<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Bebá | Adatlap | 134873 | 2009. június 11. 09:16 | ||
Iratlan szabály,hogy mindennemű maszkolást,festést még a matricázás előtt kell elvégezni.Persze rutinnal, gyakorlattal később is lehet. Előzmény: (134865) Rocco 2009. június 10. 21:05 | |||||
NGPETI | Adatlap | 134872 | 2009. június 11. 08:08 | ||
Proton: előbb IRC, majd WRC - Guy Wilks indul az Ypres Rallye-n A Protont továbbra is nagyon érdekli a rally világbajnokság, de előbb az IRC-ben próbálják ki magukat, és addig is figyelemmel követik a fejleményeket. Az Ypres-Rallyn végre eljön az idő, és az indulók közt ott lesz a Proton is. De ennyivel nem elégszenek meg, innentől kezdve részt akarnak venni az IRC hátralevő összes futamán is. Viszont ez csak egy köztes állomás a márka hosszú távú terveiben, mert az igazi cél a rally világbajnokság. "Az IRC programunk nagyszerű, de még mindig érdekel minket a WRC-ben való versenyzés. De ehhez az is kell, hogy letisztázzák a technikai szabályokat, hisz eléggé zavaros a dolog, és nem biztos, hogy ha Malajziába utazva megpróbálnám elmagyarázni a Protonnak, akkor menne is" - mondta Chris Mellors, a MEM csapatfőnöke, aki a Proton rally programját felügyeli. "Ha megkérdeznék, hogy a világbajnokságban ezentúl S2000-res autókkal fognak versenyezni, azt felelném igen. De az is meglehet, hogy egy 1,6-os turbó motort fognak bevezetni 2011-ben vagy 2013-ban, de lehet, hogy soha. A Proton vezetőségének viszont közérthető, átlátható, biztos szabályokra van szüksége, és ezt jelen pillanatban az IRC-ben kapja meg, ezért fogunk a közeljövőben ott versenyezni." Az autót Guy Wilks fogja majd vezetni, aki számára az Ypres-Rally ugyan még ismeretlen, de az autó nem, hiszen már több ízben is ült a volán mögött. "Soha nem titkoltam, hogy szeretnék indulni a Protonnal az IRC-ben, így nagyszerű, hogy végre megtörténik" - mondta Wilks. Azzal, hogy a Proton is indul ez lesz az első olyan IRC futam, ahol az összes nevezett gyártó jelen lesz, és összesen 20 S2000-res autót csodálhat majd meg a közönség. | |||||
Klemi | Adatlap | 134871 | 2009. június 11. 06:53 | ||
Feltett matricát le lehet áztatni vagy újat kell beszereznem? Az az igazság hogy elnéztem a színt felcseréltem a közép konzol színét az alap hidal :S | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 134870 | 2009. június 10. 23:14 | ||
Köszönöm, az is tárgytalan közben. Éppen most fejeztem be a nézését. Esetleg neked elfekvőben Bebá, ott a sok érték alatt? | |||||
Bebá | Adatlap | 134869 | 2009. június 10. 22:55 | ||
f2d | Adatlap | 134868 | 2009. június 10. 21:19 | ||
Várj még vele, mert nem teljes matricáim vannak. Holnap küldöm a képeket és majd eldöntöd, hogy feltudod-e használni. | |||||
Rocco | Adatlap | 134867 | 2009. június 10. 21:13 | ||
Oké. A 4827-es hozzászólásnál van hogy mi kellene ha holnap nemsikerülne leáztatni a matricát. Holnap többet tudok majd mondani. | |||||
f2d | Adatlap | 134866 | 2009. június 10. 21:08 | ||
Van valami maradékom, mert én is kettőből ollóztam össze. Holnap küldök róla fotót. | |||||
Rocco | Adatlap | 134865 | 2009. június 10. 21:05 | ||
Szép Szép :) Kiváncsi leszek milyen lesz de szerintem nem fogunk csalódni a végeredményben! És azt szeretném megkérdezni hogy nem tudsz a Heller Focushoz matricákat? Hiába lakkoztam maszkolásnál leakarja szedni a matricát a maszkolószalag :( pedig Tamiya maszkolószalagot használok. Még megpróbálom leáztatni hátha menthető a matrica. Majd megírom a fejleményeket. Rocco | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134864 | 2009. június 10. 20:54 | ||
Szívesen! Ha én nem írom, más tette volna meg szerintem. A tűzálló alsók piacán sok fajta van, így színben "szinte" teljes a paletta... legáltalánosabb a vajszínű. (színkódot nem tudok mondani hozzá) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 134863 | 2009. június 10. 20:51 | ||
Köszönöm a linket. Egy kérdés. Hol lehet beszerezni Renaissance dolgokat. Domino és Mediamixhobby már kilőve. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134862 | 2009. június 10. 19:05 | ||
f2d | Adatlap | 134861 | 2009. június 10. 18:48 | ||
Sajnos a link le van tiltva az infon konkurálási okok miatt. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 134860 | 2009. június 10. 18:09 | ||
Szia Levi! Dobnál egy linket, ha tudsz róla? Köszönöm. | |||||
vlevi | Adatlap | 134859 | 2009. június 10. 18:08 | ||
szerintem az extrás autómakettes oldalra gondolt :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 134858 | 2009. június 10. 17:43 | ||
f2d! Bocsi, mi a szokott hely. Kissé el vagyok maradva. | |||||
f2d | Adatlap | 134857 | 2009. június 10. 15:08 | ||
Szerintem jó lett a Subaru. Finomítani kell majd egy két megoldáson a következő autókon és nagyon szép maketteket fogsz csinálni. | |||||
f2d | Adatlap | 134856 | 2009. június 10. 15:04 | ||
Többféle színű lehet, spec nekem itthon egy sötétkék van. | |||||
Klemi | Adatlap | 134855 | 2009. június 10. 14:45 | ||
Fel tettem eddigi "legjobb" alkotásom várom a kritikákat makettinfo.hu/Subaru-Impresa-03 | |||||
Klemi | Adatlap | 134854 | 2009. június 10. 14:37 | ||
Köszönöm Zsolt ha ezt nem írod le és f2d nem mondja hogy TS-26 én is abba a hibába esek. Még valami tűzálló maszkot milyen színnel érdemes? Gondolom tört fehérel kéne vagy tévednék, ha a számát is le írnátok meghálálnám. Üdv:Klemi | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134853 | 2009. június 10. 14:18 | ||
Ha nem tévedek, a TS-7 a racing white, ami tört fehér szín, nem igazán hófehér. (életem első makettjét naívan ezzel fújtam le, és később jöttem rá, hogy létezik sokkal fehérebb szín is, a TS-26) Én a 26-ot javaslom, abban nem csalódsz majd. | |||||
f2d | Adatlap | 134852 | 2009. június 10. 14:01 | ||
Mindkettő jó, de inkább TS-26. | |||||
f2d | Adatlap | 134851 | 2009. június 10. 13:57 | ||
Klemi | Adatlap | 134850 | 2009. június 10. 13:50 | ||
Köszi az infót f2d még valami a TS-7 vagy a TS-26 passzol inkább a FOCUS-ra? | |||||
f2d | Adatlap | 134849 | 2009. június 10. 12:40 | ||
Az igazi az Alclad II, de ha nem vagy milliomos, akkor a MM 1790 is megteszi. | |||||
f2d | Adatlap | 134848 | 2009. június 10. 12:39 | ||
A TS-14 fényes fekete, a TS-29 pedig félfényes fekete, TS-6 pedig a matt fekete. | |||||
Klemi | Adatlap | 134847 | 2009. június 10. 12:25 | ||
Illetve a Chrome díszlécet autón milyen festékkel érdemes festeni? | |||||
Klemi | Adatlap | 134846 | 2009. június 10. 12:21 | ||
Sziasztok mint kezdő az lenne a kérdésem mi a külömbség a TS-14 Black és a TS-29 Semi gloss Black között? | |||||
NGPETI | Adatlap | 134845 | 2009. június 9. 09:20 | ||
azt azért tegyük hozzá,hogy nem is Ő volt a hibás,hanem az az "önjelölt kamikáze",aki a pályán kívül ment gyorsan,nem a versenypályán... :o( (érdemes beleolvasni a hozzászólásokba is a cik alatt) | |||||
Kranko1 | Adatlap | 134844 | 2009. június 8. 23:36 | ||
Sziasztok! Igaz nem idevágó témában szeretnék segítséget kérni, de mivel itt sokan használtok maratást megkérdezem. A készülő Camaromhoz szeretnék ablakemelőt csinálni. Gigi13 adott egy tanácsot. De ahhoz kellene memaradt rézmaratás kerete. Szóval van olyan akinek nem kell és el tudná küldeni nekem? Az esetleges pkg.-t fizetném. Amúgy debreceni vagyok. Előre is köszi! Üdv, KRanko! | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134843 | 2009. június 8. 23:09 | ||
grys | Adatlap | 134842 | 2009. június 8. 23:02 | ||
Nagyon jól sikerült! | |||||
vlevi | Adatlap | 134841 | 2009. június 8. 21:37 | ||
Sajnos igen :((( Ami számomra hihetetlen benne, hogy nem egy részegen a pályán ténfergő nézővel történt, hanem egy olyan szakmabelivel, aki tudta, hogy hova szabad állnia, és mit szabad csinálnia, hogy ne történjen baj. És mégis. | |||||
jabel | Adatlap | 134840 | 2009. június 8. 19:32 | ||
f2d | Adatlap | 134839 | 2009. június 8. 18:33 | ||
Ezzel 100%-ban én is így vagyok. Sajnálom a sok munkát elfedni koszolással, még ha élethűbb is. Ráadásul igényesen megoldani a koszolást baromi nehéz. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134838 | 2009. június 8. 11:37 | ||
Köszi mindenkinek a dícséreteket:) Zsolt: én nem vagyok annyira meglepődve,hogy sokan nem merik bevállalni,eddig akárhány autót csináltam,a végén mindig úgy voltam vele,hogy ezt bizony nincs szívem összekoszolni..nem azért lakkoztam meg fényesítgettem naphosszakat:)) Persze van amikor egy jól sikerült koszolás ki tudja váltani a szép patika külsőt,de nehéz tényleg igazán jól megcsinálni,gondolom ezért sem mernek belefogni nagyon sokan. Nekem nem volt sok veszteni valóm a 206-os esetében,ezért mertem nekiesni:) A bubuk meg szépek lesznek,csinálgasd őket serényen:)) | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134837 | 2009. június 8. 11:20 | ||
Büszke lehetsz rá, nem sokan koszolnak még rallye autót sem, a polgári járműveknél ennek még nincsen igazán hagyománya. Pedig lehetne, élethűség szempontjából más világ lenne a kiállításokon, mint ahogy a harci járműveknél, repülőknél már bevett szokás. Van a koszolással kapcsolatosan néhány gondolatom, de ezeket privátban írom meg Neked. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134836 | 2009. június 8. 11:12 | ||
A karosszériák fényezve voltak, első lépésként a matricázást kezdtem el. Ma ha igaz, este a három karosszéria teljesen készen lesz, dekor szempontjából. (Varsi Viktor természetesen nagy betükkel!) | |||||
NHZsolt | Adatlap | 134835 | 2009. június 8. 11:10 | ||
Petter | Adatlap | 134834 | 2009. június 8. 08:58 | ||
Örülök, hogy segíthettem! Szerintem is nagyon jó! Móváron integettem Grönholméknak! :) | |||||
jabel | Adatlap | 134833 | 2009. június 7. 16:59 | ||
Raybrig_89 | Adatlap | 134832 | 2009. június 7. 12:26 | ||
Köszi szépen:) | |||||
Rocco | Adatlap | 134831 | 2009. június 7. 09:25 | ||
Nagyon szép lett. Amikor először pillantottam a kisképekre azt hittem hogy az igazi autóról töltöttél fel képet. Ha te azért koszoltad a gépet mert nem lett a legjobb a matricázás akkor én a Focust szerintem úgy fogom koszolni mintha sárlavina ment volna át rajta. Akkor talán nemfognak látszódani rajta a hibák. :D Mégegyszer Gratulálok. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134830 | 2009. június 6. 22:10 | ||
Köszi srácok:) Szp: Direkt ilyen a kép,photosoppal készült:)És az volt a cél,hogy olyan legyen mint egy igazi autó,örülök ha sikerült elérni a célt:) | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 134829 | 2009. június 6. 21:59 | ||
Gratulálok cimbi! Szerintem nagyon jól sikerült! | |||||
szp | Adatlap | 134828 | 2009. június 6. 21:58 | ||
Nekem tetszik a Peugeot-od!Én nem merném koszolni,sarazni.Te bevállaltad és ezért is gratulálok.Az utolsó képed(unt-1) is nagyon frankó!Nem tudom dirrekt mozgattad be vagy véletlenül de jól sikerült az is(akár egy valós verseny fotója:)Üdv | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134827 | 2009. június 6. 21:55 | ||
Köszi:) Ha láttad volna a matricázást,lett volna szíved:) Ha azt nem szúrtam volna el,lehet maradt volna tiszta | |||||
sziklakks | Adatlap | 134826 | 2009. június 6. 21:55 | ||
Csinos lett.;) | |||||
f2d | Adatlap | 134825 | 2009. június 6. 21:53 | ||
Jó lett ez, nekem tetszik, mondjuk nem lett volna szívem összekoszolni. Én is bepróbáltam a 205-ösbe a kereket, nagyon pöpecen áll neki. | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 134824 | 2009. június 6. 21:43 | ||
Sziasztok! Végre valahára elkészült ez a 206-os is,nehéz szülés volt! Sajnos messze nem a legjobban sikerült autóm,de azért büszke vagyok erre is,és nekem tetszik,gazdagítja a kollekciót.A koszolás tudom,hogy nem mestermunka,de legyen védelmemre,hogy életemben először csináltam..az is valami,hogy eljutottam odáig,hogy volt szívem bepiszkolni az autót,meg,hogy neki mertem fogni a koszolásnak:) Leginkább a matricázásnál gyűlt meg a bajom az autóval,a lágyító majdnem mindet megmarta,bármennyire is keveset használtam.. Olyan csúnya volt a kész matricázás,mintha először csináltam volna matricás autót..Nem tudom,hogy a matricával voltak a gondok,vagy inkább velem,de ennek nem így kellett volna sikerülnie,az fix. Azt hiszem mostmár nem beszélek többet,beszéljenek helyettem inkább a képek! Külön köszönet Petternek és Jabelnek,akik nagyban hozzájárultak a makett elkészüléséhez! További képek: s98.photobucket.com/albums/l263/leffeg/Peugeot%20206%20WRC/Finished/ |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |