<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gis80s | Adatlap | 117787 | 2010. június 30. 07:53 | ||
Yuki | Adatlap | 117786 | 2010. június 29. 20:33 | ||
pulcsi | Adatlap | 117785 | 2010. június 28. 19:38 | ||
Én a fehérre szavazok:) | |||||
Gabi | Adatlap | 117784 | 2010. június 28. 19:26 | ||
Szia szikla! Két hátsó kép. Gabi | |||||
Fóka | Adatlap | 117783 | 2010. június 28. 09:31 | ||
...csak azt nem értem, hogy ezen a példáyon meg mintha teljesen jól illeszkedne minden: www.hsgalleries.com/gallery04/krupptitangp_1.htm | |||||
Fóka | Adatlap | 117782 | 2010. június 28. 09:20 | ||
Kedves Ákos! Kösz az ötletet. Egyelőre még mással küszködöm, ez a Titan kissé macerásabb, mint a Büssing. Utóbbinak az összerakása élmény volt: minden alkatrész passzolt, sehol egy rés - pedig nem kicsi a kész makett, és mégis. A Titannal viszont szenvedek. A múlt hét szinte minden éjszakáján rajta piszmogtam, így tegnap este már a kabin összerakásáig jutottam. És itt jött a kellemetlen meglepetés: a sárhányók íve a motorburkolaton nagyobbnak bizonyult, mint maga a sárhányó, így a teteje felrakása után az oldalsó motorházajtók és a lökhárító mögötti rész valamint a sárhányó eleje közt milliméteres rés tátong. Mivel a szép motor látványának megőrzése céljából az egész burkolatot leszedhetőnek szánom, nem tudom tömíteni. Elleszek még vele egy darabig, aztán majd jön a hűtőrács... Még az is lehet, hogy így hagyom és megalkuszom azzal a hézaggal. Tapasztalataim alapján minden makettépítésnél elérkezik egy pillanat, ami után minden javítási kísérlet már csak rontana rajta. Fóka | |||||
sziklakks | Adatlap | 117781 | 2010. június 25. 14:44 | ||
Alakul.Köszi!Jók! Csabinak is köszi,de ilyenre gondoltam. Zárt állapotban szeretném megcsinálni,ezért ha még segítenétek kitalálni ez alulról hogy nézhet ki,azt még megköszönném.:) | |||||
Indiana73 | Adatlap | 117780 | 2010. június 24. 22:23 | ||
ROB02 | Adatlap | 117779 | 2010. június 24. 20:09 | ||
ROB02 | Adatlap | 117778 | 2010. június 24. 20:03 | ||
gyorgyb | Adatlap | 117777 | 2010. június 24. 17:55 | ||
Csabi | Adatlap | 117776 | 2010. június 24. 11:47 | ||
Szia! Ilyenem van. Ha kell, akkor lefényképezem a belsejét is. Üdv, Csabi | |||||
Józsi | Adatlap | 117775 | 2010. június 24. 10:45 | ||
Józsi | Adatlap | 117774 | 2010. június 24. 10:37 | ||
sziklakks | Adatlap | 117773 | 2010. június 23. 21:28 | ||
Nincs valakinek versenyautó szállító félpótkocsi hátsó rakodóajtójáról,vagy emelőjéről képe?bármilyen jó.Köszi | |||||
gumikacsa | Adatlap | 117772 | 2010. június 23. 19:38 | ||
Sziasztok! Pár eladó cucc: AMT 1:25 MACK R685ST (doboz nélkül, de hiánytalan) 7000 Ft Heller 80770 1:24 Scania LB 141 9000 Ft Italeri 3838 1:24 Scania 143R wrecker (felépítmény nélkül, nyergesként építhető meg) 8000 Ft Italeri 776 1:24 Truck Conversion Kit (A 10 gumi nélkül) 8000 Ft Elérhetőség: tibi_29@freemail.hu Miskolc, Eger, Gyöngyös, Hatvan, Gödöllő, Budapest - személyes átvétel megoldható, illetve miskolcon átvehető lesz a hétvégén. | |||||
ChevyG | Adatlap | 117770 | 2010. június 22. 17:49 | ||
Sziasztok! Sikerült lencsevégre kapnom (igaz, csak telefonnal) két amcsi nagyvasat. Itt osztom meg Veletek: public.fotki.com/PLASTIXTORE/other-stuffs/reference-photos/trucks/peterbilt-359/ és itt: public.fotki.com/PLASTIXTORE/other-stuffs/reference-photos/trucks/peterbilt-378/ üdv! | |||||
Ákos | Adatlap | 117769 | 2010. június 22. 12:27 | ||
Fóka! Köszönöm az ötletet! A hűtőrácsok festéséhez vegyél műszaki tustintát írószerboltban. Ecseteld be vele a hűtőrács mélyedéseit, majd száradás után vizes papírzsebkendővel töröld vissza a felesleget. A mélyedésekben bentmarad a tus, a festéket viszont nem bántja. Én megcsinálnám valóban áttörtre, belülről elvékonyítva az anyagot. Nem könnyű móka, könnyen el lehet rontani. A Blitz plató nem nagy kunszt. A Büssingre balsafából csináltam, a fémrészek mustáros tubusból vannak. | |||||
Fóka | Adatlap | 117768 | 2010. június 22. 11:02 | ||
Szia TempraSW! Ó, ez fantasztikus (az alatta lévő készlet nem kevésbé ;-)). Köszönöm! Fóka | |||||
TempraSW | Adatlap | 117767 | 2010. június 21. 23:50 | ||
Fóka | Adatlap | 117766 | 2010. június 21. 21:52 | ||
Szia Gabi! Örülnék a fotóknak és a méreteknek! Megpróbálnám elkészíeni a platót balsafából. Köszönöm, Fóka | |||||
Kusti | Adatlap | 117765 | 2010. június 21. 21:09 | ||
Szia Józsi! Szerintem abba bőven belefér az antracit szürke is. Én arra fújnám. De volt matt feketében is ahogy Gabi is irta, de szerintem az antracit a jellemzőbb. Kusti | |||||
rpsmith | Adatlap | 117764 | 2010. június 21. 20:51 | ||
Gabi | Adatlap | 117763 | 2010. június 21. 17:59 | ||
Szia! Nem adták ki, de balsafából elkészíthető nyogodtan. Amennyiben kell, nekem itthon megvan platósban, lemérem a méreteket, és körbefényképezem neked a platót. Gabi | |||||
Fóka | Adatlap | 117762 | 2010. június 21. 09:29 | ||
Hát bizony ez a Krupp Titan készlet is éppen akkora élmény, mint a Büssing 8000, nem okozott csalódást. Egyetlen dolog kissé fura számomra: a motorházat burkoló lemezek hűtőrácsait csak mélyítéssel imitálták (elöl is, oldalt is), valószínűleg feketére kell majd festeni a csíkokat, még nem tudom, miképp fogom szépen megoldani... Ákos! A 21093-ban ajánlottak nekem egy Titánt, úgy tudom, még megvan, mert én a Vaterán hirdetettet vettem meg. Egy újabb kérdés bárkinek, aki ismeri az Opel Blitz készleteket: ha az Italeri-féle tűzoltóautót nem tűzoltó, hanem platós teherautó változatban szeretném megcsinálni, akkor merre keresgéljek? Konkrétan a platóra és oldalfalaira volna szükségem - elképzelhető, hogy kiadták műgyantában? Fóka | |||||
rolikacsa | Adatlap | 117761 | 2010. június 20. 17:58 | ||
Szia! Köszi... Szegedi üzletben van egy elfekvőben 19-20 ért alku kérdése. Roli | |||||
Józsi | Adatlap | 117760 | 2010. június 20. 16:14 | ||
Szia Gabi! Köszi a segítséget. Józsi | |||||
Gabi | Adatlap | 117759 | 2010. június 20. 15:51 | ||
Szia! Azért van rajta két furat, mert meg lehet építeni felső kipufogósra is, meg alsósra is. Amelyiket nem használod az értelemszerűen le kell zárni. Ablakra jó lehet vastagabb írásvetítő fólia is. Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 117758 | 2010. június 20. 15:50 | ||
Szia! Matt fekete. A sárvédő lehet szürke, mert műanyag és egy idő után kifakul, ezért lsz szürke, de alapból fekete volt mindkettő. Gabi | |||||
Józsi | Adatlap | 117757 | 2010. június 20. 13:44 | ||
Kusti | Adatlap | 117756 | 2010. június 20. 13:07 | ||
Szia Józsi! Milyen Merciknek? NG? SK? SK2? Actros? Vagy melyikre gondolsz? Kusti | |||||
Józsi | Adatlap | 117755 | 2010. június 20. 12:48 | ||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a HC-s Merciknek milyen színű volt a sárvédő ív és a lökös. Találtam olyan képet amin fekete, de van olyan is amelyiken sötét szürke. Most sikerült szereznem egy Mercit és az van most átalakítás alatt. üdv. Józsi | |||||
Ákos | Adatlap | 117754 | 2010. június 20. 12:13 | ||
A lánc biztosította azt, hogy a rakomány ne tudja lefeszíteni a plató oldalfalait. A 2. vh óta lehet, hogy már előtte is) alkalmazták, a 70-es évekből még láttam rá fotót. A használatának nem volt köze e ponyvához, így a ponyvatartókhoz is lehetett használni. A Krupp Titánért irigyellek... | |||||
rolikacsa | Adatlap | 117753 | 2010. június 20. 12:02 | ||
Jut eszembe a daf oldalsó ablakai teljesen használhatatlanok.Tudtok rá valami megoldást? Roli | |||||
rolikacsa | Adatlap | 117752 | 2010. június 20. 12:00 | ||
TempraSW | Adatlap | 117751 | 2010. június 20. 11:59 | ||
Kusti | Adatlap | 117750 | 2010. június 18. 18:10 | ||
Fóka | Adatlap | 117749 | 2010. június 17. 17:40 | ||
...ja, még valami. A plató oldalfalait összetartó lánc ötletét is a cikkedből merítettem, és olyan nagyon megtetszett, hogy a magam példányán is megcsináltam. Később viszont felraktam a ponyvatartó vázat is, a láncot viszont nem volt szívem lepiszkálni. Elmennek ezek együtt is, vagy annyira nem szokásos így, hogy mégis inkább szedjem le? (21108-nál látható a fénykép). Fóka | |||||
Fóka | Adatlap | 117748 | 2010. június 17. 17:34 | ||
Szia Ákos! Köszönöm a megerősítést! Ami a makettjeidet illeti, csak tátott szájjal bámulom őket... Azon túl, hogy elképesztően élethűek lettek, így, roncs-alakban is van rajtuk jópár megoldás, amit magam is megcsinálok. A Büssing cikkedet már korábban felfedeztem, le is mentettem magamnak :-) Az inspirált pl. abban, hogy az első lökhárítón lévő kis félgömb alakú burkolatot én is leszedtem, és kialakítottam mögötte a vontatószemet (ha jól tudom, ez a neve...). És látom már, hogy a Blitz építése közben is sok jó ötletre lelek, köszönet érte. A mai napon egyébként a Vaterán sikerült megnyernem a Krupp Titant is, amire Yuki kolléga hívta fel a figyelmem, úgyhogy már alakul a mesterhármas :-) Fóka | |||||
jroobi | Adatlap | 117747 | 2010. június 17. 14:45 | ||
Köszi Pulcsi a linkeket. Igazából az eredeti járgány részletfotói, és a feljavítások képei miatt kerestem Guido, anno feltett képeit. Azért a lengyel fórumon is vannak használható képek. Köszi mégegyszer. | |||||
pulcsi | Adatlap | 117746 | 2010. június 16. 22:20 | ||
Ákos | Adatlap | 117745 | 2010. június 16. 21:08 | ||
Szia Fóka! Ebből az Opel Blitzből kis változtatásokkal (keresőlámpa áthelyezése a kabin mögé, szürke vagy sárga szín) gyakorlatilag egy második világháborús tűzoltó járművet is építhetünk. Egyébként az Opel Blitz eredetijének magassága nincs 2 m. Ahogy a doboztető írja, 3 tonnás kocsi, a Büssing meg 8 tonnás (8000). A Krupp Titan kb. akkora mint a Büssing, az Emhar által kiadott Bedford még az Opel Blitznél is kisebb. A makett egyébként nem rossz, pár részletet (pl a motortérbe) pótolni lehet. Az adatlap fülnél megtalálod amit én építettem (és egy Büssinget is) | |||||
pulcsi | Adatlap | 117744 | 2010. június 16. 20:45 | ||
Saimon7000 | Adatlap | 117743 | 2010. június 16. 20:41 | ||
Sziasztok, van esetleg valakinek eladó, megfizethető áron valamilyen kamion mentője (Wrecker)? Leveleket alábbi címre várok: jambond700@gmail.com Előre is köszönöm szépen | |||||
pulcsi | Adatlap | 117742 | 2010. június 16. 20:34 | ||
Fóka | Adatlap | 117741 | 2010. június 16. 18:07 | ||
Köszönöm! Már keztdem csüggedni, de akkor mégis rendben van minden :-) | |||||
Gabi | Adatlap | 117740 | 2010. június 16. 17:43 | ||
Kusti, jroobi! Sehol sem publikál a saját oldalán kívűl, más fórumokon sincs jelen. Ettől függetlenűl, ha már ismered személyesen, akkor tök jó fej, és nagyon közvetlen. Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 117739 | 2010. június 16. 17:41 | ||
Szia Fóka! Valóban jóval kisebb, mint a Büssing, és ez az életben is így volt. Ez az Opel anno is csak egy könnyű kategóriás teherautó volt, ezzel szemben a Büssing a csúcs volt, mármint nagyságban, kategóriában, és van is közöttük vagy 15 év. Ne csüggedj, nincs gond, csak úgy képzeld el, mintha egy Suzuki állna egy Merci mellett. Gabi | |||||
jroobi | Adatlap | 117738 | 2010. június 16. 17:25 | ||
Köszi az infót, írtam neki, de sajna nem küldi el a képeket :( | |||||
Fóka | Adatlap | 117737 | 2010. június 16. 17:11 | ||
Sziasztok! Egy gyanú megerősítésében vagy eloszlatásában kérném segítségeteket. A Büssing után beszereztem az Italeri Opel Blitz tűzoltóautóját, és most tanácstalanul forgatom az öntőkereteket. Ez a makett látványosan kisebb, mint a Büssing (az 37 cm, ez 25), és minden része arányosan kisebbnek tűnik - pedig az Italeri készlet is a doboz szerint 1:24-es. A víztartálya pl. keresztbe elférne a Büssing platóján. Az a sejtés kezd körvonalazódni bennem, hogy rosszul írták rá a méretarányt, és ez inkább 1:35-ös lehet. Annál is inkább, mert egyszer a kezemben volt a Zvezda 1:35-ös Zisz-151-ese, és az nézett ki kb. ekkorának. Egy 25 cm-es makett eredetije -ha az 1:24-es, akkor mindössze 6 méter hosszú lenne, ez szintén képtelenségnek tűnik nekem. Ismeri valaki ezt az Italeri készletet, vagy magát a típust? Lehetséges, hogy tényleg ennyire parányi, vagy valóban elírták a méretarányt? Fóka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Még mindig nagyon örülnék 6 db pótos keréknek. A legjobb a képen lévő lenne, de bármilyen megoldás érdekelne. Akár használt, akár új, akár rendelős...bármilyen :)
Előre is köszönöm!
üdv.
Péter