<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 132519 | 2008. szeptember 23. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132518 | 2008. szeptember 23. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132517 | 2008. szeptember 23. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valami rémlik, ment ő BMW M3-al is, aztán vissza a Ladához? Stimmel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132516 | 2008. szeptember 23. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132515 | 2008. szeptember 23. 18:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Németh Zsolt - Nh | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132514 | 2008. szeptember 23. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132513 | 2008. szeptember 23. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pár képre kíváncsi vagyok... :o) '93-tól én is sokat fotóztam,főleg a bátyám miatt... ;o) közben egy kis érdekesség,most találtam: www.rallyretro.com/sponsorship.asp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132512 | 2008. szeptember 23. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rallye II. 1994 2105 gr.N 1995 SwiftGTI gr.N 1996 SwiftGTI gr.A, ebben már volt egy rendes A-s váltó is sperrel Van sok fotó, főleg papírképek amiket Kollár és tsai csináltak. Majd szkennelek ha az is érdekes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132511 | 2008. szeptember 23. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
üdv Neked is! :o) a fotógyűjtemény nagyon komoly lehet,ha majd elkészül mivel mentél? hol? kép? :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132510 | 2008. szeptember 23. 17:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát azért talán még van pár szép évem...:)) 1970-es születésű vagyok. A 90-es évek elején versenyez(get)tem is pár évet és előtte, utána szorgalmasan jártam(ok) versenyekre mint "komálós". Vb-futamot élőben megnézni huszonvalahányszor sikerült eddig, iszogattam McRae-vel(pontosabban mellette) egy bárban Monacoban, ültem teszten Subaru WRC-ben, láttam Makkinent elesni Spanyolországban...szóval van élmény, fotó bőven... Lassacskán felkerülnek majd mind a Netre: flickr.com/photos/26486522@N06/sets/72157604997970582/ flickr.com/photos/26486522@N06/sets/72157604999560113/ A 76-os Akropoliszon még csak hat éves voltam, így nem sok mindenre emlékszem, de ami megmaradt, az mondhatni beleégett a retinába. A gyári Lancia Stratosok, Ove Andersson a böhöm nagy totojával... A fotókat az öregem készítette, próbálkoztam én is, de azokon többnyire csak az ég vagy a föld látszik, elvétve egy-két lökhárító...:)) üdv szombati róbert | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132509 | 2008. szeptember 23. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
persze,csak viszonyítás kérdése... :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 132508 | 2008. szeptember 23. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért nem kell sajnálni őket, van ott pénz:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132507 | 2008. szeptember 23. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
honnan emlékszel ennyire a régi szép időkre? tényleg ilyen "idős vagy"? :o) kit takar a sainz név? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132506 | 2008. szeptember 23. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.juwra.com/acropolis_1976_results.html E szerint ezerötös volt a vas, abszolút hatodikak lettek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132505 | 2008. szeptember 23. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Háát...ha még te mondod az hagyján, de mikor már az asszony is...:)) Szkennelgetem a régi családi diákat, negatívokat, kezembe akadt pár érdekes fotó. Brundza, ACROPOLIS Rallye 1976, még a régi kereklámpás ezerhatossal. Mindjárt feldobom ide, gondolom ritkaság. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132504 | 2008. szeptember 23. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem ma volt... Te sem lehetsz fiatal :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132503 | 2008. szeptember 23. 16:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Brundza név mond nektek vmit? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132502 | 2008. szeptember 23. 16:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
igen,erre a tesztre gondoltam én is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132501 | 2008. szeptember 23. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nissan "teszt" volt Mecsek-Rallye előtt is. Józsefháza-Zobákpuszta, Blomquist-Kokó. Volt szerencsém ott lenni élőben, Kokó kiszállt a navigátorülésből - 1 éve ment már akkor az autóval - falfehéren megmondta, hogy semmi köze hozzá Stig-hez képest, és soha nem fog tudni így menni vele...vannak őszinte pillanatok. A TV-ben már kicsit más volt a nyilatkozat. Való igaz, Liatti csak 2 napot tréningezett BP-Rallyera, de hát a VB-n is csak 2-3-at mehetnek a pályákon. Ők gy is gyorsak. Viszont sokszorosát töltik a versenyautóban, mint mieink ezekben a bérautókban. Egy Ranga, Tóth úgy volt kénytelen megnyerni a bajnokságot, hogy 12-15 óránál többet nem töltött a versenyautóban egész évben összesen a versenyeket is beleszámtva. Egy Latti gumitesztje a Monte-Carlo Rallyera több ennél, és akkor még el sem kezdődött neki a versenyszezon. Ez van... Ahogy Ferjáncz szerette mondani: " kis pénz, kis foci " | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132500 | 2008. szeptember 23. 15:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez mind így van,de... ...ne felejtsük el azt sem,hogy a hazai versenyzők évek óta "ugyan arra jártak",a vendégek pedig sosem látták előtte a pályákat volt még pár "emlékezetes" teszt is kis hazánkban,de azokat nem nagyon híresztelték :o) a Nissan Sunny és egy Hungaroringes Ford tesztre gondolok /Stig Blomqvist/ utóbbi télen volt,"kissé" vizes-csúszós úton... ;O) az anyagi háttér viszont mindig is hátrány lesz itthon... :o( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132499 | 2008. szeptember 23. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Burri... Hát igen. A nagy bárka Audival csúnyán lenyomta Rangát és Ferjánczot a Lanciákkal. Aszfalton ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 132498 | 2008. szeptember 23. 14:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Burri...a jó finn emberke! A Salgó rally-n is nagyon jól jött,kb. 100 éve volt már. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132497 | 2008. szeptember 23. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Burri...no comment. 1994-ben Liatti azért nem ennyire egyértelmű. Ranga Nocentini féle lanciával ment, ami nem egy rossz darab, de ne feledjük, a Lancia gyár 92-ben kivonult a VB-ről. A Subaru pedig ebben az évben kezdett igazán jó lenni a VB-n, 95-ben nyertek egyénit és márka VB címet is. Liatti nekik tesztelt, olyan háttérrel jelent meg, ami a magyar mezőny elejének elérhetetlen szint volt. Más versenyek voltak. A közel 20km-es bakonybéli gyors első fele murva volt, a többi aszfalt. Liattinak feltettek egy Pirellit, amit azóta sem láttunk másutt. A rajtnál terepgumi volt, a célban szinte perfekt slick. Ranga meg defekttel vánszorgott ki arról a gyorsaságiról, mert bepróbálta slickkel. A Pirelli embere volt Piero, ők nyomták be később a VB-csapatba harmadik versenyzőnek. De azért születtek érdekes részeredmények, Csőszpusztán pl. mindhárom körben másodpercre azonos időt mentek Rangával(akkor még nem tizedekre mértek). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132496 | 2008. szeptember 23. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
várjuk a képeket! :o) ha szükséges,akkor matrica-gyártásban pedig ajánlom RCM-et! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Petya | Adatlap | 132495 | 2008. szeptember 23. 13:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon köszönöm az ötleteket,rendesek vagytok! Hmm Esztergom Rally... Tudnék mesélni.Videókazettán még meg is vannak ezek a felvételek,még Ranga Lacival az élen!Belenézek,hátha találni ott is Samarát.NGPETI! Nagyon kösz a képeket,lehet,hogy Radó Pisti Samarája lesz belőle,hiszen a nevüket erősen lehet kötni még most is a Rallyhoz és nem olyan rossz ez.Még gondolkodom,mert most itt több olyan is van ami tetszik! Egyenlőre jön a fehér festék és majd meglátjuk,természetesen teszek majd fel képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132494 | 2008. szeptember 23. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hááát,többen is "megalázták" már itthon a hazai élmezőnyt... :o) pl. Buri Audival,Liatti egy Subaruval(csak Ő a vége előtt feldőlt),stb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132493 | 2008. szeptember 23. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jja...és Aliasov nem a gyári Lada csapat első vonalába tartozott akkoriban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 132492 | 2008. szeptember 23. 12:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1995 Esztergom Rallye: 1.Toth - Toyota Celica 2.Ranga - Ford Escort Cosworth 3.Ferjancz - Ford Escort Cosworth 4.Aliasov - Lada Samara Szakadt az eső, Strázsahegyen tökig érő sár volt, Máriahalmi gyorsot ki is vették e miatt, az orosz csacsi meg szépen megfirkálta a magyar mezőny jó részét. Volt már kb. 15 N-es Cosworth, Lancia, Galant, Mazda, Audi S2 a magyar mezőnyben akkor is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132491 | 2008. szeptember 23. 11:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132490 | 2008. szeptember 23. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132489 | 2008. szeptember 23. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Radó Pisti ment annak idején (talán '97-ben) egy Castrol dekoros Samarával... nem szép,de fehér... :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Petya | Adatlap | 132488 | 2008. szeptember 23. 11:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Tegnap vettem egy "selejtezett" 1/43-as Samarát.Úgy döntöttem Magyar Rally autót csinálok belőle,de nem tudom mi alapján.Amatőr Rallykon 1-2 képet találni de ez ritka.Nincs esetleg valakinek képe,ötlete egy jó festésre? Főleg fehérre gondoltam,Pénzes Zsolt autóját nézegettem,de sajnos csak 6 képet találtam és ezek elég picik.Mégvalami.RCM!Az ablakra a nevet megtudnám csináltatni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ratvw | Adatlap | 132487 | 2008. szeptember 22. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladnám ezeket a cuccokat. 1/35-ös puhatestű járművek érdekelnek cserébe. Bontott, megkezdett is érdekel. 1/24: - Porsche 356B/C, Hasegawa ENTHUSIAST sorozat = 8e Ft - "Füles" sport székek + csatok, REJI = 1e Ft - Rally maratott kiegészítők, REJI = 600 Ft - Subaru Legacy 555 matrica, REJI = 500 Ft - Carbon structure matrica, REJI = 1e Ft - Racing Drivers (2db bábú), Verlinden Productions 1112 = 3e Ft Ha valami érdekel Titeket, kérlek telefonon hívjatok. A számom: 06203653109 Köszönöm Jávor Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 132486 | 2008. szeptember 19. 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi! Azért ha ma itt állna az udvaromban egy jó állapotú 130TC Abarth,akkor az soha nem lenne eladó az biztos! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 132485 | 2008. szeptember 18. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 132484 | 2008. szeptember 18. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem bejön... :-D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132483 | 2008. szeptember 18. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
az "érdekes arcú nő" esete... :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132482 | 2008. szeptember 18. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van benne valami:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 132481 | 2008. szeptember 18. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát...Egy Ritmora sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyönyörű:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132480 | 2008. szeptember 18. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 132479 | 2008. szeptember 17. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak úgy, mert ez egy gyönyörű autó! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132478 | 2008. szeptember 17. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132477 | 2008. szeptember 17. 08:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Delta WRC? :o) faimg1.forum-auto.com/mesimages/67747/delta_wrc2.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 132476 | 2008. szeptember 17. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Halos | Adatlap | 132475 | 2008. szeptember 11. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Subaru impreza wrc 2001-es autóhoz kellenének képek főleg a belső teréről. Ha valakinek van vagy tudja hol lehet találni irjon. Előre is köszi mindenkinek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 132474 | 2008. szeptember 6. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem, egy bizonyos autós újságban(ami motor is) volt kb 2 éve | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
grys | Adatlap | 132473 | 2008. szeptember 6. 16:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyobb felbontásban nem tudod merre lehet megtalálni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 132472 | 2008. szeptember 6. 14:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez a poszter van az asztalom felett... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
grys | Adatlap | 132471 | 2008. szeptember 5. 22:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 132470 | 2008. szeptember 3. 19:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Postacímet és küldöm is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Mennék én most is, csak nincs "kedvem" hozzá...:))
Az első kép Kisterenye(?), és a másik?