<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
trainman | Adatlap | 124447 | 2010. december 7. 20:12 | ||
trainman | Adatlap | 124446 | 2010. december 7. 20:03 | ||
Véletlenül elküldtem a hozzászólást, bocs. Ha valaki tud, kérem segítsen! Köszi! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 124445 | 2010. december 7. 20:03 | ||
Az tényleg kevés... minimum kb. 2 bar kellene. De ez pisztolyfüggő. | |||||
trainman | Adatlap | 124444 | 2010. december 7. 20:02 | ||
Sziasztok! Új vagyok itt. Segítségre lenne szükségem. Van egy Güde 50068 típusú kompresszorom, de nem tudom állítani rajta a szórópisztolyon átfolyó munkanyomást. Most 0,6 bar-t tud, ami kevés, mert köpköd a pisztoly. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 124443 | 2010. november 24. 22:51 | ||
Igen, jó lett, még egyszer kösz! :) | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124442 | 2010. november 24. 19:38 | ||
Szia Amatőr! Én is ezen agyaltam, hogy valamiféle klixonkapcsoló lehet... Én is így kötném be, ahogy mondod... diretktbe... holnap meg is nézem kösz a segítséget Lacika | |||||
Amatõr | Adatlap | 124441 | 2010. november 24. 17:57 | ||
Szia! Az a "kis fekete kör alakú alkatrész" a klixon. Az indítóreléhez tartozik, annak a segítségével kapcsol a segédfázis, tehát szükség van rá. :) Igazából ha jól látom az 5 és 1 -el jelölt vezetékekre van szükséged (már ha nem akarod használni a világítást és a hőfokszabályozót). Szóval a hálózati vezetékkel ezeket kösd össze, ha direktben akarod üzemeltetni, vagy sorosan belekötöd a nyomáskapcsolót. (A kompit csak úgy tudod lefüstöltetni ha folyamatosan segédfázison járatod) Ha tévednék majd valaki hűtős kolléga kijavít :) Apropó, Tibcsi jó lett-e valamelyik relé? Üdv! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 124440 | 2010. november 23. 18:13 | ||
Azt én sem tudom, mi, az én kompimon nincsen olyan... talán valami biztonsági vacak pl. túlmelegedés ellen. Első körben bennehagynám, hátha kell. :) | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124439 | 2010. november 23. 17:26 | ||
Szia Tibcsi! Első körben én is erre gondoltam... de megvárok még egy szakit, aki hátha ért hozzá, két ötletből talán könnyebb dönteni... én azzal a kis fekete köralaku alkatrészt nem tudom, hogy az kell-e oda, mert onnan is direktbe lehetne kötni... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 124438 | 2010. november 23. 13:31 | ||
Lacika, megvizsgáltam a képet és én a következőt tenném: - a 2-es és a 3-as vezetéket simán kikötném, azok nem fognak kelleni. - az 1-es vezetéket is elvágnám, de nem tőből, hanem meghagynám 10-15 centi hosszúra, mert azt még be kell kötni. :). - a vágott végét megblankolnám (kb. 1 centi hosszban leszedném a szigetelést) és bekötném a sorkapocs általad B-vel jelölt pontjára. Ha ekkor a hálózati vezetéket bedugod a konnektorba, akkor a kompinak el kell indulnia. Ha nyomáskapcsolót is használsz, azt a hálózati ágba kell kötni sorosan. (remélem, nem néztem be és a sorkapocs D pontjára két vezeték megy, a 2-es és a hálózati vezeték egyik szála. ha nem így van, akkor inkább keress a közelben egy hűtőgépes, vagy klímás szakit, mert akkor más a helyzet. de a kép alapján ennyi látszik) Remélem, segítettem: Tibcsi | |||||
matya007 | Adatlap | 124437 | 2010. november 23. 13:01 | ||
Szia! Ezt így sajnos nem tudom, hátha erre jár valki aki elektoros szakember :) | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124436 | 2010. november 22. 20:12 | ||
Ez biztos? Nem szeretném elfüstöltetni... Számszerint hanyas kábeleket, mert nem néztem meg, hogy mi hova megy.. :( Én majd kapcsolós dugvillát teszek rá... | |||||
matya007 | Adatlap | 124435 | 2010. november 22. 19:28 | ||
Annyiban módosítanám az előzőeket, hogy természetesen ha összekötöd a két kábelt és nem teszel be egy kapcsolót sem, akkor addig fog menni amíg ki nem húzod a dugvillát a falból. (: | |||||
matya007 | Adatlap | 124434 | 2010. november 22. 19:14 | ||
Szia! A kapcsolóba menő 2 kábelt szerintem rövidre kell zárni, így folyamatos lesz a működése. Ha van nyomáskapcsolód akkor azt abba kell bekötni, hiszen az szabályozza a ki-be kapcsolást. A lámpáé-t szerintem ki is kötheted. Remélem tudtam segíteni, baráti üdv Péter | |||||
MrChef | Adatlap | 124433 | 2010. november 22. 18:24 | ||
Lacika09 | Adatlap | 124432 | 2010. november 21. 11:04 | ||
nikeboy | Adatlap | 124431 | 2010. november 15. 18:10 | ||
sziasztok! Ha valakit érdekelnek kompresszorok,várom kérdéseiteket,igényeiteket. Üdv:Nike | |||||
bk109 | Adatlap | 124430 | 2010. november 11. 20:31 | ||
Szevasztok! A kompresszorba egy bizonyos speci olaj szükséges ez kimondottan komp. olaj.. A kompresszorba nem kerülhet viz, hacsak nem nyomod bele a fürdő kádba, olajat nem kell cserélni benne ugyanis legalább 20 évet elmennek javitás nélkül, semmiféle motor olajat nem lehet bele önteni.Idestova 20-éve foglalkozom klima- rendszerekkel, egy pár makettes kompit már össze raktam és még mind megy olajcsere nélkül.Az autok klima rendszere nagyobb mint egy hütőszekrény rendszere,de annak a kompresszorába sem kell 1,5 dcl több olaj. Üdv bk109, ha valami kérdésed van irjál. | |||||
Amatõr | Adatlap | 124429 | 2010. november 11. 20:04 | ||
:) igen! Én is valami ilyesmire gondoltam A mindegynél én is úgy gondoltam, hogy R12 vagy R134 -hez való. A múlt ködébe vesző emlékeim szerint nem igazán volt szerencsés ha a rendszerbe yíz (pára) került mert az olajjal reakcióba lépve megtámadta a tekercs zománcszigetelését és előbb utóbb zárlatot okozott, de hogy ehhez kellett-e a hűtőközeg közreműködése -bevallom -már fogalmam sincs. Egy a lényeg ahogy Szőkekapitány is megfogalmazta: "A kompresszorba kompresszor olaj való" | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 124428 | 2010. november 10. 20:55 | ||
A kompresszorba kompresszor olaj való: www.magnesszelep.hu/index.php | |||||
Amatõr | Adatlap | 124427 | 2010. november 10. 19:34 | ||
Szia! Elméletileg a kompresszornak mindegy, hogy milyen olaj van benne, csak egymáshoz ne öntsd a két fajtát. Öntsd ki belőle, lehet kapni ásványi kompresszor olajat (1 l -es kiszerelés) kell bele kb. 2-3 deci. és hadd szóljon. Még annyi hogy lehetőleg víz ne kerüljön a kompiba. | |||||
sza.sa | Adatlap | 124426 | 2010. november 10. 19:22 | ||
Sziasztok! Van egy Airline kompresszorom, kb 2002-es lehet. Szerettem volna benne olajat cseréltetni egy ismerős szerelőnél, de azt kérdezte hogy milyen olaj kell bele, mert állítólag nem mindegy, hogy a hűtőgépkompresszor milyen gázhoz volt készítve. Sajna csak annyit tudok róla, hogy Electrolux... adattábla sehol... Sza.sa | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124425 | 2010. november 10. 14:29 | ||
Egy év állás után nem árt olajat cserélni benne, mert hajlamos leülni az aljára. Melegítsd fel, öntsd ki az olajat belőle, de vigyázzva, hogy ne lötyögtesd, mert a kompi belseje nem nagyon szereti. Nézd meg, hogy mennyi olaj volt benne, kb annyit öntsd vissza is, de lehet egy kicsivel többet is. A felesleget úgy is kidolgozza majd magából a bejáratásnál. Ne kösd rá egyből a tartályra, hagy fujja ki az olajat magából. Én sima 10W50 motorolajat használok... Ezután lehet egy próbajáratást csinálni. Én is most csináltam egy új kompit, 3évet a szabad ég alatt töltötte egy hűtőben a kompi, már a gaz is belepte. Kivágtam a helyéről, be a konektorba, és mint a doxaóra, szépen sziszeget, mert valami csendesített kivitel. Csak a levegőt hallotam, ahogy kifuj... Szóvel szerintem nem sok gond lehet vele... Majd szólj ha sikerült beüzemelni. Üdv Lacika | |||||
fodi | Adatlap | 124424 | 2010. november 10. 13:29 | ||
Az a gaz, hogy errefele (kulfoldon) nem nagyon vannak szakik, akik ilyennel foglakoznanak, vagy epp valoszerutlenul dragak. Na majd meghallgatom menynire zorog, meg melegszik a bekapcsolas utan. | |||||
KeyPi | Adatlap | 124423 | 2010. november 10. 13:14 | ||
Ha elsőre nem indulna, melegítsd fel hajszárítóval, azután cseréltess benne olajat. | |||||
fodi | Adatlap | 124422 | 2010. november 10. 11:01 | ||
Persze megvan minden, tipp-topp allapotban volt - ami aggaszt az olaj... Nem tudom mi tortent vele egy ev allas allat. | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124421 | 2010. november 10. 09:33 | ||
Szia Ha megvan hozzá minden, akkor nincs (220-as kábel, a trafója, stb.)... Dugd be a konektorba egy pár másodpercre és ha nem kezd el semmi füstölni rajta, akkor jó lesz az... De az a biztos, ha megnézeted egy szakival, mert az áram nem játék! Üdv Lacika | |||||
fodi | Adatlap | 124420 | 2010. november 10. 09:17 | ||
Hali, van abban kockazat, ha egy korulbelul egy eve nem hasznalt hutobol csinalt kompresszort be akarok inditani? Megnezzek rajta valamit elotte? Van egy Airline kompresszorom, de eleg reg nem hasznaltam... :S | |||||
Tibcsi | Adatlap | 124419 | 2010. október 28. 15:54 | ||
Sziasztok, Nincs véletlenül valakinek elfekvőben hűtőkompresszorhoz való indítóreléje? Kaptam egy kompit, azon sajnos nem volt... nem szeretnék barkácsolni rajta, ha nem muszáj. :) Ha van valakinek, kérem jelezze. Akár itt, akár mélben: kistee kukac freemail.hu Kösz: Tibcsi | |||||
mzoli77 | Adatlap | 124418 | 2010. október 22. 21:02 | ||
Sziasztok! K E R E S E K TRIPLEX 0,35 mm düznit. Ha van vkinek elfekvőben piaci áron megveszem. Üdv! m3zolikukacfreemail.hu | |||||
tankos_srac | Adatlap | 124417 | 2010. október 17. 20:47 | ||
Köszi szépen a válaszokat! | |||||
mig31 | Adatlap | 124416 | 2010. október 17. 20:47 | ||
BaTTka1 | Adatlap | 124415 | 2010. október 16. 17:30 | ||
BaTTka1 | Adatlap | 124414 | 2010. október 16. 17:26 | ||
Az enyémben nincsen, igaz én egy eladó korú Lehel hűtőt áldoztam fel a cél érdekében. 4 bar nyomáson bekapcsol, hogy a nagyobb nyomásra mit tenne nem tudom. | |||||
mig31 | Adatlap | 124413 | 2010. október 16. 17:04 | ||
Szia ! A visszacsapó szelep szükséges.Nekem nem indult el nyomás alatt. Az én komprim Gorenje hűtőből van kiszerelve, Festo visszacsapó szelepet építettem be. Üdv: mig31 | |||||
tankos_srac | Adatlap | 124412 | 2010. október 16. 14:06 | ||
Hali kompresszor építők! A hűtőkompi és a tartály közé kell visszacsapó szelep, vagy a kompi elindul nyomás alatt is? Köszi! ts | |||||
nikeboy | Adatlap | 124411 | 2010. október 16. 06:31 | ||
Mi kerül ebbe ennyibe?A fiók,vagy az,hogy egy kozmetikai dobozba van beépítve,? | |||||
Mortyi | Adatlap | 124410 | 2010. október 14. 19:50 | ||
Ez lemaradt itt bővebben is megnézhetitek, ja és csak 899 dolcsi :) cgi.ebay.com/IWATA-MAXX-JET-Studio-Series-Airbrush-AIR-COMPRESSOR-/190452671591 | |||||
Mortyi | Adatlap | 124409 | 2010. október 14. 19:48 | ||
Lacika09 | Adatlap | 124408 | 2010. október 14. 17:27 | ||
Szia Tomek! Próbáltam a 24-et is, de hasonló a helyzet... A búgás is valószinűleg azért lehetett, mert rövidre zárta az áramkört... Fogalmam sincs, hogy miben lehetett, de ha kocsiban lett volna, akkor már működnie kellenne neki, mert kapott 12-t és 24-et is de semmi. Semmi erre utaló jel nincs rajta (nincsenek rajta rögzítő fülek, furatok, felfogatások, stb...) Viszont van egy talpfélesége, szóval van rá esély, hogy nem kocsiban volt... Én arra gondoltam, esetleg lehet, hogy 220-as... sőt az volna a legjobb. De talán majd a szaki többet tud mondani. Nem merek tovább kísérletezni vele, nehogy kárt tegyek benne... | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124407 | 2010. október 14. 17:20 | ||
Szia Multec! Nincs beállva... Első dolgom volt, hogy szétkaptam és átnéztem. A gyűrűk jók, nincsenek beégve, az alumónioumnak pedig nem szokása berohadni... :) A főtengelyen a hajtókar csapágyazott, kapott egy kis műszerolajas kenést és kész! Szóval mechanikailag rendben a gép... | |||||
multec | Adatlap | 124406 | 2010. október 14. 15:28 | ||
Szerintem próbáld először kézzel körbe forgatni. Kép szerint lehet hogy nem mostanában járt, könnyen meglehet hogy be van állva /rohadva/, és azért nem indul. | |||||
tomek | Adatlap | 124405 | 2010. október 14. 11:57 | ||
de ha van villanyász ismerősöd inkább ő próbálkozzon! | |||||
tomek | Adatlap | 124404 | 2010. október 14. 11:55 | ||
Bocs hogy belevau de ha 24vos nem feltétlen indul el 12v-ról! sőt azért búgott meg szikrázott mert nem bírta elindítani és rövidre zárta az áramkört. lehet hogy némi segítségge elindult volna(kézzel résegítesz)de nem biztos. próbáld 24v ról | |||||
Tibcsi | Adatlap | 124403 | 2010. október 14. 08:23 | ||
Ha autóban volt, akkor nem lehet váltóáramú. Ha viszont akksiról meg sem moccant (csak szikrázott), akkor vagy az akksi volt gyenge, vagy mégiscsak váltóáramú. :) (nem teljes tiszta, hogy az akksi mitől búgott...) | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124402 | 2010. október 14. 08:20 | ||
Szia vujit! Első körben én is váltóáramra gondoltam... Egy villanyos kolléga méricskélt rajta valamit, azt mondta, hogy nem zárlatos, nincs szakadás benne és 5 ohmos ellenállást mért rajta. Aztán egy pillanatra rátettem egy 12V-os kamionakksira, de meg se rezzent, csak az akksi búgott egy kicsit és szikrázott a pólusa... Ha 24-es is lenne, meg kellett volna mozdítania... A hétvégén ha lesz rá időm elviszem egy szakihoz, talán tud róla valamit... Szerinted lehetne ezt makettezésre használni egy kisméretű tartállyal együtt? Üdv Lacika | |||||
vujit | Adatlap | 124401 | 2010. október 13. 22:27 | ||
Szia Lacika Szerintem 12-24v váltóárammal megy! Úgy néz ki mint az autó, teherautó légkürt kompresszor! Csak az a baj, hogy az személyautó 12, míg a teherautó 24v-ról mükszik! Ha nem is az mindenesetre kis feszültségről indulj, ne dugd be egyből a 220-ba! | |||||
Lacika09 | Adatlap | 124400 | 2010. október 13. 16:44 | ||
Sziasztok! A napokban kaptam ezt a kompresszort egy ismerősömtől. Sajnos nem tudta megmondani, hogy hogyan működik (12V, 24V, 220V, egyen- vagy váltó áramról működik-e). Semmi adattábla nincs rajta. A belseje viszont rendben van: csapágyazott hajtókar, a gyűrűk sincsenek beégve, kompressziója is van... Csak hát nem tudom az áramforrását! Esetleg valaki találkozott már ilyen régi tipusú kompival? Vagy tanácsokak kérnék, hogy hogyan tudnám beüzemelni a "kicsikét"... Jobb ötlet híján talán a hétvégén elviszem egy villanymotor tekercselőhöz. Üdv Lacika | |||||
puha | Adatlap | 124399 | 2010. október 13. 15:01 | ||
Még mindig keresek házilag készített, hűtőgépmotoros halk kompresszort rc modellek takarítására! Nincs véletlenül valakinek elfekvőben? lialomozs@citromail.hu | |||||
gaborka | Adatlap | 124396 | 2010. október 1. 10:27 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
A víz szűrő/vízleválasztó segítségével a
szabályozó gomb megfordításával beállíthatja az
átfolyást, vagyis a munkanyomást (
munkanyomás /airbrush cca 1-2 barr)! A sűrített
levegőből a szilikon szűrőn való áthaladással
kicsapódik a nedvesség, mely egy üveg
edényben gyűlik össze. Ezt az edénykét, az
összegyűlt folyadék mennyiségétől függően,
rendszeresen/hetente ki kell űriteni a vízleeresztő
szelep segítségével."
Ezt írja a használati, de nem bírok rájönni, hogy mégis mit kellene megfordítani.