<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 133140 | 2008. december 26. 12:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 133139 | 2008. december 26. 12:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zozso! Ez a fotó talán segít, 1977 Portugália. Nagy divat - francia siteokon láttam mostanában - szervízbuszokkal együtt elkészíteni a diorámát, nekem nagyon tetszenek, de beszerezni hozzá a buszmakettet is, no ez többnyire mission impossible... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 133138 | 2008. december 26. 12:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 133137 | 2008. december 26. 12:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt! Lottózgatunk, de minek...:)) Anno valamelyik cimborától kaptam pár fotót Paola De Martiniről, de nem találom, fel is bosszantott a dolog rendesen. Paola a csinosabb női driverek egyike: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rob1 | Adatlap | 133136 | 2008. december 26. 11:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Abban az időben nagyrészt egy speckó busz vagy műhelykocsi volt. Javítani a sima placon volt lehetöség, nem mint most. Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 133135 | 2008. december 26. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Annak idején nem volt környezetvédelem, nem voltak szervízparkok, szabadabb volt az egész, ez költségesebb is volt, de mobilabb. Mindenkinek mozgó szervizei voltak, és a gyorsok végén mindig ott álltak a mikrobuszok és szervízautók, amiből javítottak, ahol tudtak. Szóval nem játszottak ponyvával, sátorral, stb. Az élmenőknek volt olyan rohangálós autója is, ami a gyorsasági szakaszok elágazásaiban megjelentek egy kerékkel és egy emelővel, akkoriban még odáig be lehetett jutni autóval, és ha defektes volt a versenyautó, mivel nem volt tiltva, még segítettek is a kerékcserében, vagyis a versenyző tényleg szinte csak a menésre koncentrált. Ma már szervízparkok vannak telepítve, így a gyorsok között nem lehet semmit sem csinálni idegen segítséggel, a kerekeket jelölik, így csak abból lehet gazdálkodni, ami az autóban van, akár alkatrész, akár kerék a probléma tárgya. Szóval szerintem nem fogsz találni abból a korszakból olyan képet, amit keresel, maximum a mai "historic" versenyeken induló régi autóknál, és ezzel egy új dolgot csinálhatsz, modern futamon induló historic autót. Ezen érdemes volna elgondolkodni... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zozso | Adatlap | 133134 | 2008. december 26. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a linkeket amit először ajánlottál az kicsit drága lenne szerintem a másik 4 közül lesz valamelyik!:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133133 | 2008. december 26. 11:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133132 | 2008. december 26. 11:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zozso | Adatlap | 133131 | 2008. december 26. 11:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hát én még honlapot se tudok Fujimihez :-S amúgy ikgen a tamiyara gondoltam...De rokonnak nemnagyon számít a korhűség..ez lesz az első komolyabb diója.:-P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 133130 | 2008. december 26. 11:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mintha a megamakettben láttam volna | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133129 | 2008. december 26. 11:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hááát,ha a Tamiya készletre gondolsz (szerelőcsapat szerszámokkal /emelő, rámpa, fúró, szerszámosláda, stb.),akkor nem lesz túl korhű! talán egy Fujimi garázsfelszerelés készlet jobb lenne,mert ott voltak régi szerszámos ládák,kézi szerszámok,stb. ennek nem tudom a pontos számát,de ha kell,megkeresem (talán ebay-en találsz ilyet) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133128 | 2008. december 26. 10:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mozgalmas év előtt állunk,csak nem lehet biztosan tudni,kik-mivel mennek majd... the fia world rally championship calendar 2009 jan 28 - feb 1 2009 rally ireland jwrc feb 11-15 2009 rally norway pwrc mar 11-15 2009 cyprus rally jwrc / pwrc apr 1-5 2009 rally de portugal jwrc / pwrc apr 22-26 2009 rally argentina jwrc / pwrc may 20-24 2009 rally d'italia-sardegna jwrc / pwrc jun 10-14 2009 acropolis rally pwrc jun 24-28 2009 rally poland jwrc jul 29 - aug 2 2009 rally finland jwrc sept 2-6 2009 rally australia pwrc sept 30 - oct 4 2009 rally de espana jwrc oct 21-25 2009 wales rally gb pwrc 2009 intercontinental rally challenge calendar jan 21-24 2009 irc: monte carlo rally monaco mar 5-7 2009 irc: rally internacional de curitiba brazil apr 3-4 2009 irc: safari rally kenya [tbc] may 7-9 2009 irc: sata rally acores portugal jun 18-20 2009 irc: ypres westhoek rally belgium jul 9-11 2009 irc: rally russia russia jul 30 - aug 1 2009 irc: rali vinho madeira madeira aug 21-23 2009 irc: barum rally zlin czech republic sep 10-12 2009 irc: rally principe de asturias spain sep 24-26 2009 irc: rally sanremo italy oct 22-24 2009 irc: rally japan japan [tbc] nov 19-21 2009 irc: rac msa rally of scotland uk és már megtalálható a 2010-es tervezet is :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zozso | Adatlap | 133127 | 2008. december 26. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszi!:-P Akkor egy összeállítási kép a dióhoz.. Az úgy elképzelhető akkor hogy murvás terep ott a Fiat 131es és egy 5fős szerelőcsapat szerszámokkal(emelő, rámpa, fúró, szerszámosláda, stb.)? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133126 | 2008. december 26. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez a szerviz-sátor az utóbbi időkben divat (sacc/kb 10 év?),előtte sokszor még az autók alá sem tettek semmit legjellemzőbb a mikrobusz volt,nagy csapatoknál pedig rendes busz vagy teherautó (esetleg "kamion") a linken (lapozzd végig!) sok régi szervizképet láthatsz,és a Fiat 131 korszak még ezek előtt volt... :o) nhfoto.racing.hu/szerviz/page_01.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kruchiózoli | Adatlap | 133125 | 2008. december 26. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem,pár kép kellene a Peugeot 307WRC belső teréről. Előre is köszönöm,és kellemes ünnepeket mindenkinek! Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 133124 | 2008. december 26. 09:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ray! Én láttam,végigtaperoltam Kossuth autóját bólyain,és csak annyit mondok,szó szerint hanyattb@sztam magam tőle.. Még akkor is durva lenne,ha tamiya telefukszozva rézzel..de igy ...húú.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 133123 | 2008. december 25. 23:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zozso! Nem lehet, hogy azért nem találtál róla képet, mert akkoriban nem sátorban, hanem szervizbuszból szervizeltek? Nekem hirtelen ez jutott eszembe... Üdv: Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133122 | 2008. december 25. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bár közelről nem ismerem a készletet,de láttam róla sok képet,és azt is láttam más fórumokon,mekkora feljavításokat (kell) végeznek az autón! Szóval le a kalappal,nagyon állat:) Egyszer biztosan meg akarom majd építeni ezt a vasat,az egyik kedvenc rally autóm (a sok közül ugyebár:P),nem hiányozhat a kollekcióból:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zozso | Adatlap | 133121 | 2008. december 25. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! egy Fiat 131es rally kocsinak milyen lehet a szerelősátra? már kb 1000képet 100 honlapot átnéztem de egy kép sincs róla..:S ha tudja vki írjon kép mégjobb lenne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133120 | 2008. december 25. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 133119 | 2008. december 25. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vadgergő! Íme. Majd ha eljutok odáig, akkor egy cikket készítek belőle. Véleményeket várom mástól is. A Bólyain lehetett látni élőben is. Úgy az igazi, ha valaki ismeri az alap készletet is. Kossuth Lajos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133118 | 2008. december 25. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, tanulok a hibádból, és hasonló képpen kélszítem el. Futómű készül, képek később. Esetleg vannak képeid az építésről? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 133117 | 2008. december 25. 00:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én az enyémre az elején lévő TOTAL és az oldalán lévő CITROEN írást betűnként raktam fel, kivágva az átlátszó részeket. Sőt az elején lévő nagy citroen jelet is teljesen szétvágtam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133116 | 2008. december 24. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Fiúk... KossuthLajos! Akkor vágjam le az átlátszó részeket, és úgy ragassza? Jabel! Ha ez ilyen volt, akkor nagyvalószínűséggel a többi is ilyen. Rrobbie. Köszi ezt a Hozzáértő választ, legközelebb Kerülöm a régi Renaissance-t. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 133115 | 2008. december 24. 22:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyártótól, boltból vagy máshonnan jön? Ha első 2 akkor sztem reklamálás:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 133114 | 2008. december 24. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amúgy az átlátszó rész olyan lesz ha felteszed, mintha nem lenne megfelelően alá nedvesítve. Bebá és én is így jártunk más-más Rennaisance matricával. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 133113 | 2008. december 24. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo, Rossz lakkot használtak és megöregedett. Ha kiteszed napra elmúlik egy időre, de megint besárgul majd... Szinte javíthatatlan hiba. Illetve megpróbálhatod lemosni az eredeti lakkot etil-acetáttal, de az nem egy geyszeráű mutatvány és nemis biztos, hogy sikerül! Üdv: Robi Ui: legközelebb vegyél Studio 27-et ebből (ilyesmiből), mert az szebb, jobb, bár igaz, hogy drágább... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 133112 | 2008. december 24. 22:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem elég erősen reklamálós a dolog mert necces,hogy rommá szakad.Ha meg nem,akkor mindenütt ahol átlátszónak kellene lenni,sárga lesz.Az meg elég ronda látvány.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 133111 | 2008. december 24. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aztat én nem tudhatom, de majd rájössz, hogy nem csak ez a baja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133110 | 2008. december 24. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 133109 | 2008. december 23. 22:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133108 | 2008. december 23. 22:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi szépen! Jabel, kezdek már én is megzizzenni :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 133107 | 2008. december 23. 22:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csak tipp> Paola De Martini? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 133106 | 2008. december 23. 22:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezzel szerintem senki, vagy csak nekem tűnik 1:24esnek? :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133105 | 2008. december 23. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 133104 | 2008. december 23. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jah, ugyan az, mint a 04-es wrc.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 133103 | 2008. december 23. 16:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Amit a hase kiadott 07es monza rallynak, az csak a show-n szerepelt, ugye? Ha jól láttam akkor már rég az új focussal mentek a wrc-n. Szóval ez a betás gyakorlatilag ugyanaz lenne mint a 03-04es wrc-k? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 133101 | 2008. december 23. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig, TempraSW! Köszi! Gondoltam, hogy valami higitott festék! Most, hogy újra megnézem, tényleg ott az üveg! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TempraSW | Adatlap | 133100 | 2008. december 23. 15:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia rico! Semmi extra Tamiya XF-59, mielőtt a kasztnira keni látszik az üveg. A festékszóróba pedig erősen higiitva rakja. TempraSW | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 133099 | 2008. december 23. 15:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, de már megtaláltam máshol. Ha valakit érdekel: FIA specifications include the following: - Derived from production model, of which at least 2500 have been produced in the past year - Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement - Normal Aspiration, 8500 rpm maximum for 4 cylinders, 8750 rpm maximum for 5 cylinders, 9000 rpm maximum for 6 cylinders. - All wheel drive is permitted in rally cars, but not in touring cars. - 6-speed sequential gearbox (Control specification), or 5-speed MT gearbox retaining original gear ratios. - Front and rear McPherson suspension - No electronic driver aids - Must be for sale at a maximum price of €168,000. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133098 | 2008. december 23. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Mezei Tamiya Enamel festékkel,méghozzá XF-59-es kódszámúval | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133097 | 2008. december 23. 15:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 133096 | 2008. december 23. 09:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megtudná valaki nekem mondani, hogy az S2000-re vonatkozó pontos szabályokat hol találom, mind autóra, mind versenyre vonatkozóan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 133095 | 2008. december 23. 09:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy itt a második videóban milyen barna "löttyel" koszol a csávó? Előre is köszi! www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch Kellemes karácsonyt és makettekben gazdag boldog új évet kívánok! Üdv. Rico | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133094 | 2008. december 23. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skoda ismét a raliban... www.vezess.hu/hirek/ujra_ralizik_koda/16884/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133093 | 2008. december 23. 09:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Galli-ról pedig van egy pár perces összefoglaló,ahol "hasonlókat" láthatsz,ha megtalálom,felteszem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 133092 | 2008. december 23. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ezen a versenyen többet ment az út mellett,mint az úton... :o) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pucu1 | Adatlap | 133091 | 2008. december 23. 00:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nálam ez hidegrázáswww.crawfordperformance.com/videos/browse Ken Block - He calls it Gymkhana :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 133090 | 2008. december 22. 22:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ha már Fiat-131, no meg a lányok...itt egy fotó az 1979-es Montéról amin Michele Mouton a csinosabbik arcát mutatja a kamerának.
Kevésbé köztudott hogy ő is ment az "olaszvéeftéessel".