| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Kusti | Adatlap | 120326 | 2011. augusztus 8. 08:00 | ![]() | |||||||||||||
| sziklakks | Adatlap | 120325 | 2011. augusztus 7. 22:23 | ![]() | |||||||||||||
|
Hú de babás!(térden hajbókoló szmájli, három):) | |||||||||||||||||
| silent8 | Adatlap | 120324 | 2011. augusztus 7. 22:13 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, honnan tudnék versenykamion makettet szerezni? Mert a neten néztem a boltok listáját, de azokban nem találtam. Üdv. silent8 | |||||||||||||||||
| Z63 | Adatlap | 120323 | 2011. augusztus 7. 21:33 | ![]() | |||||||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 120322 | 2011. augusztus 7. 21:15 | ![]() | |||||||||||||
|
Kedves Főnök! Egy kifinomult és kidolgozott,ízlésesen elkészített jármű. Ez egy márka.Ez a típus megérdemli ezt a kinézetet. Kitűnő! Üdv.Talpi | |||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120321 | 2011. augusztus 7. 20:42 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! Köszi szépen! Mpower, van fenn német fórumon, de van amelyikre majd csak akkor rakom fel, ha készen lesz. Wettringer már eléggé felhígult pl, sok német kamionos se foglalkozik vele igazán. Modell Lasteren van fenn, meg Klausnál, de az ő fóruma eléggé áll az utóbbi hónapokban. Gabi | |||||||||||||||||
| Tomek | Adatlap | 120320 | 2011. augusztus 7. 16:18 | ![]() | |||||||||||||
|
Gratulálok szép darab! | |||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120319 | 2011. augusztus 7. 15:26 | ![]() | |||||||||||||
|
Elég pofás, és nem utolsó sorban különleges darab lett/lesz. A mostani sok apróságtól lett igazán látványos. Külföldi fórumra felraktad? Kíváncsi vagyok az ottani véleményekre. | |||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120318 | 2011. augusztus 7. 14:47 | ![]() | |||||||||||||
| csetuka | Adatlap | 120317 | 2011. augusztus 7. 10:30 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! Keresek Scania R szériás lökhárítót, homlokfalat, akár bontott is lehet. Cserébe tudok adni 4-es lökhárítót, homlokfalat, vagy kifizetem. Minden megoldás érdekel. Elérhetőségeim az adatlapomon. csetuka | |||||||||||||||||
| pulcsi | Adatlap | 120316 | 2011. augusztus 5. 17:59 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia! Köszi a felajánlást de csak a revell féle jó. Pulcsi | |||||||||||||||||
| MemoLaci | Adatlap | 120315 | 2011. augusztus 5. 15:51 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia Pulcsi! Az Italeri Pegasus Schmitz komplett matrica nem lenne jó? Üdv: Laci | |||||||||||||||||
| pulcsi | Adatlap | 120314 | 2011. augusztus 4. 22:49 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! Valakinek nincs meg véletlenül a REVELL SCHMITZ CURTAINSIDE TRAILER "SCHMITZ" féle komplett matricája. Pulcsi | |||||||||||||||||
| rolikacsa | Adatlap | 120313 | 2011. augusztus 4. 21:49 | ![]() | |||||||||||||
| jetko | Adatlap | 120312 | 2011. augusztus 4. 21:15 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok. khe2, Mpower Le kéne irnotok hogy konkrétan melyik matricára gondoltok. Akkor tudok talán segiteni. Mert elég sok matricám van elfekvőben. Küldjetek e-mailt melyik kell és telefonszámot hogy megbeszéljük a részleteket. komjati.tamas@citromail.hu Üdv: Jetkó | |||||||||||||||||
| Tomek | Adatlap | 120311 | 2011. augusztus 4. 09:35 | ![]() | |||||||||||||
| anol | Adatlap | 120310 | 2011. augusztus 4. 09:11 | ![]() | |||||||||||||
|
Emberek mindeki elment a tengerpartra? Nagyon nagy a lapítás.. | |||||||||||||||||
| Tomek | Adatlap | 120309 | 2011. augusztus 2. 18:06 | ![]() | |||||||||||||
|
Üdvözlet! Valakit nem érdekel egy 29 éves peterbilt 359 es makett kamion? Ha kell róla több infó vagy érdekel a kamion írj e-mail-t Elérhetőség: tomek94@citromail.hu | |||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120308 | 2011. augusztus 2. 16:14 | ![]() | |||||||||||||
|
Na ezekből nekem is kellene egy szett, ha valaki tudna nyomtatni. | |||||||||||||||||
| khe2 | Adatlap | 120307 | 2011. augusztus 2. 13:37 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok Érdeklődnék, hogy esetleg van e valakinek SCANIA 142 és 143 -ashoz beltéri és kültéri matricája (tachográf, műszerfal, típusjel, scania logo)? Bármi érdekel nyomtatott és gyári is jó, megvételre vagy cserére. E-mail: piktomi@gmail.com Üdv.: Tomi | |||||||||||||||||
| pulcsi | Adatlap | 120306 | 2011. augusztus 1. 22:28 | ![]() | |||||||||||||
pár kép sajnos kicsi méretüek. Pulcsi | |||||||||||||||||
| pulcsi | Adatlap | 120303 | 2011. augusztus 1. 16:37 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia! Első megvan jobbkormányosra átalakitva,munarist oda adtad már igy csak a csillagos maradt.Ha nem kell üzleteljünk. Pulcsi | |||||||||||||||||
| rolikacsa | Adatlap | 120302 | 2011. augusztus 1. 07:57 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia! Nekem van it3840 es volvoé Spaycan Power matricás ha érdekel.Azt hiszem van még egy munaris valahol illetve a 735 is van ha jól emlékszem. Üdv Roli | |||||||||||||||||
| bucsika | Adatlap | 120301 | 2011. augusztus 1. 07:02 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok. Nekem van az italeri 735 volvohoz a csillagos matrica. Ha érdekel az elérhetőségem:bucsi84@freemail.hu Üdv bucsika | |||||||||||||||||
| pulcsi | Adatlap | 120300 | 2011. július 31. 20:33 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! Kockalámpás Volvo FH12-16-hoz nincs valakinek elfekvőben gyári matricája.Külső felületre való érdekelne. Pulcsi | |||||||||||||||||
| Lecsó | Adatlap | 120299 | 2011. július 29. 18:41 | ![]() | |||||||||||||
|
Jobban tetszene originál állapotban, mert saját elképzelésem van az összerakás szempontjából. Lecsó | |||||||||||||||||
| pulcsi | Adatlap | 120298 | 2011. július 29. 17:15 | ![]() | |||||||||||||
| Lecsó | Adatlap | 120297 | 2011. július 29. 16:46 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia Mindenki! Szükségem lenne az ITALERI 738-AS FREIGHTLINER FLD 120-asra. Ki tud nekem ebbe segíteni? | |||||||||||||||||
| Lecsó | Adatlap | 120296 | 2011. július 29. 16:44 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia Mindenki! Szükségem lenne az ITALERI 738-AS FREIGHTLINER FLD 120-asra. Ki tud nekem ebbe segíteni? | |||||||||||||||||
| rpsmith | Adatlap | 120295 | 2011. július 27. 21:00 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia robi! Elég egyszerű a kérdésedre a válasz: Nálam! Keress meg privátban. rpsmith@freemail.hu 20/397-07-35 | |||||||||||||||||
| robi | Adatlap | 120294 | 2011. július 27. 19:30 | ![]() | |||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120293 | 2011. július 26. 17:39 | ![]() | |||||||||||||
|
Köszönöm Berci Bácsi! | |||||||||||||||||
| Bebá | Adatlap | 120292 | 2011. július 26. 11:01 | ![]() | |||||||||||||
|
Nagyon jók a kilátások a végére. Igen csak a kedvemre való traktor, a motorház tető nagyon emlékeztet az egykori Magirus-ra. Gratulálok már most Gabi. | |||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120291 | 2011. július 25. 23:18 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! Köszönöm! Patrik, az egy plüssös anyag, nem festve van. Gabi | |||||||||||||||||
| gpatrik | Adatlap | 120290 | 2011. július 24. 23:09 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia Gabi! A belsejében az ágy és középen a szőnyeg, az valamiféle anyag, vagy csak festve van? :) Üdv.: GPatrik | |||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120289 | 2011. július 24. 21:27 | ![]() | |||||||||||||
|
Végtelenül szomorú vagyok! Viszont lehet megoldódik a gondok fele. Legrosszabb esetben másoltatnék, csak az annyiba kerülne, mint ha veszek egy másik komplett makettet. Na hátha majd valaki még... MAN: Ez elég mutatós lesz. (bár ez az én személyes problémám, de a csőrösök, dupla hajtott tengellyel tetszenek, tudod, olyan ámerikás módra). Ami ebben jobban tetszik, mint a másik épülő csőrösnél - valaki belinkelte a múltkor - hogy nincs meg az ajtó résének nyoma az első lökösnél, a lámpa mögött. De pofás lett az orr formája is. Elég hihető lesz. | |||||||||||||||||
| erosimre | Adatlap | 120288 | 2011. július 24. 19:44 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia Gabi! Alapvetően nem szeretem a csőrösöket de ezt meg lehetne mutatni a MAN embereinek! Szép lesz! Üdv.:Imi | |||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120287 | 2011. július 24. 19:40 | ![]() | |||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120286 | 2011. július 24. 19:38 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia! Sajnos nem találtam semmi alkatrészt neked a keresettekből. Gabi | |||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120285 | 2011. július 23. 21:39 | ![]() | |||||||||||||
|
Furcsa dolgok folynak Erdélyben:) 200 óra nekem egy italeri makett, nem túl szép összerakásához is kevés... | |||||||||||||||||
| gyorgyb | Adatlap | 120284 | 2011. július 23. 20:24 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia Igen képekek alapján dolgozom...mivel itt Erdélyben ilyen tipusu autok nincsenek vagy lehet én nem láttam.Amugy ennek a modelnek az elkészitése nekem több mint 200 óra volt. Üdv:gyorgybb | |||||||||||||||||
| Sjoca69 | Adatlap | 120283 | 2011. július 23. 19:38 | ![]() | |||||||||||||
|
Profi munka, gratulálok! Fából ilyesmit varázsolni? Döbbenetes. | |||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120282 | 2011. július 23. 18:55 | ![]() | |||||||||||||
|
Remélem ezt most nem mondod komolyan, hogy pusztán egy kép alapján dolgoztál... | |||||||||||||||||
| MemoLaci | Adatlap | 120281 | 2011. július 23. 14:53 | ![]() | |||||||||||||
|
Szia! Eszméletlen mire vagy képes a fából kihozni! Kíváncsi lennék a sztirolból mit hoznál ki, mert szerintem az könnyebben megmunkálható. Így sem állnak korlátok előtted , hát akkor úgy :) Üdv. Laci | |||||||||||||||||
| gyorgyb | Adatlap | 120280 | 2011. július 23. 12:53 | ![]() | |||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120279 | 2011. július 22. 22:34 | ![]() | |||||||||||||
|
Az első az tiszta sor. A másodikat alátámasztja néhány kivétel:) Van 2 tengelyesről képem, ami rövid burkolatos, és 3 tg-s is, amin hosszú burkolat van, annak ellenére, hogy kifigyel alóla a légszűrő háza. Gondolom az évek során ezt mindenki a saját ízlésének, megfelelően alakítgatta, ez okozhatja a sokszínűséget. Viszont az adott kamionnak tényleg hosszú a túloldalán a burkolat. Ezt eddig nem figyeltem. | |||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120278 | 2011. július 22. 22:15 | ![]() | |||||||||||||
|
Első kérdés. Valóban abban a légszűrő szívócsőve volt, és ezt a variációt a platósoknál használták, ahol szorosan a fülkére rakták a platót. Sima helykihasználás miatt, az a pár centi is sokat jelenthet. Ezért más az oldalspoiler is, már amelyiken van, mert elég sok platósra csak a tetőspoiler volt jellemző, és az oldalt kihozott levegőszűrőház burkolva. Nyergesnél nagyon ritkán használták ezt a verziót, ott elfért simán a hátfalon. Második kérdés. Alapból ott is azt a fajtát használták, amit én felraktam, tehát végig vitték a fülke végéig. Ritkán előfordult az is amit te raktál fel, ez leginkább valami egyedi dolog miatt. A te képeden egy speckó angol gép van, ahol a kis hely miatt, amit elfoglal a tank, a levegőszűrő házát felrakták vízszintesen a fülke aljára, és így már nem fért volna ott a légterelő elem. Lehet, hogy a másik oldalán már ennek is végig ér. Normál esetben ez a légszűrőház függőlegesen volt az első sárvédő mögött. Szóval a végig engedett volt az elterjedtebb verzió. | |||||||||||||||||
| Mpower | Adatlap | 120277 | 2011. július 22. 21:57 | ![]() | |||||||||||||
|
Aham, te győztél. Eddig ez még nem volt tiszta előttem. Ma is megérte felkelni. Szal most megnéztem, tényleg 3-as mindkettő, a nem streamline-hoz kell a topline:) A streamline-é meg van (azt fotóztam). Viszont a Streamline-ből 3 tg-st szeretnék csinálni. Ha már így belemélyedtünk, még 2 részlet nem teljesen tiszta. Pl a második képeden a fülke mögötti spoiler mely modelleknél néz így ki, avagy mitől függ hogy ilyennel szerelték. Gondolok arra amiben a szívócső(?) nyílása is van. Olyan mintha ehhez hiányozna a többi spoiler. De a full-spoilereseket, teljesen más kinézetűvel szerelték. A másik kérdőjel, a stremaline-hoz kapcsolódik: a fülke alján, oldalt levő burkolat némelyiknél végig ér a függőleges szélterelőig, (mint amiket beraktál pirosnál, és fehérnél is) és van az a fajta ami nem ér ki odáig. (az én képemen) Mi okozza a különbséget? | |||||||||||||||||
| erosimre | Adatlap | 120276 | 2011. július 22. 21:45 | ![]() | |||||||||||||
|
Sziasztok! GyorgyB! Ez megint lenyűgöző amit műveltél! Szerintem aranyba kéne önteni a kezeidet! Gratulálok! Üdv.:Imi | |||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 120275 | 2011. július 22. 21:25 | ![]() | |||||||||||||
Csak a pontosság kedvéért. 2-es nem volt magas tetővel (legfeljebb, ha utólag házilag átépítették), azt csak a 3-as sorozatnál vezették be, akkor kezdték el a Topline név használatá. A 3-as sorozatban vezették be kicsit késöbb a Streamline változatot, ami a burkoltabb volt. A hátsó sárvédő ahhoz való amit keresel, azért kérdeztem így. Megnézem majd őket. | |||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nagyon szép lesz a végére. Igy összébb rakva már nekem is jobban tettszik mint a múltkor. Szép lesz ez a kamionod is, jövőre megint tátva maradnak az arcok ha a magyar gyerekek ellátogatnak Belgiumba. :D
Üdv!
Kusti