<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Etel | Adatlap | 11125 | 2008. október 25. 18:18 | ||
Etel | Adatlap | 11124 | 2008. október 25. 14:34 | ||
Szia Tatra! Írtam. | |||||
mityubá | Adatlap | 11123 | 2008. október 25. 13:23 | ||
Tatra ! e-mail. ment! | |||||
tatra | Adatlap | 11122 | 2008. október 25. 08:40 | ||
heló mityubá ptatra@vipmail.hu űdv tatra | |||||
mityubá | Adatlap | 11121 | 2008. október 25. 08:05 | ||
Tatra ! Kéne az e-mail címed ,egy pár képet küldök,igaz nem magyar gépekről. Nekem nincs,mert ezt az eszközt megutáltatták valem,mikor fel kellett szerelni normaidőre ! Üdv.:Mityubá | |||||
jocó | Adatlap | 11120 | 2008. október 24. 22:12 | ||
Lessz még mit igazitani rajta de nagyvonalakban már látszik a fény az alagut végén:) A tornyot teljesen át kelett alakitanom,mivel nem ezekkel az osztásokkal voltak a szijjak.Meg a kis kallantyúk hiányoztak rola azokat faragtam hozzá.Most még elég múzeális állapotban van de hamarosan bedobom a mélyvízbe!Szószerint:D.A jelzések még elég durvák de nyers a festék,majd holnap megigazitom. Köszönöm a segitségeket a képekkel kapcsolatban! Akit érdekel esetleg a többi kép, a "mi készül éppen"rovatban megnézheti. Üdv Jocó | |||||
páncélos | Adatlap | 11119 | 2008. október 24. 21:11 | ||
Etel! A nevet elhibáztam ezért bocsi. A technika biztos, hogy 98-ban mi volt azt nem tudom, de a csoda BTR-ek megjelenése előtt biztos, hogy volt (szerintem utána is min. 1db). De ígérem, utánanézek. Végül is a 19-éves szolgálatuk alatt minden lehetséges. | |||||
Etel | Adatlap | 11118 | 2008. október 24. 16:40 | ||
Szia Páncélos! A KLFK-n volt BRM-1K, de Egerben a 24. Bornemissza Gergely Felderítőzászlóalj /és nem a Bercsényi/ állomásozott. A "Bercsényi" Szolnokon települ. Tudtommal a Bornemissza 1998-ig csak PSZH-val rendelkezett ezután kapott BTR-80A-t, majd később ezeket sima BTR-80-ra cserélték. BRM-1K-ról a Bornemisszánál nem tudok. Üdv. Etel | |||||
jocó | Adatlap | 11117 | 2008. október 24. 13:47 | ||
Köszönöm mindenkinek:)Rengeteget segitettetek.Majd hozom a képeket a "végeredményröl" Üdv Jocó | |||||
tatra | Adatlap | 11116 | 2008. október 24. 13:46 | ||
heló páncélos nagyon köszönöm a felvilágosítást üdv tatra | |||||
páncélos | Adatlap | 11115 | 2008. október 24. 13:42 | ||
Tatra! Az nem BMK-1K, hanem BRM-1K. BOEVAJA RAZVEDIVATELNAJA MASINA, KOMANDIRSKAJA Magyarul Harci felderítőjármű parancsnoki változat. A nevében is benne van, nem gyalogsági harcjármű, mint a BMP. A szovjet családelvűséget követve sok hasonlatos van a harcjárművekben, de itt óriási eltérés van felszereltségben, kialakításban, kezelőszemélyzetben, feladatban és sorolhatnám. Jocó! Egy közeli kép a BMP-1-ről, ahol jól látható a felségjelzés és a hadrendi szám is. | |||||
tatra | Adatlap | 11114 | 2008. október 24. 13:23 | ||
juge75 | Adatlap | 11113 | 2008. október 24. 13:19 | ||
Hali! A büszkét még édesapám irányította a helyére, rétságról jött át egy harckocsi vezető, ennek szemtanúja voltam. Sajnos mind a kettőt szét darabolták! Ha kell róluk infó, kép stb, szívesen segítek! A silka radar dómja müanyag, speciális festékkel bevonva. Nagyorosziban nőttem fel, 1975-1989 között ott éltem. Édesapám légvédelmi tüzér volt, ma nyugdíjjas őrnagy. :-) juge75@freemail.hu, Juhász Gábor, Szolnok, 5000, Hild Viktor út 1. 5.emelet/30. MSN,SKYPE ugyanezen címen elérhető! Itt találsz képeket is! http://makettinfo.hu/forum/user.php?login=juge75 | |||||
jocó | Adatlap | 11112 | 2008. október 24. 13:17 | ||
Köszönöm szépen.Szerintem ezt is tudom hasznositani,nameg van kiindulópontom,hogy merre keressem:) Üdv Jocó | |||||
tatra | Adatlap | 11111 | 2008. október 24. 12:59 | ||
heló mityubá nagyon köszönöm kűldenér róla képeket kmt-5 ről űdv tatra | |||||
Etel | Adatlap | 11110 | 2008. október 23. 22:40 | ||
Szia Jocó! Jelzéssel ellátva ezeket találtam: | |||||
jocó | Adatlap | 11109 | 2008. október 23. 21:59 | ||
Segitsetek légyszi!Egy szép közeli képet szeretnék egy BMP 1 röl,ami kishazánk lövészeit szállitotta.Nézegettem keresgéltem,de mindig olyat találtam ami más nemzetet szolgált.Mármint szép közeli képet rola.Főleg a jelzései érdekelnének és,hogy volt e valami sajátos a Magyar BMP(k)en.Maga a jármű már 90% ban készen van,most következne a matricázás. Köszi előre is Üdv Jocó | |||||
mityubá | Adatlap | 11108 | 2008. október 23. 19:25 | ||
Szia Tatra ! Ez a T-55-öshöz rendszeresített KMT-5-ös aknataposó-átjárónyitó készletéhez tartozó KMT-4-es aknakifordító eke ! Ez a gép nálunk volt Tapolcán a harci zászlóalj,zárolt századánál ! Bocsi,hogy közbeszóltam ! Üdv.Mityubá | |||||
tatra | Adatlap | 11107 | 2008. október 23. 15:52 | ||
az akna kiforditorol | |||||
tatra | Adatlap | 11106 | 2008. október 23. 15:52 | ||
tatra | Adatlap | 11105 | 2008. október 23. 14:51 | ||
heló Etel írtam űdv tatra | |||||
tatra | Adatlap | 11104 | 2008. október 22. 18:21 | ||
heló Etel írtam üdv tatra | |||||
tatra | Adatlap | 11103 | 2008. október 22. 16:42 | ||
Etel | Adatlap | 11102 | 2008. október 22. 14:46 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 11101 | 2008. október 21. 15:27 | ||
!Direct3d! Sajnos ez van, ezzel én is szembesültem. A lánctalp lágy PVC-ből, gumiból van a "kerekek meg kemény PVC-ből, ilyenkor a legtöbb ragasztó beadja a kulcsot vagy szétmarja a lágy pvc-t. Próbáld meg azt ,hogy a láncfeszítőgörgő karját teljesen előredöntöd úgy ,hogy a láncfeszítőgörgő felső íve egy síkba kerüljön az első futógörgö felső ívével talán ez feszít annyit ,hogy a lánctalp felső ága felfekszik a futógörgökre. Ez az ötlet nekem is mostanába jutott eszenbe amikor már a T-34/76-om és a SZU-100-as is rég készen volt. Bocs ha későn reagáltam | |||||
pzs | Adatlap | 11100 | 2008. október 21. 11:01 | ||
Pláne hogy a panzershop is a botondét nyúlta le és később pimpelte. én csak tudom pzs | |||||
páncélos | Adatlap | 11099 | 2008. október 19. 20:45 | ||
notarius | Adatlap | 11098 | 2008. október 19. 16:56 | ||
Sokkal jobban jársz a Panzershop bármelyik műszaki 55-ösével. Elsőre ugyan drágább, de mivel komplett kit, lánccal, belsőtérrel, így összességében jobb, mint a Botond. És minőségben is. | |||||
tatra | Adatlap | 11097 | 2008. október 19. 14:49 | ||
ja és légyaszi magyar honvédség | |||||
tatra | Adatlap | 11096 | 2008. október 19. 14:48 | ||
heló páncélos szeretnék akármilyen képet kérni csak harckocsi legyen mert mindjárt meg lesz a 10.000 képem nagyon kellene akár melyik fajta harckocsi most van jelenleg 9.999 képem ptatra@vipmail.hu üdv tatra | |||||
jocó | Adatlap | 11095 | 2008. október 19. 10:57 | ||
Köszönöm a válaszokat utánnanézek.:) | |||||
páncélos | Adatlap | 11094 | 2008. október 18. 21:45 | ||
Etel! Igen. Annyit még hozzátennék, hogy Eger (Bercsényi) és KLKF. Pepe! A pad meg a kuka szenzációs. | |||||
Etel | Adatlap | 11093 | 2008. október 18. 21:33 | ||
Szervusz Páncélos! Igen, kivonták őket. Pár éve Kalocsán láttam néhány darabot. Ha jól emlékszem a honvédség összesen 12 darabbal rendelkezett /Győr - Arrabona FZ,Pécs - Baranya FZ, Tata - Klapka HDD/. | |||||
Panzerbéci | Adatlap | 11092 | 2008. október 18. 21:18 | ||
Igen,István jól emlékszik,Botond volt. | |||||
páncélos | Adatlap | 11090 | 2008. október 18. 20:49 | ||
jocó! Igen, ha jól emlékszem Botond modell volt. Kiegészítő az ESCI T-55-höz. Magyar gyártmány, elvileg beszerezhető, helyes típusjelölése VT-55A. | |||||
Kriszkó | Adatlap | 11089 | 2008. október 18. 20:17 | ||
Sziasztok! Eladnám a következő szépségeket. Trumpeter 1:16 T34/76 21000 ft Zvezda 1:35 T34/76 3300 ft Zvezda 1:35 T34/85 3300 ft Ha valakit érdekel, dobjon egy mailt a krisz7@freemail.hu-ra. Ezen kívűl tudok adni bolti ár alatt Dragon,Revell,Zvezda,Icm,Italeri,esetleg néhány Tamiya és Trumpeter maketteket. Dragontól,Revelltől és Zvezdától szinte minden megoldható. | |||||
jocó | Adatlap | 11088 | 2008. október 18. 19:52 | ||
Sziasztok Talán ti tudtok segiteni.Egy nagyon régi Modell és Makett újságban olvastam egy cikket a T-55 ARV-röl.Mármint a makettröl.Gyártja azt most valamelyik cég?sehol nem találtam.Meglehet,hogy azis átépitett volt nagyon nem emlékszek már rá:S Üdv Jocó | |||||
tatra | Adatlap | 11087 | 2008. október 18. 19:39 | ||
heló Etel írtam üdv tatra | |||||
páncélos | Adatlap | 11086 | 2008. október 18. 09:59 | ||
Etel! Ezek nagyon jó kis járművek. Sajnálom, hogy nálunk ezek is a kukában végezték. | |||||
Etel | Adatlap | 11085 | 2008. október 16. 13:07 | ||
mykman | Adatlap | 11084 | 2008. október 15. 22:45 | ||
data3.primeportal.net/tanks/tim_roberts/t-34_122_egypt/images/t-34_122_egypt_02_of_53.jpg ő a kiválasztott , a tornyos verzió. Hála istennek Marcel a Bolton-ban lévőt vette alapul így a belső eltér majd attól.
Viszont ezeknél a verzióknál commons.wikimedia.org/wiki/Image:D-30-T-34-batey-haosef-3.jpgcommons.wikimedia.org/wiki/Image:D-30-howitzer-on-T-34-batey-haosef-2.jpgcommons.wikimedia.org/wiki/Image:D-30-howitzer-on-T-34-batey-haosef-1.jpg nem hagyományos a rács és ez egy szír járgány szóval lehet hogy el lehet EZT adni , sajna az előzőt(zöld szinűt) nem hinném :( A kubai is érdekes , arról is van 2 képem de a tornyos tetszik igazán. | |||||
Némo | Adatlap | 11083 | 2008. október 15. 20:34 | ||
Melyik D-30-as lövegű T-34-et szeretnéd megépíteni? A tornyosat vagy a torony helyére építettet? A T-122 nekem is itt pihen a dobozban,már csak meg kellene építeni. Szerintem nem őt másolod ha megépítesz egy ilyen járművet,sajnos kevés fotó áll rendelkezésre ezeknek a járműveknek a harci alkalmazásáról(legalábbis a neten én egyet sem találtam) így lehet variálni a felszerelési tárgyakkal,a futógörgőkkel és egyéb dolgokkal. Ezekből kifolyólag nem tartom valószínűtlennek hogy el tudod "adni" azt a burkoló lemezt. Közben eszembe jutott hogy van egy kubai átalakítás is. | |||||
mykman | Adatlap | 11082 | 2008. október 15. 19:30 | ||
Igazából én a T-34-85M alvázra szerelt egyiptomi 122 est akarom megépiteni. A 122mm es d-30as löveggel volt felszerelve. A Marcel Jussen is épitett ilyet és tavaly nyert ezüstöt Mosonmagyaróváron vele. Mivel nem akarom 1-1 ben lemásolni őt ezért akartam más légszűrő tetőt hozzá. A refkóképeken mindenhol a hagyományos tetővel van , de gondoltam nem ezt a járgányt fotózták ... :D Az 1960 és 1969 ben gyártott sorozatot hivják M szériának ha jól tudom. Uj rádió , új motor , lámpa csere , és a kipufogó takarót cserélték le valamint a t-55A kerekét is megkapta. Aszem még 1-2 doboz is került rá menetközben. Vajon a kérdésés tetőt nem lehet eladni a sivatagi verzióra , homokot felfogni ? | |||||
Némo | Adatlap | 11081 | 2008. október 15. 17:24 | ||
Tudtommal nincs ilyen hogy 1960-69-es M széria. Szovjetunióban a háború befejeztével leállították a T-34/85 gyártást,de Cseszkóban és a lengyeleknél még az 50-es években gyártottak T-34/85-ös járgányokat,de ezeket szerintem csak saját használatra.(ha jól tudom akkor 1960-tol már dübörögtek a T-55-ösök nálunk is,ebből szerintem következhet az is hogy a környező keleti blokkos országok is már azt használták) Szíriába,egyiptomba,koreába inkább az oroszok adtak el a leszerelt csörömpökböl. A változatok közt elég jól kiismerem magam de azzal nem foglalkoztam még behatóan hogy mikor,hova,kinek és miért és milyen tipusokat szállítottak,illetve hol milyet állítottak hadrendbe. Ha érdekességet szeretnél építteni akkor vannak az arab országoknak érdekes átalakításaik T-34 alvázra (3db) és asszem a koreaiknak is egy. Vagy talán a nem olyan régen tőlünk nem messze kibontakozott háborúban talán használtak ilyen lengyel átalakítású "T"-t T-55 futógörgővel és amerikai toronygéppuskával.Ennek utánna kellene nézni,sajnos nekem ilyen járműről csak egy homájos képem van,sokminden nem látszik rajta:( | |||||
mykman | Adatlap | 11080 | 2008. október 15. 09:30 | ||
Kösz a választ Némo ! Én ez 1 sziriai , vagy egyiptomi t-34 re gondoltam használni. Az 1960-69 es M szériához.Ha a hideg és nedvesség ellen volt használva akkor ezt gondolom nem használták 45 fokban...:) | |||||
Némo | Adatlap | 11078 | 2008. október 14. 20:07 | ||
Motorvédőt?:) Szerintem kicsit nézd át a T-34-es "anatómiáját".:) Ott az üzemanyag cellák,kipufogó csövek,légszűrő és a váltómű helyezkedik el. Ha az ember látná az egész járművet könnyebben tudna következtetni, de szerintem erről a járműről már volt szó,mégpedig a "cakkos" szélű kipufogó cső takaróval kapcsolatban.(azon nem volt ilyen "védő" burkolat) Kicsit visszalapozol,olvasol és megleled,egyébként szerintem ez egy lengyel módosítás/kiegészítés lehet és szerintem a hideg ellen valamint az egyéb származású folyadékok bejutását hivatott megakadályozni. Több világháborús fotón is látható a téli alkalmazású T-34-eknél hogy a motor szellőzőket letakarták egy ponyvadarabbal vagy jobb esetben egy fém lemezzel. | |||||
mykman | Adatlap | 11077 | 2008. október 14. 19:45 | ||
Sziasztok ! Ilyen T-34/85 os postwar motorvedot mikortol alkalmaztak ? data3.primeportal.net/tanks/tim_roberts/t-34/images/t-34_03_of_30.jpg Sajna nem talaltam infot rola , es jobban tetszik mint a ww2 es. | |||||
1310tx | Adatlap | 11076 | 2008. október 14. 15:05 | ||
Sziasztok! www.maketthadsereg.mlap.hu Nézzetek be a weboldalamra. :) üdv | |||||
pistike | Adatlap | 11075 | 2008. október 14. 11:55 | ||
Sziasztok! 2. vh-s orosz harckocsikkal kapcsolatosan akadtam el a kérdésen, ami persze vonatkozhatna bármikor, bármilyen páncélosra: A dilemma tárgya az, hogy a tankok napi karbantartását és üzemanyaggal, lőszerrel való feltöltését csak a saját személyzet (és az utánpótlást biztosító egység) tagjai végezték, vagy egymás járműveinek rendbetételére is beszálltak? Tehát reálisnak tekinthető az a dioráma (vignetta, stb.), ahol egy négy-ötfős személyzetű tankon - mondjuk nyolc harckocsizóruhás emberke ügyködik? Szerintetek volt/van erre vonatkozóan általános gyakorlat? Voltam ugyan katona, de hál' Istennek nem a "mumus" alakulatoknál. :-) pistike | |||||
Tass-Lee | Adatlap | 11074 | 2008. október 9. 17:49 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
2 postát küldtem. Megkaptad?