/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
sainz 132519 2008. szeptember 23. 18:47
Válasz erre
Van ez így néha...
Mennék én most is, csak nincs "kedvem" hozzá...:))

Az első kép Kisterenye(?), és a másik?
NGPETI 132518 2008. szeptember 23. 18:44
Válasz erre
1991bmw
1991bmw
1991lada
1991lada

igen,egy éven belül :o)
sainz 132517 2008. szeptember 23. 18:42
Válasz erre
Valami rémlik, ment ő BMW M3-al is, aztán vissza a Ladához?
Stimmel?
NGPETI 132516 2008. szeptember 23. 18:41
Válasz erre
1994
1994
1995
1995
1996
1996

'94-'96 között

nhrallye.fw.hu/
NGPETI 132515 2008. szeptember 23. 18:36
Válasz erre
sainz 132514 2008. szeptember 23. 18:35
Válasz erre
NGPETI 132513 2008. szeptember 23. 18:28
Válasz erre
pár képre kíváncsi vagyok... :o)

'93-tól én is sokat fotóztam,főleg a bátyám miatt... ;o)

közben egy kis érdekesség,most találtam:
www.rallyretro.com/sponsorship.asp
sainz 132512 2008. szeptember 23. 18:18
Válasz erre
Rallye II.
1994 2105 gr.N
1995 SwiftGTI gr.N
1996 SwiftGTI gr.A, ebben már volt egy rendes A-s váltó is sperrel

Van sok fotó, főleg papírképek amiket Kollár és tsai csináltak.
Majd szkennelek ha az is érdekes.
NGPETI 132511 2008. szeptember 23. 18:12
Válasz erre
üdv Neked is! :o)

a fotógyűjtemény nagyon komoly lehet,ha majd elkészül

mivel mentél?
hol?
kép? :o)
sainz 132510 2008. szeptember 23. 17:48
Válasz erre
Hát azért talán még van pár szép évem...:))
1970-es születésű vagyok.
A 90-es évek elején versenyez(get)tem is pár évet és előtte, utána szorgalmasan jártam(ok) versenyekre mint "komálós".
Vb-futamot élőben megnézni huszonvalahányszor sikerült eddig, iszogattam McRae-vel(pontosabban mellette) egy bárban Monacoban, ültem teszten Subaru WRC-ben, láttam Makkinent elesni Spanyolországban...szóval van élmény, fotó bőven...

Lassacskán felkerülnek majd mind a Netre:

flickr.com/photos/26486522@N06/sets/72157604997970582/
flickr.com/photos/26486522@N06/sets/72157604999560113/

A 76-os Akropoliszon még csak hat éves voltam, így nem sok mindenre emlékszem, de ami megmaradt, az mondhatni beleégett a retinába.
A gyári Lancia Stratosok, Ove Andersson a böhöm nagy totojával...

A fotókat az öregem készítette, próbálkoztam én is, de azokon többnyire csak az ég vagy a föld látszik, elvétve egy-két lökhárító...:))

üdv
szombati róbert
NGPETI 132509 2008. szeptember 23. 17:40
Válasz erre
persze,csak viszonyítás kérdése... :o)
kbx 132508 2008. szeptember 23. 17:39
Válasz erre
Azért nem kell sajnálni őket, van ott pénz:)
NGPETI 132507 2008. szeptember 23. 17:28
Válasz erre
honnan emlékszel ennyire a régi szép időkre?
tényleg ilyen "idős vagy"? :o)
kit takar a sainz név?
sainz 132506 2008. szeptember 23. 17:25
Válasz erre
117-StasisBrundza-ArvidasGirdauskas-SU-Lada1300-6th-1
117-StasisBrundza-ArvidasGirdauskas-SU-Lada1300-6th-1
117-StasisBrundza-ArvidasGirdauskas-SU-Lada1300-6th-2
117-StasisBrundza-ArvidasGirdauskas-SU-Lada1300-6th-2

www.juwra.com/acropolis_1976_results.html

E szerint ezerötös volt a vas, abszolút hatodikak lettek!
sainz 132505 2008. szeptember 23. 17:15
Válasz erre
Háát...ha még te mondod az hagyján, de mikor már az asszony is...:))

Szkennelgetem a régi családi diákat, negatívokat, kezembe akadt pár érdekes fotó.
Brundza, ACROPOLIS Rallye 1976, még a régi kereklámpás ezerhatossal.
Mindjárt feldobom ide, gondolom ritkaság.
NGPETI 132504 2008. szeptember 23. 17:06
Válasz erre
lada_2105_vfts_3
lada_2105_vfts_3

nem ma volt...
Te sem lehetsz fiatal :o)
sainz 132503 2008. szeptember 23. 16:56
Válasz erre
A Brundza név mond nektek vmit?
NGPETI 132502 2008. szeptember 23. 16:30
Válasz erre
igen,erre a tesztre gondoltam én is...
sainz 132501 2008. szeptember 23. 16:14
Válasz erre
Nissan "teszt" volt Mecsek-Rallye előtt is.
Józsefháza-Zobákpuszta, Blomquist-Kokó.
Volt szerencsém ott lenni élőben, Kokó kiszállt a navigátorülésből - 1 éve ment már akkor az autóval - falfehéren megmondta, hogy semmi köze hozzá Stig-hez képest, és soha nem fog tudni így menni vele...vannak őszinte pillanatok.
A TV-ben már kicsit más volt a nyilatkozat.

Való igaz, Liatti csak 2 napot tréningezett BP-Rallyera, de hát a VB-n is csak 2-3-at mehetnek a pályákon.
Ők gy is gyorsak.
Viszont sokszorosát töltik a versenyautóban, mint mieink ezekben a bérautókban.
Egy Ranga, Tóth úgy volt kénytelen megnyerni a bajnokságot, hogy 12-15 óránál többet nem töltött a versenyautóban egész évben összesen a versenyeket is beleszámtva.
Egy Latti gumitesztje a Monte-Carlo Rallyera több ennél, és akkor még el sem kezdődött neki a versenyszezon.
Ez van...
Ahogy Ferjáncz szerette mondani: " kis pénz, kis foci "
NGPETI 132500 2008. szeptember 23. 15:39
Válasz erre
ez mind így van,de...

...ne felejtsük el azt sem,hogy a hazai versenyzők évek óta "ugyan arra jártak",a vendégek pedig sosem látták előtte a pályákat

volt még pár "emlékezetes" teszt is kis hazánkban,de azokat nem nagyon híresztelték :o)
a Nissan Sunny és egy Hungaroringes Ford tesztre gondolok /Stig Blomqvist/
utóbbi télen volt,"kissé" vizes-csúszós úton... ;O)

az anyagi háttér viszont mindig is hátrány lesz itthon... :o(
sainz 132499 2008. szeptember 23. 14:46
Válasz erre
Burri...
Hát igen.
A nagy bárka Audival csúnyán lenyomta Rangát és Ferjánczot a Lanciákkal.
Aszfalton !
makettes 132498 2008. szeptember 23. 14:32
Válasz erre
Burri...a jó finn emberke!
A Salgó rally-n is nagyon jól jött,kb. 100 éve volt már.
sainz 132497 2008. szeptember 23. 14:15
Válasz erre
Burri...no comment.

1994-ben Liatti azért nem ennyire egyértelmű.
Ranga Nocentini féle lanciával ment, ami nem egy rossz darab, de ne feledjük, a Lancia gyár 92-ben kivonult a VB-ről.
A Subaru pedig ebben az évben kezdett igazán jó lenni a VB-n, 95-ben nyertek egyénit és márka VB címet is.
Liatti nekik tesztelt, olyan háttérrel jelent meg, ami a magyar mezőny elejének elérhetetlen szint volt.
Más versenyek voltak.
A közel 20km-es bakonybéli gyors első fele murva volt, a többi aszfalt.
Liattinak feltettek egy Pirellit, amit azóta sem láttunk másutt.
A rajtnál terepgumi volt, a célban szinte perfekt slick.
Ranga meg defekttel vánszorgott ki arról a gyorsaságiról, mert bepróbálta slickkel.
A Pirelli embere volt Piero, ők nyomták be később a VB-csapatba harmadik versenyzőnek.
De azért születtek érdekes részeredmények, Csőszpusztán pl. mindhárom körben másodpercre azonos időt mentek Rangával(akkor még nem tizedekre mértek).
NGPETI 132496 2008. szeptember 23. 13:59
Válasz erre
várjuk a képeket! :o)

ha szükséges,akkor matrica-gyártásban pedig ajánlom RCM-et!
Petya 132495 2008. szeptember 23. 13:58
Válasz erre
Nagyon köszönöm az ötleteket,rendesek vagytok! Hmm Esztergom Rally...
Tudnék mesélni.Videókazettán még meg is vannak ezek a felvételek,még Ranga Lacival az élen!Belenézek,hátha találni ott is Samarát.NGPETI! Nagyon kösz a képeket,lehet,hogy Radó Pisti Samarája lesz belőle,hiszen a nevüket erősen lehet kötni még most is a Rallyhoz és nem olyan rossz ez.Még gondolkodom,mert most itt több olyan is van ami tetszik! Egyenlőre jön a fehér festék és majd meglátjuk,természetesen teszek majd fel képeket.
NGPETI 132494 2008. szeptember 23. 13:57
Válasz erre
hááát,többen is "megalázták" már itthon a hazai élmezőnyt... :o)

pl. Buri Audival,Liatti egy Subaruval(csak Ő a vége előtt feldőlt),stb.
sainz 132493 2008. szeptember 23. 12:31
Válasz erre
Jja...és Aliasov nem a gyári Lada csapat első vonalába tartozott akkoriban.
sainz 132492 2008. szeptember 23. 12:30
Válasz erre
1995 Esztergom Rallye:

1.Toth - Toyota Celica
2.Ranga - Ford Escort Cosworth
3.Ferjancz - Ford Escort Cosworth
4.Aliasov - Lada Samara

Szakadt az eső, Strázsahegyen tökig érő sár volt, Máriahalmi gyorsot ki is vették e miatt, az orosz csacsi meg szépen megfirkálta a magyar mezőny jó részét.
Volt már kb. 15 N-es Cosworth, Lancia, Galant, Mazda, Audi S2 a magyar mezőnyben akkor is...
NGPETI 132491 2008. szeptember 23. 11:54
Válasz erre
dekor024
dekor024
dekor038
dekor038
dekor039
dekor039
dekor036
dekor036

Grámánék...
NGPETI 132490 2008. szeptember 23. 11:45
Válasz erre
lada_002
lada_002
lada_007
lada_007
lada_011
lada_011
lada_086
lada_086
lada_117
lada_117

fehér Samarák még...
(a 3. és a 4. képen a Grámán testvérek vannak, az utolsón pedig egy orosz versenyző,a másik kettőre hirtelen nem emlékszem)
NGPETI 132489 2008. szeptember 23. 11:38
Válasz erre
Pappi_1997_04
Pappi_1997_04
Pappi_1997_06
Pappi_1997_06
Pappi_1997_07
Pappi_1997_07
Pappi_1997_16
Pappi_1997_16

Radó Pisti ment annak idején (talán '97-ben) egy Castrol dekoros Samarával...
nem szép,de fehér... :o)
Petya 132488 2008. szeptember 23. 11:31
Válasz erre
Hali! Tegnap vettem egy "selejtezett" 1/43-as Samarát.Úgy döntöttem Magyar Rally autót csinálok belőle,de nem tudom mi alapján.Amatőr Rallykon 1-2 képet találni de ez ritka.Nincs esetleg valakinek képe,ötlete egy jó festésre? Főleg fehérre gondoltam,Pénzes Zsolt autóját nézegettem,de sajnos csak 6 képet találtam és ezek elég picik.Mégvalami.RCM!Az ablakra a nevet megtudnám csináltatni?
ratvw 132487 2008. szeptember 22. 14:08
Válasz erre
Sziasztok!

Eladnám ezeket a cuccokat. 1/35-ös puhatestű járművek érdekelnek cserébe. Bontott, megkezdett is érdekel.

1/24:
- Porsche 356B/C, Hasegawa ENTHUSIAST sorozat = 8e Ft
- "Füles" sport székek + csatok, REJI = 1e Ft
- Rally maratott kiegészítők, REJI = 600 Ft
- Subaru Legacy 555 matrica, REJI = 500 Ft
- Carbon structure matrica, REJI = 1e Ft
- Racing Drivers (2db bábú), Verlinden Productions 1112 = 3e Ft

Ha valami érdekel Titeket, kérlek telefonon hívjatok. A számom: 06203653109

Köszönöm

Jávor Tamás
RCM 132486 2008. szeptember 19. 16:45
Válasz erre
Hi!
Azért ha ma itt állna az udvaromban egy jó állapotú 130TC Abarth,akkor az soha nem lenne eladó az biztos!
sziklakks 132485 2008. szeptember 18. 20:09
Válasz erre
Felénk pl: trutymónak híják...:D
miért is vajh?
vadgergo 132484 2008. szeptember 18. 19:42
Válasz erre
NGPETI 132483 2008. szeptember 18. 18:42
Válasz erre
az "érdekes arcú nő" esete... :o)
Raybrig_89 132482 2008. szeptember 18. 18:28
Válasz erre
kbx 132481 2008. szeptember 18. 18:24
Válasz erre
Hát...Egy Ritmora sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyönyörű:))
NGPETI 132480 2008. szeptember 18. 09:57
Válasz erre
ez már valami... :o)
www.force-dynamics.com/
videók
www.youtube.com/results
vadgergo 132479 2008. szeptember 17. 21:50
Válasz erre
centotrenta_1103319886_130tc_race6
centotrenta_1103319886_130tc_race6
jeje2000tc_1096924679_bettega_salon
jeje2000tc_1096924679_bettega_salon
jeje2000tc_1093706090_exv_face
jeje2000tc_1093706090_exv_face
Ritmo
Ritmo
Elba9106
Elba9106
Ritmo125TC_2
Ritmo125TC_2
Ritmo 11
Ritmo 11
Ritmo 15
Ritmo 15
Ritmo 16
Ritmo 16
Ritmo 18
Ritmo 18
Ritmo 20
Ritmo 20
Ritmo 21
Ritmo 21
Ritmo 22
Ritmo 22
Ritmo 23
Ritmo 23
Ritmo 25
Ritmo 25
Ritmo 26
Ritmo 26
Ritmo 28
Ritmo 28
Ritmo 29
Ritmo 29
Ritmo 30
Ritmo 30
Ritmo 31
Ritmo 31
Ritmo 32
Ritmo 32
Ritmo 33
Ritmo 33
Ritmo 34
Ritmo 34
Ritmo 36
Ritmo 36
ritmoabarthgiu
ritmoabarthgiu
saint_ofer_1095535177_ritmo2
saint_ofer_1095535177_ritmo2
saint_ofer_1095535311_ritmo1
saint_ofer_1095535311_ritmo1

Csak úgy, mert ez egy gyönyörű autó!
NGPETI 132478 2008. szeptember 17. 10:19
Válasz erre
EVO
EVO
mitsu
mitsu
japcop
japcop
subarupolica
subarupolica

...rendőr leszek... :o)
NGPETI 132477 2008. szeptember 17. 08:32
Válasz erre
NGPETI 132476 2008. szeptember 17. 08:14
Válasz erre
20080916174719
20080916174719
20080916174908
20080916174908

Scirocco WRC?
www.duen.hu/hir.php
Halos 132475 2008. szeptember 11. 19:18
Válasz erre
Sziasztok!
Subaru impreza wrc 2001-es autóhoz kellenének képek főleg a belső teréről.
Ha valakinek van vagy tudja hol lehet találni irjon.
Előre is köszi mindenkinek.
jabel 132474 2008. szeptember 6. 18:56
Válasz erre
nem, egy bizonyos autós újságban(ami motor is) volt kb 2 éve
grys 132473 2008. szeptember 6. 16:17
Válasz erre
Nagyobb felbontásban nem tudod merre lehet megtalálni?
jabel 132472 2008. szeptember 6. 14:45
Válasz erre
ez a poszter van az asztalom felett...
grys 132471 2008. szeptember 5. 22:45
Válasz erre
30714
30714

Jó éjt mindenkinek!:)
RCM 132470 2008. szeptember 3. 19:34
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.