<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
KossuthLajos | Adatlap | 133346 | 2009. január 7. 14:06 | ||
Én is, és a Lycos-t is, de nem sok eredménnyel. Előzmény: (133344) NHZsolt 2009. január 7. 13:38 | |||||
NGPETI | Adatlap | 133345 | 2009. január 7. 13:45 | ||
NHZsolt | Adatlap | 133344 | 2009. január 7. 13:38 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 133343 | 2009. január 7. 13:31 | ||
Köszi. Ilyenek kellenének. Ha kicsit nagyobb, az nem baj. | |||||
NGPETI | Adatlap | 133342 | 2009. január 7. 13:25 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 133341 | 2009. január 7. 13:23 | ||
Nem volna esetleg valamelyikőtöknek kép a járgány belsejéről? | |||||
NGPETI | Adatlap | 133340 | 2009. január 7. 13:21 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 133339 | 2009. január 7. 13:19 | ||
NGPETI! NHZsolt! Köszönöm a képeket. Segített. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133338 | 2009. január 7. 13:18 | ||
vlevi! Nincs esetleg hasonlóan jó minőségű képed a citrom belsejéről? Akár erről, akár a későbbi Kronos-osról? Nagyon jó lenne. Köszönöm. Kossuth Lajos | |||||
NGPETI | Adatlap | 133337 | 2009. január 7. 13:17 | ||
képek alapján talán fekete... sokat segítettem? :o) www.kronosracing.com/photos/ssmenus/10/large/IMG087_Assistance.jpg amberie.files.wordpress.com/2007/03/seb-acropolis2006-dragging-his-butt-in.jpg | |||||
NHZsolt | Adatlap | 133336 | 2009. január 7. 13:17 | ||
www.racedandrallied.com/images/473_1303CyLg8oYgq4SE.jpg
www.racedandrallied.com/images/473_1308qZ8egrd080vQ.jpg wrc.is.free.fr/images/2008/xsara.jpg farm2.static.flickr.com/1346/1292562627_f3992be9d0.jpg lh3.ggpht.com/_kl0F0f-BjQ0/RtgyokfgZ6I/AAABP8/7CVwWZIEDkw/diapo_304.jpg img162.imageshack.us/img162/1863/6ci4.jpg static.blogo.it/motorsportblog/gigi-galli-citroen-xsara-wrc/big_xsara_aimont_3.jpg robson.m3rlin.org/cars/wp-content/uploads/2008/05/citroen-xsara-wrc-rally-montecarlo-2006-1.jpg personal.inet.fi/cool/globe/rally/paradise/pics/2005/greece/ss9_loeb.jpg farm3.static.flickr.com/2332/2235994709_65cec0312e.jpg Kicsit elkalandoztam a témában, sok egyebet is találtam, de még ezeken a fotókon sem biztosan látszik... Írj a Kronos-nak, és szerintem megválaszolják. info@kronosracing.com Viszont képkeresés közben találtam egy érdekességet is, bár lehet, hogy ezt már sokan ismeritek. www.stradasportsstore.com/renaissance1.html | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133335 | 2009. január 7. 13:16 | ||
Hmm. Most is csak az egyik jelent meg. Szóval az utolsó a www.hobbyeasy.com/Home.do | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133334 | 2009. január 7. 13:16 | ||
Kruchiózoli! Ezt a kettőt nem jelenítette meg az előbb. Akkor még egyszer: www.luckymodel.com/ www.hobbyeasy.com/Home.do Itt is vannak. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133333 | 2009. január 7. 13:13 | ||
Kruchiózoli! www.mediamixhobby.com.sg/shop/index.php www.luckymodel.com/ www.rainbowten.co.jp/english/index.html www.hobbyeasy.com/Home.do Itt mindegyiken van 307-hez fémmaratás, csak keress rá. vlevi! Köszönöm, bár halkan jegyezném meg, hogy ez nem az az autó. Ez korábbi. | |||||
vlevi | Adatlap | 133332 | 2009. január 7. 13:07 | ||
Szerintem simán fekete. www.comunicatedepresa.ro/upload/1646_press_citroen_loeb_germany_01.jpg www.comunicatedepresa.ro/upload/1830_japan_rally_2004_citroen_loeb_01.jpg Igaz, ez nem pont ugyanaz az autó, de ekkora felbontásban már látszania kellene a karbon mintázatnak. | |||||
kruchiózoli | Adatlap | 133331 | 2009. január 7. 13:04 | ||
Üdv! Nincs valakinek fölösleges maratása Peugeot 307 WRC-hez? Vagy nem tudja valaki,hogy honnan lehet beszerezni egyet? zoli | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133330 | 2009. január 7. 12:05 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 133329 | 2009. január 5. 23:37 | ||
A Fordnál, az a méreg, nem a cián, amikor ráesik valami nehéz dolog a mester darabra. Mikorra ígérik őket? | |||||
f2d | Adatlap | 133328 | 2009. január 5. 23:29 | ||
Szerintem ezek lesznek a mesterdarabok. | |||||
grys | Adatlap | 133327 | 2009. január 5. 23:28 | ||
ezek még csak félkészek vagy próbák nem? | |||||
G-funk | Adatlap | 133326 | 2009. január 5. 23:16 | ||
rrobbie | Adatlap | 133325 | 2009. január 5. 23:06 | ||
andorka | Adatlap | 133324 | 2009. január 5. 18:01 | ||
Ilyen volt a Magyar OBn még 2003-ban a Duna-rallye. Első nap aszfalton (Dújváros; Kincsesbánya stb) mentek, esti szervízben futóműcsere (Fehérvári TECSO parkolóban), másnap murván (Várpalota környékén) | |||||
kruchiózoli | Adatlap | 133323 | 2009. január 5. 17:53 | ||
Na egy olyan futóműcserét szivesen végignéznék egy fényképezőgéppel a kezemben | |||||
NHZsolt | Adatlap | 133322 | 2009. január 5. 16:18 | ||
Ha igaz a pletyka, idén ismét lesz olyan rallye VB futam, ahol egyik nap más talajon mennek, mint a másikon, azaz lesz futóműcsere meg hasonlók, mert kell. Okosan első nap csinálják az aszfaltot, így nem a széthulóban lévő autóval kell majd menni "gyorsan"... | |||||
sainz | Adatlap | 133321 | 2009. január 5. 10:10 | ||
Régebbi RAC Rallye-kon az első nap volt sok vegyes - de nagyrészt aszfaltos - gyorsasági parkokban, ott is előfordultak érdekes futómű-felni kombinációk. | |||||
sainz | Adatlap | 133320 | 2009. január 5. 10:08 | ||
Régebbi RAC Rallye-kon az első nap volt sok vegyes - de nagyrészt aszfaltos - gyorsasági parkokban, ott is előfordultak érdekes futómű-felni kombinációk. | |||||
sainz | Adatlap | 133319 | 2009. január 5. 10:04 | ||
Ez a hógumihoz való felni kompatibilis az aszfalt és a murvafutóművel egyaránt. Pl. Monte-Carlo hógumi-aszfaltfutómű Svéd Rallye hógumi murvafutóművel, de spec gátlóval, ebből volt olyan is ami fűthető. Ritkán előfordult - régebben - hogy pl. szuperspeciálon feltették az aszfalt kerekeket a murvafutóműre. Fordítva ez nem műkszik, a nagy átmérőjű féktárcsa miatt nem megy fel a murvafelni. | |||||
NGPETI | Adatlap | 133318 | 2009. január 5. 09:16 | ||
itt látszik a felni formája és a gumi is... | |||||
Bebá | Adatlap | 133317 | 2009. január 5. 08:45 | ||
A kibicnek vagy ha úgy tetszik gibicnek semmi se drága! | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133316 | 2009. január 4. 22:35 | ||
Bebá! Akkor ez sem megoldás. Mondjuk erre egy szerényebb készpénz összegben fogadtam volna. | |||||
G-funk | Adatlap | 133315 | 2009. január 4. 21:08 | ||
ok, értem. kiváncsi leszek rá. A zárt lemansi autók a gyengéim :) | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133314 | 2009. január 4. 19:05 | ||
Hát jah:) De azért csak leesett volna | |||||
vadgergo | Adatlap | 133313 | 2009. január 4. 19:02 | ||
Akkor minden oké, kár lett volna egy ilyen aprósággal elrontani. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133312 | 2009. január 4. 17:50 | ||
Köszi! Éreztem,hogy valami nem stimmel... Mind1,max majd átvágom a tamiya-ról a rajtszám kockát,a többi az stimmel | |||||
kbx | Adatlap | 133309 | 2009. január 4. 17:47 | ||
Murvás futóművel tuti nem mentek, aszfalton, maximum havas pályára való gumival! Magyarul a hasmagasság nem magasabb mint az aszfaltosé! | |||||
RCM | Adatlap | 133308 | 2009. január 4. 17:47 | ||
Szia! A képen egy NetworkQ rallye-s autó van!Angol murva verseny. A Montén soha nem mennek murva futóművel mivel végig aszfalt. Van teli O.Z. de az vékony hó/jég gumival.A futómű pedig alacsony marad. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133307 | 2009. január 4. 17:24 | ||
Elvileg mentek! A renaissance-nak van egy transkitje: PEUGEOT 206 WRC H. Rovanpera / R.Pietilainen Abandon Rallye Monte Carlo 2002. Csak így meg a pilótanév nem stimmel... | |||||
vadgergo | Adatlap | 133306 | 2009. január 4. 17:19 | ||
Köszi. Ha A Monte Carlosat fogod használni, nemártana megnézni, hogy mentek-e a Montecarlón murvás futóművel. Köszi a képet. G | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133305 | 2009. január 4. 17:07 | ||
Bebá | Adatlap | 133304 | 2009. január 4. 16:51 | ||
Köszönöm Tibor! Kapcsolat felvéve. Drótok a jövő héten mennek! | |||||
f2d | Adatlap | 133303 | 2009. január 4. 16:16 | ||
Nálam a Ford-ok előnyben.:-) | |||||
f2d | Adatlap | 133302 | 2009. január 4. 15:57 | ||
Bebá! Nézz be a Cserebere topic-ba, 20245 hsz. Egy srác ilyet árul: Cobra Company 1/48 S-3 Viking cockpit (másolat) - 1500,- | |||||
Bebá | Adatlap | 133301 | 2009. január 4. 15:54 | ||
Ma kósza kisérletet tettem lakkozással.Sajnos mint halotnak a csók, nem lett homogén. Amikor szembesültem -annó- a problémával a matrica "ragasztós" oldalát lemostam majd suli ragasztóval -természetesen hígítva- raktam vissza.Arra gondoltam, hogy a ragasz- tó az oka mindennek de sajnos nem lettem feltaláló.Az eredmény ugyan az lett.Felmerül a kérdés Renaissance is esetleg magyar suli ragasztót használ? :) Valahol a hordozó,át- tetsző anyagban lehet a hiba. Szegény Loeb kék Xsarájának elkell viselnie ezt a bakit az én legnagyobb bosszuságomra | |||||
vadgergo | Adatlap | 133300 | 2009. január 4. 15:46 | ||
A VII-es mitsu nagyon tetszik, 100szor jobb mint a Focus. Mondjuk én átalakítom murvássá, de attól még tetszik. | |||||
f2d | Adatlap | 133299 | 2009. január 4. 14:57 | ||
Az autós topic-ban mindenki a 2009-es flottáját tervezgeti. Én is kedvet kaptam hozzá.:-) Nekem azért annyira határozott elképzeléseim nincsenek, de van egy-két tervem erre az évre. Elsősorban a megkezdetteket szeretném befejezni, és pár makettet beszerezni. Pl egy normális Ford Focus-t, valamelyik Tamiya-t 1999-est/2001-est vagy mindkettőt és a 2004-es (1-es rajtszámos) murvás Subaru Impreza-t, meg egy Mitsu Evo VII-es is tetszene. Ezek csak tervek lehet, hogy nem lesz belőlük semmi. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133298 | 2009. január 4. 13:22 | ||
Big Model -nek tud valaki honlapot? Ők azok akiket RCM említett gondolom, a puntokat gyártják. Bontás érdelne, hogy néz ki egy ilyen készlet. | |||||
rob1 | Adatlap | 133297 | 2009. január 4. 09:34 | ||
Van ami jó és sz.. is, meg drága is:) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133296 | 2009. január 4. 09:31 | ||
Két különböző Rennaisance matricánál járt úgy Bebá és én. | |||||
rob1 | Adatlap | 133295 | 2009. január 4. 09:28 | ||
Szia! Nálam nem, csak enyhe matrica eltolódás,csuszás. Robi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |