| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76. |
| zsombi | Adatlap | 122816 | 2007. március 15. 18:48 | ![]() | |
|
Ok értem. Köszi. Előzmény: (122815) Atesz 2007. március 15. 18:45 | |||||
| Atesz | Adatlap | 122815 | 2007. március 15. 18:45 | ![]() | |
|
Ha tiszta a szűrő, akkor tutira nem. | |||||
| zsombi | Adatlap | 122814 | 2007. március 15. 18:35 | ![]() | |
|
És nem fogja vissza a teljesítményt vagy valami? | |||||
| zsombi | Adatlap | 122813 | 2007. március 15. 18:35 | ![]() | |
|
És nem fogja vissza a teljesítményt vagy valami? | |||||
| Atesz | Adatlap | 122812 | 2007. március 15. 18:32 | ![]() | |
|
Szia! Ha nincs más, használj bármilyen benzinszűrőt. Nekem bevált. Atesz | |||||
| zsombi | Adatlap | 122811 | 2007. március 15. 18:27 | ![]() | |
|
Köszi mégegyszer! És a lehet egy kérdésem? A légszűrőt azt hogyan lehetne megoldani mert jelenleg szűrő nélkül üzemel. | |||||
| Satyak | Adatlap | 122810 | 2007. március 15. 16:53 | ![]() | |
|
Nincs mit. Egy párat már építettem. Ezért segítek ha tudok. ( meg ha akarok) | |||||
| zsombi | Adatlap | 122809 | 2007. március 15. 13:04 | ![]() | |
|
Nem használom 4 báron mert be van építve egy nyomáskapcsoló, ami 3 bárnál megszakítja fázist és leáll a motor, majd mikor 1 bárra lecsökken a nyomás a motor újra indul. Amúgy jó tudni, köszi a tanácsot! | |||||
| BlueDanube | Adatlap | 122808 | 2007. március 14. 11:51 | ![]() | |
|
Na végre én is összeraktam a saját gépemet. Hűtőgép motor (ingyé) + teherautó légtartály (1000Ft) + szűrő-szabályozó (10000Ft) + csatlakozók és egyéb(3000Ft). "Statikus telepítésű" vagyis a kompi és a tartály lent van a pincében, onnan csak a levegő cső és az elektromos kábel jön fel. A kapcsoló, a manométer (amivel a tartály nyomását ellenőrzöm) és a szabályozó a munkaasztalnál van. Használatkor kb 4-5 bar-ra felnyomom a tartályt és abból használom a levegőt. Jó sokáig elég, mivel nagyjából 70l-es a tartály. Többek közt ezért sem készült mobilra a szerkezet. | |||||
| Satyak | Adatlap | 122807 | 2007. március 14. 06:48 | ![]() | |
|
Ne nagyon használd inkább 4 báron, mert visszafogja a kompresszort és nem tud akkora fordulaton működni a benne lévő motor.Ez álltal nem kap elég olajzást és leégfet az egész kompi. Aztán már csak volt kompresszorod.de amenyiben építettél bele hőkapcsolót is akkor ennek igen kicsi az esélye. Üdv Satyak | |||||
| zsombi | Adatlap | 122806 | 2007. március 13. 19:01 | ![]() | |
|
Hali mindenkinek! Most épitettem egy kompit! Űber jó lett. Egy egyszerű hűtőmotoros megoldás, de nagyon jó teljesítményt nyújt. Meglepődtem amikor a mérőóra elérte a 4 bárt. Szóval nagyon meg vagyok vele elégedve. | |||||
| Blue_Sky_007 | Adatlap | 122805 | 2007. március 10. 17:30 | ![]() | |
| Blue_Sky_007 | Adatlap | 122804 | 2007. március 10. 17:03 | ![]() | |
|
Szerintem minden kompi ami kimondottan légecsetre van kitalálva halk. Az elképzeléseidnek csak a pénztárcád szab határt. Vagy nem. Olvass vissza, vannak itt jó gépekre tanácsok. | |||||
| Otisz | Adatlap | 122803 | 2007. március 10. 15:43 | ![]() | |
|
Sziasztok! Hobby célra (airbrush) kellene nekem egy nagyon halk kompresszor, melyet panellakásban is használhatnék. Tud valaki ilyet ajánlani? Otisz | |||||
| xcraft | Adatlap | 122802 | 2007. március 8. 21:58 | ![]() | |
|
Vagy ócskatelepen guberálni, az enyém is onnan van. Ha szakboltban veszed, akkor ajánlani tudom a FESTO-termékeit, jók, :), és drágák. :( | |||||
| Blue_Sky_007 | Adatlap | 122801 | 2007. március 8. 19:34 | ![]() | |
|
Vagy hűtéstechnikával foglalkozó cégeknél, a hűtőkompik olajleválasztóját lehet megvenni. kb 2000 ft | |||||
| Akos | Adatlap | 122800 | 2007. március 8. 19:10 | ![]() | |
|
barkács és pneumatika boltokban. | |||||
| szabi77 | Adatlap | 122799 | 2007. március 8. 14:36 | ![]() | |
|
xcraft! Hol lehet ilyen olajleválasztót kapi? Szabi77 | |||||
| xcraft | Adatlap | 122798 | 2007. március 8. 13:01 | ![]() | |
|
Tökéletesen megfelelő, maximum egy olajleválasztót iktass be mögé. | |||||
| szabi77 | Adatlap | 122797 | 2007. március 8. 11:10 | ![]() | |
|
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni kompresszor ügyben!Az lenne a kérdésem,hogy van egy olajkenésü kompresszorom azt lehet-e hobby célokra használni!Vagy mindenképp olaj nélküli kellene? Szabi77 | |||||
| max | Adatlap | 122796 | 2007. március 7. 17:11 | ![]() | |
|
hi! ha lenne olyan aki segitene akkor a mail-ból én is kérnék egyet! köszi | |||||
| zsombi | Adatlap | 122795 | 2007. március 7. 12:34 | ![]() | |
|
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni kompresszorépítésben? Tudom fent van erről egy cikk itt a makettinfon is de számom re ez nem túl kielégítő! Ha valaki tudna segíteni ebben akkor légyszi írja meg nekem email-ben! Az email címem zsombok.b@vipmail.hu Köszönettel: Zsombok Balázs | |||||
| halaci | Adatlap | 122794 | 2007. február 28. 20:48 | ![]() | |
|
Ahogy nézem, az enyém gyakorlatilag egy az egyben az AS-189, persze valami más néven futott. | |||||
| pilotka | Adatlap | 122793 | 2007. február 28. 19:05 | ![]() | |
| halaci | Adatlap | 122792 | 2007. február 26. 16:15 | ![]() | |
|
Megpróbálom, majd kiderül, hogy mi lesz. Egyébként gyári kompi, nagyon kellemes darab. | |||||
| MrChef | Adatlap | 122791 | 2007. február 24. 18:26 | ![]() | |
|
Fontos még szép magyar nyelvünk ápolása is. ;-) | |||||
| sealmark | Adatlap | 122790 | 2007. február 24. 18:10 | ![]() | |
|
Tömítés (épületgépészet, kompresszor, ipari), szimering, O gyűrű, ABA bilics. www.sealmark.hu | |||||
| KeyPi | Adatlap | 122789 | 2007. február 23. 12:13 | ![]() | |
|
Semmi gond. Mindkettő egyformán fontos. Szerintem. :) Üdv. KeyPi | |||||
| Satyak | Adatlap | 122788 | 2007. február 23. 11:39 | ![]() | |
|
Bocsi a hejesirásy hibáért de azt hittem a szándék a fontos nem az irás helyesége. | |||||
| Satyak | Adatlap | 122787 | 2007. február 23. 11:38 | ![]() | |
|
Próbáld meg az egyik nyílást elzárni, pl ragaszd le, talán úgy valamivel nagyobb lessz a nyomás. ez gyári kompresszor? | |||||
| halaci | Adatlap | 122786 | 2007. február 23. 09:08 | ![]() | |
|
Köszi, a logikájára közben rájöttem, a gondom csak az, hogy valahogy nem tudom nagyobb nyomásra rávenni. Ha beljebb (lejjebb) csavarom a szabályozót, akkor is 1,2 bar körül mutat a mérő. A festéshez jó, csak idegesít, ha valami nem úgy működik, ahogyan szerintem kellene. | |||||
| KeyPi | Adatlap | 122785 | 2007. február 22. 20:14 | ![]() | |
|
Köszi! DE: tartáj=tartály :)) | |||||
| Satyak | Adatlap | 122784 | 2007. február 22. 20:13 | ![]() | |
|
ja azt nem mondtam,de ha érdekel. A lefújó szelep lényegében egy golyó amit egy rugó nyom lefele.Ahogy nő a nyomás a rugó enged,ezálltal kiszökik a levegő. a rugó erőségét egy csavarral tudod szabályozni. Minnél jobban összenyomod a rugót annél nagyobb lessz a nyomás a tartályban. | |||||
| Satyak | Adatlap | 122783 | 2007. február 22. 20:06 | ![]() | |
|
lényegében igen,az enyém is ilyen, egy hűtőkompresszor, egy kissebb 5literes tartáj, rajta egy nyomásmérő óra, és a lefújó szelep. + a kivezetés a levegőnek ahova még egy szűrőbetét be van építve. De mint mondtam ezt álltalában akkor használják ha állandóan megy a kompresszor. | |||||
| KeyPi | Adatlap | 122782 | 2007. február 22. 18:54 | ![]() | |
|
Így spórolják meg a nyomáskapcsolót? | |||||
| Satyak | Adatlap | 122781 | 2007. február 22. 16:28 | ![]() | |
|
Ügyes vagy. megtaláltad a lefújó szeepet. Ez arra szolgál hogy a megfelelő nyomást tartsa. amennyiben nagyobb nyomás van ez a szelep kifúj. Ez azért van hogy a tartály nehogy tulnyomás következtében szétrobbanjon.ezeket álltalában akkor használják ha a kompresszor folyamatosan termeli a levegőt. | |||||
| omoroka. | Adatlap | 122780 | 2007. február 22. 14:29 | ![]() | |
|
CSENDES-SZOMSZÉDBARÁT REVELL OMEGA kompresszor eladó! | |||||
| omoroka. | Adatlap | 122779 | 2007. február 17. 12:28 | ![]() | |
|
CSENDES-SZOMSZÉDBARÁT 24 l-es kompresszor eladó! | |||||
| sza.sa | Adatlap | 122778 | 2007. február 14. 07:17 | ![]() | |
|
Ma reggel beindítottam... 2.-ra be is indult... (ha kicsit hűvösebb a lakás, mindig így csinálta). Még mindig az a csöndes, egészséges hangja van... :) Festésre fel!!! :))) Sza.sa | |||||
| xcraft | Adatlap | 122777 | 2007. február 12. 22:29 | ![]() | |
|
Ez magánvélemény, és mindenki tegyen belátása szerint, de fizetni a semmiért, nem jó bolt. Valóban előfordulhat, hogy nagy tömegű forgó gépeknél, ha évekig állnak mozdulatlanul, esetleg a csapágyak, vagy egy ponton terhelt alkatrészek deformálódnak, ezért is szokták időnként átforgatni őket. Vagy központifűtés szerelésnél, mielőtt a keringetőszivattyúkat beindítják, kézzel átmozgatják, nehogy megszoruljanak. Ez akár egy kis szennyeződéstől is előfordulhat. A kompresszort ilyenmódon áttekerni nem lehet, maximum egy pillanatra bekapcsolod, úgy, hogy a nyomóoldal szabadon tudjon kifújni. Ha ilyenkor nincs borzalmas hangja, a levegő pedig akadálymentesen távozik, akkor annak nincsen baja. Ez a fenti sok baromság röviden: Kapcsold be, és ha nem működik, akkor is ráérsz szerelőhöz menni. :) | |||||
| barackdr | Adatlap | 122776 | 2007. február 12. 22:02 | ![]() | |
|
Olaj az nem fog jönni belőle, nem is azért kell cserélni, betöltőnyílást meg ne is keresgélj, mert nem kell az olajcseréhez és vágni sem kell(én tudom, hogyan cserél benne olajat az Airline-os srác, mert ott szoktam állni a műhelyben közben :)). | |||||
| sza.sa | Adatlap | 122775 | 2007. február 12. 21:57 | ![]() | |
|
Erre gondoltam én is, végig szobahőmérsékleten volt. Igazából a hűtőgépeket se szervizelik évente, pedig azok éjjel nappal mennek... Majd meglesem esetleg jön-e olaj, vagy olajszag... Amúg az enyémen nem találtam betöltő nyílást, lehet tényleg vágni kellene... | |||||
| xcraft | Adatlap | 122774 | 2007. február 12. 21:36 | ![]() | |
|
Szia! Én egy fillért nem költenék rá. Mi baja lehetne? Gyakorlatilag gyári új. | |||||
| barackdr | Adatlap | 122773 | 2007. február 12. 20:48 | ![]() | |
|
Szia sza.sa! Nem tudom, én mindig az Airline-hoz viszem. Mivel alapesetben ezek a kompresszorok nem erre valók és normálisan nem szoktak bennük olajat cserélni nem tudom hűtőgépszerelő tudja-e hogyan kell kicsalogatni belőle a régi olajat és belerakni az újat(a kompresszor tetejének levágása nélkül). Egyébként a garanciának ehhez nem tudom mi köze lenne, ez karbantartás nem javítás. | |||||
| sza.sa | Adatlap | 122772 | 2007. február 12. 07:39 | ![]() | |
|
szia barackdr! Szerinted a cserét meg tudja csinálni egy hűtőgépszerelő, vagy mindenképp az Airline-hoz kellene? Már nem garis, én meg Kecskeméten vagyok... Sza.sa | |||||
| barackdr | Adatlap | 122771 | 2007. február 11. 23:41 | ![]() | |
|
Szia sza.sa! Lehet, hogy egy olajcsere nem ártana neki. Nekem is Airline kompim van és évente illik elvinni olajcserére, én minden évben viszem a gyártóhoz (tudom sokan nem, de én látom mindig a kiszedett olajat és hát van miért lecserélni). Az olaj elsősorban a használat során megsül a melegtől mint egy sütőolaj, de nem hiszem, hogy ennyi állás jót tett neki szóval szerintem le kéne cseréltetni. Üdv: barackdr | |||||
| sza.sa | Adatlap | 122770 | 2007. február 11. 23:17 | ![]() | |
|
Üdv! Van egy Airline 70-es kopresszorom, amit 2-3 éve nem használtam, a szekrényben pihen. előtte max 10 órát ment. Kell valami karbantartást végezni rajta? Sza.sa | |||||
| MrChef | Adatlap | 122769 | 2007. február 9. 18:02 | ![]() | |
|
Sziasztok! 30 l-es légtartályú, professzionális igényeket is kielégítő kompresszor eladó. Tartálynyomás-kontroll, manométer, nyomáskapcsoló, visszacsapószelep, biztonsági szelep. Ár: 35.000.- Ft Érdeklődni nálam lehet! | |||||
| Figaro | Adatlap | 122768 | 2007. február 7. 22:10 | ![]() | |
|
tibivoice! Van egy eladó PROXXON MK230-as kompresszorom ami, a Revell Starter Class-al közel azonos paraméterű. Mérete 14x12x10 cm-es, 1,3 kg a súlya, légszállítás 12 lit./perc, nyomás 2 bar, a levegőt közvetlenül nyomja a pisztolyra. Airbrush 100-as festékszóró is tartozik hozzá. Irányára 30000,- Ft. (a bolti ára ~38000,- Ft) Üdv. Figaro | |||||
| tibivoice | Adatlap | 122767 | 2007. február 6. 15:18 | ![]() | |
|
omoroka: Köszönöm! | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76. |