/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
Andrewboy 133650 2009. február 4. 22:13
Válasz erre
Vágom, nekem '02 Peugeot WRC van abban 4 nagy és 2kicsi van ezért gondoltam alapból ezt.
Raybrig_89 133649 2009. február 4. 22:09
Válasz erre
Látom azért sikerült jól összekevernelek:)

Azért mondtam,hogy akkor cserélnem kellene a fékeket,mert gyárilag a maketthez 4 kicsit adnak,amikre értelemszerűen a nagyobbik tárcsa nem jó,az nagy rá.. tehát csak a kisebbik tárcsa maratás megy rá,amiből viszont összesen van 4,és nem egyformák
Andrewboy 133648 2009. február 4. 22:08
Válasz erre
Miért kellene? A nagyobb átm. tárcsának jónak kell lennie 4 egyformát rakj a 4 féktárcsára csak kívülre.
Csak a kissebb átm. tárcsáid vannak?
Raybrig_89 133647 2009. február 4. 22:03
Válasz erre
Pontosabban 4 darab kis méretűt,és ahogyan már leírtam,a kisméretű fékekhez összesen van 4 darab tárcsa,és nem egyformák,hanem 2 ilyen 2 olyan
Raybrig_89 133646 2009. február 4. 22:01
Válasz erre
Így értem.. csak ezek szerint akkor cserélnem kellene a gyári fékeket?Mert az autóhoz gyárilag 4 teljesen egyforma méretű féket adnak
Andrewboy 133645 2009. február 4. 21:55
Válasz erre
Figyu, van négy lehetőséged van nagy fékek elől hátul rita vágásokkal, e-h nagy fékek sűrű vágásokkal, e-nagy h-kicsi ritka vágásokkal, e-nagy h-kicsi sűrű vágásokkal.
Csak a külső felére tudod használni. Így oké?
Raybrig_89 133644 2009. február 4. 21:41
Válasz erre
DSC01118
DSC01118
DSC01119
DSC01119

Te melyik tárcsákat nézted,a nagyobbikat?mert abból nekem is 8db van, 4-4 a két fajtából. De a peugeot-ra a kisebbik kell,és abból csak 4 darab van (plusz 2 ilyen rácsos cucc,ami a hátsó fékek belső oldalára kerül)
Szóval nem tudok 4 egyformát rakni,hanem csak 2 ilyen 2 olyan...és ezért voltam megrökönyödve,nem tudom ennek így mi a logikája!
Andrewboy 133643 2009. február 4. 21:34
Válasz erre
Nekem is az van itthon, és most néztem meg hogy 8db tárcsa van benne, vagy a sűrűbbet használd előlre és hátulra is vagy a ritkábbat.
Nekem megvan a Studio27 féle is abban csak a sűrűbb van. Ez igazából a te döntésed, az igénybevétel nagyságától szokták változtatni, hogy sűrűbb vagy ritkább hűtőnyílásokat használnak
Raybrig_89 133642 2009. február 4. 21:21
Válasz erre
DSC00724
DSC00724

Igen,az,hogy a bal és a jobb oldalra került a 2-2 egyforma tárcsa az már az én bakim,mert nem is gondoltam arra,hogy nem 4 egyforma lesz,aztán csak rakosgattam,utána meg pislogtam nagyokat:) De ezt még lehet korrigálni. Azt meg tudod mondani,hogy hol szokott lenni a sűrűbben kivágott és hol a ritkábban? (de egyébként a maketthez adott gyári műanyag fékek mind egyformák,nem eltérő a vágás)
Crazy Modeler maratás egyébként
Andrewboy 133641 2009. február 4. 21:18
Válasz erre
Szaisztok
Ray' Olyan van hogy az első ill hátsó tengelyen más a tárcsa, de egy tengelyen mindenképp azonos tárcsáknak kell lennie, ez előírás mind raliban mind közúton.
Melyik cég maratása amit használtál a Peugeotnál?
kbx 133640 2009. február 4. 21:10
Válasz erre
Szerintem inkább a kenguru fosta össze magát! :)
vadgergo 133639 2009. február 4. 20:45
Válasz erre
www.youtube.com/watch
1:02-nél azért megállhatott egy kicsit az ütő Galliban..
rrobbie 133638 2009. február 4. 20:29
Válasz erre
Szivesen!

Nekem van, nagy kedvencem ez az autó...
Haveromnak volt 3 db a 3.0l V6-osból 1:1-ben. Nem volt egy rossz kocsi. :)

Üdv: Robi
vadgergo 133637 2009. február 4. 20:25
Válasz erre
Köszönöm szépen!

Az a lényeg, hogy van. :)

Köszönettel
Gergő
rrobbie 133636 2009. február 4. 20:24
Válasz erre
vadgergo!

Csak BBuragot fogsz találni. Abból kell építkezni, de nemeccerű.

Üdv: Robi
vadgergo 133635 2009. február 4. 20:06
Válasz erre
?
?
75
75

Sziasztok!

Alfa romeo 75-öt gyártottak 1:24-ben?

Köszi!
G
Raybrig_89 133634 2009. február 4. 19:13
Válasz erre
DSC01186
DSC01186

Üdv!

Haladtam ma is egy kicsit,összeálltak a fékek:)
Viszont van egy kis furcsaság,gondolom rögtön fogjátok a képen látni..valamiért a maratások között ebben a kisebb méretben összesen 4db tárcsa maratás volt,de ebből 2 a sűrűbben bevágott fajta,2 pedig a ritkábban bevágott tárcsa.. úgyhogy csak ilyen felemás módon lehet a maratást használni,nem tudok rájönni miért így csinálták:/
Mert ugye igazából ilyen nincsen,hogy két féle fék van az autón:P
Valaki tud erre magyarázatot adni?:)
RCM 133633 2009. február 4. 17:36
Válasz erre
Szia!
Beszéltem vele.Eladhatok belőle.
Írj az e-mail címemre és megbeszéljük.
realcarmodels@tvnetwork.hu
grys 133632 2009. február 2. 21:29
Válasz erre
A ford escort mk II elvinném én is ha kész lesz.Még nem voltam versenyen legalábbis nem indultam.
RCM 133631 2009. február 2. 21:13
Válasz erre
jabel 133630 2009. február 2. 21:02
Válasz erre
Hali! Remélem meglesz a 2 focus, és lehet h a pug is megy majd. majd meglássuk
vadgergo 133629 2009. február 2. 20:58
Válasz erre
Ha sikerül eljutni akkor:
Porsche ESSO 1979
Fiat 131 Oliofiat (Ha elkészül)
grys 133628 2009. február 2. 20:47
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Jászberényre készül valaki innen rally autóval?
Raybrig_89 133627 2009. február 1. 22:00
Válasz erre
Megnéztem,az nem sorja..van benne ott egy törés,az csillant így meg..de egyébként valóban volt ott sorja,mindegyikről lecsiszoltam. Sosem hagyok meg sorját,mert rühellem:)
vadgergo 133626 2009. február 1. 21:53
Válasz erre
tn_800x600_137195_18508_DSC00048
tn_800x600_137195_18508_DSC00048

Nem?
Raybrig_89 133625 2009. február 1. 21:25
Válasz erre
vadgergo 133624 2009. február 1. 21:25
Válasz erre
Sokkal jobb, mint a régi.
Nem akarok kukacoskodni, de le lehetett volna azért szedni a sorját, ha ilyen sokat dolgoztál vele. Jól van, én sem mindig szedem le.
Raybrig_89 133623 2009. február 1. 21:02
Válasz erre
régi
régi
új
új

Hát ennek én sem tudom mi értelme,mért kell azt megbojgatni ami már régóta jó

Más: Ma kezembe került pár rugó,amiket még direkt a pözsóhoz raktam félre,csak aztán el is felejtettem őket:) Úgyhogy ki is cseréltem a rugókat ezekre,így már sokkal jobb (ja és igen,sárga lett,mert igazából sárga a rugó,nem piros!)
vadgergo 133622 2009. február 1. 17:52
Válasz erre
rally.hu/hir.php
"A reformok mindjárt első rögtön szemet szúró változása az, hogy idén nem a tradicionális Monte-Carlo Ralival veszi kezdetét a szezon, hanem a Rali Világbajnokságban 2007-ben debütáló Ír Ralival. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) jó ideje azon dolgozik, hogy megreformálja a versenynaptárat, s ennek egyik első jele a most hétvégi helyszínváltozás. A konkurens IRC (Intercontinental Rally Challenge) szervezői így nyomban lecsaptak a nagyhírű helyszínre, s idén ez a másik ralis bajnokság rajtolt el Monacóból. Az újítás lényege az lesz, hogy a klasszikus helyszínek, mint Svédország és Norvégia havas-jeges útjaival, Mexikó és Argentína murvás gyorsaságijaival, vagy éppen az olasz és francia aszfaltos terepek megmaradnak, csak éppen egymással váltott években. Új helyszínek is helyet kaptak a versenynaptárban, így idén Lengyelország, majd 2010-ben Indonézia, Bulgária, Oroszország és Jordánia is rendezhet rali világbajnoki versenyt. "

Nem igazán lesz világbajnokság színvonala...
Lassan az IRC túl nő rajta...
Csempész 133621 2009. február 1. 09:22
Válasz erre
Raybrig_89 133620 2009. január 31. 21:56
Válasz erre
296 PEUGEOT 605 PROTO dakar 1991 009.jpg1.
296 PEUGEOT 605 PROTO dakar 1991 009.jpg1.
296 PEUGEOT 605 PROTO dakar 1991 010
296 PEUGEOT 605 PROTO dakar 1991 010

Nem tudom mekkora segítség,de kis modellautót gyártottak belőle,aztán ki tudja,hogy van-e ilyen
Csempész 133619 2009. január 31. 21:38
Válasz erre
Sziasztok!
Segítsetek kérlek! Indult Dakaron, vagy egyéb versenyen 605-ös Peugeot, vagy csak a 405, 205 T16?
Raybrig_89 133618 2009. január 31. 21:14
Válasz erre
Bebá 133617 2009. január 31. 21:00
Válasz erre
KossuthLajos 133616 2009. január 31. 20:52
Válasz erre
Bebá 133615 2009. január 31. 20:26
Válasz erre
vlevi 133614 2009. január 31. 20:14
Válasz erre
Egy kis historic rally.
www.youtube.com/watch
25.mp-nél :)
sőt, 55-nél is :)
A többi autó se semmi, csak nyáladzik tőle az ember :)
Bombraider 133613 2009. január 31. 20:01
Válasz erre
Ez egy pözsó,ezzel csak szépen lehet menni:)
vadgergo 133612 2009. január 31. 19:49
Válasz erre
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy az Oliofiat-os 131-est milyen festékkel érdemes festeni?
Semmilyen hivatalos festéket nem találtam ezzel kapcsolatban. Valaki segítsen ki!

KÖszönettel: Gergő
Raybrig_89 133611 2009. január 31. 19:13
Válasz erre
Nemigaz milyen szépen dobálja a kanyarokban az autó farát:)
Bombraider 133610 2009. január 31. 18:44
Válasz erre
Egy kis stílustanulmány:
www.youtube.com/watch

üdv:béé
KossuthLajos 133609 2009. január 31. 11:27
Válasz erre
RCM 133608 2009. január 31. 11:18
Válasz erre
Majd ha itthon lesz belőle legalább egy.
A Punto S2000 és a Peugeot 207 S2000-ből van még csak nálam.
KossuthLajos 133607 2009. január 31. 11:17
Válasz erre
Köszönöm, részletfotókat kérek.
RCM 133606 2009. január 31. 11:13
Válasz erre
C4 WRC
C4 WRC

Kossuth Lajos Úr részére!
Kockabob 133605 2009. január 30. 19:00
Válasz erre
Köszi párszor már megnéztem, és le is töltöttem meg ki is írtam:-)
Matton 133604 2009. január 30. 18:58
Válasz erre
Mikor a lányom megszületett évekig hanyagoltam a makettozást ,úgyhogy ezt meg tudom érteni.
Csempész 133603 2009. január 30. 18:54
Válasz erre
Ez jó:)) Nem félek a kihívásoktól. :) Elkezdtem barátomnak építeni egy hot-road-ot, mert Ő is kapta valakitől, de sosem épített makettet. A motor lassan készülget, mert gyerkőc mellett tényleg nem egyszerű. Eleve száműzve lettem a büdös maketteimmel a konyhába és annyira kényelmetlen, hogy 10 percenként áll görcsbe a hátam. Ez lesz az első autóm, ha még ebben az évezredben elkészül.
Matton 133602 2009. január 30. 18:42
Válasz erre
Ne félj az újj kihívástól gondolj arra,hogy a bárkát egy lelkes amatőr építette(NOÉ),a Titanicot pedig több száz gyakorlott mérnök:)
Csempész 133601 2009. január 30. 15:18
Válasz erre
:))) De Ő már érti, hogy miért " nem szabad ":))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.