| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| vbrdelsol | Adatlap | 115080 | 2009. április 11. 16:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Törpepe | Adatlap | 115079 | 2009. április 11. 10:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Így van Lacika teljes mértékben igazad van! Ezekben az időkben még valóban voltak HC Turbostarok! És a Hc nak éppúgy voltak FH 16-os Volvóik Mint Fh12-esek és nem csak megásak! Ezt a szomszédom mondta aki annó még Fapados Rábával kezdte a Hc-nál és a mai napig náluk rója a kilómétereket ami most már Waberer,s! 360-lóerőstöl egészen a 600-lóerősig voltak náluk Fh-s Vovák! És járt is velük:)) | |||||||||||||||||||||||||||
| Lacika | Adatlap | 115078 | 2009. április 10. 08:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Simka. Ez így igaz, egy HC Turbostart építek. Apuval 1997-ben vettük meg a saját kamionba a mellényt. Ugye akkor még javában létezett a cég és még akkor is futottak a turbostarok. Amúgy valóban, 80-as, 90-es évek elején még azt sem tudták, hogy mi az a láthatósági mellény. Ez is a külföldiektől származik, mint oly sok minden. Üdv Lacika | |||||||||||||||||||||||||||
| Lacika | Adatlap | 115077 | 2009. április 9. 22:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Patrik. Küldtem egy mailt és köszi. Üdv Lacika | |||||||||||||||||||||||||||
| Simka | Adatlap | 115076 | 2009. április 9. 22:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Lacika! Ha jól értelmeztem, akkor Te egy régi Hungarós Turbostart épülsz, ugye? Akkor viszont erősen nem ajánlott láthatósági mellényt helyezni az ülésre, akármilyen jól mutat is, mert anno 80-as-90-es években még nem is tudták, hogy mi az, kis túlzással... Kustánczi Úr, jó lesz a pótja! | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115075 | 2009. április 9. 18:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115074 | 2009. április 9. 18:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Patrik! Ez nem Prisma, hanem WERY WELL nevű, sima sárga. A ral kódját most nem tudom de majd megmondom. Lakk nem lesz. De abból a Prisma sima fényes lakkját használom majd a matricához. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||
| gpatrik | Adatlap | 115073 | 2009. április 9. 16:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Lacika! Van poroltóm, ha érdekel küldj egy levelet. Kusti! Megírnád milyen prisma color festék ez? Milyen lakkot használsz hozzá? GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||
| Lacika | Adatlap | 115072 | 2009. április 9. 15:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 115071 | 2009. április 9. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Kusti! Jól néz ki! A ponyvafeszítő az eredeti? Szépen kifestetted! Annó vettem a KFS-től fotomaratott feszítőket, felraktam egy Schmitz pótra, aminek az alvázát aztán szétvágtam... A felépítmény nálam is HC-s lesz, de csak szépen sorban :):) Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115069 | 2009. április 9. 10:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115068 | 2009. április 9. 10:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 115067 | 2009. április 9. 07:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Van valakinek egy felesleges Iveco Turbostar bal hátsó sárvédője? Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 115066 | 2009. április 8. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Kusti! Elég kicsi voltam, így nem emlékszem pontosan, talán a hitachi beépített embere mondta a reklámban enyhe japán akcentussal: Nekem teccik! Asszem a hátsó ajtó keret elkészítésénél befordultam volna. Jelenleg folyó átépítési projectjeimben is van, amelyiknél szünetet tartok, lelkierő gyűjtése céljából. | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115065 | 2009. április 8. 11:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Csabi! Már megcsináltam ,de azért köszönöm. Elküldtem neked is nyomtatható verzióban is. (Word dokumentumban és darabokban is). Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||
| Lacika | Adatlap | 115064 | 2009. április 8. 11:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok kollégák. Nemrég kezdtem el építeni az első kamionomat. Egy Iveco Turbostar lesz HC színekben. A pótkocsi már kész van, de az, hogy milyen lesz, maradjon meglepetés, majd szerelvényben megmutatom. Hamarosan dobok fel képeket a gépesről. Már a fülke belső és külső része kész van. A motor is kész, már csak koszolni kell. A hétvégén kezdek az alvázba, majd a kábelezés után a fényezés. Még 2-3 hét és kész lesz. Egy kis segítséget szeretnék kérni a többi fórumos társamtól: az italeri 720 kamionkiegészítőből keresnék egy poroltókészüléket. Nagyon fontos lenne, kp vagy csere is érdekel. Kérem aki tud, segítsen. Köszönöm szépen. Bővebben emilben. Üdv, Lacika a kamionos. | |||||||||||||||||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 115063 | 2009. április 8. 08:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Kusti! Jól néz ki a mega. Ennyit csináltam röpke 10 perc alatt :) A többi is készül. Küldheted a lapot és nyomtatok. De kell a pót pontos hossza és a rolóponyva magassága! Valahogyan összehozom egy lapra, de a piros csík biztosan több darabból lesz. (az A4-es lap 297 mm hosszú) Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115061 | 2009. április 7. 09:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115060 | 2009. április 6. 14:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Na még egy róla: www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115059 | 2009. április 6. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Valamiért nem lett jó a link: www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115058 | 2009. április 6. 13:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
A hozzám hasonló zenekedvelőknek :D http://www.youtube.com/watch?v=WyQsXPJmqXI/ Kusti | |||||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 115057 | 2009. április 6. 13:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Továbbra is keresem a képen látható makettet, De! Főként bontott, elfeledett, félbehagyott, bontásra ítélt verzió érdekelne! Aki rendelkezik ilyennel, vagy úgyérzi tudna segiteni, kérem jelentkezzen a mail cimemen vagy akár itt is! Szóval a cimem, kerki01_87@hotmail.com Üdv, mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 115056 | 2009. április 5. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Ez így, egyben veri a 600 eurot... | |||||||||||||||||||||||||||
| sanyi | Adatlap | 115055 | 2009. április 5. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Köszi a linket Zsorzsy! Gyönyörű, de azt hiszem "nem lenne túlságosan egészséges" hazamennem ha a postás becsöngetne egy 300Euros csomaggal...:) Üdv mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||
| bb... | Adatlap | 115054 | 2009. április 5. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sikerült egy kicsit haladnom a Ford C-600 átépítéssel. Elkészült az alváz meghosszabbítása és a felépítmény modellje kartonlapból (a modell modellje :)) A végleges változat sztirol lapból lesz majd elkészítve. Üdv.: bb... | |||||||||||||||||||||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 115053 | 2009. április 4. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Talpi,Gabi! Elsősorban nektek,de természetessen mindenkinek aki szereti a tulméretes vasakat! www.hansebubeforum.de/showtopic.php zsorzsy! | |||||||||||||||||||||||||||
| Memo Laci | Adatlap | 115052 | 2009. április 3. 22:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Topi! Megtaláltam a keresett útmutatót, szivesen elküldöm! Laci | |||||||||||||||||||||||||||
| kisfutam | Adatlap | 115045 | 2009. április 2. 22:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Talpi! Nagyon köszönök mindent előre is, a sztirol lapot még keresem .hogy kafa nyitható legyen az oldalfal mikor bilent mikor billent. üdv: kisfutam | |||||||||||||||||||||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 115044 | 2009. április 2. 21:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 115043 | 2009. április 2. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Zsír! Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 115042 | 2009. április 2. 21:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia Kisfutam! A héten felveszem veled a kapcsolatot. Kb. három -négy hétig itthon vagyok míg nem jön meg az új kamionom. Tudok segíteni munkahengrben is és az ajtó nyitás -zárás ügyében is. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||
| ladas22 | Adatlap | 115040 | 2009. április 2. 16:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Csabi! köszönöm | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115038 | 2009. április 2. 11:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
MPower! Persze! Az maradt a Gyári csak a gumikat szabtam. Mutatom... :D Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 115037 | 2009. április 1. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
De a felni marad a 22,5-es? | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115036 | 2009. április 1. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Szia MPower! Ez a gumi saját szabású! Az Italerié lett kiszabva megásra. Ez most elvileg 295/50 R19,5 papiron. Az ITALERI féle gumin van egy olyan minta h VR415 Azt kell kivágni, azt a cikket és a gumi belső pereméből is vágni kell hogy ráférjen ugye a felnire. És kész is. Bocs h csak most irtam! :S Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 115035 | 2009. április 1. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Kusti! Nem baj ha megkérdezem még egyszer: Ez a gumi, milyen gumi? Alacsonyabb a normálnál, vagy csak nekem tűnik úgy? | |||||||||||||||||||||||||||
| ChevyG | Adatlap | 115034 | 2009. április 1. 17:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Helló! Van Valakinek eladó bontásra ítélt tartálya? Maradt két Baywatch komplett, érintetlen matricám, 2db. 1000Ft/db ill. csere is érdekel! üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
| ladas22 | Adatlap | 115033 | 2009. április 1. 13:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Csabi! én nem kamionokat építek, de kiszúrtam a hungaros bútorszállítód mögött egy "szervízkamiont" amiből kilóg egy top fuel dragster. lenne egy nagy kérésem: ha engedné időd küldenél az emilcímemre képeket a vasról.esetleg összeállítási rajzot? segítséged előre is köszönöm! üdv | |||||||||||||||||||||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 115032 | 2009. március 31. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
kamionos témához kapcsolódik, akit esetleg érdekelne offban keressen meg, vagy email,iwiw... 2009 május 2. III.Győrszemerei Kamionos Találkozó Teljesen ingyenes a részvétel valamint nincs nevezési díj se! részletes infok: www.kamiontali.mlap.hu Roland | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115031 | 2009. március 31. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115030 | 2009. március 31. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
A nyomtatható verziót tudom küldeni. :D | |||||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 115029 | 2009. március 31. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
| modellpapa | Adatlap | 115028 | 2009. március 31. 11:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Köszi ilyet kerestem! | |||||||||||||||||||||||||||
| modellpapa | Adatlap | 115027 | 2009. március 31. 11:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Lehet velük közlekedni. Működő darabok. A régebbieket MB SK alvázra építették, a 2000 körülieket már DAF 95XF és 105XF alvázra. Többnyire promociós célra használják őket. A szűk fülke miatt aludni nem nagyon lehet benne. Hátránya még, hogy a sok üvegfelűlet miatt nagyon melegedik a kabin hőmérséklete ezért 2 klímaberendezéssel szerelik. Most ők gyártják: www.truckpromotion.com/, de korábban gyártotta a svájci Larag is (egykoron ők gyártották a MB versenykamionjait). | |||||||||||||||||||||||||||
| Topi | Adatlap | 115026 | 2009. március 31. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Hali! Ma kaptam egy Italeri No 748 Tiger Express Renault kamiont.Sajnos nincs hozzá összeállítási rajz! Ha valaki tudna segíteni jó lenne! Köszi: Topi | |||||||||||||||||||||||||||
| Ákos | Adatlap | 115025 | 2009. március 30. 22:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Ha 1:24 nem is, de 1:50 fémmodell készült belőle: www.toyshop.cz/img/zbozi/iveco-strator-all-blacks-3193-original.jpg | |||||||||||||||||||||||||||
| KislõcsöS | Adatlap | 115023 | 2009. március 30. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Bár nem Hódgép prospektus,de talán ez is megteszi :D A Hódgép az RGV 18-01(RepülőGép Vontató)ból két fajtát épített.Az egyik kétfülkés változat volt,ebből csak ez az egy épült,a többi sima szimpla egy fülkés volt. Van egy kisebb RV-01 es vontató is,ilyet volt szerencsém még tanulóként buherálni Ferihegyen.Ebben Avia motor volt. :D | |||||||||||||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 115022 | 2009. március 30. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
És mit tudsz még róla? Lehet ilyennel közlekedni is, ne adj' isten fuvarozni, vagy csak kiállítási darabok? | |||||||||||||||||||||||||||
| modellpapa | Adatlap | 115021 | 2009. március 30. 18:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Ezek a Stratorok hollandiában egy ottani Iveco kereskedőnél készülnek. Az eredeti Iveco Powerstarokat a gyár csak ausztráliában forgalmazza. Europában nem. A holland Iveco kereskedő gondolt egyet és ausztráliából megrendelte a motorháztetőt a lökháritót, majd a normál Stralis alvázat Ulmból és átépítette. Az első tengelyt 19cm-el, a fülkét 160cm-el tolta hátrébb. Egyedül a kormányművet kellett átalakítani a mechanikus részek közül valamint le kellett még gyártatni egy műanyag közdarabot a motorháztető és a fülke találkozásánál. Elvileg 4x2-től 6x6-ig bármilyen változatot át tudnak alakítani. Az átépítésben maga az Iveco gyár hívatalosan nem is vesz részt, de az első példányt az elkészülte után átnézték. | |||||||||||||||||||||||||||
| modellpapa | Adatlap | 115020 | 2009. március 30. 18:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
|
Gyakorlatilag igen. Persze minden évtízedben egy kicsit máshogy nézett ki, de a koncepció ugyanez. Fülke fenn az "égben" nagy gömbszerű szélvédővel. Pl. másmilyen a Krasznai féle Kamionsztori könyvben, kicsit más a 90-es évek elején készült, más a 2000 körüli tipus és másmilyen a mostanában készülő. | |||||||||||||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elnézést hogy nem a makettekkel kapcsolatban írok, de egy kis segítséget szeretnék.
Igazi (nem makett) autóm alufelnijei krómfestékkel lettek bevonva. Így vettem. Kívülről tök úgy nézett ki mint az igazi galvanikus króm, de ezt úgy fujják speciális bevonatként. Komlón csinálnak ilyet de nagyon drága. Persze használat közben idővel leesett, de mivel ez nagyon tetszett nekem, szeretnék ahhoz hasonló bevonatot a felnikre. Mivel gondolom hogy ti elég sok spec. dologgal találkoztatok már, kérdezném hogy nem e tudtok valami krómhoz hasonlító bevonatot emberi áron. Arra is gondoltam hogy valami krómfóliát rámelegíteni. Ha megmattul az sem baj, az ügy érdekében még le is cserélném évente ha kell.Krómfesték az nem jó mert nincs olyan ami hasonlít is a krómra.
Ha tudtok valami jót és válaszoltok, azt megköszönném.
üdv: Attila