<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
zsolt | Adatlap | 124977 | 2012. február 24. 10:15 | ||
McFrost | Adatlap | 124976 | 2012. február 23. 14:37 | ||
Játssz az induló nyomással, 1 bar környékéről indulj felfelé és ahol még elindul, ott hagyd az alsó határt. Az enyém 30 éves hűtőgépből lett kiszerelve és 1,5 - 5 bar között dolgozik, lazán. | |||||
foca76 | Adatlap | 124975 | 2012. február 23. 14:00 | ||
Egy tipp. Ha egy visszacsapó szelepen keresztül vezetnéd a levegőt a tartályba, akkor elvileg tehermentesíted a motort és az újra tud indulni.. Pörgess vissza a 2870/2908 ott látod a kompresszorom. Ahol a tartályba bemegy a levegő, ott láthatod a visszacsapó szelepet. Talán tudtam segíteni.. | |||||
zsolt | Adatlap | 124974 | 2012. február 23. 10:00 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni kompresszor ügyben! Egy kiszerelt hibátlan hűtőkompresszorból építenék retuskompresszort.A baj a következő,a gép nem tud nyomás alatt indulni.Állítólag az új típusok már ilyenek!A kérdésem,ha kicserélem rajta az indítórelét régebbi (tekercses) típusra akkor megoldódna-e ez a probléma? üdv, Zsolt | |||||
vlevi | Adatlap | 124973 | 2012. február 17. 20:23 | ||
Barkácsolti kompresszorra gondoltál? Nagyjából mindegy, melyiket veszed, de azt érdemes venni, amihez adnak ajándék 20-30 darab füldugót :D Lakásban ne is gondolj rá, hogy bekapcsolod... Családi házban talán, de ott is csak a kert végében a fészerben. | |||||
wolf66 | Adatlap | 124972 | 2012. február 17. 20:03 | ||
Sziasztok! Most készülök kompresszort venni.Tudnátok segíteni? Az elképzelésem:mindenféleképp olajos legyen,24l.-es tartállyal. Szerintetek melyik márkát érdemes + próbálni? Válaszaitokat 1őre is köszönöm! Üdv. | |||||
Muzzy | Adatlap | 124971 | 2012. február 16. 12:28 | ||
Szia! Nekem is hasonló kompim van. A tapasztalataim alapján két jó tanács: A levegő elengedése helyett egy normális nyomásszabályozót építs be, és ha lehet, tegyél nagyobb tartályt nyomáskapcsolóval. Ezek nélkül is üzemel, de jobb a fenti két kiegészítővel. Egyrészt feleslegesen nem menne a kompresszor (a megtermelt levegőt nem engedi el, és nem kell helyette újat termelni), kisebb a meghibásodás esélye, másik, nagyobb nyomást is el tudsz érni hosszabb ideig. (esetleg lakkozáskor, vagy pormentesítéskor jöhet jól.) Muzzy | |||||
DrJoci | Adatlap | 124970 | 2012. február 16. 00:28 | ||
Majd rendes használat során kitapasztalod ,hogy kell e még tartály a több levegő mennyiséghez vagy sem :) Sikerekben gazdag Időtöltést kívánok remélem hamarosan látunk e szerkezettel megszerkesztet remeket e kedves web helyen :D | |||||
akkokoko | Adatlap | 124969 | 2012. február 15. 13:11 | ||
Sziasztok! Először is bcsszgab! Köszönöm neked is a segítséget! Kész lett a kompresszorom! Kiderült, hogy tartály sem kellett hozzá, mert elég az, ami fogantyúnak ki van alakítva gyárilag. Egy kisebb probléma: a nyomásszabályzó nem membrános (vagy mi), hanem a felesleget elengedi. Viszont így biztonsági szelepként funkcionál, és még így is elég a pisztoly folyamatos üzemeléséhez. Pár kép: | |||||
bcsszgab | Adatlap | 124968 | 2012. február 15. 09:33 | ||
Üdv! Benzinszűrőt csak szívóoldalra tegyél, az átlátszó benzinszűrő nem bírja a nyomást. De a kompresszor és pisztoly közé elég csak a gyári vízleválasztó. | |||||
akkokoko | Adatlap | 124967 | 2012. február 15. 07:27 | ||
Szia DrJoci! Köszönöm segítő hozzászólásod! Amint olvasgatom itt és más fórumon a hozzászólásokat, leesett, hogy milyen hülyeséget kérdeztem, ráadásul feleslegesen, hiszen csak vissza kellett volna olvasnom. az is csak most tudatosult bennem, hogy a hűtőkompresszorban is van olaj... De ezek szerint a membrán alatti térben, hermetikusan elzárva. A szűrőket már megvettem, papírfilteres üzemanyagszűrők. Egy a szívócsonkra, egy a pisztoly elé -és közben ott a nyomásszabályzós leválasztó-. A gép ugyanúgy néz ki mint egy hűtőkompresszor, csak fehér, olajbetöltővel, és nívóablakkal. Olasz gyártmány. 5000+posta volt a levegő-előkészítővel együtt. Egész jónak tűnik! Fater ma hozza a poroltótartályt. Egy üveg boromba került :). | |||||
DrJoci | Adatlap | 124966 | 2012. február 15. 02:19 | ||
Szia Akkokoko ! Nekem is egy hűtőből kiszerelt kompresszor adja a megfelelő nyomást. (ha vissza keresel képet is találhatsz róla.)A hűtőkompresszornak általában 3 csöve van ezekből egy le van zárva (anno itt töltötték fel olajjal) a másik kettő a kimenet illetve a bemenet ahonnan szívja oda kell valami szűrő nekem préselt rézgolyós szűrö van ott ,de láttam már autóban használatos benzin szűrőt is. a kimenetére egy víz leválasztó (amin állíthatod a kimenő nyomást ha nincs rajta ilyen az külön kell mert a festékszóró pisztoly látja kárát :/ ) bőven jó tapasztalataim szerint ez után kell egy "T" elágazás ebből a pisztolyba illetve egy tartályba amit én visszaválthatós flakonokkal oldottam meg (egyenletes nyomás miatt van erre szükség ) igazából ennyi én próbáltam költség hatékony lenni Remélem segítettem Üdv. Józsi | |||||
akkokoko | Adatlap | 124965 | 2012. február 13. 15:38 | ||
Sziasztok! Segítségeteket kérem! Vettem egy kompresszort a neten, ami hűtőkompresszorra hasonlít, de gyárilag burkolt, lefújó szelep, cső ... Van hozzá egy nyomásszabályzó vízleválasztóval is. Na mármost, a vízleválasztó leszedi az olajat is, vagy ahhoz külön egység kell? Ugyanis csak az nem derült ki (én sem kérdeztem, mert egyértelműnek tűnt), hogy a kompresszor olajos működésű! Ha kell, valami olcsót tudtok-e? Előre is köszönöm: akkokoko | |||||
csehszko | Adatlap | 124964 | 2012. február 7. 22:07 | ||
Sziasztok! Én is kompresszort keresek emberi áron. Ha meguntad régi kompresszorodat amit a Nagymama Lehel hűtőjéből csináltál és a pincében -a padláson porosodik akkor kérlek gondolj Rám! Én megvásárolnám!Kezdő makettező vagyok , Nekem tökéletesen megfelel! csehszko@freemail.hu Köszönöm előre is! | |||||
Gis80s | Adatlap | 124963 | 2012. február 7. 11:00 | ||
Sziasztok! Keresnék egy lelkes és nem utolsó sorban hozzáértő szakit, aki vállalná egy Straus airbrush kompresszorra puffertartály felszerelését. Hálás lennék nagyon...ha nem is anyagilag, de biztos eltudnánk bartelezni :) üdv. Péter | |||||
foca76 | Adatlap | 124962 | 2012. február 2. 13:19 | ||
akkokoko | Adatlap | 124959 | 2012. február 2. 11:36 | ||
Sziasztok! Kompresszort vennék (elsősorban házi gyártásút hűtőkompresszorból). Ha éppen kinőttél egy ilyent, és korrekt áron van, üzenj! akkokoko760512@freemail.hu | |||||
erwyn | Adatlap | 124957 | 2012. január 28. 18:39 | ||
Sziasztok! A minap kompresszor utántöltéssel kapcsolatban zaklattalak benneteket és Ti sok jó tanáccsal láttatok el, most azt szeretném megtudni, hol lehet beszerezni trafóolajat? | |||||
gabes | Adatlap | 124956 | 2012. január 27. 16:47 | ||
Szia! Pap Lacinál tudsz venni hozzávaló tartályt, de ha elmész hozzá a kompival még szerintem segít is! www.paplaszlo.com/airbrushkompresszor_tartaly.html | |||||
HTomi | Adatlap | 124955 | 2012. január 27. 15:42 | ||
Sziasztok, egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Beszereztem egy pár hónapja egy kisebb kompresszort, (as18), ha jól gondolom, ez egy chromax gépezet, és még van mellé egy pisztolyom is, (ad340). Eddig használtam, de csak úgy, hogy ha felmelegedett, akkor hagytam egy kicsit pihenni... A lényeg, hogy ismerősök tanácsolták, hogy szereltessek rá tartályt,mert úgy nem vágom tönkre a kompit. Az lenne a kérdésem, hogy ez hogyan oldható meg? Nem akarok házilag barkácsolni rá, inkább rábíznám ezt egy szakemberre, ismer valaki ilyet? Sajnos nem nagyon értek az efféle dolgokhoz, így mindenféle választ előre is köszönök! ÜDv.: Tomi | |||||
Szabi77 | Adatlap | 124954 | 2012. január 27. 10:08 | ||
juszuf75! Nekem van eladó nyomáskapcsolóm,van rajt minden! Itt a kép is róla! Ha érdekel mélben megbeszéljük:petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||
juszuf75 | Adatlap | 124953 | 2012. január 27. 10:04 | ||
Kösszi én is csak ezt találtam a neten szabályzom az van | |||||
SzaTi | Adatlap | 124952 | 2012. január 27. 09:18 | ||
Szia! Nyomáskapcsolót és nyomást szabályozót, én a képen láthatókat használom. | |||||
juszuf75 | Adatlap | 124951 | 2012. január 27. 08:54 | ||
Sziasztok tudnátok mondani hogy milyen nyomáskapcsolot használtok hűtőgépes kompihoz? márkák és ár érdekelne | |||||
zzrash | Adatlap | 124950 | 2011. december 29. 20:03 | ||
Mivel nem értek a dolgokhoz, ezért próbálok megfelelő mennyiségű és minőségű információt összegyűjteni :) Most is épp azt teszem. nekem úgy tűnik, hogy az a fekete nyavaja, ami sziszeg nekem, az egy tehermentesítő lefújószelep, amit a bekapcsoló nyomógomb lenyomásakor lezárja, így a levegő a tartályba megy, kikapcsoláskor pedig szisszen egyet, leengedve a nyomást a nyomóágról, hogy a villanymotor könnyebben induljon, ne kelljen erőlködnie a felpörgésig a nyomás ellenében. Persze, nem biztos, hogy ez mind így van, ezért is informálódom itt :) | |||||
tankos_srac | Adatlap | 124949 | 2011. december 28. 22:49 | ||
Ha lehet egy jó tanácsom: mivel nem értesz a dologhoz annyira (jelzem én sem...), vagy vidd el szerelőhöz, vagy vegyél új nyomáskapcsolót, mert ez baromi veszélyes is lehet. | |||||
zzrash | Adatlap | 124948 | 2011. december 28. 22:09 | ||
No, itt akkor rendbe kell tenni - a fejemben leginkább - néhány dolgot. Eleve nem teljesen világos a működés. Van ez a fekete doboz, amiben van középen az a bazi vastag rugó. Ez a rugó a tartályból kijövő csőre rámenő alumínium egységre van ráépítve. Itt található egy gumimembrán(1.kép), ami egy bemetszett műanyag tolórudat(2,kép) mozgat - a nyomás mozgatja. 1. Ez kapcsolná ki és be adott nyomásnál a kompresszort? 2. Itt lehet állítani a be vagy kikapcsolási nyomást, de melyiket? 3. Az első képen látható, a piros tekerővel ellenkező oldalon lévő rész alkatrész lenne a biztonsági szelep? kiviteléből annak gondolom. 4. A 3. képen látható szelepnek mi a szerepe? Amikor ujjal befogtam a 4. képen látható lecsatlakozási helyét, majd leállítottam 3bar-on a gépet, nem engedett semminemű nyomást. 5. Ez nem egy úgymond tehermentesítő lenne, hogy a dugattyún ne legyen nyomás, amikor elindul... a villanymotor megsegítéséré? És mivel nem zár rendesen, ezért a nyomás nem a tartályba megy, hanem ki a levegőbe... Kicsit sokra sikerült a kérdés, szöveg. Köszönöm az eddigi segítségedet! | |||||
foca76 | Adatlap | 124947 | 2011. december 28. 21:59 | ||
Köszönöm az információkat. Nagyon sok ismerösőmnél használnak napi szinten hűtő gép kompikat több fajta célra ,Pl: pumpálásra,szegbelövésre, stb.. A fater több mint 15 éve durván napi szinten kárpitozásra ... Lehet errefelé más hűtő kompikat használnak... :))) | |||||
Starshiptech | Adatlap | 124946 | 2011. december 28. 21:37 | ||
Tévedésben vagy ..a biztonsági szelep nem arra szolgál..ha nem arra hogy ha a nyomáskapcsoló meghibásodik és nem kapcsol ki ..ne robbanjon szét a tartályod.. Ugyan is a nyomáskapcsoló biztosítja azt hogy beállított nyomástartományban ki és be kapcsoljon a kompresszor motorja.Pld-úl bekapcsolás után mondjuk 7Bar-nál kikapcsol és amikor fogy a levegő a használat során ,mondjuk 4Bar-nál bekapcsol hogy újból 7 legyen..ez a nyomáskapcsoló dolga..az az a fekete doboz amit szétbontottál..és amiből a vezeték ki meg be megy :-)középen azzal a bazi vastag rugóval...De ha gondolod jó pénzért megszervízelem neked hogy újból tuti legyen :-) | |||||
Starshiptech | Adatlap | 124945 | 2011. december 28. 21:32 | ||
foca76 Olvasd el magad az alábbi előzménynél leírtam-...2011November.4. 19.31 h | |||||
zzrash | Adatlap | 124944 | 2011. december 28. 20:29 | ||
Biztonsági szelep az van rajta. Elviekben gondolom ennek a kis nyavajának kellene szabályoznia, hogy milyen nyomáson áll le illetve indul be a gép, csak hát így, hogy ereszt, nem lehet vele mit kezdeni igazából. A többi része teljesen jó, a gumimembrán sem sérült. No meg lehet rá figyelni is, hogy ne töltse túl az ember :) Csak hát egyenlőre szinte semmit nem konyítok hozzá, hogyan is kellene ennek működnie. | |||||
foca76 | Adatlap | 124943 | 2011. december 28. 20:19 | ||
Elmondhatnád előbb is,hogy mire számítsak.. Hűtő gép kompim még van talonba, ha azzal lenne gond... | |||||
Starshiptech | Adatlap | 124942 | 2011. december 28. 20:04 | ||
foca76! Amúgy így lehet olcsón kompresszort építeni de a nyomáskapcsoló és szabályzó már maga nem olcsó egyben...a motor meg ha méhtelepi akkor nem lesz hosszú életű..Majd jelezd ha letolta a gatyáját és elmondom miért :-) | |||||
Starshiptech | Adatlap | 124941 | 2011. december 28. 20:00 | ||
Csatlakozom foca76-hoz.. nem érdemes vele vesződni ha a membrán tönkrement akkor megjavítani ugyan annyi mint ha vennél újat...ráadásul barkácsáruházban is vehetsz vízleválasztós nyomászszabályzót OBI , Paktiker...meg ha jól emlékszem a Pap Laci is árul... | |||||
foca76 | Adatlap | 124940 | 2011. december 28. 19:51 | ||
Én 4500-Ft vettem a hidraulika boltban nyomásszabályzót... Ez volt a leg drágább a kompimhoz... Én nem kötném le róla, mert akkor folyamatosan töltené a motor a tartályt és valaminek elöbb-utobb engedni kellene... :) Persze a biztonsági szelep, ha van talán lefújna... :) | |||||
zzrash | Adatlap | 124939 | 2011. december 28. 19:27 | ||
Sziasztok! Van egy problémás kompresszorom. A tünet az volt, hogy bekapcsolás után 1bar fölé nem akart menni a nyomás, ha leállítottam, akkor sziszegve le is eresztett a nyomásszabályzó szelepnél. Szétszedtem darabokra a nyomáskapcsolót, a nyomásszabályzóban pedig találtam egy kis fémdarabot beszorulva. Kitisztítva sem lett sokkal jobb a helyzet, simán szájjal tudom reprodukálni a sziszegős eresztést, pedig akkora tüdőm nincs szerintem, hogy több bar-ra képes legyek. Emellett láthatóan rosszul illeszkedik az a kicsi szelep, amit a rugó nyom vissza. A csatlakozásról letekertem - azon a ponton, ahol a kompresszorból jövő levegő a tartályba megy be - és itt a lyukat lefogva elindítottam újra a gépet. Láss csodát, töltött a gép, 3bar-ig bírtam az ujjammal tartani. Namost, a kérdés annyi lenne, miképpen lehet a nyomásszabályzót megjavítani, hol találok hozzá másik alkatrészt? Javasoltak olyant is, hogy simán kössem le róla... | |||||
csehszko | Adatlap | 124938 | 2011. december 10. 22:35 | ||
Van valakinek eladó kompresszora makettezéshez? Ajánlatokat várok a : csehszko@freemail.hu címre Üdv! | |||||
Mortyi | Adatlap | 124937 | 2011. december 3. 22:10 | ||
foca76 | Adatlap | 124936 | 2011. december 3. 17:12 | ||
Mortyi | Adatlap | 124935 | 2011. december 3. 14:37 | ||
Nagyon szép lett! De azért én lefesteném annyit megérdemel, ja és éljen a "házi maszek" kenterbe veri az összes gyárit :) | |||||
McFrost | Adatlap | 124934 | 2011. december 3. 12:13 | ||
Az enyém is hasonló szisztéma, bár nincs ennyire túlbonyolítva. A poroltó fejét simán fel lehet használni és ma már vannak gumitömlők, amik 20 bart bírnak, így elkerülhettél volna pár plusz forrasztást és csavarozást. Összességében pofás darab. McF | |||||
foca76 | Adatlap | 124933 | 2011. december 3. 11:47 | ||
Nekem is csak ugy volt Kb 15.000-be, hogy Sok mindent be tudtam szerezni ingyen ,illetve olcsón! Pl: A motort méhtelep csere vasért.. A szerelvények: egy fűttésszerelő baráti árért.. A tartály: egy kidobott pórral oltó.. A villamos bekötést a szomszéd szaki ingyé... Ami pénzbe került nekem : a nyomáskapcsoló (4.500Ft) A nyomás szabályzó nem tudom mennyi, mert az öregnél a polcon hevert több éve elveszve.. Az 1 üveg páleszban volt... Már le festettem egyébként mert KB "100szor" szedtem szét összerakás közben.. Na meg az utánna járás a dolgokért ami nem két fillér a mai benzinárak mellett Kb, ennyi, ha van kérdésed szívesen vállaszolok. | |||||
foca76 | Adatlap | 124932 | 2011. december 3. 10:20 | ||
Starshiptech | Adatlap | 124931 | 2011. december 3. 09:38 | ||
Egyszerűen teheted fel...itt a szövegbeíró rész alatt...galéria létrehozása...feltöltöd a kívánt fotót, bezárod azt az ablakot és egyszerűen elküldöd itt mint ha szöveget küldenél.. | |||||
Starshiptech | Adatlap | 124930 | 2011. december 3. 09:36 | ||
Érdekelt volna pedig...főleg hogy hogy hoztad ki 15.000-ből..nekem sehogy nem sikerült még úgy sem hogy bontott hűtőmotort használtam.. Nyomáskapcsoló+szabályzó+tartály már önmagában több mint 15.000ft-ba került..a többi szerelvény szinte aprópénznek tűnt mellette.. | |||||
foca76 | Adatlap | 124929 | 2011. december 2. 23:04 | ||
Valamiért nem sikerül feltennem róla képet. :( | |||||
foca76 | Adatlap | 124928 | 2011. december 2. 23:03 | ||
gaborka | Adatlap | 124927 | 2011. december 2. 08:41 | ||
Tényleg hasonlítanak egymásra de nem teljesen ugyanazok, láttam mindkettőt szétszedve. Az újabb AS-186 pedig határozottan masszívabb felépítésű. c[ ] | |||||
bercsi | Adatlap | 124926 | 2011. december 1. 19:05 | ||
Szerintem az AS-186 és az AD-238 egy és ugyanaz a kompresszor. Nekem az AD van de tökéletesen bevált! | |||||
matton | Adatlap | 124925 | 2011. december 1. 16:47 | ||
Nekem az AS-186 nagyon bevált. Már negyedik éve használom intenzíven és eszméletlen mit kibírt már a kezeim közt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
Köszönöm a segítséget!
Az már kiderült,hogy a titok kulcsa az indítórelé!Rátettem egy 30 éves kompi tekercses reléjét és minden nyomástartományban indult,akár kikapcsolás után azonnal is.De minden egyes indításnál és kikapcsolásnál a szívócsonkon "köpött" egy kis füstpamacsot...
Ezután kipróbáltam,hogy folyamatos üzemelés mellett meddig bírja és kb 5 perc után megállt a motor.Nem is indult újra! Visszatéve az eredeti indítórelét újra működik,csak nyomásra továbbra sem indul!
McFrost,
Szerencsés vagy,eddig nekem is min.40 éves kompim volt,ami simán vitte a 8 bart és indult is minden nyomástartományban!Erre a célra a régi motorok jobbak.De ez a mostani "csak" 10 éves darab,új indítórelével...
foca76,
A visszacsapó szeleped a motor és a kapcsoló között leengedi a nyomást?Mert én próbáltam a Festo sima visszacsapó szelepével ami nem engedi ki a nyomást és így nem indult el.
üdv,
Zsolt