| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76. |
| Starshiptech | Adatlap | 124946 | 2011. december 28. 21:37 | ![]() | |
| Starshiptech | Adatlap | 124945 | 2011. december 28. 21:32 | ![]() | |
|
foca76 Olvasd el magad az alábbi előzménynél leírtam-...2011November.4. 19.31 h | |||||
| zzrash | Adatlap | 124944 | 2011. december 28. 20:29 | ![]() | |
|
Biztonsági szelep az van rajta. Elviekben gondolom ennek a kis nyavajának kellene szabályoznia, hogy milyen nyomáson áll le illetve indul be a gép, csak hát így, hogy ereszt, nem lehet vele mit kezdeni igazából. A többi része teljesen jó, a gumimembrán sem sérült. No meg lehet rá figyelni is, hogy ne töltse túl az ember :) Csak hát egyenlőre szinte semmit nem konyítok hozzá, hogyan is kellene ennek működnie. | |||||
| foca76 | Adatlap | 124943 | 2011. december 28. 20:19 | ![]() | |
|
Elmondhatnád előbb is,hogy mire számítsak.. Hűtő gép kompim még van talonba, ha azzal lenne gond... | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124942 | 2011. december 28. 20:04 | ![]() | |
|
foca76! Amúgy így lehet olcsón kompresszort építeni de a nyomáskapcsoló és szabályzó már maga nem olcsó egyben...a motor meg ha méhtelepi akkor nem lesz hosszú életű..Majd jelezd ha letolta a gatyáját és elmondom miért :-) | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124941 | 2011. december 28. 20:00 | ![]() | |
|
Csatlakozom foca76-hoz.. nem érdemes vele vesződni ha a membrán tönkrement akkor megjavítani ugyan annyi mint ha vennél újat...ráadásul barkácsáruházban is vehetsz vízleválasztós nyomászszabályzót OBI , Paktiker...meg ha jól emlékszem a Pap Laci is árul... | |||||
| foca76 | Adatlap | 124940 | 2011. december 28. 19:51 | ![]() | |
|
Én 4500-Ft vettem a hidraulika boltban nyomásszabályzót... Ez volt a leg drágább a kompimhoz... Én nem kötném le róla, mert akkor folyamatosan töltené a motor a tartályt és valaminek elöbb-utobb engedni kellene... :) Persze a biztonsági szelep, ha van talán lefújna... :) | |||||
| zzrash | Adatlap | 124939 | 2011. december 28. 19:27 | ![]() | |
|
Sziasztok! Van egy problémás kompresszorom. A tünet az volt, hogy bekapcsolás után 1bar fölé nem akart menni a nyomás, ha leállítottam, akkor sziszegve le is eresztett a nyomásszabályzó szelepnél. Szétszedtem darabokra a nyomáskapcsolót, a nyomásszabályzóban pedig találtam egy kis fémdarabot beszorulva. Kitisztítva sem lett sokkal jobb a helyzet, simán szájjal tudom reprodukálni a sziszegős eresztést, pedig akkora tüdőm nincs szerintem, hogy több bar-ra képes legyek. Emellett láthatóan rosszul illeszkedik az a kicsi szelep, amit a rugó nyom vissza. A csatlakozásról letekertem - azon a ponton, ahol a kompresszorból jövő levegő a tartályba megy be - és itt a lyukat lefogva elindítottam újra a gépet. Láss csodát, töltött a gép, 3bar-ig bírtam az ujjammal tartani. Namost, a kérdés annyi lenne, miképpen lehet a nyomásszabályzót megjavítani, hol találok hozzá másik alkatrészt? Javasoltak olyant is, hogy simán kössem le róla... | |||||
| csehszko | Adatlap | 124938 | 2011. december 10. 22:35 | ![]() | |
|
Van valakinek eladó kompresszora makettezéshez? Ajánlatokat várok a : csehszko@freemail.hu címre Üdv! | |||||
| Mortyi | Adatlap | 124937 | 2011. december 3. 22:10 | ![]() | |
| foca76 | Adatlap | 124936 | 2011. december 3. 17:12 | ![]() | |
| Mortyi | Adatlap | 124935 | 2011. december 3. 14:37 | ![]() | |
|
Nagyon szép lett! De azért én lefesteném annyit megérdemel, ja és éljen a "házi maszek" kenterbe veri az összes gyárit :) | |||||
| McFrost | Adatlap | 124934 | 2011. december 3. 12:13 | ![]() | |
|
Az enyém is hasonló szisztéma, bár nincs ennyire túlbonyolítva. A poroltó fejét simán fel lehet használni és ma már vannak gumitömlők, amik 20 bart bírnak, így elkerülhettél volna pár plusz forrasztást és csavarozást. Összességében pofás darab. McF | |||||
| foca76 | Adatlap | 124933 | 2011. december 3. 11:47 | ![]() | |
|
Nekem is csak ugy volt Kb 15.000-be, hogy Sok mindent be tudtam szerezni ingyen ,illetve olcsón! Pl: A motort méhtelep csere vasért.. A szerelvények: egy fűttésszerelő baráti árért.. A tartály: egy kidobott pórral oltó.. A villamos bekötést a szomszéd szaki ingyé... Ami pénzbe került nekem : a nyomáskapcsoló (4.500Ft) A nyomás szabályzó nem tudom mennyi, mert az öregnél a polcon hevert több éve elveszve.. Az 1 üveg páleszban volt... Már le festettem egyébként mert KB "100szor" szedtem szét összerakás közben.. Na meg az utánna járás a dolgokért ami nem két fillér a mai benzinárak mellett Kb, ennyi, ha van kérdésed szívesen vállaszolok. | |||||
| foca76 | Adatlap | 124932 | 2011. december 3. 10:20 | ![]() | |
| Starshiptech | Adatlap | 124931 | 2011. december 3. 09:38 | ![]() | |
|
Egyszerűen teheted fel...itt a szövegbeíró rész alatt...galéria létrehozása...feltöltöd a kívánt fotót, bezárod azt az ablakot és egyszerűen elküldöd itt mint ha szöveget küldenél.. | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124930 | 2011. december 3. 09:36 | ![]() | |
|
Érdekelt volna pedig...főleg hogy hogy hoztad ki 15.000-ből..nekem sehogy nem sikerült még úgy sem hogy bontott hűtőmotort használtam.. Nyomáskapcsoló+szabályzó+tartály már önmagában több mint 15.000ft-ba került..a többi szerelvény szinte aprópénznek tűnt mellette.. | |||||
| foca76 | Adatlap | 124929 | 2011. december 2. 23:04 | ![]() | |
|
Valamiért nem sikerül feltennem róla képet. :( | |||||
| foca76 | Adatlap | 124928 | 2011. december 2. 23:03 | ![]() | |
| gaborka | Adatlap | 124927 | 2011. december 2. 08:41 | ![]() | |
|
Tényleg hasonlítanak egymásra de nem teljesen ugyanazok, láttam mindkettőt szétszedve. Az újabb AS-186 pedig határozottan masszívabb felépítésű. c[ ] | |||||
| bercsi | Adatlap | 124926 | 2011. december 1. 19:05 | ![]() | |
|
Szerintem az AS-186 és az AD-238 egy és ugyanaz a kompresszor. Nekem az AD van de tökéletesen bevált! | |||||
| matton | Adatlap | 124925 | 2011. december 1. 16:47 | ![]() | |
|
Nekem az AS-186 nagyon bevált. Már negyedik éve használom intenzíven és eszméletlen mit kibírt már a kezeim közt. | |||||
| gaborka | Adatlap | 124924 | 2011. december 1. 15:08 | ![]() | |
|
Az AS-186 masszívabb minőség, tartósabb, kicsit jobb anyagból van. c[ ] | |||||
| Cirifischio | Adatlap | 124923 | 2011. december 1. 13:39 | ![]() | |
|
Sziasztok! Nemrég vettem egy H&S Evolution Silverline légecsetet, most már csak egy megbízható, de megfizethető kompresszort kéne venni. A Pap Laci féle AD-238-ra gondoltam, esetleg az airforceairbrush.hu-n lévő AS-186-ra. Őszintén szólva nagy különbséget nem látok a kettő között, az árat leszámítva! Egyébként leginkább 1:48-as repülőmaketteket építek. Várom a tapasztaltabb kollegák tanácsát:) | |||||
| foca76 | Adatlap | 124922 | 2011. november 28. 19:35 | ![]() | |
|
Sziasztok. Építettem egy kompit házilag.. Igaz a neten néztem pár dolgot.. Remekül szuperál.. Hüttögép+tartály+ apróságok.. Van róla képem de még küzdök a felrakásával... (összerakni egyszerübb volt..:) | |||||
| Plea | Adatlap | 124921 | 2011. november 28. 15:16 | ![]() | |
|
szia omorka érdekelne a kompresszorod, kérnék képeket a pleasure@vipmail.hu-ra, köszi | |||||
| Szabi77 | Adatlap | 124920 | 2011. november 15. 22:30 | ![]() | |
| Starshiptech | Adatlap | 124919 | 2011. november 5. 16:25 | ![]() | |
|
Bármilyen autóba való olajat tehetsz bele csak minél hígabb legyen...PL 5-10-es...De tehetsz bele drága kompresszor olajat is fél liter kb 3000ft... | |||||
| Kozoli | Adatlap | 124918 | 2011. november 5. 10:35 | ![]() | |
|
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem tudja valaki hogy a silent olajos (pl jun-air 3-4)kompresszorba milyen olajat kell rakni? Sajna kifolyt szállítás közben... Előre is köszönöm! üdv. z. | |||||
| gaborka | Adatlap | 124917 | 2011. november 5. 08:10 | ![]() | |
|
Az én AS-186-osom negyedik vagy ötödik éves és soha nem volt vele semmi bajom (nem a te kompresszorodat akarom lehúzni, tudom hogy az jó minőségű). Még a tartályt se kellett leeresztenem. c[ ] | |||||
| vatya1 | Adatlap | 124916 | 2011. november 5. 06:13 | ![]() | |
|
Szia!Gábor nem történt semmi üdv:vatya | |||||
| vatya1 | Adatlap | 124915 | 2011. november 5. 06:12 | ![]() | |
|
Szia!Gábor nem történt semmi üdv:vatya | |||||
| Gabi | Adatlap | 124914 | 2011. november 4. 22:57 | ![]() | |
|
Szia! Elnézést, ezt nem tudtam, de akkor használj már légy szíves valami helyesírás ellenőrző programot, mert ténylegnagyon zavaró sokszor. Többiektől bocs az Offért! Gabi | |||||
| doky3 | Adatlap | 124913 | 2011. november 4. 21:37 | ![]() | |
|
Az én hűtőkomresszorom amit fújásra használok még az NDK-ban készült. Tehát minimum 21 éves. A reduktorom egy sörcsaphoz használt szénsavas palackról való. Hűtőgépszerelők rakták össze. 8 bar-nál kapcsol ki, 2-nél be. Hibátlanul működik, semmi gondom vele... | |||||
| vatya1 | Adatlap | 124912 | 2011. november 4. 21:05 | ![]() | |
|
Ne vitatkozunk ezen inkább makettezünk nálam működik a dolog 27éve és használt motorral dolgozom azóta is és sajnos nem telik ilyen drága gépekre. | |||||
| vatya1 | Adatlap | 124911 | 2011. november 4. 20:59 | ![]() | |
|
Szia!Gábor köszönnöm hogy jelezted a véleményed de ha te se lennél Magyar születésű mint ahogy én akkor hidd el nem piszkálnálak.Én örülők már annak is hogy így megy a magyar. | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124910 | 2011. november 4. 19:34 | ![]() | |
|
A méhtelepes nyomáskapcsolóról meg az a véleményem hogy ,,,én nem mernék beépíteni egy kidobott biztonsági berendezést egy olyan gépbe ami mondjuk az asztalom alatt duruzsol akár mennyi centire a lábamtól..ne adj isten a tö.ömtől vagy fejemtől, Bátor ember lehetsz ha te ezt meg mered lépni... | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124909 | 2011. november 4. 19:31 | ![]() | |
|
Egy valamit nagyon figyelmen kívül hagysz! Kezdjük az elején.. Az a hűtőmotor ami már volt hűtőben...relative hamar tönkremegy...ennek pedig az az oka hogy a motorban a hűtőben használatos gáz keveredik az olajjal...Ami még nem is lenne nagy baj hisz zárt rendszert alkot. De abban a pillanatban hogy levegő kezd keringeni ...a gázzal átitatott olaj elkezd savasodni..és tudod mit tesz a motor tekercselésével? megeszi! Na ezért kell lehetőleg új motort venni drága pénzért.. hogy ne kelljen havonta motort guberálni bele..Arról ne is beszélve hogy nem mindegyik típusú motor felel meg a célnak.. Nyomással szemben a jelenleg gyártott motorok közül csak a kondenzátoros fajta felel meg..aki nem hiszi , a mellékelt linken található telefonon megkérdezheti.. Volt hogy régen én is bontott motorból csináltam kompit...rá is csesztem... www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/frigo-vill-kft--62042.html | |||||
| Gabi | Adatlap | 124908 | 2011. november 4. 18:49 | ![]() | |
|
Istenem, próbálj már meg légy szíves egy kicsit figyelni a helyesírásra, mert az ember haja égnek áll néha azon amit, és ahogy leírsz. | |||||
| vatya1 | Adatlap | 124907 | 2011. november 4. 18:39 | ![]() | |
|
Én nem is írtam hogy boltban kell eszt meg venni én aszt írtam ha ügyesen keresel szétnézel zsig piac stb...sok ki dobot hűtő van ami unt vagy le cserélték újra és már van is ingyen egy motorod ez mind szétnézés meg egy kis idő nem több méh telep már találsz is nyomás kapcsólót csak keresni kell. | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124906 | 2011. november 4. 17:54 | ![]() | |
|
A kompresszort korábban is 50.000-ért árultam, egyet el is adtam, egy még van...és úgy gondoltam hogy hamarabb elkel 55.000-ért ha adok hozzá egy profi pisztolyt is...tehát a kompresszor önmaga , 45000ft... | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124905 | 2011. november 4. 17:51 | ![]() | |
|
Bizonyára igazad van és nincs is baj a rendszerrel..de jönnek a kérdések... Mennyibe kerül egy vadi új hűtőmotor?35.000ft nyomáskapcsoló? a legolcsóbb 6000ft nyomásszabályzó? ipari 15.000ft és akkor még hol a tartály a szerelvények , a ház?...add össze alaphangon több mint 55.000ft | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124904 | 2011. november 4. 17:26 | ![]() | |
|
Onnan vettem kedves gáborka hogy nekem is volt olyan kompresszorom amit ms07 akar venni..és én biza szívtam vele... | |||||
| vatya1 | Adatlap | 124903 | 2011. november 4. 08:38 | ![]() | |
|
Sziasztok én is egy hűtőgép motorossal dolgozom 27éve igaz 2db motor már cseléni kelet és ez nekem egyszer 2000ft és egyszer 3500ft került ezen is rajta van minden ami kell és nem 55000ft meg egy orosz pisztollyal dolgozom aminek a hegyét kellett fel tuningolni és kész eszt vettem 2000ft ha ügyesen keresgél valaki akkor eszt az egész dolgot össze lehet szedni egy 10000ftből és egy villany szerelő barát ja én evvel már festetem autó felniket robogó testeket tehát bírja a hajtást. | |||||
| gaborka | Adatlap | 124902 | 2011. november 4. 08:19 | ![]() | |
|
Ha esetleg elolvasnád amit írtam, látnád hogy (adott esetben) a kompresszor 6 bar-ra tölt és 4 barnál kapcsol be. Nem tudom honnan vetted a 4-2-t. Egyébként igen, a kompresszor néha bekapcsol. Azt sem értem miért nekem fényezed a kompresszorodat és a pisztolyodat? Nekem szerencsére nincs rá szükségem már. c[ ] | |||||
| Zolko | Adatlap | 124901 | 2011. november 4. 06:55 | ![]() | |
|
És a kettőt együtt 55000ftért kínálod (legalábbis a 2826os hozzászólásod szerint)? Mennyi lenne csak a kompi? | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124900 | 2011. november 3. 22:51 | ![]() | |
|
Mindezek mellé ami van benne,rajta,,,4-bar nál bekapcsol 7,5nél ki...3L-es tartály, cserélhető betétes levegőszűrő, kondenzvíz leeresztő szelep,tartálynyomás mérő, kimenő nyomás mérő. kell ennél több? | |||||
| Starshiptech | Adatlap | 124899 | 2011. november 3. 22:48 | ![]() | |
|
Akár hogy is nézem, egy Revell master class pisztoly ami ráadásúl kompatibilis a Paasche rendszerrel és vehetsz bele 0,2-0,25-ös dűznit is tűvel egésszen 0,5-ig, még a saját 0,3-as mellé ...azért az nem rossz...Főleg hogy egy ilyen stukker legutóbb a kék kobrában 45.000ft volt.. Ami a kompresszort illeti..lehet hogy kiszolgálja a pisztolyt csak hogy mint korábban írtam 4-barnál ki és 2-nél be..mind e mellé fújsz 1,5bar-al nagyon necces..ki be fog kapcsolgatni a kompresszor folyamatosan...engem nagyon idegesítene...mind e mellé nem olajos csendes ha nem száraz dugattyus kompresszor...jóval hangosabb...javaslom este ne dolgozz vele ha már mindenki lefeküdt :-)mert oda a családi béke.. Ami pedig a barkácsolást illeti..én építettem magamnak egy ennél kissé primitívebbet, és kb 13éve használom..Ez amit kínálok 3klasszissal jobb, szebb...stb | |||||
| gaborka | Adatlap | 124898 | 2011. november 3. 22:07 | ![]() | |
|
Azért ez nem annyira komoly Iwata mint egy Custom Micron:) egy jó minőségű tajvani pisztoly Iwata csomagolásban (ezért NEO). Viszont ahogy olvastam róla tényleg nem rossz. c[ ] | |||||
| gaborka | Adatlap | 124897 | 2011. november 3. 22:03 | ![]() | |
|
Nyilván a lezáratlan kimeneten folyamatosan tolni fogja ki a levegőt, olyan nyomáson amilyenre a reduktor állítva van éppen. Ha éppen állítasz munka közben nyomást akkor a tényleges értéket akkor fogja megmutatni ha nyomáskiegyenlítés történik tehát pl. megnyomod a pisztoly gombját. c[ ] | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76. |
Ugyan is a nyomáskapcsoló biztosítja azt hogy beállított nyomástartományban ki és be kapcsoljon a kompresszor motorja.Pld-úl bekapcsolás után mondjuk 7Bar-nál kikapcsol és amikor fogy a levegő a használat során ,mondjuk 4Bar-nál bekapcsol hogy újból 7 legyen..ez a nyomáskapcsoló dolga..az az a fekete doboz amit szétbontottál..és amiből a vezeték ki meg be megy :-)középen azzal a bazi vastag rugóval...De ha gondolod jó pénzért megszervízelem neked hogy újból tuti legyen :-)