<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lacika09 | Adatlap | 119891 | 2011. május 12. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adatlapon van az elérhetőségem... Előzmény: (119886) tuning 2011. május 12. 14:56 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KisTuning | Adatlap | 119890 | 2011. május 12. 16:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a tanácsokat. Javítani fogom amit tudok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 119889 | 2011. május 12. 15:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 119888 | 2011. május 12. 15:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szegény motor sok ütést kaphatott. A rések meg sértetlenek. Semmi megfolyás, semmi kosz piszok, akárhogy akármennyire is karban tartott a gépállat, azért az idő vasfoga mindenesetre meglátszik rajta. A sárga festék meg nem volt rendesen felrázva szerintem, mert megfolyt, vagy a propellert nem alapoztad, vagy nem mostad le, nem tudom, de necces, még ha kevés is látszik belőle. Ami még piszkálja a szemem, az a sorja, a motor összeillesztésénél, amit én mindenképpen lecsiszoltam volna. Most még szerintem nyugodtan javíthatod. (én be-beszoktam nézni a tankos részbe is, mert ott mesterien művelik a régi vasak öregbítését, és ha mázlid van, akár motort is kifoghatsz.) De ez csak észrevétel, neked kell hogy tetszen :) A következőnél már majd odafigyelsz erre is. (én pl nagyon sok referencia képet szoktam keresni, hogy tudjak mihez viszonyítani. pl ilyesmire gondoltam: www.truck1.eu/img/Spare_parts_Engine_MAN_Motor_D2865_LF24-ful-1522_6404414214930.jpg Üdv: T | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tuning | Adatlap | 119886 | 2011. május 12. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lacika09! Valami elérhetőséget tudsz adni ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RUSSELL | Adatlap | 119885 | 2011. május 12. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eddig nagyon durván jól néz ki! Gratula, és így tovább! Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 119884 | 2011. május 12. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Nem semmi gép lesz ez, ha elkészül... Szépen haladsz az építéssel, nekem nagyon tetszik... :) Lacika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119883 | 2011. május 12. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tuning | Adatlap | 119882 | 2011. május 11. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Első kamion makettem. Sok év után megint bele kezdtem óvatosan ebbe a szép hobbiba :) MAN F2000-es motorja. (első motor amit kidolgoztam) Még majd kábelezést illetve vázat festek. Apróságokra még várok :S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 119881 | 2011. május 10. 15:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Baxameg de jól csinálod! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 119880 | 2011. május 8. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen a rutin meg az évek... Lesz még vova építésem szóval nem felejtem el majd:) Roli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119879 | 2011. május 8. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem most már ne bántsd, mert csak rontani lehet rajta. A tetőoldalán én valószínűleg úgy csináltam volna, hogy vékony, 0,3-0,5 mm-es sztirolt ragasztok a külső részre, és a belsejét hagyom úgy, majd összecsiszolom. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 119878 | 2011. május 8. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszi a kritikákat!Mindkettővel sajna tisztába vagyok voltam.Igazából eleve rosszul fogtam neki szerintem mert az oldalát nem kivágnom kellett volna hanem csak beljebb gyalulni és akkor pofásabban nézne ki.De már így is jobb szerintem.Az első gumiéderre gondolsz örülök hogy valahogy oda bogarásztam hogy ilyen legyen.De gyakorlatilag a napellenző felét eltakarja és úgy alig látszik belőle valami.Esetleg az oldalára még arra gondoltam hogy papírt ragasztani és úgy átfújni de sose próbáltam.Vagy most már ne bántsam? Roli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 119877 | 2011. május 8. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm a dicsérő szavakat!Nagyon jól esett. Gergő! Ez rendes öntapadós matrica.Tóth Feri barátomtól kaptam még akkor,amikor 27 doboz motyót vettem tőle. :-) Lacika! Nekem sem az esetem a dísztárcsa,de ez az akkori kornak szerintem megfelel.Ráadásul pont azért bolondítottam meg egy piros körrel,mert a full króm nekem is erős volt. De viszont ami mellette szól: benne van az MAN felirat. :-) Roli! Köszi-köszi! Szépen alakul a fehér gép is.Sok sikert hozzá! Mégegyszer köszi mindenkinek! Üdv. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119876 | 2011. május 8. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Roli! Szépen haladsz vele, de a tetővel én nem vagyok kibékülve. Tudom, hogy ez alapvetően az Italeri hibája, de nem jó a dőlésszöge elöl, jobban kellene követnie a szélvédő ívét. Ezen kívűl a bemarás is a külső ívet követi mindenhol, azzal párhuzamos, és nincs is ilyen mély az oldalán. Az első ablak fölé tegyél majd napellenzőt, az sokat slankít a dolgon. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 119875 | 2011. május 8. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 119874 | 2011. május 8. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi! Igen tudom, hogy akkoriban ez volt a menő, csak én valahogy nem vagyok oda a dísztárcsákért, de ez már legyen az én bajom... :) Mindent összevetve jól néz ki vele :) Lacika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 119873 | 2011. május 8. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Talpi! Tetszik a gép nagyon baba.Végig lapozgattam az építés folyamatát csoda hogy kész lett.Bontott makettből idáig eljutni szép dolog.Bár ahogy elnéztem a dátumokat sokat állt az összeszerelő üzembe :) Emblémát majd küldöm és kereslek. Roli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 119872 | 2011. május 8. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Tetszik a gép szép példány lesz. Ami viszont kicsit rontja a szememet az a első lökös lámpái.Egy foncsort elbírt volna élethűbb hatást adna neki.Vagy nem volt hely rá? Grat hozzá. Roli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pulcsi | Adatlap | 119871 | 2011. május 8. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Talpi! szép lett a masina,csak igy tovább. Pulcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119870 | 2011. május 8. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Talpi! Jó lett, és egy igazi különlegesség! Lacika! Mi a gond a dísztárcsával? Már akkor is használták elég sokan, pláne ezt a típust, és Németországban. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 119869 | 2011. május 8. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Talpi! Nagyon tetszetős kis járgány lett belőle, remek építés, igazi különlegesség... :) Nekem egy kicsit túlzásnak tűnik a krómozott disztárcsa, de talán ezt betudhatjuk az akkori kor divatjának :D Nekem tetszik, gratula hozzá... Lacika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119868 | 2011. május 8. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Talpi! Nagyon szép lett gratulálok hozzá! Az a Kögel felirat is tetszetős! Szitáltattál hozzá? Feldobja a sok kis matrica is. :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 119867 | 2011. május 8. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkészült az MAN 26-321 Unterflur tehergépkocsi. Bemutatnám néhány fotón a kész gépet. Akit érdekel az építés,az itt megnézheti részletesebben: www.hcmodelling.com/viewtopic.php Üdv.Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mickey68 | Adatlap | 119866 | 2011. május 7. 10:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó Italeri 3829, Scania R500 V8 készlet. Eredeti, bontatlan gyári csomagolásban. Ár: 10000 Ft. Érdeklödni: mickey68@freemail.hu 06304425400. Üdv.Mickey | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 119865 | 2011. május 6. 19:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi! Azok a képek engem is érdekelnének... Nekem is átküldenéd majd őket, ha szépen megkérlek? :) Előre is köszi... Lacika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 119864 | 2011. május 6. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kumi! Hát megszülettél? Sok boldogságot! :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 119863 | 2011. május 6. 07:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Otthon vannak, lefotózom őket és küldöm! Jó képek vannak a pót hátuljáról is rakodás közben, de akad a fülke belsejéről is anyag... Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119862 | 2011. május 5. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Igaz, igaz, nem nagyon volt ebből kettő egyforma. Már volt a gyári festésű Ackermann is mint a HC-verzió. Voltak kisebb eltérések. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119861 | 2011. május 5. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Nagyon szépen alakulsz vele! Szerintem ezekből nem volt két teljesen egyforma, én eddig ahány képet néztem, mindig láttam valami különbséget közöttük, még a HC-n belül is, nemhogy nemzetközi vonalon. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119860 | 2011. május 5. 17:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi! Hát ezeket a katalógusokat át is küldhetnéd nem? :D Amúgy én ezen a képen láttam hogy elől van a kipuffanó cső. Meg találtam olyan képet is egy német fórumon amin nem volt oldalszoknya, azon figyeltem ki hogy mi hol van kb. Üdv, és köszi! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 119859 | 2011. május 5. 15:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nocsak, ismerős fénykép :) Nagyon jó lesz a géped Kusti! Nekem egyenlőre a kipufogó helye nem tetszik... Van egy katalógusom, én abból építettem az enyémet, azon jóval hátrébb van kivezetve a kémény. Csak így tovább, megint hozod a szokott formádat! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119858 | 2011. május 5. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lacika! Motor benne van, igaz hűtő és légszűrőház nem volt hozzá, ezért csinálni kellett. A vonószerkezet látható lesz gépes és a pót között. A felépítmény fixen lesz. A rendszám azért lett ez, mert azon le van ragasztva az ablak. Köszi! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laco | Adatlap | 119857 | 2011. május 5. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 119856 | 2011. május 5. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Ez igen,csak ámulok rajta... szépen haladsz vele, egy igazi kuriózum lesz belőle... :) Egy kérdés: a felépítmény levehető lesz majd rajta, mert a burkolatoktól nem fog semmi sem látszódni az alvázból meg az összekapcsolásból (vagy nem lényeg?)...? Sajnálom, hogy a fülke nem lesz billenthető rajta. Nem oldható meg úgy a dolog, hamár nem billenthető, akkor levehető legyen az alvázról? Gondolom azért benne lesz a motor :D Tetszik rajta a kutyaól is, főleg a kis szárnyaslámpákkal a tetején... Gondolom ennél a rendszámosnál le volt ragasztva az ablaka, mert egy másikon függönyös volt az eleje... Csak így tovább és kíváncsian várom a folytatást... Lacika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119855 | 2011. május 5. 13:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ideje lelepleznem a következő vagyis már épülő munkám. Mercedes Benz 1626 Ackermann Fruehauf GLZ III. Rendszámát tekintve YG-21-74. Ebből a típusból 8 szerelvénye volt a Hungarocamionnak. Egy mindenképp kellett a polcra. :D Az alapja a Revell tűzoltó kitje volt, de senkinek nem ajánlom, mert elkeserítő az egész. Hiányos, pontatlan, vetemedett, nagyon sok munka van vele mire elfogadhatóan néz ki. Én is csak az alvázat, a hátső tengelyt, a fülkét és a motort használtam fel, de a motor is helytelen mert soros 4 hengeres. De a sok hiba ami az eredeti kitben volt elvette a kedvem, és amugy sem lesz látható mert a fülke fixen van, mivel a homlokfal spolierek miatt nem lehet billenteni. A gépes kocsi lassan elkészül, de a pótkocsi lesz a munkásabb a különleges vonószerkezet és a full szkreccs munka miatt. Képek... Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119854 | 2011. május 5. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi! Hajrá hajrá! A képekkel meg ne fukarkodj, úgy is kell majd nekem is szabni mocit :D Kettőt is. ;) Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119853 | 2011. május 5. 11:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Berci Bácsi! Tévedsz, mert az enyém már vol nálatok, még az első versenyen a rendőr laktanyában. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 119851 | 2011. május 5. 10:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hajrá Csabi, Miskolcon még ilyet nem láttak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RUSSELL | Adatlap | 119850 | 2011. május 5. 10:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves laco! A felhasznált anyagokat és az abból kihozott munkát csak DÍCSÉRNI tudom! Nekem iszonyatosan tetszik! Persze, hogy ma már másképp csinálnád, de szerintem ez a makett így van rendben, ahogy van! Üdvözlettel: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 119849 | 2011. május 5. 07:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 119848 | 2011. május 4. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laco! Majd az unokatesód elérhetőségét valahogy eljutatthatnád nekem. Akár a telefonszámát emailben: roland@kamiontali.hu Köszi! Roland | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119847 | 2011. május 4. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Én 1 mm-es sztirolból készítettem mindig U profilt váznak, bár az utóbbi időben már szimplán kényelmi okoból eleve U profilból szoktam készíteni a váztoldásokat, vagy vázat. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laco | Adatlap | 119846 | 2011. május 4. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még valami..Az eredeti pótkocsin lévő hátsó aláfutásgátló később lett kicserélve,a maketten még arégi van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laco | Adatlap | 119845 | 2011. május 4. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi az észrevételeket!A kipufogót ki szoktam festeni.A spojlernek más baja is van,egy kicsit hullámos.Az biztos,hogy cd-s dobozból többé nem csinálok semmit,rendkívül rideg és törékeny.A darunál-unokatesóm kérésére-a működőképesség és a valódi hossz volt a kérés-ez sikerült.A következő daruhoz már beszereztem a szükséges plastruct kiegészítőket,"hidraulikacsöveket",matricapapírt,az már sokkal élethűbb lesz.Egy kérdésem volna,alvázhoz elég a 0,7mm-es lemez,vagy inkább 1mm-es kell? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 119844 | 2011. május 4. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem is rendben a szerkezet, igen szép munkát végeztél az adott alapanyagból, a hibákat pedig már leírták a többiek. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 119843 | 2011. május 4. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laco! Szerintem is korrekt lett a végeredmény, látva a felhasznált anyagok mivoltát pedig csak érdekesebb a gépezet. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 119842 | 2011. május 4. 14:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laco! Szép és igényes munka, egész jó lett! :) Nekem is lenne pár apró észrevételem, ami inkább építőjellegű lenne: - a spoiler nekem is hosszúnak tűnik egy kicsit, bár nem tudom, hogy utólag lehetne-e még rajta módosítani... - a kipufogócső belsejét én kifesteném még matt feketével, úgy egy kicsit életszerűbb lenne... - esetleg a darura tennék még pár kábelt, csak a teljesség kedvéért. Amugy szépen kivitelezett daru szinte a semmiből... :D Mindent összevetve szerintem egy egészen szépen kivitelezett alkotás lett... :) Lacika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laco | Adatlap | 119841 | 2011. május 4. 14:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Íme az eredeti 1:1-ben: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laco | Adatlap | 119840 | 2011. május 4. 14:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello,a szerelvény tényleg a bágyogszováti Balázs tüzépé.Az unokatesóm a sofőrje,őneki csináltam a makettet is.Szerintem telefonon hívd fel őket,biztos segítenek.A makettet 2007-2008 közt készítettem,amikor még nem hallottam a plastruct és evergreen kiegészítőkről.A makett a motor,fülke,kerekek kivételével szkreccs.A darut és a platót cd-s dobozból csináltam,az alvázat 4mm-es műanyagból.A fülke egy bontott többször festett man f 2000.Ma már teljesen másképp csinálnám,pl a matricázást is holi papírra,alvázat,felépítményt plastructból.Jövőbeli terveim közt szerepel még egy darus autó,de ez már részletesebben,szebben kidolgozva.Íme néhány kép : |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |