<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
NGPETI | Adatlap | 131803 | 2008. február 12. 16:42 | ||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131802 | 2008. február 12. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||
bocsi,mégegyszer... a kerék közepét nem széltében gondoltam én sem,hanem mondjuk így,a tengely közepéig... ;o) így talán pontosabb lett... | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131801 | 2008. február 12. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszi Csabi,legalább "hivatalosan" fogalmaztad meg,amit leírtam,így talán hitelesebb... :o) | |||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 131800 | 2008. február 12. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Valszeg aerodinamika! | |||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 131799 | 2008. február 12. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi! És vonatkozik valamilyen szabvány a gyári sárvédőkre? Viszont, feltenném a kérdést egy másik megközelítésből is, miért jó hogy a rallyeautókon ilyen feles sárvédőív van hátul? | |||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 131798 | 2008. február 12. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia sib! Apró kiegészítés: már a 12/2000.(V.24) KHVM rendelet van érvényben, ami a közúti járművek forgalomba helyezének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990.(IV.12) KÖHÉM rendelet módosításáról szól. (De hosszú lett) Tehát az M1 (személyszállító gépkocsik, a gépjárművezető ülésén kívűl legfeljebb 8 ülőhellyel) és az N1 (áruszállító gépkocsik, legfeljebb 3,5 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel) mentesülnek a kiegészítő sárvédő felszerelése alól. Erről szól a 2. bekezdés. Ezeknél a kategóriáknál a rendelet elfogadja a gyári sárvédőt. Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 131797 | 2008. február 12. 13:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! De ha megnézed pl.a Subit, annak nem ér a kerék közepéig sem :) Én ezt olvastam: A 6/1990-es KöHém rendelet (elvileg ez van érvényben most is, és ami ennek megfelel az megfelel az EU-ban is és fordítva) a Sárvédőkre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek: 86. § (1) A gépkocsi és pótkocsija hátsó kerekének sárvédőjét fel kell szerelni a hátsó kerekeket hátul teljes szélességükben takaró - nem merev anyagból készült - kiegészítő sárvédővel. A kiegészítő sárvédőnek annyira kell lenyúlnia, hogy a jármű terhelt állapotában a kiegészítő sárvédő alsó szélétől a hátsó kerék alsó oldalához húzott érintő az úttesttel legfeljebb 15°-os szöget zárjon be. Amennyiben a jármű olyan kialakítású, hogy e takarási feltételt teljesíti, külön kiegészítő sárvédő felszerelése nem szükséges. (2) Nem kell felszerelni az (1) bekezdésben említett kiegészítő sárvédővel az M1 és N1 járműkategóriába tartozó gépkocsikat, a motorkerékpár pótkocsiját és az O1 és O2 kategóriába tartozó pótkocsikat. Na most ebből mi derül ki? Nekem semmi :) Van ez a 15 fokos szabály ami a személyautóra (M1) nem vonatkozik. Vagy mégis? Vagyis nincs szabály? Vagy van? Hahaha :D | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131796 | 2008. február 12. 12:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Sib! Nem biztos,de úgy "hallottam",és azt lehet tapasztalni is,hogy mindösszesen a kerék közepéig kell leérni "valaminek" hátul és ez a mai utcai autóknál is sokszor csak a műanyag idom,nincs sárfogó gumi... Tehát ennek a "szabálynak" az aszfaltos versenyeken induló WRC-k megfelelnek,ha meg murvás a verseny,úgyis tesznek rá gumi sárfogót is... :o) | |||||||||||||||||||||||||||||
sib | Adatlap | 131795 | 2008. február 12. 12:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem makettes, de rallye-s kérdésem lenne a nálam hozzáértőbb Urakhoz! Egy rallye autónak ugye alkalmasnak kell lennie közúti forgalomban való részvételre. Rendszám, típusbizonyítvány stb. Az ide vonatkozó rendelet foglalkozik a sárvédőívek és kavics/sárfelverődések kérdésével is. Ezzel szemben néhány rallyeautón a sárvédők hátsó alsó része eléggé csökevényes, vagyis ránézésre nem teljesíti az előírásokat. Hogy van ez? Példának itt van akár V.Sándor Subaruja (nagyon szép munka!) de a Ford Focus vagy az új Fabia is ilyen. Köszi: Sib | |||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 131794 | 2008. február 12. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||||
Ezaz Sanyi!!! Had egye őket az irígység! Mutad meg nekik! | |||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 131793 | 2008. február 12. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi! Ez melyik cég makettje? A beltér nagyon klasszul alakul...! üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131792 | 2008. február 11. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Iszonyat jó (lesz)! Így tovább | |||||||||||||||||||||||||||||
V.Sándor | Adatlap | 131791 | 2008. február 11. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Most ezt építem. Subaru Impreza WRC 2007. Eddig jutottam el. Még van rajta sok munka! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131790 | 2008. február 11. 17:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Azt észrevettem,hogy eltérő az építése,de az valami vicc,hogy a lámpabúra és maga a lámpatest sem hajlandó megmaradni a helyén...mikor ezt láttam (még szárazpróba volt) gondoltam ráragasztom a búrát a testre,és úgy rakom be az egészet...ez meg is volt,utána körberagiztam a lámpatest helyét,akartam berakni erre lejött a búra,naná hogy ezerrel a ragasztóba...grr!! De üröm az örömben,hogy megcsiszoltam,felpolíroztam a búrát,nekifutottam még1x az egésznek és olyan mintha mi sem történt volna:) mindenesetre elég bosszantó része a makettnek. | |||||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 131789 | 2008. február 11. 17:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Sajnos a 206-os lámpa építése megtudja téveszteni az embert, mert a szokásostól eltérően először a búrát kell beragasztani, belülről majd pedig a betétet. A figyelmetlen és rutinból építő ráfázhat. Nekem is okozott gondot de időben korrigáltam. | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131788 | 2008. február 11. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tamiya peugeot 206 wrc-hez bal első lámpabúrája nincs véletlen valakinek? a tamiya undorító megoldásának hála sikerült teljesen szétcsesznem... Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131787 | 2008. február 11. 12:48 | ||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 131786 | 2008. február 10. 10:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Lajos! | |||||||||||||||||||||||||||||
kruchiózoli | Adatlap | 131785 | 2008. február 9. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||
ahhoz nekem is van ,de egyébként köszi | |||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 131784 | 2008. február 9. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||
2002-eshez van! | |||||||||||||||||||||||||||||
kruchiózoli | Adatlap | 131783 | 2008. február 9. 16:37 | ||||||||||||||||||||||||||
Valakinek nincs egy fölösleges bal hátsó lámpája'98-as Subaruhoz?Nagyon kéne. | |||||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 131782 | 2008. február 9. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 131781 | 2008. február 8. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||
Szép nagyon. Olyan ismerős. | |||||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 131780 | 2008. február 8. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Nhzsolt | Adatlap | 131779 | 2008. február 7. 23:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Ezért szólt úgy a szöveg, hogy "tanulmány"... A mai VFTS-ek már kevésbé mennek látványosan, igaz, a kerekek mérete, a gumik tapadása, a váltóáttétel és egyebek miatt ma már nagyobb tempót engedhetnek meg maguknak, a fékek miatt meg jobb fékhatás érhető el, így nem kell látványosan, igazából lendületből autózni, hanem csak íven és tempósan. Ennek ellenére néhánan nagyon szépen terelgetik a Ladákat, ezt el kell ismerni! | |||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 131778 | 2008. február 7. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Azért mert ez egy régi Esci átvétel és ők a régebbi verzót gyártották('80 előtti) és azok még azzal a T lámpával mentek... A revell fogtal átdobozolta és belerakta ezt a Röhl-ös dekort a többivel nem foglakoztak! Én már elkezdtem átalakítani "nagylámpára" A nem tudom melyik légterelőre gondolsz, de ha a tetőn lévőre akkor ahhoz van matrica, ha az ajtó mögötti kis dudorra, ahhoz is! | |||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 131777 | 2008. február 7. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||
jójó, de hol itt a VFTS? Miért van az, hogy a Revell Abarthnak más a hátsólámpája, és az ajtó mögötti légterelőre sincs matrica? | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131776 | 2008. február 7. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131775 | 2008. február 7. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||
egy kis történelem az "idősebbek" részére,és egy kis tanulmány az "ifjú" VFTS-fanoknak :o) www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131774 | 2008. február 7. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||
néhány röntgenrajz silkrallyradio.biz/drawings.htm | |||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 131773 | 2008. február 7. 18:15 | ||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 131772 | 2008. február 7. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||
:9 biztos hogy nem eredeti? a ferrari is gyárt traktorokat | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131771 | 2008. február 7. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131770 | 2008. február 7. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 131769 | 2008. február 7. 14:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Persze, náluk is változnak a dolgok. Szokott ilyen lenni. | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131768 | 2008. február 6. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát elvileg ő lenne,de sajnos luckymodel.com-on most nincsen készleten:((( De érdekes,mert egyszer van egyszer nincs:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131767 | 2008. február 6. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát arra asszem várhatok..:) | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131766 | 2008. február 6. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||
Köszi szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 131765 | 2008. február 6. 16:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Raybrig! Egy gyors helyesbítés: nem a Renaissance hanem a Crazy Modeler EP-0010 szettjéből való a féktárcsa maratás. Bocs Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 131764 | 2008. február 6. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Helló Fiuk! Nagyonszépen köszönöm a gratulációkat. Köszönöm az építő szándékú megjegyzést,ami mindkét esetben jogos. Raybrig:igen maratás a Renaissance TK 24/239 sz. szettjéből való. A rugó igazi /golyós tollból/ a többi Evergreen szál króm fóliával bevonva.Ezt egyébként injekciós tűből szoktam ké- szíteni de most nem volt olyan vastagságú. Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||
hofy26 | Adatlap | 131763 | 2008. február 6. 13:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szintén csak építő jelleggel, de szerintem a féktárcsa mintázata is fordított, ez a balos a jobb oldalra való. Nem biztos, de utánna nézek! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 131762 | 2008. február 6. 12:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia bebá! Nagyon szép és jó munka,GRATULA!,viszont van egy apró észrevételem (csak építő szándékkal!),miszerint ezek a "slick" gumik forgásirányosak és most így "rossz" irányba forognának! (KÉP: a bal oldali felni és gumi helyes iránya!) Üdv:Németh Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||
grys | Adatlap | 131761 | 2008. február 6. 11:07 | ||||||||||||||||||||||||||
grys | Adatlap | 131760 | 2008. február 6. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||
Pontos precíz részletes.Gratuláció! Egy kérdés.Tud erről a készletről valaki valamit?Mennyire részletes?esetleg dobozbontást? Ray csak nem 205 t16 lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 131759 | 2008. február 6. 09:13 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kérem,ha valaki regelve van itt közületek az index Rc-autós fórumára,legyen szíves felvenni velem a kapcsolatot! Köszönöm! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 131758 | 2008. február 6. 07:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia! A REJI ezt nem adta ki,csak a 405-ös Pikes Peak verziót árulták! | |||||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 131757 | 2008. február 5. 23:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Gratulálok,nagyon tuti!!! | |||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 131756 | 2008. február 5. 23:25 | ||||||||||||||||||||||||||
A reji is kiadta ezt a Pikes Peak-es veziót, az azért olcsóbb volt, csak már nem nagyon lehet beszerezni! Hátha megint kiadják újra! | |||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 131755 | 2008. február 5. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||
17ezer Ft te atyaég...azt hiszem maradok a sima verziónál:DD Azért köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||
rob1 | Adatlap | 131754 | 2008. február 5. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
és itt jöhetne még egy kérdés,az ablak fóliázásának esete... :o)
lehet az első oldalablakon fólia,vagy nem?!?
és a hátsó ablakon???
ezt egy fóliás cég oldalán találtam (aki "jogász",érti):
"Autófóliáink a Közlekedési Főfelügyelet engedélyével, H-engedélyszámmal, rendelkeznek, melyről plasztikkártyás műbizonylatot állítunk ki! (A szabályozást lásd: Magyar Közlöny)
Új autófólia szabályozás
Több mit tíz éves folyamatos és kitartó munkával az EWFA (Európai Fólia Szövetség) és cégünk, mely a szövetség egyedüli magyar tagja, elérte, hogy a fólia felszerelés szabályozásáért felelős minisztérium, 2005-ben, új, az európai szinten is elfogadott szabályozást alkosson a gépjárműre utólag felszerelhető fóliák ügyében, Magyarországon. A gazdasági és közlekedési miniszter 84/2005. (X.11) GKM rendeletének 3. §-a szerint személygépkocsik esetén, nem csak a hátsó oldalsó ablakok, de a hátsó szélvédő is bármely sötétségű fóliával jogszerűen ellátható, amennyiben a fólia magyarországi minősítéssel ("H" engedély) rendelkezik, valamint a gépjármű két oldalsó tükörrel van ellátva. Pontosítva:
- A "B" oszlop mögötti üvegek (hátsó oldalsó, hátsó szélvédő) csak érvényes "H" minősítő jellel rendelkező anyaggal fóliázhatók, a fényáteresztéstől függetlenül.
- A vezető üléssor melletti üvegek is fóliázhatók olyan anyaggal, mely rendelkezik érvényes "H" minősítő jellel, de összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 70 %-nál (AU 75, SCL).
- Az első szélvédő esetében, kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető), is fóliázható, érvényes "H" jellel rendelkező anyaggal, ha összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 75 %-nál (SCL).
A fólia felszerelését és megjelölését követően a kivitelező a rendelet alapján fóliázható üvegfelületekről műbizonylatot állít ki, és ezt átadja a gépjármű tulajdonosának. A műbizonylat a közúti ellenőrzések és a vizsgáztatások alkalmával igazolja a fólia szakszerű kivitelezését és „H” minősítését. Amennyiben a fóliával ellátott gépjármű tulajdonosa nem rendelkezik ilyen műbizonylattal, akkor a gépjármű műszaki vizsgán visszahívható valamint közúti ellenőrzés során bírságolható."