/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
erosimre 120288 2011. július 24. 19:44
Válasz erre
Szia Gabi!

Alapvetően nem szeretem a csőrösöket de ezt meg lehetne mutatni a MAN embereinek!
Szép lesz!

Üdv.:Imi
Gabi 120287 2011. július 24. 19:40
Válasz erre
aIMG_1203
aIMG_1203
aIMG_1206
aIMG_1206
aIMG_1211
aIMG_1211
aIMG_1213
aIMG_1213
aIMG_1215
aIMG_1215
aIMG_1217
aIMG_1217
aIMG_1224
aIMG_1224

Sziasztok!

Egy kis haladás nálam is a csőrős TGA fronton. Kész a beltér, festés, de azért még lesz vele meló.

Gabi
Gabi 120286 2011. július 24. 19:38
Válasz erre
Szia!
Sajnos nem találtam semmi alkatrészt neked a keresettekből.
Gabi
Mpower 120285 2011. július 23. 21:39
Válasz erre
Furcsa dolgok folynak Erdélyben:) 200 óra nekem egy italeri makett, nem túl szép összerakásához is kevés...
gyorgyb 120284 2011. július 23. 20:24
Válasz erre
Szia

Igen képekek alapján dolgozom...mivel itt Erdélyben ilyen tipusu autok nincsenek vagy lehet én nem láttam.Amugy ennek a modelnek az elkészitése nekem több mint 200 óra volt.

Üdv:gyorgybb
Sjoca69 120283 2011. július 23. 19:38
Válasz erre
Profi munka, gratulálok! Fából ilyesmit varázsolni? Döbbenetes.
Mpower 120282 2011. július 23. 18:55
Válasz erre
Remélem ezt most nem mondod komolyan, hogy pusztán egy kép alapján dolgoztál...
MemoLaci 120281 2011. július 23. 14:53
Válasz erre
Szia!

Eszméletlen mire vagy képes a fából kihozni! Kíváncsi lennék a sztirolból mit hoznál ki, mert szerintem az könnyebben megmunkálható. Így sem állnak korlátok előtted , hát akkor úgy :)

Üdv. Laci
gyorgyb 120280 2011. július 23. 12:53
Válasz erre
Kep
Kep
Kesz
Kesz

Sziasztok

Köszönöm a hozzászolásokat,a biztató szavakat.
Az az igazság,hogy én a SCANIAChoz nem értek én kaptam egy ismerősömtől egy képet és az után dolgoztam.
Ez lett a végeredmény.

Üdv:gyorgyb
Mpower 120279 2011. július 22. 22:34
Válasz erre
Az első az tiszta sor. A másodikat alátámasztja néhány kivétel:) Van 2 tengelyesről képem, ami rövid burkolatos, és 3 tg-s is, amin hosszú burkolat van, annak ellenére, hogy kifigyel alóla a légszűrő háza. Gondolom az évek során ezt mindenki a saját ízlésének, megfelelően alakítgatta, ez okozhatja a sokszínűséget. Viszont az adott kamionnak tényleg hosszú a túloldalán a burkolat. Ezt eddig nem figyeltem.
Gabi 120278 2011. július 22. 22:15
Válasz erre
Első kérdés.
Valóban abban a légszűrő szívócsőve volt, és ezt a variációt a platósoknál használták, ahol szorosan a fülkére rakták a platót. Sima helykihasználás miatt, az a pár centi is sokat jelenthet. Ezért más az oldalspoiler is, már amelyiken van, mert elég sok platósra csak a tetőspoiler volt jellemző, és az oldalt kihozott levegőszűrőház burkolva. Nyergesnél nagyon ritkán használták ezt a verziót, ott elfért simán a hátfalon.
Második kérdés.
Alapból ott is azt a fajtát használták, amit én felraktam, tehát végig vitték a fülke végéig. Ritkán előfordult az is amit te raktál fel, ez leginkább valami egyedi dolog miatt. A te képeden egy speckó angol gép van, ahol a kis hely miatt, amit elfoglal a tank, a levegőszűrő házát felrakták vízszintesen a fülke aljára, és így már nem fért volna ott a légterelő elem. Lehet, hogy a másik oldalán már ennek is végig ér. Normál esetben ez a légszűrőház függőlegesen volt az első sárvédő mögött. Szóval a végig engedett volt az elterjedtebb verzió.
Mpower 120277 2011. július 22. 21:57
Válasz erre
Use1
Use1

Aham, te győztél. Eddig ez még nem volt tiszta előttem. Ma is megérte felkelni. Szal most megnéztem, tényleg 3-as mindkettő, a nem streamline-hoz kell a topline:) A streamline-é meg van (azt fotóztam). Viszont a Streamline-ből 3 tg-st szeretnék csinálni.
Ha már így belemélyedtünk, még 2 részlet nem teljesen tiszta. Pl a második képeden a fülke mögötti spoiler mely modelleknél néz így ki, avagy mitől függ hogy ilyennel szerelték. Gondolok arra amiben a szívócső(?) nyílása is van. Olyan mintha ehhez hiányozna a többi spoiler. De a full-spoilereseket, teljesen más kinézetűvel szerelték.
A másik kérdőjel, a stremaline-hoz kapcsolódik: a fülke alján, oldalt levő burkolat némelyiknél végig ér a függőleges szélterelőig, (mint amiket beraktál pirosnál, és fehérnél is) és van az a fajta ami nem ér ki odáig. (az én képemen) Mi okozza a különbséget?
erosimre 120276 2011. július 22. 21:45
Válasz erre
Sziasztok!

GyorgyB!
Ez megint lenyűgöző amit műveltél! Szerintem aranyba kéne önteni a kezeidet!
Gratulálok!

Üdv.:Imi
Gabi 120275 2011. július 22. 21:25
Válasz erre
2-es sorozat, lapos tető
2-es sorozat, lapos tető
3-as sorozat, topline kivitel, magas tető
3-as sorozat, topline kivitel, magas tető
3-as sorozat, Streamline
3-as sorozat, Streamline
3-as Streamline-Topline
3-as Streamline-Topline

Csak a pontosság kedvéért. 2-es nem volt magas tetővel (legfeljebb, ha utólag házilag átépítették), azt csak a 3-as sorozatnál vezették be, akkor kezdték el a Topline név használatá. A 3-as sorozatban vezették be kicsit késöbb a Streamline változatot, ami a burkoltabb volt. A hátsó sárvédő ahhoz való amit keresel, azért kérdeztem így.
Megnézem majd őket.
Mpower 120274 2011. július 22. 21:04
Válasz erre
Magastető 2-eshez, többi a 3-ashoz. Megköszönném.
Gabi 120273 2011. július 22. 20:57
Válasz erre
Szia!

Ez mind a 143-as Streamline Scaniához kellene? Mert nem mindegy a hátsó sárvédő se (a képen úgy látom, hogy az), meg gyári ködlámpát az Italeri csak ahhoz ad. Hétvégén majd átnézem az alkatrészes dobozaimat, hogy mim van.

Gabi
Mpower 120272 2011. július 22. 20:27
Válasz erre
Ja kimaradt az 1 pár sárvédő hátra, ez 3-ashoz kellene.
Mpower 120271 2011. július 22. 20:25
Válasz erre
Scania cuccok 005
Scania cuccok 005
Scania cuccok 006
Scania cuccok 006

Ha valaki ingerenciát érezne rá, van 16 felnire való műanyag gumim. Cserébe viszont, meg úgy egyáltalán is (tehát fizetnék is érte), nagyon keresek, 2-es / 3-as Scania-hoz magas tetőt, külsőt, és belsőt is, valamint az első ajtó előtti szélterelőket, valamint 1-1 lámpa burát, tompítotthoz, és ködöshöz is (tehát azokat amik a 2. képen vannak). Nagyon köszi!
Gaben 120270 2011. július 22. 16:44
Válasz erre
Jarmuvek-Eurocombi
Jarmuvek-Eurocombi
Jrmvek-Eurocombi_2
Jrmvek-Eurocombi_2

Ez igen. Ez már méretes. de szép lenne 1/24-ben.
laco 120269 2011. július 22. 15:59
Válasz erre
Hello,Ausztriából a Modelltruck&Parts boltból lehet rendelni 10 euróért.Én holnap küldöm el a rendelést.
rolikacsa 120268 2011. július 21. 19:49
Válasz erre
100_3552
100_3552
100_3555
100_3555

Szia bugdács!

Én így oldottam meg.A gyári pántokat levágtam és reszeltem ki belőle annyit a keretből hogy egy tű meg a ráhúzott kis csövecske beleférjen.Majd az ajtót hozzá ragasztottam az egészhez.Egésznek a titka a jó pozicionálás mert ha ez nem jó akkor egymásra csukódnak az ajtók.Remélem nagyjából érhető amit vakerálni akartam.

Roli
péNyolc 120267 2011. július 21. 18:27
Válasz erre
Sziasztok!
Sasold meg a pölö a legújabb Volvo VN szériát: www.volvotrucks.com/trucks/na/en-us/Pages/BAHome.aspx
Ott vigyorog az FH fülke (belső kialakításban is), mint kabinalap... Amerika sem adja meg a módját, csak tágabb méretekkel dolgozhat. Ha megnézed a városi terítő autóikat... bűn randák.
bugdács 120266 2011. július 21. 17:58
Válasz erre
Sziasztok,

Már közel 2 éve olvasom folyamatosan a fórumot, és építek
maketteket. Most egy kamion van építés alatt, aminek a
vontatmánya jelentős átalakításon megy keresztül.
Ehhez kapcsolódóan szeretnék tőletek segítséget kérni.

Szeretném nyithatóra megcsinálni a vontatmány hátsó ajtaját lehetőleg
270 fok nyithatósággal. Azonban nincs ötletem, hogy hogyan lehet ezt
kivitelezni.

Tudnátok ebben segíten (lehet e kapni fotómaratott pántokat, miből lehet
saját kézzel megcsinálni...stb.)?

Előre is köszönöm a segítséget.

ÜDv:

marci
Gabi 120265 2011. július 21. 10:42
Válasz erre
Szia!
Az esztétika (vagy annak hiánya) szintén egy racionális ok miatt van. Amerikában (és itt szigorúan az USA-ra és Kanadára gondolva) alapvetően csőrős kamionokat használnak, ilyeneket terveznek. Az európai tulajdonú (pl Scania, Volvo) csőrős kamionok a kis európai piac mellett leginkább a dél-amerikai piacon ( főleg Brazília) volt és van jelen, nem annyira északon. Ott azért nincsenek annyira nagy elvárások, fontosabb a költség oldal. Természetesen a költség oldal nagyon fontos európában is, ezért építették úgy a csőröseket, hogy amit csak lehetett átvettek a normál fülkés változatokból, konkrétan az egész fülkét, csak egy csőrt ragasztottak hozzá. A legyártott kis mennyiségek miatt valószínűleg ez volt a legolcsóbb megoldás, de még ez is gazdaságtalan. Szerintem kb, ebben keresendő, hogy az esztétikát valamennyire fel kellett áldozni a gazdaságosság oltárán.
Amennyire tudom a Scania brazíliai gyárában még most is gyárt csőrösöket.
Gabi
Mpower 120264 2011. július 21. 08:43
Válasz erre
Van logikám Kusti, éppen ezért nem értettem, hogy akkor minek erőltetni a csőröst, amikor úgyis csinálják a normált. Ami ugyebár még jobban elfordul egy körforgalomban. Lényegében a Gabi válaszára vártam, mint valós problémára (a méretkorlátozás), csak ezen csodálkoztam, hogy hogy húzták eddig a gyártást. Mert más országokban sem nagyon láttam csőrösöket, gondoltam biztos amcsi piacon erőlködnek velük, de akkor oda megint csak mindegy lenne a méret, lehetne esztétikusat is gyártani. Bár ebbe a gondolatomba mindig belebukok, amikor a jelenleg gyártott autók nagy részére tekintek. Lehetne esztétikusat is ... :)
Gabi 120263 2011. július 21. 08:08
Válasz erre
Szia!
A válasz nagyon egyszerű, a méretkorlátozások. Európában sokkal szigorúbbak a hosszúsági méretkorlátozások, ezért nincs is szinte csőrős kamion. Útvonal engedély nélkül csak tartály, vagy billenős pótot tud húzni, egy sima ponyvást vagy hűtőt már nem. Jelen helyzetben szériában már egyik európai gyár sem gyárt csőrős kamiont (még a Scania húzta legtovább), mert annyira kicsi rá a kereslet, amik vannak azok a gyártók amerikai vagy ausztrál üzemeiből jönnek át.
Tehát nem azon múlik, hogy nem tudnának olyanokat gyártani, hanem az eddigi típusokkal megpróbáltak beleférni némely pótkocsival a hosszúsági szabályokba, és ezért kompromisszumokat kellett kötni, de rájöttek, hogy még így sem éri meg.
Gabi
Kusti 120262 2011. július 21. 00:00
Válasz erre
Kicsit belegondolsz és rájössz. Ha beledöngetsz egy körforgalomba egy amerikai meg egy európai csörössel is akkor rájössz hogy miért nem legelől vagy az a tengely. De ez puszta logika...
Mpower 120261 2011. július 20. 23:38
Válasz erre
Biztos nagy ellentábort piszkálok meg ezzel, de valahogy nem megy az európaiaknak ez a csőrös kamion gyártás (ismételném: szerintem). Valahogy kompaktban akarják megcsinálni, de nem tudom miért. Ha rövidet akarnak, akkor minek a csőrös? A Scaniának az ajtó eleje, a kerék fölött van, a Volvo-nak is ki van vágva egy darab a sarkából. Az ámerikások legalább megadják a módját. Első tengely, félórás hatásszünet... aztán ajtó.
Gabi 120260 2011. július 20. 21:19
Válasz erre
Szia!

Én is gratulálok Neked, ismét nagyon szépet sikerült alkotnod!

Gabi
anol 120259 2011. július 20. 20:36
Válasz erre
Köszönjük György nagyon nagyot alkottál!

Rolikacsa: Vas megyében ezek már 1x 2x jártak szép nagy karaván volt!
anol 120258 2011. július 20. 20:34
Válasz erre
Köszönjük György nagyon nagyot alkottál!

Rolikacsa: Vas megyében ezek már 1x 2x jártak szép nagy karaván volt!
rolikacsa 120257 2011. július 20. 20:00
Válasz erre
DSCF3821
DSCF3821
DSCF3822
DSCF3822
DSCF3825
DSCF3825
DSCF3828
DSCF3828
DSCF3835
DSCF3835
DSCF3838
DSCF3838
DSCF3839
DSCF3839
DSCF3842
DSCF3842
DSCF3859
DSCF3859
DSCF3863
DSCF3863
DSCF3865
DSCF3865
DSCF3866
DSCF3866
DSCF3869
DSCF3869

Mai fotó termés.
rolikacsa 120256 2011. július 20. 19:57
Válasz erre
Szia Gyorgyb!

Nagy gratuláció.Ahogy látom a szálka nem szalad a kezedbe mesterien bánsz a fával.

Roli
zsorzsy 120255 2011. július 20. 19:02
Válasz erre
Szia Gyorgyb!

Neked szállka ment az agyadba!DDD
Mesteri amit müvelsz a fával,csak ámulok és bámulok!
Fogad gratuláciomat,és remélem még sok meglepit tartogatsz számunkra!

Tisztelettel zsorzsy!
péNyolc 120254 2011. július 20. 18:54
Válasz erre
Szia!

Hódolat... bár ahogyan a fával dolgozol, a hódoknak esélyük sincs. :-)
Kusti 120253 2011. július 20. 18:40
Válasz erre
Szia Gyorgyb!

Na ez az ami előtt mindenki fejet hajthat. Mindig újra és újra meg tudsz lepni mindenkit, de nem csak hogy meglepni az állunk pottyan a földre azt látva amit a fával képes vagy véghez vinni. Csak ámulok és bámulok!

Gratulálok!
Kusti
Mpower 120252 2011. július 20. 17:50
Válasz erre
Ez azért már nagyon beteg. Jelentősen javul a kidolgozottság a korábbi modellekhez képest. A kis képeken, hirtelen ránézve, azt hittem egy italeri makettet fogok látni, de megint meglepődtem, hogy fával van dolgom. Nem tudom elképzelni milyen technológiával lehet ezt kifaragni, és mennyi időbe kerül...
(kis hiba: intercooleres-nek van feltüntetve, de lapos az eleje. Gabival az előző oldalon tárgyaltuk ki)
kishugo 120251 2011. július 20. 17:31
Válasz erre
Mercedes_Benz_Super_Truck_2448L
Mercedes_Benz_Super_Truck_2448L

Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban hogy beszerezhessek egy mercedes benz 2448 as típust.
gyorgyb 120250 2011. július 20. 16:50
Válasz erre
....
....
........
........
.........
.........
.......
.......
............
............
............
............
...........
...........

Sziatok

Elkészültem nagy nehezen egy ujabb kamionnal.
pulcsi 120249 2011. július 19. 15:28
Válasz erre
Szia!
Azért kérdeztem,mert a tiednek ellehet forditani a kormányát az enyém meg fix mivel elöl hajt.Az enyém is tegnap jött meg vadi uj még nem tologatták csak ésn mikor kivettem a dobozból.
Pulcsi
Kusti 120248 2011. július 19. 15:07
Válasz erre
Szia Karcsi!
Az enyém is Anker-Piko gyártmány, csak az ugye ,,szivar" BArkas, nem platós. Tegnap jött meg, azonnal szét is szedtem, majd újjá születik. :D
Kusti
pulcsi 120247 2011. július 18. 19:01
Válasz erre
Ha valakit érdekel.
retronom.hu/node/13204
pulcsi 120246 2011. július 18. 18:45
Válasz erre
Szia!
Az enyém piko a Tied milyen gyártmány?Most ezt ütöttem le.
Pulcsi
www.vatera.hu//skoda_1203_1467429541.html
Mpower 120245 2011. július 17. 22:33
Válasz erre
Már én is gondoltam rá, hogy felveszek egy segédet a csiszolásra.
MemoLaci 120244 2011. július 17. 18:07
Válasz erre
P1020498
P1020498
P1020500
P1020500
P1020503
P1020503
P1020506
P1020506
P1020528
P1020528
P1020529
P1020529
P1020530
P1020530
P1020533
P1020533
P1020534
P1020534

Sziasztok!

Haladtam egy kicsit a konténerpóttal... csak ne kellene ennyit csiszolni :)

Laci
Mpower 120243 2011. július 17. 15:16
Válasz erre
kamzifelni
kamzifelni

Ezt a felnit gyártja valaki?
Jakesz 120242 2011. július 17. 11:21
Válasz erre
DSCF2702
DSCF2702
DSCF2704
DSCF2704
DSCF2706
DSCF2706
DSCF2718
DSCF2718
DSCF2738
DSCF2738
DSCF2744
DSCF2744
DSCF2749
DSCF2749
DSCF2753
DSCF2753
DSCF2758
DSCF2758
DSCF2761
DSCF2761
DSCF2763
DSCF2763
DSCF2765
DSCF2765
DSCF2768
DSCF2768

Ennyi képet tudtam készíteni nektek.
Jakesz 120241 2011. július 17. 11:10
Válasz erre
DSCF2623
DSCF2623
DSCF2625
DSCF2625
DSCF2626
DSCF2626
DSCF2628
DSCF2628
DSCF2629
DSCF2629
DSCF2630
DSCF2630
DSCF2632
DSCF2632
DSCF2641
DSCF2641
DSCF2644
DSCF2644
DSCF2663
DSCF2663
DSCF2675
DSCF2675
DSCF2677
DSCF2677
DSCF2678
DSCF2678
DSCF2679
DSCF2679
DSCF2682
DSCF2682
DSCF2691
DSCF2691

remélem nem unjátok még?
Jakesz 120240 2011. július 17. 10:49
Válasz erre
DSCF2591
DSCF2591
DSCF2593
DSCF2593
DSCF2594
DSCF2594
DSCF2595
DSCF2595
DSCF2596
DSCF2596
DSCF2597
DSCF2597
DSCF2598
DSCF2598
DSCF2599
DSCF2599
DSCF2601
DSCF2601
DSCF2607
DSCF2607
DSCF2610
DSCF2610
DSCF2611
DSCF2611
DSCF2612
DSCF2612
DSCF2616
DSCF2616
DSCF2619
DSCF2619
DSCF2620
DSCF2620
DSCF2622
DSCF2622
DSCF2624
DSCF2624
DSCF2627
DSCF2627

és a többi kép
Jakesz 120239 2011. július 17. 10:35
Válasz erre
DSCF2566
DSCF2566
DSCF2567
DSCF2567
DSCF2569
DSCF2569
DSCF2570
DSCF2570
DSCF2571
DSCF2571
DSCF2572
DSCF2572
DSCF2576
DSCF2576
DSCF2577
DSCF2577
DSCF2578
DSCF2578
DSCF2580
DSCF2580
DSCF2581
DSCF2581
DSCF2584
DSCF2584
DSCF2585
DSCF2585
DSCF2586
DSCF2586
DSCF2588
DSCF2588
DSCF2587
DSCF2587
DSCF2590
DSCF2590

Én pedig ezeket a képeket készítettem tegnap a szegedi kamionos találkozón.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.