/ Fórumok /

Kompresszor

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75.
lacabug 123876 2009. október 5. 21:56
Válasz erre
sziasztok.
új vagyok itt.mostanában tervezek airbrush pisztolyt venni.alder ad340-et néztem ki.maketthez,képekhez,autóhoz is szeretném használni főleg.a bajom a kompresszorral van.van nagy kompresszorom,autófényezéshez szoktam főleg használni,de utálom a hangját. : ))
nézegettem milyen tuti kompikat építettetek,és belelkesültem én is.nagyon tetszik a hűtőgép kompi!
2 kérdésem lenne.
mivel az airbrusht most kezdeném,így valószínűleg sokat kellene gyakorolni,ez a hűtőgép kompi bírná a strapát mondjuk 2-3 óra folyamatos használat mellett?ha sokat használnám mekkora tartályt javasolnátok?poroltó legyen,vagy tudok olcsón szerezni obis 24 literes kompresszort,kukás motorral.arra gondoltam,h a 24 literes tartály előnyösebb lenne,mert elvileg kevesebbet menne a kompresszor része.

másik kérdésem.autófényezéshez,ez a hűtőgép kompresszor működne mondjuk úgy,hogy 50 literes tartályon 2 db kompresszor?mert szívesebben fényeznék úgy,hogy csöndes a kompresszorom.
előre is köszönöm.
omoroka. 123875 2009. október 4. 19:43
Válasz erre
Eladó piaci ár alatt, professzionális Jun-Air 6-15 kompresszor. Bővebb infót-képet magánba.
Ash 123874 2009. október 4. 17:28
Válasz erre
Rendben. Köszönöm az tanácsot, meg fogom fogadni.

Ash
brinkman 123873 2009. október 3. 19:15
Válasz erre
A klubban már egy éve hibátlanul működik az amit gaborka ajánlott. A papplaszlo.com-ról vettük, most 26900 FT.
gaborka 123872 2009. október 3. 17:35
Válasz erre
Nagyon kicsi a teljesítménye, csak 12L/perc (ez az airbrush levegőigényének az alja), és szerintem tartálya, szűrő/ülepítője sincs. Küszködni fogsz vele. Inkább szánj rá ötezerrel többet és vegyél egy AS-186-ost, pl. az airforceairbrush.hu-n (szerintem természetesen).

c[ ]
Ash 123871 2009. október 3. 17:33
Válasz erre
Ha valaki tud segíteni, hogy érdemes-e megvenni, köszi!

Ash
Ash 123870 2009. október 3. 17:31
Válasz erre
Üdv.
Valaki látott már ilyet?:

www.proxxon.hu/webkepek/27120.jpg

Nettó listaár: 33.637 Ft.
Típus: MK 240
Jellemző: MK240 Minikompresszor. Kifejezetten festékszórásra ajánlott. Technikai adatok: 220-240V AC 50-60Hz 85W 140 x 120 x 95 mm 12 l/perc teljesítmény, 2,0 bar nyomás Tömeg: 1,3 kg.
brinkman 123869 2009. október 2. 21:17
Válasz erre
Hűtőgép olajat keress, vagy egy rossz kompresszorból leengeded az olajat és áttöltöd a jóba. Más olajfajtánál a következő két jelenség fordul elő. Ha hígabb hamar elhordja, ha meg sűrűbb indulásnál képes lefogni a motort.
Guba 123868 2009. október 2. 18:05
Válasz erre
Szia pepe

Én nála vettem kompresszort, tartály nélkülit, ill. ugyanilyent vett egyik Bolyais társam is. Egyiküknek sem volt semmilyen gondja vele. Ezekkel a kompikkal túl sok gond nem is lehet, mert elég kevés benne az olyan alkatrész ami meghibásodhat. Mindegyiket kipróbálja ő maga is, szétszedi, összerakja, teszteli stb. Ha mész vásárolni, akkor mindenképp vigyél magaddal szórópisztolyt, hogy azzal is kipróbálhasd. Ár tekintetében is nagyon jó vétel. Uezt a kompresszort a Kék kobrában 38 ezerért láttam.

üdv
Guba
pepe 123867 2009. október 2. 17:37
Válasz erre
hello

Van valakinek tapasztalata a Pap László által forgalmazott kompresszorokkal?
A jó és arossz is érdekel.
köszi
gaborka 123866 2009. október 2. 10:01
Válasz erre
Értem. Most már van szervízünk is, esetleg jövő héten elhozom és megnézetem a srácokkal, szerintem valami tömítés baja lesz. A póló miatt amúgy is telefonálok majd, ne lógjak tovább, szóval hamarosan jelentkezem.

c[ ]
omoroka. 123865 2009. október 1. 21:05
Válasz erre
Bebá 123864 2009. október 1. 11:56
Válasz erre
Köszönöm Gábor igen! A problem a 1795 hsz. alatt.
gaborka 123863 2009. október 1. 11:12
Válasz erre
Tudok hozzá gumitappancsot adni, ha kell - mi a kompi baja egyébként?

c[ ]
dasboat 123862 2009. szeptember 30. 23:05
Válasz erre
Szia Omoroka!Írtad,hogy"kompresszorolaj(hátránya hogy nem lévén sűrű, gyorsan beviszi a rendszerbe aminek több következménye is lehet")Nálunk a cégnél ilyen lehet nagy ipari kompresszorház van ahol a légtechnikai gépekhez kell a levegő akkor meg se próbáljak ilyen olajat tenni pótlásnak?
Bebá 123861 2009. szeptember 30. 15:40
Válasz erre
Nem kapcsolt ki mert valahol szökött a termelt levegő. Sajnos nem néztem meg a gázosok által használt spray-vel, hogy hol ereszthet.Hozzá nem értőként belenéztem itt-ott de semmire nem jutottam. Mondták, hogy a nyomás kapcsoló a gond.Nem tudom de ha józan paraszt ésszel gondolkodom, ha nincs nyomás akkor nincs ki-be kapcsolás sem.
omoroka. 123860 2009. szeptember 30. 15:15
Válasz erre
Szia!

Barkácsárúházakban, kompresszorszaküzletekben kapható kompresszorolajat (hátránya hogy nem lévén sűrű, gyorsan beviszi a rendszerbe aminek több következménye is lehet)
Autósboltban, benzinkutaknál kapható motorolajat (a szintetikus is megfelel)ez nehezebben terül szét a rendszerben de a kimeneti levegőt ekkor is ajánlatos szűrni.
Igen , a levegőszívó csonkon keresztűl mehet a töltés (álltalában kettő van) és ha pár másodpercre ráindítasz az első dl után, akkor gyorsan be is nyeli az utánpótlást és nem kell kiböjtölni :) üdv.
multec 123859 2009. szeptember 30. 13:29
Válasz erre
Bebá 123858 2009. szeptember 30. 09:14
Válasz erre
09.30
09.30

Javításra szoruló,hiánytalan -két gumi tappancs kivételével- kompresszor /fotón bekari-
kázva/ eladó.
sz.b.makett@chelló.hu
dasboat 123856 2009. szeptember 28. 12:58
Válasz erre
Ui.:amúgy nincs gond a kompimmal lekopogom tökéletesen működik egyetlen hátránya,hogy nincs állandó nyomásom ehhez kell egy nyomás szabályozó reduktor meg egy nagyobb puffer tartály.
dasboat 123855 2009. szeptember 28. 12:54
Válasz erre
1
1
2
2

Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni,hogy hűtőgép kompiba milyen olajat tudok utána tölteni és hova a rendszer szétszedése nélkül én arra gondoltam,hogy a szívó részbe ahol a levegőt szívja fecskendővel az amúgy is bele megy a motorház aljára nem?Amúgy az teljesen természetes,hogy a kompi melegedése közben valamennyi olajat próbál kinyomni a levegővel együtt a kiegyenlítő tartályba,ennek a megakadályozása nagyon egyszerű hosszabb cső felfelé majd lefelé a légtartályba hajlítva amint a nyomáskapcsoló lekapcsol az olaj szépen vissza folyik a gépházba 1.8-bárnál nekem működik a dolog igaz az enyém nagyon gagyi még majd most építek egy sokkal jobbat azon már lesz nyomásszabályozó nedvesség csapdával és visszacsapó szelep is meg egy komolyabb kamion légtartály nem ez a szétvágott "fazék" puffer tartály.Üdv!Peti
Bubu 123854 2009. szeptember 19. 12:16
Válasz erre
Ezt akkor inkább vitassuk meg személyesen!
kogi76 123853 2009. szeptember 19. 11:23
Válasz erre
Akkor az már kompresszor+pisztolyba kerül!:)
Bubu 123850 2009. szeptember 18. 21:31
Válasz erre
Szevasz Hönö!
A poroltóid komplettek?Akkor szerintem a tiedre benevezünk , ha már helyben van!
Hogy a mester mennyire szeret csíkozni azt nem tudom ,de most nem lesz egyszerű dolga már kitaláltam egy remek festést + csíkozást!Lehet , hogy így már nem is lesz neki olyan jó buli az a kompresszor!:)
Bubu 123849 2009. szeptember 18. 21:30
Válasz erre
Szevasz Hönö!
A poroltóid komplettek?Akkor szerintem a tiedre benevezünk , ha már helyben van!
Hogy a mester mennyire szeret csíkozni azt nem tudom ,de most nem lesz egyszerű dolga már kitaláltam egy remek festést + csíkozást!Lehet , hogy így már nem is lesz neki olyan jó buli az a kompresszor!:)
Bubu 123848 2009. szeptember 18. 21:30
Válasz erre
Szevasz Hönö!
A poroltóid komplettek?Akkor szerintem a tiedre benevezünk , ha már helyben van!
Hogy a mester mennyire szeret csíkozni azt nem tudom ,de most nem lesz egyszerű dolga már kitaláltam egy remek festést + csíkozást!Lehet , hogy így már nem is lesz neki olyan jó buli az a kompresszor!:)
Hönö 123847 2009. szeptember 18. 21:07
Válasz erre
Csá!
Nekem is van 2 poroltóm szólj majd rám és jövő héten hazahozom,a Gábor meg úgyis szeret csíkozni.:)))
Bubu 123846 2009. szeptember 18. 20:47
Válasz erre
Hali!
Köszi a felajánlást még megbeszéljük Gáborral , hogy mi legyen.A Bolyaira sajnos nem megyünk.Amúgy a szerelvényei is megvannak , gondolok itt a biztonsági szelepre és egyebekre?
Üdv:Bubu
Mortyi 123845 2009. szeptember 18. 16:59
Válasz erre
Bubu!

Akkor ha kell majd írj:) a szebbiket elteszem nektek :))
Amúgy a posta 930 Ft. 20 kg-ig a standard csomag abba csak belefér, vagy esetleg ha jösz, jöttök a Bolyain valoszínű ott leszek felviszem kocsival.

Üdv Mortyi
Bubu 123844 2009. szeptember 18. 16:05
Válasz erre
Szia Mortyi!
Nem szeretnék üzletszerűen kompresszorokat fabrikálni:), de Kogi barátomnak természetesen készítek egyet (ő meg becsíkozza a Pannóniámat remélem), ha neki nincs akkor lehet, hogy igényt tartunk az egyik tartályra de szerintem csak postán tudnánk megoldani ami viszont nagyon drága a súlya miatt! Kösz és üdv:Bubu
Mortyi 123843 2009. szeptember 18. 15:37
Válasz erre
Bubu!

Látom beindul a kompresszor biznisz, ha kell fel tudok ajánlani két tűzoltó tartályt az egyik ráadásul már teljessen fémtiszta :)
Ha más valakit érdekel és Szeged közeli ingyen elvihető!

Mortyi
Bubu 123842 2009. szeptember 18. 13:59
Válasz erre
Szevasz Gábor!
Megdumálhatjuk , de nem lesz olcsó!:) :) :)

Bubu
kogi76 123841 2009. szeptember 18. 13:34
Válasz erre
Szia Zotya!
A kompresszor tök jó lett,erősen gondolkodom,hogy nekem is kéne csinálnod!
Üdv!
Tûzszekér 123840 2009. szeptember 17. 21:18
Válasz erre
A kimenőt is bele kell lógatni mert így a tartály falán nem tud a víz belekúszni a csőbe.
Bubu 123839 2009. szeptember 17. 21:15
Válasz erre
A nyomócső amin betáplálja a tartályt gyárilag belelóg vagy 10cm-ert és pont a tartály alsó falára csapatja ki a párát!Gondolom valamikor így ért bele a porba.
Üdv:Bubu
Tûzszekér 123838 2009. szeptember 17. 21:02
Válasz erre
Jah :) Ez nem helyettesíti a páramentesítőt de lényegesen lehet csökkenteni a levegő víztartalmát.
Tûzszekér 123837 2009. szeptember 17. 20:59
Válasz erre
A tartályban lecsapódó párát úgy is ki lehet küszöbölni hogy a kiáramló levegő csonkjánál lévő csövet bele kell engedni a tartályba jó néhány centimétert.
Bubu 123836 2009. szeptember 17. 20:57
Válasz erre
Szia Csabee!
Köszönöm, páraleválasztó reduktor van hozzá csak lemaradt a fényképről a gyorscsatira lehet felnyomni!
Csabee 123835 2009. szeptember 17. 20:51
Válasz erre
Szia Bubu!

Nagyon fain a kompresszorod! A motor átalakítása engem is megfogott, mert van több motorom is ami nem működik túl jól, de a te megoldásoddal lehet én is megpróbálkozom.

Egy tanácsot azért adnék, mivel már én is építettem kompresszorokat. Ha azt akarod, hogy a festésed is jól működjön, a tartály és a gyorscsatlakozó közé tegyél egy páraleválasztós nyomásszabályzót, mert így csak akkora nyomással tudsz festeni amekkora éppen a tartályban van, a szórópisztolyokhoz viszont csak 0,7-1,5 bár nyomás az optimális. A túl magas nyomás rontja a festés minőségét, illetve a tartályban kicsapódó vízpára ha belekerül a szórópisztolyba szintén bosszúságot okoz.
Üdv: Csabee
Bubu 123834 2009. szeptember 17. 19:38
Válasz erre
Szia Mortyi!
Az átalakítás lényegét a 06-07-es képeken láthatod , ott található a szívócsatorna amibe belefúrtam és egy rézcsövet ragasztottam ami a házon kívülről kapja a friss levegőt.Az eredeti szívórészt ami a képeken nem látszik ledugóztam így nem tud a motortérből szívni csak a szabadból! Ezáltal ki van küszöbölve , hogy olaj és olajgőz kerüljön a tartályba.A tetőt nem lett volna muszáj plexiből készíteni csak volt kéznél és gondoltam jópofa lesz, hogy belelátni üzem közben.Ha bármi kérdésed van nyugodtan írhatsz privátban is!
Üdv:Bubu
Mortyi 123833 2009. szeptember 17. 19:14
Válasz erre
Bubu!

Csak ismételhetem tegnapi önmagamat ez nagyon szép lett :)
Ugyan leírtad de nem értem ezt a plexi tetőt nekem ugyan ilyen házi kompim van és semmi bajom a motorral :)
Na a lényeg, hogy nagyon fain :)

Üdv Mortyi
Bubu 123832 2009. szeptember 17. 18:56
Válasz erre
kompresszor12
kompresszor12
kompresszor13
kompresszor13
kompresszor14
kompresszor14

Ma lefestettem és felszereltem a kompresszort , a nyomáskapcsoló még nincsen bekötve és olajjal sincs feltöltve de már egyben van.Majd a hétvégén befejezem!
Szép estét :Bubu
Bubu 123831 2009. szeptember 16. 22:47
Válasz erre
Köszönöm , a színe sajnos sokat fakult ahogyan száradt!:( De sebaj csak szuperáljon!
Mortyi 123830 2009. szeptember 16. 21:33
Válasz erre
Bubu ez nagyon jó lesz, és a színe gyönyörű ferrari piros :)
Bubu 123829 2009. szeptember 16. 20:57
Válasz erre
Kompresszor01
Kompresszor01
Kompresszor03
Kompresszor03
kompresszor04
kompresszor04
kompresszor05
kompresszor05
kompresszor06
kompresszor06
kompresszor07
kompresszor07
kompresszor08
kompresszor08
kompresszor09
kompresszor09
kompresszor10
kompresszor10
kompresszor11
kompresszor11

Sziasztok!
Végre volt időm átalakítani és befejezni a kompresszoromat!Az átalakítást azért eszközöltem mert itt a topikban írta egy hozzáértő emberke, hogy a hűtőkompik nagy hátránya , hogy a dugattyú nem közvetlenül a szabadból kapja a levegőt hanem a kompresszor motorteréből!Ez azért probléma mert ha melegszik az olaj a gőzei bekerülhetnek a tartályba vagy akár a pisztolyba is, arról nem is beszélve , hogy ha netán eldől vagy szállítjuk akár maga az olaj is bejuthat a rendszerbe!A kompresszor tetejét levágtam a motort kiszereltem az eredeti szívócsövet levágtam és leforrasztottam, ezután a dugattyúházba új szívófuratot késztettem és ebbe egy rézcsövet illesztettem ami közvetlenül a szabadból szívhat.Mivel az eredeti tetőt nem tudtam visszarakni ezért megemeltem körben egy 30 as laposvasból hajlított gyűrűvel és készítettem hozzá egy plexi fedelet (ez még a képeken nincs felszerelve)egy olajbetöltő nyílással.Az eredeti szívócsonkot és a gázfeltöltő csöveit levágtam a házról és 8mm meneteket fúrtam bele , ezekbe csavarok kerültek réz alátéttel.Ezenkívül a ház aljára fúrtam egy 6 mm menetet amibe szintén egy csavart raktam ha netán le kéne ereszteni az olajat.Át kellett alakítani az eredeti biztonsági szelepet is(25bar) ,ez a rugó cseréjével és beállításával könnyen sikerült megoldani(most 5 bar).Ma sikerült lefestenem a tartályt ami valaha poroltó volt, talán holnap lesz időm a kompresszort is lefesteni és bekábelezni, ha jutok vele valamire vagy netán végzek akkor még teszek fel képeket róla.
Üdv és jó kompresszor fabrikálást mindenkinek:

Ja és a költségei elenyészőek voltak , sok cucc volt hozzá idehaza és az ismerősök sem kértek semmit a segítségért(kölcsön hegesztő , forrasztás , stb)de ha mindent úgy vesz meg az ember akkor sem eget rengető és ez tényleg olyan mint a gyári makettező kompresszorok!
Bubu
omoroka. 123828 2009. szeptember 11. 14:48
Válasz erre
Örülök hogy sikerült! Majd meghívsz egy Whapper menüre ha pesten jársz :)))
omoroka. 123827 2009. szeptember 9. 19:42
Válasz erre
ELADÓ! JUN-AIR 6-15 Profi kompresszor, ideális csendes gép otthoni makettfestéshez is (iparszerű felhasználáshoz is jó, spec hűtőbordás motor, gyorscsati, 15 literes tartály, spec leeresztő szelep stb.) bővebben magánba : omoroka.@freemail.hu
Charger 123826 2009. szeptember 8. 19:36
Válasz erre
Értem,köszönöm mindenkinek a segítséget!
Mortyi 123825 2009. szeptember 8. 18:16
Válasz erre
Charger!

Csatlakozva Amon hozzászólásához csak is tartályosban gondolkodj :)
Kíméled a motort, nincs pulzálás stb. írták már egy párszor az előnyeit tőlem okosabbak :)A lényeg jobb nem is olyan ökör a különbség 7000 forint azt hiszem :)
Biztosan jó választás legalábbis szerintem minden képpen egy elfogadható alternatíva :)

Üdv Mortyi
Amon 123824 2009. szeptember 8. 17:01
Válasz erre
Igazság szerint egy 6L-es tartáj nem árt kíméled a motort
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75.