<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
grys | Adatlap | 132723 | 2008. november 12. 21:39 | ||
Azalkoto | Adatlap | 132722 | 2008. november 12. 16:53 | ||
Sziasztok kérnék 1 kis segitséget ojan fotot keresek amin europai rally start van lefotozva ha tudtok ijet plz linkeljétek köszi | |||||
JazzZ | Adatlap | 132721 | 2008. november 12. 12:36 | ||
Köszönöm a válaszokat, rábeszéltetek!:))) | |||||
Bebá | Adatlap | 132720 | 2008. november 12. 11:08 | ||
Szia Zoli! Szerintem senki sem fogja mondani,hogy jó válsztás volt a Heller. Én se mondom.Igen ők a gyártók sorában a valahányadikak. Viszont ha nincs különösebb elvárásod nyugodtan é- pítsd meg.Ám némi háttér anyaggal és több idő ráfordítással valami jobb dolog jöhet ki a kezeid közül.Ezt azért bátorkodom leírni mert Hellerből építettem Xsarát és további kettő van folyamatban sőt jóideje egy Lancer WRC is arra vár,hogy valaki elkészítse. Az igazsághoz tartozik,hogy Heller kidásban nem ismerem a Peugeot-t csak Tamiyában. B. | |||||
f2d | Adatlap | 132719 | 2008. november 12. 10:53 | ||
Kimondottan kezdőknek való makettek, végletekig leegyszerűsített építés, ehhez képest viszonylag jó végeredmény. A T16 még a régebbi generációs Heller, itt azért van motor, futómű, mondjuk nem olyan mint a Tamiya-é, de van. Nem úgy mint az újabb kiadású Heller WRC-knél, alváz, karosszéria, kerekek és ezzel le is van tudva az építés, jöhet a festés, matricázás.:-))) Pozitívuma az, hogy a két ajtó, motorháztető, valamint a hátulja gyárilag nyitható. Feljavítást szerintem igény szerint mindenféleképpen elbír, de ez minden makettről elmondható. | |||||
JazzZ | Adatlap | 132718 | 2008. november 12. 09:57 | ||
Srácok! A gazdaságosban találtam egy Peugeot 205 T16-ot a Hellertől, 1/24ben! Sose csináltam még Hellert...! Mire lehet számítani ennél a gyártónál? Előre is köszönöm! JZ | |||||
NHZsolt | Adatlap | 132717 | 2008. november 10. 15:59 | ||
Mivel kicsit specializálódtam makettek terén, így van néhány matricám... Persze koránt sem biztos, hogy tudok segíteni, de egy doboznyi mindenféle van, az idők során ennyi jött össze. Ezért ha valakinek kellene valami dekor vagy dekorrészlet, és megírja, megnézem, hátha... És engem Martini-dekorok, autók és egyéb dolgok érdekelnek, ha valakinek volna esetleg felesleges. (ide nem teszek fel fotót, de a cserebere rovatban van pár kép a vitrinem jelenlegi állásáról, azaz ezek az autók már meg vannak) | |||||
NGPETI | Adatlap | 132716 | 2008. november 10. 12:33 | ||
valahogy úgy... hasonló "szülinapot" kevesen mondhatnak még magukénak | |||||
sainz | Adatlap | 132715 | 2008. november 10. 12:21 | ||
Vatanen második szülinapja. | |||||
NGPETI | Adatlap | 132714 | 2008. november 10. 08:08 | ||
NGPETI | Adatlap | 132713 | 2008. november 10. 08:07 | ||
az autósport veszélyes üzem... :o) | |||||
sainz | Adatlap | 132712 | 2008. november 9. 23:17 | ||
sainz | Adatlap | 132711 | 2008. november 9. 23:13 | ||
RCM | Adatlap | 132710 | 2008. november 9. 21:29 | ||
Nagyon köszönöm! | |||||
NGPETI | Adatlap | 132709 | 2008. november 8. 12:33 | ||
NGPETI | Adatlap | 132708 | 2008. november 8. 10:57 | ||
RCM | Adatlap | 132707 | 2008. november 7. 21:04 | ||
NHZsolt | Adatlap | 132706 | 2008. november 6. 14:42 | ||
Szia! Igen, mert a Lanciával ment többet raliban, ez a pécsi kiruccanása csak "játék" volt, főként hegyen ment azzal a BMW-vel... | |||||
NGPETI | Adatlap | 132705 | 2008. november 6. 10:27 | ||
ha jó az 1:43-as is,akkor talán RCM tud segíteni (Illyés János 30/900-1112) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 132704 | 2008. november 5. 22:56 | ||
Ha találsz, szólj, hogy gyártsanak belőle vagy 100-at, mert sokan pályáznak rá. Időnként feltűnik valaki, aki feldobja ezt a kérdést. Neked is azt tudom mondani, mint a többieknek szoktuk, hogy most sehol. Majd ha a gyártója visszatér külföldről, akkor talán. De nem most ment el, és szerintem még nem most fog vissza jönni. | |||||
Nicki | Adatlap | 132703 | 2008. november 5. 22:45 | ||
Sziasztok, segítsetek! Rally modell autót keresek, Lada. Hol lehet ilyet kapni? | |||||
NGPETI | Adatlap | 132702 | 2008. november 4. 17:22 | ||
NGPETI | Adatlap | 132701 | 2008. november 4. 08:37 | ||
NGPETI | Adatlap | 132700 | 2008. november 4. 08:36 | ||
jogsi... :o) | |||||
f2d | Adatlap | 132699 | 2008. november 3. 18:39 | ||
Megérte neki, mert 6. lett, Per-Gunnar pedig 5. Ez volt a Suzuki eddigi legjobb szereplése, ráadásul hazai közönség előtt. | |||||
vadgergo | Adatlap | 132698 | 2008. november 3. 18:02 | ||
Nem is tudom mit mondjak... Szegény Toni! Ez a kép amúgy nagyon szép, már már művészinek is mondhatnám. | |||||
NGPETI | Adatlap | 132697 | 2008. november 3. 17:35 | ||
érdekesség :o) Vigyázat, tanuló vezető! Nem mindennapi akadályt kellett leküzdenie Toni Gardemeisternek, a Suzuki gyári pilótájának ahhoz, hogy elindulhasson a versenyen. A finn versenyzőnek ugyanis Monacóban állították ki a jogosítványát, s ez a szigetországban nem érvényes. A raliban márpedig közúton is kell vezetni, így nem maradt más megoldás: a világbajnoki futamokon amúgy 1996 óta résztvevő finn pilótának el kellett végeznie egy autóvezetői tanfolyamot. A hétfőn megejtett gyorstalpaló keretében délelőtt az elméletet kellett megtanulnia, ezt egy vizsga követte, majd délután a gyakorlati tudnivalókból kapott leckét Gardemeister. Az összesen nyolc órán át elhúzódó procedúra eredménye egy három évig érvényes jogosítvány volt, így minden akadály elhárult a versenyzés elől. A japán szabályok szerint fel kellett ragasztani az SX4 WRC hátsó szélvédőjére azt a zöld-sárga jelzést, amely a sofőr kezdő mivoltára és tapasztalatlanságára figyelmezteti a közlekedés többi résztvevőjét. | |||||
sainz | Adatlap | 132696 | 2008. november 3. 16:02 | ||
Szia Zsolt! Köszi az infót, Kövesdánra én valahogy csak a bordó Lanciával emlékeztem, pedig az ominózus Mecseken is ott voltam... | |||||
NHZsolt | Adatlap | 132695 | 2008. november 3. 14:48 | ||
Sainz! Kicsit ritkán (vagy inkább nagyon ritkán) olvasom a fórumot, de akkor elég sokat visszamegyek időben. Láttam a kérdésedet. Ez az autó Kövesdán versenyautója, hegyen ment vele, aztán egy Mecsekre raliautóvá tették, bele faragtak még egy ülést, hogy megnézze, mire képes, hiszen ment Ő már raliban. Kicsit meg is leptek vele embereket, ahogy autóztak, gyorsak voltak, csak két nagy hiba volt a BMW-vel. Nagyon kemény volt a pálya-futómű a mecseki utakra és pattogott, valamint nem gondoltak arra, hogy beesteledik és bizony a lámpákban csak valami "dísz-világítás" volt, ami nem volt elég a tempóhoz. Így emlékeim szerint kiálltak. Az én volt autóm 2-3 éve rte versenyeken ment, piros volt és szerintem győzött is, most áll és várja, hogy valaki bele szeressen... Előtte pár évig állt, régebben hegyen mentek vele, meg pályán, Pintér versenyzett vele, és mikor a rali autónkat Ők megvették, nagyon sokat dolgoztak vele, hogy igazi pálya-autót csináljanak belőle. A hangja ma is bennem él, igazi versenyautó volt... | |||||
Petya | Adatlap | 132694 | 2008. október 29. 10:04 | ||
Hali! El biztos nem gépeltem,mert másoltam a címed:-) Elküldtem újra ha nem kapnád meg szólj és felteszem ide. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132693 | 2008. október 28. 20:52 | ||
Szia! Nem kaptam mailt.. nem gépelted el?:/ küldd újra! | |||||
Petya | Adatlap | 132692 | 2008. október 28. 09:27 | ||
Szerintem régi műanyag "gyerekjáték".Néha-néha előfordul eladóba.. | |||||
Petya | Adatlap | 132691 | 2008. október 28. 09:25 | ||
A mailt megkaptad a 205-ösről? | |||||
vadgergo | Adatlap | 132690 | 2008. október 27. 22:16 | ||
Nagyon Király, nekem jobban tetszik, mint a francia. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132689 | 2008. október 27. 22:01 | ||
Látom,azért tetszik különösen:) | |||||
grys | Adatlap | 132688 | 2008. október 27. 22:01 | ||
Te ültetted a bogarat a fülembe!Ezek a 205 t16 színei.Nemsokára készen lesz ha minden jól megy. | |||||
grys | Adatlap | 132687 | 2008. október 27. 21:53 | ||
rallye-miniature.com/forums/viewtopic.php Mármint hogy erre nem hasonlít.A csákó nem kispályázott. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 132686 | 2008. október 27. 21:41 | ||
Nagyon komoly lesz a 206os:) Ász ez a festés! | |||||
grys | Adatlap | 132685 | 2008. október 27. 21:17 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 132684 | 2008. október 27. 21:03 | ||
Szép. És a linken, ahol a 130-as Skoda készül, az milyen herkentyű? | |||||
Petya | Adatlap | 132683 | 2008. október 27. 20:29 | ||
Nem,ez papírmakett,de alapból nem lett volna belső teres azt Én terveztem hozzá.Igen 1:24-es. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 132682 | 2008. október 27. 20:06 | ||
Petya! Ez valami gyerek játék? Már az alap? 1:24-es? | |||||
Apa | Adatlap | 132680 | 2008. október 26. 09:50 | ||
Szia RCM! Nem sürgős, mert két autót is építek, egy Citron TA15/6-ot és egy MB 300 SLR Mille Miglia-t és nem akarok összevissza belefogni mindenbe, dolgozni is kell néha :D-. Olyan november közepe, december eleje, amikorra esedékes lesz a Renault 5 és akkor párhuzamosan építeném az Ove Andersson féle Alpine A110-essel együtt. Előre is kösz Üdv Apa | |||||
Apa | Adatlap | 132679 | 2008. október 26. 09:44 | ||
Például ezek ? :)- | |||||
NGPETI | Adatlap | 132678 | 2008. október 26. 09:21 | ||
ja,és most döbbentem meg,mennyi Rothmans dekoros autó "futkározott" annak idején :o) | |||||
NGPETI | Adatlap | 132677 | 2008. október 26. 09:20 | ||
RCM | Adatlap | 132676 | 2008. október 26. 08:00 | ||
Szia! Mennyire sürgős Neked? Most készül mindkét Rothmans dekor nálunk.1/43-ban de fel tudom Neked nagyítani.2500.-Ft+p.költség. | |||||
Apa | Adatlap | 132675 | 2008. október 25. 23:19 | ||
sainz | Adatlap | 132674 | 2008. október 25. 23:08 | ||
Apa! Ferdi ment legalább hatféle festéssel a Turboval. Kéne választanod, mert így kicsit bonyi az ügy... | |||||
Apa | Adatlap | 132673 | 2008. október 25. 22:52 | ||
Láttam őket, a részletességen lesz mit faragni, főleg a műszerfal hagy némi kívánni valót maga után.Most egyenlőre próbálok anyagot gyűjteni |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Képeket vagy cikket róla plíz!