<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
xcraft | Adatlap | 122570 | 2006. november 13. 19:29 | ||
MrChef | Adatlap | 122569 | 2006. november 13. 13:25 | ||
Bots, akkor a 20% áfával együtt kb. 25.000 Ft. | |||||
MrChef | Adatlap | 122568 | 2006. november 13. 13:24 | ||
A vám valami 30.000 Ft-ig nem gond (de vannak itt kollégák, akik pontosan tudják), viszont áfát kéne rájuk fizetni. Azért elgondolkodtató, hogy egy új Iwata kompresszor 50 Dollár (sealed = lepecsételt; igaz van, aki 100 Dollárért adja), a Magyarországra való szállítás meghát ugye kb. 50 Dollár. 100 Dollárért van egy ilyen cuccod. Ha esetleg elromlik, akkor meg nem hiszem, hogy nagy ördöngősség lenne megjavítania egy szakinak. Az Airline-os pasi azt mondta, hogy 2-3 hét múlva lesz kompresszoruk, 38.500 Ft-ért, most csak ez az egy típus. Már nem azért, de ilyen "hatalmas" reklámmal is eléldegélnek...minden cég erre áhitozik. A végén még mi teszünk nekik szívességet. | |||||
FlamerGAS | Adatlap | 122567 | 2006. november 13. 13:14 | ||
ezekkel szeriontem az a baj, hogy már nem csusznának át a vámon, azért egy kompi nem két deka, nehezebbek mint egy makett :( Airline kompi menyi lesz, nem mondta? mármint sorban lehet akkor rendelni innentöl tőlük? mert akkor nekem is kéne majd egy, mert máre régen szemezek velük, én még nyár végén beszéltem az emberrel, ö azt mondta hogy ezek leginkább téli elfoglaltságok, hogy kompikat gyártanak... de itt a tél :D | |||||
MrChef | Adatlap | 122566 | 2006. november 13. 12:58 | ||
Itt viszont egy halom kompi található, néhány elég olcsó, és megbízható vevőtől: crafts.search.ebay.com/compressor_Airbrushing_W0QQsacatZ134554 Mi a véleményetek? | |||||
MrChef | Adatlap | 122565 | 2006. november 13. 11:45 | ||
Sikerült elérnem az Airline-t: 2-3 hét múlva lesz kompresszoruk. Csak egy típus lesz, 38.500 Ft-ért. (már amit értettem abból, amit a pasi mondott, mert nagyon rossz volt a vonal, illetve motyogott:-) | |||||
MrChef | Adatlap | 122564 | 2006. november 12. 20:09 | ||
Hűha, hát ez komolyan hangzik. Akkor azt hiszem, kicserélem a kompit (mivel a többi kütyü teljesen rendben van rajta). Köszi a segítséget! | |||||
kokomo71 | Adatlap | 122563 | 2006. november 12. 18:40 | ||
MrChef! Azokat a kompikat amiket beszereztem úgy termeltem ki, hogy a kapcsolódobozka is rajta maradt. Igaz hogy az elektromos be és átkötéshez kell egy kis ismeret. A motor felfogatása az alapra szerintem ugyanaz. Nem hiszem hogy érdemes javíttatni a kompit. Még kezdő koromban egyet leégettem, és meg akartam javítani. Leflexeltem a tetejét ami sok időt vett el, és utána még vissza is kellett volna hegesztetni a helyére. Van benne egy motor, a tetején meg egy kis dugattyú ami a levegőt termeli. A motornak három elektromos kivezetése van: 1.fázis 2.nulla 3.segédfázis a motor indításához. Bekapcsoláskor a kompi oldalán behúz egy kis relé ami a segédfázisnak adja a 220 voltot. Amikor a motor forogni kezd, elenged a relé. Régi kompiknál beégnek a relék érintkezői és a motor nem tud beindulni, csak remeg. Ezt egyszerű orvosolni, csak meg kell egy kicsit csiszolni az érintkezőket. kokomo71 | |||||
Amon | Adatlap | 122562 | 2006. november 12. 16:44 | ||
Én is erre gondoltam így külső szemlélőként. Valamelyik relé nem húzbe rendesen. És csak ipmulzusokat ad mikor zár az áramkör. | |||||
MrChef | Adatlap | 122561 | 2006. november 12. 16:32 | ||
Highlander, lehetséges, hogy az a baja. Ettől is lehet néha az a fémes hang. Az elektronikájával eddig nem volt gond, de nem tudom. | |||||
MrChef | Adatlap | 122560 | 2006. november 12. 16:31 | ||
Kokomo, a cuccom többi darabjával nincsen gond (tartály, nyomásszabályozó, vagy micsoda, illetve a nyomásállító reduktor), úgyhogy elvileg egy 220V-ról üzemelő hűtőgépkompi kéne nekem. Persze lehet, hogy ez a régi darab még elmenne 20 évig, de mi van, ha nem? Lehet, hogy annyi baja van, hogy nem érdemes buherálni. A gond az, hogy semmiféle elektronikához nem értek. | |||||
Highlander | Adatlap | 122559 | 2006. november 12. 14:33 | ||
Kokomo71, ja elfelejtettem írni, ha leveszem, akkor télleg jó lesz. Sajnos úgy kicsit életveszélyes, pláne a macskánknak;) High | |||||
kokomo71 | Adatlap | 122558 | 2006. november 12. 13:28 | ||
Highlander! Nálam is ez a jelenség. Ha leveszem a műanyag védődobozt a kompresszor oldaláról (az alatt van a csatlakozó) akkor egyből jól indul. Indításkor a védő bimetáll felmelegszik és lekapcsolja a feszültséget. Ha nincs rajta a doboz jobban szellőzik. kokomo71 | |||||
MrChef | Adatlap | 122557 | 2006. november 12. 12:01 | ||
XCraft, köszönöm szépen, hatalmasat segítettél!!! Akkor ez lesz az első utam. Árajánlatot kérek tőlük (nehogy annyiért javítsák meg, mint amennyibe egy új kerülne), vagy másik kompresszort, amit a meglévő kiépítésre szerelnének fel. Köszi, örök hálám! :-) | |||||
xcraft | Adatlap | 122556 | 2006. november 12. 10:05 | ||
A napokban voltam a Papp Trade nevű cégnél, nem tudok telefont, azt sem, hogy Bt, vagy Kft, ezért nem találtam meg a neten sem. Ez egy gépfelújító műhely, kompresszort is csinálnak, azért tudom, mert véletlenül szóbakerült, mikor ott voltam. A XIII. kerületben van Bp.-en. Térképet mellékelek, bejárat az Új Palotai útról. Egy lepukkant gyártelep, mindenféle maszek cégnek kiadott épületekkel, a rajz alapján odatalálsz. A hűtőkompresszorjavítás spéci dolog, mert a tartály tetejét először le kell vágni, nem garantálom, hogy megcsinálják, de egy utat megér. Ha villamos hibája van, azt is javítják. X. | |||||
Highlander | Adatlap | 122555 | 2006. november 12. 10:03 | ||
MrChef, lehet kevés az olaj a kompresszorban, sima műszerészolajat is lehet bele önteni. Ugye három kis cső jön ki a műszerből, egyiken szívja, a másikon fújja ki a levegőt, na a harmadik lesz az olajbetöltő. Azért valaki erősítsen meg, nehogy félre tájékoztassalak;) Ja még annyi, hogy esetleg a kompresszor elektronikája a ludas, az enyém pl, amíg be nem melegszik, addig ki-be kapcsolgat, de vagy 10 perc múlva rendesen működik. Azt hiszem elektronikát nem lehet csak úgy egyik kompiról a másikra áttenni. Highlander | |||||
kokomo71 | Adatlap | 122554 | 2006. november 12. 08:57 | ||
MrChef! Nekem is hasonló kompresszorom van. A www.borsodimbk.extra.hu/tippek/kompresszor/kompresszor.htmloldalon van hozzá egy rövid leírás. Szerintem legrosszabb esetben csak a kompresszort kell kicserélned. Nekem például van vagy 2 darab tartalékban amit ismerősöktől, lomtalanításkor szereztem. Csatlakozván Xcrafthoz sokkal olcsóbb megoldás mint egy gyári kompresszor beszerzése. Ráadásul ha az megy tönkre a gatyád is rámehet a javításra. A hűtőgépkompresszorok csatlakozója szabványos, úgyhogy elméletileg csak annyi dolgod van, hogy a régi le az új fel. kokomo71 | |||||
MrChef | Adatlap | 122553 | 2006. november 12. 00:46 | ||
Szia Xcraft, köszi a tippet, ez is egy járható út, csak nem tudom, hogy most honnan szerezzek jó állapotú hűtőgépkompresszort, és hogyan szereljem fel, mit kell vele csinálni, mert nem értek hozzá. Ha lenne valami szaki, akihez fordulhatnék, az jó lenne. | |||||
xcraft | Adatlap | 122552 | 2006. november 12. 00:18 | ||
Szia Mrchef! Ha veszel egy felújitott hűtőgépkompresszort, és a mostani helyett felszereled, olcsóbban kijössz, mint a gyári kész kompresszorokkal. Hogy hol azt nem tudom, nézz utána a neten, a mostanit se dobd ki, felújítható. Amíg nincs motor, egy autópumpával felpumpálhatod a tartályt, és tudsz festeni, volt hozzá szerencsém nekem is. | |||||
MrChef | Adatlap | 122551 | 2006. november 11. 19:43 | ||
Valamit nagyon elkiabálhattam, ugyanis a kompresszoromban valami meghibásodott!:-( Rákapcsolom az áramra, majd néhány másodperc múlva hangosan kerreg, mozog hozzá, és leáll (valami "kapcsolóhang" kiséretében). (képet csatolok a gépről) Valami öreg szerkentyű, 'Made in Scotland'. Segítsetek légyszi! Adjam be javítani? De hova? Vagy vegyek egy újat, Airline-t horroráron vagy külföldről olcsóbban, viszont mire ideér...a Stefániára végre be akarok fejezni két tankot, sürgősen lépnem kéne valamit. Vagy van valamelyikőtöknek eladó kompija? | |||||
MrChef | Adatlap | 122550 | 2006. november 11. 18:00 | ||
Egy kidobott tűzoltótartály is megfelel erre a célra, nem? (sokszor hallottam már itt a kollégáktól) az pedig vashulladék áron van | |||||
halaci | Adatlap | 122549 | 2006. november 11. 13:28 | ||
Momentán senki :-). De ahogy elnézem, ezek sem tartályosak. A jövő hetet még keresgélésre szánom, remélem, sikerül találnom valami megfelelőt. | |||||
MrChef | Adatlap | 122548 | 2006. november 11. 12:41 | ||
És ez? hobbyworld.aoshima-bk.co.jp/scripts/hw/seeke.aspx Illetve alatte egy "airbrush system" 21.700 Yenért. Az árakat felszorzod 1.8-cal, akkor megkapod a Ft árát. Plusz postaköltség és az ÁFA (meg esetleg vám). Sok is lehet, de akadhat itt olyan cucc, ami ezekkel együtt is megéri. Vagy ha megy valamelyik ismerősöd Japánba. :-) | |||||
halaci | Adatlap | 122547 | 2006. november 10. 21:52 | ||
Eeegen, közben már én is rájöttem. A nagyobb, AC500 már negyven felett van árban, de még mindig olcsóbb, mint bármelyik itthon kapható Revell vagy hasonló, tartály nélküli. Az Airline azért érdekelne, mert ami képet láttam az AL50-ről, az tetszett és tudomásom szerint szintén valahol 35-40 között van/volt. Ráadásul itthoni, garanciás, csak a fórumot visszaolvasva már korábban is előfordult, hogy egy időre felszívódtak. Azért is voltam kíváncsi a hévizi tapasztalatokra, hogy ott mennyire voltak aktívak. | |||||
korzaar | Adatlap | 122546 | 2006. november 10. 20:51 | ||
Halaci!! Ezzel a kompival csak az a gond hogy nincs tartálya | |||||
halaci | Adatlap | 122545 | 2006. november 10. 20:41 | ||
Remélem el tudom érni őket. Most tudnék kompit venni és ha ők nem kerülnek meg, akkor ezzel a darabbal szemezek: www.luckymodel.com/scale.aspx Átszámítva 38 körül lenne nyomásszabályozóval, páralecsapóval, nyomásmérővel. Kicsit viszont tartok az esetleges meghibásodástól, meg attól, hogy átmegy-e simán a postán. | |||||
korzaar | Adatlap | 122544 | 2006. november 10. 18:53 | ||
Szia !! Mult héten láttam a céges autojukat a Köruton, ugyhogy biztos müködnek még | |||||
MrChef | Adatlap | 122543 | 2006. november 10. 14:37 | ||
Szia, engem érdekelne egy Tu-154-es, persze nem horroráron. | |||||
halaci | Adatlap | 122542 | 2006. november 10. 14:28 | ||
Az Airline elérhetőségéről tud valaki valamit? Állítólag Hévizen ott voltak (én sajnos nem), de most hiába próbálom őket telefonon, e-mailben, semmi. | |||||
Tibi | Adatlap | 122541 | 2006. november 6. 20:42 | ||
Hahó! Tud valaki eladó kompresszort retuspisztolyhoz( makettezéshez ) ? Ja és tudok ajánlani beszerzési lehetőséget TU 154 M M1:144-ben. Válaszoljatok, köszi... | |||||
omoroka. | Adatlap | 122540 | 2006. október 29. 21:52 | ||
Eladó 28 l-es makettezéshez átalakított kompresszor, ill. egy szintén átalakított korszerűsített REVELL OMEGA kompresszor. | |||||
Zag | Adatlap | 122539 | 2006. október 17. 13:36 | ||
Köszi Kisrozi a tippet, sikerült megoldani a dolgot. :) A szórópisztolyhoz adott kábelt használtam fel, egyik vége jó volt, a másik végére vettem egy 1/4" belső menetes csatlakozót, arra meg egy 1/4"-1/8" KB átalakítót tettem, az meg megy a kompira. Azért alkalmaztam ilyen dupla megoldást, mert nem találtam olyan csatit, ami a meglévő kábelem alakítaná át belső menetes 1/8"-ossá, de a lényeg, hogy rá tudom kötni a kompira. :) Zag | |||||
kisrozi | Adatlap | 122538 | 2006. október 16. 20:41 | ||
Szia A pisztolt elvileg bármivel össze lehet kötni.pontosan két átalakító kéne hozzá.Egy a kompit alakitja át a flexi cső méretűre.Aztán a csövet a a pisztolyra ennyi.Az átalakítókat megkapot csőszerelvényekkel foglalkozó boltokban.Ha nem megy Obi, praktiker de ezek iszonyat drágák. | |||||
Zag | Adatlap | 122537 | 2006. október 16. 16:44 | ||
Sziasztok! Meg tudnátok mondani, hogy az 1/8" BSP csatlakozású kompresszoromat mivel tudnám összekötni az egyfunkciós szórópisztolyommal (melyhez csak egy olyan összekötő kábelt adtak, amivel a sűrített levegős palack sapkájával tudom összekötni)? Köszi Zag | |||||
Pirate | Adatlap | 122536 | 2006. október 14. 18:52 | ||
Szia Kisrozi! A kompresszorom egy régebbi darab és van rajta minden (külön van a páraleválaszsztó és a nyomásszabályzó is). A páraleválasztónak az üvegét sikerült megrepesztenem, ezért ereszt, és ki kell cserélnem. Nem nagyon tudnék más méretűt a helyére tenni, mert akkor szét kellene vágnom a csöveket. E Köszönöm: Pirategyébként milyenek a méretei | |||||
kisrozi | Adatlap | 122535 | 2006. október 13. 20:24 | ||
Nég mindig van egy Festo Páraleválasztós, porszürős, nyomásszabjzóm, ha érdekel Emailban részletek. | |||||
Pirate | Adatlap | 122534 | 2006. október 13. 12:17 | ||
Sziasztok! Segítsetek légyszíves! Olyan üzletet címeit keresem Budapesten, (főleg Budán) ahol kompresszorhoz tudod alkatrészeket pl:egy cseppleválasztót venni. (nem ipari méretűt) Köszönöm: Pirate | |||||
witman | Adatlap | 122533 | 2006. október 13. 01:09 | ||
Anyámat levadászom, hogy nem működik normálisan ez a rohadt oldal! A típusa: PEV-1/4-A-SW27-B-OD | |||||
witman | Adatlap | 122532 | 2006. október 13. 01:07 | ||
catalog.festo.com/hun/asp/DefaultPSresult.asp Inkább itt nézzétek meg... | |||||
witman | Adatlap | 122531 | 2006. október 13. 01:05 | ||
Van egy eladó Festo nyomáskapcsolóm. A motyó tök új, elektromos csatlakozót adok hozzá. Róla lenne szó: catalog.festo.com/hun/asp/DefaultPSresult.asp Ára: 10.000,- Huf(kb. fél ár) + posta | |||||
CsTom | Adatlap | 122530 | 2006. október 12. 16:22 | ||
Zag! Az is jó lesz. Remélem sikerül összehoznod! Nekem nem oly fontos, mert nincs idôm makettezni, így megvárom a komplettet. Üdv. CsTom | |||||
Minas | Adatlap | 122529 | 2006. október 12. 15:05 | ||
Ha valakinek kell valamilyen tűzoltópalack, akkor tudok egy telszámot mailben küldeni és az emberrel meg lehet beszélni (tűzoltótechnikával foglalkozik), hogy milyet tud/milyen kellene és mennyiért, esetleg fejegységgel. Valószínüleg drágább mint a MÉH, de nekem is lepróbált, jó állapotú, kitisztított palackot adott. | |||||
Zag | Adatlap | 122528 | 2006. október 12. 14:40 | ||
Teljesen jó, kár, hogy erről már lemaradtam. :) Mindenesetre reduktorom lesz jövő héten Kisrozinak köszönhetően, és sikerült szerválnom egy kiszuperált tűzoltó palackot, már csak pár megfelelő kábel és csatlakozó kell és kész is a cucc, amolyan sufni tuninggal. :) Zag | |||||
CsTom | Adatlap | 122527 | 2006. október 12. 14:29 | ||
Zag! Kaptam választ kompresszor ügyben. Azt írja az úr, hogy lesz komplett, makettezés céljára használható kompresszor. Nyomásszabályzós ésatöbbi... Üdv. CsTom | |||||
Highlander | Adatlap | 122526 | 2006. október 12. 14:25 | ||
Az enyém is tűzoltós palackból készült, szerintem bevált. Arra kell figyelni, hogy mielőtt összeszereled, valamivel ki kell takarítani a belsejét, mert ha sok dzsuva marad benne az nem egészséges (a makettre és a festékszóróra nézve). Üdv:Highlander | |||||
Bendeguz | Adatlap | 122525 | 2006. október 12. 09:32 | ||
Zag! MÉH telepen nézz körül, ajánlom figyelmedbe a poroltós palackokat, azok tutira bírják a nyomást | |||||
Zag | Adatlap | 122524 | 2006. október 12. 09:21 | ||
Sziasztok! Meg tudnátok mondani, merrefelé tudnák kompresszorhoz egy kb. 4-5 literes levegőtartályt/palackot szerezni? Köszi Zag | |||||
CsTom | Adatlap | 122523 | 2006. október 11. 16:43 | ||
Köszönöm Zag! Máris felkeresem Ôket! Üdv. CsTom | |||||
Zag | Adatlap | 122522 | 2006. október 11. 15:50 | ||
CsTom! Markor Bt., Miskolc. Kontakt: Báthori Gábor, gbathori@mailbox.hu | |||||
CsTom | Adatlap | 122521 | 2006. október 11. 15:31 | ||
Zag! Hol lehet ilyen kompresszort beszerezni? Meg tudnád mondani? Lassan aktuális lenne számomra... Üdv. CsTom |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
Úgy látszik járvány van a kompresszorok között, az előbb durrant ki a kompresszort a légtartállyal összekötő gumicsövem. Még jó, hogy van tartalék. :)