/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
makettes 131546 2008. január 8. 20:10
Válasz erre
Szia Vadgergő!
Én is gondolkodom egy ilyen "ÁLOM AUTÓN"!
Várom válaszod!
üdv. makettes
Widermeister 131545 2008. január 8. 19:31
Válasz erre
Szia
Engem is érdekelne egy gyanta másolat ha megoldható!
Halos 131544 2008. január 8. 19:25
Válasz erre
Szia Vadgergő!Engem érdekelne ez a lada dolog küldhetnél e-mailt,hogy tudnánk
ezt megoldani,hogy nekem is legyen:).Nagyon megköszönném!
Cimem:halos@freemail.hu
Halos 131543 2008. január 8. 19:24
Válasz erre
Szia Vadgergő!Engem érdekelne ez a lada dolog küldhetnél e-mailt,hogy tudnánk
ezt megoldani,hogy nekem is legyen:).Nagyon megköszönném!
Cimem:halos@freemail.hu
Widermeister 131542 2008. január 8. 19:07
Válasz erre
Milyenek a Mátrában az útviszonyok?Lehet menni csapatni?Már csak egy p-s rendszám kéne és lehet mi is mennénk a haverral
Widermeister 131541 2008. január 8. 19:07
Válasz erre
Milyenek a Mátrában az útviszonyok?Lehet menni csapatni?Már csak egy p-s rendszám kéne és lehet mi is mennénk a haverral
vadgergo 131540 2008. január 8. 18:42
Válasz erre
VFTS
VFTS
VFTS2
VFTS2

Ez nem eladó, de tudok képeket, ill ha kell gyantamásolat, azt is megbeszélhetjük... :-)
sib 131539 2008. január 8. 18:36
Válasz erre
jó, de ne kiabálj :) >>> CapsLock OFF!
gyurmakoma 131538 2008. január 8. 18:29
Válasz erre
:( akkor én be sem férek már a 90 es fehér 120 l -es Jirzsimmel??? Skodrival :)
Levi 131537 2008. január 8. 18:26
Válasz erre
HA VALAKI TUD ELADO LADA MAKETTET SZOLJON!!!
sib 131536 2008. január 8. 18:23
Válasz erre
max 131535 2008. január 8. 18:12
Válasz erre
tegnap a mátrában is volt élet!:D
Levi 131534 2008. január 8. 18:01
Válasz erre
2007_11270005
2007_11270005

Ő AZ ÉN SZEMEM FÉNYE!!!
Levi 131533 2008. január 8. 18:00
Válasz erre
2008_01080002
2008_01080002
2008_01080004
2008_01080004

SZIASZTOK!!

EZ TEGNAP ESTE TÖRTÉNT VELEM TEGNAP ÉJSZAKA!!!:(
SZERCSÉRE CSAK A SÁRVÉDŐ BÁNTA!!!
DE MIUTAN KISETÜK AZÉRT MÉG MENTÜNK EGY ÓRAT CSAPTNI!:);)
makettes 131532 2008. január 8. 17:53
Válasz erre
A második Gili autója,egyik kedvencem volt...
NGPETI 131531 2008. január 8. 17:41
Válasz erre
legacy
legacy

akkor láttam először élőben rendes Subarut...
trombi0001 131530 2008. január 8. 14:57
Válasz erre
elsőre nem voltam benne biztos, hogy a dinnyés melyik irányból merre fordul, a kerekek állásából nem volt könnyű megállapítani...:-)
NGPETI 131529 2008. január 8. 13:45
Válasz erre

ez pedig lehetne "rejtvény" is... :o)
NGPETI 131528 2008. január 8. 13:41
Válasz erre
horner
horner
cigány
cigány
túri
túri
orosz
orosz
papp (tuma)
papp (tuma)

ebbe a bizonyos "elmebeteg" (persze a nézők szempontjából jó értelemben véve) kategórába azért páran itthon is beletartozhatnak... :o)
igaz az is,hogy már nem mindenki versenyzik közülük... :o(
toto 131527 2008. január 8. 08:39
Válasz erre
Elcsesztem,nem sikerült belinkelni

ezt másold át simán a googleba, és rögtön kiadja:

Toljadneki.hu - Salgó Rallye - 1990

bocs

toto
toto 131526 2008. január 8. 08:31
Válasz erre
A szovjetekről vannak sztorik, pl: volt egy földutas gyorsasági tarján közelében, nevezetesen Kőkút puszta.
Aki ismerte, biztos emlékszik rá. Rengeteg emelkedővel és lejtővel, és egy jól belátható hatalmas katlannal. A jónép mind ott volt és végiglátta ahogy a gerincen mennek az autók fel és le. Leesett a nyári eső, illetve leömlött, az út szó szerint szappan állagú volt.Ferjáncz volt az első Audival, 4x4 volt a gép, de a Szovjetek a kétkerekes ladákkal szemre jobbat mentek mint ő!
A toljadneki.hu-n van egy közel 4 perces video erről a gyorsról, remélem le lehet játszani, mert nekem régebben ment, most meg valamiért nem:((
Toljadneki.hu - Salgó Rallye - 1990

toto
trombi0001 131525 2008. január 8. 07:42
Válasz erre
Köszi a képeket, nekem is jönnek fel az emlékek...

Meg hát szép-szép ez a H csoport, főleg 3-4 éve ügyes gyerekek vágták a témát (Matics, Osváth, Hodula, Pethő), de ha megnézzük anno a gyári VFTS-t, hát még a szeme állása is más.

Említett öreg ralis cimboránk egyébként azt állítja, hogy a szovjetek (akik egyébként nagyrészt baltiak voltak) nem csak hogy tűrhetően el tudtak kolbászolni az úton a kockákkal, hanem szabályos elmebetegek voltak, minden veszélyérzet nélkül.

Meg még ez: barátaimmal hótt komolyan megállapítottuk egyszer, hogy a VFTS valószínűleg a történelem 3 legszebb (ez a szó értelmezés kérdése egyébként) raliautójának egyike. A másik a '89-es Integrale, a harmadik meg a Corolla WRC.
Widermeister 131524 2008. január 7. 22:56
Válasz erre
A negyedik kép nem a Mátraalmás-Szuha gyors?
Én csak 96 -ban kezdtem el Rallye-ra járni,de még ma is emlékszem ahogy Potapov Alexandrov elment előttünk a Salgó Rallye-n a Subaru Legacy RS-el.Azóta is tart a szerelem a Rallye iránt.Sajnos a hangulata már nem a régi.
vadgergo 131523 2008. január 7. 20:08
Válasz erre
ott még Igazi autók vannak a háttérben... :-)
Tényleg(Nekem sokkal inkább lenne Trabantom mint egy modern autóm)(na jó azért vannak kivételek:-)
toto 131522 2008. január 7. 20:05
Válasz erre
A fotóarchívumban is vannak szép képek

www.toljadneki.hu/
NGPETI 131521 2008. január 7. 19:29
Válasz erre
az első kép helyszínén pedig szinte mindenki hasonlóan érkezett... :o)
fotósok egyik kedvenc helye volt
NGPETI 131520 2008. január 7. 19:27
Válasz erre
bury-stenros
bury-stenros
bury-stenros
bury-stenros
bury-stenros
bury-stenros

bury-stenros-audi
Nowotny 131519 2008. január 7. 19:25
Válasz erre
A második kép az tuti hely volt. Ahol a mentő áll onnan indultak az autók a bömös
már valszeg 2-3-ik körét kezdi. Ezt a helyet nagyon csíptem.
makettes.
Én is azonnal azt keztem nézni nem látom magamat esetleg valahol.:DD
NGPETI 131518 2008. január 7. 19:17
Válasz erre
régi autós fotók:
nhfoto.racing.hu/
makettes 131517 2008. január 7. 19:15
Válasz erre
Megnézem alaposan, szerintem egy-két fotón ott nézelődök a kisterenyei körgyorson...
Nowotny 131516 2008. január 7. 19:15
Válasz erre
Köszönöm kicsit nosztalgiázni fogok.
NGPETI 131515 2008. január 7. 19:13
Válasz erre
1990
1990
1991
1991
1991-1
1991-1
1991-2
1991-2
1992
1992
1992-2
1992-2
1992-1
1992-1
1993
1993
1994
1994
1994-1
1994-1
1994-2
1994-2
1995
1995

és néhány régi kép bátyám (Németh Zsolt) versenyzéséből (Salgó Rally-k)...
nhrallye.fw.hu/
makettes 131514 2008. január 7. 19:07
Válasz erre
Sziasztok!
Szerencsére 1980-tól az összes futamot végig izgultam.A kisterenyei gyors maga volt az álom,Kazár otthoni pálya,Mátra,Parádsasvár,Zagyvaróna...
Nyert a finn Bury/Stenros kettős, húúú...
Sajnos ez már a múlt,Keszler ,Szabó Gyuri nálunk kajált...
Németh Zsoltra is emlékszem ,szerintem járt nálunk...
NGPETI 131513 2008. január 7. 18:59
Válasz erre
NGPETI 131512 2008. január 7. 18:57
Válasz erre
Nowotny 131511 2008. január 7. 18:53
Válasz erre
Hát még a Kisterenyei kör verseny,mekkora buli volt. Mindig "cigányt" vártuk,nagyon
látványosan tudott autózni.Ezekről a versenyekről van valahol a neten valami szupi felvétel,belsőkamerás stb? Volt még annó egy kazim amit kb.89-körül vettem kint,de
hogy hol van azt már nem tom.
toto 131510 2008. január 7. 18:33
Válasz erre
DSC00571
DSC00571
DSC00572
DSC00572

Üdv makettes

A Trabi fotója a kazári hidas kanyarban készült.

És még egy emlék: ez a rajtszám valamikor 85 körül került hozzám a "kukából". Gyerekként a gyári Wartburgosokkal teli parkolóban ólálkodtam, és valószínű egy Spanyol futamról jöhettek Salgótarjánba, mert a söfőrnek itt volt ideje levenni az ajtóról a rajtszámot, és a kukába dobni. Én kivettem, és azóta azon a hullámpapíron van felragasztva. (ennek akkor már úgy 23 éve...)
Tiszta hülye vagyok...ezek az emlékek!!

toto
makettes 131509 2008. január 7. 18:15
Válasz erre
Sziasztok!
Én átéltem ezt a korszakot...
Kazári híres hídas kanyart sokan ismerik,ott laktam 1,5km-re.
Szervízpark az oroszokkal ,ajándékok ...
VFTS álom ,édes álom...
üdv. makettes
trombi0001 131508 2008. január 7. 12:22
Válasz erre
Köszi. Sírtam. De tényleg.

Szóval ilyenkor hiszem el, hogy tényleg létezett az az aranykor a '80-as években, amiről a velünk együtt a pálya szélén álló 50-60 éves emberek kezdenek el mesélni, általában kb. a 34. elhaladó Misubishi után. Meg kisvárosunk félbolond egykori autóversenyzője, aki eskü alatt vallja, hogy egy '86-os Salgó mezőny - amiben ő is ott volt - úgy nézett ki, hogy 120 Lada, VFTS-től N-ig, de mind kötelezően ároktól-árokig csúszva. Asszem, későn születtem.
toto 131507 2008. január 6. 18:56
Válasz erre
DSC00567
DSC00567
DSC00569
DSC00569
DSC00577
DSC00577
DSC00578
DSC00578
DSC00580
DSC00580
DSC00581
DSC00581

Üdv.
Pár fotó a gyermekkoromból. Helyszín: Salgótarján, Mogürt Salgó Rally valamikor 1986-89 között. A klasszikus BBK futamok valamelyike. Bocs a minőségért, mobillal készültek. A szemből készült Lada egy bolgár "állat" volt,mellette álló Ford Tranzit a szervizautója volt. A szerviben levők bedig szovjet "állatok" voltak a maguk teljes valójában. A fehér VFTS Ranga Lacié volt, még sk dedikált nekem szegény..., a gyári Trabi 800 RS pedig úgy ment akkoriban, mint a széria 1200-as ladák, legalább is én így hallottam(5 fok.seb.váltó, 14-es lemezfelnik,stb..:)).A Polonez akkoriban az egyetlen ilyen hazai versenyautó volt, Kanyik Antal vezette.

Egyébként akkoriban a szovjetek már két héttel a verseny előtt megérkeztek a város autóklubbjába egy nyerges Kamazzal(szó szerint megszállták a környéket)amin két sorban álltak a versenyautók és edzőautók. Plusz kb. 6-7 szervizbusz, úgy mint Latvija kisbusz, illetve Avia dobozos kis tgk. Bocs a sok szövegért, de sok az emlék...:)

toto
Levi 131506 2008. január 4. 00:02
Válasz erre
2007_12060002
2007_12060002
2007_12060019
2007_12060019
2007_12060024
2007_12060024

Sziasztok ezek az en gepjeim!!:)
Raybrig_89 131505 2008. január 3. 23:53
Válasz erre
V.Sándor 131504 2008. január 3. 23:32
Válasz erre
Szia,

A lámpák a 2007-en elől és hátúl is teljesen más mint a tamiya Imprezán! De ezt írtam már neked mail-ban is.

Üdv.
Raybrig_89 131503 2008. január 3. 22:26
Válasz erre
Van itthon impreza lámpám
kbx 131502 2008. január 3. 22:12
Válasz erre
És a lámpákat miből csinálod meg?
Raybrig_89 131501 2008. január 3. 20:43
Válasz erre
Szia!

Köszi:) A cél valóban egy ilyen impreza elkészítése lenne,de 82€-t azért nem szeretnék erre áldozni:) Nekem csak egy utcai 06-os impreza kasztni kellene,donornak
rob1 131500 2008. január 3. 19:48
Válasz erre
Szia!

Ajánlóm az 1442-es bekezdést. Ta lálsz ott linket.

Robi
kbx 131499 2008. január 3. 16:20
Válasz erre
Csak azt hittem ne, tudtad, gondoltam felvilágosítalak:)
Raybrig_89 131498 2008. január 3. 15:33
Válasz erre
Hát most nem fogom leírni szóról szóra,hogy mi történt vele:)
kbx 131497 2008. január 3. 13:51
Válasz erre
Az nem csak frontcserés, annál jóval több meló van vele:D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.