<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
rolikacsa | Adatlap | 118060 | 2010. augusztus 14. 07:12 | ![]() | |
KisTuning | Adatlap | 118059 | 2010. augusztus 13. 22:32 | ![]() | |
KisTuning | Adatlap | 118058 | 2010. augusztus 13. 22:30 | ![]() | |
amúgy jó az a 4es MAN :) hidd el jobb mint a TGA ;) nekünk is van egy saját 3as. De nem cserélném el egy 1. szériás TGA-ra. Állandóan hibakódokat ír meg mindig nyifog ... +as man-t pedig egy csavarhúzóval és egy kalapácsal megszereled. Most perpill Dunaharasztin vagyok az MAN szervízben. Héten kezdtem. itt a saját vas - szerintem találkoztál már vele | |||||
KisTuning | Adatlap | 118057 | 2010. augusztus 13. 22:27 | ![]() | |
Szia! Valahol találkoztunk is de nem tudom melyik bányában. Tatabánya vagy a York-i | |||||
Mik81 | Adatlap | 118056 | 2010. augusztus 13. 22:23 | ![]() | |
Sziasztok! Rég jártam már erre.Nem győzök vissza olvasgatni.Itt van pár kép a készülőben lévő Scaniaról.Meg lenne egy kérdésem is.Láttam egy Scaniat aminek a fülkéje mögött 8db!tartály van a két kémény között,nekem nagyon tetszenek.Szerintetek milyen tartályok lehetnek?A választ előre is köszi. Itt a link http://www.youtube.com/watch?v=G-oWps_b1Ng&feature=related | |||||
rolikacsa | Adatlap | 118055 | 2010. augusztus 13. 22:13 | ![]() | |
Most néztem.Yuki és Trucker motyója is szép darab lesz. Ettől eredeti valami és annak sokat ér aki csinálja. Roli | |||||
rolikacsa | Adatlap | 118054 | 2010. augusztus 13. 22:10 | ![]() | |
Sziasztok! Zsiga! 33 raklap az rendben lesz ha jól mértem le.Csak a raklap magassága tér el az eredetitől de nem vészes vékonyabb lécet meg nem árultak.Héten ráértem és már 10 raklapnál tartok.De sok kell még hogy jól nézzen ki :).Rakomány az nálam is vegyes lesz raklap meg dobozok meg valami kaloda szerű fogpiszkálóból és abba teszek valamit. gpatrik! pont sör... :) Lacika09 Fasza lesz a pót nagyon tetszik.Ponyvát mivel oldod meg? Talpi Szép lesz olyan Talpis... Egy hülye kérdés de lehet nem értek hozzá hisz nem rég óta csinálom én se.Makettben mit lehet használtnak tekinteni? Üdv Roli | |||||
Lacika09 | Adatlap | 118053 | 2010. augusztus 13. 21:11 | ![]() | |
Szia Yuki. Szerintem meg elfér itt. Nekem legalábbis tetszik igy elsőre, jó a színválasztás hozzá. Ma felkerültek az ajtók a pótra, passzol minden rajta, ahogyan azt illik. Holnap talán elkezdem festegetni egy kicsit, ahogy a kedvem és az időm engedi. Üdv Lacika | |||||
setle1 | Adatlap | 118052 | 2010. augusztus 13. 20:34 | ![]() | |
Helló George.Azért bátorkodtam ezt a kifejezést használni rá,mert már a bontós is fűzi a főnökömet,hogy inkább adja el neki alkatrésznek,mert rengeteget kéne rákölteni ahhoz hogy műszakiképes legyen.Tegnap a pótkocsi menet közben leakadt rakottan mikor kiálltam a telepről,és ha nem figyelek eléggé,akkor összetörök mindent.Mivel számítottam a dologra,mert lóg a nyeregszerkezet mindt a p.csa,így csak újra rá kellett akasztanom,és mehettem tovább.Tipikussan olyan a szerelvény,amire semmit nem hajlandóak költeni,csak hajtani.Ha meg szólok valamiért,akkor meg az a válasz,hogy majd megcsináljuk,de mikor kérdem én?Mikor már széthullott teljessen?Egy hónapja ülök rajta,de már most öregedtem tíz évet.A pótkocsikról már nem is merek nyilatkozni,de amíg megvehető a műszaki,addíg ez sok helyen így is marad.Te meg sofőrként szívjál vele,és ha nem tetszik,akkor jön a helyedre más. | |||||
George | Adatlap | 118051 | 2010. augusztus 13. 19:56 | ![]() | |
MAN ipari hulladék? Ez kicsit erős volt. KAMAZ jaszkari verda, vagy egy JAFFA (IFA) na az igen, az igazán trágyaszóró ipari szemét. | |||||
setle1 | Adatlap | 118050 | 2010. augusztus 13. 19:08 | ![]() | |
Szevasz kolléga.A képen szereplő gép nem ismerős neked?Mert elég sokat járok Dunavarsány környékére sóderért,és mindha már a ti gépeitek közü is találkoztam volna már valamelyikkel.Én most ezzel az ipari hulladéknak tűnő szerelvénnyel járok,de jobb mindt munkanélkül itthon.A kép egyébbként Litéren készült.Üdv:Laci/setle/ | |||||
gpatrik | Adatlap | 118049 | 2010. augusztus 13. 18:14 | ![]() | |
Szia KisTuning! Itt van két dobozbontás az említett TGA-król. Ez a pót nélküli: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php Ez pedig a pótos: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php Plussz van még egy konténerpótos nagyfülkés TGA XXL is amiről sajnos nem találtam képeket. Gyakorlatilag a készletek 1 dologban különböznek, mégpedig a fülkék teteje. GPatrik | |||||
Yuki | Adatlap | 118048 | 2010. augusztus 13. 16:47 | ![]() | |
KisTuning | Adatlap | 118047 | 2010. augusztus 13. 15:09 | ![]() | |
Sziasztok! MAN TGA XXL -t vagy kis fülkés tga-t keresnék full spoilerrel. Netes boltokat körbe néztem de csak olyan kis fülkés man-t találtam amihez van pótkocsi. Ezekről valaki tud képeket mutatni vagy esetleg valakinek nincs elfekvőben ? mert elmúlt időben TGA-val dolgoztam és az egyiket megszeretném építeni. rakok fel képet a flottáról. hátha valaki kedvet kap még. képek közt engem is megtaláltok =D | |||||
Yuki | Adatlap | 118046 | 2010. augusztus 13. 08:55 | ![]() | |
Szia Lacika Ma teszek fel képet az unimogról csak hát 1/35ös a méret. Üdv:István. | |||||
Lacika09 | Adatlap | 118045 | 2010. augusztus 13. 08:13 | ![]() | |
Szia Yuki Az, hogy hamar kész lesz, egy kicsit túlzás... Mondjuk azt, hogy jó tempóban haladok vele. Nem akarom elkapkodni, mert menet közben tervezgetem lépésről lépésre. A hétvégén talán már elkezdem festeni, majd teszek képet... Kiváncsian várom az unimogot Üdv Laci | |||||
Yuki | Adatlap | 118044 | 2010. augusztus 12. 21:46 | ![]() | |
Szia Lacika09 El is felejtettem írni nagyon szép lesz a pótkocsid mostanában nem nagyon voltam az infón munkahely váltás miatt,csak így tovább remélem hamar elkészülsz vele. További jó makettezést,most egy merci unimogot készítek teszek fel majd képeket Üdv:István | |||||
Yuki | Adatlap | 118043 | 2010. augusztus 12. 21:40 | ![]() | |
Szia Gabi Engem is idegesít hogy sötétek a búrák,de hát ez van nagyon jó kis makett nem vagyok revell rajongó de ez a kitt nagyon jó,csak italeri kamionjaim vannak ez az első revell kamionom meg hát ilyen régiséget nem kapni minden boltban más gyártónál nem találtam.Ez a típusú merci a szívemben marad örökre ilyenen tanultam meg vezetni négy évvel ezelőtt. Üdv:István | |||||
Gabi | Adatlap | 118042 | 2010. augusztus 12. 21:30 | ![]() | |
Szia Yuki! Szép lesz a Merci szerelvényed. Mindig bosszankodok mikor ezt a régi jó kis Merci kittet nézem, hogy mi a túróért csinálta a Revell olyan sötétre az első lámpákat. A Mercire nem akarsz BP logót tenni? Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 118041 | 2010. augusztus 12. 21:26 | ![]() | |
Szia 6-os! Lehet, hogy egy kicsit erősebb volt a kritika a beírásodra a kelleténél, de a szebben közeledéshez az is hozzá tartozik, hogy ha egy új helyre megyek, vagy új társasághoz csatlakozom, akkor bemutatkozom, pár szót szólók magamról. Mint látom még a regisztrációdat sem indítottad el, így aktíválni se tudom, hogy többet tudjunk rólad. Lehet, hogy ez is közrejátszott abban, hogy nem úgy lettél kezeve, ahogy vártad. Szerintem ezt érdemes lenne pótolnod. Természetesen szívesen veszünk minden olyan információt, amely segíthet a makettezésben, ezt megköszönjük. Gondolom te is akarsz majd építeni, vagy szerepel ez terveid között, biztos, hogy kapsz majd hozzá sok segítséget itt. A duplabogis kifejezés amolyan kamionos szleng, hivatalosan nincs ilyen elnevezés, csakúgy mint pl. a bubu se hivatalos elnevezés. Patrik! A német is csak Liftachse kifejezést használja, nincs megkülönböztetés. A makettek árán meg fölösleges vitatkozni szerintem, mert egy elkészült makettnek inkább eszmei értéke van, és ez emberenként változik, ami nekem 50 ezret ér mondjuk, az a másiknak lehet 100 ezret, a harmadiknak pedig csak 5 ezret ér. Gabi | |||||
gpatrik | Adatlap | 118039 | 2010. augusztus 12. 20:57 | ![]() | |
Sziasztok! Nyilván értelmezés kérdése a duplabogi kérdése, egybeírva végülis elfogadható mint az ikerkerekes bogitengely becézése. Viszont az angolban nem térnek rá ki ilyen részleteséggel, náluk az emelhető tengely lehet ikerkerekes is, mégis lift axle-nek hívják. Mindegy, azért köszönöm ezt a jópár hozzászólást a témával kapcsolatban. Kedves Duplabogis 6-os. Sajnálom, hogy így letámadtunk Gabival, de valamilyen szintem érthető a Mi álláspontunk is. Az általad említett ~7ezer ft, még alkuval is elég csekély, hiszen ha megveszel egy nyergest, kapásból többe van. De persze az ára függhet attól is hogy ki mennyire építi át. Egy széria modell HC szinekben matricákkal 4-5 évesen végülis az általad megjelölt árkeretben benne lehet. Minden jót! Üdv.: GPatrik | |||||
George | Adatlap | 118038 | 2010. augusztus 12. 20:54 | ![]() | |
ChevyG! Te mint tapasztalt amerikai verdás, már át látod a dolgokat, valóban így van, az alap mindíg ugyan az. De az AMT amit sokan nem kedvelnek ott viszont minden szekér más. És ez így van jól! Italeri 1 kaptafa azt jóccakát. Nekem volt szerencsém megépíteni az Astro95 GMC, na az komoly kihívás, szivatós sok gondot okozott. | |||||
Lacika09 | Adatlap | 118037 | 2010. augusztus 12. 20:44 | ![]() | |
Szia Yuki! Nekem tetszik a járgány, igazán jó izlésed van... :D Mutatós kis darab lett belőle. A helyzet változatlan Vaján. Ha egy kicsit visszaolvasol, akkor láthatod, hogy msot egy ponyvás HC-s félpótkocsin dolgozom. Találtam itthon megfelelő ponyvaanyagot és ezért vágtam bele a projektbe. Az ajtók körben teljesen nyithatóak, platóba süllyesztett lekötőgyűrűk vannak rajta, az ajtókon pedig a ponyvalefűzők. Majd teszek képet a mostani állapotról, lassan lehet festegetni, a hétvégén pedig majd rászabom a ponyvát is...ja és készülgetnek a rakományok is, és már van hozzá targoncám is :D A mercihez még annyit, hogy én még tennék rá 3 spirálkábelt (pirosat, sárgát és feketét), tudod a fülke mögé, mint tápkábel a pótkocsihoz... Üdv Lacika | |||||
Trucker | Adatlap | 118036 | 2010. augusztus 12. 20:16 | ![]() | |
Szia Józsi! Holnap még rakok pár képet ha már teljesen kész lesz! Amúgy én is átalakítottam mert gyárilag tényleg nem vmi szép de talán így már jobb lesz. (ezek a képek még aátalakítás előttiek) | |||||
ChevyG | Adatlap | 118035 | 2010. augusztus 12. 20:01 | ![]() | |
Köszi! az infót! Gondolom azért lehet bármelyik italeri donor, mert mindegyik usa gépnek ugyanazt az alvázat, motort, stb adják.:( (ezért nincs nekem 1 db 1/24-es cuccom se A KFS kiegészítők -tapasztalataim szerint- nem rosszak, de iszonyat szélsőségesek. üdv | |||||
6-os | Adatlap | 118034 | 2010. augusztus 12. 19:58 | ![]() | |
Ez kb olyan, mint a légfék csatlakozó fej. Kutyafej, de hallottam békafejet is. CSáó! | |||||
péNyolc | Adatlap | 118033 | 2010. augusztus 12. 19:55 | ![]() | |
Akkor nyertem... :D | |||||
6-os | Adatlap | 118032 | 2010. augusztus 12. 19:51 | ![]() | |
Sziasztok! A duplabogi azt jelenti, hogy az emelhető tengelyen, nem kettő, hanem 4 kerék van, oldalanként, kettő-kettő. Megtévesztő a 6*4-essel, mert szinte ugyan úgy néz ki, de a kerékagyra rá nézzel és meglátod a különbséget. 80-90-es években volt ez nagyon elterjedve, még láttam mostanában is, de ez később. Inkább teszek ide nektek egy 1-2 képet: Tökéletes példa erre a HC-s flotta. Linkje: http://www.quablamodell.hu/hc/galeria_de.html A szokványos bogis merci actros képe legfölül jobb oldalon a koffer csoportban. Inyen Volovban Wabinak Rudinak is van, ez lenne a szimpla bogi, mert a bogis tengely ugyan úgy néz ki, mint a kormányzott első tengely, és cak egy kerék van rajta. A 70-es 80-as években is volt már a duplabogi. Amiken jól tudom szemléltetni az a kühlkoffer csoport, második csoport az oldalon, ezen belül a 3.-sorban az F 12-es platós és nyerges kivitelben. A nyergesen frankón látszik, hogy a 3. tengely kerékagya nem ugyan úgy néz ki, mint a hajtott, 2-tengelyé. Ezért hívják duplabogisnak, mert szinte ugyan úgy néz ki, mint a 6*4-es (másnéven duplahúzós), de a 3-ik tengely bogis. A kerékagy mindent elárul. Conatainer csoport: Balról az első renault, legjobb példa, és alulról még a másik kerék is látszik. Az oldal legalján TANDEM csoport: Magnum, Iveco Euro Star, Volvo FH Ha nem lennének duplabogisok, akkor nyugottan lehetnének 6*4-esek. A képen nem látszik a hátsó bogis tengelyen a 2-2 kerék, de hiszek benne :) Manapság: SCANIA-Imagebank-R-series képek, mindenhol all-t kell választani, kijön 701 kép összesen, hátulra lapozni, 701-hez, előre kattintani, hogy ezt mutassa: Showing images 678 to 685 of 701 images found. És itt lesz egy gyönyörű Scania R 470 6x2 Highline Ők is ide írtak, hogy 6*2-es, pedig tisztára, mintha 6*4-es lenne. Ez lenne a duplabogi :) ÜDV! Duplabogis 6-os | |||||
Yuki | Adatlap | 118029 | 2010. augusztus 12. 19:45 | ![]() | |
Bocsánat a rossz fényviszonyokért,mi újság Vaján Lacika? Üdv:István További jó makettezést. | |||||
Yuki | Adatlap | 118028 | 2010. augusztus 12. 19:42 | ![]() | |
péNyolc | Adatlap | 118027 | 2010. augusztus 12. 19:12 | ![]() | |
Ezért tettem idézőjelbe... mert az a tippem, hogy erre gondolt. | |||||
Lacika09 | Adatlap | 118026 | 2010. augusztus 12. 19:08 | ![]() | |
Pényolc, nem akarok kötözködni, de hivatalosan "ikerkerekes bogitengely"... :D akkor sem duplabogi... és ha jól tudom ilyen volt a régi HC-s platós magnumok és az iveco Ts alatt is... | |||||
péNyolc | Adatlap | 118025 | 2010. augusztus 12. 18:55 | ![]() | |
Lacika09 | Adatlap | 118024 | 2010. augusztus 12. 18:37 | ![]() | |
Szia 6-os! Muszály hozzászólnom, mert kamionosként én sem tudom, hogy mi az a duplabogi... :DMert én eddig csak sima bogiról hallottam, ami ugye az emelhető tengelyt jelent. Szerintem te összekevered a dupladifis hajtással (6x4). Mert ugye a kettő nem ugyanaz...Duplabogi elképzelhető a pl a svéd kamionoknál (8x2-es kerékképlet, elől egy kormányzott, hátul 3 tengely és a középső a hajtott a másik kettő az bogis, sőt valamikor kormányzott is.) így már életképes a duplabogis, de sztem te nem erre gondoltál.Én sem szeretnék ebből vitát, mivel ez nem vitafórum... Nálam a vita lezárva, csak egy szerény megjegyzés lett volna tőlem... Spongyát rá! Üdv Lacika | |||||
6-os | Adatlap | 118023 | 2010. augusztus 12. 18:28 | ![]() | |
Roland 89! Én most vagyok itt először, nem én írtam neked a levlet. Semmi gond. Szeva! | |||||
6-os | Adatlap | 118022 | 2010. augusztus 12. 18:23 | ![]() | |
HY! BOCS CSABI NEM NEKED SZÓLT A LEVÉL GABINAK ÉS GPATRIKNAK De nem is ez a lényeg. Spongyát a dologra fiúk, csak máskor szebben közeledjetek az ember felé. Sziasztok! | |||||
Roland_89 | Adatlap | 118021 | 2010. augusztus 12. 18:08 | ![]() | |
Csáó! Figyu, ha írni akarsz valakinek akkor névnek ne írd be magadnak akit megszólítasz. Mert már a múltkor is írtál itt már nevében (persze ha nem te voltál akkor elnézést kérek). Meg ha itt se engem akarsz megszólítani , akkor tekintsd a levelem semmisnek. CSak gyanús a dolog. De ha rám gondoltál akkor én nem szeretnék eladni semmit sem. Roland | |||||
Gabi | Adatlap | 118020 | 2010. augusztus 12. 17:55 | ![]() | |
Szia! Szerintem kár belemenni további vitákba, csak problémákat szülne a dolog, mert az általad gondolt ár nagyon messze van a valóságtól. Próbálj megépíteni egyet, abban tudunk segíteni, hogy tanácskat adjunk, sőt képekkel is, mert többen rendelkezünk HC témában igen nagy háttér anyaggal. A pontosság kedvéért annyit megjegyeznék, hogy a HC-nál az NG-s Mercik voltak az utolsó 6x4-es hajtásképletűek, utána már csak a HST használt ilyet a trélerekhez. Turbostar és Magnum csak 4x2 vagy 6x2 hajtással volt, és Scaniából csak a 124-es volt alacsony tetővel, meg egy pár 124-es csőrős. A Highline fülke az R szériával került bevezetésre, de olyan már sose volt a HC-nak, pláne, hogy abban az időszakban szünt meg. Gabi | |||||
6-os | Adatlap | 118019 | 2010. augusztus 12. 17:32 | ![]() | |
Szerbusz kedves gpatrik és csabi! 1. Értelmes felfogású ember szerintem először kérdezz ha nem biztos valamiben, aztán reagál. 2. Írtam, hogy jó állapotú,(kész modell, használt, és csak traktor) és nem írtam pótkocsit. Pl: egy nem HC-s kamion (csak traktor) szerintem 16000-ból megvan, ha magamnak készítem. Abba nekem,mi a buli, ha ugyan ennyiért megveszem a használtat, mondjuk 5 év múlva, mert írtam, hogy jó állapotú(ergó használt!). 3. Aki nem tudja, hogy mi a duplabogi...(kamionosoknál ez alap tétel, mint ahogy a modelleseknél is biztos van ilyesmi) 4. Nem vagyok HOZZÁÉRTŐ MAKETTES, de írtam, hogy az ár IRÁNYÁR, EZ SZÁMOMRA AZT JELENTI HOGY EZ AZ ÁR ALKUKÉPES! Azért írtam, hogy lássuk tisztán a képet, van aki a makettekhez nem ért, más meg a kamionokhoz. Szevasztok! | |||||
Józsi | Adatlap | 118018 | 2010. augusztus 12. 16:14 | ![]() | |
Szia Trucker! Erről a hűtős pótról tudnál még képeket felrakni, mert Én is megvettem szerelvénybe, de csak a Manci miatt. A pótot még nem raktam össze, mert ahogy a dobozon látszik az úgy nem tetszik. Nagyon hátul vannak a tengelyek, meg a pótkerék is középen van. Még nem tudom mi lesz belőle, de így biztos, hogy nem marad. Lehet, hogy lesz belőle egy hűtős tandem a Magnummal. Amúgy egész jó lett a DAF-od, Nekem tetszik. Üdv: Józsi | |||||
roli_89 | Adatlap | 118017 | 2010. augusztus 12. 16:04 | ![]() | |
A nyitot potot eladod | |||||
Csabi | Adatlap | 118016 | 2010. augusztus 12. 15:37 | ![]() | |
Szia! Én úgy gondolom, hogy a dupla bogis tengelyen 4 kerék van. A sima bogis csak két kerekű. Üdv, Csabi | |||||
gpatrik | Adatlap | 118015 | 2010. augusztus 12. 14:15 | ![]() | |
Szia Gabi! Miért kell egyből felkapni a vizet? Szimplán csak egy nullát hagyott le a 7000 mögül, mint a g-t a hih-line közül. :)Ez a baj a "hozzáértőkkel", hogy elképzülésük sincs mennyibe van egy egyedileg épített kamion. És nem a minimális haszontól lesz sok, hanem ugye az alap modell, festék, matrica, pót és még az a megannyi munkaóra... Ám oktassatok ki, és nem kötekedésként, de a duplabogis számomra értelmezhetetlen fogalom egy nyergesvontatónál. Eddig úgy tudtam, hogy az a bogi, amikor a pót első vagy hátsó tengelye, a 6x2es nyergesvontatónak egyik nem hajtott tengelye felemelhető. Na de mitől lesz duplabogis egy 6x2es teherautó? GPatrik | |||||
Trucker | Adatlap | 118014 | 2010. augusztus 12. 14:10 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 118013 | 2010. augusztus 12. 13:50 | ![]() | |
Szia! Tényleg nem rossz, de az antenna egy kicsit elrontja. Görbe. Sok helyen. Én lecserélném injekciós tűből készültre. Amúgy tetszetős, szeretnék majd én is ilyet építeni. Üdv, Csabi | |||||
kopasz | Adatlap | 118012 | 2010. augusztus 12. 11:26 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 118011 | 2010. augusztus 12. 09:56 | ![]() | |
Szia! Igen, Ford CL-9000. KFS-től hozattam 2005-ben. Bármelyik Italeri gyártmányú amerikai kamionalvázra megépíthető, én egy Freghlinert vettem hozzá. Nagyon jó motyó, bár a fülke vastagsága (mint bármelyik más KFS) 2 mm, így a kész portéka csaknem 1 kg. :) A maratások hibátlanok! De sajnos már nem kapható... Üdv, Csabi | |||||
Zsiga | Adatlap | 118010 | 2010. augusztus 11. 20:13 | ![]() | |
Sziasztok fiúk! Aki csinálja a Renault Magnumot, az csinálja meg úgy, ahogy a papir szerinti leirásban van. Nem érdemes rajta változtatni, úgy jó, ahogy van. Nézzétek meg az enyémet, ez egy régi tipusú. Ezt 93-ban raktam össze és szerintem igy is szép. Megvettem a csőrös Volvot, ami a képen látható, nem is gondoltam volna, hogy nincs benne motor és nem nyitható a motorháztető. Kicsit csalódtam ebben a makettben, pegig nagyon szép kidolgozás. Ha tudnátok segiteni? Ha lenne valakinek hátsó lámpája egy pár, megvenném! Előre is köszönöm: Zsiga | |||||
Gabi | Adatlap | 118009 | 2010. augusztus 11. 19:45 | ![]() | |
Szia! Ez jó vicc volt, márha annak szántad. Szerintem nem sok kamion makettet láthattál még, és építettél, fogalmad sincs még a dobozban lévő makett áráról sem, mint ahogy Csabi írta. Egy HC-s szerelvény reális ára 1:24-ben minimum 50 ezer, de amit át kéne építeni, az inkább 100 ezer, és ezzel még nem is mondtam sokat. Javaslom az 1:87-es méretarányt, bár ott em kapsz ennyiért HC kamiont. Gabi | |||||
ChevyG | Adatlap | 118008 | 2010. augusztus 11. 19:17 | ![]() | |
Szeva! Az adatlapodon látható gép nem egy Ford 9000-es? Átalakítás? Írnál róla pár infót? Köszi! üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lemértem a heller pótot és az létezhet hogy 30 raklap megy rá 12,6 m a pót az eu raklap meg ugye 1,2 m x 0,8 m.Akárhogy számoltam nekem annyi jött ki de szélességbe tökéletes ráférés a oldalfalat is feltom csukni.
Bizonyára halottátok a sztorit amikor a vitorlás ütközött a kamionnal.Az ausztrál haza szökött minden előjel nélkül nemzetközi elfogatóparancs van ellene szerencsétlen kamionos meg lehet megvakul.ááá
szép napot
Roli