/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gis80s 117787 2010. június 30. 07:53
Válasz erre
Sziasztok!

Még mindig nagyon örülnék 6 db pótos keréknek. A legjobb a képen lévő lenne, de bármilyen megoldás érdekelne. Akár használt, akár új, akár rendelős...bármilyen :)
Előre is köszönöm!

üdv.
Péter
Yuki 117786 2010. június 29. 20:33
Válasz erre
pót
pót

Sziasztok

Lassan haladok a pótkocsival,csak a lámpákat kell lefesteni és a létrát a helyére tenni
További jó makettezést.

Üdv:István
pulcsi 117785 2010. június 28. 19:38
Válasz erre
Gabi 117784 2010. június 28. 19:26
Válasz erre
7_SportautoTransport_Man_TGA_XXL_2_small_1
7_SportautoTransport_Man_TGA_XXL_2_small_1
_1
_1

Szia szikla!
Két hátsó kép.
Gabi
Fóka 117783 2010. június 28. 09:31
Válasz erre
...csak azt nem értem, hogy ezen a példáyon meg mintha teljesen jól illeszkedne minden:

www.hsgalleries.com/gallery04/krupptitangp_1.htm
Fóka 117782 2010. június 28. 09:20
Válasz erre
Kedves Ákos!

Kösz az ötletet. Egyelőre még mással küszködöm, ez a Titan kissé macerásabb, mint a Büssing. Utóbbinak az összerakása élmény volt: minden alkatrész passzolt, sehol egy rés - pedig nem kicsi a kész makett, és mégis. A Titannal viszont szenvedek. A múlt hét szinte minden éjszakáján rajta piszmogtam, így tegnap este már a kabin összerakásáig jutottam. És itt jött a kellemetlen meglepetés: a sárhányók íve a motorburkolaton nagyobbnak bizonyult, mint maga a sárhányó, így a teteje felrakása után az oldalsó motorházajtók és a lökhárító mögötti rész valamint a sárhányó eleje közt milliméteres rés tátong. Mivel a szép motor látványának megőrzése céljából az egész burkolatot leszedhetőnek szánom, nem tudom tömíteni. Elleszek még vele egy darabig, aztán majd jön a hűtőrács... Még az is lehet, hogy így hagyom és megalkuszom azzal a hézaggal. Tapasztalataim alapján minden makettépítésnél elérkezik egy pillanat, ami után minden javítási kísérlet már csak rontana rajta.

Fóka
sziklakks 117781 2010. június 25. 14:44
Válasz erre
Alakul.Köszi!Jók!
Csabinak is köszi,de ilyenre gondoltam.
Zárt állapotban szeretném megcsinálni,ezért ha még segítenétek kitalálni ez alulról hogy nézhet ki,azt még megköszönném.:)
Indiana73 117780 2010. június 24. 22:23
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
12
12
12
12

Szevasztok!
Egy pár jó kép:)
ROB02 117779 2010. június 24. 20:09
Válasz erre
9342_b
9342_b
9352_b
9352_b
9353_b
9353_b
9355_b
9355_b
9357_b
9357_b
9360_b
9360_b
9366_b
9366_b
9376_b
9376_b
9409_b
9409_b
9414_b
9414_b
9422_b
9422_b
9424_b
9424_b
9426_b
9426_b
9446_b
9446_b
9461_b
9461_b
9922_b
9922_b
foldeteres_forma_1_dom_ter_szeged_9534_b
foldeteres_forma_1_dom_ter_szeged_9534_b

Hoppá képek lemaradtak!
ROB02 117778 2010. június 24. 20:03
Válasz erre
Szia!
Remélem ezeknek hasznát veszed!
gyorgyb 117777 2010. június 24. 17:55
Válasz erre
Szia jozsi
Joiranyban haladol.Mindetbele
Udv
Gyorgyb
Csabi 117776 2010. június 24. 11:47
Válasz erre
P5303407
P5303407

Szia!

Ilyenem van.
Ha kell, akkor lefényképezem a belsejét is.
Üdv,
Csabi
Józsi 117775 2010. június 24. 10:45
Válasz erre
Kép000
Kép000
Kép001
Kép001
Kép002
Kép002

Sziasztok! Közben alakul a TGX is. üdv.
Józsi 117774 2010. június 24. 10:37
Válasz erre
Kép011
Kép011
Kép015
Kép015

Sziasztok! Eladó Merci Actros. Érd. 06305742358
sziklakks 117773 2010. június 23. 21:28
Válasz erre
Nincs valakinek versenyautó szállító félpótkocsi hátsó rakodóajtójáról,vagy emelőjéről képe?bármilyen jó.Köszi
gumikacsa 117772 2010. június 23. 19:38
Válasz erre
7000
7000
9000
9000
8000
8000
8000
8000

Sziasztok!

Pár eladó cucc:

AMT 1:25 MACK R685ST (doboz nélkül, de hiánytalan) 7000 Ft
Heller 80770 1:24 Scania LB 141 9000 Ft
Italeri 3838 1:24 Scania 143R wrecker (felépítmény nélkül, nyergesként építhető meg) 8000 Ft
Italeri 776 1:24 Truck Conversion Kit (A 10 gumi nélkül) 8000 Ft

Elérhetőség: tibi_29@freemail.hu

Miskolc, Eger, Gyöngyös, Hatvan, Gödöllő, Budapest - személyes átvétel megoldható, illetve miskolcon átvehető lesz a hétvégén.
ChevyG 117770 2010. június 22. 17:49
Válasz erre
Sziasztok!

Sikerült lencsevégre kapnom (igaz, csak telefonnal) két amcsi nagyvasat.
Itt osztom meg Veletek:

public.fotki.com/PLASTIXTORE/other-stuffs/reference-photos/trucks/peterbilt-359/
és itt:

public.fotki.com/PLASTIXTORE/other-stuffs/reference-photos/trucks/peterbilt-378/

üdv!
Ákos 117769 2010. június 22. 12:27
Válasz erre
Fóka!
Köszönöm az ötletet!
A hűtőrácsok festéséhez vegyél műszaki tustintát írószerboltban. Ecseteld be vele a hűtőrács mélyedéseit, majd száradás után vizes papírzsebkendővel töröld vissza a felesleget. A mélyedésekben bentmarad a tus, a festéket viszont nem bántja.
Én megcsinálnám valóban áttörtre, belülről elvékonyítva az anyagot. Nem könnyű móka, könnyen el lehet rontani.
A Blitz plató nem nagy kunszt. A Büssingre balsafából csináltam, a fémrészek mustáros tubusból vannak.
Fóka 117768 2010. június 22. 11:02
Válasz erre
Szia TempraSW!

Ó, ez fantasztikus (az alatta lévő készlet nem kevésbé ;-)).
Köszönöm!

Fóka
TempraSW 117767 2010. június 21. 23:50
Válasz erre
plato01
plato01
plato02
plato02

Szia Fóka!

Csak neked, csak most, Chuck Norris!
Egy A/4 -es lap van az öntőkeret alatt, ha kinyomtatod rá a képet sokat segíthet.

TempraSW
Fóka 117766 2010. június 21. 21:52
Válasz erre
Szia Gabi!

Örülnék a fotóknak és a méreteknek!
Megpróbálnám elkészíeni a platót balsafából.

Köszönöm,
Fóka
Kusti 117765 2010. június 21. 21:09
Válasz erre
Szia Józsi!

Szerintem abba bőven belefér az antracit szürke is. Én arra fújnám. De volt matt feketében is ahogy Gabi is irta, de szerintem az antracit a jellemzőbb.

Kusti
rpsmith 117764 2010. június 21. 20:51
Válasz erre
Actros biodiesel 16000Ft
Actros biodiesel 16000Ft
Scania wrecker  10500
Scania wrecker 10500

Sziasztok!

Eladó az alábbi két makett, árak a képek alatt. Érdeklődni: rpsmith@freemail.hu vagy 20/397-07-35
Gabi 117763 2010. június 21. 17:59
Válasz erre
Szia!
Nem adták ki, de balsafából elkészíthető nyogodtan. Amennyiben kell, nekem itthon megvan platósban, lemérem a méreteket, és körbefényképezem neked a platót.
Gabi
Fóka 117762 2010. június 21. 09:29
Válasz erre
Hát bizony ez a Krupp Titan készlet is éppen akkora élmény, mint a Büssing 8000, nem okozott csalódást. Egyetlen dolog kissé fura számomra: a motorházat burkoló lemezek hűtőrácsait csak mélyítéssel imitálták (elöl is, oldalt is), valószínűleg feketére kell majd festeni a csíkokat, még nem tudom, miképp fogom szépen megoldani...

Ákos! A 21093-ban ajánlottak nekem egy Titánt, úgy tudom, még megvan, mert én a Vaterán hirdetettet vettem meg.

Egy újabb kérdés bárkinek, aki ismeri az Opel Blitz készleteket: ha az Italeri-féle tűzoltóautót nem tűzoltó, hanem platós teherautó változatban szeretném megcsinálni, akkor merre keresgéljek? Konkrétan a platóra és oldalfalaira volna szükségem - elképzelhető, hogy kiadták műgyantában?

Fóka
rolikacsa 117761 2010. június 20. 17:58
Válasz erre
RR7524
RR7524

Szia!
Köszi...

Szegedi üzletben van egy elfekvőben 19-20 ért alku kérdése.

Roli
Józsi 117760 2010. június 20. 16:14
Válasz erre
Szia Gabi! Köszi a segítséget. Józsi
Gabi 117759 2010. június 20. 15:51
Válasz erre
Szia!

Azért van rajta két furat, mert meg lehet építeni felső kipufogósra is, meg alsósra is. Amelyiket nem használod az értelemszerűen le kell zárni. Ablakra jó lehet vastagabb írásvetítő fólia is.

Gabi
Gabi 117758 2010. június 20. 15:50
Válasz erre
Szia!
Matt fekete. A sárvédő lehet szürke, mert műanyag és egy idő után kifakul, ezért lsz szürke, de alapból fekete volt mindkettő.
Gabi
Józsi 117757 2010. június 20. 13:44
Válasz erre
gjbk_www.kepfeltoltes.hu_
gjbk_www.kepfeltoltes.hu_

Szia Kusti! SK 2 Mercire gondoltam. Ennek már 5 széles kidomborodó csíkból áll a szervízajtó. Józsi
Kusti 117756 2010. június 20. 13:07
Válasz erre
Szia Józsi!

Milyen Merciknek? NG? SK? SK2? Actros? Vagy melyikre gondolsz?

Kusti
Józsi 117755 2010. június 20. 12:48
Válasz erre
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a HC-s Merciknek milyen színű volt a sárvédő ív és a lökös. Találtam olyan képet amin fekete, de van olyan is amelyiken sötét szürke. Most sikerült szereznem egy Mercit és az van most átalakítás alatt. üdv. Józsi
Ákos 117754 2010. június 20. 12:13
Válasz erre
A lánc biztosította azt, hogy a rakomány ne tudja lefeszíteni a plató oldalfalait. A 2. vh óta lehet, hogy már előtte is) alkalmazták, a 70-es évekből még láttam rá fotót. A használatának nem volt köze e ponyvához, így a ponyvatartókhoz is lehetett használni.
A Krupp Titánért irigyellek...
rolikacsa 117753 2010. június 20. 12:02
Válasz erre
Jut eszembe a daf oldalsó ablakai teljesen használhatatlanok.Tudtok rá valami megoldást?

Roli
rolikacsa 117752 2010. június 20. 12:00
Válasz erre
20100620(001)
20100620(001)
20100620(002)
20100620(002)

Sziasztok!
Lassan de haladok a dafal mostanság idő hiány miatt.
Egy kérdés a Dafnál két helyről pufog ki a dobból vagy ez megépítés kérdése mert felső részébe is mutatja a kipufogót meg az alsó kivezetésbe is.

Roli
TempraSW 117751 2010. június 20. 11:59
Válasz erre
Büssing
Büssing

Eladó 1 db Revell Büssing 8000 S13 1/24 makett.
A makett elkezdetlen, fóliázott a doboz kivételével hiánytalan (másik dobozt adok hozzá).
Ára 11000 Ft.
temprasw@freemail.hu, temprasw@hungary.org
Kusti 117750 2010. június 18. 18:10
Válasz erre
Fóka 117749 2010. június 17. 17:40
Válasz erre
...ja, még valami. A plató oldalfalait összetartó lánc ötletét is a cikkedből merítettem, és olyan nagyon megtetszett, hogy a magam példányán is megcsináltam. Később viszont felraktam a ponyvatartó vázat is, a láncot viszont nem volt szívem lepiszkálni. Elmennek ezek együtt is, vagy annyira nem szokásos így, hogy mégis inkább szedjem le? (21108-nál látható a fénykép).

Fóka
Fóka 117748 2010. június 17. 17:34
Válasz erre
Szia Ákos!

Köszönöm a megerősítést! Ami a makettjeidet illeti, csak tátott szájjal bámulom őket... Azon túl, hogy elképesztően élethűek lettek, így, roncs-alakban is van rajtuk jópár megoldás, amit magam is megcsinálok. A Büssing cikkedet már korábban felfedeztem, le is mentettem magamnak :-) Az inspirált pl. abban, hogy az első lökhárítón lévő kis félgömb alakú burkolatot én is leszedtem, és kialakítottam mögötte a vontatószemet (ha jól tudom, ez a neve...). És látom már, hogy a Blitz építése közben is sok jó ötletre lelek, köszönet érte.

A mai napon egyébként a Vaterán sikerült megnyernem a Krupp Titant is, amire Yuki kolléga hívta fel a figyelmem, úgyhogy már alakul a mesterhármas :-)

Fóka
jroobi 117747 2010. június 17. 14:45
Válasz erre
Köszi Pulcsi a linkeket. Igazából az eredeti járgány részletfotói, és a feljavítások képei miatt kerestem Guido, anno feltett képeit. Azért a lengyel fórumon is vannak használható képek. Köszi mégegyszer.
pulcsi 117746 2010. június 16. 22:20
Válasz erre
Ákos 117745 2010. június 16. 21:08
Válasz erre
Szia Fóka!
Ebből az Opel Blitzből kis változtatásokkal (keresőlámpa áthelyezése a kabin mögé, szürke vagy sárga szín) gyakorlatilag egy második világháborús tűzoltó járművet is építhetünk. Egyébként az Opel Blitz eredetijének magassága nincs 2 m.
Ahogy a doboztető írja, 3 tonnás kocsi, a Büssing meg 8 tonnás (8000). A Krupp Titan kb. akkora mint a Büssing, az Emhar által kiadott Bedford még az Opel Blitznél is kisebb.
A makett egyébként nem rossz, pár részletet (pl a motortérbe) pótolni lehet.
Az adatlap fülnél megtalálod amit én építettem (és egy Büssinget is)
pulcsi 117744 2010. június 16. 20:45
Válasz erre
Saimon7000 117743 2010. június 16. 20:41
Válasz erre
Sziasztok,

van esetleg valakinek eladó, megfizethető áron valamilyen kamion mentője (Wrecker)?
Leveleket alábbi címre várok:
jambond700@gmail.com

Előre is köszönöm szépen
pulcsi 117742 2010. június 16. 20:34
Válasz erre
1a470a7fc0eb8c69
1a470a7fc0eb8c69
1f288ff76e2b81c6
1f288ff76e2b81c6
2d39c8563d36ae64
2d39c8563d36ae64
03c9093ab92d9bd0
03c9093ab92d9bd0
3b7d606c74ec54ac
3b7d606c74ec54ac
20ba8fb2d1ed25aa
20ba8fb2d1ed25aa
29e5d19b386efe85
29e5d19b386efe85
2341fc9bb0b281e5
2341fc9bb0b281e5
5876ae3ed810437f
5876ae3ed810437f
5187646dd4472494
5187646dd4472494
cba962ec7a2901a9
cba962ec7a2901a9

Nem tudom honnan van talán ezek is jók
Fóka 117741 2010. június 16. 18:07
Válasz erre
Köszönöm! Már keztdem csüggedni, de akkor mégis rendben van minden :-)
Gabi 117740 2010. június 16. 17:43
Válasz erre
Kusti, jroobi!

Sehol sem publikál a saját oldalán kívűl, más fórumokon sincs jelen. Ettől függetlenűl, ha már ismered személyesen, akkor tök jó fej, és nagyon közvetlen.

Gabi
Gabi 117739 2010. június 16. 17:41
Válasz erre
Szia Fóka!

Valóban jóval kisebb, mint a Büssing, és ez az életben is így volt. Ez az Opel anno is csak egy könnyű kategóriás teherautó volt, ezzel szemben a Büssing a csúcs volt, mármint nagyságban, kategóriában, és van is közöttük vagy 15 év. Ne csüggedj, nincs gond, csak úgy képzeld el, mintha egy Suzuki állna egy Merci mellett.

Gabi
jroobi 117738 2010. június 16. 17:25
Válasz erre
Köszi az infót, írtam neki, de sajna nem küldi el a képeket :(
Fóka 117737 2010. június 16. 17:11
Válasz erre
Firetruck
Firetruck

Sziasztok!

Egy gyanú megerősítésében vagy eloszlatásában kérném segítségeteket. A Büssing után beszereztem az Italeri Opel Blitz tűzoltóautóját, és most tanácstalanul forgatom az öntőkereteket. Ez a makett látványosan kisebb, mint a Büssing (az 37 cm, ez 25), és minden része arányosan kisebbnek tűnik - pedig az Italeri készlet is a doboz szerint 1:24-es. A víztartálya pl. keresztbe elférne a Büssing platóján. Az a sejtés kezd körvonalazódni bennem, hogy rosszul írták rá a méretarányt, és ez inkább 1:35-ös lehet. Annál is inkább, mert egyszer a kezemben volt a Zvezda 1:35-ös Zisz-151-ese, és az nézett ki kb. ekkorának. Egy 25 cm-es makett eredetije -ha az 1:24-es, akkor mindössze 6 méter hosszú lenne, ez szintén képtelenségnek tűnik nekem.

Ismeri valaki ezt az Italeri készletet, vagy magát a típust? Lehetséges, hogy tényleg ennyire parányi, vagy valóban elírták a méretarányt?

Fóka
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.