/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Brúnó 116401 2009. december 3. 08:34
Válasz erre
Szia Gyuri!

Hallottam hírét, hogy felújítottál egy amcsi vasat, gondoltam megnézem.
Nagyszerű munka, igazán szépre sikeredett. Grat!
Kár, hogy ennyire csendben vagy he...de legalább üzemel a Gyuri műhely.

B.
Kusti 116400 2009. december 2. 21:33
Válasz erre
És még én vagyok elvetemült mi? :D
Üdv!
Kusti
Ati 116399 2009. december 2. 21:25
Válasz erre
Atisom!

Akkor miért nem prezentálod a munkádat jó helyen...
A Mad Scania mellékvágányon? :)

Ati
Atis 116398 2009. december 2. 21:21
Válasz erre
K100 10x6 wrecker
K100 10x6 wrecker

ahoi

Szép George.. tetszik a szín.. és a színösszeállítás-

Én a mult héten kezdtem neki ennek...

mindenkinek jó építést.
Gabi 116397 2009. december 2. 20:50
Válasz erre
Szia Gyuri!
Klassz ez a variáció is, de ezt már amikor a KFS átépítőt megvettem, akkor Hungarocamionosnak szántam. Balkormányos lesz, gyárilag adja a KFS csak jobbkormányos kivitelben, azért kell átépíteni.
Gabi
George 116396 2009. december 2. 20:46
Válasz erre
volvo aussi8x4
volvo aussi8x4
volvo trans
volvo trans

Szia Gabi

Néztem már a multkor a Volvót meg most is, és látom hogy
jobb kormányos lesz. Az alvázat már megcsináltad, gondolom
nem nyúlsz bele utólag.

Erre csak azért gondoltam mert a képen az a 8x4-es nagyon baráti lenne.
De, most nincs kedved ilyet éíteni.
exec 116395 2009. december 2. 20:36
Válasz erre
Varjúbácsi,

az általad keresett kitet kiadta az Amt vagy 30 éve. Természertesen nem pontos, sokat kell alakítani rajta, viszont a létező legdrágább nagyszériás kit. Nagyon hasonló gép és orr részt találsz az AMT MACK 685SRT kitjében. Azt kb hatod annyiért megszerzed, mit egy rubber duckot.

Üdv.
exec
exec 116394 2009. december 2. 20:33
Válasz erre
Kusti,

látod Simka igaz mondatát? Nem használod a maszkodat, elveszíted a műszered... :-) Bár ennyi és ilyen minőségű szkreccselés mellett nem tudom mikor lenne időd egyáltalán rá... ;-)

Géza
George 116393 2009. december 2. 20:31
Válasz erre
Szia pulcsi.

A gyöngyház kódja: Tetrosyl AP0150
A Subaru Rally kék: F3501
Gabi 116392 2009. december 2. 20:26
Válasz erre
eredeti műszerfal
eredeti műszerfal
szétvágva
szétvágva
sebességváltó kar új helye
sebességváltó kar új helye
váz festve
váz festve

Sziasztok!
Haladgattam én is egy kicsit a Volvoval. A vázat lefestettem a szokásos HC pirosra. Közben nekiálltam a beltérnek is, itt a legnagyobb meló, hogy át kell alakítani balkormányosra. Lassan, de biztosan a cél felé.
Gabi
Simka 116391 2009. december 2. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!

George! Nem vagyok amerikás, de ez gyönyörű lett!

Maszk! Valóban a mai világban mi nem rákkeltő?
DE, én is fújkáltam sima maszkban, meg anélkül, hát az ember mikor szemügyre veszi magát a tükörben és látja, hogy az orrszőre milyen szép színt kapott, meg érzi a szájában a festék ízét, azért az elgondolkodtató...
Egyébként, ami még az oldószeres festékeknél nagy veszélyt jelent az nem épp a rákkeltés, HANEM! Az oldószerek erősen spermaölő és berendezés aktivitáscsökkentő hatásúak! És ez sokkal előbb jelentkezhet!
Úgyhogy, ha a kis szerszámotokat még szeretnétek másra is használni, és nem csak makettezésre :), akkor vegyetek aktív szenes, meg ilyen-olyan festőmaszkot, a festős boltokban lehet kapni nem is olyan drága...
Bár azért egy makettező jóval kisebb veszélynek kitéve, mint aki napi nyolc órában fényezőműhelyben nyomja...

Simka
gpatrik 116390 2009. december 2. 20:09
Válasz erre
Szia George!
Szépek a szinek, a fehér igen jól sikerült, és a kamionnak is jobban fekszik ez a színösszeállítás mint a piros. Jót tett neki a felújítás!
GPatrik
pulcsi 116389 2009. december 2. 20:09
Válasz erre
Szia!
Szép lett a vas!A fehérnek ni a kodja?
Pulcsi
UI:Én is szeretem a dupont festéket.1:1-ben használom néha.
Gabi 116388 2009. december 2. 20:07
Válasz erre
Szia Gyuri!
Jó látni, hogy nagy csöndben csak építgetsz újabb szépségeket!
Gabi
George 116387 2009. december 2. 20:00
Válasz erre
Ford 1
Ford 1
Ford 2
Ford 2
DSCF3341
DSCF3341
DSCF3345
DSCF3345
DSCF3385
DSCF3385
DSCF3388
DSCF3388
DSCF3389
DSCF3389
DSCF3398
DSCF3398
DSCF3423
DSCF3423
DSCF3427
DSCF3427
DSCF3432
DSCF3432
DSCF3440
DSCF3440
DSCF3441
DSCF3441
DSCF3443
DSCF3443
DSCF3444
DSCF3444

Sziasztok!
Rég jártam itt, de most nem üres kézzel jövök.
Felújítottam egy gépet amit, rég vettem összerakva. Alvázig vissza lett
bontva, természetesen ott ment szét sokesetben ahol nem kellett volna.
Ennek ellenére sikerült elég jól újra felépíteni.
Néhány dolog cserélve lett, mert használhatatlan állapotban volt.

A fényezés DuPont anyagokkal készült, Subaru kék és gyöngyház fehér szinnel.
Alapozás 2K-s szórógitt, lakk 2K-s Acryl.
A gyöngyház alá sima fehér fényes alapfesték került,mert
csak így lehet ezt a színt létrehozni.

A dekoráció saját gyártású matrica. Sajnos nem került fel minden ami kéne.
Később pótoljuk a hiányosságot. (kifogyott a nyomtatóból a festék)
Kusti 116386 2009. december 2. 19:53
Válasz erre
Szia Géza!

A mai ,,E" betűs világban mi nem rákkeltő? Nem ettől kellene félni... :S Egyébként szerintem ha valaki megfelelő szellőzés mellett csinálja nem lehet nagy baj, mivel senki nem maga felé fújja. Szerintem, de nekem is van maszkom. de nem kötelező senkinek hogy használja. A palackra sincs ráírva hogy belégzése hosszútávon ezüst tüdőt és rákos elváltozást eredményez! :D

Kusti
Varjúbácsi 116385 2009. december 2. 18:13
Válasz erre
Sziasztok!
Keresnék Rubber Duck-os Mack-et, vagy átépítő szetet, esetleg csak az orr részt.
zsorzsy 116384 2009. december 1. 22:18
Válasz erre
Szia Géza!

Ebben teljessen igazad van,de ahogy van aki dohányzik,és van aki nem,ugy van aki használ maszkot,és van aki nem!
EMBERE VÁLOGATJAhangsújozom mégegyszer!

Üdv:
zsorzsy!
exec 116383 2009. december 1. 21:45
Válasz erre
Sziasztok,

akkor valamit hangsúlyozzunk. Maszk az nem a festék szaga ellen van! A maszk szerepe az, hogy a tüdődet ne fesd fesd be, ne kapj tüdőrákot...

Üdv.
exec
zsorzsy 116382 2009. december 1. 20:34
Válasz erre
Szia Bogyi!

Én is Spray-t használok nagy előszeretettel!
Mióta tanultam az itt jelenlévő emberektől!:D
A maszkot embere válogatja,ha akarsz teszel fel,ha nem,nem!( attól is függ mennyire bírod a festék szagát!
Ha valamit fujsz akkor fujd körbe vékonyan,aztán mégegyszer,és ha még mindig nem jó mégegyszer!
De szigoruan vékonyan,mert ha átesel a ló másik oldalára akkor vége, kezdheted elörről,de az már nem egyszerű!

Üdv zsorzsy!
gpatrik 116381 2009. december 1. 17:21
Válasz erre
Sziasztok!

Matrica nyomtatásában szeretnék egy kis segítséget kérni. Szürke logót kellene átlátszó lapra nyomtatni úgy hogy az sötét alapon is szürke maradjon, viszont fehér aládolgozás nem igazán megoldható. Én hajlanék a vizes matrica felé, de ha van egyéb alternatív ötlet, amivel akár egyszerűbben megoldható, azt most is szivesen venném.

GPatrik
Atis 116380 2009. december 1. 17:05
Válasz erre
peterbilt
peterbilt
Union
Union

ahoi

van még kettő dobozom... ha érdekel valakit.

A tankert visszamondták, hiánytalan, 7000,-

A Peterbilt az egy 1:16 nagy dög.. 16000,- szintén hiánytalan.

Emilem: elkutyulodott@freemail.hu

Pest környékiek előnybe, a postát rühellem.

üdv.
exec 116379 2009. december 1. 16:31
Válasz erre
Bogyi,

egyszerű maszkot azt Baumax, OBI, társai árulnak. Normális használhatót pedig autófesték boltok.

A vázat én egybe festem. vannak részei, pl tengelyvégek, amit nem festesz le, annál pl meg lehet fogni. Lehet kapni pl a Tamiyától festékszóró állványt is, az is jó, azon tudod forgatni.

Üdv.
exec
Kusti 116378 2009. december 1. 16:27
Válasz erre
Kismaszek!

Alkatrész készítés. Ez egy igen kényes téma, mivel élethű makettekről beszélünk. Ez számomra pontos méretek alapján zajlik. Az internet jó társ ebben, nagyon sok használható dolog van fenn. Olvastam h kamionozol, akkor a méretekkel nem lehet baj hiszen meg is tudod mérni ha ugy van. Jó szem kell hozzá spontán anyagismeret ( ha bármit meglátok az amerre járok és azt látom h tudom használni már gyüjtöm is be.

Ezt a Steyr-t a nyáron kezdtem el és kb 90%-ban saját kezüleg készültek az alkatrészei. Ami nem saját az a 4 hátsó sárvédő, a 4 laprugó, a hátsó hídból a bolygómű és a tengely, az elsőhídból ( a fordulós része már saját.) meg a légszűrőház.
Itt a link az építésről: s263.photobucket.com/albums/ii133/Kusti89/Work%20in%20progress/Steyr%2019%20S%2032%20FRIKUS/

Üdv!
Kusti
Kusti 116377 2009. december 1. 16:16
Válasz erre
Szia Bogyi!

Én is, igen, Spray-vel festek. Igazából nagyon ritkán veszek maszkot, sőt, inkább csak akkor ha sokat kell zárt térben fújnom. Igazából én amikor jó az idő akkor kinn festek szabad levegőn, de szélvédett helyen.

A gumikat vagy megcsiszolod 200-300-as papirral, vagy a szőnyegen húzogatod, amig le nem megy róla, én ezt alkalmazom.

Üdv!
Kusti
Bogyi 116376 2009. december 1. 14:04
Válasz erre
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, azt azért még hozzá kell tennem, van egy Aerograph+hűtőkompi+lábkapcsoló eszközöm is, csak szerintem azt túl nehéz lenne kitakarítani, ráadásul, korábban próbáltam desztvízzel és bugyborékol. Maszkot gondolom gyógyszertárban lehet kapni ugye? Még egy kérdés: Festéskor forgatni kell a vázat vagy pl lefújtok egy oldalt szárad és csak utána festitek a másik oldalról? Sprayvel mindenképp fogok próbát festeni azért elötte, és nekem erkély van e célra.
exec 116375 2009. december 1. 10:48
Válasz erre
Sziasztok,

Ha már felmerült a maszk kérdése. Korábban én se használtam. Aztán elkezdtem pormaszkot használni, mondván elég az. Nem is lett nagyon olyan, gondoltam no problem. Jó anyám csak noszogatott, úgyhogy vettem egy 3M professzionális maszkot. (Aktív szén szűrő, elő szűrő, stb.) Megdöbbentő volt, hogy mennyi festéket, anyagot megszűrt, megfogott. Ha belegondolok, hogy ez mind a tüdőmbe menne...

Szóval igen, aki pisztollyal nagy felületet (nem az airbrush, hanem amikor pl kabint, pótot fényezel), akkor ma már én is azt mondom, kell a maszk.

Üdv.
exec
Roland_89 116374 2009. december 1. 10:35
Válasz erre
20091109658
20091109658
20091109656
20091109656
200902171983
200902171983

Én Sprayvel festek. Odakell rá figyelni nagyon, mert könnyen el lehet vele rontani és akkor nincs más hátra mint előre... irány a fürdő :D bár erről talán Kusti és Tapli tudna neked mesélni. Végülis sokan nem ajánlják a sprayt, de nekem bevállt (eddig). Maszkot nem használok, bár én a garázsban festek, az meg nekünk elég nagy légterű, de szerintem ez olyan kérdés ami elég relative...

Roland
Bogyi 116373 2009. december 1. 10:24
Válasz erre
001
001
002
002

Végre feltöltődtek az elemek, így most már képeket is tudok mutatni a készülő R500-asról. Tegnap összeraktam a vázat. A belsejében is sok kilökőtüske nyom akadt. Most jönnek majd a futóművek. Csak az a baj, hogy a váz melletti két alkatrészt a helyükre próbálva nagyon nagy mozgásterük van. ezek az első futómű lengéscsillapítói, inkább összerakom az első futóművet és majd a kész állapota pontosan megadja szerintem a helyüket. Itt lenne máris két további kérdésem: Majd ha kész lesz az alváz és a futóművek rajta, akkor az egészet sötétszürkére szeretném festeni. Dolgoztatok már golyós festékspray-vel? Éppolyan jó, mint a pisztoly? Gondolom kell hozzá maszk is ugye? Másik kérdésem a gumikkal kapcsolatos, gumikról, hogy távolítjátok el a sorjákat? Köszönöm előre is.
salud8 116372 2009. november 30. 22:24
Válasz erre
Í tényleg el is felejtettem. bocsi
exec 116371 2009. november 30. 22:05
Válasz erre
salud8,

úgyh ogy licitálsz rá. A cikkek között van egy fent az e-bay használatáról, első lépésnek kérlek olvasd el azt.

Üdv.
exec
Roland_89 116370 2009. november 30. 20:29
Válasz erre
Elnézést, pontosítok, elírtam nem 150 hanem 120 tonna a legnagyobb daru. de szerintem érdemes megnézni a kisebbeket... :D Liaz, Ifa... nekem tetszenek!

Roland
Roland_89 116369 2009. november 30. 20:26
Válasz erre
Üdv az Uraknak!

Sajna Keri nem érek rá, pedig nagyon érdekelne a téma! Esetleg annyival hozzájárulok hogy én sokat vagyok építkezéseken, sokszor fordulnak meg nagy daruk és különleges gépek és fotózom is őket. Akinek kell annak tudok most is képekkel szolgálni, valamint van egy barátom, akiknek 30 valahány autódarujuk van, 5t-150t ig, bármikor lehet meglehet nézni a telepet, a gépeket. Ja meg kosaras meg minden ami ilyen magas :D honlapjuk: www.borsoddaru.hu ha gondoljátok itt is lehet egy teleplátogatást szervezni.

Roland
kismaszek 116368 2009. november 30. 20:26
Válasz erre
Szia Simka!

Köszi az infótkat . nagyon jó lessz a tefus zil.

üdv Kismaszek
salud8 116367 2009. november 30. 20:20
Válasz erre
Simka 116366 2009. november 30. 19:21
Válasz erre
Sziasztok!

Kismaszek! Értem akkor a technikát, viszont akkor ezt úgyis tudod, hogy az igaziakon hogy épülnek fel a vezetékek.
Alkatrészgyártás: dióhéjban, bármiből-bárhogyan, csak kézügyesség kérdése...
Bővebben: műanyaglapok(sztirol), gyantaöntés, vákuumhúzás, ezekről bővebb infókat találsz itt az oldalon a "tippek-trükkök"-ben vagy visszaolvasol itt a fórumon, lényeg, hogyha jól körülnézel a makettinfón, akkor igen hasznos dolgokat találsz.
Meg járj nyitott szemmel a konyhában-fűrdőben, számítógépek körül, az utcán a boltokban stb... :)
Rengeteg használható cuccot lehet így találni, nem kell feltétlenül megvenni mindenféle kiegészítőt(pl evergreen, meg KFS), bár azokban is van olyan amihez máshogy nem jutsz hozzá..

Simka
Keri 116365 2009. november 30. 18:36
Válasz erre
Sziasztok!
Örömmel közölhetem,hogy megkaptuk az engedélyt a látogatásra a Prangl-telephelyre!

Időpont:2009.december 12. reggel 9 óra
Helyszín:Prangl Hungária Kft 1239 BUDAPEST, Ócsai út 5.
www.prangl.hu/

Megközelítés:
autóval - Bp felől a XXIII.ker Grassalkovich út,Ócsai út útvonalon MO-ás előtt
fél km-re jobbra(hátsó ipartelep)
- MO-ás felől soroksári lehajtón lekanyarodva 500 méter balra
tömegközlekedéssel - 66-os autóbusz(Kispest,Határ úttól indulva(M3 metró,Europark))
végállomás előtt 1 megállóval leszállni

A látogatás ingyenes,kisérőt kapunk,kérdezni,fotózni lehet.Várhatóan 100tonnás daruig bent lesznek a gépek,a nagyok(200-400t)jelenleg külső helyszíneken dolgoznak,és még hónapokig nem lesznek "otthon",így azokat várhatóan egy másik alkalommal tudjuk majd megnézni.Valamint láthatunk még "Specialtransportos" vontatókat,nagyteljesítményű kosaras emelőket stb.
Kérek minden klubtagot illetve érdeklődőt,aki jönne erre a kirándulásra,hogy az e-mailcímemre küldje el a nevét+nicknevét,telefonszámát,hogy összeállíthassam a létszámot.Rossz idő illetve vészforgatókönyv(nem ér rá mégsem a kisérőnk) esetén vasárnapra tolódna a látogatás.

Keri(laszlo.keresztes@pr.hu)
kismaszek 116364 2009. november 30. 15:50
Válasz erre
Szevasz Bogyi!

Kösz a dícsérő szavakat!

Én csak scaniákat építek mert ezek a kedvenc autóim valamint scaniával dolgoztam.
Most beszerzés alatt van 2 db scania melyért fel kéne menni pestre csak sajna még nem jutottam oda meg is tudod nézni mert Atis barátomtól veszem mely a hatodik oldalon meg is találod. Miest a meló enged már repülök is érte.ezek szép és jó autók. de csak azért írom mert scaniával dolgoztam.
Bogyi 116363 2009. november 30. 10:13
Válasz erre
Szia Kismaszek!

Mint szintén kezdő nekem is tetszenek a járműveid, nekem is dédelgetett álmom, hogy azért az első Scania LED lámpás legyen. Ehez vannak is öngyuszikból kiszedett alkatrészek, mikrokapcsolók, elemtartó, stb. Gondolom ezeket majd kevésbé látható helyeken kell elhelyezmni, illetve a bekötést a fülkeépítéskor, stb. kell egyszerre elvégezni.

Amúgy elkezdtem a 7végén az építést a vázzal és 2 db. féklevegőtartállyal. Ügyeltem rá, hogy ezek ugye két féldarabból épülnek fel és én összeragasztás után csiszolgattam le 1200-as vászonnal az öntési sorjákat. A vázon belül viszont rengeteg kilökőtüske nyom van azt lapos tűreszelővel szedegetem ki. Hát igen, ez nem egy papírmakett. A vázat majd úgy fogom összeállítani, hogy az összes kereszttartót beépítem és úgy rakom rá a másik felét. Illetve ezeket a vázra belül felerősítendő tartályokat majd a kész vázra teszem be nem úgy mint az útmutató számozása. Képeket majd teszek fel, csak tölteni kell az elemeket :-) Örülök, hogy ennyi Scania van most a láthatáron.
kismaszek 116362 2009. november 29. 22:45
Válasz erre
Szia Simka!

A kábele azok melyek a lámpához mennek.
De sajna a kis kapcsoló letört és nehezen lehet vissza forrasztani.
Mikor elkészült a fekete Scania akkor világított a ködlámpák a rendes lámpái meg 2 db kék led középen a hűtőrácsnál.Ha lesz időm a akkor majd kijavítom a problémát.
Nagyon köszi a tippeket amiket adtál. Hogyan szoktatok alkatrészeket készíteni ?
De inkább önteni mikor valami nem olyan mint az igazin?

Üdv kismaszek
Kusti 116361 2009. november 29. 21:21
Válasz erre
Gabi 116360 2009. november 29. 21:08
Válasz erre
Kusti 116359 2009. november 29. 20:49
Válasz erre
Szia Salud!

A hűtőst nem szereted? A platós, ponyva nélkül nem jó? Azt elég könnyű szreccselni, vagyis inkább úgy mondom hogy nem nehéz.
Én is most kezdek majd bele egy nyerges hűtős félpótkocsiba, elejétől a végéig saját építés lesz. A költségkímélő technikák és az önmegvalósítás híve vagyok! :D :P

Üdv!
Kusti
exec 116358 2009. november 29. 20:29
Válasz erre
salud8,

szerencse kérdése. Én 3 éve 5000-ért vettem. Aztán el is adtam 2 éve asszem 15000-ért...

Üdv.
exec
salud8 116357 2009. november 29. 20:22
Válasz erre
Szia!

Pf 40ezer :( Szép ára van. Mostanába a platósokért vagyok oda, de nem tom hogy fogok-e tudni ilyet szerezni. Azért köszi az infót.  Ha majd elkészülsz vele mutass képeket jó?
Köszi!
TempraSW 116356 2009. november 29. 20:12
Válasz erre
Szia!

Én 2 hete lőttem az ebay-en, szállítással több, mint 40000 Ft volt.
Nem lehetetlen beszerezni, sok pénz és kis szerencse kell a licitáláshoz.

TempraSW
salud8 116355 2009. november 29. 19:35
Válasz erre
Tiger Express Truck und Trailer
Tiger Express Truck und Trailer

Sziasztok!
Ezt a makettet keresném megvételre!
Simka 116354 2009. november 29. 18:49
Válasz erre
Sziasztok!

Ronin!Hova jársz Te zsibire? Érdeklődnék hol lehet ilyen kis gyöngyszemeket csípni? :)

Kismaszek! Egész jó kis építéseid vannak, látom már próbálkoztál némi kábelezéssel is. Egy tanács bekötéshez, a piros kábel(illetve csatlakozó) általában innen hátulról nézve a jobb oldalon (töltőkör levegőcsöve), a sárga pedig a bal oldalon(fékező kör csöve). Ha a Scania-n fordítva van, akkor sorry(bár nem hinném).

A gabonás is jó lesz, csak így tovább, az alvázat viszont festhetnéd.. :)
Fényképezésnél esetleg meg próbáld ki azt, hogy kint világosban vagy bent ablak alatt és vaku nélkül kattintsd le a cuccot. Persze ne úgy hogy a fényforrás a fényképezővel szemben legyen, hanem inkább mögötte vagy felette legyen. :)

Simka
Gabi 116353 2009. november 29. 14:04
Válasz erre
Szia!
Átmérő 44 mm, szélesség 14 mm.
Gabi
Gabi 116352 2009. november 29. 12:46
Válasz erre
Szia Ronin!
Igazából nem tudod utcaira megépíteni, mert a versenyváltozat egy annyira speciális prototípus, hogy a fülke néhány elemén kívűl semmi köze az utcaihoz. Amennyiben mgis azt szeretnéd elég komoly átépítésre lesz szükség mind a váznál, futóműveknél, de pl az egész fülke belsőt szkreccselheted. Szóval, ha nem vagy rutinos kamion-átépítő, akkor első munkának nem tanácsolnám ezt a fajta átépítést.
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.