<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |
Mesado | Adatlap | 125069 | 2012. június 11. 18:53 | ||
Nagyon köszönöm a segítséget! Már meg is rendeltem! :) Előzmény: (125068) MrChef 2012. június 11. 09:56 | |||||
MrChef | Adatlap | 125068 | 2012. június 11. 09:56 | ||
Szia! Nekem is Pap Laci féle kompresszorom van. Kicsi, kompakt, halk, jól teljesít, gondmentes. Megéri az árát, mert a tartályos 28ezer Ft-ba kerül, de utána elfelejtheted a bosszantó szükségmegoldásokat (palack, ipari kompresszor, tákolmány kompresszor stb.), csak a makettezés van. | |||||
Mesado | Adatlap | 125067 | 2012. június 11. 08:11 | ||
Köszönöm a segítséget! | |||||
Ákos | Adatlap | 125066 | 2012. június 10. 23:02 | ||
Abban igazad van, hogy egy Evo kevesebb levegőt igényel mint egy olcsóbb pisztoly, de aki Evot vesz, az nem használ tartály nélküli kompresszort. Miért? Mert nem szabályozható a levegőnyomás, mint egy tartályosnál, és ez a jó festés kulcsa, sokkal fontosabb, mint egy márkás pisztoly. | |||||
Ákos | Adatlap | 125065 | 2012. június 10. 22:59 | ||
Pap Laci félébe, azon belül is csak a tartályosba. A tartály nélküli kompik sok mindenre jók, pl bicikligumi felfújás, de makettezésre nem igazán. | |||||
gaborka | Adatlap | 125064 | 2012. június 10. 12:14 | ||
MIlyen pisztolyod van? - Van rajta ütközőcsavar hátul? Ha igen, mennyire van kiengedve? - van rajta fojtószelep? Ha igen, ki van engedve? - ha ezek rendben vannak, a tömlővégek tömítései a helyükön vannak? A szeleptömítés a helyén van? Nincs valamelyik elfordulva és beszorulva a szelepbe vagy a csőbe? - nincs véletlenül hátrafolyva és beszáradva festék a nyomógomb/szelep közelében? (takarítás) - a tömlőben nincs víz vagy más lerakódva? - a szűrő/ülepítő tiszta? Nem kellene kiengedni belőle a szmötyit? - a tartályban van folyadék? Nem kellene leengedni? Ha ezek stimmelnek akkor fordulj ahhoz akitől vetted a kompit. c[ ] | |||||
Mesado | Adatlap | 125063 | 2012. június 10. 10:39 | ||
Sziasztok! A véleményetekre lennék kiváncsi! Egy ilyen http://www.uni-max.hu/festokeszlet-mini-szett/d/ kompresszor, vagy egy Pap Laci féle kompresszorba érdemes beruházni? Tanácstalan vagyok! Kérlek Segítsetek! Vagy ha valakinek van jobb ötlete Kérem segítsen! Előre is köszönöm! | |||||
Betyár | Adatlap | 125062 | 2012. június 8. 17:55 | ||
Hát ha valakit érdekel. Eladó 2 db régi típusú német hűtő kompresszor kb 15 évesek de szépen mennek. érdeklődni betyar21 kukac gmail pont com | |||||
Matróz | Adatlap | 125061 | 2012. június 3. 18:49 | ||
Ez velem is így van...kis szüneteket kell tartani hogy lehűljön | |||||
Matróz | Adatlap | 125060 | 2012. június 3. 18:49 | ||
Heló Azt megpróbáltam maximálisan egész ütközésig..nem segített | |||||
dudola124 | Adatlap | 125059 | 2012. június 3. 18:32 | ||
Szia! Nekem jól működik,egyetlen baja van,hogy állandóan termeli a levegőt,és ettől hamar tűzforró lesz.Mondjuk én egy Alder AD370 festékszóró pisztollyal használom,és állítólag egy Evo,vagy Infinity festékszóró pisztollyal ez már nem így van,ugyan is kevesebb levegő szükséges hozzájuk,mint a gyengébb minőségű festékszórókhoz. | |||||
bercsi | Adatlap | 125058 | 2012. június 3. 18:11 | ||
Tekerd fentebb a nyomásszabályzót... | |||||
Matróz | Adatlap | 125057 | 2012. június 3. 17:59 | ||
Helló vettem magamnak egy új kompresszort most már levegötartállyal(AS-186)de van egy olyan gondom,hogy a tartályban van 4 bar de a pisztolyon alig áramlik ki levegő.Volt egy hosszabb levegőkábelem amit eddig használtam gondoltam naivan a hossza miatt..Egy harmadnál levágtam belőle de ugyanott vagyok mint előtte...alig sziszeg a levegő a pisztolyból... | |||||
ted978 | Adatlap | 125056 | 2012. június 3. 10:40 | ||
sziasztok! használ valaki Pap Laci féle AD-238as kompresszort? érdekelne, hogy milyen... üdv.: Sanyi | |||||
Starshiptech | Adatlap | 125055 | 2012. június 2. 19:06 | ||
Légtechnikai boltban nem biztos hogy kapsz..a kék kobrában sincs per pillanat.De a neoart-nál tuti van... | |||||
Nincs | Adatlap | 125054 | 2012. június 2. 17:43 | ||
Szia! Én is vettem egy ilyen kompresszort, As186 névvel, de a kép alapján ugyanaz. A leírása szerint a menete 1/8\" BSP. A légecsetemen ugyanilyen menet van. Így vettem hozzá egy ilyen kábelt. modellbolt.hu/index.php Majd gyorscsatlakozót is szeretnék, csak még nem jutottam el légtechnikai boltba. | |||||
OLI76 | Adatlap | 125053 | 2012. június 2. 17:01 | ||
Hali! Én képek festéséhez használtam eddig barkács kompresszort, meg egy kis dekor pisztolyt. Most volt egy kis plusz pénzem és vettem egy ST/MACP-44B tartályos kompresszort. Ezt a típust (esetleg más néven) sok helyen hirdetik makettezéshez, airbrush-hoz. Na, megvettem a kompresszort. Még a boltban megnéztem a nyomásszabályzón lévő kimenetet. A boltban SEMMIT nem tudtak adni, ami rá csatlakozik. Árultak olyan dekor pisztolyt ami nekem is van, kérdeztem hogy azzal hogy lehet összekötni, erre azt mondták nem tudják. Kábel nincs, átalakító nincs. Bejártam a fél várost, erre egy hegesztős üzletben megnéztük, és oda jutottunk, hogy a nyomásszabályzóból ha kiszedem a csonkot, akkor rakhatok a helyére egy gyorscsatlakozót. Vettem is egyet és itthon kicsit izgulva hogy a nyomáscsökkentő eltörik sikerült kicserélni. Szerencse, hogy nekem a pisztolyomon már volt itthon kábel, és egy speciális átalakító végén egy gyorscsatlakozó. Így már tudtam használni. Ha ez nincs, akkor még mindig fájna a fejem, hogy hogy kössem össze. Ez nagy csalódás volt számomra. Gyártanak egy kompresszort amit látszik hogy kis dekorpisztolyhoz is szánnak, így hirdetnek, és nem képesek valami olyan kimenetet rakni rá, adni hozzá valami átalakítót, hogy az ember használni tudja. Igen felbosszantott ez. Így aki a világ végén lakik és postán rendelné meg a kompresszort, mindenképpen olyan embertől rendelje, aki kábelt /átalakítót is küld hozzá, különben ülhet felette pár napig. | |||||
Starshiptech | Adatlap | 125052 | 2012. május 21. 09:50 | ||
Annyiból szeretnélek kiegészíteni hogy ha a tartály nyomásod nagyobb, tehát az említett 7-8bar és a nyomás-szabályzód be van állítva mondjuk 1-1,5bar kimenő nyomásra, valamint a kompresszorod ki és bekapcsolási tartománya mondjuk 8-4bar akkor a köztes 4baron levő X-liter levegő ( tartálymérettől függő) később fog elfogyni mint ha mondjuk ugyan ez a mennyiség csak 2bar...ergo a duplája...tehát a motor is ritkábban kapcsol ki és be ezért később fog tönkremenni mert kevesebbet jár :-) Egyébként pedig nem mindegy milyen hűtőmotorral van csinálva a kompresszor mivel a mostani hűtő és légtechnikás kompresszorok nem erre vannak tervezve.A gáz amit keringtetnek ha jól emlékszem max 1 vagy 1,5 bar állandó nyomáson vannak , zárt rendszerben. A régebbi hűtőkben előforduló 210W-os vagy nagyobb MAGYAR!motorok strapabíróak és nekem is ilyen ketyeg 15éve a kompresszoromba, majdnem hogy napi használattal..de csak az a széria ami a képmellékleten is látható. | |||||
erwyn | Adatlap | 125050 | 2012. május 20. 20:12 | ||
Szia Tibcsi! Némi változás van a holnapi programomban, 14.00-15.30 között nem leszek itthon. Nem tudom mikor terveztél jönni, beszéljük meg magánban légyszíves! erwynthebeast@freemail.hu Köszi! | |||||
erwyn | Adatlap | 125049 | 2012. május 19. 18:21 | ||
Szia Tibcsi! Köszi a segítőkészséget és szeretnék is élni vele! A hétfő is ok! Köszi! Erwyn | |||||
Tibcsi | Adatlap | 125048 | 2012. május 19. 18:14 | ||
Erwyn, Én eléggé otthon vagyok elektromos dolgokban (is), majd felugrom hozzzád és megnézem, ha gondolod. Két eset lehetséges: vagy megszakadt a tekercs, vagy valami szennyeződés a szelepülék alá került és nem tud lezárni. Hétfőn úgyis lesz dolgom arrafelé, akkor megnézném. Magánban megbeszéljük a többit. Tibcsi | |||||
erwyn | Adatlap | 125047 | 2012. május 19. 18:09 | ||
Sziasztok! Segítsetek legyetek szívesek! Van egy AS-196A kéthengeres tartályos kompresszorom, amiben nem sok működési idő van, de a garija már rég lejárt és most dobott egy hibapontot. Sajnos az elektromos dolgokban nagyon alap vagyok. A hátsó hengerfejen van egy levegőkivezető csonk amire egy szolenoid szelep van szerelve. Gondolom a lefújásért felelős, hogy könnyebb legyen ismét elidulnia. Szóval ezen a csonkon folyamatosan áramlik ki a levegő, ez a gondom! Mit tudok tenni? Köszi! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 125046 | 2012. április 26. 15:47 | ||
Ja, vagyúgy. :) | |||||
h.erik | Adatlap | 125045 | 2012. április 26. 15:45 | ||
Átsiklottál egy alapvető dolgon. A hűtőkompresszor ami a levegőszállításért felel.Az olajkeringést végző olajpumpa, amit egy lassítóáttétellel ellátott kefés villanymotor hajt, arra kell a fordulatszám szabályzó. Bekötök egy olajnyomás +hőmérő órát a rendszerbe, ami infót szolgáltat a fordulatszám szabályzó tekergetéséhez :D (Hogy játszak is közben :D) Bonyolult és túlkomplikált, de eddig 2440 forintomban van. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 125044 | 2012. április 26. 15:18 | ||
A pisztolyfúró szabályzója nem biztos, hogy jó hozzá. Abban ugyanis kefés motor van, a kompresszorban meg valószínű nem. Egy próbát megér, de szerintem tök felesleges a fordulatszám szabályzás. Ha nagyon letekered, akkor gyenge lesz, nem bírja erővel. Ekkor úgyis feltekered, és akkor ott vagy, ahonnan indultál. :) | |||||
h.erik | Adatlap | 125043 | 2012. április 26. 15:13 | ||
A hangja engem is foglalkoztat, de találtam viszonylag csendes meghajtást, több verzió is van 40-300Wos villanymotorokig. Alap problémám, hogy nagyon csúfnak találom a burkolat nélküli kompresszorokat. Ha burkolom, akkor bezárom a hőt, és tovább melegszik. A hűtőbordám nagyon jól néz ki, igazi optikai tuning. Így a kettő adta magát, és jött az olajhűtéses ötlet. Mivel nincs ilyen a barkácsok között, így kihívás is egyben. Semmi értelmes okot nem tudok mondani arra, miért kell egy kompresszornak plusz hűtés. (Mert tetszik) Ettől független nagyon hálás vagyok a tanácsokért, ami segítheti a kivitelezést. Legalább ti is jót szórakoztok az "elmebeteg" ötleten. | |||||
h.erik | Adatlap | 125042 | 2012. április 26. 14:59 | ||
Köszönöm a hozzászólásokat. :) Ne kíméljetek. A külső olajhűtéses hűtő kompresszort én is túlzásnak találom, de miért ne építsek egyet ha a hozzávalók megvannak. Idő, és lelkesedés adott. Ha elkészül a túlkomplikált és semmirekellő hűtéssel megáldott barkácskompresszor, az elég mókás lesz. Az eszterga munka is ingyen, és valszeg a csőszerelés is. Az elektronika és a preumatikai szerelés/szerelvényezés fog gondot okozni. Azt nem tudom ingyenben megoldani. A hozzá értőktől kérdezem, hogy egy 220Vos pisztolyfúró fordulatszám szabályzója nem megfelelő erre a célra? (laikusként azt gondolnám, hogy beköthető, és vezérelhető az olajkeringetésre bekötött hajtómű+ olajpumpa) | |||||
multec | Adatlap | 125041 | 2012. április 26. 14:11 | ||
Nincs értelme az olajat külön hűteni, hiszen nem megy ipari szinten, és valószínű hangja is lesz. A gyári ilyen típusú kompresszorokban se hűtik külön az olajat. De ha mindenképpen szükséges akkor egy alászerelt csendes-ventilátor megoldja a problémát. A SIL-AIR cég is készít ilyen változatot. Fontos hogy megfelelő olaj legyen benne, és csak az előírt mennyiség. Olajat csak akkor nyom a vezetékbe ha véletlenül elborult a kompresszor és olaj került a hengerfej szívó részébe.Régebbi hozzászólásaimban részletesebben is írtam az ilyen típusú sűrítőkről, örök életű szakszerű használat esetén. | |||||
vfrtom | Adatlap | 125040 | 2012. április 26. 07:55 | ||
Az én kompresszorom házi és azt hiszem 2,5 bárig van a felső határ állítva, addig tölt és kikapcsol, majd 1,5-nél kapcsol újra. És makettet festeni tökéletes. A reduktort meg én állítom a festékhez. | |||||
vfrtom | Adatlap | 125039 | 2012. április 26. 07:51 | ||
Üdv. Az olajjal egy gond van. Az újabb hűtőkompresszorok észter olajjal vannak töltve. Ez a súlyának 2-3 szorosának megfelelő vizet tud megkötni a légkörből. És akkor annyi mert nincs plusz hűtőközeg ami keni a dugattyút. Ezt kell lecserélni ásványi olajra szinte mindegy milyen csak ásványi legyen és lehetőleg vékony. A szívócsőre meg benzinszűrő és kész. Hűtés szerintem nem kell, hacsak nem ipari a felhasználás. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 125038 | 2012. április 26. 07:47 | ||
Igazad van, később vettem észre, miután már elküldtem a hsz.-t. :) | |||||
bcsszgab | Adatlap | 125037 | 2012. április 26. 07:36 | ||
Szerintem az olajat szeretné keringtetni azzal a szivattyúval. De kicsit túl lesz komplikálva az a szerkezet. 6-8 bar-t ipari nagy kompresszorokon használnak , tényleg elég a 3-4 bar bőven modellezéshez. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 125036 | 2012. április 26. 07:22 | ||
Még valami: "potméter" alatt mit értesz? Egy csupasz potmétert, vagy egy tirisztoros teljesítményszabályzót? Mert ha csak egy csupasz potmétert kötsz be a kettőhúszba, kellemetlen meglepetés érhet. Az áramütésről nem is beszélve... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 125035 | 2012. április 26. 06:32 | ||
Erik, Szerintem erős túlzás a 6-8 bar... bőven elég, ha egy tartályt 3-4 bar nyomáson tart a rendszer. Egy nyomáskapcsoló kikapcsolja a kompresszort, ha elérte ezt az értéket, így folyamatos üzem sincs. Szerintem az olajhűtés nem a legfontosabb tennivaló egy házi makettező kompresszoron. A fogaskerék szivattyúval mit akarsz kezdeni? Az kifejezetten hidraulikához való, vagyis folyadékhoz. Makettező célra alkalmatlan. Tibcsi | |||||
bcsszgab | Adatlap | 125034 | 2012. április 25. 20:19 | ||
Üdv! Nem lehet hogy azért nem foglalkozik senki az olajhűtéssel mert nincs rá szükség ? (nem tudom csak kérdem... ) Én pl. úgy oldom meg hogy ne legyen túlterhelve (és elég gyorsan töltsön), hogy két motort kötök a tartályra. Még csak épülőfélben van a szerkezet, de ha kész akkor megosztom a tapasztalatokat én is. | |||||
Mortyi | Adatlap | 125033 | 2012. április 23. 21:45 | ||
h.erik! Nagyon jó ötlet mármint az hogy, megosztod velünk az építést :) Én magam is egy házi "tuning" kompi tulajdonosa vagyok ( ami kiválóan működik) így kíváncsian várom a további részleteket. Műszaki ember nem vagyok így abban segíteni nem tudok :( | |||||
h.erik | Adatlap | 125032 | 2012. április 23. 14:34 | ||
Sziasztok! Új vagyok a fórumon. A air brush kompresszor építés foglalkoztat, ezért regisztráltam erre az oldalra. Remélem sok hasznos infót osztotok meg velem, és fordítva. Nem volt egyszerű végig lapozni az 58 oldalnyi hozzászólást, de sok ötletet kaptam. Köszönöm! A fóromon visszatérő téma a gyári v. házi, olcsó v. drága, olajos v. teflonos, hangos v. csendes. Amit szeretnék, az egy csendes, saját tervezésű, hűtőkompresszoros (=olajos), állandó üzemeltetésre képes, 6-8 bar és 25l/min levegőszállítású kompresszor. (A költségvetése egyenlőre ismeretlen.) Volt pár szép, és majdnem tökéletes darab a házi kompresszorok között, viszont egy olyant sem találtam ahol a hűtő kompresszor olajával bárki komolyabban foglalkozott volna. Egy két olyant találtam, aki a levegő bemenő ágát kivezette, hogy tiszta szűrt levegő kerüljön a dugattyúba, de ezzel a fabrikálás be is lett fejezve. Ettől a kompresszor még ugyanúgy túlhevülhet, leéghet. Ennek kiküszöbölésére tervezgetek egy külső olajhűtéses kompresszort. A miértjét már elmondtam, de kihangsúlyozom, nem költségkímélés a cél, hanem az alkotás vágya hajt, mellesleg a hűtéshez az olajnyomás+hőmérő kivételével mindent sikerült ingyen beszereznem idáig: fogaskerék szivattyú +1 literes üzemanyagtartály; hajtómű + 40W/220V villanymotor, 40x250x130 hűtőborda + ventilátor, aminek a hajtása a hajtóműből lesz származtatva; hűtő kompresszor; 6kg-os (160x400) tűzoltópalack; vázhoz szükséges zártszelvény + burkolat (PC ház), Ami megvételre vár: potméter, nyomáskapcsoló, nyomás szabályzó, biztonsági szelep, visszacsapó szelep, nyomásmérő óra, ezek szerelvényei(csapok, csonkok, csövek stb) Terveim szerint egy kicsivel nagyobb, mint egy PC ház nagyságú burkolatba lenne az egész bezsúfolva, és az előlapra lenne szerelve a palack nyomásmérő, a reduktor, az olajnyomás + hőmérő óra, olajkeringetést vezérlő potméter, olajszivattyú főkapcsoló, kompresszor főkapcsoló, festo (palack légtelenítő) előlapi szelep, az egyik oldalán lenne hűtő borda, (és a másik oldala talán plexi) az egész hordozhatóra és keréken gördülőre egyaránt tervezett. Megosztom veletek a gondolataimat, és ha kialakul belőle egy párbeszéd, biztosan hasznos lesz a többi fórumozónak is. Azt is kihangsúlyoznám, hogy se nem vizes se nem gázos szakember nem vagyok, ezért a végső összeszerelésben biztosan segítségemre lesz valaki szaki, de addig próbálom a szükséges hozzávalókat beszerezni. Elfogadok minden építő jellegű kritikát :) | |||||
gaborka | Adatlap | 125031 | 2012. április 4. 15:59 | ||
Airforce ott lesz Móváron és feltehetőleg az öreg Gabbert is. c[ ] | |||||
Luthor | Adatlap | 125030 | 2012. április 4. 15:30 | ||
Csinos mod... gratula. Figyelem a hirdetéseket ill Móváron is szétnézek. Köszönöm. | |||||
nezelod | Adatlap | 125029 | 2012. április 4. 14:09 | ||
Szia ! Próbának szerintem megteszi. A PC-m oldalát ilyennel fújtam (kb 20 perc alatt) Igaz hogy nem tökéletes, de a nem a BD-130 a szakbarbár hanem én. Üdv | |||||
Luthor | Adatlap | 125028 | 2012. április 4. 13:18 | ||
Első körben úgy látszik nem úszom meg a próbalevest. Milyen stukkert javasoltok ami nem drága, de nem is feltétlenül kidobott pénz? A BD-130-as elmegy szódával? A csereberében hirdet valaki régóta olyat asszem olyan 6k HUF körül, többet most nemigen szánnék rá. Köszi a tanácsokat előre is. | |||||
tankos_srac | Adatlap | 125027 | 2012. április 3. 22:42 | ||
Szerintem nem érdemes bővíteni, tartályt és nyomáskapcsolót nem tudsz rátenni. Tapasztalatom szerint, ha nincs kellő méretű puffertartály, akkor a vízlecsapató nem működik, hanem a pisztoly is párát kap (lecsapódik a víz a csőben). A helyedben megpróbálnék rátenni egy kemény falú kólás palackot, az a 2l lehet, hogy elég. Ha abban megjelenik a páralecsapódás, akkor érdemes rákötni a szűrőt. Korlátozott használatra így is alkalmas, egy idő után biztos túlmelegszik. Üdv: xxZohanxx | |||||
Luthor | Adatlap | 125026 | 2012. április 3. 20:33 | ||
Köszönöm a sok jó tanácsot, ötletet, magam is ehy 0,3-as felső tartályos valamiben gondolkodtam. Megpróbálok beszerezni egyet hosszú szárral, próbálgatom és ha nagyon gáz, jöhetnek a bővítmények. Móváron kit kereshetek meg ezzel a szándékkal? Néhányotokat megkeresném majd privát levélben is, ha nem gond. Még 1x thx, all. | |||||
vlevi | Adatlap | 125025 | 2012. április 3. 17:13 | ||
Ennyit találtam róla gyorsan a neten, az ebay-en "Artikelbild · Kompressor vonm Kager, Modell E-5305, max. 2,5 bar Top-... Ort " | |||||
vlevi | Adatlap | 125024 | 2012. április 3. 17:05 | ||
A 45 liter/perc nagyon jónak tűnik. E köré már lehet, hogy érdemes építeni. Összehasonlításképpen, amit ajánlani szoktunk airforce-os, vagy Pap László által árult kompresszor, a leírás szerint 23L/perc-et tud. És abból is van tartály nélküli változat. www.paplaszlo.com/airbrush_kompresszor.html | |||||
tyimosenko | Adatlap | 125023 | 2012. április 3. 16:02 | ||
Heló Luthor, Szerintem ha van rajt egy nyomásszabályozó vízlecsapatóval, ami után legalább 3 méteres csővel csatlakozik a pisztoly, nagyon korlátozottan már alkalmas a festésre. A pulzálást a cső kiiktatja. Úgy tapasztaltam, hogy sajnos kb. 15 perc működés után már jelentkeznek a problémák; túlforrósodik a motor, mert folyamatosan dolgozik, ráadásul az üzemi nyomást lefojtva a fújásra használt kb. 1 bar-ra, ezért (amellett, hogy a kompi élettartamának nem tehet jót) a vízlecsapató ellenére megjelenik a víz a csőben és aztán a pisztolyban... A megnyugtató megoldás a tartályos, nyomáskapcsolós/szabályozós, vízlecsapatós eszköz, nagyobb teljesítményű motorral. üdv | |||||
gaborka | Adatlap | 125022 | 2012. április 3. 15:47 | ||
Hali! A puffertartály nélkül még elboldogulsz vele, de nyomásszabályzót és szűrő/ülepítőt mindenképp vegyél rá. (Sőt mivel elég kicsi a nyomás amit lead, lehet hogy le is égne ha valamilyen tartályt 5-6 bárra kellene fújnia). A levegőkapacitása viszont jó nagy. Azt javasolnám hogy inkább valami jobbacska 0,2-es 0,3-as felsőtartályos pisztolyt vegyél hozzá, hogy folyamatos 1 bar körül tudd használni, mert hosszú távon egy olcsóbb alsótartályos pisztoly túlhajthatja a kompresszort (főleg egy külső keverésű) a nagyobb nyomásigénye miatt. Ja és ha tartályt veszel rá nyomáskapcsoló is kell majd ami nem olcsó dolog. c[ ] | |||||
nezelod | Adatlap | 125021 | 2012. április 3. 15:07 | ||
Szia ! Valószínűleg használható, de szerintem egy puffer tartály mindenképpen kell majd hozzá, egy reduktorral együtt. Ezekre azért van szükség hogy a nyomás egyenletessége ne változzon a kompresszor pulzálása miatt. Reduktorban tudok segíteni. | |||||
Luthor | Adatlap | 125020 | 2012. április 3. 14:56 | ||
Sziasztok! Tudom, megmosolyogtató, de sok éves keresgélés után előkerült a kompi, amit sok-sok éve (20+), még a gimnáziumi évek alatt, részletre vettem. A véleményeteket szeretném kérni, hogy alapvető festési feladatokra, azaz nagyobb felületekre, amiknél ecsettel már nehezen boldogulnék, mennyire lehet alkalmas. Mivel pisztolyvásárlásig sose jutottam el, kipróbálni se nagyon volt alkalmam. Működik, az biztos, de se tartály, se mérő, se nyomás-szabályzó, se semmi, szóval elég alap. Egy belépő 5-6000.- stukival el lehet vele vajon karistolni? Vagy vegyek egyet és kiderül? Előre is köszi a válaszokat. | |||||
HTomi | Adatlap | 125019 | 2012. április 3. 12:49 | ||
Sziasztok! Valakit érdekel egy Chromax as-18 típusú kompresszor tartály nélkül? + van egy ad340 légecset hozzá, külön-külön is eladóak ill egybe is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75. |