<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38. |
Badgo | Adatlap | 126951 | 2011. március 31. 08:46 | ||
vlevi | Adatlap | 126950 | 2011. március 1. 19:33 | ||
"Furcsán hangozhat, de valóságban a szupeszonikus repülési profilban a régebbi gépek verik sok szempontból a" Múltkor volt valamelyik TV adón valami műsor (most elég konkrét voltam, igaz? :) ), ahol szó volt róla, hogy pl. Vietnamban nagyjából 0 órát repültek hangsebesség felett. El is hiszem, ha elképzelek egy Phantomot, megpakolva 2-4 rakétával, 2 póttartállyal, és a maradék helyen Mk84-es bombák :D Szép dolog a Mach 2, de gyakorlatban sehol sem használható. Az F-22 fel tud menni tartósan 1.4-1.5 köré, de más egyelőre nem nagyon. | |||||
molnibalage | Adatlap | 126949 | 2011. március 1. 10:39 | ||
Milyen sebességet ír ki egyáltalán a Lock On? Hol nézted? Mert van CAS, TAS, IAS és földhöz viszonyított sebesség és még a Mach szám is egyfajta jelzés. Bőven el lehet érni az elméleti max. közeli sebességet. Az alábbi két feltétel kell. 1. Minimális vagy semmilyen fegyverzet. 2. 10-12 km-es magasság. Igen, full utánégetőn felgyorsulva M2.0 tájára és tartva ezt a sebességet pár perc alatt elfogy a keró. A valóság is ez. Furcsán hangozhat, de valóságban a szupeszonikus repülési profilban a régebbi gépek verik sok szempontból a maiakat. Azok a transszónikus tartományra és manőverező légiharcra lettek kihegyezve, nem szuperszonikus elfogásra. | |||||
Pimpa | Adatlap | 126948 | 2011. január 31. 15:51 | ||
Tudtok valamit Ivan Jurcaga altal keszuloben levo Mig-21MF-rol? Az F-13 nagyon jol sikerult. A youtube-on van ket video is az uj MF-rol, de semmilyen mas infot nem talaltam rola. | |||||
Kuolema | Adatlap | 126947 | 2011. január 31. 15:24 | ||
www.simviation.com/simviation/index.phpNézz körül itt! A gépeket biztos megtalálod, csak nem biztos, hogy magyar a festésük. Lehet, hogy külön kell majd leszedni/csinálni. | |||||
lajosmolnar | Adatlap | 126946 | 2011. január 30. 23:32 | ||
Sziasztok! Az FSX-hez a Hungarian Air Force gépeit honnan lehet letölteni. Köszönöm a segítségeket! | |||||
P.Gergely | Adatlap | 126945 | 2011. január 30. 17:37 | ||
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy IL2-be hiperlobby-n hogy lehet hostolni úgy, hogy bárki beléphessen mellém? | |||||
Grande | Adatlap | 126944 | 2011. január 18. 21:04 | ||
vlevi | Adatlap | 126943 | 2011. január 16. 09:32 | ||
A vadászgépek végsebessége egy elég elméleti szám. Egyik dolog az, hogy teljesen csupasz konfigurációban mérik, még a pilonok sincsenek fennt, mert azok is hatalmas légellenállást produkálnak. Másrészt szerintem nem km/h-ban mérik, hanem Mach számban, tehát a hangsebességhez viszonyítva. Ez pedig a levegő sűrűségéhez képest változik. Ezt a számot aztán mindenki úgy számolja át km/h-ba, ahogy akarja. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 126942 | 2011. január 15. 23:20 | ||
Ja, ezt nemtudtam, köszi :) | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126941 | 2011. január 15. 22:56 | ||
Jah, igen meg annyit hogy megkonnyitsem a kesobbiekben a dolgod: "Print screen" gombot ha megnyomod az f12 gomb mellett, akkor a jatek mappajaban lathatod azt amit az adott pillanatban "lefotoztal". | |||||
Kuolema | Adatlap | 126940 | 2011. január 15. 22:17 | ||
A valóságban azért elég sok minden befolyásolja egy repülőgép végsebességét (levegő sűrűsége, hőmérséklet, üzemagyag minősége), nem kell a technikai adatokat szentírásként kezelni. A 2500 km/h-s sebesség meg inkább a sárkányszerkezet terhelhetőségére vonatkozik, efölött már olyan erős vibrációk léphetnek fel, amik jelentősen károsíthatják a repülőgép vázszerkezetét. És persze az is benne van a dologban, hogy én még nem találkoztam olyan repülőszimulátorral, ami teljesen élethűen, minden befolyásoló tényezőt figyelembe véve modellezte volna a repülést és a repülőgépet. A Lock On meg ráadásul egy elég régi program, próbálj csak leszállni ott, ahol nincs út: ahelyett, hogy kitörne, és a gép alá fordulna a futómű, egyszerűen "elsüllyed" a talajban, aztán felrobbansz. Vagy próbálj ki egy farirányú visszacsúszást a 29-essel, meg fogsz lepődni a gép mozgásán :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 126939 | 2011. január 15. 20:41 | ||
Amúgy amit írtam, hogy 2300 körül volt a 29-es (picit felette), az már tényleg nagyon a vége. Papíron 2400-2500 közötti végsebességet írnak a típusra. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 126938 | 2011. január 15. 20:35 | ||
Hát azért ezek a gépek szerintem a valóságban sem pöccre vágják a végsebességüket.. Najó MiG-25 és SR-71 az kivétel :) | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126937 | 2011. január 15. 19:39 | ||
Hat meg mindig nem poccre vagja, de akkor ezek szerint ezt jelenti a max... Vegul is nem utazo sebesseg. De a szamitogep valahogy meg mindig gyorsabb kezdosebesseggel bir lerakni. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 126936 | 2011. január 15. 18:07 | ||
Hát, szerintem valamit elrontasz talán :) Vagy milyen verzójú Lock-on-od van ? Én most kipróbáltam MiG-29S-el. Földről szálltam fel, 3 póttartállyal. Kb. 8500m-ig emelkedtem és 1400 km/h-ig gyorsítottam a tartályokkal, akkor oldottam őket. Utána nagyon minimális süllyedés mellett a képen látható sebességet értem el. Ezután még lejjebb nyomtam az orrát kb. 4500m-ig süllyedt és 2300km/h körüli sebességet ért el. Utána meg mondtam irány felfelé :) | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126935 | 2011. január 15. 17:38 | ||
Miert van az hogy a lock-onba csak max 1500 km/hra tudok felgyorsulni? Gondolok itt a mig29, su27,su33, F15re. Meg ha nagyon magasan vagyok akkor is csak 2000 km/ht kozelitem meg (es akkor mar alig van uzemanyagom). Holott ezeknek gepeknek 2500 km/hval kellene repeszteniuk! A su 33 meg alig akarja elerni a hangsebesseget... Valami gombot meg meg kell nyomni? A "map" en betudom allitani hogy 2500 korul mennyek. De ahogy elinditom a jatekot leesik a sebessegem ugyanugy 2100 km/h ra. Fel tud valaki vilagositani ezugyben? | |||||
mercure47 | Adatlap | 126934 | 2011. január 9. 13:05 | ||
Köszönöm! | |||||
kuolema | Adatlap | 126932 | 2011. január 8. 22:55 | ||
Szmájli nélkül :) | |||||
kuolema | Adatlap | 126931 | 2011. január 8. 22:54 | ||
Ctrl+E :) | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126930 | 2011. január 8. 22:54 | ||
Ha jol emlekszem a ctrl+e vagy ctrl+c, de csak ha lassabban megy a gep. | |||||
mercure47 | Adatlap | 126928 | 2011. január 8. 22:42 | ||
Sziasztok! az IL-2 1946 ban kilehet a gép ből ugrani? ha igen hogy? mercure47 | |||||
Kuolema | Adatlap | 126927 | 2011. január 1. 20:59 | ||
Szia! Na, akkor leírom, hogy mi az én taktikám az első pályán: -Először is: felszállok, nagyjából 170 fokos éles bal forduló a 29-esek felé, teljes gázzal, utáégetővel repülök feléjük. -Nagyjából a város fölött érem utol őket, befordulok az irányukba, csatlakozom a kötelékhez. Gyorsabb vagyok, mint ők, utánégetővel hangsebesség fölött repülök, hamar otthagyom őket, de csak annyira, hogy hátulról tudjanak fedezni. -Átállok légiharc-üzemmódra, és kiválasztom a p-27 rakétát (azt, amelyikből kettő van, a HUD kiírja) -Ahogy megjelennek az F-4esek, őket veszem célba, de közben figyelem a tőlük egyel balra lévő F-16ost. Az lesz az első áldozat. -A föld fölött pár méterre repülök, ezzel valamennyire meg lehet zavarni az ellenfél radarját, így az F-16os nem engem, hanem a mögöttem lévőket fogja támadni. -Amint kilövi az AIM-120ast, rögtön célba veszem, és rögzítem célpontként. Nem baj, ha még messze van, lényeg, hogy be legyen mérve, mert akkor a védekezésre fog koncentrálni. Amint 9-10 kilóméterre csökken a táv, tüzet nyitok (ez már egy elég hatékony lőtávolság). Ha szerencsém van, elkapja, ha nem, akkor p-73-assal nyitok tüzet, közelről hatékonyabb. -Amint megvan az F-16os, éles jobbos fordulóval rápördülök az F-4-esekre. A jobb oldali kötelékre támadok, az van közelebb. Itt fontos az időzítés, meg kell várni, amíg a Migek tüzet nyitnak. Nem érdemes egyedül támadni, az AIM-okat nehéz lerázni, ha közel vannak. Amint leszedtem a géppárt, nagy ívben >JOBBRA< leborítok. A másik F-4 kötelék tőlem balra van, ezért fontos a jobb kanyar. Volt már, hogy nem figyeltem, balra rájuk fordultam, és egyenesen a képembe zúdították a rakétáikat, szóval vigyázni kell velük. -Szóval jobbról rájuk fordulok, mire befogom a Phantomokat, már többen is támadják őket, ha szerencsém van, nekem már nincs is dolgom velük. -Ha ezek megvannak, egy-két F-16os még kóvályoghat a víz fölött, de általában a többiek addigra leszedik őket. Szóval ez az én taktikám, nekem bevált, persze nem 100%-os terv, de általában működik :) Sok sikert! :) | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126926 | 2010. december 21. 14:49 | ||
Mar megoldottam :P utananeztem a raketatipusoknak! :D tul vok a nehezen mar csak egy F 4es van, hatra. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 126925 | 2010. december 21. 14:07 | ||
Kipróbáltam (elég sok kihagyás után), nekem 3-adjára sikerült. Többi géppel rádióztál hogy támadják is az ellenséges egységeket ? | |||||
MrChef | Adatlap | 126924 | 2010. december 21. 11:42 | ||
A Wings of Prey most csak 13 Euró a Steam-en! én ma megveszem! ha valaki közületek is, szóljatok, és mehet az online dogfight...:-) | |||||
molnibalage | Adatlap | 126923 | 2010. december 15. 18:12 | ||
Üdv a való világban. A félaktív radaros Szu-27 AMRAAM-os F-16 ellen ennyit tud. Nehéz a siker. Nagyon nehéz. Ha azok megvannak még akkor is ott vannak a F-4E gépek. Kb. 4 éve Loncizatm utoljára, de elvben ez az első misszió. | |||||
gumikacsa | Adatlap | 126922 | 2010. december 13. 23:40 | ||
Sziasztok! Remélem, nem baj, hogy az itt eddig bemutatott játékoktól kicsit eltérő játékot mutatok. A játék még készül, szinte teljes mértékben modolható lesz. És azt hiszem elmondható lesz róla, hogy szimulátor. www.youtube.com/watch | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126921 | 2010. december 8. 17:55 | ||
A Lock on-ba az elso Szu 27 es campaign-t hogy lehet vegig vinni? Mindig egybol lelonek. 5x re kezdem el es en max 1 et tudok leloni. Nincs a szu 27 esnek vmilyen zavaroja amivel nem tudnak bemerni mar 20 km-rol? | |||||
bat | Adatlap | 126920 | 2010. december 7. 18:42 | ||
sziasztok, az Il2 (pc-re) hol tart most? | |||||
sdsdaf | Adatlap | 126919 | 2010. december 7. 18:25 | ||
Nektek elofordult mar, hogy a Lock-onba hirtelen szunni nem akaro, idegesito "recseges" jott be a jatek kozben? Mit lehet ezzel csinalni? | |||||
molnibalage | Adatlap | 126918 | 2010. november 13. 11:55 | ||
Kijött az FreeFalcon 5.5.3 | |||||
molnibalage | Adatlap | 126917 | 2010. november 3. 15:36 | ||
outerra.blogspot.com/ Reméljük, hogy egyszer ebből lesz valami szimulátor is vagy bármi más. Ilyen még nem láttam. Ez valami eszméletlen... | |||||
f2d | Adatlap | 126916 | 2010. október 30. 12:56 | ||
Turán Frigyes Rally Espana skin a játékhoz. mesa.extra.hu/index.php/hu/letoeltesek/wrc2010/66-turan-frici-rally-espana-focus-wrc | |||||
f2d | Adatlap | 126911 | 2010. október 29. 19:47 | ||
molnibalage | Adatlap | 126910 | 2010. október 27. 16:00 | ||
A Locnic hivatalos játék és nem garázsmodderek kalapálják. A multiplayer stabiliása emiatt meg van. A bajnokságon tudommal csak gépágyús légiharc van. Annak modelezzése meg fényévekkel jobb a lonciban és a repmodell miatt a pilóták skillje sokkal jobban ki jön. Egyébként ez sem pontos, mert a Lowland Tiger Meet rendezvényen Falcon 4.0 AF bajnoksági is van... | |||||
sulyid | Adatlap | 126909 | 2010. október 27. 15:54 | ||
Ja és azért pont a te segítségedet kértem mert te értesz a légi ügyekhez és vágod hogy milyen szituba hogy alakulnának a dolgok:) | |||||
sulyid | Adatlap | 126908 | 2010. október 27. 15:53 | ||
Amúgy nem véletlenül használják szerintem a Lock On-t a virtuális repnapokon és nem a falcon-t pl:) | |||||
sulyid | Adatlap | 126907 | 2010. október 26. 21:10 | ||
Érdekes... Nekem alapból kenyerem a történet írás de most 1 hiteles sztorit akarok mellé melynek van valóságmagja. | |||||
molnibalage | Adatlap | 126906 | 2010. október 26. 20:43 | ||
Nem kenyerem az ilyesmi. Én repülök és nem Tom Clancy könyveket írok. | |||||
sulyid | Adatlap | 126905 | 2010. október 26. 19:22 | ||
Tudod én jelenleg arra várok hogy segítsél nekem kitalálni 1 hihető sztorit. | |||||
molnibalage | Adatlap | 126904 | 2010. október 26. 19:21 | ||
Ok, de én akkor sem értke a Lomachez. Miért azt szekálod, aki nem ért hozzá. Adtam helyeket, ahol értenek hozzá. | |||||
sulyid | Adatlap | 126903 | 2010. október 26. 16:56 | ||
Amúgy eme esetben az amcsi fölény szinte nem is fog létezni:) Miért? Mert a sztori szerint így fog majd össze állni a két fél: "Gonoszak" : Izrael , Grúzia , Törökország , Ukrajna . "Jók" : USA , Oroszország , Anglia , Franciaország , Spanyolhon + Benelux államok. Történet vázlat : Közös amcsi-orosz gyakorlatot tartanak melyben a kuznyecov és a CVN 70 a főszereplő. A küldi alatt 1 orosz su 33-as pilótája vagy és 1 2 óras kis bemelegítő repülés lesz légiutántöltéssel és mindennel ami csak kell a pilótáknak a bemelegítéshez pl közös kötelékben repülés az amcsi f18A-kal. Másnap kitör a háború és az orosz-amerikai flotta elhatározza hogy még azelőtt csapástmérnek a Szevasztopol környéki támaszpontokra hogy azok támadása lendülhetnének. A küldetés során az amcsi csapásmérő gépeket ( f18A és f18C-ket ) kell kisérni és szükség esetén tisztogatni az utat előttük . A bevetés az reggel 7 órakkor kezdődne és kb 2 óra alatt meg is lehetne lenni vele. A történet szerint még az nap 12 órakkor újabb támadást rendelnek el és most az oroszok is kiveszik a részüket 1 csapásmérő kötelékkel. Megint csak 1 kis biztosítás lesz a feladat de most már felkészültek a fogadásra az ukránok. Eléggé komoly össze csapásokra lehet számítani. Az háború első napjára elrendelnek még 1 támadást ( 18:00 ) de most grúz célpontok ellen. Most az orosz szuhojok azok magukban mennek minden féle amcsi támogatás nélkül. Másnap reggel megérkeznek grúziába az izraeli légierő gépei és megkezdődik a mészárlás az oroszok és az izraeliek között. Persze közben az amcsik is megpróbálnak minél több izraeli gépet leszedni és így is könnyíteni az oroszok munkáját de jelenleg a török légierő gépei foglalják le az amcsi gépeket. Még csak ennyit írtam meg de igérem hogy folytatom:) | |||||
sulyid | Adatlap | 126902 | 2010. október 26. 15:58 | ||
molni nekem a történet számít:) Amúgy a lonci az simán megbírkozik rohadt sok repcsivel és földi egységgel is csupán megfelelően erős gép kell alá és rendesen kell beállítani:) | |||||
molnibalage | Adatlap | 126901 | 2010. október 26. 08:32 | ||
Ha reális forgaókönyvre gondolsz, akkor nem igazán lehet értelmeset, mert a jenki techikai fölény mindent lemos. A másik gond az FPS. A Lonci soha nem fog azzal megbírkozni, hogy belerakok 40-60 gépet és 100-200 földi egységet a játékba... Most singe mission vagy folytatásos hadjárat kell? De mint mondtam rossze embertől kérsz tanácsot. Kb. 2 éve a gépemen sem volt a Lomac, akkor is csak örömrepkedtem vele... | |||||
sulyid | Adatlap | 126900 | 2010. október 25. 20:07 | ||
Aki kitalálja a legjobb sztorit és hozzá minden adatot ami szükséges a kampány elkészítéséhez az kap 1 sört:) Ja és ha készen leszek ő lesz az első ember aki ki is próbálhatja:) | |||||
sulyid | Adatlap | 126899 | 2010. október 25. 20:04 | ||
Tudod én élvezem a tervezést:) És engem nem zavar hogy ismerem a dolgokat mert még én sem tudom kiszámítani hogy mit fognak reagálni pl a mig 23-asok amikor meglátják a feléjük repülő f18-su 33 köteléket:) Amúgy nem véletlenül kérdeztem azt hogy szerinted mi kell hozzá, pl 2 db awacs...stb. Arra kérlek hogy vázolj fel nekem 1 kis szituácíót a fekete tenger környékén:) Ami a feltételem azaz hogy legyen benne ami és ruszki hordozó is. Kiváncsi vagyok hogy mit tudsz kihozni belőle. Az én koncepcióm szerint az oroszok és az amik lennének a grúz-ukrán páros ellen. | |||||
vlevi | Adatlap | 126898 | 2010. október 25. 19:41 | ||
"egy normális bevetés összerakása 20-szor annyi idő, mint lerepülni," Ez már csak ilyen. Szerinted a "D" napot mennyi ideig tervezték? :D :D :D | |||||
molnibalage | Adatlap | 126897 | 2010. október 25. 19:32 | ||
Már nagyon régen nem repülök Lock On-nal. Igazából soha nem csináltam, mert pont az idegesített, hogy egy normális bevetés összerakása 20-szor annyi idő, mint lerepülni, n+1-szer tesztelni kell. Aztán semmi meglepi, a taktikai helyzet előre letisztázott. A vmh59 oldalon vagy az sg.hu Lock On topikjában érdeklődj. | |||||
sulyid | Adatlap | 126896 | 2010. október 25. 18:39 | ||
Molnibalage Szerinted milyen repcsiket kéne beraknom a pályára hogy igazi hadgyakorlat feelingje legyen? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Rise of flightel játszik valaki? tenap vettem meg.
(illetve Mount and Blade: warbandal?)
Üdv,
robi