<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
RCM | Adatlap | 133549 | 2009. január 29. 08:05 | ||
trombi0001 | Adatlap | 133548 | 2009. január 29. 07:59 | ||
Aha, ezek szerint rosszul tudtam. Mentségemre szolgáljon, hogy a Peugeot több Dakaron is párhuzamosan ment a 205-össel meg a 405-össel is. Meg olvastam is valahol, hogy mindhárom autónak az alapja ugyanaz a B csoportos technika, talán valamelyik régi Autó Magazinban. | |||||
RCM | Adatlap | 133547 | 2009. január 29. 07:48 | ||
Szia! A 205 és 405 teljessen más konstrukció. A 205 Dakar verzió egy kényszer szülemény volt.Mivel kitiltották a Gr.B rallye autókat és a Peugeotnak volt egy drágán kifejlesztett "űrhajója" és nem akarták veszni hagyni.Ezért meghosszabítoták(nagyobb üzemanyag tank középre). A 405 már kifejezetten a Dakar körülményekre lett tervezve. A 405-el pedíg csak az első ZX egyezik meg.Akkor marketing okból maszkírozták Citroennek a 405-öst.A Peugeot akkor szállt be a 24h vesenyzésbe.De a következő ZX Raid már megint egy teljessen új konstrukció. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 133546 | 2009. január 29. 07:39 | ||
Én úgy tudom, hogy a lemez alatt az alap technika 10-12 évig ugyanaz volt, mint a 205 T16-ban, csak mindig a PSA éppen aktuális autójának a külsejét tették rá, meg persze fejlesztették folyamatosan. Így lett 205, aztán 405, aztán meg ZX, ami aszem egészen '94-ig ment a Dakaron. | |||||
vlevi | Adatlap | 133545 | 2009. január 29. 00:16 | ||
"Dollármilliókat öltek az autóba" Hátigen. És sajnos ezen a költségcsökkentő intézkedések se sokat segítenek, mert azt fogják agyonberhelni, és dolármillókat beleölni, amibe még szabad. Ha csak az ajtókilincset és az ablaktörlőlapátot lehet majd, akkor abba. Persze sokkal olcsóbb egy S2000-es, mint ma egy WRC, de meddig? Ha az lesz a top kategória, akkor ott is vastagon fog fogni a ceruza, amikor az árcédulát kirakják rá. Ez sajna nem csak a rallyra igaz, hanem mindenféle sportágra. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133544 | 2009. január 28. 23:05 | ||
És sajnos így szépen lassan belülről fog elrohadni az egész rally... | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133543 | 2009. január 28. 23:05 | ||
Nem tudom mi lesz a rally világbajnoksággal, de semmi jóra nem számítok. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133542 | 2009. január 28. 23:04 | ||
Sajna ez van. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133541 | 2009. január 28. 23:01 | ||
Én pont mostanában nézek egy régebbi műsort ami a subaru-ról szól,a discovery-n ment valamikor.. (engineering the world rally) a 2005-ös szezont mutatja be,és egyszerűen fáj nézni,hogy már akkoris mennyire nem jött össze nekik semmi... elszomorító! És szerencsétlen Solberg nem tudott mit csinálni (és persze a többiek sem) Dollármilliókat öltek az autóba,a fejlesztésekbe,mindenbe,és sorra jöttek a hülyébbnél hülyébb bakik...elszomorító,hogy a Subaru egyáltalán ilyen pontra kellett jusson,ráadásul ilyen pilótákkal. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133540 | 2009. január 28. 22:50 | ||
Ha nem vigyázunk, akkor az ilyen remek versenyzők mint pl. Peter Solberg, elfognak tünni. Mint annak idején M. Martin. Mondjuk Ő más miatt. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133539 | 2009. január 28. 22:46 | ||
Idáig süllyedtünk! | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133538 | 2009. január 28. 22:43 | ||
Jah:) Meg azért a 205-ösből is mentettek át belőle pár dolgot:) Pl. az elején a szellőzőnyílások meg a gallytörő,a reflektorok,tiszta 205/405:D | |||||
f2d | Adatlap | 133537 | 2009. január 28. 22:40 | ||
f2d | Adatlap | 133536 | 2009. január 28. 22:35 | ||
Nekem a régebbi sárga tetszik, ez még valamennyire hasonlított az eredeti ZX-re. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 133535 | 2009. január 28. 22:27 | ||
vadgergo | Adatlap | 133534 | 2009. január 28. 22:25 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 133533 | 2009. január 28. 22:20 | ||
f2d | Adatlap | 133532 | 2009. január 28. 21:35 | ||
Másoknak igen, de én autómakettek terén beszűkült vagyok.:-) | |||||
NHZsolt | Adatlap | 133531 | 2009. január 28. 21:29 | ||
Ez igaz, vettem belőlük én is, de van pár olyan pályaautó, ami talán néhány makettezőnek izgalmas lehet. | |||||
vadgergo | Adatlap | 133530 | 2009. január 28. 21:18 | ||
Sziasztok! Ranga indult a SUperdeltájával valami neves külföldi futamon? Ha igen, akkor tudnátok képet mutatni, mert nem igazán találtam.. G | |||||
V.Sándor | Adatlap | 133529 | 2009. január 28. 19:46 | ||
Egy xsara Wrc-vel (2006) fog menni ebben az évben, már a Norvég rally-n indul! http://www.rallysport.hu/info/2009/01/01-26-Solberg_Xsara.htm | |||||
f2d | Adatlap | 133528 | 2009. január 28. 19:39 | ||
2009-ben a norvég rally bajnokságba nevezett. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133527 | 2009. január 28. 19:33 | ||
Palik Laci után szabadon: "Hova lett Peter Solberg! | |||||
NGPETI | Adatlap | 133526 | 2009. január 28. 19:08 | ||
finn F1 versenyzők raliznak... :o) www.itiner.hu/index.php | |||||
f2d | Adatlap | 133525 | 2009. január 28. 13:15 | ||
Rally autó pont nincs benne. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 133524 | 2009. január 28. 13:13 | ||
A cserebere topicba érdemes benézni, Varsi Viktor listát tett fel azokról a makettekről, amiket még eladásra kínál. Hátha találtok valami érdekeset... | |||||
grys | Adatlap | 133523 | 2009. január 28. 00:24 | ||
thx! forma 1?ehhh.Kár a WRC ért. | |||||
Gala | Adatlap | 133522 | 2009. január 27. 16:03 | ||
RCM! Köszi, várom a reakciót! Ha esetleg előny, akkor az EVO6-osa már a polcomon figyel... :) Üdv: Gala | |||||
NGPETI | Adatlap | 133521 | 2009. január 27. 14:47 | ||
Ireland - Entry list 1 S.Loeb-Elena Citroen C4 Wrc A 8 2 D.Sordo-Marti Citroen C4 Wrc A 8 3 M.Hirvonen-Lehtinen Ford Focus Wrc A 8 4 Jm-Latvala-Antilla Ford Focus Wrc A 8 5 U.Aava-Sikk Ford Focus Wrc A 8 6 H.Solberg-Menkerud Ford Focus Wrc A 8 7 C.Atkinson-Prevot Citroen C4 Wrc A 8 8 C.Rautenbach-Barritt Citroen C4 Wrc A 8 9 K.Al Qassimi-Orr Ford Focus Wrc A 8 11 S.Ogier-Ingrassia Citroen C4 Wrc A 8 16 M.Wilson-Martin Ford Focus Wrc A 8 17 E.Boland-Morrissey Subaru Impreza A 8 18 G.Mchale-Murphy Ford Focus Wrc A 8 19 T.Mcnulty-O Donnell Subaru Impreza Wrc A 8 20 Aa.Mchale-Duffy Ford Focus Wrc A 8 21 G.Jones-Jenkins Subaru Impreza A 8 22 Au.Mchale-X Ford Focus Wrc A 8 23 R.Breen-Brady Ford Focus Wrc A 8 24 M.Berrable-O Gorman Ford Focus Wrc A 8 25 S.Murphy-Morrissey Subaru Impreza A 8 66 P.White-Stewart Ford Focus Wrc A 8 67 D.James-Crowe Ford Focus Wrc A 8 összesen 43 nevező van... | |||||
trombi0001 | Adatlap | 133520 | 2009. január 27. 14:47 | ||
... meg a C csoporttal... | |||||
NGPETI | Adatlap | 133519 | 2009. január 27. 14:42 | ||
NGPETI | Adatlap | 133518 | 2009. január 27. 14:01 | ||
egy idézet: "- De szöges gumi lesz? Mi az újítás? - Igen, szöges. Annyi, hogy eddig 16"-os, keskeny gumik voltak a VB-n, most meg 15"-ös, szélesek lesznek. Ez a hosszabb egyenesekben jobb, de a mély hóban kevésbé jó. A korábbinál ez pont fordítva volt. Most már mindenkinek ezzel az újjal kötelező menni, függetlenül az autójától és a prioritásától. Majd meglátjuk, de szerintem jó lesz." | |||||
initialD | Adatlap | 133517 | 2009. január 27. 14:00 | ||
Hali! Igen, új szabály. Mostantól nem 16" hanem 15" és vastagabb gumi! | |||||
NGPETI | Adatlap | 133516 | 2009. január 27. 13:54 | ||
NGPETI | Adatlap | 133515 | 2009. január 27. 13:47 | ||
azt figyeltétek,hogy az IRC-ben a "havas" gumik nem a WRC-ken "megszokott" keskeny-magas formátumúak voltak! ez valami új szabály,hogy alacsony és széles? www.ircseries.com/html/gallery/showImg.asp www.ircseries.com/html/gallery/showImg.asp www.ircseries.com/html/gallery/showImg.asp www.ircseries.com/html/gallery/showImg.asp www.ircseries.com/html/gallery/showImg.asp www.ircseries.com/html/gallery/showImg.asp | |||||
NGPETI | Adatlap | 133514 | 2009. január 27. 13:38 | ||
a DTM-el is megcsinálták anno... :o( | |||||
vadgergo | Adatlap | 133513 | 2009. január 27. 13:37 | ||
trombi0001 | Adatlap | 133512 | 2009. január 27. 13:21 | ||
Végigmegy egyáltalán a szezon? Hány induló lesz versenyenként? Milyen értéke lesz az idei VB címnek? 4, azaz négy gyári autó? Egyetértek azzal, hogy a jelenlegi formájában ez lesz az utolsó VB, de szerintem nem éri meg a tervezett szezon végét sem. Marad az IRC, vagy jövőre már azt írják ki VB-nek. Basszus, amikor olyan gyári csapatok mentek egymás ellen, hogy Lancia, Toyota, Subaru, Nissan, Mazda, Ford, meg később 6-7 gyári csapat 3-3 WRC-vel... Most ne is említsük '85-'86-ot, mert az már demagógia lenne... Mindenesetre, ha az FIA tényleg szándékosan juttatta ide a VB-t (és azért erre vannak jelek), hogy inkább F1-es boxkiállás-bajnokságot nézzen a dolgozó, akkor azt kell mondanom, kiváló munkát végzett, ezúton is gratulálok hozzá. | |||||
f2d | Adatlap | 133511 | 2009. január 27. 11:44 | ||
Akkor újra lenne francia világbajnok az F1-ben.:-) | |||||
f2d | Adatlap | 133510 | 2009. január 27. 11:43 | ||
Ki más? Szerintem ez lesz neki az utolsó címe WRC-be, valamint a WRC-nek is ő lesz az utolsó világbajnoka.:-) Bárhova is megy ott a többiek felköthetik a gatyát. | |||||
NGPETI | Adatlap | 133509 | 2009. január 27. 11:37 | ||
NGPETI | Adatlap | 133508 | 2009. január 27. 11:35 | ||
vadgergo | Adatlap | 133507 | 2009. január 27. 09:52 | ||
Nagyon úgy néz ki, hogy máshoz fog kezdeni, mint ahogy fiatal korában a tornát is abbahagyta a Rallyért. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 133506 | 2009. január 27. 07:21 | ||
Az Eurosport-on 23 órától a Monte Carlo összefoglalója lesz, ha valaki nem látta volna a közvetítéseket. Hét végén meg kezdődik a VB... :-) Van tippetek, mi lesz idén? Én Loeb-re tippelek, hogy a következő VB címet is megnyeri, és lassan, de biztosan el fog tűnni az a fajta motivációja, ami most még tombol benne. Szerintem előbb-utóbb váltani fog sportágat. | |||||
Kockabob | Adatlap | 133505 | 2009. január 27. 00:00 | ||
Szia A hűtőrácsban nem tudok segíteni, de a Ranga Laci MOL-os matricáját olcsóbbá tehetem, mert nekem is kellene egy garnitúra.Légyszi írj:kejolka@gmail.com üdv: András | |||||
vadgergo | Adatlap | 133504 | 2009. január 26. 18:05 | ||
Keresek 131-eshez hűtőrácsot! | |||||
RCM | Adatlap | 133503 | 2009. január 26. 12:24 | ||
Szia! Gondolom igen,de elötte azért az Asival egyeztetek. | |||||
Gala | Adatlap | 133502 | 2009. január 26. 10:10 | ||
RCM! Lehetséges az ASI EVOIX 1/24-es verziójából csak a dekort külön megrendelni? Üdv: Gala | |||||
vadgergo | Adatlap | 133501 | 2009. január 26. 08:45 | ||
Gabi! Az ötlet kiváló, csak sajnos sok munkám van egyszerre, és nem biztos, hogy be tudom fejezni Májusra a 131-esemet. (Olio fiatos lesz) A Heller porschém nagyon szívesen elviszem. Grys! Nagyon tetszik az autó! Szép munka! | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 133500 | 2009. január 26. 01:34 | ||
Én is szívesen indulnék benne, de nem lesz rá időm. van egy munkám Móvárig. Pedig lenne egy nagyszerű versenyzőm az eseményre. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az lehet,hogy az alap (motor ,hajtáslánc )ugyanaz, de más konstrukció.