<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ladas22 | Adatlap | 115040 | 2009. április 2. 16:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 115038 | 2009. április 2. 11:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MPower! Persze! Az maradt a Gyári csak a gumikat szabtam. Mutatom... :D Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 115037 | 2009. április 1. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De a felni marad a 22,5-es? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 115036 | 2009. április 1. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia MPower! Ez a gumi saját szabású! Az Italerié lett kiszabva megásra. Ez most elvileg 295/50 R19,5 papiron. Az ITALERI féle gumin van egy olyan minta h VR415 Azt kell kivágni, azt a cikket és a gumi belső pereméből is vágni kell hogy ráférjen ugye a felnire. És kész is. Bocs h csak most irtam! :S Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 115035 | 2009. április 1. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti! Nem baj ha megkérdezem még egyszer: Ez a gumi, milyen gumi? Alacsonyabb a normálnál, vagy csak nekem tűnik úgy? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 115034 | 2009. április 1. 17:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Van Valakinek eladó bontásra ítélt tartálya? Maradt két Baywatch komplett, érintetlen matricám, 2db. 1000Ft/db ill. csere is érdekel! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ladas22 | Adatlap | 115033 | 2009. április 1. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi! én nem kamionokat építek, de kiszúrtam a hungaros bútorszállítód mögött egy "szervízkamiont" amiből kilóg egy top fuel dragster. lenne egy nagy kérésem: ha engedné időd küldenél az emilcímemre képeket a vasról.esetleg összeállítási rajzot? segítséged előre is köszönöm! üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 115032 | 2009. március 31. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kamionos témához kapcsolódik, akit esetleg érdekelne offban keressen meg, vagy email,iwiw... 2009 május 2. III.Győrszemerei Kamionos Találkozó Teljesen ingyenes a részvétel valamint nincs nevezési díj se! részletes infok: www.kamiontali.mlap.hu Roland | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 115031 | 2009. március 31. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 115030 | 2009. március 31. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A nyomtatható verziót tudom küldeni. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 115029 | 2009. március 31. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 115028 | 2009. március 31. 11:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi ilyet kerestem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 115027 | 2009. március 31. 11:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet velük közlekedni. Működő darabok. A régebbieket MB SK alvázra építették, a 2000 körülieket már DAF 95XF és 105XF alvázra. Többnyire promociós célra használják őket. A szűk fülke miatt aludni nem nagyon lehet benne. Hátránya még, hogy a sok üvegfelűlet miatt nagyon melegedik a kabin hőmérséklete ezért 2 klímaberendezéssel szerelik. Most ők gyártják: www.truckpromotion.com/, de korábban gyártotta a svájci Larag is (egykoron ők gyártották a MB versenykamionjait). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topi | Adatlap | 115026 | 2009. március 31. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Ma kaptam egy Italeri No 748 Tiger Express Renault kamiont.Sajnos nincs hozzá összeállítási rajz! Ha valaki tudna segíteni jó lenne! Köszi: Topi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 115025 | 2009. március 30. 22:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha 1:24 nem is, de 1:50 fémmodell készült belőle: www.toyshop.cz/img/zbozi/iveco-strator-all-blacks-3193-original.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KislõcsöS | Adatlap | 115023 | 2009. március 30. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bár nem Hódgép prospektus,de talán ez is megteszi :D A Hódgép az RGV 18-01(RepülőGép Vontató)ból két fajtát épített.Az egyik kétfülkés változat volt,ebből csak ez az egy épült,a többi sima szimpla egy fülkés volt. Van egy kisebb RV-01 es vontató is,ilyet volt szerencsém még tanulóként buherálni Ferihegyen.Ebben Avia motor volt. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 115022 | 2009. március 30. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És mit tudsz még róla? Lehet ilyennel közlekedni is, ne adj' isten fuvarozni, vagy csak kiállítási darabok? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 115021 | 2009. március 30. 18:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek a Stratorok hollandiában egy ottani Iveco kereskedőnél készülnek. Az eredeti Iveco Powerstarokat a gyár csak ausztráliában forgalmazza. Europában nem. A holland Iveco kereskedő gondolt egyet és ausztráliából megrendelte a motorháztetőt a lökháritót, majd a normál Stralis alvázat Ulmból és átépítette. Az első tengelyt 19cm-el, a fülkét 160cm-el tolta hátrébb. Egyedül a kormányművet kellett átalakítani a mechanikus részek közül valamint le kellett még gyártatni egy műanyag közdarabot a motorháztető és a fülke találkozásánál. Elvileg 4x2-től 6x6-ig bármilyen változatot át tudnak alakítani. Az átépítésben maga az Iveco gyár hívatalosan nem is vesz részt, de az első példányt az elkészülte után átnézték. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 115020 | 2009. március 30. 18:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyakorlatilag igen. Persze minden évtízedben egy kicsit máshogy nézett ki, de a koncepció ugyanez. Fülke fenn az "égben" nagy gömbszerű szélvédővel. Pl. másmilyen a Krasznai féle Kamionsztori könyvben, kicsit más a 90-es évek elején készült, más a 2000 körüli tipus és másmilyen a mostanában készülő. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 115019 | 2009. március 30. 18:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezzel a formával? Én csak azt mertem írni amire emlékeztem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 115018 | 2009. március 30. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jók ezek a tipuslapok. A Hódgép Aerotrak vontatóról nincs véletlen hasonló? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 115017 | 2009. március 30. 18:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A colani kamion 30 éves. Már szerepelt 1979-ben a német Trucker magazinban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TempraSW | Adatlap | 115013 | 2009. március 29. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi, ADY32! Köszönöm szépen az infókat! A makett már megvan csak "alanyt" keresek, hogy mi is legyen majd egyszer belőle. A Hungarocamion kézenfekvőnek tűnt, de az apró részleteket még nem hasonlítottam össze képekről, és bővebb kutatómunkát sem csináltam. TempraSW | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 115012 | 2009. március 29. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedig valamikor a kilencvenes évek közepe óta léteznek, legalább is papíron. Hogy megépítve elsőnek mikor lettek pontosan nem tudom, de arra emlékszem, hogy még nagyon suliban jártam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kryss | Adatlap | 115011 | 2009. március 29. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Colani kamionok: www.carsbase.com/photo/Colani_Colani_Truck_model_9167.html Én ilyet még nem láttam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 115010 | 2009. március 29. 17:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Már írni sem tudok: Mert olyan ragasztó kell ami lassan köt, hogy lehessen igazítani, simítani, viszont nem szabad, hogy megmarja a műanyagot a foncsorban, mert akkor hullámos és ráncos lesz a fólia. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 115009 | 2009. március 29. 17:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mert olyan ragasztó kell ami lassan köt, hogy lehessen igazítani, simítanim viszont nem szabad, hogy megmarja a műanyagot a foncsorban, mert akkor hullámos és ráncos lesz a fólia. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 115008 | 2009. március 29. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Akkor még egy utolsó kérdés: miért pont fa ragasztót használsz erre a célra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 115007 | 2009. március 29. 15:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A ragasztandó műanyag felületet bekenem vele, erre teszem az alufóliát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 115006 | 2009. március 29. 15:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Húú, hát ez nagyon frankó! Gratula! Pontosan hogyan is ragasztod ezzel a fa ragasztóval? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 115005 | 2009. március 29. 15:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyobb makettversenyek börzéin. DE ezt az eredményt el lehet érni, ha alufóliával burkolod a fényszóró belsejét. Palma Fa ragasztóval ragasztom és fültisztító pálcikával simítom a helyére, majd a kilógó részeket szikével levágom. Eredmény: www.albatros.extra.hu/makettek/2009/vav/19.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 115004 | 2009. március 29. 12:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt az Alclad festéket valahol be lehet szerezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
robi | Adatlap | 115003 | 2009. március 29. 12:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A megamakett és a ho-ki modell oldalán is tudsz rendelni. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törpepe | Adatlap | 115002 | 2009. március 29. 11:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy nagyon fontos kérdésem lenne!Szeretnék rendelni A4-es matricalapot tintasugaras nyomtatóhoz de egyik makett boltban sem kaptam!Légyszi írjatok egy pár címet,hogy honnan tudnék rendelni! Nagyon fontos lenne! Előre is köszi a segítségeteket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törpepe | Adatlap | 115001 | 2009. március 29. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy nagyon fontos kérdésem lenne!Szeretnék rendelni A4-es matricalapot tintasugaras nyomtatóhoz de egyik makett boltban sem kaptam!Légyszi írjatok egy pár címet,hogy honnan tudnék rendelni! Nagyon fontos lenne! Előre is köszi a segítségeteket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 115000 | 2009. március 29. 11:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Továbbra is keresem a képen látható makettet, De! Főként bontott, elfeledett, félbehagyott, bontásra ítélt verzió érdekelne! Aki rendelkezik ilyennel, vagy úgyérzi tudna segiteni, kérem jelentkezzen a mail cimemen vagy akár itt is! Szóval a cimem, kerki01_87@hotmail.com Üdv, mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gumikacsa | Adatlap | 114999 | 2009. március 29. 08:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ADY! Huhh, milyen kincseket dobtál fel, nekem még nagyon jól fog jönni, köszi. Nálam most épp egy SWCT-24 készül, de vannak még terveim a hódgép, és a budamobil házatájáról is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ADY32. | Adatlap | 114998 | 2009. március 29. 07:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép napot mindenkinek ! teszek fel pár képet a gyerekkorom kedvenceiböl. Amikor még ezek voltak a menök ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csetuka | Adatlap | 114997 | 2009. március 28. 21:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alclad krómot használt hozzá, ha jól értelmeztem. Én humbrolt használok erre a célra, az is szépen csillog. De majd a nagyok kijavítanak, ha tévednék. csetuka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 114996 | 2009. március 28. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Engem is az fogott meg legjobban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 114995 | 2009. március 28. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 114994 | 2009. március 28. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a linket! Hát ez nagyon kemény meló. Viszont ez a srác vérprofi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csetuka | Adatlap | 114993 | 2009. március 28. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Dix! Itt láthatsz pár képet az építéséről! teamsorlandet.diskusjonsforum.no/teamsorlandet-about206-0-asc-0.html Elég sok egyedi alkatrész kell hozzá! Jó böngészést! csetuka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 114992 | 2009. március 28. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez nem túl jó hír! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 114991 | 2009. március 28. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jajj, még valami! Valaki tudna nekem linkelni egy olyan oldalt ahol megtalálom az Italeri Scania R500 (3829) összeállítási rajzát! Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 114990 | 2009. március 28. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lefestettem egy pótkocsit, le is lakoznám, kipróbáltam egy helyen, és miután ráfújtam a tamiya féle spray-s lakkot, olyan narancsos lett a felülete az egésznek. Bár száradásnál lehet kisimul, de ilyenről még nem nagyon hallottam. Nem jó az alatta lévő festék, tamiya lakk páros? Kusti! Te úgy tudom sprayvel festesz. A sprayhez való ugyanolyan márkályú lakkot használsz hozzá? GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gumikacsa | Adatlap | 114989 | 2009. március 28. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én tavaj semmi ilyesmit nem találtam. Kamion is alig volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 114988 | 2009. március 28. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dix | Adatlap | 114987 | 2009. március 28. 18:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Valaki meg tudná mondani nekem, hogy a mosonmagyaróvári börzén, lehet kapni kamion makettekhez kiegészítőket? Gondolok itt kenguru rácsra, lámpasorokra, kürtök, stb? Nem voltam még soha, és idén el szeretnék jutni. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 114986 | 2009. március 28. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zoli! Ezt az Ivecot nem használta a Hungarocamion, ez a T sorozat ami a Turbostar előtt volt, és a HC-nál a Turbostarral indult az Iveco korszak. A Turbostaroknál csak nyergesben volt hűtős, vagyis a hozzákapcsolt pót szerint. A felépítményesek mind platósak voltak, a 2 tengelyesek kiskerekű Käßbohrer póttal, a 3 tengelyesek meg asszem az újabb Rába póttal mentek. Ennek az Iveconak az időszakában Rába, Merci, Volvo és Renault kamionok adták a flottát. Ja, és a HC csak a 360-as majd 380-as soros 6 hengeres motoros Turbostart használta, V8-as motorosat nem, pedig sajna minden Italeri dobozban az van. Gabi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
köszönöm