<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174. |
Kalóz | Adatlap | 613 | 2005. március 29. 19:55 | ![]() | |
Na, azt meg hogy kell? Nem tudok angolul csak oroszul (a magyaron kívül, természetesen). Előzmény: (611) Mekett 2005. március 29. 19:34 | |||||
Bombraider | Adatlap | 612 | 2005. március 29. 19:41 | ![]() | |
Megvolt:) | |||||
Mekett | Adatlap | 611 | 2005. március 29. 19:34 | ![]() | |
Nézzétek ezt meg: www.armorama.com/tms/in.php És ha már ott vagytok, szavazzatok a kedvenc makettező oldalatokra ;-) | |||||
RaPe | Adatlap | 610 | 2005. március 28. 18:16 | ![]() | |
A makettek rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok, melyben az Avia B.534-est magyar felségjelzéssel építette meg | |||||
Mekett | Adatlap | 609 | 2005. március 24. 22:42 | ![]() | |
Ja bocs, Csillagvadásszal kevertelek :) Már a memóriám (sem) a régi. | |||||
Bombraider | Adatlap | 608 | 2005. március 24. 18:35 | ![]() | |
Csak azért írtam Rapenek, mert Ő töltötte le:) | |||||
Mekett | Adatlap | 607 | 2005. március 24. 18:04 | ![]() | |
Akkor asszem én hagyom is :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 606 | 2005. március 24. 17:58 | ![]() | |
RaPe! Szolnoki képekkel, hogy állsz?:) üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 605 | 2005. március 24. 17:20 | ![]() | |
Sziasztok! Batki Zoltán cikkét olvashatjátok a Makettinfón a Revell EC 135-ös helikopteréről, ami 1:32 méretarányban készült el. | |||||
Mekett | Adatlap | 604 | 2005. március 23. 07:31 | ![]() | |
A Makettek rovat legújabb cikkében Németh Gábor ír a Tamiya Toyota Celicájáról. | |||||
Bombraider | Adatlap | 603 | 2005. március 22. 20:10 | ![]() | |
Kalóz! Így már világos. Köszi! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 602 | 2005. március 22. 20:00 | ![]() | |
A határréteg lefúvatás az ellenállás csökkentésére szolgál, apró furatok tömkelegén keresztül a hajtómű által összesürített levegőt préselnek keresztül, ami a felülethez tapadó külső levegőt eltávolítja, így annak surlódási ellenállását csökkenti. Na, kicsit vulgárisan ennyi a lényeg, ha részletesebben érdekel a dolog, akkor némi aerodinamikai kurzust kell meghallgatni az egyetemen. (A hajózásban is van hasonló dolog, de ott természetesen vízről van szó a külső levegő helyett). | |||||
Kalóz | Adatlap | 601 | 2005. március 22. 19:56 | ![]() | |
Annyira igaz, hogy itt a pontos méretek: F13 (74), PF (76), MF = 870 mm Bis (75) = 900 mm 21 U (66 és 67)= 670 mm UM (69) = 870 mm | |||||
Miggyuri | Adatlap | 600 | 2005. március 22. 19:12 | ![]() | |
www.plasticwings.hu azt hiszem így lesz jó! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 599 | 2005. március 22. 19:09 | ![]() | |
Bombraider | Adatlap | 598 | 2005. március 22. 18:36 | ![]() | |
A beömlő dolog biztos, pl az acél perem az MF-en szélesebb volt, és más volt az íveltsége. Én úgy tudom, hogy az MF-en is már 4 volt. Mi az a határréteg-lefúvó? Már 50%os a MIg-21 cikkem, szóval nemsokára küldöm;) üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 597 | 2005. március 22. 18:28 | ![]() | |
Ez a beömlős dolog biztos? Azt hiszem a szárnyakon a határréteg-lefúvó rendszerrel volt vmi, meg a fegyvertartók számával. Vagy már az MF-en is 4 volt? | |||||
Kalóz | Adatlap | 596 | 2005. március 22. 13:26 | ![]() | |
A cikk és a makett is tetszett, de: z MF és a Bisz között nem csak a gerinctartály kialakítása lényeges (látható) különbség, hanem a beömlőnyílás átmérője sem egyezik. És valami különbség a szárnyakban is van. | |||||
Mekett | Adatlap | 595 | 2005. március 22. 10:40 | ![]() | |
Sziasztok! A Makettek rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok a KP fehérre festett farkú Mig-21 bisz-éről. | |||||
Mekett | Adatlap | 594 | 2005. március 18. 00:32 | ![]() | |
A magazin legújabb cikkében Kurgyis Gábor ír az Airfix Ferrari 250LM-jéről. | |||||
Mekett | Adatlap | 593 | 2005. március 18. 00:31 | ![]() | |
Szia Zolee! Ok, majd felhívlak a mai nap folyamán. Ha mégsem, akkor ne haragudj, csak a szokásos feledékenység, csörrents rám nyugodtan. Bombraider! Egy kis unszolás nem árt :) Hamarosan, George képeivel együtt. | |||||
Bombraider | Adatlap | 592 | 2005. március 17. 15:35 | ![]() | |
Hello RaPe! A szolnoki képeimet, kb mikor rakjátok fel? Remélem nem siettettelek:)) üdv:bomb | |||||
kp | Adatlap | 591 | 2005. március 17. 12:04 | ![]() | |
Hali! Na, itt vagyok, csak nem olvasom ezt a topicot minden nap. A Pro modellben meg a Hyperscale -n ugyanaz a makett volt, bár a diorámára azóta már felkerült egy Kübelwagen is, amitől szvsz sokkal jobban néz ki. (2004 -ben az a dioráma lett a kategóriájában első a Plzeni E-day versenyen). Új makettről is lehetne írni, de mostanában arra gondoltam, hogy azt a Fabulisnak kéne elküldeni. Eddig úgy csináltam, hogy a magyar cikkek egyik fele jelent meg itt, a másik meg a Fabulis Magazinban. Újabb magyar nyelvű cikkírásba a mosoni verseny előtt nem hiszem hogy belekezdek, mert nagyon elfoglalt vagyok. De igérem nem hagyom parlagon a Makettinfót. Üdv: kp | |||||
Zolee | Adatlap | 590 | 2005. március 17. 11:38 | ![]() | |
Mekett! Szóltak a többiek, hogy érdeklődtetek cikkek után.Lenne egy-két ötletem, jó lenne megbeszélni. Üdv: Zolee ui: 06-30-608-1846 de ha megadol egy telefonszámot, akkor visszahívlak (vagy csörögj rám) | |||||
Blackbird | Adatlap | 589 | 2005. március 17. 06:44 | ![]() | |
Ez gyorsan felkerült:) | |||||
Mekett | Adatlap | 588 | 2005. március 17. 01:37 | ![]() | |
A magazin legújabb cikkében Répáczki András készíti el az Academy P-47N Thunderbolt-ját sok szép képpel illusztrálva. | |||||
RaPe | Adatlap | 587 | 2005. március 17. 00:00 | ![]() | |
Kürti Gábor első cikkével jelentkezik, melyben egy 1972-es Corvette Stingray megépítését követhetjük nyomon. | |||||
Bombraider | Adatlap | 586 | 2005. március 16. 18:22 | ![]() | |
Sziasztok! Légyszi nézzétek át ha van időtök a 4 új topicot,mert sajnos ide is idetaláltak a "vicces" emberek... Köszi! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 585 | 2005. március 16. 18:21 | ![]() | |
Hali! Mint látom, a mai naptól idegennyelvű topic-okkal gazdagodott a Fórum! | |||||
Mekett | Adatlap | 584 | 2005. március 14. 21:10 | ![]() | |
Sziasztok! A Liptai János és Keresztes László kooprodukciójában készült cikket a T-28 történetéről a Referenciák rovatban, Fodor Csaba írását az SG-38 vitorlázógép makettjéről a Makettek rovatban olvashatjátok. | |||||
Bombraider | Adatlap | 583 | 2005. március 14. 16:58 | ![]() | |
Akkor ezekszerint még nem törölték a tárhelyet:) Van egy-kettő ami nem éles,mert kb 20 kép után allítottam a gépen, és az LCD-jén nem látszódott, hogy nem éles a kép. Meg rohangáltam össze-vissza, hogy mindent le tudjak fényképezni:) üdv:bomb | |||||
RaPe | Adatlap | 582 | 2005. március 14. 16:22 | ![]() | |
Bombraider! Leszedtem a képeket. | |||||
Bombraider | Adatlap | 581 | 2005. március 14. 12:29 | ![]() | |
Az "Utolsó frissítés"-be elfelejtettétek beírni Liptai János és Keresztes lászló cikkjeit! Ha vmi gond lenne az ftp-vel szóljatok! üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 580 | 2005. március 14. 09:56 | ![]() | |
RaPe & Mekett! Küldtem mail-t, arról hogy hova raktam fel a szolnoki képeket! Csak siessetek letölteni,mert lehet, hogy törlik a tárhelyet:( üdv:Nagy Máté | |||||
Kalóz | Adatlap | 579 | 2005. március 13. 17:36 | ![]() | |
mekett! Nem kéne egy kp_ topicit indítani? (aztán később törölnétek) :)39 | |||||
Mekett | Adatlap | 578 | 2005. március 13. 17:13 | ![]() | |
Ajjaj... ez már halmazatilag jár neki... De szépek a Fecskén a fonalak! Meg a Ligthninvg is! Péter! Ez ugyanaz a Me 1101? | |||||
Kalóz | Adatlap | 577 | 2005. március 13. 14:27 | ![]() | |
Kalóz | Adatlap | 576 | 2005. március 13. 14:26 | ![]() | |
Kalóz | Adatlap | 575 | 2005. március 13. 14:20 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 574 | 2005. március 13. 13:07 | ![]() | |
Hali! Mozilla 1.7.5 és WinXP kombináció alatt nem működik a linkelési lehetőség a fórumban. Lehet rajta segíteni? Fodi | |||||
Kalóz | Adatlap | 573 | 2005. március 12. 20:21 | ![]() | |
Nem KP helyett! Ő csak írja az új cikket! Szerintem a Revell kiadta a makettet, sőt kis híján meg is vettem (én hülye, hogy nem tettem meg). Viszont korábbi Pro Modellekben volt róla kiállítási kép (mármint a kész makettről),azt hiszem kétszer is. | |||||
Bombraider | Adatlap | 572 | 2005. március 12. 20:17 | ![]() | |
Mekett! Beszéltünk róla?:-O Huhh akko télleg ütős volt a tegnapi party:D Mert csak annyira emlékeztem, hogy mondtam, hogy pirossal kiemelem a különbséget. Mindegy,az a lényeg, hogy te emlékszel rá:) Köszi! üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 571 | 2005. március 12. 20:14 | ![]() | |
Bombraider! Persze, le tudom akkor szedni. Előre is kösz! A Tornado-t párszor megbeszéltük már cseten, nem? :) Természetesen megjött és ki is fogom egészíteni, csak most KP cikkének rengeteg hibáját kellett javítgatni ;-) KP! A Messeredet nem adta ki a Revell is véletlenül? Csak mert elkezdtem fontolgatni, hogy kéne egyet szerezni :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 570 | 2005. március 12. 20:04 | ![]() | |
Mekett! Felraktam egy ftp-re a Szolnoki képeket, van hangárból is(146) meg a kiállításról (57). Ha megadom a jelszót és a usernevet akkor le tudod tölteni? A másik, hogy oda ért a cikkem kiegészített változata és a kép? (Március 7-én, 19.59kor küldtem) üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 569 | 2005. március 12. 19:47 | ![]() | |
Igen, a fejtörés sokkal fájdalmasabb :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 568 | 2005. március 12. 19:46 | ![]() | |
Ne hasonlítsd össze: a cikkírás néha sokkal nehezebb, mint a kőtörés! :) | |||||
Mekett | Adatlap | 567 | 2005. március 12. 19:39 | ![]() | |
Tényleg, a börtönökben miért mindig csak rendszámtáblákat préselnek/focilasztikat varrank? Valami termékenyebb hobbit kéne nekik találni, pl kőtörés, vagy cikkírás :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 566 | 2005. március 12. 19:36 | ![]() | |
Azt hiszem, nagyon sokat nyernénk! De azért közben maketteznie is kellene! :) | |||||
Mekett | Adatlap | 565 | 2005. március 12. 18:53 | ![]() | |
Igen, ezzel a büntetéssel én is egyet értenék :) Sőt, bezárhatnánk egy cikkíró-munkatáborba, életfogytig tartó cikkírásra ítélve :D | |||||
Kalóz | Adatlap | 564 | 2005. március 12. 18:51 | ![]() | |
Mekett! Szerintem kp_ csak a maketthez hasonlóan kissé aprólékos. Én már kétszer átolvastam, de igazán zavaró dolgot nem találtam benne, pedig elég skrupulózus vagyok (azt hiszem már volt rá példa). Nekem tetszik a makett és a szöveg is. Amúgy meg Peti írjon egy új cikket. Büntetésből, ha már ennyire háklis!!! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174. |