| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76. |
| zed911 | Adatlap | 123023 | 2007. október 22. 23:50 | ![]() | |
| zed911 | Adatlap | 123022 | 2007. október 22. 23:44 | ![]() | |
|
Az autókompresszort felejtsétek el. Makett célra egyáltalán nem alkalmas. Nincs tartálya és pulzálva nyom, a szórónak meg folyamatos nyomás kell. | |||||
| zed911 | Adatlap | 123021 | 2007. október 22. 23:42 | ![]() | |
|
Zoli ez valami hihetetlen jó kompresszor. Régen én is csináltam ilyet. Most megint nekifogok. Elvileg az anyagok 70%-a meg is van nekem :D | |||||
| xcraft | Adatlap | 123020 | 2007. október 17. 16:56 | ![]() | |
|
A citromsárga madzag a + 12V-os kivezetés, ezt kötöd a kompresszornak arra a kivezetésére, ami a szivargyújtó talpontti érintkezője volt. A számítógéphez gyagyás vagyok, nem tudom, de gyanítom a fekete madzagok a közösek. Erre kell kötni a kompresszor oldalérintkezőit(ami két kis félkörben végződött a szivargyújtó dugaszán. Mielőtt zárlatot csinálsz, fogj egy műszert, DC V állásba rakod és mérd meg a sárga-fekete között a tápfeszültséget, ez 12V legyen. A tápra rá van írva, hogy a sárga vezeték hány A-rel terhelhető. A kompresszorra is rá van írva az áramfelvétel. A tápnak nagyobb legyen, különben kimegy a biztije, rossz esetben leég. Csak akkor dugd be a tápkábelt a falba, ha a kopit már bekötötted, és nem nyalogatod a madzagokat. Ha nem indul el egyből, vagy búg, büdös, azonnal kihúzni. A kiszerelt táp is csak földelt dugaljból használható! | |||||
| Coala | Adatlap | 123019 | 2007. október 17. 16:24 | ![]() | |
|
Oké. Valaki adna egy kis segítséget hogy hogyan kössem rá a tápra?^^ Ha nem az se gond mert sógorom villanyszerelő csak ő meg kitudjha mikor ér rá :) | |||||
| gyurmakoma | Adatlap | 123018 | 2007. október 17. 16:15 | ![]() | |
|
coala! azért csak óvatosan az autókompival. nekem anno szétrobbant sajna. nam tudom mitől,de egyszercsak csatt,és apró darabokra hullott. jah,és eléggé egyenetlenül nyomja a levegőt is. tartálya az nincs,tehát ha a pisztoly nincs lenyomva és nem áramlik a levegő,csak termeli a kis kompi,valószinű elszáll. nálam is ez lehetett azóta én is barkácskompizok. nekem 19 be volt,de tökéletes.egyedül a hangja zavaró,96 db asszem,de ha feltölti a 25 l-es tartályt,akkor abból sokáig lehet dolgozni. | |||||
| Coala | Adatlap | 123017 | 2007. október 17. 16:04 | ![]() | |
|
Ok, köszi a segítséget. :) Hát azthiszem egyenlőre jó lessz ez aztán majd meglátom. 5000HUF-nál több sajna most nem ál rendelkezésemre :) Egyenlőre szenvedek ezzel aztán majd kiderül :) | |||||
| Stefan | Adatlap | 123016 | 2007. október 17. 14:57 | ![]() | |
|
Hát, az attól függ mire akarod használni... Ha fújásra, akkor kuka és vegyél egy másikat :) Nekem egy normál nagy van (legalább tudom másra is használni :) ), még az obiban volt akcióban 24 ezer körül (azóta lehet, hogy vannak ezekben a nagy áruházakban olcsóbban is) 8 bar-t tud max. és 24 literes tartálya van és be lehet állítani, hogy mekkora nyomást adjon. Egy benzinszűrőt raktam még a csőre és szerintem tökéletes. Persze nem halk, de az autókompi sem az. Ha visszaolvasol, meg a Tippek, trükkökben körülnézel, akkor megtalálod a megfelelő megoldást, mert ez már párszor volt tárgyalva. | |||||
| Coala | Adatlap | 123015 | 2007. október 17. 14:44 | ![]() | |
|
Hello! Minap vettem egy autókompresszort, de ugye nem tudtam használni. Azt már sikerült kitalálnom, hogy esteleg géptáppal működhet :) Szerintetek átlehetne vhoigy alakítani normálisra, vagy kuka és vegyek egy normálisat? Egy normális kb mennyibe fájna? | |||||
| Gabesz | Adatlap | 123014 | 2007. október 15. 10:11 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ezt most találtam, ha valakit érdekel a kompi készítése... Az Airline-os lényegében ugyan ez (nekem olyan van). x3.hu/freeweb/frameset.x3 Üdv.: Gabesz | |||||
| Sziluboy | Adatlap | 123013 | 2007. október 11. 17:31 | ![]() | |
|
Üdv! Házilag készülő kompresszoromhoz keresek egy manométert, illetve egy biztonsági szelepet (ami 8 bar körül fúj le). | |||||
| Tass-Lee | Adatlap | 123012 | 2007. október 10. 09:18 | ![]() | |
|
Köszi, Rajta vagyok... | |||||
| mszl | Adatlap | 123011 | 2007. október 9. 17:39 | ![]() | |
|
Ja és tartály nélküli szerintem felejtős, de ez csak az én szerény véleményem. | |||||
| mszl | Adatlap | 123010 | 2007. október 9. 17:38 | ![]() | |
|
Tass-Lee! Szerintem inkább telefonon próbálkozz 30/446-6678 én a múlt év karácsonyra leptem meg magam egy kompival, akkor már csak megrendelésre készítettek kis modellező kompresszort. Fel kell hívni őket és megbeszélni velük. Elég jól kijött a dolog mert volt útjuk és eltudták hozni nekem Gödöllőre, szerintem korrektek, a kompi pedig jó. | |||||
| omoroka. | Adatlap | 123009 | 2007. október 9. 14:35 | ![]() | |
|
REVELL OMEGA /korszerűsített/ eladó. | |||||
| Tass-Lee | Adatlap | 123008 | 2007. október 9. 11:52 | ![]() | |
|
Sziasztok, Az Airline-nal fel lehet venni a kapcsolatot e-mailen keresztül, illetve létezik még hogy készítenek kompresszort? Vagy inkább próbálkozzak telefonon... Fent van az emberük aki készítette a gépeket a Fórumon? Illetve mi a véleményetek a Chromax termékeiről? Kicsit más az árszínvonal... Airline légtartályos : kb 35-45E Chromax: légtartály nélküli 45E | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 123007 | 2007. október 1. 20:54 | ![]() | |
|
Köszönöm szépen! Nagyon igyekeztem, hogy ne csak jó hanem esztétikus is legyen! | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 123006 | 2007. október 1. 20:49 | ![]() | |
|
Szia Hermi! 1,5 és 3 bár között kell tudnia a kompresszornak! Általában nem a nyomással van a baj, hanem azzal hogy nem tud annyi levegőt szálítani mint amenyit a pisztolynak kell! Ezért kell tartály (többek között) mert azért nem festesz a pisztolyal folyamatosan úgy hogy egy pillanatra sem állítod le! addig a kompi tud termelni levegőt a tartályba! A kopmresszorod egy levegő előkészítőn keresztül kösd rá a kompira amit fontos hogy valamivel ki be tudd kapcsolni (nyomáskapcsoló vagy egy egyszerű lábpedál igáénytől függően), de a tartály is fontos, de nagyszükségben kihagyható! Szerszám és légtechnikai bolt esetleg fényezésel foglalkozó bolt, mert már láttam ott is! venned kell egy trafót ami a 220-ból csinál 12v-t! pl akkutöltő amelyet a legkissebb töltési fokozaton használj! Szivesen! | |||||
| PüsiLaci | Adatlap | 123005 | 2007. október 1. 19:55 | ![]() | |
|
Hali, Grutula, nagyon szép lett. Nekem is van egy, kb ugyan ilyen alkatrészekből, csak nem lett ennyire mutatós. Mégyegyszer gratula! | |||||
| jade | Adatlap | 123004 | 2007. október 1. 13:35 | ![]() | |
|
Eladó: Chromax Pluto kompresszor + Chromax festékpisztoly. Mindkettő dobozában, 1x sem voltak használva. Érdeklődni: fx@jade.co.hu 06706277340 | |||||
| hermi | Adatlap | 123003 | 2007. szeptember 30. 18:03 | ![]() | |
|
Helló Fórum! Kompresszor kapcsán szeretnék helpet kérni. Szóval: egy kompresszornak milyen erős nyomsát kell biztosítania, hogy kiszolgáljon egy festékszóró pisztolyt? Uis van itt egy olyan kompresszor, ami nem makettezéshez készült, de hátha adapterrel a szórópisztolyra is ráköthető-persze ha van elég erő benne hozzá. A többi kérdésem is ehhez kapcsolódik: hol szerezhető (elvileg) olyan adapter, amivel megoldható a szórópisztoly és kompresszor társítása? És egy elektronikai kérdés: milyen eszközzel és anyagi ráfordítással oldható meg a 12v-os autós szivargyújtóról üzemelő eszközök normál 220V-os hálózati üzemeltetése? Köszönöm | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 123001 | 2007. szeptember 4. 06:39 | ![]() | |
|
Milyen alkatrész kell a kompihoz! Nem feltétlen szükséges "kinzóval" helyetesíteni! | |||||
| Sance | Adatlap | 123000 | 2007. szeptember 1. 19:12 | ![]() | |
|
Sziasztok!!! Keresk Kinzo kompreszor alkatrész boltot kis es nagykereskedést. Minden segitséget szivesen fogadok | |||||
| Tophatters | Adatlap | 122999 | 2007. augusztus 31. 13:29 | ![]() | |
|
Szia! Mi az Airline-nal telefonon tudtuk felvenni a kapcsolatot, akkor sem elsőre, de végül sikerült. Nekem Chromax BD-137 festékszóróm van, 0.3-as, nagyon meg vagyok vele elégedve. Nagyobb felületeket is lehet vele fújni, de arra én inkább egy AB-105-ös egyszerűbb 0.5-ös düznijű festékszórót használok, mivel sokkal jobban terít. | |||||
| Propellerfanatic | Adatlap | 122998 | 2007. augusztus 31. 12:50 | ![]() | |
|
Tudtommal nem lesz idén Hévizen olyan izé. Az említett pisztolyok mindenre alkalmasak, csak SOKAT kell gyakorolni. Értem ezalatt, hogy mindegyikkel lehet vékonyan, vastagon fújni, meg mindenféle módszert kipróbálni, de a lényeg a gyakorlás. (SOK gyakorlás) | |||||
| Szergej | Adatlap | 122997 | 2007. augusztus 31. 11:38 | ![]() | |
|
Sziasztok! 1/35-ben dolgozom(tanulgatok:).Harcjárműveket és diorámákat készítek(kb 1éve)Komolyabban szeretnék foglalkozni ezzel a fantasztikus hobbyval:) Ezért szeretnék vásárolni egy légecsetet(vmelyik chromax) és hozzá egy kompresszort az airline-tól.Olvastam itt fórumon h elég jól szerepelnek ezek a kompresszorok,és még az áruk is baráti,nem beszélve a szervízről.Írtam nekik emailt de olvastam itt h nem nagyon válaszolnak rá. Ezért a kérdéseim a következők lennének: A Workshop2007 Makettező Konferencia Hévízen megtalálható lesz-e a cég?(ha lesz ilyen?) Mennyibe kerül jelenleg(mindenképpen csepleválasztósat vennék,meg ami ajánlott). Chromax légecsettel kapcsolatban olyan kérdésem lenne,h kinéztem már egy 0.3 düzniset és 0.25-öst,ezek alkalmasak 1/35-ös harcjármű alapozására is(nagyobb felületre)?Esetleg akinek ilyen van írhatna pár sort. Válaszokat előre is köszönöm!! Sziasztok! | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 122996 | 2007. augusztus 28. 22:51 | ![]() | |
|
Sziasztok Daala és f2d! Meg kaptam a mailt majd holnap küldöm a választ! | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 122995 | 2007. augusztus 28. 22:49 | ![]() | |
| Daala | Adatlap | 122994 | 2007. augusztus 27. 14:59 | ![]() | |
|
Szi-Art! mail ment! | |||||
| f2d | Adatlap | 122993 | 2007. augusztus 27. 12:37 | ![]() | |
| Sibito | Adatlap | 122992 | 2007. augusztus 27. 09:29 | ![]() | |
|
Jóreggelt! 2 kérdés: -mennyiért építesz? (min-max) -melyik városban ténykedsz? | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 122991 | 2007. augusztus 27. 08:49 | ![]() | |
|
Üdv Mindenkinek! Szi-Andor Zoli vagyok! Airbrush festéssel foglalkozom. Az airbrush festőknél is nagy próbléma a jó kompresszor, ami csendes, ezért nekiálltam kompresszorok összeszerelésének! Megpróbálok rugalamasan hozzáállni a szereléshez! Tehát, ha valakinek van kompresszora,akkor azt is beépítem vagy bármi használt alkatrészt amit tud adni! De teljesen gyári új alkatrészekből is állítok össze kompresszort a rendelő igénye szerint! 2perc 50 másodperc alatt termeli fel a levegőt 0 barról 7,5 barra. 7,5 barról 0,2-s düznivel 4 perc kell mire 3,5 barra süllyed a nyomás folyamatos használatnál (úgy, hogy egy pillanatra sem állítottam le a pisztolyt) és ott újra bekapcsol a kompi! Tulajdonságok: - csendes - 8 liter a tartály térfogata - 3,5 barnál be-, 7,5 barnál kikapcsol - 8 baros a biztonsági szelep - víztelenítő - 220-240V 50Hz - 750W 1HP kompresszor kérhető tartozékok: - levegő előkészítő - levegő előkéészítő vízleválasztóval - kérhető nagyobb teljesitményű kompresszorral - nagyobb tartállyal | |||||
| Szi-ArtZoli | Adatlap | 122990 | 2007. augusztus 27. 08:44 | ![]() | |
|
Üdv Mindenkinek! Szi-Andor Zoli vagyok! Airbrush festéssel foglalkozom. Az airbrush festőknél is nagy próbléma a jó kompresszor, ami csendes, ezért nekiálltam kompresszorok összeszerelésének! Megpróbálok rugalamasan hozzáállni a szereléshez! Tehát, ha valakinek van kompresszora,akkor azt is beépítem vagy bármi használt alkatrészt amit tud adni! De teljesen gyári új alkatrészekből is állítok össze kompresszort a rendelő igénye szerint! [http://kepfeltoltes.hu/view/070821/DSCF6440_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/070821/DSCF6444_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]http://kepfeltoltes.hu/view/070821/DSCF6440_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/070821/DSCF6444_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
| tóthgábor | Adatlap | 122989 | 2007. július 17. 20:06 | ![]() | |
|
Írd be a gugliba: pneumatika visszacsapószelep. kihoz egy vagon céget, a multkor láttam is egyet közülük, azok írták is hogy postán szállítanak, csak nem találom apapirjaim között nevüket. | |||||
| oscART | Adatlap | 122988 | 2007. július 17. 17:00 | ![]() | |
|
Helló! Van valakinek eladó visszacsapószelep és biztonsági szelepje? Vagy olyan bolt címet tudtok adni, akik postán is küldenek? Köszi | |||||
| tóthgábor | Adatlap | 122987 | 2007. július 13. 11:53 | ![]() | |
|
Ja, tegnap nem írtam le a biztonsági szelep az be van építve a tűzoltókészülékbe gyárilag, de ha jól tudom 18 bar-nál ( he nem javítsatok ki) nyit ki. Úgyhogy ez nemigen fog megtörténni, remélem. | |||||
| tóthgábor | Adatlap | 122986 | 2007. július 12. 12:59 | ![]() | |
|
a kék cső a nyomáskapcsolóba megy a visszacsapószelep megfelelő részéből. a kapcsolóba épített lefúvószelep tehermentesíti a motort (elengedi a nyomást) így terheli nyomás a kompresszort és be tud indulni. A visszacsapószelep kompresszorhoz való, ezt kaptam, lestrapált volt, dugattyút kellett készítenem bele. | |||||
| oscART | Adatlap | 122985 | 2007. július 12. 11:25 | ![]() | |
|
Megnéztem a képeidet, tetszetős masina! Láttam egy kék csövet a nyomáskapcsoló és a visszacsapószelep? között. Ez mi célt szolgál? Visszacsapószelepet milyent használtál fel? Biztonsági szelep kell-e a masinára? Válaszaidat előre is köszönöm! | |||||
| oscART | Adatlap | 122984 | 2007. július 12. 11:18 | ![]() | |
|
Köszi szépen Gábor! Azt hiszem értem, de szívesen látnék egy képet is róla! Előre is köszönöm: Oszkár | |||||
| tóthgábor | Adatlap | 122983 | 2007. július 11. 21:09 | ![]() | |
|
Nem Szati vagyok, de elmondom. arra amit tápkábelnek gondolsz, nincs szükséged. A másikra ami többeres arra van szükséged. Nem tudom miér tnégy eres, mikor 3-ra van szükség. valószínű az már nem gyárilag van rajta. Szóval a LINE jelenti a 230- ból bejövő feszültség fogadó részét. A földre megy a zöldsárga, egyik oldalra mehet a kék, másikra a fekete vezeték. A MOTOR sorához pedig a hűtőkompi irányába megy egy zöldsárga a földből, a földelési helyhez kötve, és egyértelműen egy kék és egy fekete a feszültséget viszi oda. Annak nincs jelentősége melyik melyik oldalra megy, csak a földelést el ne szúrd. A 850-es hsz-ben lévőt én készítettem ,ha nagyon nem érted akkor majd lefényképezem. | |||||
| oscART | Adatlap | 122982 | 2007. július 11. 12:01 | ![]() | |
|
SzaTi! Én is ilyen herkentyűhöz gyűjtögetem az alkatrészeket. Úgy látom neked is PMA-12 nyomáskapcsolód van, én még nem jöttem rá, hogy kössem össze a Lehel hűtő motorjával. A hűtőkompresszoron van egy tápkábel, illetve mégegy kábel jön ki belőle kék, barna, fekete és zöld-sárga vezetékekkel. A nyomáskapcsolót is szétkaptam: 2 motor, 2 line és 2 föld van rajta. Ha esetleg egy sematikus ábrát is tudnál feltenni, azt megköszönném. | |||||
| Tomek | Adatlap | 122981 | 2007. július 9. 21:01 | ![]() | |
|
Srácok! Nagyon alap kérdésem lenne. Tartály nélküli pici kompresszorom van, nyomásszabályzóval (jó kérdés, hogy minek a nyomását szabályozza, ha egyszer nincs tartálya), és az lenne a kérdésem, hogy a manométer minek a nyomását mutatja ebben az esetben? Rákötöm a pisztolyom, elindítom a kompit, és beállítom mondjuk 1.2 barra. Ha lenyomom a pisztoly gombját, akkor a manométer már csak kb. 0.8 bar nyomást mutat. Akkor a manométer a kiáramló levegő nyomását mutatja vagy azt a nyomást, amit a kompi előállít? Leegyszerűsítve a kérdést: ha 1 bar nyomáson szeretnék fújni, akkor 1 barra állítsam be a nyomást és kész? Vagy indítsam el a kompit, és nézzem meg, hogy a pisztoly gombját lenyomja mikor mutat a manométer 1 bart? Én kérek elnézést a hülye kérdésekért, csak szeretném már tudni, hogy mikor milyen nyomáson fújok. :) Tomek | |||||
| SzaTi | Adatlap | 122980 | 2007. július 5. 21:15 | ![]() | |
|
Igen, úgybarátságosabb az ár. | |||||
| Püsi | Adatlap | 122979 | 2007. július 5. 21:08 | ![]() | |
|
Az enyémen is ugyanilyen nyomásszabályzó és nyomáskapcsoló van. Csak az én kompresszorom nem lett ilyen mutatós. Ja meg nekem csak a nyomáskapcsolót kellett megvennem, a többi volt "raktáron". | |||||
| SzaTi | Adatlap | 122978 | 2007. július 5. 20:42 | ![]() | |
| Donor | Adatlap | 122977 | 2007. július 5. 20:40 | ![]() | |
|
Hát persze. Csak nem tudtam kihagyni a poént :-) | |||||
| SzaTi | Adatlap | 122976 | 2007. július 5. 20:32 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ma a festést követően összeszereltem a kompresszort. Nagyon halkan és szuperül dolgozik. A nyomáskapcsolót úgy állítottam be, hogy 6 bár nyomáson kapcsol ki, és 4 bárnál kapcsol be ismét. Ha valaki szeretne ilyet építeni, akkor a következőkkel kell számolnia. Persze csak akkor, ha mindent vásárol. 1,motor 5000Ft 2,légtartály 1000Ft 3,nyomáskapcsoló 4500Ft 4,nyomáscsökkentő 6500Ft 5,nyomástmérő óra 1000Ft 6,visszacsapó szelep 2780Ft 7,gyorscsatlakozó 900Ft 8,vezeték + dugvilla 497Ft 9,teflonszalag 100Ft 10,műanyagcső 150Ft 11,légszűrő 190Ft 12,közcsavarok 2000Ft + 2mm-es acél lemez + 4db gumiláb + festék, hígító, csiszoló anyag és kb 30 munkaóra. Püsi! Köszönöm. Donor! Elnézést rosszul fogalmaztam. Régi és jó ismerőseimnek, már majdnem barátaimnak, remélem érted hogyan gondolom. SzaTi | |||||
| Donor | Adatlap | 122975 | 2007. július 4. 22:08 | ![]() | |
| SzaTi | Adatlap | 122974 | 2007. július 4. 20:33 | ![]() | |
|
Ilyen jellegű felkérést ritkán kapok, általába csak haveroknak, ill. ismerősöknek szoktam dolgozni. SzaTi | |||||
| Püsi | Adatlap | 122973 | 2007. július 4. 20:15 | ![]() | |
|
Nagyon szuper! | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76. |
Pl. én egy poroltót beleztem ki. (lehet venni leadóhelyeken üres tartályt bagóért)
Lomtalanításkor kukázol hűtőgépkompresszort. Vagy veszel egy hűtőgépszerelőtől olcsón.
Levegőszűrőnek jó egy 150ft os benzínszűrő.
1m nagynyomású cső kell hozzá (Obiban kapsz) kb. 500ft.-
1-2 ababilincs a gumicsőhöz 500ft.-
Nyomásszabályozó 4500ft.- (de ha olcsót akarsz egy sima csap is megteszi)
Ha szintén olcsót akarsz a nyomáskapcsolót kihagyhatod és te kapcsolgatod figyelvén a nyomásmérőt.
Nyomásmérő 3500ft.-
Biztonsági szelep KÖTELEZŐ! kb 4000ft.-
A heggesztési munkák attól függően, hogy kinek hogy van ismerőse.