/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Yuki 116863 2010. január 31. 19:21
Válasz erre
Sziasztok a Soroksári auchanban most láttam italeri/3849 Volvo/,/3850 scania R620/ez a két új makett van ha valakit érdekel esetleg 8323Ft.
Üdv:István
Kusti 116862 2010. január 31. 16:43
Válasz erre
Kusti 116861 2010. január 31. 11:32
Válasz erre
Szia ADY32!

A busz Gabi, mi csak gonoszkodásból akcióztuk le. A Merci alváza Very Well akril tűzpiros.

Kusti
daapp 116860 2010. január 31. 02:20
Válasz erre
Szia ADY32, no és természetesen szia mindenki!

Érdekelne a MACK CRUISER Liner!

Légyszi írj privát: briger76 kukac freemail pont hu

Köszönöm, üdv
rolikacsa 116859 2010. január 30. 21:20
Válasz erre
Ok!Mail címem rolikacsa@citromail.hu .
Előre is köszi.

Roli
exec 116858 2010. január 30. 21:09
Válasz erre
Szeged kicsit arrébb van... Bár a gőribe régóta újra el akarok menni, akárcsak a csili ételbárba :D MSn fiókom még nics, de látom már, csinálnom kell egyet... A maradékot szerintem mailben :)

exec
rolikacsa 116857 2010. január 30. 20:59
Válasz erre
Nem rossz ötlet :) !
Szeged - Hódmezővásárhely - Mindszent :) . MSN? dumálhatnánk?
rolikacsa 116856 2010. január 30. 20:58
Válasz erre
Pl itt van a következő makettem az fh volvo.Eddig sok mindent úgy csináltam pl festés után ragasztottam pl a különféle elemeket amiket más színre akartam akkor az festés után raktam fel.De ezek szerint ez nem túl megnyerő.Sokat láttam hogy az alváz majdnem össze van rakva és úgy fújjátok le de ebbe nem is merek belefogni olyan furának látszik hogy fog mindenhova eljutni a festék.meg a belehúzott vezeték is beszíneződik pl.Nekem főleg ezekre az apró fortélyokra lennék kíváncsi.

Roli
exec 116855 2010. január 30. 20:56
Válasz erre
rolikacsa,

Merre laksz? Hátha van a közeledben aki tudna segíteni... A másik, ha már itt vagy közöttünk, nem akarsz regisztrálni? :-)

exec
rolikacsa 116854 2010. január 30. 20:53
Válasz erre
Exec!
Köszi elolvasom mindenképp meg a fórumon nézelődök is csak hát olvasni is sok idő meg makettozni :) együtt meg nem megy.Sok mindent már innen lestem el honlapér külön grat a készítőknek.
Üdv Roli
rolikacsa 116853 2010. január 30. 20:49
Válasz erre
Simka!
Köszi a segítséget de igazán nem bánnám ha msn en is válthatnánk pár szót bővebben ha már te ennyire benne vagy a dologban.Nekem csak most készül a harmadik kamionom és a negyediket már normálisan szeretném megcsinálni.Bár nem mintha nem tetszenének amit csinálok csak hát attól amit itt műveltek messze állók.Főleg az apró fortélyok érdekelnének.Szal ha van egy kis türelmed msn en megkeresnélek feltéve ha van.
Kábelt vékony dróttal csináltam csak elég macerás odaragasztani csak pillanatragasztóval sikerült.Alapozni szoktam az persze.Csak igazából szerintem nálam akkor a folyamatokkal lehet a baj hogy mit mikor kellene festenem minél kevesebb legyen a festett ragasztás.Ragasztó az tűs revell.

Üdv Roli
exec 116852 2010. január 30. 20:44
Válasz erre
Gabi,

és ujjlenyomatával igazolhatja, hogy ott járt? :-P
exec 116851 2010. január 30. 20:43
Válasz erre
A végét lecsípednél természetesen ne az egészet, hanem úgy, hogy egy kétágú villa maradjon. Minél vastagabb a tű, és minél hosszabb e villa, annál több ragasztó fér bele. Ha beleszáradna, csak ki kell égetni pl gyertya láng fölött...
exec 116850 2010. január 30. 20:41
Válasz erre
Rolikacsa,

még annyit hozzá, hogy a festett felületeket csiszold vissza ragasztásnál. Esetleg nagyon jó ragasztó szerszámot csinálhatsz a következuő módszerrel:

fogsz egy parafa dugót. Bele szúrsz egy vastag varrótűt. Aztán a végét, ahova a cérnát fűznéd lecsíped. Ebbe a pici lukba aztán olyan kevés pillanatragasztó fér, ami nem tud megfolyni. Az érzékeny helyeket ezzel a szerszámmal kenheted végig.

Olaj festékkel (enamel) azért jó fújni, mert a nagyobb pigment méret miatt a finomabb csiszolási nyomokat elfedi. Hátránya inkább a lassú száradás, ha nem gondoskodsz róla, akkor több szüsz mehet bele. Az akril festég jóval gyorsabban szárad, de finomabb munka kell alá.

Én a kamionjaim alvázát általában fényes feketével / pirossal szoktam fújni. Ezután adok neki egy réteg matt lakkott. Ezáltal igen jó, az eredetihez hasonló félfényes, és nagyon homogén felületet kapok. Ajánlom a cikkemet a Chevy Titan-ról, ott ezt a színezést jól láthatod.

exec
Gabi 116849 2010. január 30. 20:40
Válasz erre
Kusti!

Az akció arra vonatkozott, hogy megnézhetted, és egyszer megtappinthattad a buszt!DD

Gabi
Simka 116848 2010. január 30. 19:46
Válasz erre
Szia Rolikacsa!

Kábelre húzott szál, vékony szigetelt drótok stb.

Festés: ha megfolyt, vizes csiszolás. Új réteg.
Ragasztónyomot meg még a végső réteg előtt célszerű lecsiszolni.
Részben ezért is érdemes a fedő réteg előtt alapozni, valami világos matt színnel, pl vil. szürke vagy a leendő színhez hasonló matt szín. Így homogén világos színen sokkal feltűnőbbek a hibák és javíthatók.
Amikor festés után ragasztasz bizonyos részeket és megfolyik, az elég gáz, ott is csak az újrafújás a megoldás vizes és olajos festéknél is.
Inkább kevesebb ragasztó (tűs ragasztó vagy vékony cuccal-tűvel felvinni..)

Simka
Roland_89 116847 2010. január 30. 17:25
Válasz erre
Szia Ady!

Nagyon jó lett! hihetetlenül tetszik. Egy dolog van ami nem tetszik, hátul a karom az nem hátrafele kellene hogy álljon. Mert azzal tépni szokott előrefele menet. De ettől függetlenül, jól sikerült! Gratula!

Roland
rolikacsa 116846 2010. január 30. 16:08
Válasz erre
Sziasztok!
Volna egy pár kérdésem.
Kábelezésre mi a legcélszerűbb anyag.Én az első kábelezésemet fémből csináltam de elég macerás volt festeni is meg kellőképpen odaragasztani.
Másik kérdés az hogy eddig enamel festékkel festettem és kicsit kezdem unni ha véletlen elbaltázok valamit pl ragasztás megfolyik (tényleg erre valami jó tipp fújás után? ) és megmarja akkor lehet kezdeni újra.Hogy akril festékkel mi a helyzet azt halottam hogy az szebben terül meg gyorsabban szárad.Véleményeket megköszönném.
Üdv Roli!
ADY32 116845 2010. január 30. 13:08
Válasz erre
Szia Kusti ! A vázat milyen festékkel fújtad le ! Szép fényes lett .
Ady
ADY32 116844 2010. január 30. 13:01
Válasz erre
Szia Kusti ! Dehogyis nem aki ilyen munkákat tesz az asztalra az elött le a kalappal ! Nagyon jóóók !
A Merci is szép és kidolgozott ! Csak igy tovább !

Üdv.Ady!
Kusti 116843 2010. január 29. 23:34
Válasz erre
Zsorzsy!
Irtam vissza az apróságokhoz. :D
Köszönöm
Kusti
zsorzsy 116842 2010. január 29. 22:27
Válasz erre
Szia Kusti!
Ugylátszik senki nem értékeli a szép munkát manapság!
Én elfogadnám,de olyanyira helyszűkében vagyok,hogy már tervezek egy uj szekrényt a szobánkba,csak aszonnyal is el kell fogadtatni a terveket!

Gyönyörü a Mercid gratula hozzá!
87-en irtam kérdéseket, csak elvesztem a f88 képei közt (2622 hsz)

üdv zsorzsy!
Kusti 116841 2010. január 29. 22:05
Válasz erre
De már Óváron se kellett senkinek... :D:D:D
Kusti 116840 2010. január 29. 22:05
Válasz erre
Látod, én leakcióztam de még így se vitte senki... Igaz Gabi? :D
Kusti
gpatrik 116839 2010. január 29. 19:56
Válasz erre
PICT0200
PICT0200

Persze így jó ahogy van, nem bántó jelleggel írtam amit írtam, inkább építő hozzászólásnak szántam volna, de az ötlet tényleg díjazandó, és a kivitelezés is pazar. Berénybe remélhetőleg már két akciós busz lesz. :)
GPatrik
gyorgyb 116838 2010. január 29. 19:03
Válasz erre
Szai Kusti!
Ngayon tetszik az alvaz amit keszitettel.Aprolekos munka el avgyok ragadtattva:))

Udv.
Gyorgyb
ADY32 116837 2010. január 29. 19:02
Válasz erre
DSCF8441
DSCF8441
DSCF8445
DSCF8445
DSCF8446
DSCF8446
DSCF8447
DSCF8447
DSCF8454
DSCF8454
DSCF8459
DSCF8459
DSCF8461
DSCF8461

Szia Gabi ! Köszi !Ime pár kép festés után .

Ady
gyorgyb 116836 2010. január 29. 19:01
Válasz erre
Szia Roland_89!
Koszonom az infot oriasi segitseg ez nekem:)
Igazad van a kuszodaru sinen fut es nagyon elkelne a tovabbi segitsegetek.

Udv
Gyorgyb
Gabi 116835 2010. január 29. 18:58
Válasz erre
Szia Atis!
Nagyon jó lett, örülök, hogy ilyen klassz ötleted volt, és ezt megvalósítottad. Az ilyen dolgok mindig megerősítenek abban, hogy nagyon jó kis csapat a miénk!
Köszi!
Gabi
Gabi 116834 2010. január 29. 18:54
Válasz erre
Szia!
Nagyon jó a tető hozzá, szépen megoldottad.
Gabi
Kusti 116833 2010. január 29. 16:23
Válasz erre
Szia Atis!

Ez igy jó ahogy van, ne halgass Patrikra. Ő csak irígykedik. :D Jó lett tényleg. :D Tetszik az útvonalterv! ;)

Kusti
Kusti 116832 2010. január 29. 16:19
Válasz erre
Kusti 116831 2010. január 29. 16:19
Válasz erre
Sziasztok!
Nekiláttam a beltér és a sárvédők elkészítésének. Először a sárvédőket kell mivel az adja meg a beltér magasságát majd. Ezekkel készen is vagyok, már csak csiszolni kell. A váz kábelezése is készen van, szerintem ha már meg nem ingat semmi akkor nem teszek bele többet. Vagy talán a hűtő túlfolyótartályába egyet kettőt. A képeken az első világítás még nincs bekötve, majd lesz. A fülke az már készen is volt az ablakokat kell beszabnom bele és kárpitozni. A hátsó traktus is elnyerte végső formáját, a lámpák és a rendszám is felkerült. Az egyik lámpát is elhagytam mikor jöttem vele haza, azt is pótoltam egy darab szélvédőből. A rendszámon a csavarokat húzott szálból csináltam így élethűbb mivel kilóg egy kicsit.
Üdv!
Kusti
Kusti 116830 2010. január 29. 16:18
Válasz erre
HPIM4088
HPIM4088
HPIM4089
HPIM4089
HPIM4093
HPIM4093
HPIM4094
HPIM4094
HPIM4095
HPIM4095
HPIM4096
HPIM4096
HPIM4097
HPIM4097
HPIM4098
HPIM4098
HPIM4100
HPIM4100
HPIM4101
HPIM4101
HPIM4102
HPIM4102
HPIM4103
HPIM4103
HPIM4104
HPIM4104
HPIM4105
HPIM4105
HPIM4106
HPIM4106
HPIM4108
HPIM4108
HPIM4110
HPIM4110

Sziasztok!
Nekiláttam a beltér és a sárvédők elkészítésének. Először a sárvédőket kell mivel az adja meg a beltér magasságát majd. Ezekkel készen is vagyok, már csak csiszolni kell. A váz kábelezése is készen van, szerintem ha már meg nem ingat semmi akkor nem teszek bele többet. Vagy talán a hűtő túlfolyótartályába egyet kettőt. A képeken az első világítás még nincs bekötve, majd lesz. A fülke az már készen is volt az ablakokat kell beszabnom bele és kárpitozni. A hátsó traktus is elnyerte végső formáját, a lámpák és a rendszám is felkerült. Nyomtattam új Merci feliratot is, mert Ernő remegő kézzel rakta fel annó és ferde volt :twisted: :D Az egyik lámpát is elhagytam mikor jöttem vele haza, azt is pótoltam egy darab szélvédőből. A rendszámon a csavarokat húzott szálból csináltam így élethűbb mivel kilóg egy kicsit.
Üdv!
Kusti
ADY32 116829 2010. január 29. 14:12
Válasz erre
5.000ft
5.000ft
5.000 ft
5.000 ft
6.000ft
6.000ft
8.400 FT
8.400 FT
DSCF8414
DSCF8414
8.500 ft
8.500 ft
9.000ft
9.000ft
10.500FT
10.500FT
11.000 FT
11.000 FT
12.000ft
12.000ft
F. 10.000FT
F. 10.000FT
G.D. 10.000FT
G.D. 10.000FT
G.D. 10.000 FT
G.D. 10.000 FT
DSCF8431
DSCF8431
GMC-10.000FT
GMC-10.000FT
1-24 es P-51 MUSTANG . 15.000FT
1-24 es P-51 MUSTANG . 15.000FT

Sziasztok ! Ismét megválnék pár doboztól .
Érd. adame_istvan@citromail.hu .
Üdv.Ady!
gpatrik 116828 2010. január 29. 13:06
Válasz erre
Szia Atis!
Összességében tényleg nem lett rossz, de pár dolog engem zavar. A busz popólya elég üres (ezért is mondtam a matricát) ahol egyébként szoktak lenni a feliratok és a csoportkép se valami tuti, legalábbis ott a hátsó ablak vonala végetér igen hirtelen a matrica kezdésénél. Én Photoshoppal bevágtam volna Gabi fejét valahova a tömegbe. De végülis hogy jót is mondjak, tettszik a teteje és az oldalsó képek se rosszak. :)
GPatrik
Russell 116827 2010. január 29. 12:59
Válasz erre
Kedves Attis!

Nekem nagyon tetszik a buszod. Az ötlet zseniális, a kivitelezés pazar.
Ami nagyon tetszett, az a tető dekorációja!

Üdv:
Russell
Atis 116826 2010. január 29. 11:44
Válasz erre
Neoplan 001
Neoplan 001
Neoplan 003
Neoplan 003
Neoplan 004
Neoplan 004
Neoplan 005
Neoplan 005
Neoplan 006
Neoplan 006
Neoplan 007
Neoplan 007
Neoplan 008
Neoplan 008
Neoplan 009
Neoplan 009
Neoplan 010
Neoplan 010
Neoplan 011
Neoplan 011

Szia Gpatrik..

..nem került rá sor, az oldalán amúgy is fent van elégszer a "reklám":)

Szépnek szép.. de csak 8 méter messziről:DD

Van pár apróság, de lényegében kész.

Folytatom a kamionmentőt.. van még munka bőven vele, legalább egy hét csiszolás vár rá..

.. és azt a nyomorult 5 tengelyes Scániát is be kellene már fejezni...

Jó építést mindenkinek, makd jelentkezem.

Atis.
gpatrik 116825 2010. január 29. 11:03
Válasz erre
Szia Atis!
Én a hátuljára még tennék egy makettinfo.hu-s matricát csak a reklám miatt :), de így is szép lesz, és mindenképpen érdekes.
GPatrik
ADY32 116824 2010. január 29. 09:16
Válasz erre
DSCF8334
DSCF8334
DSCF8342
DSCF8342
DSCF8386
DSCF8386
DSCF8377
DSCF8377
DSCF8379
DSCF8379
DSCF8380
DSCF8380
DSCF8345
DSCF8345
DSCF8363
DSCF8363
DSCF8369
DSCF8369
DSCF8370
DSCF8370
DSCF8382
DSCF8382
DSCF8391
DSCF8391

Üdv. mindenkinek ! Nálam ez van készülöben , sajnos készen vettem a festés nem túl szép , de ez van ! A tetö és a kábelezés saját gyártmány .

Ady.
Elektrolakatos 116823 2010. január 29. 08:16
Válasz erre
exec 116822 2010. január 29. 08:05
Válasz erre
Szia Roland,

Nagyon baba építés! A 910-es képen az alvázon van egy jó nagy ujjlenyomat, ha m ég ki tudod javítani, akkor mindenkép próbáld meg!

exec
Roland_89 116821 2010. január 28. 21:15
Válasz erre
20091223785
20091223785
20100115872
20100115872
20100115873
20100115873
20100115874
20100115874
20100124908
20100124908
20100124909
20100124909
20100124910
20100124910
20100124912
20100124912
20100124916
20100124916

Sziasztok!

Egy kis haladás, képi beszámolóval!

Roland
Atis 116820 2010. január 28. 21:02
Válasz erre
busz 001
busz 001
busz 002
busz 002
busz 003
busz 003
busz 004
busz 004

Ahoi

Célegyenes elött...
Roland_89 116819 2010. január 28. 20:43
Válasz erre
Szia Gyorgyb!

Hát ez így első ránézésre, a plató olyan 8- 8,50-es lehet. A daru úgynevezett kúszódaru, bár lehet hogy fixre van telepítve, de az újaknál ez már nem divat, hanem a plató szélében két sínen fut. Sőt én aztmondanám hogy tuti hogy mozgatható, mert a talpalók nem az alvázhoz vannak fixen erősítve. Hosszát így nemigen tudom pontosan megmondani, talán Gabi tud ebben segíteni neked. Ő nagyon tudja ezeket az adatokat. Azonban ha a daruval kapcsolatban van kérdésed, nyugodtan szólj, abban otthon vagyok!

Roland
gyorgyb 116818 2010. január 28. 19:13
Válasz erre
Scania
Scania

Sziasztok...!

A segitsegeteket kerem...ki tudna valami infot adni a kepen lathato autorol?
Pl hossza...vagy egy olyan oldal ahol jo minosegu kepeket kapok.
Koszonom elore is.
Kellemes estet.

Gyorgyb
zsorzsy 116817 2010. január 27. 17:28
Válasz erre
Szia Bruno!

Én is szeretnék csatlakozni Patrik barátomhoz,de én más téma miatt is szertnék veled beszélni magánban.
Küldenél egy mailt,mert a tiéd nem publikus,és igy nem tudok valed beszélni!

Köszönettel zsorzsy!
gpatrik 116816 2010. január 27. 11:15
Válasz erre
Szia Brúnó!
Majd konzultálunk előtte mindenképpen, de jó volna tudni hogy mikre lehet számítani kiegészítők körében.
GPatrik
Atis 116815 2010. január 27. 09:12
Válasz erre
Gpatrik

Brunonak igaza van, én elsiklok a mütyürök felett, valszeg ezé se vettem észre.

87-es témában tényleg nem én vagyok a megfelelő.:)

üdv.
Kusti 116814 2010. január 27. 08:28
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.