<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Némo | Adatlap | 11283 | 2008. november 14. 20:13 | ||||||||||||||
Némo | Adatlap | 11282 | 2008. november 14. 20:12 | ||||||||||||||
Érdemes megnézni vietnámi kollégánk munkáját. Nagyon szépen megépítette a MAZ trélert,de az a HK nekem nagyon sántít. Görbe a lövegcsöve,a futógörgőket sem tudom hová rakni,és valahogy a plusz páncélzat sem kóser,és mintha a jobb oldali lánctalpban az egyik szem fordítva lenne berakva. Ellenben a festése szerintem tökéletes, nincs nyoma semmilyen spanyol majmolásnak. Szép és tiszta munka,pont megfelelően,ízlésesen koszolva. www.armorama.com/modules.php | |||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 11281 | 2008. november 13. 17:40 | ||||||||||||||
Melyik változatra gondolsz? A T-72M1 a T-72A exportváltozata. A T-72A- nak más a tűzvezető rendszere, valamint a KMT-felfüggesztések száma 2-vel több. Itthon a "belorusz T-72M1-esek" valójában T-72A-k, nem tudom miért nevezik M1-nek. A T-72M a T-72 (Ob. 172M) exportváltozata. A különbség itt is a tűzvezető rendszer, a T-72-nek TPD-2-49 es sztereooptikai távmérője van, az M-nek TPD-K1 lézertávmérő. A lövegben nem vagyok biztos, a t-72-nek 2A26-os ágyúja van, az M-nek talán 2A46-os. | |||||||||||||||||
Sulyid | Adatlap | 11280 | 2008. november 12. 19:57 | ||||||||||||||
Sziasztok! Lenne egy kérdésem az orosz t72 eseknek van valami különleges ismertető jele? | |||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 11279 | 2008. november 12. 13:55 | ||||||||||||||
Sziasztok! Egy szimpla kérdésa DRagon kiadott 2 JSU-152 egy oroszt és egy kínai verziót a kettő kötött mi a külömbség? | |||||||||||||||||
zsolt | Adatlap | 11278 | 2008. november 11. 20:58 | ||||||||||||||
Nem kritizálom a makettedet mert nem láttam, inkább az oldalt, mert nem működik. Töltsd fel ide a képeket, és jól megkritizálom :))) | |||||||||||||||||
Némo | Adatlap | 11277 | 2008. november 11. 20:11 | ||||||||||||||
Vannak a "történetek" és vannak a tények. Én a tényeknek hiszek nem a "történeteknek". Zéé74! Valószínű hogy igazad van a vontatóval kapcsolatban. | |||||||||||||||||
pzs | Adatlap | 11276 | 2008. november 11. 15:19 | ||||||||||||||
A következő makett egy részlete egyenlőre csak virtuálisan. lehet kutyázni, kritizálni data.hu/get/836461/bmd4-wheel.jpg.html pzs | |||||||||||||||||
Sulyid | Adatlap | 11275 | 2008. november 11. 14:13 | ||||||||||||||
Makettre gondoltam 1/72 | |||||||||||||||||
Panzerbéci | Adatlap | 11274 | 2008. november 11. 14:11 | ||||||||||||||
Hidegvágó,kalapács,stb...:)) | |||||||||||||||||
Sulyid | Adatlap | 11273 | 2008. november 11. 14:01 | ||||||||||||||
Sziasztok neki állok egy szar minőságű t80 asnak a felújításához.Van valami tanácsotok? | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11272 | 2008. november 11. 13:58 | ||||||||||||||
Szia! Azt én sem bánnám,mert gondolom ez a műgyanta kit súrolja a százezret:D | |||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 11271 | 2008. november 11. 13:15 | ||||||||||||||
Üdv! Szerintem igen! Ezt találtam a "skótok" oldalán. Olyan ronda, hogy az már szép! Remélem a kinaiak egyszer ezt is lemásolják! | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 11270 | 2008. november 11. 08:06 | ||||||||||||||
Nem a sufnitermékkel , hanem a számbeli túlerővel ellensúlyozták a német precízen és speciális eljárásokkal készült harcjárműveket. A "valóságtartalomról" és a "szerintem gagyi"-ról annyit, hogy módomban állt egy akkor kisgyermekként, addígra öreg bácsival beszélgetni (Mellesleg túlélte a háborút, és dolgozott szajuz űrhajók alkatrészein is!). Akkoriban, a túlélés attól függött, hány darab harckocsit, és fegyvert tudtak az agresszorok ellen küldeni. A bácsi nekem valóságos volt, hogy mit írnak a könyvek, az más. | |||||||||||||||||
Don | Adatlap | 11269 | 2008. november 11. 07:34 | ||||||||||||||
Sulyid! Ebben a planetarmor topicban találsz ilyen képet a párduc görgős t-34-ről: www.planetarmor.com/forums/showthread.php Az oldal alján van a kép, de érdemes végigböngészni az egész topicot, mert végig van fotózva, hogy rakta fel a párduc görgőt. Don | |||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 11268 | 2008. november 11. 06:05 | ||||||||||||||
Hali! Szívesen raknék, de a párduc-görgőről Némo írt. :) Miggyuri | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11267 | 2008. november 11. 00:02 | ||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 11266 | 2008. november 10. 23:39 | ||||||||||||||
Sziasztok! Bocs , hogy bele "írok" de szerintem ami T-t szállitja az egy brit SCAMMELL szerelvény. Az amcsi nehéz tgk. mind ikerkerekesek voltak hátul! | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11265 | 2008. november 10. 22:51 | ||||||||||||||
Sajnos nem emlékszem, már régen mentettem le és most meg nem találom a neten:( | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 11264 | 2008. november 10. 22:24 | ||||||||||||||
Igen, valami nemzetközösségi egyenruha az tény. Ezek szerint nem volt semmi tájékozató szöveg? | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11263 | 2008. november 10. 22:21 | ||||||||||||||
Notarius ahogy a traileren figyelgetem azt az embert nekem angolnak tűnik,de lehet hogy kanadai, és a németektől zsákmányolták a harckocsit.De hogy hol készülhetett a kép fogalmam sincs. | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11262 | 2008. november 10. 22:15 | ||||||||||||||
És azokról a T 34-esekről még nem is volt szó, amit a németek kontárkodtak össze:DD | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 11260 | 2008. november 10. 21:59 | ||||||||||||||
Úgy általában. Mikor készülhetett és hol. | |||||||||||||||||
Némo | Adatlap | 11259 | 2008. november 10. 21:55 | ||||||||||||||
Nincs mit! Ami a T-t szállítja az elvileg egy 45-ton. M9 Rogers Trailer. Ami vontatja az vagy egy Daimond T-980 M20 vagy egy Reo 28XS. | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11258 | 2008. november 10. 21:40 | ||||||||||||||
Némo | Adatlap | 11257 | 2008. november 10. 21:29 | ||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11256 | 2008. november 10. 21:27 | ||||||||||||||
Notarius a neten találtam, kár hogy nem látszik mi vontatja a trailert :( | |||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 11255 | 2008. november 10. 21:16 | ||||||||||||||
Ez a fotó miféle? | |||||||||||||||||
Sulyid | Adatlap | 11254 | 2008. november 10. 20:58 | ||||||||||||||
Migyuri kössz az informácíókat.Amúgy raknál fel léccives képet t34+párduc futógörgőkről. | |||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 11253 | 2008. november 10. 20:09 | ||||||||||||||
Az egyik látványos különbség a T-34 futógörgősora. Csak a /85-nek volt vagy öt fajta, nem beszélve a jugóknál a 34-esekre felrakott T-54-es görgőkről. Lövegcsőből is volt pár. A torony tetején a búvónyílások illetve a ventillátorgombák elhelyezkedése is különbözött. Szal folyamatos fejlesztés folyt. Ez a Szása vagy Kolja szöveg eléggé gagyi. Azt senki nem gondolja, hogy hobbi kerti traktorokkal alázták le a korabeli, birodalmi technikát (mert a végeredmény szempontjából ez történt). | |||||||||||||||||
Némo | Adatlap | 11252 | 2008. november 10. 19:50 | ||||||||||||||
Ennek semmi valóságalapja nincs! Minden adott gyárnak meg volt a saját tervező/ütem és munka szervező csoportja. Minden egyes változtatást a tervező csapat kezdeményezhetett a beérkezett harctéri tapasztalatok valamint saját ötletek alapján.Majd a változtatás "felsőbb szintű" jóváhagyása után kerültek csak le a futószalagról a módosított típusok .(lásd Muzzy hozzászólását) Soha nem a dolgozók(akik többségében nők és gyerekek voltak) döntötték el hogy éppen mit és hogyan építenek össze,szerelnek fel egy járműre. Éppen ezért jól elkülöníthetőek/megkülönböztethetőek az adott gyárakból kikerülő T-34-es modellek! Más a helyzet a frontokon szolgáló járműveknél. Ezeket az arcvonal mögött,mobil műhelyekben pofozták harcképessé,sokszor 3-4 kilőtt T alkatrészeinek felhasználásával. Ezért,főleg a korai(34/76) típusoknál előfordult bőven keveredés,torony,test és futógörgő ügyben. Volt hogy párduc futógörgőket használtak fel és azzal gurult a T. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 11251 | 2008. november 10. 18:07 | ||||||||||||||
A külömbség? AHS-szabványt alkalmaztak! Ahogy sikerül.. ! No meg hogy éppen ki dolgozott, Szása vagy Kolja. | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 11250 | 2008. november 10. 17:49 | ||||||||||||||
Figyu! 203mm Tarack, nem önjáró! Vontatták, mégpedig lánctalpas traktorral (Sztalinyec). Nem biztos, hogy 203mm. 152mm "Puska" BR-2, 203mm "Gaubica" B-4 azonos lövegtalpon, de létezett a 203mm kerekes verzióban is B-4M! | |||||||||||||||||
Sulyid | Adatlap | 11249 | 2008. november 10. 14:55 | ||||||||||||||
Sziasztok tudna valaki t55 am ről képet felrakni? | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11248 | 2008. november 10. 14:38 | ||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 11247 | 2008. november 10. 13:47 | ||||||||||||||
Sulyid! Sajnos sok honlap nem jön be itt, mert letiltja a rendszer, de próbáld meg a tankhaevan, battlefiled.ru honlapokat is. Viszont ezt biztosan Te is meg tudod nézni, igaz, csak t-34/85-ösről van anayag, de talán van a korábbiról is. www.missing-lynx.com/articles/russia/rpt34/rpt34.htm Muzzy | |||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 11246 | 2008. november 10. 13:00 | ||||||||||||||
Sulyid! A 34-est több éven keresztűl gyártották, és a harctéren szerzett tapasztalatok alapján folyamatosan fejlesztették. A másik, az is befolyásolta, hogy egy gyár mire volt alkalmas. Alap eltérések a fegyverzetben (két fajta 76.2 ágyú L-11 és Zisz 3-as válktozata, ha jól emlékszem illetve a 85 mm-es ágyú, de volt 57 mm-es ágyúval szerelt is. A torony elkészítésének módja: Öntött/hegesztett, A torony formája, Tüzelőanyag rendszer, stb. Pl. a korai 34-eseken a torony hátulján volt egy leszerelhető nyílás, amelyen keresztül a löveget ki lehetett építeni, a későbbi változatokon ez nem volt. Változott a kitekintő nyílások helye száma, parancsnoki kupola a későbbi példányokon jelent meg, stb, Röviden emlékezetből ennyi, de vannak kimondottan páncélos honlaok, ott is érdemes körülnézni. Muzzy | |||||||||||||||||
Sulyid | Adatlap | 11245 | 2008. november 10. 12:43 | ||||||||||||||
Sziasztok lenne egy kérdésem mi volt a külömböző gyárakból érkezett t34 esek nek a külömbsége mert én nem értem miért van pl:t34 stalingradból meg ilyesmi. | |||||||||||||||||
ambasa | Adatlap | 11244 | 2008. november 9. 18:37 | ||||||||||||||
Stia! a szovjetek használtak amerikai eredetű T48 GMC féllánctalpast, amelyen brit trvezésű amerikai gyártású 6lbs (57 mm-es) pct ágyú volt. Ezt a szovjetek SzU-57-nek hívták. www.armchairgeneral.com/rkkaww2/galleries/Lendlease/SU_57.htm www.armchairgeneral.com/rkkaww2/galleries/Lendlease/SU_57.htm pl.wikipedia.org/wiki/SU-57 TG | |||||||||||||||||
G.LAci | Adatlap | 11243 | 2008. november 9. 18:31 | ||||||||||||||
NA! én ilyesmit keresek makettben. ezt a 203 mm-es önjárót! Gyárt valaki ilyet szerintetek, 1/35-ben? | |||||||||||||||||
G.LAci | Adatlap | 11242 | 2008. november 9. 18:20 | ||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat... Elrakom a képeket. Közben én is találtam néhány fotót, ahol féllánctalpasra szerelet ágyút látok. Az szerintetek mi volt? Szovjet járműről van szó. | |||||||||||||||||
rittal | Adatlap | 11241 | 2008. november 7. 16:36 | ||||||||||||||
a második képen -ha jól veszem ki- 160mm-es M1943 tipusú aknavetö lehet. | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11240 | 2008. november 7. 16:05 | ||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 11239 | 2008. november 7. 13:01 | ||||||||||||||
Glaci! Láttam a www.1999.co.jp/eng/plamo/honlapon BSZ-4-es 152 mm-es lánctalpas löveget is. Visszaemlékezésben olvastam, hogy Berlinben két 76-os löveggel ködfüggönytt húztak, majd tüzelési pozicióba helyezték a 203 mm-es ágyút. ez után nem sok fedezék maradt épségben... A szovjetek megtanulták a leckét, hatalmas összevonásokat hajtottak végre támadások során. Az hogy egy frontszakaszra hány löveg jut, önmagában még nem viszonyítás, de ha ezt egy kis szakaszra összpontosítják, hát ott nem marad kő kövön. Muzzy | |||||||||||||||||
G.LAci | Adatlap | 11238 | 2008. november 7. 12:39 | ||||||||||||||
Köszönöm a segítséget! Leginkább ez a formáció érdekelne amit te mutattál avirex! Lehet blődséget kérdezek ,de ne kövezzetek meg. Az ISU-152 és a SU-76 ezek nem páncélos vadászok voltak? Olvasom Antony Beevor egyik könyvében hogy szinte 3 (vagy 30?) méterenként álltak az ütegek a 45-ös visztulai áttörésnél. Olyan nagy mennyiségben vetették be a tüzérséget a Szovjetek. Szöget ütött a fejemben hogy akkor mégis miért oly kevés ezeknek a maketteknek a száma? ..nos ezért keresném és ezért szeretnék ilyet/ilyeneket építeni. | |||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 11237 | 2008. november 6. 18:54 | ||||||||||||||
G.laci gondolom ez is érdekes lehet,bár azt nem tudom hogy lehet e már kapni www.armorama.com/modules.php | |||||||||||||||||
georch | Adatlap | 11236 | 2008. november 6. 17:33 | ||||||||||||||
Nézz szét a Miniart Models honlapján! Gyárt Zis-2 és Zis-3 (bár nem tudom mennyire voltak ezek Berlinben) ágyúkat és SU-76-ost is (ezek voltak), igen szép kivitelben! | |||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 11235 | 2008. november 6. 17:14 | ||||||||||||||
G.laci Tamiyának vannak HK-is (JS 2 T-34/85. ezek ott voltak Berlinben.) Tamiyának van SZu-85-ös önjáró lövege Esetleg a linkeknél nézz körül a gyártók honlapjain is. biztos sok érdekes dolgot találsz. A Szu-76-ost is láttam makettben. Muzzy | |||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 11234 | 2008. november 6. 17:03 | ||||||||||||||
G.laci! Egy gyorskeresés után példálózva: Zvezda ISU-152, Alanger russian anti tank gun 45 mm, 76 mm soviet regimental gun, 100mm BSZ-3, Muzzy | |||||||||||||||||
G.LAci | Adatlap | 11233 | 2008. november 6. 17:01 | ||||||||||||||
A katyusa nem igazán Konkrétan lövegek és önjárók. Amikkel esetleg Berlint lőhették! ..és traktorokkal, lánctalpasokkal vontathatták! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Jobbra fent a MAZ & T-90 fotógalériát kell megnyitni.