<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
Pite | Adatlap | 124270 | 2010. június 24. 20:26 | ![]() | |
multec | Adatlap | 124269 | 2010. június 24. 20:08 | ![]() | |
Hogy több mindent írtál, így már komplikáltabb a dolog. De az első válaszom attól még megfontolandó. A lényeg hogy a forgattyúsház a légrendszerrel nincs kapcsolatban, vagyis ha a levegő itt távozik, akkor a henger-gyűrű-dugattyú közzül valamelyik hibás, esetleg nagyon elhasználódott, bár ez szinte kizárt mivel úgy írtad egyik pillanatról a másikra produkálta a kompresszor a jelenséget. A háromirányú szelep az valószínűleg egy visszacsapószelep aminek a szerepe a kompresszor tehermentesítése nyomás alatti újraindításkor, ez is lehet hibás, mint ahogy írtad, de mivel a hengerfejben is van egy nyomószelep ennek megkellene tartani a nyomást amennyiben tökéletesen zár. Sajnos nehéz így látatlanban pontosan behatárolni a hibát, főleg hogy nekem nincs ilyenem ez inkább csak elméleti közelítés, közel áll a tanult szakmámhoz /autósz./. A legbiztosabb a szétszerelés. Az alkatrészt szerintem a szervizesektől, akik a garanciális javítást is végzik, lehet beszerezni. Hát röviden ennyi. | |||||
Pite | Adatlap | 124268 | 2010. június 24. 18:56 | ![]() | |
multec úr. Nem okoskodni akarok de ha gyűrűtörés gyanús a dolog,akkor nem-is tudna termelni normálisan,nem-de? Na most ez feltermel 8 bárig is csak azonnal le is fúja az olajon keresztül s pár másodperc /10-15 sec/újból termeli magát s ezt csinálná ha hagynám.A tartályon van egy három irányú szelep amibe bele megy a kompresszoról a levegő meg,innen megy a mágneskapcsolóhoz/s a tartályra van felszerelve ez a legnagyobb csonkja/ Nem lehetséges hogy ez sz@rt be?Látom te jártas ebben. Alkatrész hol tudok hozzá szerezni? | |||||
multec | Adatlap | 124267 | 2010. június 24. 17:06 | ![]() | |
Annyit még hozzá tennék, hogy a kenésen kívül a gyűrű-dugattyú sérülést okozhatja az idegen anyag bekerülése a hengerben. Konkrétan a szívó-nyomó szelepek sérülésére gondoltam. Ha már úgyis szétkapod, less rá azokra is. Üdv. Attila | |||||
Pite | Adatlap | 124266 | 2010. június 24. 16:54 | ![]() | |
Köszönöm hétvégén meg is lesem ahogy ajánlottad.Még egyszer köszönöm a gyors választ,majd jelenkezem. THX Pite | |||||
multec | Adatlap | 124265 | 2010. június 24. 10:44 | ![]() | |
Üdv! A leírt hibából valószínűleg, gyűrű vagy dugattyú törés történt. Emiatt az összesűrített levegő a forgattyúsházba távozik, ez okozza a habosodást. A meghibásodást általában a nem megfelelő kenés okozza, másképpen fogalmazva kevés vagy nem megfelelő típusú olaj volt benne. A képből ítélve vedd le a hengerfejet és ezután húzd le óvatosan a hengert akkor többet látsz. Ha a henger nem károsodott akkor dugó és gyűrű cserével orvosolható a probléma. A leírt dolog az én verzióm tehát csak ajánlom, mindenesetre én így csinálnám. Tisztelettel Attila | |||||
Pite | Adatlap | 124264 | 2010. június 23. 20:50 | ![]() | |
Üdv.mindenkinek. Az lenne a problémám:van nekem egy kis einhell kompresszor ami olajos,24literes tartállyal /gyári/,azt produkálta a kicsike hogy egyik pillanatban meg állt menet közben,mintha meg szorult volna a dugattyú.Ki húztam újból bedugtam s nagy nehezen de elindult.Csak a levegőt nem tudja tartani mert az olaj beöntő nyíláson keresztül lefúj,s habzik az olaj.A kérdésem az lenne hol keresem a hibát,mi mehetett tönkre benne,javítható-e? Egy kép burkolat nélkül kepfeltoltes.hu/view/100623/komp._www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
EDE | Adatlap | 124263 | 2010. június 20. 19:58 | ![]() | |
Gaben! Papp Lacitól a tartályos kompit vedd! Ha visszaolvasol itt pár száz hozzászólást, meggyőződsz te is. | |||||
gaben21 | Adatlap | 124262 | 2010. június 20. 19:32 | ![]() | |
gaben21 | Adatlap | 124261 | 2010. június 20. 19:30 | ![]() | |
pipi | Adatlap | 124260 | 2010. június 19. 20:34 | ![]() | |
Szia Mortyi! Igen, keress meg humweekukaccitromailponthu | |||||
mortyi | Adatlap | 124259 | 2010. június 19. 20:03 | ![]() | |
Pipi! Ezek eladók? Az utolsó képen lévő nyomásszabályzóért mit kérsz? Üdv Mortyi | |||||
pipi | Adatlap | 124258 | 2010. június 19. 18:30 | ![]() | |
omoroka. | Adatlap | 124257 | 2010. június 19. 17:24 | ![]() | |
Német professzionális, csendes, szomszéd és családbarát kompresszor eladó! Sil-Air 20 D - Oelbetriebener Kompressor - flüsterleise - vollautomatisch und pulsierungsfrei. - Druck: 0-6,0 bar - Abschaltautomatik - Ansaugleistung: 17 l / min - Geräuschpegel: 38 db (sehr leise!) - Tank 4,0 l - Tank mit Überdruckventil - Luft- und Kondensatablassventil - Betriebsspannung: 220 V / 135 W / - Gewicht 19 kg - 1Fach-Kupplung für 1/4" Schlauchanschluß Irányár: 60 ezer Forint | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124256 | 2010. június 18. 14:09 | ![]() | |
Majd még gondolkozom rajta... A kompi egy tartályba fog dolgozni, a kompi és a tartály közé van egy olajleválasztóm, és a tartályból kilépő csőre is szerelek egy szűrőt még a pisztoly elé... Így van rá némi esély, hogy nem köpi össze a makettet. A felesleges olajat úgy is kidolgozza magából. | |||||
igor-x | Adatlap | 124255 | 2010. június 18. 13:45 | ![]() | |
Lacika! Én azt mondom az olajat folyasd ki belöle mert a legjobbkor fogja a modellre köpni.Az enyim már 2éve igy mükődik.Kapcsolása egy lábkapcsolóval történik tulnyomás esetén a levegőkábelem ki van lukasztva/egy része PVC cső/s ott távozik a levegő. | |||||
igor-x | Adatlap | 124254 | 2010. június 18. 13:44 | ![]() | |
Lacika! Én azt mondom az olajat folyasd ki belöle mert a legjobbkor fogja a modellre köpni.Az enyim már 2éve igy mükődik.Kapcsolása egy lábkapcsolóval történik tulnyomás esetén a levegőkábelem ki van lukasztva/egy része PVC cső/s ott távozik a levegő. | |||||
bcsszgab | Adatlap | 124253 | 2010. június 18. 13:27 | ![]() | |
Üdv! Szerintem ez a nyomógombos megoldás állandó üzemhez jó, ha nyomáskapcsoló van rajta akkor nem tudod kézzel kapcsolgatni. A többi infó viszont nagy segítség. Köszi | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124252 | 2010. június 18. 11:07 | ![]() | |
Szia. Az elektromos bekötésről egy helyi szaki bővebb felvilágosítást adott nekem. Ez még a régifajta DRVT-2 tipusú indítórelével indul. Szemből nézve az alsó tüske és a baloldali az üzemi tekercsek kivezetése, tehát ide kötöd a hálózatot, a jobboldali felső tüske pedig a segédfázis. Indítórelé helyett jó egy nyomógomb is, ezt a két felső tüske közé kell bekötni, és egy pillanatra megnyomni. Nekem nem volt hozzá relé, valszinű, hogy ezt a nyomógombos dolgot fogom megépíteni valami biztosíték és kapcsolótábla segítségével... A földelést pedig vagy a kompi talapzatára kötöd, vagy oda ahol nekem a képen a két rozsdás valami lóg a 3 tüske mellett... A csövek bekötését pedig igor-X kolléga kifejtette nekünk. Köszönöm szépen... Én ugy tudom, hogy az olajat jobb meghagyni benne, mert valamiféle hűtés is kell a motornak. Egy ideig üresjáratban járatom majd, megvárom míg kinyomja magából a felesleget, aztán kötöm a tartályra. Addig még esztergálok pár hollanderféleséget a tűzoltópalackomra... Üdv Lacika | |||||
igor-x | Adatlap | 124251 | 2010. június 18. 08:55 | ![]() | |
Üdv! Bekötésnél azt tanácsolom érints oda a nullát és a fázist/szigetelt fogóval/ és ahol müködik ott a jó,a3.a földelés.A csövekröl:Amelyikböl az olaj jön abbol jön a süritett levegö is az olajat majd kidolgozza./mig a hütőben van a bennelévő hütőközeg kenőanyagot is tartalmaz/ A mellete lévő a szivó ide tégy egy benzinszürőt-levegőszürőnek. Az alsó két cső is ugyan ezt tudja, valószinü kombi hütö volt és össze van kötve a másik kettővel.Ezeket proba után ha minden jó leforraszthatod. | |||||
bcsszgab | Adatlap | 124250 | 2010. június 17. 21:06 | ![]() | |
Üdv! Hát én pont ilyesmire lennék kíváncsi, úgyhogy ha megtudod mit hova kell kötni tedd ki ide légy szíves. Köszi (úgy tudom még relé is kell rá) | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124249 | 2010. június 17. 13:26 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni. Nemrég kaptam egy hűtőkompit, azt szeretném beüzemelni.Szóval a kérdésem, hogy az elektromos vezetékeket hogy tudom bekötni (szin szerint 1 piros és 2 fehér volt rajta), most át akarom kötni a szabvány szerinti barna, zöld, kék variációra.A másik a kompresszor csövei, hogy melyiket kellenne leforrasztanom, melyik a nyomó, melyik a szivó csonk...Mellékelek képeket hozzá, ha azon be tudná nekem jelölni valaki, hogy mit, hova, merre, és emilen visszaküldeni nekem, azt nagyon megköszönném nektek. Köszönet érte Üdv Lacika papp-trans@freemail.hu | |||||
Lorco | Adatlap | 124248 | 2010. június 14. 14:52 | ![]() | |
Mivel árban szinte nincs különbség, eddig ez a nyerő. Jók a visszajelzések is róla, beruházás indul! Köszi! | |||||
Ákos | Adatlap | 124247 | 2010. június 14. 13:54 | ![]() | |
Én inkább ezt ajánlom. www.paplaszlo.com/airbrush_tartalyoskompresszor.html A tartály nélküli kompresszor egy bizonyos levegőnyomást tud alapban. Ha kevesebb kell, akkor a membrán erőlködik (és romlik el előbb), ha több kell, azt nem tudja. Ráadásul a tartály nélkülivel ellentétben a tartályos szakaszos üzemű, így tovább bírja, kevésbé melegszik. | |||||
gaborka | Adatlap | 124246 | 2010. június 14. 13:43 | ![]() | |
Nem ez a lényeg, biztos jó a kompresszor. Viszont, ami érdekes lenne, és meg tudnád vele indokolni a vételárat: - levegőszállítás (l/perc)? Ettől függ ugyanis, hanyas dűznivel lehet használni. - tartály mérete? - max. nyomás? Nyomásszabályzó, mérőóra van-e rajta? Szűrő-ülepítő van-e rajta? Nyomáskapcsoló, leállító automatika van-e rajta? - hány kg? - zajszintje? Hogyna mondjuk a kompi tudna kb. 120 L levegőt percenként, mondjuk 10L-es tartállyal, a fenti szajrékkal felszerelve, egy hűtő zajszintjével, akkor igen jó vétel. Ha nem tud csak pl. 20-25L levegőt, akkor eléggé határeset. Amúgy meg drága, nem drága, minden annyit ér, amennyit adnak érte. c[ ] | |||||
Lorco | Adatlap | 124245 | 2010. június 14. 13:29 | ![]() | |
mortyi | Adatlap | 124244 | 2010. június 14. 13:17 | ![]() | |
Lorco! Én ezt ajánlom, www.paplaszlo.com/airbrush_kompresszor.html Bár én nem ezt hanem egy házit használok de szerintem kezdőknek ez ár érték arányban egy ideális megoldás lehet :) | |||||
Lorco | Adatlap | 124243 | 2010. június 14. 12:14 | ![]() | |
Köszi Ákos, köszönöm a segítséget, akkor ezt a kompit ejtem. Abszolút kezdő makettező vagyok, 1:72-es és 1:48-as repülőket fabrikálok. Milyen kompresszort ajánlasz nekem? Nem vagyok milliomos és a család zajtűrése kicsi :)) Előre is köszönöm! Lorco | |||||
Ákos | Adatlap | 124242 | 2010. június 14. 11:59 | ![]() | |
Ahogy látom, ezen nincs kimeneti nyomásszabályzó és vízleválasztó. Ez kb. 10-12 e Ft külön), plusz az illesztés (közdarabok) a kompresszorhoz. Persze mellé kell venned egy füldugót is a 96 decibeles zajszint miatt, ha többen vagytok, akkor a családnak is. A gyári állapotban maximum ipari levegős szerszámok meghajtására jó, mert 8 bar levegő jön belőle. | |||||
Lorco | Adatlap | 124241 | 2010. június 14. 10:52 | ![]() | |
Segítségeteket kérem a következőkben: vennék egy kompresszor...végre. A típusa: Einhell BT-AC 200/24 OF olajmentes. Ismeri valaki ezt a típust? 20 EFt alatti ár megfelelő? A makettezésen kívül egyéb kiegészítőkkel mire tudom használni még? Várom a segítséget! Üdv: Lorco http://szerszamallomas.hu/einhell/bt-ac-200/24-of-olajmentes-kompr.html?flypage= | |||||
vlevi | Adatlap | 124240 | 2010. június 13. 20:26 | ![]() | |
Csatlakozom. Szóban nehéz lesz meggyőzni a vevőjelölteket arról, hogy a tiédet vegyék meg 40-ért, és ne egy boltban kapható, vadonatúj, garanciális makettezőkompresszort 25-30 körüli áron. Senki sem kérdőjelezi meg, hogy egy otthon összeállított kompresszorban van 40 ezer forintnyit alkatrész és munka. De pont ezért nem éri meg otthon kompresszort csinálni, mert boltban olcsóbban lehet kapni, csak olyannak, akik az alkatrészeket "talált alkatrészként" be tudja szerezni, és a munka részét is meg tudja oldani. | |||||
Baboon | Adatlap | 124239 | 2010. június 13. 16:27 | ![]() | |
hát akkor linkelj képet hogy meghozd az emberek kedvét. | |||||
Otisz | Adatlap | 124237 | 2010. június 13. 14:55 | ![]() | |
Nem házibarkács kinézete van. Nem úgy mint némelyik itt belinkeltnek (persze láttam hasonlóan figyelemreméltó darabokat is itt a fórumon). Eléggé komoly minőségben van összeszerelve, és a felhasznált alkatrészek sem silányak (a motorja is vadonat új). Én ennyiért vettem (nem ez az első kompresszorom, így tudom mit beszélek). Miért adom el? Mert amire vettem, abból nem lett semmi. Aki nem akar az alkatrészek beszerzésével és az összeszereléssel bajlódni (vagy nem is értene hozzá/nincsenek hozzá szerszámai - mint ahogy nekem sem), annak megéri. | |||||
Baboon | Adatlap | 124235 | 2010. június 12. 19:50 | ![]() | |
neeehogymár egy házibarkács hűtőgép motoros kompit 40E-ért adjunk... De most komolyan. | |||||
Otisz | Adatlap | 124234 | 2010. június 12. 16:02 | ![]() | |
Sziasztok! Nekem van egy hűtőgépmotoros (a motor új) tartályos kompresszorom. Minden földi jóval ellátva. Nem volt még használva. Ára 40ezer Ft. Érdeklődni: alteregg kukac freemail.hu Székesfehérvár | |||||
Attila79 | Adatlap | 124233 | 2010. június 12. 08:22 | ![]() | |
Sziasztok! Dcsabesz! Pneumatikában a fojtószeleppel a levegő térfogatáramát szabályozzak. Például egy munkahenger bemenetére kötve a fojtószeleppel tudod szabályozni a munkahenger sebességét. Üdv. Attila | |||||
gaborka | Adatlap | 124232 | 2010. június 9. 10:21 | ![]() | |
Olyankor nyomd meg amikor nyomás alatt van (be van kapcsolva a kompresszor) és kifújja neked az egészet gyönyörűen. Érdemes rátenni egy dréncsövet és belevezetni egy flakonba mert összeköpködi ilyenkor az egész környéket. c[ ] | |||||
vlevi | Adatlap | 124231 | 2010. június 8. 21:27 | ![]() | |
Szerintem nem veszélyes. Ha megnézed azt a tartályt, kb 7-8 centi magas. Namármost, ha ennek az alján ott marad 1-2mm víz, nem hiszem, hogy gondot okozna. | |||||
bcsszgab | Adatlap | 124230 | 2010. június 8. 20:41 | ![]() | |
Próbáld meg nyomás alatt kinyitni a csapot (mondjuk nem ismerem az ilyen kis kompresszorokat) | |||||
boomsly | Adatlap | 124229 | 2010. június 8. 19:32 | ![]() | |
Igen, nekem is van ilyen rajta, DE a következő a probléma: ha megnyitom a csapot, akkor nem folyik le az egész ugyanis a csap belső részének egy tekintélyes pereme van. Alig pár csepp esik csak le és sok bent marad. Hogy ez mennyire lehet veszélyes... | |||||
vlevi | Adatlap | 124228 | 2010. június 8. 17:30 | ![]() | |
Biztos, hogy le kell venni? Az kompresszoromon is van ilyen kondenzvíz gyűjtő, de annak az alján van egy "csap" vagy mi az izé, ha azt benyomom, már csepeg is kifelé a víz. Nem kell leszerelni semmit. Talán a tied is ilyen. | |||||
boomsly | Adatlap | 124227 | 2010. június 8. 16:51 | ![]() | |
Üdvözletem! Egy kis segítségre szorulok, remélem valaki ismeri ezt a kompresszort:bolthely.hu/gshop/id/00882_50065_GUDE_Airbrush_kompresszor_profi-keszlet Annyi lenne a gixser vele, hogy a kondenzvíz összegyűlt a tartályában és akárhogy próbálkozom, de nem tudom levenni a kompresszorról. Már a hivatalos oldalon is megnéztem a robbantott rajzot, de nekem nem mond semmit a hogyanról. Valakinek van már vele tapasztalata? | |||||
háté | Adatlap | 124226 | 2010. június 8. 09:25 | ![]() | |
Sziasztok! Mire is való ez a csonk? A gyári kompresszoroknál általában a légtartály levegő bemeneténél van egy visszacsapó szelep, ami csak a kompresszor felől engedi a levegőt. Amikor a kompresszor feltöltött, a kompresszor leáll, a visszacsapó szelep a tartály ellennyomása miatt lezár, nem tud a levegő visszafele áramlani. Ez a visszacsapó szelep van összekötve a nyomáskapcsolónak azzal a bizonyos csonkjával. Amikor a nyomáskapcsoló leállítja a feltöltött kompresszort, akkor ezen a csövön elengedi, a tartály és a kompresszor közötti csőben megrekedt nyomást, hogy a következő bekapcsoláskor a kompresszor motorja könnyebben, kisebb terheléssel tudjon elindulni. | |||||
W123qp | Adatlap | 124225 | 2010. június 8. 08:36 | ![]() | |
Szia! A nyomáskapcsolót a levegőrendszeredbe közvetlenül a kompresszor után kell beépíteni, a visszacsapó szelep elé, ami megakadályozza a tartály leürülését a kompresszor kikapcsolása után. A bejelölt kis csöcsike tényleg csak annyit csinál, hogy amikor a nyomáskapcsoló kikapcsolja a motort, akkor a kompresszor és a visszacsapó szelep közti szakaszt nyomás mentesíti. | |||||
bcsszgab | Adatlap | 124224 | 2010. június 8. 08:21 | ![]() | |
Nézd meg ennek a topiknak a 1427-es hozzászólását, (2008 dec. 17) ott azt írja hogy nagy kompresszoroknál kikapcsolás után elengedi a levegőt mert nyomás alatt nem biztos hogy elindulna. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 124223 | 2010. június 7. 22:16 | ![]() | |
Még ennyi infót tudok róla: "Levegőkibocsátó rendszer, sárgaréz ötvözetből készült szeleppel. A szabvány szelep különleges kialakítása következtében lassan záródik a gyors nyomásnövekedés kiküszöbölése érdekében." De még sem tudtam rájönni, hogy mi célt szolgál. | |||||
dcsabesz | Adatlap | 124222 | 2010. június 7. 22:12 | ![]() | |
dcsabesz | Adatlap | 124221 | 2010. június 7. 21:56 | ![]() | |
Alby! Köszi a helyesírási javítást is! :-) Nálam úgy münködik a "j" és "ly" használata, hogy menet közben dől el a dolog. Ha nem billentyűzetet használok akkor nincs gond, mert benne van a kezemben, na de ha gépelek!, akkor néha tippelnem kell. Köszönöm a szócikkeket is, a Wikipedia nem jutott eszembe. | |||||
Alby | Adatlap | 124220 | 2010. június 6. 23:39 | ![]() | |
Dcsabesz A fojtás (egyébként pontos lyé-vel :) mivel nem a folyás/folyamat stb. szóhoz van köze) termodinamikai állapotváltozás: hu.wikipedia.org/wiki/Fojt%C3%A1s_%28termodinamika%29 hu.wikipedia.org/wiki/H%C5%91szivatty%C3%BA Elvileg ezt hivatott létrehozni a fojtószelep. Egyébként üzemanyag-/légmennyiség szabályzásra szolgál pneumatikában/motoroknál. Gondolom a kompresszornál is valami hasonló elvetemült gaztettet követ el:) | |||||
dcsabesz | Adatlap | 124219 | 2010. június 6. 20:08 | ![]() | |
Holnap vagy holnapután dobok fel egy képet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
THX Pite