<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
MAZHL2005 | Adatlap | 11686 | 2009. február 16. 20:40 | ||
Miggyuri | Adatlap | 11685 | 2009. február 16. 19:39 | ||
ja, ilyen vegyesvágott elkészítése érdkes lehet Miggyuri | |||||
Otto | Adatlap | 11684 | 2009. február 16. 19:22 | ||
Engem megfogott a btr-60pb váz + bmp torony, a btr-60 váz + 2x37?mm es gpá, a btr-60pb váz t-54? torony, bmp-1 rohamlöveg nyitott küzdőtérrel, t-55 + sa-2 vagy sa-3. üdv: Ottó | |||||
Miggyuri | Adatlap | 11683 | 2009. február 16. 05:41 | ||
Otto | Adatlap | 11682 | 2009. február 15. 16:36 | ||
van 1-2 érdekes kubai átépités az 1x biztos! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 11681 | 2009. február 15. 15:57 | ||
gábor76 | Adatlap | 11680 | 2009. február 15. 10:19 | ||
Miggyuri | Adatlap | 11679 | 2009. február 15. 07:22 | ||
Képeket keresek a kubaiak által átépített, T-34 alvázon üzemelő, 130-as löveget - hasonlóan a szír változathoz - cipelő járgányról. Miggyuri | |||||
Grande | Adatlap | 11678 | 2009. február 14. 22:12 | ||
Na.. ez a link valamiért nem működik. Az armorama.com oldalon a szovjet fórumban találsz egy T-72BM építési fázist elejétől a végéig. Nagyon szép munka. Ezt akartam volna linkelni... | |||||
Grande | Adatlap | 11677 | 2009. február 14. 22:10 | ||
kojak! Sehogy :) A Miniarm gyárt komplett T-72BM konverziós kitet, melyhez egy Tamiya T-72 alapmakett szükséges. miniarm.com/index.php Aztán lehet ilyen szép dolgot csinálni belőle :) www.armorama.com/modules.php www.armorama.com/modules.php www.armorama.com/modules.php | |||||
torpokoska | Adatlap | 11676 | 2009. február 14. 19:16 | ||
ha egyet nekem adnának :))) img27.imageshack.us/img27/5315/016zw4.jpg | |||||
kojak | Adatlap | 11675 | 2009. február 14. 18:36 | ||
A T90 az ok de hogy lehet majd T72BM-re alakítani? | |||||
gaunt | Adatlap | 11674 | 2009. február 14. 16:49 | ||
Az biztos, hogy az volt a világon az első simacsövű ágyúval szerelt páncélos, de azt nem hinném, hogy volt rakéta póthajtásos lőszere, ez inkább a tüzérségi lövegeknél van. Ágyúcsőből indítható pct. rakétája volt, de csak az M és MV változatoknak. (9M-118 Sekszna, 80-as évek eleje) | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11673 | 2009. február 14. 15:52 | ||
Szervusztok, azt olvastam egy könyxvben, hogy a T-62-es volt az első simacsövü ágyúval szerelt, rakétapóthajtásos lőszerrel is tüzelni képes harckocsi. Igaz ? | |||||
gaunt | Adatlap | 11672 | 2009. február 14. 13:15 | ||
Na erre kíváncsi leszek! Az utóbbi időkben a Zvezda adott ki néhány egész jó makettet, én pl. a BMD-1 és BMD-2-vel elégedett vagyok, nem egy Dragon kidolgozás, de szerintem a Tamiya 90-es évek közepe táján kiadott makettjeivel egy szinten van. | |||||
Grande | Adatlap | 11671 | 2009. február 14. 10:54 | ||
Zvezda újdonságok. Közöttük egy T-90-es. www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/zvezda.htm | |||||
romeo | Adatlap | 11670 | 2009. február 11. 20:23 | ||
juge75 | Adatlap | 11669 | 2009. február 10. 16:16 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 11668 | 2009. február 9. 12:31 | ||
Tud valki ISZ-2 vontatóköteléröl képet, adatot ( hossz, átmérő, a vonófej méretei ) előreis köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 11667 | 2009. február 9. 11:46 | ||
juge75 | Adatlap | 11665 | 2009. február 8. 18:57 | ||
Neoflex késtapasz, kapható tubusban is, már kb 15 éve azt használom. Nekem megfelel. | |||||
Kalóz | Adatlap | 11664 | 2009. február 8. 18:39 | ||
MAZHÉ2005! Attól függ, milyen anyagú maketthez akarod használni! Műgyantához mindenképpen pillanatragasztó kell (más nem tapad hozzá). Sztirolhoz (a hagyományos makettek anyaga) sok gyártó gyárt tömítőpasztát, de használható a nitrókéstapasz is, amit régebben az autófényezők használtak. Természetesen azújabb kétkomponensűek is használhatók, de: 1. drágábbak, 2. amit bekevertél, és kimaradt, később nem tudod használni. Üdv: Kalóz | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11663 | 2009. február 8. 14:55 | ||
Ha lehet, miből lehet tömítőpasztát csinálni? Vagy valami egyéb anyag ami jó erre a célra előreis köszönöm! | |||||
gaunt | Adatlap | 11662 | 2009. február 8. 13:39 | ||
Én úgy olvastam az nem a végleges verzió, bár ki tudja. | |||||
Grande | Adatlap | 11661 | 2009. február 7. 23:38 | ||
gaunt | Adatlap | 11660 | 2009. február 7. 17:14 | ||
Képek a Trumpeter új T-62-eséről. www.primeportal.net/models/thomas_voigt3/trumpeter/index.php Az már egyből látszik, hogy sokkal jobb a régi Tamiyánál, pl. a torony formája szinte tökéletes. Szerintem nagyon szép makett, minden részlete jobb a Tamiyánál, kivéve a motorteret, ami ha lehet akkor még rosszabb is nála, bár ezt lehet korrigálni. | |||||
juge75 | Adatlap | 11659 | 2009. február 7. 12:58 | ||
Van mezőgazdasági ismerősöd? Mert sok helyen használják agregátornak, pl csirke és liba nevelőknél. Tuti hogy van szemléltető példány belőle valahol egy múzeumban, hiszen ismerni kellett A-Z-ig az alakulatoknál. | |||||
juge75 | Adatlap | 11658 | 2009. február 7. 12:55 | ||
Jimbow! Kifizetem, ha van! A többit e-mail-ben. Nagyon rendes vagy! | |||||
Gábor166 | Adatlap | 11657 | 2009. február 7. 10:50 | ||
Köszönöm. Ha nincs is hengerfej nélkül, legalább egy dugattyú azért külön megvan. Gyári gyanta motort (aminek a hengerfeje külön van) szeretnék felhasználni egyik maketthez, de nem akarom feltenni az egyik hengerfejet. :-) | |||||
Jimbow | Adatlap | 11656 | 2009. február 7. 09:25 | ||
Hát szerintem várd meg, mit reagálnak, és utána megbeszéljük. Talán a telefon gyorsabb, mert elég furcsán működik az a bolt, néha csak úgy bezár pár napra. A készlet szerintem nyitás óta nem frissült, azért is emlékszem a legfelső polcon levő SA-2-re. Ha nem megy vele, akkor talán megvehetem és lepostázom, bár az nem tudom mennyibe kerülne. üdv | |||||
HUJBI | Adatlap | 11655 | 2009. február 7. 08:47 | ||
sajnos én sem találtam. | |||||
Grande | Adatlap | 11654 | 2009. február 7. 08:42 | ||
Nekem ezek a képek vannak T-55 motorrol. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 11653 | 2009. február 7. 08:42 | ||
Köszi! Igazából eredeti motor fotóra gondoltam. A blokk érdekelne hengerfej nélkül és a hengerfej szelepfedél nélkül. Egy törött szelepfedeles iraki képem van, de nem túl jól láthatók a részletek. | |||||
juge75 | Adatlap | 11652 | 2009. február 7. 06:16 | ||
Ezt találtam. | |||||
juge75 | Adatlap | 11651 | 2009. február 7. 06:00 | ||
Köszi! Írtam nekik, nem tudom hogyan oldom meg, de meg próbálom megrendelni. Vagy tudnál nekem segíteni? 1/35 Dragon Silka és Sztrela-1 (Gaskin),valamint Skif Sztrela-10 (fedélzeti géppuska) kimaradt alkatrészek és komplett matricák vannak, ha kell valakinek elküldöm. | |||||
Jimbow | Adatlap | 11650 | 2009. február 6. 23:13 | ||
gaunt, juge75! Itt a Top makettben (XVII. ker., Pesti út 40.) kapható a trumpeter SA-2 név alatt futó kitje, 3450 ft. SA-6 nincs. Van webshopjuk is, de elég gagyi, nem túl friss (ez sincs benne). Üdv! Ja és még mindig eladó a BTR80A + ajándék képek 3800 forintért. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11649 | 2009. február 6. 19:39 | ||
Gábor166 | Adatlap | 11648 | 2009. február 6. 15:58 | ||
Sziasztok! Keresztbe-hosszába szétnéztem a Neten, de nem találtam T-55-ös motorjáról normális képet. Igazából olyan lenne jó, ahol nincs fenn (legalább az egyik) hengerfej. Tud valaki segíteni? | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11647 | 2009. február 6. 14:19 | ||
Kszi az infót, amúgy szerintem teljesen pontos forrás nincs, mert mindegyik forrás hivatkozik valemelyik másikra pl: a Wikipedia a Russian batlefieldre másrészt ha eltérés van akkor viszi tovább a pontatlan adatot. Talán a legpontosabb információt úgy lehetne megszerezni ha kiruccanánk Kubinkába, leülnénk néhány régimotoros orosz papával aztán átnyálzni mindent Á-Z-ig, de ehhez egy élet is kevés lenne. mellesleg én úgy döntöm el hogy mely adat hiteles, hogy olyan oldalakat nézek melyek nem hivtkoznak egymásra, még közvetetten sem | |||||
mackósajt | Adatlap | 11646 | 2009. február 6. 12:41 | ||
Nem biztos, hogy a Wikipediara kéne támaszkodnod, mint megbízható forrásra. A farrposton van egy jó pár IS-sel foglalkozo pdf. | |||||
mackósajt | Adatlap | 11645 | 2009. február 6. 12:38 | ||
Mert az egyik harckocsi a másik meg rohamlöveg. A harckocsinak forgó tornya van, a rohamlövegnél meg ráhegesztettek egy dobozt - szóval a kettőnek köze sincs egymáshoz, így egyértelmű, hogy nincs ok arra, hgoy egyforma vastagságúak legyenek! | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11644 | 2009. február 6. 12:05 | ||
Ezek szerint az ISZU-k homlokpánclzatán nem változtattak a két széria fojamán szimplán annyit, hogy a 44-es széria fronpáncélját már két külön páncéllemezból hegesztették össze míg a 43-as szériáé egyettlen öntött daraból volt ( Wikipedia ). Páncélvastagság terén akkor csak a lövegpajzs lett módosítva, 60 ról-100 mm-re ( Wikipedia ) | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11643 | 2009. február 6. 11:37 | ||
Teljesen jogos, alternartív magyarázatként nekem is megfordult ez a fejemben Üdv: MAZHL2005 | |||||
Muzzy | Adatlap | 11642 | 2009. február 6. 11:11 | ||
TCsaba! A szovjetek is mentették a páncélosaikat! A mentés, javítás attól függ, hogy megéri-e a javításdsal foglalkozni, vagy sem. (erőforrások felhsználása) Ha nincs másik, világos, hogy mindent elkövettek a hadrafoghatóság visszaállítására. Más kérdés, hogy sok esetben olyan mértékben sérültek a járgányok, (páncélzat minősége, páncélelhárító eszköz romboló képessége)hogy egyszerűen nem volt érdemes javítani. Azért a német zsákmány anyagot a szovjetek is felhasználták, sok leírás van arról, hogy a sérülten elfoglalt járműveket saját eszközeikkel javították. Pl. Leningrád környékén PZ III-asok. Meg a Su76I amely pz III alvázra volt szerelve. A háború elején, a nagy visszavonulások során a kevésbé sérült kocsikat is otthagyták, mert nem tudtták elvontatni a javító bázisra. Muzzy | |||||
torpokoska | Adatlap | 11641 | 2009. február 6. 06:58 | ||
Szerintem:1 a páncéltest sem azonos (lásd vastagságbeli különbség, vezető elhelyezése stb.), csak a geometriai méretei, hogy a futómű, erőátvitel és a motor azonos lehessen, a gyártás egyszerűsítése miatt.2 A páncélacél előállítása drága volt, feleslegesen nem pocsékolták.3 A beépített löveg így is orrnehézzé tette a járművet a hk-hoz képest.4 lásd előttem szólót. 5 a már említett könyv megjegyzi, hogy azért tették oda a lánctalptagokat, mert kevésnek találták a hk páncélvédettségét,de további vastagságnövelésre nem találtak módot. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 11640 | 2009. február 6. 06:04 | ||
Talán nem mondok hülyeséget, de az ISZU rohamlöveg. Alapvető feladata a tüzérségi támogatás nyújtása nem a golyóváltás három lépésről néhány Tigrissel vagy bármi mással. Akár ez is lehet magyarázat az egycentinyi különbségre. De, hangsúlyozom, csak lelkes amatőr vagyok a témában. Miggyuri | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 11639 | 2009. február 5. 23:09 | ||
A kérdésem egyszerüen az, hogy ha az ISZ-2 homlokpáncélzata 100 mm-er,( akár a 1943-as akár a 1944-es szériát vesszük figyelembe) akkor miért 90 az ISZU-é, ha ugyan arra a páncéltestre épül mindkettő. Miért bonyolítanák azzal, hogy két különböző homlokpáncélzatu páncéltestet gyártanak egyidőben. Pláne miért gyártana gyengébbet, vékonyabbat a meglévőnél. A homlokpáncél alatt azt a részt értem ahova felvoltak csavarozva a pót lánctagok. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 11638 | 2009. február 5. 22:52 | ||
torpokoska! Bocs,hogy félreérthető volt! Én ezzel nem a JS-ekre és ISU-kra gondoltam,hanem általánosságban az önjáró lövegekre. A németekről konkrétan olvastam ilyet.Nem elképzelhetetlen,hogy az oroszok is csinálták.Szerintem logikus adott sérülésnél.Habár,hogy az oroszok mennyire mentették a roncsaikat arról még nem olvastam.Az biztos,hogy ők kevésbé voltak rászorulva mint a fritzek. De úgy néz ki,hogy csak azért írtam,hogy még jobban megkeverjem a dolgot. :))) | |||||
Giruna | Adatlap | 11637 | 2009. február 5. 22:29 | ||
Nem tudom, hogy segít-e, de itt van még két kép. | |||||
torpokoska | Adatlap | 11636 | 2009. február 5. 22:12 | ||
az armor.kiev.ua honlapon a cikkek 90 mm homlok páncélt írnak az adott önjáró löveghez mind a felső mind az alsó homlok lemezhez www.armor.kiev.ua/Tanks/WWII/isu152/. T.Csaba: végképp nem értelek. Milyen sérült IS2-ből lett ISU-152? Hogyan gondolod? Hol olvastad? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
előreis köszönöm!