/ Fórumok /

Kompresszor

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75.
tbence 124654 2011. február 26. 20:50
Válasz erre
Királyok vagytok srácok!
Csak fejezzem be végre-valahára a szakdogámat és utána lesz időm a kompi-építéssel is foglalkozni...
Carbonos 124653 2011. február 26. 18:36
Válasz erre
Nagyon profi. Még egy élő példa a tartály fontosságára!
monti 124652 2011. február 26. 17:58
Válasz erre
kompi
kompi
festék leszedése
festék leszedése
IMG00245-20110208-2108
IMG00245-20110208-2108
fújva
fújva
készen1
készen1
készen2
készen2

helló
Gondoltam megmutatom az én kompresszorom is nektek. Először ugy gondoltam hogycsinálok egyet, be is szereztem már egy hűtőkompresszort és egy permetező tartályt is, de sok keresgélés és számolás után rájöttem hogy jobban megéri venni egy készet mind csinálni egyet, igy hát megvettem a Güde 50068 számú kompresszor készletét. Allig vártam hogy kipróbálhassam, de első tesztnél már láttam hogy megint sikerült rendesen bevásárolnom, ugyanis működött ő szépen 4 barnál kikapcsolt és 3-nal pedig be, de a pisztollyal már csak 0.9 barnál tartotta a levegőt, pedig a dobozon és a leirásban is ott van hogy a pisztoly 1.7 barnál működik rendesen, úgyhogy ezt vagy direkt csinálták igy vagy félresikerült. No de mindegy vissza nem akartam küldeni, kis keresgélés után elhatároztam hogy csinálok hozzá tartályt. Egyik haverom adott egy 3 literes régi poroltót, vettem hozzá csatlakozókat, csövet, könyököt és összeheggesztettem, leszigeteletem, lefestettem, összeraktam és szépen működik. Igy már használható állapotba került remélem sokáig fog szolgálni a kis gépezet. pár kép róla várom a véleményeket
üdv csabi
Carbonos 124651 2011. február 25. 22:35
Válasz erre
Hát igen. Egy-két dolgot átszerkesztenék a hozzászólásomban. elnézést...
Carbonos 124650 2011. február 25. 22:32
Válasz erre
Nagyon köszönöm.
-kompresszor: adott volt (de kb 3000 Ft vagy lomtalanítás)-tartály: sajnos csak telit találtam 3000 Ft-ért -reduktor: új, 3000 Ft-visszacsapó szelep: használt, 1500 Ft-biztonsági szelep: szigorúan új, 1700 Ft-nyomáskapcsoló: használt, 1900 Ft-manométer: használt, 500 Ft-sárgaréz T-idomok, könyökök, ilyen-olyan közcsavar, tömlővégek, teflonszalag: kb 3500 Ft-nyomócső+bilincsek (elpusztíthatatlan Lada benzincső): adott volt
Ezen kívül esetlegesen festékek, csavarok, vázanyag, villanyszerelési anyagok tetszés szerint.Szóval közelíti alulról a 20-ast. Így ha a méret nem lényeg akkor tökéletesen egyet értek multec kolléga hozzászólásával, egyszer én is eljátszottam. 1369-es hozzászólás. Kép is van itt róla valahol évekkel ezelőtt, tökéletesen működött. Egyedüli átalakítás a kompresszor cseréjén kívül, hogy a visszacsapó szelepből a nyomáskapcsolóba kötött vezérlő ágat le kell kötni mert a jóval kisebb légszállítás miatt elereszti tőben a levegőt.
Ettől függetlenül inkább ajánlanám a nulláról való építkezést, ebben az esetben nagyon nagyon érdemes bújni a vaterát mert minden van klassz árakon!
Remélem tudtam segíteni.
Carbonos
tbence 124649 2011. február 25. 21:13
Válasz erre
Jól néz ki:)
Mennyibe kerültek a szerelékek,alkatrészek hozzá?
McFrost 124648 2011. február 25. 19:25
Válasz erre
Carbonos 124647 2011. február 25. 18:57
Válasz erre
Kompresszor
Kompresszor
Kompresszor 2
Kompresszor 2

Bocsika
Carbonos 124646 2011. február 25. 18:55
Válasz erre
Sziasztok
Elkészült az én kompresszorom is. 3 literes habbal oltó tartály, matuzsálem kompresszor. nyomásszabályzó belőve 5 bárra és 2,5 visszakapcsolásra, reduktor lecsapatóval, visszacsapó szelep, biztonsági szelep. A többi a képeken.

Üdv Carbonos
McFrost 124645 2011. február 23. 17:05
Válasz erre
Ha esetleg valaki épít és szüksége lenne egy levegő előkészítő egységre, 1-14 bar, Festo, ipari, tehát eléggé nagy méretű, vadiúj, az szóljon és megalkuszunk.
multec 124644 2011. február 22. 08:01
Válasz erre
Üdvözlöm a kompresszor építőket!
Csak egy lehetőséget ajánlok az építőknek . Ha minden cuccot meg kell venni a hűtőkopin kívül, akkor jó alternatíva a következő. Veszel egy barkács kompresszort 20000Ft. /baumax/. Leszeded róla a motort a kopival együtt és helyére teszed a hűtőgépét. Így minden szükséges felszerelés megvan, nem kell kínlódni vele. A leszerelt kompresszort meg ellehet adni akár a vaterán, 10-12 ezerért. Így tízezer körül megvan a csendes berendezés.
frankiboy 124643 2011. február 22. 00:01
Válasz erre
Jó a kompríd?A legszarabb is el nyomja a 15 bárt...lehet,hogy a lemez szelepek leszakadtak benne,mérd meg mennyit nyom,cserélni is ezért szokták...én nem vágnám szét,cserélném,van elég nyersanyag hozzá...
tankos_srac 124642 2011. február 21. 23:03
Válasz erre
Épp erre céloztam, hogy az én kompresszorom ezt a lefújást már nem bírta (egyáltalán nem töltötte a tartályt), pedig egy mezei 6/4-es csővel volt csak bekötve a visszacsapó szelep, ami szerintem nem vastag.
frankiboy 124640 2011. február 21. 20:44
Válasz erre
Egyébként a tartályt is a kompresszor méretéhez kell igazítani,nem vicc,és nálam is van hogy fele cucc nem kell,lásd a fényképen ,mert nyomás alatt"20 bárnál "is simán indul,de ez kompri függő...
frankiboy 124639 2011. február 21. 20:39
Válasz erre
Hogy teher mentesítse a kompresszort,a csőben légköri nyomás lesz ,a visszacsapó szelep pedig nem enged vissza a tartályból a levegőt,így könnyen indul,amikor eléri a küszöb nyomást akkor nyitja a vissza csapó szelepet,és tölti a tartályt,addig míg a nyomás kapcsoló át nem billen,és kezdődik előröl...a titok,hogy a csövek űrtartalma minél kisebb legyen,azaz rövid vékony...a kompri,lefúlyó,vissza csapó között...
Tibcsi 124638 2011. február 21. 20:16
Válasz erre
Jól látom, hogy a nyomáskapcsoló nyitja a lefújó szelepet (L.Sz. jelű a rajzon)? Nem lenne jobb egy rugóterhelésű biztonsági szelep? Tulajdonképpen mi szükség van arra a lefújó szelepre?
frankiboy 124637 2011. február 21. 20:11
Válasz erre
próbáljatok olyan cuccokkal építkezni ahol lehetőleg a csövek csatlakozása lehetőleg stimmeljen a kompri kimenő csövének vastagságával,ezt sem lehet mindig megúszni,de a veszteség miatt akár tönkre is mehet a nagy mű... akkor nincs levegő mikor nagyon kéne...
frankiboy 124636 2011. február 21. 19:58
Válasz erre
Úgy látom nem nagyon olvastátok amit lentebb írtam,semmi baj ezekkel a cuccokkal,ezekkel is meg lehet csinálni,független,hogy vízhez,csinálták,a nyomás a lényeg,lehet az bármilyen közeg, de a baj csak a következő lehet.:1 Nagy a ki -be kapcsolási külömbség (hiszterézis), 2 nagy a veszteség a lefujásnál(nyomorult kompri alig tudja a lefújásnál elvesztett levegőt pótolni,a vastag csövek miatt). Ezek a szerelvények nagyobb teljesítmény kategóriára készültek,nálam ilyen volt a 4kw-os gépen,ott is azért lett lecserélve,mert nem követte az én igényeimet.:0,5 bár külömbségnél kapcsoljon be,mert csak 200 literes volt a tartály,és nekem folyamatosan kellett a 6,2 bár...de nem baj ha próbálkoztok...
frankiboy 124635 2011. február 21. 19:32
Válasz erre
Ezt a fajta visszacsapót a gyári kinai olajosra teszik,a nagy menet a tartályra,a másik a kompresszorhoz,a roppantó csatis meg a kombinált nyomás kapcsolóra megy 6mmm-es légcsővel...ezzel semmi baj,csak ehez való nyomi kapcsoló kell,meg nagy teljesítményü kompresszor...
tbence 124634 2011. február 21. 18:01
Válasz erre
uhh, jó ez az oldal, köszi!
(Az árakat csak én nem találom vagy tényleg nincsenek fent? :) )
juge75 124633 2011. február 21. 17:51
Válasz erre
Tibcsi 124632 2011. február 21. 17:47
Válasz erre
Ez vízre való. Lehet, hogy a levegő meg sem mozdítja.
tbence 124631 2011. február 21. 17:43
Válasz erre
juge75 124630 2011. február 21. 17:27
Válasz erre
juge75 124629 2011. február 21. 17:16
Válasz erre
Ja, majd el felejtettem!
Kell még egy üzemanyag szűrő is, ez a hűtőgép kompresszor szívó ágára kerül, így nem szív be port és nedvességet.
juge75 124628 2011. február 21. 17:10
Válasz erre
A kompresszoron és a tartályon kívül kell: nyomás csökkentő (regulátor), ez tartja a beállított nyomást a pisztoly felé, szűri a levegőben levő víz és por szemcséket.
Kell egy nyomás kapcsoló, ez vezérli a kompresszort, a megfelelő nyomás értékek között.
Kell egy manométer (levegőnyomás mérő), ezen láthatod a tartályban levő nyomás értékét.
Kell egy biztonsági szelep, ez a túl nagy nyomás esetén kiengedi a levegőt (ellenkező esetben a leggyengébb helyen kidurranna, rosszabb esetben fel robbanna a tartály, vagy valamelyik szerelvény), ez az alkatrész mindenkinek a saját érdekében javasolt.
Valamint: levegő szerelvények és csövek, elektromos vezetékek, villás dugó.
A tartályra alulra még kelhet egy golyós csap, a levegő, vagy az ott felgyűlt olaj le engedéséhez.
Lábak vagy keretek a tartálynak, konzol a kompresszornak.
juge75 124627 2011. február 21. 17:00
Válasz erre
A Festo nem rossz, picikét drága.
A visszacsapó szelepet a tartály és a kompresszor közé kell szerelni, a kompresszor kimeneti, a tartály bemeneti szakasza közé (vagy a tartályra).
Feladata az, hogy tehermentesíti a kompresszort, nincs nyomás a csőben, csak egy irányban tud a levegő áramlani: a tartályba.
juge75 124626 2011. február 21. 16:55
Válasz erre
Rendben, ne haragudj, ha túl durva volt számodra.
FIstvan 124625 2011. február 21. 16:35
Válasz erre
Sziasztok,

Be szeretnék számolni egy manuális "kompresszorról", ami nem túl elegáns, viszont nagyon egyszerű és legfőképp olcsó megoldás.
1. Végy egy pumpás permetezőt (5L-es elég lesz) - barkácsáruházban már 2e Ft-ért kapható.
2. Kösd rá a festékszórót a permetező csőcsonkjára (bilincs, toldalék stb. néhány 100 Ft)
3. Használd egészséggel.
+1 ha nem teszel roncsoló átalakítást, akkor később eredeti funkciójában is használható.

Saját tapasztalat: egy tank álcafestését 6-7 felpumpálással meg lehet csinálni.
frankiboy 124624 2011. február 20. 19:05
Válasz erre
Hoppá magyarázat...
M-motor NY.K.-nyomás kapcsoló (230 V) NY.SZ.-nyomás szabályzó szelep
K-kompri L.SZ.-lefujó szelep (230 V) V.SZ.-visszacsapó szelep
SZ-szürő T-tartály

Tippek.:Néhányszor már jól müködött a visszacsapó szelep.:Személyautó kerékszelep házastól, lefujó szelep .:nagyon jó az autómata mosógépből kiszerelt vizszelep, hasadótárcsa.:poroltó, szürő.: benzinszürő
frankiboy 124623 2011. február 20. 18:48
Válasz erre
DSCF0785
DSCF0785

Megpróbálok segíteni nektek srácok...gyorsan leskicceltem,hogyan kéne bekötni a kompresszorotokat,hogy jó is legyen,Több mint 10 éve így kötöm öket,sőt van ennél sokkal bonyolultabb is,de itt ez elég.Túlnyomás védelem kötelező,az lehet hasadó tárcsa,permetező lefújó,stb...A motorra az előírt védelem,nincs részletezve,az a motor része...A piros vezeték az eletromos,amit csak gyakorlott szakik kössék csak be,érintés védelem...Minden mást csak saját szakállra...
frankiboy 124622 2011. február 20. 16:53
Válasz erre
Mostmár hárman kérdeztek vissza az email cimemre.:Strasszer.ferenc@gmail.com
zkalos 124621 2011. február 20. 10:18
Válasz erre
Sziasztok !

Szükségem lenne egy visszacsapó szelepre, mert a kompresszorom csak 0,5bar alatt hajlandó elindulni, csak egy vízvezetékekhez való szelep van bekötve a tartály és a kompi közé, de nem szuperál jól ezek szerint.Sajna a kompi és a szelep között van 4-5 cm csőszakasz, lehet hogy az a baja? Ott marad egy még nyomás alatt lévő csőszakasz. Hová kell beszerelni korrekten a szelepet ? Hol és mennyiért lehet beszerezni, és milyen típus kell ? Egy nyomáskapcsoló sem ártana, de nincs rá sok pénzem. Egy Medikor fogorvosi membrános olaj nélküli kompim van 27l szállítással, max 2,6 bar nyomással, 2l-es poroltó tartállyal és Festo ülepítős szabályozóval, amit beállíthatok, hogy mikor fújjon le.
vlevi 124619 2011. február 20. 00:26
Válasz erre
Az én kompresszorom még ennél is nagyobb gányolás volt, de működött :)
Hűtőkompiból ment bele a levegő egy 2L-es kóláspalackba, alul. Fent pedig jött ki egy cső, és az ment a pisztolyba. Fújás közben a kompresszor folyamatosan ment. Ahhoz, hogy ne vágja szét a túlnyomás, néhány apró lyuk volt a csövön, ott állandóan szelelt. Az egésznek pedig a biztonsági "szelepe" az volt, hogy sehol sem volt túl szorosan összerakva, így, ha mégis bedugult, akkor egyszerűen lelökte a csövet, már nagyon alacsony nyomáson is. Sok-sok évig használtam, Aerograph pisztolyhoz, és utána Triplexhez is. De aztán egyszer megelégeltem a dolgot, és vettem egy rendes tartályos cuccot az airforce-os srácoktól...
DrJoci 124618 2011. február 20. 00:24
Válasz erre
A nyomás szabályzóm az pontosan ugyan ez
makettbolt.hu/index.php

csöveket, csatikat egy barátom adta (,mert többet vett nekem meg kellet :D)

de vannak ilyen levegős boltok .. Bp.-n nem tok egyet se Tatabányai születésem révén de ott a ipari park legelején jobboldalt első vagy második (az ipari park város felől megközelítve )
tbence 124617 2011. február 20. 00:18
Válasz erre
Hát ez nem semmi:) Nekem bejönnek az ilyen sufni-tuningos dolgok:)
Csak 1-2 kérdés: jól látom h a nyomásszabályozót a kompi és a tartályok közé kötötted? Hol lehet ilyen szerelékeket, csöveket venni?
DrJoci 124616 2011. február 19. 23:59
Válasz erre
CIMG0835
CIMG0835
CIMG0837
CIMG0837
CIMG0838
CIMG0838
CIMG0839
CIMG0839
CIMG0840
CIMG0840
CIMG0841
CIMG0841

Itt vannak a képek :
a 3 tartály
a kompresszor (nem festettem újra nem a dizájnja a lényeg :D)
a túl méretezett levegő szűrő
a flakon rendszerbe való kötésének módja
a képen egy ugyan olyan van ami bele let tekerve a megfúrt kupakokba csak ez elosztó
a szigetelő anyag

annak érdekében ,hogy a kupakból a nyomás hatására ne tudjon kijönni a csatlakozó belül rá tekertem egy megfelelő méretű anyát és össze húztam érzéssel

Remélem segítettem van egy hibája az enyémnek ,hogy ereszt a mit egy pici bilincsel orvosolható lenne.

A kimeneti csövére egy hatos(aszem) tömlő van rá húzva és egy gyors kötözővel rögzítve hosszan van rajta ezért lenem löki csak ereszt alatta de a festék szórásban nem zavaró és így a túlnyomás is kitud szökni bár kicsit tovább tart a rendszer feltöltése.

A kupakok megfúrásánál figyelni kell arra ,hogy a menet vágjon még bele.
Az a legmegfelelőbb kupak amelyiknek belső felén van egy gumis hártya.

Biztonsági okokból a tartályok biztos helyre vannak rakva ha esetleg felrobbannak repeszek minél kisebb helyen röpködhessenek :D de eddig semmi probléma nem volt

10bar ig tesztelik a sima pet flakonokat a gyárban (nem vissza válthatós) a festékszóró pisztolyok 3,45 bart bírnak (50 psi) és ezek a vastagfalu vagyis a vissza váltható flakonok amik szerintem többet bírnak
www.convertworld.com/hu/legnyomas/

Ha tévednék szóljatok :D
frankiboy 124615 2011. február 19. 23:37
Válasz erre
Most olvastam vissza felé...Igazad van,de csak részben,nekem röhögve indul még 20 bárnál is,mivel ipari co-s kompri.Volt nekem is hűtögépes ami 4 bárnál nem indult el,de annál is 3bárnál már biztosan indult,csak felette nem.Lekattant.Azt én is poroltóval csináltam,de az 10 évvel ezelőtt volt...Nálam nem szükséges a visszacsapó,és az is csak akkor működik,ha a közte lévő ágat tehermentesíted elektromágneses szeleppel,vagy olyan nyomáskapcsolóval,amin van ilyen,de azok rohatt drágák és tök pontatlanok,sok a hiszterézisük a be-ki kapcsolásnál,ilyenem is van,mégsem azt tettem,rá,pont ezért...
frankiboy 124614 2011. február 19. 23:14
Válasz erre
DSCF0776+
DSCF0776+
DSCF0778+
DSCF0778+

Szevasztok srácok, annyira dicsértétek a hütögép kompresszoros megoldást,hogy én is építettem egyet,bár én az olaj nélkülit preferálom.Az enyém.: ipari co2 kompri max.:36bár,tartály.:5 liter PB állítolag150 bárt bír...,ipari automata ki-be kapcs,nálam az összekötő gumi cső a leggyengébb láncszem,az repüljön szét,ha muszály...
Kb.:1 perc-10bár lekapcs,9,5bárnál újból be kapcs.Nem bírom folyamatos járásra bírni,nagyobb pisztollyal sem...Nagyon jó lett.Ha valakinek szüksége lenne ilyen ipari nyomás kapcsolóra,írjon mailt,publikus...Van még.:0,5-4 bárig állitható is,a kisebb komprikhoz...
Késöb lefestem,csak a hegesztések miatt lett lezúzva,a légszűrő az a sajátja...
DrJoci 124613 2011. február 19. 23:09
Válasz erre
bakker oké csinálok csak az idő :D ja és olyan spéci kapcsoló nincs rajta :D gondolom a flakonra való kapcsolódásra vagy kíváncsi :D
tbence 124612 2011. február 19. 18:41
Válasz erre
Csinálj már róla 1-2 képet légyszi! Érdekelne hogy néz ez ki pontosan :)
DrJoci 124611 2011. február 19. 17:06
Válasz erre
Császtok :D

Én nem vok lakatos szóval egy visszaválthatós 2 literes coca-colás fakonnal oldottam meg eredeti kupak (ebből 3 van :D) és sima CCCP és hütő kompresszor meg egy makettbolt.hu -n kapható levegő előkészítő ja és egy régi lámpa madzagja kapcsolóval ennyi... (+levegő csővek, csatik egyebek )
juszuf75 124610 2011. február 19. 15:49
Válasz erre
Tudnám mi a drága? Kompit lehet szerezni pl Méh telepen vagy lomtalanitáskor tehát.Nyomás kapcsoló kb 3000ft.Tartályt meg lehet csinálni ha lakatos vagy.Szerintem a levegő előkészitő sem egy nagy összeg
tankos_srac 124609 2011. február 19. 15:35
Válasz erre
Nem marhaságot írtam, hanem a saját tapasztalataimat osztottam meg a kollégával. (Egész nyugodtan lehet finomabban is fogalmazni a konkrét tények kellő ismerete hiányában...) Volt visszacsapószelep a rendszeremben méghozzá olyan amelyik a nyomáskapcsolóra kötve elengedi a túlnyomást (remélem érthetően fogalmaztam), de a kompresszor levegőszállítással nem bírta és nem töltötte a tartályt egyáltalán. Mint írtam egy sima hűtőkompresszorról van szó 2.5 bar nyomás alatt is elindul erőlködés és melegedés nélkül. A visszacsapó szelep nekem több mint 3000 Ft pénzkidobás volt. Ettől kívántam megkímélni.
juge75 124608 2011. február 19. 05:59
Válasz erre
Marhaságot ne írj, ha nem tudod mit és miért tesznek egy rendszerbe.
A visszacsapó szelepnek nagyon fontos szerepe van: teher mentesíti a kompresszort.
Ugyanis a tartályban levő levegő nyomás vissza ható erőt produkál a kompresszor felé, amit ennek le kell küzdenie (próbálj meg egy gumi belsőt szelep nélkül fel fújni, a száddal).
Ha ez nincs, a kis motor melegszik, hamarabb tönkre megy.
Ez a szelep csak egy irányba engedi a levegőt: befelé a tartályba.
McFrost 124607 2011. február 18. 20:37
Válasz erre
Igen, értelek. Több hetet rágódtam rajta. Szerencsére olyan helyen dolgozom, ahol szinte minden fellelhető. Viszont minden használt alkatrész rajta, a BETA nyomásszabályozót kivéve, ami árán viszont tényleg vehettem volna egy profi gépet, de ez volt, pénzem meg nem :)
Lakatos műhelyben dolgozom, ott szoktam esztergálni is, anyósom pedig tűzvédelmis :)
McFrost 124606 2011. február 18. 20:29
Válasz erre
vlevi 124605 2011. február 18. 20:22
Válasz erre
Nagyon szépen megcsináltad!
"szerencsére semennyi pénzembe nem került. " Erről van szó. Ha be tudod szerezni "jóárasítva" az alkatrészeket, és van ember is a környéken, aki szakszerűen összeszereli, akkor lehet jó kompresszort olcsón csinálni. De ha ezek a feltételek nem állnak fenn, akkor olcsóbban kijön egy gyári makettező kompi. Számold össze, hogy boltban megvéve mennyibe kerülne egy kompresszor, egy nyomáskapcsoló, ülepítő, biztonsági szelep, tartály, meg még pár apróság, néhány óra munkadíj, és rögtön elszédülsz...
tankos_srac 124604 2011. február 18. 19:52
Válasz erre
Gratulálok, korrekt kis készülék! Visszacsapó szelep semennyire sem kell, az én kompresszorom (hűtőgép) 2.5 bar tartálynyomásnál is simán indul és tölt.
McFrost 124603 2011. február 18. 19:10
Válasz erre
Kompim
Kompim
Kompim1
Kompim1
Kompim2
Kompim2
Kompim3
Kompim3
Kompim4
Kompim4
Kompim5
Kompim5

Sziasztok!
Gyártottam egy kompresszort. A motor vagy 30 éves orosz csoda, a tartály pedig egy 6 kg-os porral oltó palack. Számításom szerint 8 literes, ezt 5 bar-ra 4 perc alatt tolja fel. A palackon van egy autó szelep, itt töltöm fel levegővel, amolyan visszacsapó szelep funkcióval is bír. Viszont így érzésem szerint erőlködik a motor, 3-szori feltöltés után pedig melegszik rendesen. De van rajta egy másik furat is, ott direktben tölti a tartályt, szelep nélkül, hasonló ideig, viszont erőlködés nélkül és itt 3 töltés után is tök hideg. Azt szeretném kérdezni, hogy a vissza csapó szelep mennyire létfontosság, mennyire dolgozik vissza a levegő és ez okozhat-e károsodást? A motor tetején van egy olyan adat, hogy max. terhelhetőség 15 bar.
Összességében nagyon komoly cuccok vannak rajta, szerencsére semennyi pénzembe nem került. Festeni még nem festettem vele, most inkább ilyen próba feltöltő járatásokat végzek vele.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75.