/ Fórumok /

Rally autók

Subaru Legasy rally v<ozatát keresnén!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
RCM 134220 2009. március 20. 06:35
Válasz erre
Szia!
308 GTB rally verzió fémben létezik a Bburagonak is.Gyurmakoma árult egyet nagyon olcsón!
A Revell is kiadta újra, de az utcai és szélesíteni kell.

A Jolly nem szponzorált senkit.A Jolly Club egy versenycsapat.A Lancia "fiók" csapata.
Az utánpótlás és fizetős versenyzőket rakták oda.(olyan mint most a Fordnak a Stobart team).A Totip pedig egy olasz szerencsejáték cég (lottózó).Minden Lanciából létezett Totip dekor + néhány Fiat.A ritmo,Uno Turbo.Szerintem 131 Abarth és 308 GTB nem volt Totiposban.
gépnarancs 134219 2009. március 19. 23:13
Válasz erre
Ha a szervízpark közelében szeretnél parkolni, akkor szólj!
Megpróbálok parkolóhelyet intézni. :)
A Parádsavári szakaszt kihagyom, bár nem szívesen, de szombaton Pestre kell mennem:(
gépnarancs 134218 2009. március 19. 23:11
Válasz erre
Bocs!
Nekem közel van...úgymond helyben.
A többit én is csak a médiából követem nyomon.
A 15 éves P10 még csak-csak elvinne bármelyik futamra, de ugye meg is kellene tankolni...
Az a része meg, hogy ki mivel, hogyan és milyen úton, nem nagyon érdekel:).Ha szépen és szép autóval autózik akkor jöhet!
Ráérek a munkaidőmben ilyesmivel foglalkozni. Azt meg ugye haza nem hozom...
gépnarancs 134217 2009. március 19. 23:10
Válasz erre
Bocs!
Nekem közel van...úgymond helyben.
A többit én is csak a médiából követem nyomon.
A 15 éves P10 még csak-csak elvinne bármelyik futamra, de ugye meg is kellene tankolni...
Az a része meg, hogy ki mivel, hogyan és milyen úton, nem nagyon érdekel:).Ha szépen és szép autóval autózik akkor jöhet!
Ráérek a munkaidőmben ilyesmivel foglalkozni. Azt meg ugye haza nem hozom...
mszl 134216 2009. március 19. 20:25
Válasz erre
Ez a baj hogy csak készített, Lancia S4-et is csak készített,

Elsődlegsen az Integrale-ra gondoltam az első 3 képen.
vadgergo 134215 2009. március 19. 20:16
Válasz erre

Szia!

Melyik készletre-Matricára gondolsz?

308-ast a racing43 készített fémből.

Nagy valószínűséggel Ritmo, igen.
mszl 134214 2009. március 19. 20:07
Válasz erre
PDVD_000
PDVD_000
PDVD_012
PDVD_012
PDVD_011
PDVD_011
jolly-02
jolly-02
jolly-03
jolly-03

Sziasztok!

Létezik ez a matrica készlet?
Milyen készleteket v. csak matricát gyártottak Totip szponzorral?

Ferrari 308 GTB Rally(1982) kiadta valaki makettben?

Milyen autókat sponzorált a JOlly?
Ezekrők tudok, zen kívül mik voltak még?
Lancia S4, 037, Delta integrale 16V, Delta 4WD (1987 Gr.N) Fiat 131 Abarth(1982), Ferrari 308 GTB(1982)
A JOlly-03 képen baloldalon az egy Fiat Ritmo?
makettes 134213 2009. március 19. 20:01
Válasz erre
Eger,Miskolc Salgó...
Végre indul a mandula!
Most hétvégén egy kis "bohóckodás" Kazáron..
üdv.
rrobbie 134212 2009. március 19. 19:49
Válasz erre
vedgergo!
1:24-ben tudtommal nem, de ha találsz ilyet, szólj lécci nekem is!
Üdv: Robi
kruchiózoli 134211 2009. március 19. 18:57
Válasz erre
Szerintem én is azon a gyorson leszek kint,na meg a szervizparkban a fényképezőmmel.:D:D
NHZsolt 134210 2009. március 19. 17:16
Válasz erre
Én sem vagyok már fiatal, (legalábbis a koromra szoktam hivatkozni, ha elfelejtek valamit) de erre a versenyre lemegyek, mert már több, mint 2 éve nem voltam ralin. A tervem az, hogy Szuha-Parádsasvárt nézem meg, az reggel és délelőtt megy, az volt életem első rallye-gyorsaságija, amit élőben láttam még 1986-ban. Igaz, nekem nem ekkora a távolság, csak kb. 100km.
Tartok tőle, hogy csalódás lesz, azok miatt, amiket írtál, de meglátjuk.
vadgergo 134208 2009. március 19. 16:29
Válasz erre
Egy kis olvasni való:
direita3.wordpress.com/dossiers/bizarros/hyundai-coupe-kit-car/
Makettben kiadta valaki?
kbx 134207 2009. március 19. 16:11
Válasz erre
:D:D:D:D
Vicces de mégis milyen igazad van!
trombi0001 134206 2009. március 19. 15:09
Válasz erre
Igen, és? Menjek 350 km-t N4-es Micsubicsuban gurigázó 18 éves gyerekeket meg negyvenes félbűnöző/adócsaló vállalkozókat nézni? Köszi, nem, én már ehhez öreg vagyok.
f2d 134205 2009. március 19. 07:45
Válasz erre
Nem igazán értem amiket írsz.

"Ennek a szériának is az a baja, hogy folyamatosan ölni kell a pénzt a fejlesztésekbe."

Minden technikai sportba folyamatosan ölni kell a pénzt, e nélkül nincs fejlődés és verseny sincs.

"Sokkal jobb lenne, ha nem kimondottan a gyártók versenyeznének"

Kimondottan csak a gyártók versenyeznek. És ez is az egyik baja a technikai sportoknak, hogy egy idő után elhúznak a tőkeerős csapatok és a bajnokságon belül saját bajnokságot futnak.

"egyszerűbb, sokkal olcsóbb technikák lennének, amit privát csapatok is meg tudnának fizetni"

A privát csapatok megtudják fizetni a gyári technikát, viszont az már más kérdés, hogy a gyárak bolondok lennének a legújabb fejlesztéseiket eladni a konkurenciának. Pl Kronos, ameddig nem volt gyári Citroen birtokolták a legújabb fejlesztéseket. Érdekes módon abban az évben privát világbajnok lett.

Egyébként meg az S2000 is ugyanarra a sorsra fog jutni mint az összes eddigi kategória. Egy idő után kikényszerítik az onnan kiszorulók, hogy nekik is jusson szerep a pályán pl egy másik igazságosabbnak tűnő(induló) szabályok között rendezett bajnokségban.
gépnarancs 134204 2009. március 18. 23:38
Válasz erre
Emberek!
Még pár nap és indul az OB EGER-ben!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):)
vlevi 134203 2009. március 18. 23:08
Válasz erre
Ennek a szériának is az a baja, hogy folyamatosan ölni kell a pénzt a fejlesztésekbe. Rengeteg gyár ezért szállt ki, már régen. Hol van már a Corolla, Hyunday, Skoda, Mitshubishi? Sokkal jobb lenne, ha nem kimondottan a gyártók versenyeznének, egyszerűbb, sokkal olcsóbb technikák lennének, amit privát csapatok is meg tudnának fizetni.
NHZsolt 134202 2009. március 18. 21:14
Válasz erre
Amikor a gruppe "B" megszűnt, mindenki temette a ralit, és egy nagy visszalépés történt. Ma meg gyorsabbak az autók annál a brutális korszaknál. Most megint lesz egy időszak, amikor gyengülni látszanak az autók, és az 1600-as verzió lesz az igazán gyenge ezekhez képest. De a sport megmarad, kíváncsi leszek, Loeb mennyi világbajnokságot akar még összeszedni. Mert valami motivációja még van, de nem tudom, meddig.
A különbség? Meglátjuk, kik vezetik az autókat. Mert Loeb a múlt év végén a feleségével és egy 1600-os Citroennel nagyon szép eredményt autózott egy francia futamon, megmutatva, hogy erősebb autókat is meg lehet verni, ha valaki gyors. És megmutatva, hogy nagyon tud vezetni...
Raybrig_89 134201 2009. március 18. 19:46
Válasz erre
Hát..mit is lehet az ilyenre mondani.. nagy kár lesz érte,de sajnos jogos az FIA döntése,mert látványosan döglődik a WRC dolog... sajnos ezt is megéltük:(
KossuthLajos 134200 2009. március 18. 18:09
Válasz erre
Sajnálom ha vége lesz. Nem lehet őket össze hasonlítani. Semmilyen téren.
f2d 134199 2009. március 18. 17:52
Válasz erre
Hát minden véget ér egyszer. Viszont nagyon érdekes lesz ez a vegyes évad, itt lehet majd látni, hogy mekkorák a különbségek. Szerintem nem lesznek nagyok. Másik tipp, hogy Loeb még kétszer megnyeri a vb-t.
Azért ez az idei esztendő is érdekes lehet Petter Solberg miatt, aki egy 2006-os Xsara-val eddig 10 pontot gyűjtött úgy, hogy az első versenyen nem tudott indulni.

Never give up Petter Solberg Rally Team!
NHZsolt 134198 2009. március 18. 17:15
Válasz erre
f2d 134197 2009. március 17. 21:16
Válasz erre
Petter!

Megtaláltam a Studio27 2002-es Focus matricáját. De már régóta nincs, szerintem már nem gyártják.

https://www.1999.co.jp/eng/10025091
grys 134196 2009. március 16. 21:51
Válasz erre
Matt lakk alá és fölé lehellet vékonyan.Én így szoktam.
Raybrig_89 134195 2009. március 16. 21:35
Válasz erre
Nemnem... semmit sem ér:( Automatikusan lágyítóztam miután feltettem
kbx 134194 2009. március 16. 21:22
Válasz erre
Studio27 gyártmány, elég jó, bár az oldalával és a hátuljával megszenvedtem, mert 2 darabból adják őket, és úgy kell felsimítani a többszörösen ívelt felületekre!
kbx 134193 2009. március 16. 21:20
Válasz erre
Egy-két szívességért cserébe kaptam, azonkívül promóciós célokat tölt be az autó alatt:)
kbx 134192 2009. március 16. 21:18
Válasz erre
Nyomj rá egy kis lágyítót, az rendbe rakja!
grys 134191 2009. március 16. 20:50
Válasz erre
Lesz mit átnyálazni!Kösz Max!
zomborka 134190 2009. március 16. 20:24
Válasz erre
Nagyon szép, csak így tovább :)

Amúgy honnan van Stobartod? Érdekelne engem is a dolog :) saját matrica vagy ezt gyártják rendesen? :)

Üdv, M.
vadgergo 134189 2009. március 16. 20:05
Válasz erre
Szia!

Szabad megkérdeznem, hogy mennyibe került a kerékszett?

Üdv
G
Raybrig_89 134188 2009. március 16. 19:55
Válasz erre
Az jó:(
Én rühellem ezeket a matricákat,a peugeot gumijára is csak kényszerből raktam fel őket,mert sablont nem tudtam szerezni,még kölcsönbe sem..de ezek a sz*r matricák baromira szúrják a szememet,főleg,hogy a felnik festése meg jól sikerült,lerontja az összképet..
kbx 134187 2009. március 16. 19:52
Válasz erre
Köszi, nem matrica, Studio27, de már most elkezdett barnulni, pedig még csak 1 hete raktam fel! vajon milyen lesz majd 1 év múlva? Bár az tény, hogy az igazin is bebarnul...
Aces 134186 2009. március 16. 19:48
Válasz erre
Raybrig_89 134185 2009. március 16. 19:47
Válasz erre
Széép! Főleg a feliratok a gumin,most irígy vagyok:( Festve vannak?
kbx 134184 2009. március 16. 19:39
Válasz erre
HPIM0412
HPIM0412
HPIM0413
HPIM0413
HPIM0416
HPIM0416
HPIM0414
HPIM0414

Nálam meg a Stobart kerekei (köszönet értük a Geronimo Works-nek) készültek el, meg egy kis haladás a beltérben...
Raybrig_89 134183 2009. március 16. 19:08
Válasz erre
DSC01822
DSC01822
DSC01824
DSC01824

Elkészültem a 206-os kerekeivel.. viszont ezek a szemét michelin matricák kiszúrtak velem,nem simulnak rendesen a gumira,meg az egyik meg is sérült... nagyon nem tetszik:( Viszont fújósablont azt nem sikerült szereznem
max 134182 2009. március 16. 17:43
Válasz erre
vadgergo 134181 2009. március 16. 12:04
Válasz erre
max 134180 2009. március 16. 11:38
Válasz erre
grys 134178 2009. március 15. 22:24
Válasz erre
Üdv!

Nincs valakinek ford escort mk II alvázról kép?
Raybrig_89 134177 2009. március 15. 20:42
Válasz erre
Eladó
Eladó
Eladó2
Eladó2
ilyet keresek!
ilyet keresek!

Sziasztok!

Elcserélném Tamiya 2002-es peugeot 206-os kithez adott "ünneplős" figuráimat "autóban ülős" fajtára
Sajnos az én kitemhez pont az ünneplős figurákat adták,nekem pedig a másik fajta kéne,mert diorámába fogom helyezni az autót.
Természetesen,ha valaki nem akar cserélni,de van neki olyan figura amit keresek,akkor megvenném azt is!

Ide írjon aki tud segíteni: raybrig89@gmail.com

Köszi
jabel 134176 2009. március 15. 17:51
Válasz erre
Főleg SzűcsLacinak:

forum.spc.org.uk/phpBB3/viewtopic.php

Persze más is megnézheti
Bebá 134175 2009. március 15. 17:39
Válasz erre
Miért NHZsolti,mert Ő olyan magas?:-) Ja én nem is próbálkoztam jut eszembe.
Nowotny 134174 2009. március 15. 15:15
Válasz erre
Hi.
Biztos sokan ismeritek,de lehet hogy még nem mindenki,a végén érdemes majd nagyon sasolni,brutál mód fordul el.videa.hu/videok/jarmuvek/gigi-a-legjobb-auto-rali-rally-5GynSLzZLtaWWjsi
NHZsolt 134173 2009. március 15. 09:10
Válasz erre
Köszönöm! Persze úgy is érdekelne, ha Te raknád össze és aztán gondolnád, hogy mégsem kell, mert nem teljesen pontos... :-))
rrobbie 134172 2009. március 14. 21:10
Válasz erre
mszl,

Bocs, nem Te Zsolti, hanem NHZsolti barátom élhet elővételi jogával.

A Reinhard Klein-féle Rally Cars nevű "Bibliáról" beszélek, amit a Könemann kiadó jelentetett meg 2000 környékén. 600 oldal tömör gyönyör rally-fanatikusoknak.

Üdv: Robi
mszl 134171 2009. március 14. 20:29
Válasz erre
rrobbie!

HA az a HA eljön akkor élnék az elővételi jogommal!
Amúgy milyen az a Klein féle könyv?
rrobbie 134170 2009. március 14. 11:17
Válasz erre
mszl,

nem a polcomon, még az asztalomon áll... :D
Ken san-tól vettünk két darabot egy barátommal évekkel ezelőtt. Láttam a weboldalán, hogy épít egyet (illetve kettőt) és írtam Neki, hogy lehet-e belőle vásárolni. Mondta, hogy minden gond nélkül! Már nem emlékszem az árára, mert öregszem. :) Illetve lehet, hogy nem is akarok, mert ahogy mondani szoktam "nevótoccsó". De megérte! A Klein féle könyvben található fotókkal összehasonlítva van egy két pontatlanság rajta, de összeségében nagyon ez az egyik legszebb "házilag" készített transkit, amit életemben láttam. Az öntés hibátlan, és a matricája is csodaszép! Martinis és Totipes festés van hozzá.

Zsóti,

Neked úgyis elővételi jogod lenne, ha eladnám! HA! :D
KossuthLajos 134169 2009. március 14. 10:30
Válasz erre
A KRESZ leírja, a megkülönböztetett jelzést használó gépjárműnek elsőbbsége van.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.