<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171. |
Zolee | Adatlap | 649 | 2005. április 18. 12:39 | ||
Mekett | Adatlap | 648 | 2005. április 18. 08:57 | ||
Sziasztok! A Versenyek rovatba folyamatosan mennek fel a hétvégi kiállítás képei Répáczki Andrástól! Egy-két órán belül az összes fenn lesz. | |||||
Mekett | Adatlap | 647 | 2005. április 13. 20:44 | ||
Ezt nem sokan láttátok, de azért mégis :) netkozi.fix.tv/adas52.php | |||||
Tamas008 | Adatlap | 646 | 2005. április 13. 10:46 | ||
Szia Mekett Értem és elhiszem, türelmes vagyok és éppen ezért nem szeretném, hogy félreértsd. Nem sürgetni akartalak csak kiváncsi voltam. :) Komolyan nehogy ba..ogatásnak vedd mert nem ez volt a célom. Amugy előre is köszi: Tamás008 :) | |||||
Mekett | Adatlap | 645 | 2005. április 12. 23:13 | ||
A Makettek rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok az UM 1:72-es, D5-T ágyúval ellátott T-34/85-öséről. | |||||
Mekett | Adatlap | 644 | 2005. április 12. 23:13 | ||
Szia Tamás! Ami késik, nem múlik :) Egy kis időre van szükségem. | |||||
Tamas08 | Adatlap | 643 | 2005. április 12. 15:24 | ||
Hali Mekett nem akarlak sürgetni de csak megkérdezem hogy amit küldtem cikket és képeket az kb mikor kerül fel a makettek közzé? De ténleg nem sürgetni akarlak. Tamás008 | |||||
zebra | Adatlap | 642 | 2005. április 11. 16:32 | ||
Mekett! Elküldtem a képeket meg az irást.Megkaptad?Vagy már megint lehalt a levelezőprogim? | |||||
Mekett | Adatlap | 641 | 2005. április 11. 16:13 | ||
Seth! Nézz be a Cserebere topikba. | |||||
Seth | Adatlap | 640 | 2005. április 11. 14:45 | ||
Hali! Ez a Mi-6-os már igencsak régóta kellene,talán Plasticard-os létezett eddig tudomásom szerint,de azt hagyjuk... Van infó,hogy itthon hol,és mennyi,valamint mikortól?Neten 40 dolcsi körül láttam. Választ előre is köszi | |||||
Mekett | Adatlap | 639 | 2005. április 10. 20:36 | ||
Sziasztok! A Referenciák rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok a híres-hírhedt AK-47-es kézifegyverről és típuscsaládjáról. A Makettek rovatban az Amodel Mil Mi-6 helikopterének első képeit láthatjátok. | |||||
Mekett | Adatlap | 638 | 2005. április 10. 10:28 | ||
Szia zebra! Szép kép, érdemes foglalkozni vele :) Ha vannak még képek és cikked róla, légyszives küldd el az info@makettinfo.hu címre. | |||||
Kalóz | Adatlap | 637 | 2005. április 10. 10:19 | ||
zebra! Elvileg ide is felteheted (max. 300 kB/kép), de keresd meg e-mail-ben mekett-et vagy RaPe-t (megtalálod a hozzásólásaikban, elsősorban ebben a topicban), ők az adminok, biztosan részletesen elmondják, mit tegyél. | |||||
zebra | Adatlap | 636 | 2005. április 10. 09:14 | ||
Kalóz! Megpróbálnám feltenni akkor a képeket,csak kellene egy kis segitség... Szóval hova kell feltenni?Emilben kell elküldeni? | |||||
zebra | Adatlap | 635 | 2005. április 10. 09:11 | ||
Kalóz! Megpróbálnám feltenni akkor a képeket,csak kellene egy kis segitség... Szóval hova kell feltenni?Emilben kell elküldeni? | |||||
Bombraider | Adatlap | 634 | 2005. április 9. 19:34 | ||
Egyet értek Kalózzal! | |||||
Kalóz | Adatlap | 633 | 2005. április 9. 19:19 | ||
zebra! Megnéztem a képet, szerintem nyugodtan tedd fel! És némi írás sem ártana hozzá! | |||||
zebra | Adatlap | 632 | 2005. április 9. 13:18 | ||
Elkészitettem egy M-51 Shermant. Kiváncsi lennék rá,hogy megállja a helyét minőségileg itt a makettinfon... | |||||
Mekett | Adatlap | 631 | 2005. április 7. 21:20 | ||
Sziasztok! Ismét a nagy járművek imádóinak kedvezett a szerencse: A Makettek rovatban Kiss Gábor diorámáját, a Referenciák közt Pintér Árpád képeit tekinthetitek meg. Mindkettő járművek festését mutatja be, csak más méretarányban. | |||||
Mekett | Adatlap | 630 | 2005. április 6. 22:18 | ||
Sziasztok! A Makettek rovatban két 1:72-es makettről olvashattok leírást. Az egyik Pintér György Mig-19S-éről, a másik Balázs Károly Ural 375-öséről szól. | |||||
NGPETI | Adatlap | 629 | 2005. április 5. 06:53 | ||
Családi gokartnapot rendezünk... Sziasztok! Az NH Motorsport Egyesület és a Kesjár Gokartsuli családi gokartnapot szervez a gokartozni vágyók és az érdeklődő családtagok részére. A rendezvény pontos időpontja: 2005. május 1-e, délelőtt 10 órától. Találkozó a helyszínen 9:45-kor, hogy időben tudjunk kezdeni. (A gokartnapot csak eső esetén halasztjuk el! Ebben az esetben az „esőnap” 2005. május 16-a lesz.) Helyszín: Százhalombatta, Batta Ipari Park (6-os út 27-28 km között, a benzinkút mögött). Kérlek április 17-ig jelezz vissza e-mailben, telefonon, vagy sms-ben, hogy érdekel-e a rendezvényünk és hányan jönnétek, valamint hány 7 perces menetet szeretnétek menni? ( Jelentkezni lehet: Németh Gábor 06 20 383-1798, nemethdekor@fw.hu ) A pontos létszámra (a nevekre is) és a menetek számára az előzetes szervezés miatt van szükségünk, ráadásul ettől is függ a kedvezmény!!! A menetek konkrét áráról, ami a résztvevők számától függően alakul ki véglegesen, április 18-19. között értesítünk. Ahhoz, hogy a számunkra (létszámtól függően) szükséges időben csak mi használhassuk a versenypályát, minden résztvevőnek egy 7 perces menet árát előre kellene kifizetnie, ami beleszámít a pályabérleti díjba és természetesen ezt mindenki legokartozhatja, tehát az első menetének az ára. Az első menet árát április 24-ig szedjük be, mert a pályadíjat előre kell fizetni! (Pályabérlet fizetése azért is célszerű, mert így mindenki részesül egy kisebb kedvezményben!) Természetesen 6 év fölötti gyermekek részére is vannak kisebb teljesítményű gokartok, így a „kicsiket” se hagyjátok otthon, hozzátok el Őket is! :o) Várom jelentkezésedet egy jó hangulatú gokartozáshoz, ahol kipróbálhatod a tudásod teljesen felújított gépekkel, egy színvonalas, biztonságos és jó minőségű pályán. Szia! Németh Gábor UI: Megfelelő számú „vállalkozó szellemű” jelentkező esetén (6 fő/kategória) indítunk egy „háziversenyt”, melyet azután bonyolítunk le, hogy mindenki teljesített egy 7 perces menetet. Három csoportra osztva versenyezhettek egymással: amatőrök, versenyzők és hölgyek. A nevezők egy külön 7 perces futamban elért legjobb köridő alapján lesznek értékelve, így mindenki azonos feltételek mellett, egyenlő edzési lehetőség alapján teljesítheti a versenyt. Díjazás kategóriánként az első három helyezettnek. Nevezési díj 500 Ft/fő +1 menet ára. (A versenyen való részvételi szándékod is jelezzed előre, kérlek!) A pályáról, az induló tanfolyamokról és a gokartokról bővebb információt találsz a www.kesjargokartsuli.hu című honlapon. Jó nézelődést! | |||||
RaPe | Adatlap | 628 | 2005. április 5. 06:37 | ||
A mai nap Bordács Csaba képeit nézhetitek meg, melyeket a müncheni repülőgép múzeumban (www.makettinfo.hu/anyagok/pics/munchen/index.htm) készített. | |||||
Bombraider | Adatlap | 627 | 2005. április 3. 18:11 | ||
19:00ra fent lesznek a képek az ftp-n! | |||||
Bombraider | Adatlap | 626 | 2005. április 3. 18:04 | ||
:) Oks,megértettem. Tényleg az új design, hogy áll? Bár nekem ez jobban tetszik,de lehet hogy csak megszokás :p Küldtem mail-t,lefényképeztem 1/32 Trumpeter Mig-21Mf kittet+az Eduard külső-belső maratásait. üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 625 | 2005. április 3. 17:41 | ||
Szia Bomb! NEm teszem feljebb, mert a 800-1000k-s képek mellett éppen a 4-500-asokat akarom visszaszorítani :) Azért tettem 300-ra a határt, mert 200-nál nagyobb már ritka 1024x768-ban, de inkább 150-170-nél nagyobb. Ebben a felbontásban egy jpg-re 65-70%-os tömörítést ráengedve nem fogsz lényeges minőségromlást észrevenni, és ekkor jóval alatta lesz a határnak már. Egyébként gondolj bele, 10 mp az elég sok idő, amikor az ember a gép előtt ül és arra vár, hogy lejöjjön egy kép :) Én megőrülnék, ha 10 mp-et kéne várnom egy képre. | |||||
Bombraider | Adatlap | 624 | 2005. április 3. 17:25 | ||
Mekett! Nem akarok kekeckedő lenni,de nem lenne jobb 500Kb-s határ. Csak azért, mert eddig ami képeket láttam, ha 1024x768-ban a legjobb minőségű,akkor 400-500Kb közé esnek. És szerintem az a 100-200Kb nem sokat oszt-szoroz, még a lassabb neteseknek sem(10mp-kb). Amúgy tényleg jó ötlet volt, hogy lejjebb vetted a limitet! üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 623 | 2005. április 3. 17:02 | ||
Ja mégvalami: Azt elfelejtettem mondani, hogy a 300kB-os korlát egyúttal fel is váltotta az eddigi 1MB-ost. Kérek mindenkit, hogy elküldés előtt vegye kicsit kezelésbe az ennél nagyobb képeket. Semmi értelme óriási méretű képeket küldeni, mert úgyis homályosak, a böngészőben görgetni kell, sokat kell várni, míg lejönnek és persze pazarolják a helyet. A túl sötét képeken érdemes világosítani is. Erre nagyon jól használhatók az olyan programok, mint az ACDSee, az IrfanView, a Photoshop, a Paintshop Pro, vagy akár a közönséges Paint. | |||||
Mekett | Adatlap | 622 | 2005. április 3. 16:57 | ||
Sziasztok! Sajnálattal tapasztaltam, hogy egyeseket nem lehet rászorítani arra, hogy normális méretű képeket küldjön a fórumba :( Véleményem szerint 300kB-ban el kell férnie bármilyen, jó minőségű 1024x768-as jpg képnek. Természetesen továbbra sem csak képeket lehet küldeni, de az egyéb csatolásokat talán nem fogja annyira érinteni ez a korlát. Ezennel felhívom mindenki figyelmét arra is, hogy a beírt szöveg alatt láthattok négy gombot, amelyekkel hivatkozást (www.makettinfo.hu/makettek/epites/sdkfz_250/index.htm), vastag, dőlt, vagy aláhúzott szöveget csinálhattok. Ehhez nem kell mást tennetek, mint kijelölni egy szövegrészt és rákattintani a megfelelő gombra itt lenn. Néhány böngészőben ez persze nem fog működni. A többieket kérem, hogy nyugodtan használják ezeket a lehetőségeket - persze csak ésszel :) - hiszen jóval átláthatóbbá tehetitek vele a beírásaitokat. Nem is annyira a három formázási lehetőség izgat, mint a link lehetősége. Sok linket küldtök és ez jó, de gondoljatok arra is, mennyivel kényelmetlenebb kimásolni őket és beilleszteni mindenkinek. Jó fórumozást mindenkinek! Mekett | |||||
Mekett | Adatlap | 621 | 2005. április 2. 19:43 | ||
Sziasztok! A Makettek rovatban Pintér György újabb cikkét olvashatjátok a határsávból. Az új iromány címe: A vasfüggönynél lólépésben. | |||||
Mekett | Adatlap | 620 | 2005. április 1. 07:18 | ||
Sziasztok! A Makettek rovatban Mechler Zoltán cikkét olvashatjátok a Dragon 1:35-ös féllánctalpasáról, az SdKfz 250/10-ről. A cikk mellett rengeteg kép mutatja be az építés folyamatát. (Ez nem áprilisi tréfa :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 619 | 2005. március 30. 21:47 | ||
mekett! Nem tudom, mennyire megoldható, de innen egy klikkel nem lehetne elérni az adott cikket? | |||||
Mekett | Adatlap | 618 | 2005. március 30. 19:50 | ||
Sziasztok! A magazin oldalain Szabó Ákos újabb cikkét olvashatjátok. Talán még emlékeztek az előzőre, ami a Csőrikéről szólt. Ákos most sem adta alább, ismét egy gyönyörű makettről láthattok képeket a Grumman Tigercatről szóló írásban. | |||||
Mekett | Adatlap | 617 | 2005. március 29. 22:06 | ||
Sziasztok! A Versenyek rovatban a hétvégi zalai kiállításról láthattok képeket, illetve a Makettinfó körmendi kiruccanásáról. Ez utóbbihoz kapcsolódva pedig a Referenciák rovat is bővült egy galériával. | |||||
Mekett | Adatlap | 616 | 2005. március 29. 21:18 | ||
Csak egyszer :) Többször nem is kell :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 615 | 2005. március 29. 20:38 | ||
Oké, megvolt. Hányszor lehet? | |||||
Mekett | Adatlap | 614 | 2005. március 29. 20:00 | ||
www.armorama.com/tms/in.php Idekattintasz, bemész, és Rate it!, majd kiválasztod a Best-et. | |||||
Kalóz | Adatlap | 613 | 2005. március 29. 19:55 | ||
Na, azt meg hogy kell? Nem tudok angolul csak oroszul (a magyaron kívül, természetesen). | |||||
Bombraider | Adatlap | 612 | 2005. március 29. 19:41 | ||
Megvolt:) | |||||
Mekett | Adatlap | 611 | 2005. március 29. 19:34 | ||
Nézzétek ezt meg: www.armorama.com/tms/in.php És ha már ott vagytok, szavazzatok a kedvenc makettező oldalatokra ;-) | |||||
RaPe | Adatlap | 610 | 2005. március 28. 18:16 | ||
A makettek rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok, melyben az Avia B.534-est magyar felségjelzéssel építette meg | |||||
Mekett | Adatlap | 609 | 2005. március 24. 22:42 | ||
Ja bocs, Csillagvadásszal kevertelek :) Már a memóriám (sem) a régi. | |||||
Bombraider | Adatlap | 608 | 2005. március 24. 18:35 | ||
Csak azért írtam Rapenek, mert Ő töltötte le:) | |||||
Mekett | Adatlap | 607 | 2005. március 24. 18:04 | ||
Akkor asszem én hagyom is :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 606 | 2005. március 24. 17:58 | ||
RaPe! Szolnoki képekkel, hogy állsz?:) üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 605 | 2005. március 24. 17:20 | ||
Sziasztok! Batki Zoltán cikkét olvashatjátok a Makettinfón a Revell EC 135-ös helikopteréről, ami 1:32 méretarányban készült el. | |||||
Mekett | Adatlap | 604 | 2005. március 23. 07:31 | ||
A Makettek rovat legújabb cikkében Németh Gábor ír a Tamiya Toyota Celicájáról. | |||||
Bombraider | Adatlap | 603 | 2005. március 22. 20:10 | ||
Kalóz! Így már világos. Köszi! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 602 | 2005. március 22. 20:00 | ||
A határréteg lefúvatás az ellenállás csökkentésére szolgál, apró furatok tömkelegén keresztül a hajtómű által összesürített levegőt préselnek keresztül, ami a felülethez tapadó külső levegőt eltávolítja, így annak surlódási ellenállását csökkenti. Na, kicsit vulgárisan ennyi a lényeg, ha részletesebben érdekel a dolog, akkor némi aerodinamikai kurzust kell meghallgatni az egyetemen. (A hajózásban is van hasonló dolog, de ott természetesen vízről van szó a külső levegő helyett). | |||||
Kalóz | Adatlap | 601 | 2005. március 22. 19:56 | ||
Annyira igaz, hogy itt a pontos méretek: F13 (74), PF (76), MF = 870 mm Bis (75) = 900 mm 21 U (66 és 67)= 670 mm UM (69) = 870 mm | |||||
Miggyuri | Adatlap | 600 | 2005. március 22. 19:12 | ||
www.plasticwings.hu azt hiszem így lesz jó! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171. |
Gratula!
Zolee