/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Memo Laci 114827 2009. március 13. 13:28
Válasz erre
Sziasztok!

Szia Modellpapa! Szép gépet alkottál! Nagyon tetszenek az első felnik! N'1 :-)

Laci
modellpapa 114826 2009. március 13. 08:16
Válasz erre
140-4027
140-4027
000_0643
000_0643
000_0652
000_0652
000_0653
000_0653
000_0657
000_0657
000_0662
000_0662
000_0666
000_0666
000_0669
000_0669
000_0670
000_0670
000_0680
000_0680
000_0687
000_0687

Elkészült a MB. (az első képen az autó volt a kiindulási pont)
Gabesz 114825 2009. március 12. 21:18
Válasz erre
Szia!
Megnézem, nagyon köszönöm!
üdv
Gabesz
Simka 114824 2009. március 12. 19:20
Válasz erre
Asszem nem műkszik most ez az oldal...
Simka 114823 2009. március 12. 19:16
Válasz erre
Simka 114822 2009. március 12. 18:49
Válasz erre
Sziasztok!

Én is egy oldal: lescamionsdeurope.be
pulcsi 114821 2009. március 12. 18:39
Válasz erre
Ja!
Egy Actros épités
Pulcsi
pulcsi 114820 2009. március 12. 18:38
Válasz erre
Sziasztok!
Látom Mindenki épitkezik ezért ajánlok egy linket pihenés képpen.Főleg a 7.ik oldal vége érdekes.
forum.autoinscale.com/viewtopic.php
Pulcsi
litlebubu 114819 2009. március 12. 18:22
Válasz erre
A Thököly úton, a Bosnyák felé haladva a jobb oldalon az Amerikai út magasságában van egy dekorációs szaküzlet, ott táblában kapsz sztirol lemezt, bordás is van. Én láttam ott még 10mm vastag táblát is.
Gabesz 114818 2009. március 11. 23:44
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki segítsen nekem PLS!
Hol tudok 2 és 3mm sztirollapot beszerezni? (nem a tamiya v. evergreen boríték méretűire gondolok)És sztirol bordáslemezt?
Nagyon köszönöm előre is!
üdv.:
Gabesz
ChevyG 114817 2009. március 11. 19:17
Válasz erre
Helló!
Köszi, előtúrom -már régen volt a kezemben:)
üdv
Gaben 114814 2009. március 11. 18:08
Válasz erre
Szevasz ChevyG. Nekem nincs meg a könyv. De ha C vagy C+E jogsit akarsz csinálni a sima B könyv is jó hozzá. Én is azt használtam.
Dönitz 114813 2009. március 11. 17:25
Válasz erre
Gis80s!

Ment a mail.

Dönitz
ChevyG 114812 2009. március 11. 11:29
Válasz erre
c3-tk-cimlap-kicsi-2008
c3-tk-cimlap-kicsi-2008

Helló4
Kicsit off de hátha:
Meg van valakinek ez a könyv?
Gis80s 114811 2009. március 10. 21:04
Válasz erre
Dönitz 114810 2009. március 10. 15:50
Válasz erre
Szia Gis80s!

Itt a mail címem, és akkor egyből tudod küldeni a kérdéseket..: gall3@freemail.hu

üdv.: Dönitz
tuning 114809 2009. március 10. 13:55
Válasz erre
konczytrade95
konczytrade95

nem tudom berakni a képet.
Talán így a linkel: makettinfo.hu/upload/200903/147450_89665_konczytrade95.JPG
tuning 114808 2009. március 10. 13:54
Válasz erre
Konczy Trade '95 -ből. Ez volt a főnök autója. Azóta sajna elhunnyt és a neje meg a lánya visszi tovább a céget. Ennek az autónak a spoilerje van fent nekünk.
zsorzsy 114806 2009. március 9. 19:00
Válasz erre
Szia!
Köszi a képeket nagyon szép lett!
Gratula!
ZS!
Simka 114805 2009. március 9. 17:24
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Gratulálok! Nagyon komoly gépeket épülsz!

Simka
modellpapa 114804 2009. március 9. 09:39
Válasz erre
Én is használtam ilyen vastag sztirol lemezt. Nehéz alakítani, vágni, csiszolni, ráadásul a kész darab önsúlya is jelentős lett.
Jobb vékonyabb 1mm-es sztirolból dolgozni.
Egy elönye volt csak, amikor leesett a radiátorról semmi baja nem lett.
modellpapa 114803 2009. március 9. 09:30
Válasz erre
DSC01369
DSC01369
DSC01375
DSC01375
DSC01378
DSC01378
DSC01379
DSC01379
DSC01381
DSC01381
DSC01382
DSC01382
DSC01383
DSC01383

kb. 5 éve építettem egy hasonló TG-A-t alacsonyfülkével, normál lökhárítóval.
modellpapa 114802 2009. március 9. 09:18
Válasz erre
000_0571
000_0571
000_0583
000_0583
000_0575
000_0575
000_0580
000_0580
000_0579
000_0579

Közben haladtam a MB-el is.
Elkészültek a kardántengelyek, átdolgoztam az osztóművet és a lökhárító is kész lett.
A kardántengely mozgatható lett (mint az igaziak), mert a hátsó híd is tud mozogni (nem ragasztottam fixre).
modellpapa 114801 2009. március 9. 09:07
Válasz erre
dscf0047
dscf0047

Igen olyan lesz mint a Felbermayr 48.792-es vontatója csak a Felbermayr gépe már F90-es fülkével készült az enyém pedig még F8-asal.
Az F8-as fülkével 6-7db készült 1988 körül. Tipusjelzése 48.700 volt.
Itt egy kép róla:
zsorzsy 114800 2009. március 8. 21:42
Válasz erre
StefanJung05[1]
StefanJung05[1]

Sziasztok nagyok!
87-ben csinosítok majd egy ilyen TGA-t!
Keresgélés közben találtam,szerintem gyönyörűek,igy egymás mellett!
ZS!
tuning 114799 2009. március 8. 19:36
Válasz erre
P070309_10.29[02]
P070309_10.29[02]
P070309_10.28
P070309_10.28
P070309_10.29[03]
P070309_10.29[03]
P070309_06.15
P070309_06.15
P070309_06.08
P070309_06.08

szeva talpi !
képzeld tegnap én dolgoztam a man dieselel :D
bányán belül hordtam 4kmes szakaszon a tört kulét egy 4lábú társaságában ^^
Csináltam pár képet.
ZoZzZ 114798 2009. március 8. 19:12
Válasz erre
Köszi, majd nézegetem az oldalt!
pulcsi 114797 2009. március 8. 18:36
Válasz erre
Szia Talpi!
Nem hivtál fel,akár itt is válaszolhatsz.
Pulcsi
Gis80s 114796 2009. március 8. 18:12
Válasz erre
Légyszíves valamikor dobj rám egy emailt, mert lenne pár kérdésem hozzád. Előre is köszi! :))
Dönitz 114795 2009. március 8. 15:08
Válasz erre
Szia Talpi!
Az a baj, hogy nincs motorom amit át tudnék alakítani.
A reszelés meg..hm..addig sem unatkozok..:D
Azért köszi hogy szóltál, majd a másik busznál inkább azt választom. (Ikarus E95)

üdv.: Dönitz
Nagytalpú 114793 2009. március 8. 13:17
Válasz erre
Szeva Dönitz!
Biztosan jól meggondoltad ezt a full sztirol dolgot?
Nem lesz egyszerű kireszelni a motort.
Nem gondoltál egy bármilyen sor hatos blokk átépítésére?
Talpi
Nagytalpú 114792 2009. március 8. 13:14
Válasz erre
Sziasztok!
48-792? Felbermayr?
Talpi
Kusti 114791 2009. március 8. 12:52
Válasz erre
Szia Modellpapa!

Ez mi lesz amúgy, mert engem kezd felcsigázni ez a V12 DuplaTurbo moci. Jó a sor hatos is.

Üdv!
Kusti
ChevyG 114790 2009. március 8. 10:55
Válasz erre
Szeva!
Idén jelenik meg újra, 1-2 hét és lesz a játék-maketten (kék kobra)
kiskerára úgy tudom 11700Ft
üdv
ZoZzZ 114789 2009. március 7. 22:39
Válasz erre
Üdv!

Nincs valakinek elfekvőben egy Kenworth W900 (1:25) bontatlan dobozban?
Ati 114788 2009. március 7. 13:46
Válasz erre
Dönitz 114787 2009. március 7. 12:53
Válasz erre
DSC00335
DSC00335
DSC00334
DSC00334

Sziasztok!

Elkezdtem az Ikarus motorját.
A fene sem gondolta, hogy ez a sztirol ilyen kemény..
Ne várjatok el nagyon nagy gyorsaságot tőlem, ha valamit alkotok, majd teszek fel képet..:D

üdv.: Dönitz
Motoros 114786 2009. március 7. 12:27
Válasz erre
Sziasztok

Elnézést a zavarásért, ha a googlen a kéokeresésnél beírjátok azt a szót hogy dekotora vagy decotora akkor érdekes gépszüleményeket láthattok.
modellpapa 114785 2009. március 7. 12:22
Válasz erre
Mivel hiányzott 1 hengerfej ezért a soros motor kapott egy 4 szelepes hengerfejet.
modellpapa 114784 2009. március 7. 12:21
Válasz erre
000_0536a
000_0536a
000_0539a
000_0539a
000_0540a
000_0540a
000_0544a
000_0544a
000_0545a
000_0545a
000_0546a
000_0546a
000_0551a
000_0551a
000_0556a
000_0556a

Pár kép a festett motorról, meg az MAN hídon kifestettem a betűket.
Elektrolakatos 114783 2009. március 6. 16:26
Válasz erre
Elektrolakatos 114782 2009. március 6. 16:24
Válasz erre
Elektrolakatos 114781 2009. március 6. 16:17
Válasz erre
Salieri 114780 2009. március 6. 12:48
Válasz erre
Szia!Teljesen igazad van!Nekem apukám nagybátyja mesélt pár necces helyzetet,mivel annó ő is vezetett igaz,hogy egy felépítményes Zil-t.Ilyen mozdulatok nélkül is lehet elég brutális helyzetekbe kerülni.
Üdv
Salieri!
Kusti 114779 2009. március 6. 08:36
Válasz erre
Sziasztok!

Nem reklám, csak akit érdekel. :D
makettinfo.hu/index.php

Üdv!
Kusti
khe2 114778 2009. március 6. 00:29
Válasz erre
szia
hát az ilyen büdös bunkók taposnak agyon szabályosan közlekedő kocsikat és ezért van a kamionosoknak rossz híre :S pár ilyen tetves bunkó miatt és van olyan hülye hogy még mutogatja is
szánalmas
fogalma sincs a felelősségről meg arról hogy minden ilyen mozdulattal ölhet
1 éve van teherautó jogsim ( 2-3 ) hónapot dolgoztam billenccsel meg nyergesen traktorban de több fogalmam van a felelősségről mint neki pedig nem néz ki 19 évesnek mint én
max 114777 2009. március 5. 23:47
Válasz erre
Hali!

Azért szerintem még a Török is necces...

max
zsorzsy 114776 2009. március 5. 21:51
Válasz erre
Ez klinikai eset!
De legalább tud élni!
Zsír hülye!
ZS!
Bubu 114775 2009. március 5. 20:53
Válasz erre
Ha józanon ilyen akkor milyen lehet 8 sör után.Veszélyes pali.
Simka 114774 2009. március 5. 19:59
Válasz erre
Ez beteg...

Biztos lengyel vagy szlovák...szén idióta...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.