mérete. De tulajdonképpen nemrég Lestat kért tanácsot ezügyben, keresd visszább... tettem be egy linket ahol a JELENLEG ÚJAN KAPHATÓ összes Palfinger daru hosszúsága, emelőképessége, minden ott van. Szerintem ott keresd meg a neked megfelelőt! Aztán ha megvan és még konkrétabb kérdésed van, nyugodtan írj. és amúgy ha nem titok miért érdeklődsz ennyire irántuk? csak nem te is építesz?

Roland
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546.