<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
RCM | Adatlap | 134220 | 2009. március 20. 06:35 | ||
gépnarancs | Adatlap | 134219 | 2009. március 19. 23:13 | ||
Ha a szervízpark közelében szeretnél parkolni, akkor szólj! Megpróbálok parkolóhelyet intézni. :) A Parádsavári szakaszt kihagyom, bár nem szívesen, de szombaton Pestre kell mennem:( | |||||
gépnarancs | Adatlap | 134218 | 2009. március 19. 23:11 | ||
Bocs! Nekem közel van...úgymond helyben. A többit én is csak a médiából követem nyomon. A 15 éves P10 még csak-csak elvinne bármelyik futamra, de ugye meg is kellene tankolni... Az a része meg, hogy ki mivel, hogyan és milyen úton, nem nagyon érdekel:).Ha szépen és szép autóval autózik akkor jöhet! Ráérek a munkaidőmben ilyesmivel foglalkozni. Azt meg ugye haza nem hozom... | |||||
gépnarancs | Adatlap | 134217 | 2009. március 19. 23:10 | ||
Bocs! Nekem közel van...úgymond helyben. A többit én is csak a médiából követem nyomon. A 15 éves P10 még csak-csak elvinne bármelyik futamra, de ugye meg is kellene tankolni... Az a része meg, hogy ki mivel, hogyan és milyen úton, nem nagyon érdekel:).Ha szépen és szép autóval autózik akkor jöhet! Ráérek a munkaidőmben ilyesmivel foglalkozni. Azt meg ugye haza nem hozom... | |||||
mszl | Adatlap | 134216 | 2009. március 19. 20:25 | ||
Ez a baj hogy csak készített, Lancia S4-et is csak készített, Elsődlegsen az Integrale-ra gondoltam az első 3 képen. | |||||
vadgergo | Adatlap | 134215 | 2009. március 19. 20:16 | ||
Szia! Melyik készletre-Matricára gondolsz? 308-ast a racing43 készített fémből. Nagy valószínűséggel Ritmo, igen. | |||||
mszl | Adatlap | 134214 | 2009. március 19. 20:07 | ||
Sziasztok! Létezik ez a matrica készlet? Milyen készleteket v. csak matricát gyártottak Totip szponzorral? Ferrari 308 GTB Rally(1982) kiadta valaki makettben? Milyen autókat sponzorált a JOlly? Ezekrők tudok, zen kívül mik voltak még? Lancia S4, 037, Delta integrale 16V, Delta 4WD (1987 Gr.N) Fiat 131 Abarth(1982), Ferrari 308 GTB(1982) A JOlly-03 képen baloldalon az egy Fiat Ritmo? | |||||
makettes | Adatlap | 134213 | 2009. március 19. 20:01 | ||
Eger,Miskolc Salgó... Végre indul a mandula! Most hétvégén egy kis "bohóckodás" Kazáron.. üdv. | |||||
rrobbie | Adatlap | 134212 | 2009. március 19. 19:49 | ||
vedgergo! 1:24-ben tudtommal nem, de ha találsz ilyet, szólj lécci nekem is! Üdv: Robi | |||||
kruchiózoli | Adatlap | 134211 | 2009. március 19. 18:57 | ||
Szerintem én is azon a gyorson leszek kint,na meg a szervizparkban a fényképezőmmel.:D:D | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134210 | 2009. március 19. 17:16 | ||
Én sem vagyok már fiatal, (legalábbis a koromra szoktam hivatkozni, ha elfelejtek valamit) de erre a versenyre lemegyek, mert már több, mint 2 éve nem voltam ralin. A tervem az, hogy Szuha-Parádsasvárt nézem meg, az reggel és délelőtt megy, az volt életem első rallye-gyorsaságija, amit élőben láttam még 1986-ban. Igaz, nekem nem ekkora a távolság, csak kb. 100km. Tartok tőle, hogy csalódás lesz, azok miatt, amiket írtál, de meglátjuk. | |||||
vadgergo | Adatlap | 134208 | 2009. március 19. 16:29 | ||
Egy kis olvasni való: direita3.wordpress.com/dossiers/bizarros/hyundai-coupe-kit-car/ Makettben kiadta valaki? | |||||
kbx | Adatlap | 134207 | 2009. március 19. 16:11 | ||
trombi0001 | Adatlap | 134206 | 2009. március 19. 15:09 | ||
Igen, és? Menjek 350 km-t N4-es Micsubicsuban gurigázó 18 éves gyerekeket meg negyvenes félbűnöző/adócsaló vállalkozókat nézni? Köszi, nem, én már ehhez öreg vagyok. | |||||
f2d | Adatlap | 134205 | 2009. március 19. 07:45 | ||
Nem igazán értem amiket írsz. "Ennek a szériának is az a baja, hogy folyamatosan ölni kell a pénzt a fejlesztésekbe." Minden technikai sportba folyamatosan ölni kell a pénzt, e nélkül nincs fejlődés és verseny sincs. "Sokkal jobb lenne, ha nem kimondottan a gyártók versenyeznének" Kimondottan csak a gyártók versenyeznek. És ez is az egyik baja a technikai sportoknak, hogy egy idő után elhúznak a tőkeerős csapatok és a bajnokságon belül saját bajnokságot futnak. "egyszerűbb, sokkal olcsóbb technikák lennének, amit privát csapatok is meg tudnának fizetni" A privát csapatok megtudják fizetni a gyári technikát, viszont az már más kérdés, hogy a gyárak bolondok lennének a legújabb fejlesztéseiket eladni a konkurenciának. Pl Kronos, ameddig nem volt gyári Citroen birtokolták a legújabb fejlesztéseket. Érdekes módon abban az évben privát világbajnok lett. Egyébként meg az S2000 is ugyanarra a sorsra fog jutni mint az összes eddigi kategória. Egy idő után kikényszerítik az onnan kiszorulók, hogy nekik is jusson szerep a pályán pl egy másik igazságosabbnak tűnő(induló) szabályok között rendezett bajnokségban. | |||||
gépnarancs | Adatlap | 134204 | 2009. március 18. 23:38 | ||
Emberek! Még pár nap és indul az OB EGER-ben! :):):):):):):):):):):):):):):):):):) | |||||
vlevi | Adatlap | 134203 | 2009. március 18. 23:08 | ||
Ennek a szériának is az a baja, hogy folyamatosan ölni kell a pénzt a fejlesztésekbe. Rengeteg gyár ezért szállt ki, már régen. Hol van már a Corolla, Hyunday, Skoda, Mitshubishi? Sokkal jobb lenne, ha nem kimondottan a gyártók versenyeznének, egyszerűbb, sokkal olcsóbb technikák lennének, amit privát csapatok is meg tudnának fizetni. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134202 | 2009. március 18. 21:14 | ||
Amikor a gruppe "B" megszűnt, mindenki temette a ralit, és egy nagy visszalépés történt. Ma meg gyorsabbak az autók annál a brutális korszaknál. Most megint lesz egy időszak, amikor gyengülni látszanak az autók, és az 1600-as verzió lesz az igazán gyenge ezekhez képest. De a sport megmarad, kíváncsi leszek, Loeb mennyi világbajnokságot akar még összeszedni. Mert valami motivációja még van, de nem tudom, meddig. A különbség? Meglátjuk, kik vezetik az autókat. Mert Loeb a múlt év végén a feleségével és egy 1600-os Citroennel nagyon szép eredményt autózott egy francia futamon, megmutatva, hogy erősebb autókat is meg lehet verni, ha valaki gyors. És megmutatva, hogy nagyon tud vezetni... | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134201 | 2009. március 18. 19:46 | ||
Hát..mit is lehet az ilyenre mondani.. nagy kár lesz érte,de sajnos jogos az FIA döntése,mert látványosan döglődik a WRC dolog... sajnos ezt is megéltük:( | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 134200 | 2009. március 18. 18:09 | ||
Sajnálom ha vége lesz. Nem lehet őket össze hasonlítani. Semmilyen téren. | |||||
f2d | Adatlap | 134199 | 2009. március 18. 17:52 | ||
Hát minden véget ér egyszer. Viszont nagyon érdekes lesz ez a vegyes évad, itt lehet majd látni, hogy mekkorák a különbségek. Szerintem nem lesznek nagyok. Másik tipp, hogy Loeb még kétszer megnyeri a vb-t. Azért ez az idei esztendő is érdekes lehet Petter Solberg miatt, aki egy 2006-os Xsara-val eddig 10 pontot gyűjtött úgy, hogy az első versenyen nem tudott indulni. Never give up Petter Solberg Rally Team! | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134198 | 2009. március 18. 17:15 | ||
f2d | Adatlap | 134197 | 2009. március 17. 21:16 | ||
Petter! Megtaláltam a Studio27 2002-es Focus matricáját. De már régóta nincs, szerintem már nem gyártják. https://www.1999.co.jp/eng/10025091 | |||||
grys | Adatlap | 134196 | 2009. március 16. 21:51 | ||
Matt lakk alá és fölé lehellet vékonyan.Én így szoktam. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134195 | 2009. március 16. 21:35 | ||
Nemnem... semmit sem ér:( Automatikusan lágyítóztam miután feltettem | |||||
kbx | Adatlap | 134194 | 2009. március 16. 21:22 | ||
Studio27 gyártmány, elég jó, bár az oldalával és a hátuljával megszenvedtem, mert 2 darabból adják őket, és úgy kell felsimítani a többszörösen ívelt felületekre! | |||||
kbx | Adatlap | 134193 | 2009. március 16. 21:20 | ||
Egy-két szívességért cserébe kaptam, azonkívül promóciós célokat tölt be az autó alatt:) | |||||
kbx | Adatlap | 134192 | 2009. március 16. 21:18 | ||
Nyomj rá egy kis lágyítót, az rendbe rakja! | |||||
grys | Adatlap | 134191 | 2009. március 16. 20:50 | ||
Lesz mit átnyálazni!Kösz Max! | |||||
zomborka | Adatlap | 134190 | 2009. március 16. 20:24 | ||
Nagyon szép, csak így tovább :) Amúgy honnan van Stobartod? Érdekelne engem is a dolog :) saját matrica vagy ezt gyártják rendesen? :) Üdv, M. | |||||
vadgergo | Adatlap | 134189 | 2009. március 16. 20:05 | ||
Szia! Szabad megkérdeznem, hogy mennyibe került a kerékszett? Üdv G | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134188 | 2009. március 16. 19:55 | ||
Az jó:( Én rühellem ezeket a matricákat,a peugeot gumijára is csak kényszerből raktam fel őket,mert sablont nem tudtam szerezni,még kölcsönbe sem..de ezek a sz*r matricák baromira szúrják a szememet,főleg,hogy a felnik festése meg jól sikerült,lerontja az összképet.. | |||||
kbx | Adatlap | 134187 | 2009. március 16. 19:52 | ||
Köszi, nem matrica, Studio27, de már most elkezdett barnulni, pedig még csak 1 hete raktam fel! vajon milyen lesz majd 1 év múlva? Bár az tény, hogy az igazin is bebarnul... | |||||
Aces | Adatlap | 134186 | 2009. március 16. 19:48 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 134185 | 2009. március 16. 19:47 | ||
Széép! Főleg a feliratok a gumin,most irígy vagyok:( Festve vannak? | |||||
kbx | Adatlap | 134184 | 2009. március 16. 19:39 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 134183 | 2009. március 16. 19:08 | ||
max | Adatlap | 134182 | 2009. március 16. 17:43 | ||
vadgergo | Adatlap | 134181 | 2009. március 16. 12:04 | ||
max | Adatlap | 134180 | 2009. március 16. 11:38 | ||
helló grys! Találtam neked egy linket! www.forum-auto.com/automobiles-mythiques-exception/section5/sujet224004-3465.htm Remélem hasznát tudod, majd venni! max | |||||
grys | Adatlap | 134178 | 2009. március 15. 22:24 | ||
Üdv! Nincs valakinek ford escort mk II alvázról kép? | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134177 | 2009. március 15. 20:42 | ||
Sziasztok! Elcserélném Tamiya 2002-es peugeot 206-os kithez adott "ünneplős" figuráimat "autóban ülős" fajtára Sajnos az én kitemhez pont az ünneplős figurákat adták,nekem pedig a másik fajta kéne,mert diorámába fogom helyezni az autót. Természetesen,ha valaki nem akar cserélni,de van neki olyan figura amit keresek,akkor megvenném azt is! Ide írjon aki tud segíteni: raybrig89@gmail.com Köszi | |||||
jabel | Adatlap | 134176 | 2009. március 15. 17:51 | ||
Bebá | Adatlap | 134175 | 2009. március 15. 17:39 | ||
Miért NHZsolti,mert Ő olyan magas?:-) Ja én nem is próbálkoztam jut eszembe. | |||||
Nowotny | Adatlap | 134174 | 2009. március 15. 15:15 | ||
Hi. Biztos sokan ismeritek,de lehet hogy még nem mindenki,a végén érdemes majd nagyon sasolni,brutál mód fordul el.videa.hu/videok/jarmuvek/gigi-a-legjobb-auto-rali-rally-5GynSLzZLtaWWjsi | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134173 | 2009. március 15. 09:10 | ||
Köszönöm! Persze úgy is érdekelne, ha Te raknád össze és aztán gondolnád, hogy mégsem kell, mert nem teljesen pontos... :-)) | |||||
rrobbie | Adatlap | 134172 | 2009. március 14. 21:10 | ||
mszl, Bocs, nem Te Zsolti, hanem NHZsolti barátom élhet elővételi jogával. A Reinhard Klein-féle Rally Cars nevű "Bibliáról" beszélek, amit a Könemann kiadó jelentetett meg 2000 környékén. 600 oldal tömör gyönyör rally-fanatikusoknak. Üdv: Robi | |||||
mszl | Adatlap | 134171 | 2009. március 14. 20:29 | ||
rrobbie! HA az a HA eljön akkor élnék az elővételi jogommal! Amúgy milyen az a Klein féle könyv? | |||||
rrobbie | Adatlap | 134170 | 2009. március 14. 11:17 | ||
mszl, nem a polcomon, még az asztalomon áll... :D Ken san-tól vettünk két darabot egy barátommal évekkel ezelőtt. Láttam a weboldalán, hogy épít egyet (illetve kettőt) és írtam Neki, hogy lehet-e belőle vásárolni. Mondta, hogy minden gond nélkül! Már nem emlékszem az árára, mert öregszem. :) Illetve lehet, hogy nem is akarok, mert ahogy mondani szoktam "nevótoccsó". De megérte! A Klein féle könyvben található fotókkal összehasonlítva van egy két pontatlanság rajta, de összeségében nagyon ez az egyik legszebb "házilag" készített transkit, amit életemben láttam. Az öntés hibátlan, és a matricája is csodaszép! Martinis és Totipes festés van hozzá. Zsóti, Neked úgyis elővételi jogod lenne, ha eladnám! HA! :D | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 134169 | 2009. március 14. 10:30 | ||
A KRESZ leírja, a megkülönböztetett jelzést használó gépjárműnek elsőbbsége van. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
308 GTB rally verzió fémben létezik a Bburagonak is.Gyurmakoma árult egyet nagyon olcsón!
A Revell is kiadta újra, de az utcai és szélesíteni kell.
A Jolly nem szponzorált senkit.A Jolly Club egy versenycsapat.A Lancia "fiók" csapata.
Az utánpótlás és fizetős versenyzőket rakták oda.(olyan mint most a Fordnak a Stobart team).A Totip pedig egy olasz szerencsejáték cég (lottózó).Minden Lanciából létezett Totip dekor + néhány Fiat.A ritmo,Uno Turbo.Szerintem 131 Abarth és 308 GTB nem volt Totiposban.