/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
kruchiózoli 132622 2008. október 14. 18:33
Válasz erre
[video.racing.hu][/wrc_1]
kruchiózoli 132621 2008. október 14. 18:25
Válasz erre
[www.video.racing.hu/wrc1]
kruchiózoli 132620 2008. október 14. 18:24
Válasz erre
http://www.video.racing.hu/wrc_1
vadgergo 132619 2008. október 14. 13:38
Válasz erre
Opel GT
Opel GT

Panelezés
Raybrig_89 132618 2008. október 13. 22:06
Válasz erre
00316
00316
2005-10
2005-10
1127368
1127368
243140755_2b30f2f5e7
243140755_2b30f2f5e7
Fiat128
Fiat128
Porsche-911-Carrera-RSR-2.8_1
Porsche-911-Carrera-RSR-2.8_1
Skoda_130_RS_77-82_1
Skoda_130_RS_77-82_1
vs_056
vs_056

:)
sziklakks 132617 2008. október 13. 22:00
Válasz erre
Szép lesz ez Gege!Csak így a továbbiakban is!
vadgergo 132616 2008. október 13. 21:44
Válasz erre
Ertem az észrevételeid, a Matricát elrontottam. :(
Stiftet akarok majd venni. Remélhetően hamar kipróbálhatom.
NGPETI 132615 2008. október 13. 21:41
Válasz erre
Sparco
Sparco

lámpa VESSZŐ lefogató ! :o)

a lefogatón RCM a "stifteket" érti (mint a képen,csak ez nem korhű),ami a csomitartót,motortértetőt "kaland" esetén is becsukva tartja...

apró észrevétel,hogy mindig az a név szerepel felül,aki azon az oldalon ül a versenyautóban,és W.Röhl "fahrer",bal oldalon kellene felül lenni a nevének!
vadgergo 132614 2008. október 13. 21:32
Válasz erre
Opel GT
Opel GT
Opel GT
Opel GT
Opel GT
Opel GT

Kapott pár matricát.
jabel 132613 2008. október 13. 20:57
Válasz erre
milyen lakk? Ha olajos, akkor panelező filc, ezt alkohollal lehet letörölni, ha akril, akkor hígítsd fel pl a revell matt feketéjét(olajosat), és folyasd be!
vadgergo 132612 2008. október 13. 20:51
Válasz erre
Köszi szépen!

RCM! Milyen lámpa lefogatóra gondolsz?

Jabel! Nem merem majd később. Előtte is kérdezek, hogy hogy csináljam.

KBX! Ez az igazság. Nekem nagyon bejön ez a formavilág.
jabel 132611 2008. október 13. 20:43
Válasz erre
ez a tied? Szép lett! (végre egy kész cucc! :D) Szerintem egy kis panelezést még elbírna...
RCM 132610 2008. október 13. 20:43
Válasz erre
minitdc_1133710186_1972_opel_greder
minitdc_1133710186_1972_opel_greder
1971montecarlogreder01b0ur
1971montecarlogreder01b0ur

Szia!
Szép munka!
Némi lámpa,lefogató és a rajtszám feletti feliratot még felraknék.
Néhány kornak megfelelő fotó ötletnek.
kbx 132609 2008. október 13. 20:35
Válasz erre
Véleményem szerint ez egy Opel, ami sose kop el, hihi:)
vadgergo 132608 2008. október 13. 20:31
Válasz erre
GT - Monte Carlo
GT - Monte Carlo
GT - Monte Carlo2
GT - Monte Carlo2
GT - Monte Carlo3
GT - Monte Carlo3

Hello

Véleményeket kérnék

Üdv
trombi0001 132607 2008. október 13. 13:20
Válasz erre
Ja, a lényeg az időjárás volt, hol esett, hol elállt, de olyan taknyos volt a pálya, hogy gyalog alig lehetett menni rajta.
trombi0001 132606 2008. október 13. 13:19
Válasz erre
Bocsi, kicsit későn reagálok, de csak most olvastam, az elmúlt 1 hónapban nemigen jártam erre...

Szóval: ilyen sorrend azért mostanában is volt, 2002 Mecsek, Camping-Árpádtető, Lajtai Zsolt abszolút idő (9 éves N-es Ford, arra az egy versenyre összekapart pénzből, végig folyamatosan világított a jobb oldali index, el tudom képzelni az elektromos rendszer állapotát), Balatonyi absz. 8. (VFTS), Balázs Öcsi absz. 9. (21074). És nem hallottam róla, hogy a WRC-sek meg az a 34 db EVO XCVIII-s micubisi-manó, akiket már akkor sem értettem, miért nem pókereznek inkább, elgondolkodott volna ezen.
NGPETI 132605 2008. október 13. 12:06
Válasz erre
ha elég "öreg" leszel,és addig is szorgalmasan gyűjtögeted a fotókat,Neked is lehet még... :o)
Apa 132604 2008. október 13. 11:59
Válasz erre
Szorgalmas kutakodásból :D-
Szeretnél még?
Üdv :)-
NGPETI 132603 2008. október 13. 11:41
Válasz erre
igen,de az nagyon csúnya dolog volt... :o(

az út mellett álló szerviz-Ikarusznak ment neki,előtte meg nézők álltak
trombi0001 132602 2008. október 13. 10:21
Válasz erre
A BBK-s ladák meg egyszerűen ütnek. Nem tudom, létezik-e, készült-e valaha ezeknél őszintébb versenyautó.
trombi0001 132601 2008. október 13. 10:17
Válasz erre
Készen vannak ezek a régi ralis meg hegyi fényképek. Honnan a franczból van ennyi gyönyörű régi képetek? Utállak titeket! :-)

Nézegetem a 320-as gruppe 5-ös BMW-ket, nem is tudtam, hogy azokból itthon is ment vagy 4-5 db. Azt hittem, csak Cserkúti meg az öreg Tóth ment ilyennel.

Szabolcsfi Péter nem az, aki Esztergomban vagy Visegrádon kirepült a sorfalban álló nézők közé? Valami csúnya dolog rémlik vele kapcsolatban, de nem vagyok benne biztos. Valami buszhoz nyomott oda több embert az elszabadult autója, vagy ilyesmi.
Raybrig_89 132600 2008. október 12. 20:36
Válasz erre
NGPETI 132599 2008. október 12. 17:06
Válasz erre
IEW090
IEW090
IBE200
IBE200
IBE200
IBE200
IBE200
IBE200
IEK380
IEK380
IEW091
IEW091
IEK314
IEK314
IEK314
IEK314
IKM730
IKM730
IVG650
IVG650
IVG650
IVG650
ITA852
ITA852

már a "régi" Ignis is magyar rendszámos volt!

a képeken csak a hátsó rendszám volt teljesen egyértelműen magyar,de kis figyelmesség árán az elsőről is kiderült... :o)
Petya 132598 2008. október 11. 17:17
Válasz erre
A csapat
A csapat

Kicsit komolyabban belementem...Hát képet nem nagyon tudok mutatni,mert Én is videókat csináltam a Suzukis napokon pl 2 éve vitték a dolgozókat egy körre,bent az udvarban csináltak egy páylát.
Petya 132597 2008. október 11. 17:15
Válasz erre
A Suzuki Sport Europe Kft. 2004. március 5-én mutatta be az első három esztergomi versenyautót, melyek közül kettő a magyar ralibajnokság 1. osztályában versenyez majd, egy pedig a szlovák ralifutamokon indul.

A Suzuki európai reneszánszát éli. Ez megnyilvánul a felgyorsított modellfejlesztésben, valamint abban a törekvésben, hogy a Suzuki mind nagyobb részt vállaljon az európai autóséletben. A JWRC (Junior World Rally Championship) versenyein már két éve szerepel a Suzuki, és tervei szerint egyre több európai nemzeti bajnokságon indulnak majd Ignis Super 1600-as raliautók, melyek 2004-től Esztergomban készülnek.

A MAGYAR RALICSAPATOK

Suzuki Ász
Suzuki Treff

Csapat neve
Ász Autó-motorsport Egyesület
Minor Suzuki Treff Motorsport

Címe
1154 Budapest, Wesselényi út 9/b
5000 Szolnok, Pipacs út 10-12.

Versenyző
Keller Péter
Ollé Sándor

Navigátor
Spitzer Gábor
Benics Kálmán

A csapat menedzsere
Rása István
Komáromi Béla

Szerelőcsapat
Kelemen Péter
Laczkó Tibor

Ábel Tamás
Laczkó Péter

Kovács Zoltán
Laczkó Róbert

Mecseki János
Horváth Attila

Kálmán Roland

Tóth József

Az ünnepségen részt vesznek
Versenyző, navigátor, a csapat menedzsere és tulajdonosa (Verhás Dániel)
Versenyző, navigátor, a csapat menedzsere, tecnikai igazgató (Laczkó Tibor) és felesége, a szerelőcsapat

Szponzorok
Suzuki Ász
Minor

Castrol
Lechler

Standox
Suzuki Treff

Würth
Teadwool

Uniqa Biztosító
Precitool

Fetis Kft
Certuss

Pirelli
Nyír-Roll-Sped

Auto Pláza Rt.
Hajdú Teher

Nívó Rt.
Teleoptika Kft.

Nagy és társa

Pirelli

A SZLOVÁK RALICSAPAT
Csapat neve
Slovnaft Suzuki Motor Sport

Címe
Nam. Slobody 1657/3, 020 01 Puchov

Versenyző
Pavel Valousek

Navigátor
Vit Houst

A csapat menedzsere
Peter Divinski

Szerelőcsapat vezetője
id. Houst úr, mérnök

Az ünnepségen részt vesznek
Versenyző, a csapat menedzsere és ésa szervízcsapat vezetője

Szponzorok
Suzuki

Slovnaft

CAC Leasing

Remat

Dimas

Nokia

A Suzukik autósport történetének eddig is voltak nemzetközi és hazai vonatkozásai. Magyar ralifutamokon 1998 óta versenyeznek hazai gyártású Suzukik. Ekkor rendezték meg először a Magyar Suzuki Kupát, egy márkakereskedő ötlete nyomán. A versenyzés feltételeit, a szabályzatot a Magyar Suzuki Rt. képviselői, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséggel közösen dolgozták ki. A versenyek megegyeznek a II. osztályú országos bajnokság futamaival. A versenysorozat célja a magyar gyártású Suzukik megbízhatóságának bizonyítása extrém igénybevétel mellett. Ennek sikerét igazolja, hogy évről évre több Esztergomban készült autó indul a kupáért.

A Suzuki 2002-től vesz részt a JWRC versenysorozatában, és 2003-ban már komoly sikereket értek el az Ignis Super 1600-asokkal. A hét futam során két aranyérmet gyűjtöttek be a suzukis autóversenyzők, Salvador Canellas és Daniel Carlsson. 2004-ben a raliautó is megújul.

Az új versenyautó azon az ötajtós Ignisen alapul, amelyet tavaly mutattak be Frankfurtban. Ez az autó 15 centiméterrel hosszabb, emellett a motor is erősebb, illetve nagyobb nyomaték leadására képes. Külön gondot fordítottak az irányíthatóság továbbfejlesztésére. Finomítottak az erőátviteli rendszeren, és átalakították a sebességváltó rendszer egyes elemeit is.

A JWRC futamain gyűjtött tapasztalatokat a 2003 májusában piacra került Ignis tervezésénél is felhasználták. Így született meg egy családbarát és egyben sportos autó, mely hamar a magyar autósok kedvence lett. Májustól az év végéig 13 813 db Ignis talált gazdára, ezzel a legnépszerűbb hazai modellé vált. 2003 őszén az Ignis 1.3-as után már 1.5-ös motorral is kapható volt, és elkezdődött az export az európai piacokra. 2004-ben a Suzuki további sikereket remél mind a versenypályákon, mind a hazai és európai utakon.

IGNIS SUPER 1600 specifikáció:
Motor:
Vízhűtéses, soros, négy-hengeres, 16 szelepes DOHC
Furat x löket: 81.0×77.5mm
Lökettérfogat 1597cm3
Maximális teljesítmény (kW (LE)/ford.): 162.0(220)/8500
Maximális nyomaték (Nm/ford.):191/7250

Sebességváltó:
Hat sebességes, szekvenciális – gyártó: HEWLAND
Differenciálmű: mechanikus, több lemezes
Tengelykapcsoló: fém, egy lemezes

Lengéscsillapító:
Gyártó: REIGER
Elöl: MacPherson típusú, tekercsrugós
Hátul: tekercsrugós

Fékek:
Elöl: Brembo/ φ300mm(murva) φ355mm(aszfalt)
Hátul: Brembo/ φ278mm
Féknyereg
Elöl: Brembo / 4 dugattyús
Hátul: Brembo / 2 dugattyús

Abroncsok:
17/63-17"(aszfalt)
16/65-15"(murva)

Kerék:
17x7.0J(aszfalt)
15x6.0J(murva)

Méretek:
Hosszúság: 3725mm
Szélesség:1770mm
Magasság: 1480-1560mm
Tengelytáv: 2360mm
Nyomtávolság - elöl:1560mm hátul:1519mm
Minimális versenysúly: 1000kg

Belső felszereltség:
Utaskabin: új fejlesztés
Biztonsági öv: Sabelt/TOP FORMULA
vadgergo 132596 2008. október 11. 13:47
Válasz erre
Király lehet neked!
Esetleg képet dobnál?
Petya 132595 2008. október 11. 10:24
Válasz erre
Ja azt nem tudtam,hogy nem tudod,hogy Tőlem 3-400 méterre gyártják...zsír mert itt tesztelik a Suzuki úton és idáig hallani a Super 1600-as motor hangját.Bár ez inkább a tavalyi évre volt jellemző.
Apa 132594 2008. október 11. 08:46
Válasz erre
saab 93 rally
saab 93 rally
izh-girl2
izh-girl2
lada035
lada035
lada082
lada082
lada083
lada083

Ha már rally... :)-
vadgergo 132593 2008. október 10. 21:20
Válasz erre
NGPETI 132592 2008. október 10. 21:08
Válasz erre
NGPETI 132591 2008. október 10. 21:07
Válasz erre
már az Ignis S1600 is magyar rendszámos volt!

Esztergomban "felhúztak" el európai Suzuki Motorsport "gyárat" és ott készültek az autók
vadgergo 132590 2008. október 10. 20:51
Válasz erre
Ilyen nagy a Különbség a kettő 24-es makett mellett?
vadgergo 132589 2008. október 10. 20:50
Válasz erre
Hahó, magyar a rendszám Gardemeister Suzukiján, amiben nem tudom mi magyar...
Hungarikum :P
Petya 132588 2008. október 10. 20:02
Válasz erre
Suzuki01
Suzuki01
Suzuki02
Suzuki02
Suzuki03
Suzuki03
Suzuki04
Suzuki04

Miért Nekem már Május elején készen volt a makettje:-)
Raybrig_89 132587 2008. október 10. 19:54
Válasz erre
swift-wrc-b
swift-wrc-b

Marha jól néz ki,szívesen megépíteném 1/24-ben:)

A másik ami nagyon jól néz ki szerintem,az a Swift
vadgergo 132586 2008. október 10. 19:45
Válasz erre
tdc-032
tdc-032
lax-446
lax-446

Ez meglepett!
HowlinWolf 132585 2008. október 10. 15:27
Válasz erre
Ez jóóó, főleg a Volgás, Ziles rész! :)-
Kösz
Üdv
kbx 132584 2008. október 10. 13:20
Válasz erre
Gondolom S2000 vagy valami más
f2d 132583 2008. október 10. 12:47
Válasz erre
kbx 132582 2008. október 10. 12:36
Válasz erre
WRC 80millió százalék, hogy nem lesz, mert 2012-től megszűnik a WRC kategória!
Bebá 132581 2008. október 10. 11:14
Válasz erre
CITROEN XSARA ÉPÍTŐK!
Közeledik a végső határídő: 2008 december 06 /Stefánia/
Még most sem késő, akár nulláról indulva is !
A kupa várja a nyertest!
NGPETI 132580 2008. október 10. 08:46
Válasz erre
élethűnek tűnhet,de érdemes megnézni a rajtszám melletti évszámot... :o)
vadgergo 132579 2008. október 9. 20:59
Válasz erre
Jó lenne, ha Lenne ebből is WRC! Nagyon alázó a külseje.
Raybrig_89 132578 2008. október 9. 20:32
Válasz erre
Biztosan fantáziálás csak?A második nekem élethűnek tűnik:)
NGPETI 132577 2008. október 9. 18:54
Válasz erre
mitsubishi-lancer-sportback-prototype-s
mitsubishi-lancer-sportback-prototype-s
evoxwrc
evoxwrc

Mitsubishi fantáziálás...
NGPETI 132576 2008. október 6. 09:40
Válasz erre
fiatalok,ehhez mit szóltok? :o)
www.youtube.com/watch
vadgergo 132575 2008. október 5. 10:11
Válasz erre
A subaru nekem is megvan Modellbe. Onnan tudom majd lesni a Festest!
Petya 132574 2008. október 5. 09:33
Válasz erre
Hali! Biztos tudok majd,Nekem vannak is modellbe.
ladas22 132573 2008. október 4. 20:37
Válasz erre
hy!
na erre gondoltam:
video.racing.hu/reyland_caravan_tow
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.