/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Lacika09 118110 2010. augusztus 18. 11:16
Válasz erre
Szia Yuki!

Köszönöm szépen, lassan haladgatok vele, mert jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több :D

Üdv Lacika
Yuki 118109 2010. augusztus 18. 11:04
Válasz erre
Szia Lacika 

Nagyon gyönyörű munka tetszik nagyon a pótkocsi.Csak így tovább.

Üdv:István
Gis80s 118108 2010. augusztus 18. 06:43
Válasz erre
Sziasztok!

Lacika: ez nagyon tetszetős, gratulálok!
Lacika09 118107 2010. augusztus 17. 20:13
Válasz erre
Szia Gabi!

A ponyvával az a helyzet, hogy fel-le lehet majd hajtogatni, meg le lehet majd fűzni vámzárzsinórral... Szóval akármikor lehet majd ponyvázni, nem lesz fixre leragasztva... :D
A tartgonca: holnap jön a targonca hozzá, egy kis felujításra szorul majd a gyerekkezek után, de nem vészes... ugy nézem, arányaiban passzol majd hozzá

Üdv Lacika
Gabi 118106 2010. augusztus 17. 18:59
Válasz erre
Szia Lacika!

Így ránézésből teljesen rendben van ez, én a ponyvát i csak a tetejére tenném nyitott állapotban, hogy látszódjon a belseje. Ja, amit legfeljebb hiányolhatunk róla, az az oldalfalakon az "ügyes" targoncások villamintája.DD

Gabi
Lacika09 118105 2010. augusztus 17. 18:22
Válasz erre
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003
Kép 004
Kép 004
Kép 005
Kép 005
Kép 006
Kép 006
Kép 007
Kép 007
Kép 008
Kép 008
Kép 009
Kép 009

Sziasztok!
Megint haladtam egy kicsit a HC-s félpótkocsimmal. A hétvégén talán már rajta lesz a ponyva is, meg egy-két rakományféleség a platón. Még készítek pár db spanifert is hozzá. Várom az építő jellegű kritkákat, mert ez az első ilyen saját építésem és egy kicsit félve kezdtem bele..., de fő az önbizalom!

Üdv Lacika
Fóka 118104 2010. augusztus 16. 20:57
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm, akkor ezt teszem. A repülőgépeknél kis felületekre a Testors (most azt hiszem, Model Master) krómezüst festéke jól bevált, kipróbálom hát ezeken a jókora tartályokon is.

Fóka
Gabi 118103 2010. augusztus 16. 19:03
Válasz erre
Gabi 118102 2010. augusztus 16. 19:02
Válasz erre
Szia Fóka!
Sajna nem tudod úgy eltüntetni az eredeti krómozásnál, hogy ne legyen nyoma. Összecsiszolni, az egészről lemaratni a krómot, majd újra festeni, csak ez ad tökéletes megoldást.
Gabi
Trucker 118101 2010. augusztus 16. 17:12
Válasz erre
DSC00473
DSC00473
DSC00472
DSC00472
DSC00471
DSC00471
DSC00469
DSC00469
DSC00467
DSC00467

Szia Józsi!

Bár még nincs teljesen kész de nagyábból látni az átalakítást.
Fóka 118100 2010. augusztus 16. 14:54
Válasz erre
Sziasztok!

Nemrég belekezdtem az Italeri féle ausztrál Western Star-ba, és eljutottam az üzemanyag-tartályokig. Hát tényleg küzdelmes munka lesz, mert a felfüggesztések helyei egészen másutt vannak, mint kellene - amint valaki már említette itt is. Ráadásul két oldalt nem szimmetrikusak a darabok. Még mindig bizonytalankodom, hogy meghagyjam az eredeti krómszerű festést, vagy fújjam le kevésbé csillogóra. Ha az elsőnél maradnék: Vajon hogy lehet majd eltüntetni az összeillesztések meg a csiszolások nyomait? Van egyáltalán erre valami bevált módszer? Az öntvény minősége miatt mindenképpen kell sorjátlanítanom, persze ilyenkor jön le a festés is.

Fóka
f2d 118099 2010. augusztus 16. 14:46
Válasz erre
Az jó, mert akkor magával beszélget. Tulajdonképpen magának szólt be.:-DDD Itt már azért súlyos gondok vannak.
Kusti 118098 2010. augusztus 16. 12:47
Válasz erre
üdv!

A válaszban megjelölt beirás nem az én hsz-em, de jó lenne ha nem a nevemben irogatna az illető. Bár nem is az én stilsom. Na meg a nyelvhelyesség.

Bakiii!

Ezek a faljavitások nálam mind saját gyártmányo, ritkán alkalmazok kész feljavitó dolgokat.

Lacika.
Köszönöm a képeket, már nekem is megvoltak, de ez a dekor nem az én idegeimnek való. :D

Kusti
Lacika09 118097 2010. augusztus 16. 10:44
Válasz erre
magnum1
magnum1
magnum2
magnum2
magnum3
magnum3

Szia Gabi!

Szépre sikeredett a Daf kocsi... Tetszik a szine és a fülke dekor a matricákkal. Ahogy szokták mondani: néha a kevesebb több... Nekem bejön :D Gratula

Kusti!
Szépen haladsz a magnummal, látom szokás szerint elmerültél a "témában", mert ugye az ördög a részletekben lakozik. Itt van pár kép a fülkedekorhoz, egy kis kuriózum...
Csak így tovább mester...
Üdv Lacika
Gabi 118093 2010. augusztus 15. 21:19
Válasz erre
Szia Yuki!
Köszi szépen, pótkocsit nem tervezek hozzá, sajna alig van már helyem ahová a kész maketteket pakoljam.
Gabi
Yuki 118092 2010. augusztus 15. 20:24
Válasz erre
Yuki 118091 2010. augusztus 15. 20:24
Válasz erre
Szia Gabi szeretnék gratulálni az új gépedhez nagyon gyönyörűre sikerült nekem a kedvenceim közé tartozik a Daf Volvo Mercedes.Csak így tovább

Üdv:István
Gabi 118090 2010. augusztus 15. 19:04
Válasz erre
aIMG_0318
aIMG_0318
aIMG_0320
aIMG_0320
aIMG_0323
aIMG_0323
aIMG_0324
aIMG_0324
aIMG_0326
aIMG_0326
aIMG_0328
aIMG_0328
aIMG_0329
aIMG_0329
aIMG_0333
aIMG_0333
aIMG_0336
aIMG_0336

Sziasztok!
Elkészült a legújabb kamionom, egy Daf 3600-as. Nem volt rajta túl sok átépítés, leglátványosabb a 4x2-re való átépítés. Néhány apróság a belsejébe, és kívülre, amolyan régi-módi show truck.
Gabi
Bakiii 118089 2010. augusztus 15. 17:16
Válasz erre
Nagyon jól néz ki eddig. 
Egy kérdésem lenne. Láttom megcsináltad a lámpa vezetékeket, illetve más kamionoknál is láttam hogy a motort feljavitották. Ezek boltban vásárolt feljavító készletek? Vagy házilag készített dolgok?
f2d 118083 2010. augusztus 14. 23:23
Válasz erre
Köszi a sok képet, nagyon pöpec.
Kusti 118082 2010. augusztus 14. 22:56
Válasz erre
HPIM6126
HPIM6126
HPIM6127
HPIM6127
HPIM6128
HPIM6128
HPIM6129
HPIM6129
HPIM6130
HPIM6130
HPIM6131
HPIM6131
HPIM6132
HPIM6132
HPIM6134
HPIM6134
HPIM6135
HPIM6135
HPIM6136
HPIM6136
HPIM6137
HPIM6137
HPIM6138
HPIM6138
HPIM6140
HPIM6140
HPIM6139
HPIM6139
HPIM6141
HPIM6141
HPIM6142
HPIM6142
HPIM6143
HPIM6143
HPIM6144
HPIM6144
HPIM6145
HPIM6145
HPIM6146
HPIM6146
HPIM6148
HPIM6148
HPIM6161
HPIM6161
HPIM6151
HPIM6151
HPIM6168
HPIM6168
HPIM6166
HPIM6166
HPIM6167
HPIM6167
HPIM6170
HPIM6170
HPIM6171
HPIM6171
HPIM6173
HPIM6173

Sziasztok!

Back in business... Egy MAGNUM készül nagy erőkkel most éppen. Eltünve elvoltam mert a gépem feladta a szolgálatot. De azért készült két traktor az idő alatt. Most ez a Rönyó volt soron.

f2d! Ajánlom figyelmedbe... :D Sok ötlet jött Jan Rosecky-től.

Üdv!
Kusti
csetuka 118077 2010. augusztus 14. 14:45
Válasz erre
Szia!

Elég nagy szabadságot enged a gabonás felépítmény, szerintem, ha nem konkrét típust akarsz építeni, akkor 4,8-7,2 méterig bármilyen hosszú lehet, 2,5 m széles, a magassága pedig ismét változó lehet 0,8-1,5 m-ig vagy akár tovább is. Néz körül eladó gépek között, meríts onnan méreteket. én így csináltam.

csetuka
khe2 118076 2010. augusztus 14. 14:31
Válasz erre
Sziasztok

Kis segítséget szeretnék tőletek kérni! Keresek billencs felépítményről alaprajzot, méretekkel. Egy Scania 142 gépesre lenne vagy gabonás vagy sima billencs mind a két megoldás érdekel.

Ha valaki tud kérlek segítsetek

Köszi üdv.: Tomi
f2d 118075 2010. augusztus 14. 12:39
Válasz erre
Az a nagy gond, hogy nálam alapvető ismeretek hiányoznak, gőzöm sincs mi micsoda egy kamionon.:-(

Csináljon HC-s Magnum-ot, én meg majd ötleteket lopok belőle.:-D
Gabi 118074 2010. augusztus 14. 12:21
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép részletek, és igazán profi munka eddig, gratulálok hozzá!

Gabi
KisTuning 118073 2010. augusztus 14. 12:14
Válasz erre
Szia Gpatrik!

Kombájnokról nem csináltam képet mert az mi csak reggel láthatuk őket és mivel egyik reggel az egyik majd nem letarolta az asztalal a fülkét így valahogy utána nem voltunk pajtások :D

viszont van még 1-2 érdekes képem
4tengelyes gabonás merci tandem póttal :D repce szállításra
pulcsi 118072 2010. augusztus 14. 12:10
Válasz erre
Gabi 118071 2010. augusztus 14. 12:02
Válasz erre
Szia!

Ne Jan haveromat vedd alapul, ő még közöttünk, kamion makettezők között is igen elvetemült.DD Viccet félretéve nagyon jó saját ötletei vannak, és szépen, precízen dolgozik. Azt mondta, hogy akar majd HC kamiont is csinálni, na arra leszek még kíváncsi.

Gabi
Józsi 118070 2010. augusztus 14. 11:50
Válasz erre
Szia Trucker! Köszi a képeket a pótról, várom a többit is, hogy milyen lett átalakítás után. üdv. Józsi
f2d 118069 2010. augusztus 14. 11:45
Válasz erre
Hm... úgy néz ki, más hobbi után kell néznem.

www.liaznavzdy.cz/nedtrans/magnumenglish.html
gpatrik 118068 2010. augusztus 14. 11:35
Válasz erre
Szia Györgyb!

Jól néz ki a ketreces pót. Tettszik a sok nyitható rész, és tényleg le a kalappal, hogy ezt mind fából.

GPatrik
gpatrik 118067 2010. augusztus 14. 11:34
Válasz erre
Szia KisTuning!

Komoly kis dömper, teszel föl a kombájnokról is képet?

GPatrik
Lacika09 118066 2010. augusztus 14. 11:06
Válasz erre
Szia Rolikacsa!

A ponyva egy régi-régi szovjet gyerekesőkabátból lesz majd... (valamikor réges-régen én nyűztem az oviban :D, sajnáltam kidobni lomtalanításkor)
Már megvolt az anyagpróba is: tökéletesen úgy viselkedik, mint az igazi ponyva. Vízálló, megfelelő az anyagvastagsága, jól tűri a festés (mivel áttetsző bugyikék színe van), a festékspray hígitója nem kap bele az anyagba, szépen terül rajta, nem ráncosodik, száradás után nem pattog le, nem lehet lenyúzni róla... Szóval tökéletes...
A HC színeiben fog majd tündökölni...
Üdv Lacika
Lacika09 118065 2010. augusztus 14. 11:01
Válasz erre
Szia Gyorgyb!

Ez igen le a kalappal előtted!... Nagyon szuperül néz ki. Lehet, hogy Kustinak kellett volna levenni a mintát rólad :D
Talán egy Merci is lesz majd előtte?
Gratula hozzá és már várom, hogy mikor lesz alatta alváz...
Esetleg faraghatnál bele egy-két potyautast is...
Üdv Lacika
gyorgyb 118064 2010. augusztus 14. 09:52
Válasz erre
birkabusz
birkabusz
b
b
1
1
2
2
4
4
5
5

Sziasztok

Sikerult megvalositanom fabol a Kusti altal elkeszitett birkabusz masolatat.Koszonet Kustinat a fotokert.Az alvazat kesobb keszitem el.Reszletekbe nem bocsatkozom mivel ezek mar egyszer itt megjelentek a makettinfon.

Udv.Gyorgyb
KisTuning 118063 2010. augusztus 14. 08:04
Válasz erre
20100803062
20100803062
20100803060
20100803060
20100803058
20100803058
20100803056
20100803056
20100803057
20100803057
20100803054
20100803054

Rakok fel egy érdekes MERCEDES-BENZ-ről képeket.
Kamionos találkozó ideje alatt is már 2.ik hete arattunk Kübekházán úgy Szegedtől 8km-re. Volt 3 nagy 9méteres asztalal el látott hipercsúcsbeszarszszuper kombájn :D GPS-en beállította hogy mit akar dolgozni és csinálta magától xD   persze ezek a gépek mind a németeké voltak. illetve volt velük még ez a csirkelábas autó. Télen mennek vele Dél-Amerikába aratni.
setle1 118062 2010. augusztus 14. 07:44
Válasz erre
Bocsánat,de kicsit mellé ment.A választ Kis Tuning-nak szántam.
setle1 118061 2010. augusztus 14. 07:43
Válasz erre
Helló.Most jön vissza a szabiról a kollégám,aki eredetileg hajtotta ezt az MAN-t,csak eltünt egy hónapra,mert van egy kombájnja,és maszekban aratott egy kicsit.Ő mindenáron lovagol azon,hogy a főnök vegyen neki egy Magnumot az Man-t meg rám akarja htk-ni,mert most váltásban dolgozunk majd ketten egy autóval.Nem tudom mi fog sikeredni ebből,de az tény,hogy 3 tüzéptelepet nem tud egy söfőr egy autóval kiszolgálni,de még két söfőr sem,ha azt az egy gépet hajtják amin sosem csinálnak meg semmit,ha kérjük.Egyébbként motorikussan le a kalappal a gép előtt,mert megy mindt a veszedelem,csak kívűlről van lelakott állapotban de elég rendessen.Szóval kéne rá költeni rendessen,de amíg nem történik valami baj,vagy el nem kap egy kpm-s kontrol,addíg ez így is marad szerintem,aztán meg lehet hülyézni a sofőrt,mert az minden főnöknek megy hibátlanul.Szép az a manci.Legalább így kéne kinéznie annak is,amit most nekünk kell hajtani.Üdv:Laci.
rolikacsa 118060 2010. augusztus 14. 07:12
Válasz erre
MAN jó gép fatert se hagyta eddig cserbe egyszer se.De ha nem költenek rá akkor előbb vagy utóbb az is fel adja a harcot az úton maradással.

Lemértem a heller pótot és az létezhet hogy 30 raklap megy rá 12,6 m a pót az eu raklap meg ugye 1,2 m x 0,8 m.Akárhogy számoltam nekem annyi jött ki de szélességbe tökéletes ráférés a oldalfalat is feltom csukni.

Bizonyára halottátok a sztorit amikor a vitorlás ütközött a kamionnal.Az ausztrál haza szökött minden előjel nélkül nemzetközi elfogatóparancs van ellene szerencsétlen kamionos meg lehet megvakul.ááá

szép napot
Roli
KisTuning 118059 2010. augusztus 13. 22:32
Válasz erre
man
man

19*403
KisTuning 118058 2010. augusztus 13. 22:30
Válasz erre
amúgy jó az a 4es MAN :)  hidd el jobb mint a TGA ;)
nekünk is van egy saját 3as. De nem cserélném el egy 1. szériás TGA-ra. Állandóan hibakódokat ír meg mindig nyifog ...   +as man-t pedig egy csavarhúzóval és egy kalapácsal megszereled.   

Most perpill Dunaharasztin vagyok az MAN szervízben. Héten kezdtem. 

itt a saját vas - szerintem találkoztál már vele 
KisTuning 118057 2010. augusztus 13. 22:27
Válasz erre
Szia!

Valahol találkoztunk is de nem tudom melyik bányában. Tatabánya vagy a York-i 
Mik81 118056 2010. augusztus 13. 22:23
Válasz erre
spoiler
spoiler
belső
belső

Sziasztok!
Rég jártam már erre.Nem győzök vissza olvasgatni.Itt van pár kép a készülőben lévő Scaniaról.Meg lenne egy kérdésem is.Láttam egy Scaniat aminek a fülkéje mögött 8db!tartály van a két kémény között,nekem nagyon tetszenek.Szerintetek milyen tartályok lehetnek?A választ előre is köszi. Itt a link

http://www.youtube.com/watch?v=G-oWps_b1Ng&feature=related
rolikacsa 118055 2010. augusztus 13. 22:13
Válasz erre
Most néztem.Yuki és Trucker motyója is szép darab lesz.
Ettől eredeti valami és annak sokat ér aki csinálja.

Roli
rolikacsa 118054 2010. augusztus 13. 22:10
Válasz erre
Sziasztok!

Zsiga!
33 raklap az rendben lesz ha jól mértem le.Csak a raklap magassága tér el az eredetitől de nem vészes vékonyabb lécet meg nem árultak.Héten ráértem és már 10 raklapnál tartok.De sok kell még hogy jól nézzen ki :).Rakomány az nálam is vegyes lesz raklap meg dobozok meg valami kaloda szerű fogpiszkálóból és abba teszek valamit.

gpatrik!
pont sör... :)

Lacika09
Fasza lesz a pót nagyon tetszik.Ponyvát mivel oldod meg?

Talpi
Szép lesz olyan Talpis...

Egy hülye kérdés de lehet nem értek hozzá hisz nem rég óta csinálom én se.Makettben mit lehet használtnak tekinteni?

Üdv Roli
Lacika09 118053 2010. augusztus 13. 21:11
Válasz erre
Szia Yuki.

Szerintem meg elfér itt. Nekem legalábbis tetszik igy elsőre, jó a színválasztás hozzá.
Ma felkerültek az ajtók a pótra, passzol minden rajta, ahogyan azt illik. Holnap talán elkezdem festegetni egy kicsit, ahogy a kedvem és az időm engedi.

Üdv Lacika
setle1 118052 2010. augusztus 13. 20:34
Válasz erre
Helló George.Azért bátorkodtam ezt a kifejezést használni rá,mert már a bontós is fűzi a főnökömet,hogy inkább adja el neki alkatrésznek,mert rengeteget kéne rákölteni ahhoz hogy műszakiképes legyen.Tegnap a pótkocsi menet közben leakadt rakottan mikor kiálltam a telepről,és ha nem figyelek eléggé,akkor összetörök mindent.Mivel számítottam a dologra,mert lóg a nyeregszerkezet mindt a p.csa,így csak újra rá kellett akasztanom,és mehettem tovább.Tipikussan olyan a szerelvény,amire semmit nem hajlandóak költeni,csak hajtani.Ha meg szólok valamiért,akkor meg az a válasz,hogy majd megcsináljuk,de mikor kérdem én?Mikor már széthullott teljessen?Egy hónapja ülök rajta,de már most öregedtem tíz évet.A pótkocsikról már nem is merek nyilatkozni,de amíg megvehető a műszaki,addíg ez sok helyen így is marad.Te meg sofőrként szívjál vele,és ha nem tetszik,akkor jön a helyedre más.
George 118051 2010. augusztus 13. 19:56
Válasz erre
MAN ipari hulladék? Ez kicsit erős volt.
KAMAZ jaszkari verda, vagy egy JAFFA (IFA) na az igen, az igazán trágyaszóró
ipari szemét.
setle1 118050 2010. augusztus 13. 19:08
Válasz erre
MAN 19-414-Langendorf
MAN 19-414-Langendorf

Szevasz kolléga.A képen szereplő gép nem ismerős neked?Mert elég sokat járok Dunavarsány környékére sóderért,és mindha már a ti gépeitek közü is találkoztam volna már valamelyikkel.Én most ezzel az ipari hulladéknak tűnő szerelvénnyel járok,de jobb mindt munkanélkül itthon.A kép egyébbként Litéren készült.Üdv:Laci/setle/
gpatrik 118049 2010. augusztus 13. 18:14
Válasz erre
Szia KisTuning!

Itt van két dobozbontás az említett TGA-król. Ez a pót nélküli: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php Ez pedig a pótos: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php
Plussz van még egy konténerpótos nagyfülkés TGA XXL is amiről sajnos nem találtam képeket. Gyakorlatilag a készletek 1 dologban különböznek, mégpedig a fülkék teteje.

GPatrik
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.