/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Kusti 117736 2010. június 16. 15:36
Válasz erre
Szia jroobi!

A képek azért tűntek el mert Guido már nem publikál a Wettringer forumon.

Kusti
Gis80s 117735 2010. június 16. 08:01
Válasz erre
Gondoltam jó cselekedet gyanánt megkeresem Neked, de persze nem jártam túl sok sikerrel. Ami ötletem lenne, hogy talán érdemes lenne Guido-tól magától kérni :)
Tudtommal ez az ő oldala: www.die-leitplanke.de/
jroobi 117734 2010. június 15. 13:05
Válasz erre
Sziasztok!

Ha valakinek véletlenül megvolnának a wettringer-modellbauforum.de fórumára felrakott, Guido által épített, Peterbilt Wrecker építésről készült képek, az megtenné, hogy elküldi nekem? A fórumról az összes kép eltűnt, csak a hozzászólások maradtak. :(
sziklakks 117733 2010. június 15. 05:27
Válasz erre
köszi!
hááát.lehetsz még nagy is.;)
setle1 117732 2010. június 14. 22:22
Válasz erre
Köszi a képeket.Az utolsó három még nem volt meg.Holsikerült találni őket?Üdv.Laci.
Gabi 117731 2010. június 14. 22:12
Válasz erre
CNV00016
CNV00016
Daf
Daf
DAF95
DAF95
DAF95a
DAF95a
DAF9
DAF9

Szia!
Egy pár kép innen-onnan a netről.
Gabi
setle1 117730 2010. június 14. 21:57
Válasz erre
Köszönöm.A videófelvétel minőségéről semmi bántót nem szándékoztam mondani,csak a rendszám volt számomra nehezen kivehető.Egyébbként őrülők,hogy van a daf-ról ilyen anyag is.Nagyon sokat keresgéltem már képet,vagy videót,de erről a HC-s típusról alíg találni valamit.Más HC-s gépekről van kép rogyásig,de a daf-ról színte semmi.Pedíg nem két darab volt állományban.
penyolc 117729 2010. június 14. 21:47
Válasz erre
Ja a rendszáma: V-18788
penyolc 117728 2010. június 14. 21:45
Válasz erre
Egy meghalás előtti VHS kazettáról lett átvéve... ez van...:D
Nagytalpú 117727 2010. június 14. 21:03
Válasz erre
Szia L!
Köszönöm szépen!
Talpi
setle1 117726 2010. június 14. 21:01
Válasz erre
Mivel nem a legjobb a képminőség,így nem igazán láttam a rendszámot,és a szemem sem olyan mindt a sasé.Íme a link:http://www.youtube.com/watch?v=HlNxQneGVps
Lacika09 117725 2010. június 14. 20:58
Válasz erre
Szia Talpi!
Ha a daf-os vidire gondolsz, akkor tessék... a cég ajándéka
Üdv Lacika

www.youtube.com/watch
Nagytalpú 117724 2010. június 14. 20:52
Válasz erre
Sziasztok!
Mi nem nézhetjük meg az említett videót?
Üdv. Talpi
penyolc 117723 2010. június 14. 20:50
Válasz erre
Csak a V-s rendszám stimmel...:D
setle1 117722 2010. június 14. 20:42
Válasz erre
Ha jól vettem ki a videóról,akkor még a v-s rendszámmal+egy fehér szőrű kutyával karcolt.
penyolc 117721 2010. június 14. 20:32
Válasz erre
Akkor azt láttad, amit említettem...
setle1 117720 2010. június 14. 20:18
Válasz erre
Helló.Ha segítesz egy linkkel,azt megköszönöm.Összesen 1db hc-s daf-os videót találtam idáig.Kb 3-3.5 perces,amindt beáll egy elkerített telepre,vagy parkolóba pár másik kamion közé.Az én gépem az FVV-909-es volt.Üdv.Laci.
penyolc 117719 2010. június 14. 19:52
Válasz erre
Youtube-on nézted már a videómat? Apám is ilyen DAF-fal járt...
Bebá 117718 2010. június 14. 17:03
Válasz erre
actros 054
actros 054
actros 055
actros 055
actros 056
actros 056
actros 057
actros 057
actros 059
actros 059
actros 060
actros 060
actros 061
actros 061
actros 062
actros 062
actros 065
actros 065
actros 069
actros 069
actros 071
actros 071
actros2 013
actros2 013

Elnézést szikla a késésért! /azért még kiskirály maradok?/
setle1 117717 2010. június 13. 20:43
Válasz erre
Helló Gabi.Szerettem volna megérdeklődi,hogy esetleg nincsen-e elfekvőben HC-s Daf 95-ről képanyaga,vagy valamilyen oldalt nem tud-e ajánlani,ahol találok róla képet-képeket.Én is dolgoztam ilyennel,csak sajnos az én képeim nincsenek már meg.Sok helyen keresgéltem már,de nem sok sikerrel.Röviden ennyi lenne a problémám.Üdv.Laci.
setle1 117716 2010. június 13. 20:34
Válasz erre
Bocsánat egy kicsit melléütöttem.Pontosítva Daf 95 400 ati space cab,és nem 94/én kis gyagya/.Üdv:Laci.
Gabi 117715 2010. június 13. 20:33
Válasz erre
Mond mi a kérdésed, szerintem tudunk segíteni.
setle1 117714 2010. június 13. 20:32
Válasz erre
untitled2
untitled2

Sziasztok.Egy kis segítség kellene.Kusti elérhetőségét meg tudná adni valaki?HC ügyben szeretnék értekezni vele.Előre is köszönöm a segítséget.Addíg viszont egy kis HC-s daf 94-ös konvoj.Had kardozzon az a 400 paci./Lehet hogy az én volt gépem is köztük van valahol/.
sziklakks 117713 2010. június 13. 13:21
Válasz erre
Köszi!
Gabi!Akkor csak ahol a papok táncolnak.Okés.:D
Fóka 117712 2010. június 13. 11:53
Válasz erre
2010_04
2010_04
2010_08
2010_08

Szia!

Nos, akkor valóban szerencsém volt a témaválasztással. És persze köszönet Klaus Lassennek - tényleg nagyon profi maketteket csinál, a Büssing legapróbb részleteinek megoldásain is meghatottan ismertem fel a tudatos mérnöki tervezés igényét.

Közben elkészültem, hát ez lett belőle.

Fóka
rolikacsa 117711 2010. június 13. 08:47
Válasz erre
20100608(005)
20100608(005)
20100608(007)
20100608(007)
20100608(012)
20100608(012)
20100608(016)
20100608(016)
20100608(024)
20100608(024)
20100608(040)
20100608(040)
20100608(044)
20100608(044)

Sziasztok!

Sajnos csak telefon képeim vannak a héten másztam be egy jugó kamion alá és fényképezgettem egy 1844 es Actrost.Remélem segít.

Roli
Gabi 117710 2010. június 13. 08:42
Válasz erre
Szia Fóka!

Annyiben kijavítanálak, hogy a szép alapmakettért az érdem Klaus Lassent illeti, mert ezt teljesen ő tervezte, és készítette a revellnek az alapot. Ő nem a Revell dolgozója, hanem csak tervezett nekik egy pár makettet. www.truckin24.de/truckin24.html Itt látod egy jelenlegi építését, ebből is látható, hogy igen profi ezen a téren: www.fahrzeug-modellbau.de/thema-1031-MAN_TGA_35.480_Bergefahrzeug_mit_EMEK_Kabine.html
Sajna vannak nagyon gyenge minőségű Revell makettek is, de matrica ügyben eddig még én se találtam kifogásolni valót náluk.

Gabi
Fóka 117709 2010. június 13. 01:26
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm! Azt hiszem, az érdem a Revell-é is: még mindig el vagyok ragadtatva a készlet minőségétől. Csak most bírtam bítam abbahagyni, annyira belejöttem - és eddig még egyetlen kellemetlen élmény sem ért: a külön lefestett alkatrészek pompásan összeillettek, sehol egy hézag vagy deformitás. Pedig ez teljesen más, mint amit eddig csináltam: az utasszállító repülőgépeket az emberfia először szinte készre építi tömítéssel és felületkezeléssel együtt, csak azután jön a festés. A Büssinget (és gondolom, a teherautókat és kamionokat általában is) úgy látom, fődarabonként kell a végleges színre fújni, és utána összerakni.

Még valami: a matrica is kellemes meglepetést szerzett, a vasalásokkal komplikált deszkák teljesen egyenetlen felületére gyönyörűen ráfeszült buborékok nélkül, nem is kellett lágyító-feszítő praktikákhoz folyamodni.

Holnapra már csak a motorház-burkolat összerakása maradt, és mondhatom, az én esetemben a kezdeti lelkesedés nem lanyhult - remélem, sziklakks kolléga is pozitívan jön majd ki a végén...

Fóka
Gabi 117708 2010. június 12. 22:06
Válasz erre
Szikla!

Ha pl a váz belsejére gondolsz, azt ritkán tőmítjük, úgyis alig látszik belőle valami, és baromi nehéz normálisan. Ne csinálj belőle túl nagy gondot, a látszó részekre koncentrálj, mert különben valóban beleunsz.

Gabi
Gabi 117707 2010. június 12. 22:04
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép, tiszta munka!

Gabi
sziklakks 117706 2010. június 12. 19:15
Válasz erre
Az teljesen hétköznapi egy italeri kamionnál,hogy minden alkatrészt tömíteni kell szinte,vagy csak én vettem egy átlagon alulit?:D
Kíváncsi vagyok meddig tart így a kezdeti lelkesedés...:)
Fóka 117705 2010. június 12. 18:05
Válasz erre
2010_21
2010_21
2010_24
2010_24

Szia Yuki!

Köszönöm a tippet! Ez már tényleg a bőség zavara :-) Gyönyörű a pótkocsis járgány, nagy a kísértés... Pedig éppen most van elkészülőben életem első teherautója, és az is Büssing. A mellékelt képeken látható a mai állapot.

Fóka
setle1 117704 2010. június 12. 11:52
Válasz erre
Sziasztok.Találtam egy oldalt,amit szerintem érdemes megnézni.Az oldalon kattitsatok a Rába s22 6X2 linkekre.http://www.busaustralia.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=47158
roland8 117703 2010. június 11. 21:22
Válasz erre
sziasztok,

tudom hogy nem ide tartozik de nemtalalom seholse a Papirkutyak c.filmet.ha vlakinek meg van akkor ide vele(a linkel).
Koszi szepen fiuk
Sziasztok Roli-Kassa
Yuki 117702 2010. június 11. 20:28
Válasz erre
Szia Fóka most néztem a vaterán Büssing 8000&trailer,krupp titan swl80 1/24 makett a 18.oldalon nézd meg nekem tetszik,igazi ritkaság.

Üdv:István
Gabi 117701 2010. június 11. 19:05
Válasz erre
Szia!

Lehet sima átutalással is. Regisztrálsz, kiválasztod amit venni akarsz, majd elküldöd, fizetésnél az átutalást választod. Heinz hozzáírja a postát (kb 9-10 euro), és van egy rész ahol látod az aktuális rendelésed, valamint a végösszeget. Ezt elutalod neki, ő pedig küldi a csomagot.

Gabi
Fóka 117700 2010. június 11. 12:14
Válasz erre
Szia Gabi!

Találtam valami szépet az általad ajánlott üzletben is:

www.modelltrucksandparts.at/shop/product_info.php

A vásárlás hogy megy ott? Gondolom, regisztrálni kell. Kártyaszámot nem szívesen adnék ki, a PayPal számlám viszont már jóideje nem él (megszüntettem, mert túl könnyen ment vele a pénzszórás...). Ad esetleg más alternatívát az eladó?

Derűs napot,
Fóka
Fóka 117699 2010. június 11. 10:28
Válasz erre
Szia rpsmith!

Megnéztem a neten a Krupp Titant, egyből beleszerelmesedtem (de szép szó...), ment a mail.

Szia Gabi!

Remélem, összejön a Titan, aztán majd egészen biztosan jön a folytatás a nem dobozos megoldásokkal. Kösz a linkeket, igazi kincsesbányák! A Revell sztori érdekes, kár, hogy nem lett folytatása a Krupp-Büssing sorozatnak. Egy vevője egészen biztosan lett volna a szériának :-)

Fóka
Gabi 117698 2010. június 10. 21:18
Válasz erre
Szia!

Hát azért vannak különbségek közöttük. Másabb a homlokfal, a 143-as Topline tetős, ami a 142-nél még nem volt, a 143-as már az új ívelt műszerfalas nem az egyenes. Meg lehet oldani, de azért nem olyan egyszerű a 143-ból 142-t építeni.

Gabi
rpsmith 117697 2010. június 10. 21:02
Válasz erre
Fóka

Keress meg magánban: rpsmith@freemail.hu Igaz, hogy nem nekem, de barátomnak van egy össze nem rakott Krupp Titanja. Csak porosodik a polcán, megkérdem megválna e tőle, ha érdekel a dolog.

Mickey

Az Italeri Scania 143R Wrecker-je eléggé hasonló, és a dobozból a nyerges verzió is megépithető.

Üdv, Rp
Mickey68 117696 2010. június 10. 20:07
Válasz erre
köszi, már próbáltam, de nem vállalták az europába átszállitását
Gabi 117695 2010. június 10. 18:55
Válasz erre
Szia Fóka!

A Büssing valóban egy nagyon szép makett, ez még Klaus Lassen tervezés, tényleg elég részletes, bár ő azt mondta, hogy annó még részletesebbre tervezte, csak a Revell bizonyos dolgokat egyszerűsített, mert neki az üzlet volt az első. Volt még neki egy jópár terve, csak megállt a dolog a Krupp és a Büssing után. Klausnak volt még egy régi saját kiadású Unimogja (Lassen Projekt néven futott), az volt még ilyen szép. Nagyon nehéz kamionban ebből az időszakból találni makettet, dobozosat szinte lehetetlen, inkább átépítők, vagy gyanta fülkék vannak. A KFS www.kitformservices.com/ gyárt egy csomó gyanta fülkét, pl az F89-es Volvot amit nemrég raktam össze, de elég sok angol gépet is. Itt meg kell venned egy alap Italeri makettet, és arra építed rá. Ezen kívűl van még a belga J.C.Lescreiner aki gyárt pl komplett régi 140-es, 76-os Scaniát is gyantából, az ő cuccait legegyszerűbben Heinz barátomnál veheted meg: modelltrucksandparts.at/shop/
Heinznél szokott még lenni csőrős régi L-s Merci fülke, vagy egyes csőrős Magirus fülke is gyantából, szóval ki lehet fogni ritkaságokat, csak hát azok elég drágák is. Létezik szintén gyantából Bernhard Albrecht féle LP-s Merci kabin is, amit még a HC is használt régen. Szóval vannak ritkaságok ebből az időből, csak nehéz hozzájutni, itthon szinte lehetetlen, csak kintről.
Gabi
Ezen felül marad a szkreccs.
George 117694 2010. június 10. 18:13
Válasz erre
Fóka 117693 2010. június 10. 16:25
Válasz erre
exec,

Köszönöm! Akkor utánanézek ezeknek.
(Ami a Revell Büssinget illeti - hát én azt hittem, hogy munkaigény szempontjából ez már az élmezőny. Repülőgéppel még sohasem piszmogtam ennyit...)

Fóka
exec 117692 2010. június 10. 15:38
Válasz erre
Fóka,

azt elfelejtettem mondani, szoc gépek nem léteznek 1:24-ben. Egyedül a Kamazt adta ki egy kis szériás orosz gyártó, 200 EUR körüli áron...

exec
exec 117691 2010. június 10. 15:37
Válasz erre
Fóka,

A Revell Krupp Titan-ja és a Heller régi Scaniája kapható még. Ezen kívül bulldogfülkés változatban még kapható az Italeritől pár régi gép, ha éppen újra kiadják. Igazán régi gépek az AMT kínálatában vannak, ezek azonban amerikai vasak, és jóval munkaigényesebbek sok szempontból az átlag Italerinél, az általad említett Revellnél meg főleg... Beszerezni ilyen régebbi gépeket leginkább az e-bayről lehet, de próbálkozhatsz pár külföldi oldalon is, pl www.modell4you.at

Üdv.
exec
Mickey68 117690 2010. június 10. 14:37
Válasz erre
IT755
IT755

Sziasztok. Keresem megvételre-Italeri No:755 Scania R142H. mickey68@freemail.hu
sziklakks 117689 2010. június 10. 12:53
Válasz erre
Te vagy a KIRÁLY Bercibá!Mindenhol segítesz..:D
Jöhet.Referenciából soha sincs sok.
Fóka 117688 2010. június 10. 12:40
Válasz erre
Revell Bussing 8000
Revell Bussing 8000

Sziasztok!

Fóka vagyok, és teljesen kezdő a teherautók terén. Úgy keveredtem ide, hogy miután 40 éven át készítgettem utasszállító repülőgépeket, tavaly abbahagytam, mert a jelenlegi készletemet már teljesnek vélem, és nem akarom tovább bővíteni, mert nincs téma hozzá. Viszont hiányzott a pepecselés, ezért először egy Titanicot csináltam, aztán egy vitorlásba kezdtem, két hónapja pedig nekiveselkedtem a mellékelt képen lévő teherautónak. Nagyon élvezem, ha kész lesz, rakok be fotót. Teljesen más ilyet csinálni, rengeteg számomra új megoldást kellett kitalálnom. A készlet pedig lenyűgözően részletes - egyszóval igazi öröm-makettezésben van részem. Olyannyira, hogy már a folytatáson gondolkodom, ezért szeretnék hozzáértőket megkérdezni a lehetőségekről. Vajon kapható-e valahol 1979. előtt gyártott/futott teherautó vagy kamion jó minőségű 1:24-es makettje a Büssingen kívül? Az on-line boltokban nemigen láttam ilyesmit. És vajon reális-e, hogy ezen túlmenően egykori szocialista típusra (Rába, Csepel, Tátra, Zil, Ifa, stb.) bukkanjak valahol 1:24-ben?

Fóka
Bebá 117687 2010. június 10. 10:19
Válasz erre
Az Actros motorjáról ami V8-as tudok küldeni fotókat.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.