<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
KossuthLajos | Adatlap | 135431 | 2009. augusztus 23. 23:33 | ||
Nekem nagyon tetszik. Végre nem csak "modern" autókat lát az ember, hanem egy kicsit hőskorit is. Nagyon tetszik. Előzmény: (135429) grys 2009. augusztus 23. 22:17 | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135430 | 2009. augusztus 23. 22:58 | ||
Kezd összeállni,komoly lesz! | |||||
grys | Adatlap | 135429 | 2009. augusztus 23. 22:17 | ||
vlevi | Adatlap | 135428 | 2009. augusztus 23. 20:31 | ||
vlevi | Adatlap | 135427 | 2009. augusztus 23. 20:17 | ||
Köszi az infót. Ha nem lesz más, akkor beruházok egy szettre. De mivel nem sürgős a dolog, várok, hátha maradt valakinek a 2002-es 206-osból. | |||||
Bebá | Adatlap | 135426 | 2009. augusztus 23. 18:40 | ||
Felnit is adott ki a Reji,de Peugeot 206-os /2002 verzió/ felniből is kialakítható | |||||
Bebá | Adatlap | 135425 | 2009. augusztus 23. 18:24 | ||
sz.b.makett@chello.hu | |||||
vadgergo | Adatlap | 135424 | 2009. augusztus 23. 11:54 | ||
Addig várok, ha lesz, akk spórolok időt. :) | |||||
vadgergo | Adatlap | 135423 | 2009. augusztus 23. 11:54 | ||
Bebá! Sajnos a skype-om egy ideje nem működik. Meg tudná adni az emailját, hogy ott érhessem el? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 135422 | 2009. augusztus 23. 11:06 | ||
Szia Gergő! Azt magad is tudsz összerakni. Csak az összerakási legyen meg hozzá, hogy lásd a ketrecet, a többit ki tudod mérni. Szerintem. | |||||
vadgergo | Adatlap | 135421 | 2009. augusztus 23. 10:55 | ||
Keresek összerakott, de bontásra itélt Subaru Legacyt, a lényeg, hogy rally változat legyen. A belső tér-bukóketrece fontos. | |||||
Gala | Adatlap | 135420 | 2009. augusztus 22. 20:35 | ||
andorka! Úgy látom jó nagy szelet kavartam az egyszerűen poénnak szánt kérdésemmel... :) (Persze nem maga kérdés volt poén, hanem a válaszadók szűkítése...)Ez mondjuk nem is baj, mert az eltérő álláspontokon lehet jó vitázni. Aminek meg különösen hálás vagyok, az az, hogy normális mederben folyik... Hogy lelibbentsem a fátylat a misztikus autóról nos: Németh Zsolti-é! A pláne az, hogy ő és kedves családja is ezen fórum körül ólálkodik... :) Picit szomorú, hogy egy mai magát fanatikus szurkolónak valló egyed nem ismeri fel a mezőny összes autóját, anno mikor én beleszerelmesedtem ebbe a közegbe kívülről fújtam minden infót... No de sebaj, a világ változik... A szponzorokkal kapcsolatban NGPeti már megírta a tutit, maximálisan egyet tudok vele érteni. Szerintem Te is kapsigálod a dolgot... A magam részéről nagyon szerettem VFTS-sel is menni, iszonyúan látványos volt kívülről, üvöltött belülről, valódi versenyautó volt... De nem állítanám hogy túl sokszor meglátta a céldobogót... A Micu egy másik dimenzió, végig fülig ért a szánk! Csak akkor nem volt őszinte a mosolyunk amikor a hátsó szárny elvesztése után 300k-s számlát kaptunk (2004-ben!)... :( De leginkább az tetszett amikor 2006-ban Ariellel a Mecseken a vizes gyorsokon az N2-es Suzukival N csoprt 7(!) időt jöttünk, abszolútban meg 20 körül... Na akkor hízott a májunk rendesen... Üdv: Gala | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 135419 | 2009. augusztus 22. 16:25 | ||
Elnézést helyesbítek ! Már a bódé sem eredeti mert azon az ajtók a motorháztető és a csomagtértető mind aluminiumból voltak . Ilyet már valóban nem találni sehol sem. De technikailag fejletebbek a mai VFTS-ek | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 135418 | 2009. augusztus 22. 16:17 | ||
Én mint nem volánpörgető:) hanem mint szerelő voltam jelen. A mai VFTS-ek már szinte űrtechnikát vonultatnak fel és nem csak összeszögelik. Nem fülre és kézzel állítják a motorokat hanem felfele a Bükkben az anyósűlésről egy laptoppal. Valamint egy 79 lóerős autóból mára 180-200 ló környékét hozzák ki. Valójában már csak a bódé a régi . | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 135417 | 2009. augusztus 22. 16:03 | ||
Erre erősen cáfolva azt mondanám hogy minden autó javításra szorul verseny után . Amelyik autó nem azzal nem mennek megfelelő tempóban, valószínű hogy csak sokadik helyen végeznek vele . Vagy nincs pénz felújításra és ezért nem költenek rá. | |||||
Icebreaker | Adatlap | 135416 | 2009. augusztus 21. 15:38 | ||
Üdv mindenkinek! Lomtalanítok, gondoltam hátha érint valakit: - Suzuki Swift JWRC 1/43, Norvég rallys, magyar rendszámmal. Érd.: icebreaker@citromail.hu 0630/439-1862 Ice | |||||
vlevi | Adatlap | 135415 | 2009. augusztus 21. 14:24 | ||
Köszi, de már megsúgták, hogy a Reji kiadta ezt a matricát. Csodás. Mégsem Grönholm lesz az oldalára írva a 307-esnek. www.mediamixhobby.com.sg/shop/reji0105-reji-1-24-peugeot-307-wrc-hungary-1-eger-rallye-2006.html Kereket meg csak szerválok valahonnan, Tamiya a 206-osokhoz kétféle felnit adott, ebből a sokküllős nekem pont jó (ezt is súgták :) ) Hátha valaki az 5küllős felnivel rakta össze a 206-osát. | |||||
NGPETI | Adatlap | 135414 | 2009. augusztus 21. 11:55 | ||
vlevi | Adatlap | 135413 | 2009. augusztus 21. 11:48 | ||
NGPETI | Adatlap | 135412 | 2009. augusztus 21. 10:34 | ||
egy fontos momentumot kifelejtettél,a szponzor igényeit... egy X cég nem ad egy forintot sem túraversenyre,vagy driftre,vagy szlalomra,vagy gyorsulási bohóckodásra,még egy A-s autóra sem,inkább egy N-es Hondára OB I. osztályra,vagy külföldi EB futamokra Te melyiket válaszanád? főleg annak tudatában,hogy az említett Honda idejében olcsóbb volt egy 20x-os EB futam külföldön (pl. a Barum Rally),mint itthon egy miskolci futam... hol mennél szívesebben? ahol lehúznak állandóan,igazán autógyilkos pályák vannak,mint itthon,vagy külföldön,ahol szívesen látnak és olyan pályákon mehetsz,hogy szem nem marad szárazon... még egy: talán az oroszok kivonulása óta nincs és nem is lesz több igazi VFTS,mivel tényleg nincs háttér hozzá,ugyanúgy,mint az igazi A-s autókhoz sem,ezért kényszerülnek rá a versenyezni vágyó emberkék a "saját tuningra",vagy inkább egy költségmentesebb kisebb autóra pont a VFTS az,amit szó szerint kitiltottak,mert B-s autónak számított,így mindenki szabadult tőlük,aztán az okos vezetés pár év múlva megint engedélyezte ezeket,amikor már sehol nem volt gyári autó (itt lett H csoport) a Mitsubishi évekig az N csoportra tett fel mindent,és a Subaru is sokat fejlesztett ott! a PWRC-nek azért sincs reklámértéke,mert nem látod a tv-ben... látod viszont a WRC-ket,de azok kevésbé hasonlítanak a kapható autókhoz,tehát Loeb győzelme miatt szerintem kevesen fognak C4-et venni utcára F1-et is látunk,mégse veszünk Ferrarit vagy McLarent... :o) viszont látsz egy utcai közeli típust (nem feltétlenül Honda,lehet bármi),és végigér egy versenyen hiba nélkül,azon már el lehet gondolkodni "De ha ma valaki itthon nem tud N-ből feljebb jutni, akkor inkább menjen olcsóbb, de látványosabbal (szerintem)." nem jó a fogalmazás! nem nem tud feljebb jutni,ez nem tudás kérdése! ez csak is pénz kérdése,és itt értünk vissza az elejére,hogy kinek mire ad a szponzor pénzt akik "látványoskodnak" kisebb versenyeken,azok többnyire saját lakásuk,nyaralásuk árát is abba teszik bele,nem szponzorok pénzéből versenyeznek és itt beszélünk a SZPONZOROKRÓL,nem a "mosodákról"... aki pedig sokat látványoskodik,az lassú is,vagy rengeteg kárt okoz :o( mondjuk (sajnos) sok néző a balesetekre kíváncsi,amit viszont nem gondolnak át,hogy az még többe kerül a versenyzőnek,sőt,lehet,hogy egy szezon is kimaradhat miatta,bármilyen csoportról is beszélünk nem sok olyan nevet lehet mondani,aki látványos és gyors is... "nézőként honnan kellene emlékezni egy N-es Hondára?" itt a baj! kikre is emlékeznek a nézők? akik WRC-vel mennek,vagy elesnek... :o( számukra nincs semmi köztes kategória,sajnos "A hondával versenyzőknek meg egy mentségük lehet, ha márkafanatikusok :)" ezzel sem értek egyet... :o) ez az egyik legmegbízhatóbb N-es a mezőnyben!,a másik a Suzuki... amíg ezek mennek és a versenyzők versenyeznek,addig sok "olcsóbb-látványosabb" A-s vas otthon pihen,pénzügyi gondok miatt... | |||||
andorka | Adatlap | 135410 | 2009. augusztus 20. 23:07 | ||
Nem akartam indulatokat szítani senkiben se, de látom egyelőre csak volánpörgetők válaszolnak. (Nyilván a ti lelketekbe gázoltam jobban) Azt már írtam, hogy belülről biztos más érzés átélni egy kanyart, mint kívülről látni. (autótól és kanyarvételi sebességtől függetlenül) Mindannyiótok bizonygatja, hogy ő is WRC-vel menne ha tehetné. Egy szóval nem említettem ezt a csoportot, még véletlenül sem. Nem véletlenül, mert tudom (nagyjából), hogy mennyire költséges csoport is az. (és támogatom is a háttérbe szorításukat, ha olcsóbban fenntartható géposztályt hoznak helyettük) Ma itthon csak nagyon durva üzleti módszerekkel (azt hiszem egész diplomatikusan fogalmazok) lehet fenntartani egy ilyen autót. Nem is várom el, hogy csak ilyen autók menjenek itthon. Másik példának az örökké széteső VFTS-eket hozta NHZsolti. Azért azt se felejtsük el, hogy nálunk egy darab "igazi" VFTS sincs, csak ilyen-olyan lelkesedésből összehordott autók. (Ha mégis van akkor elnézést a tulajtól) Amik itthon szaladgálnak Ladák, meg már amúgyis csak játszóautók, annyiszor szegelték őket...Ebből adódóan ezek mindig is drága autók maradnak, mert nincs rendes szervízháttere, minden autót egy-egy műhely hajigál össze. Gala: N-csoportra kanyarodva. Szerinted milyen reklámértéke van a PWRC kategóriának ma? (asszem ez az N csoport neve) Elárulom, semmi. Ez egy felkészítő csoport a nagyokhoz, semmi több. Hány autógyárat láttál már, aki az N-csoportos eredményére hivatkozva kampányolt, hogy jó lesz akkor az utcán is? Ma a raliban szereplő autógyárak mindegyika a WRC vagy IRC-s sikereit nyomja. Nagyobb reklámértéke van egy komplett előfutó flottának is (mint pár éve itthon a 147-es Alfák), mint az N-csoportnak. De ha ma valaki itthon nem tud N-ből feljebb jutni, akkor inkább menjen olcsóbb, de látványosabbal (szerintem). Ami belőlem ezt az egészet kiváltotta: nézőként honnan kellene emlékezni egy N-es Hondára? (még ORB-n sem emlékszek ezekre a kocsikra, csak ha nagyot estek...) A makett egyébként szép, és becsülöm is az elkészítőjét, mert biztos sokat faragott, mire kijött a végeredmény! A hondával versenyzőknek meg egy mentségük lehet, ha márkafanatikusok :) | |||||
Gala | Adatlap | 135409 | 2009. augusztus 20. 18:04 | ||
Andorka, Valahol megértem az álláspontodat. Anno én is első osztályban nyomtam pár évet (előtte R2) navigátorként A-csoportban, N csoportban, kis és nagy kategóriában. Mindegyiknek megvolt a varázsa... Aztán amikor a bal oldalon akartam folytatni (navigátorbetegség: azt hiszed tudod te ezt jobban is... :D) akkor rövid matek után a sprinteken kötöttem ki. Számtalan kupám van mindkét korszakból, de azért mégiscsak az OB. I-ben szerezett év végi csillog a legszebben... :) Az "N" csoportra pedig már a rallye őskorában is szükség volt, mert a gyártók így tudták a leghatékonyabban reklámozni a terméküket! Ha ezeket a mostoha körülményeket kibírja egy széria autó, tökéletes lesz a telekrejárni is papának... A nagy "A"-s vasak, pláne a WRC között azonos anyagi feltételekkel csak az autó orrán lévő márkajelzésben van különbség. Szinte minden fő alkatrész külsős cégnél készül, legalábbis azok amik jelentős különbségeket eredményezhetnek(Futómű, váltó, stb) Régen semmi közük az alapautókhoz... :) Ezzel együtt én is csak WRC-vel mennék ha tehetném, de ugye soksk számára más a realitás... Üdv: Gala | |||||
NHZsolt | Adatlap | 135408 | 2009. augusztus 20. 09:19 | ||
Költség... Van autó, amivel lehet két évet menni úgy, hogy olajat cserélsz, futóművet állíttatsz és néha átnézitek, és ehet úgy is, hogy egy "munkaverseny" az egész,a szervízidőt folyamatosan kitöltik és "szögelnek". Plusz az a költség, ami a kettő között van, hihetetlen nagy tud lenni. Vegyünk egy VFTS-t, ami alapáron sok millió, aminél az összes alkatrész folyamatosan regenerálásra szorul, cserélgetni kell, a motor olyan áron van, ha jó, amiért más egy évet megy rte-ben gumikkal, stb. Kérdés, van-e erre pénz. Ha igen, és valaki szerelmes a típusba, akkor ezzel kell mennie, ha pedig nincsen ilyen durva anyagi háttere, akkor vagy versenyzik kisebb autóval, vagy folyamatosan kiáll műszaki hiba miatt, esetleg görcsöl. Kérdés, a görcs meg ér-e ennyit, vagy inkább megy valami mással, hogy jól érezze magát? (tudom, mert az egyesületemnél épül egy ilyen autó, két éve, és bár hallom a számokat, csak a fejem fogom, ennyiből mehetne a srác egy egyszerűbb technikával már ennyi ideje folyamatosan. De Ő szerelmes a típusba, és egyszer majd a rajtvonalnál fog állni vele, na akkor jön el az Ő ideje...) | |||||
NHZsolt | Adatlap | 135407 | 2009. augusztus 20. 09:11 | ||
Az első képen a Toyotában Páhi Cs. az a srác, aki első osztályban egész jól ment Ladával sokáig? Sok embernek van pár százezerért ilyen Corollája vagy BMW-je rendszám nélkül, nagyon jó hóban és ilyen versenyeken autózni, gyors és szerethető autó, hátul forog, és ez nem az a költség, amiből első osztályban akár csak egy versenyen is el tudna indulni. De a feeling meg van, az biztos, és Ők tényleg ezért csinálják. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 135406 | 2009. augusztus 20. 09:06 | ||
Sok embernél presztizs-kérdés, ki mivel indul. Van egy réteg, aki bármivel menne, csak négy kereke legyen és be lehessen indítani, és vannak, akik olyan "pénzügyi háttérrel" versenyeznek, hogy rá vannak kényszerülve a drága autókra, hiszen az papíron is költséges. Aki magáért az élményért versenyzik, annak mindegy, hol és milyen autóval megy, egy kis N-es autó is tud élmény lenni, ha csak arra van normális keret, maximum a nézők nem lelkesednek annyira érte, de eredmény az is, ha a kategóriában Ő a legjobb. Tudom, mert az egyesületemben van pár srác, akik rte-ben mennek, pl. suzukival volt bajnok Tóth Peti, Ő is menne drága autóval, de erre van keret. És ha a néző szerint ez nem jó, akkor mi van? A néző az út szélén áll, Ő pedig bent ül az autóban és versenyzik... | |||||
NGPETI | Adatlap | 135405 | 2009. augusztus 19. 22:33 | ||
"Viszont ha én lennék a helyükben, inkább mennék alsóbb osztályban akár nem homlóg kocsival is, mintsem egy "utcaival" gurulgassak." nem akarlak meggyőzni,viszont egy szponzornak (akár kisebb is lehet,nemcsak multi) nem eladható az,hogy "NB 3-ban egy sokadrangú versenyen megyünk xy autóval a nézők kedvéért",ami jármű a közúti forgalomban már nem vehetne részt... természetes,ha csak választás kérdése lenne,szinte minden versenyző WRC-t választana... :o) | |||||
andorka | Adatlap | 135404 | 2009. augusztus 19. 21:38 | ||
Azt leírtam, hogy szerintem is kaland egy versenyen részt venni, bármilyen vas* is van az ember alatt (* Trabi kivétel, ott a Duroplaszt van az ember körül többségben :D) De egy N-es nyünyörgés (már bocs, de egy FWD-s N-es autó ralipályán...(Tudom, valamivel menni kell...) azért nézőként baromi unalmas. Ilyenkor szokott pisiszünet jönni, meg a korábbi képek visszanézése a kamerán. Nézőként meg a másodpercen belüli időket nem érezzük, csak az látszik, hogy orrtolósan suhan a kocsi. Rég láttam aszfaltos versenyt, ott jobb a kanyarfogásuk ezeknek a gépeknek, murván gyalázatosan nézhetetlenek. Ettől függetlenül elismerem a sofőröket, mert gondolom ők még talicskával is indulnának annyira akarnak és szeretnek versenyezni. Viszont ha én lennék a helyükben, inkább mennék alsóbb osztályban akár nem homlóg kocsival is, mintsem egy "utcaival" gurulgassak. Pár példa (DRT futamon fotóztam Sztkirályszabadján), hogy mire is gondolok. Ezek is biztos kis összegből fenntartható gépek, mégis örül versenyz és néző egyaránt. Az hogy nincs homlóg lap, őszintén szólva sokadrangú. (meg hát a ORB 1-ben induló ilyen-olyan N-es Mitsuk is igencsak kérdőjeles homologizációval rendelkeznek...) | |||||
Tûzszekér | Adatlap | 135403 | 2009. augusztus 19. 21:27 | ||
Sziasztok ! A rally N csoportjába olyan autók tartoznak amiken csak nagyon kevés technikai módosítás engedélyezett ( szinte széria autók ) Azért csak szinte mert bizonyos dolgokat meg lehet változtatni. Nem merülnék bele a részletezésbe mert az több oldalnyi info. De nagy vonalakban annyit hogy a karosszéria külsején és a motor szerkezetén valamint a futóművön nem lehet módosítani illetve csak ngyonminimális mértékben lehet. Az A csoportban szinte már mindent lehet de itt is vannak nagyon szigorú határok . Ezt szinte lehetetlen lenne egy ilyen fórumon leírni . Ezeket a technikai gépátvételen szigorúan ellenőrzik is. Szó szerint pl a futómű méreteket lemérik és már 1 cm eltérés is kizáró ok lehet. A H csoport az már olyan autókat vonultat fel amiknek a Homologizációja lejárt de még szerepelhet a versenyen úgymond Hobby kategoria . Itt szerepelhet régi A és N csoportos autó is ( de ritkán van köze az N hez ) Az árak pedig az A-s autó legalább 3-4 szer többe kerül mint az N de pontos árakat nem tudok mondani mert ez sok mindentől függ | |||||
NGPETI | Adatlap | 135402 | 2009. augusztus 19. 20:33 | ||
részben egyet értek a véleményeddel,hogy az N nem a leglátványosabb,viszont N,A,H csoport között főleg anyagi különbségek vannak,nem is kicsik (N csoport x pénz,A csoport kb 2x,ráadásul kevésbé megbízható,illetve több háttér szükséges hozzá) sokan pont e miatt mennek inkább N-es autóval,még akkor is,ha előtte már mentek jóval "nagyobb" autóval,mert legalább tudnak versenyezni ha pedig benne ül valaki,akkor még egy Trabi is lehet izgalmas... :o) sajnos a nézők közül a legtöbben az elejére kíváncsiak csak,mivel ott mennek a WRC-k és nagy A-s autók,stb.,de sokszor nagyobb küzdelem van mondjuk a Kitcar-oknál,vagy egy halom N-es Honda vagy Suzuki között,csak azok nem olyan hangosak :o) pár éve nem voltam hazai rali futamon,mivel volt szerencsém több külföldi versenyt megnézni,és sajnos elvette a kedvemet az itthoni "küzdelmektől" | |||||
andorka | Adatlap | 135401 | 2009. augusztus 19. 18:42 | ||
Azt elhiszem, hogy nagy a küzdelem bármelyik csoportban. De a nézőtérről - azért tegyük a szívünkre a kezünket- ezek igencsak a "kevésbé látványos" kategóriába tartoznak. (persze ha én egyszer is ülhetnék egy N-esben is, tuti befos@s lenne.) Azt is megértem, hogy valahol be kell kerülni az I.osztályba és tanulni, szokni kell a versenyhangulatot. De amióta több alsóbb osztályú (amatőr kupa stb) nézek, nem értem az N-esek jelenlétét az élvonalban. Inkább mennék alacsonyabb osztályban egy kicsit komolyabb ("félig" A-s, vagy akár H-s) kocsival, minthogy N-essel kelljen gurigázni. Talán az sem eszi meg az ember költségvetését, és egy-egy verseny és mégis több élményt nyújt a verseny. Mind a bent ülőknek, mind a kanyar mellett ordibálóknak:) Asszem ez a válasz mehet a 5403-as NGPETI üzenetre is egyúttal. | |||||
f2d | Adatlap | 135400 | 2009. augusztus 19. 18:20 | ||
Szépek lettek a gépezetek. Esetleg több képet is tehetnél fel róluk. Engem különösen a Lancia érdekelne. | |||||
NGPETI | Adatlap | 135399 | 2009. augusztus 19. 16:27 | ||
igen köszi,jó lenne,kíváncsi vagyok pár apróságra,hogyan sikerült megoldani (főleg az utastérben) | |||||
NGPETI | Adatlap | 135398 | 2009. augusztus 19. 16:26 | ||
talán Ők (a "kis autók") is megérdemlik a figyelmet,mint a WRC-k és a 40 egyforma Mitsu... nem mindenki mögött vannak "multi" cégek és "tisztító szalonok"... :o) ráadásul több futam után hallottam olyat,hogy a kicsit legalább versenyeznek és "nem tök egyformán mennek" tényleg nagyon vicces volt az EB azt látni,hogy a "nagyok" szétbontják az egész versenyautót,10-en ugrálnak körbe-körbe,mi pedig olajat nézünk,ablakot mosunk,és a legnagyobb javítás a féktárcsa és betét csere volt,amit egyedül is meg lehet oldani egy szervizidő alatt! :o) | |||||
Gala | Adatlap | 135397 | 2009. augusztus 19. 16:02 | ||
Ngpegti! Kifejezett dokumentáció nem készült, de lôhetek pár képet ha gondolod... | |||||
Gala | Adatlap | 135396 | 2009. augusztus 19. 15:59 | ||
Andorka! Kokóval kapcsolatban igazad van, de az N2-ôt had védjem meg egy picit lehet hogy nem a leglátványosabbak, de ott is van küzdelem! Anno mi is nagyokat csatáztunk, csipkedtük a nagyokat filléres költségvetésbôl :) aztán a futam után egy olajcserével meg mosással már fel is készítettük az autót... :) ez a honda itthon 50-80 közötti rajtszámokkal ment... | |||||
atis76 | Adatlap | 135395 | 2009. augusztus 19. 14:45 | ||
Bocs a jó link: sportgeza.hu/sport/2009/08/19/raliauto_csapta_el_a_vadlovat/ | |||||
atis76 | Adatlap | 135394 | 2009. augusztus 19. 14:44 | ||
[http://sportgeza.hu/sport/2009/08/19/raliauto_csapta_el_a_vadlovat//URL] Asszem erre szokták azt mondani,hogy erős idegzetűeknek! Atis | |||||
andorka | Adatlap | 135393 | 2009. augusztus 19. 14:40 | ||
Igazad van, nálunk Mistubishivel megy a mezőny közepe. Azokból van legalább 45 és mind tökegyformán megy...Utánuk a pár N3-as FWD majd a végén a Ladák és egy Trabi. | |||||
kbx | Adatlap | 135392 | 2009. augusztus 19. 12:54 | ||
Ja, amúgy szépek lettek! | |||||
kbx | Adatlap | 135391 | 2009. augusztus 19. 12:54 | ||
Én sem tippelnék mert tudom kié, és közeli ismerős, meghagyom másnak az örömöt:) | |||||
NGPETI | Adatlap | 135390 | 2009. augusztus 19. 12:10 | ||
a 149-es rajtszám rally Eb-s! itthon még a mezőny közepe sem ilyennel megy :o) | |||||
NGPETI | Adatlap | 135389 | 2009. augusztus 19. 12:03 | ||
ez diszkrimináció! :o) nekem pedig lenne tippem a Hondáról vannak építési képek? kíváncsi lennék,rá a különbség...,a "mihez képest"... :o) | |||||
andorka | Adatlap | 135388 | 2009. augusztus 19. 11:09 | ||
149-es rajtszámú autóról kérdezni, hogy ki ment vele... Hát olyankor már én rég a következő gyorson szoktam nézni a mezőny elejét, sose várom meg a mezőny közepét. A csúszások miatt a mezőny végét még pont látom a következő gyorson. N-csoport meg mehet a lecsóba, Kokó tologassa őket 2010-től:( | |||||
Gala | Adatlap | 135387 | 2009. augusztus 19. 10:15 | ||
Sziasztok! Az elmúlt pár napban sikerült befejeznem néhány régóta húzódó projektemet: 1. Lancia Delta - Ranga László RCM-nek hála végre sikerül a dekorációkat is felraknom! Maga a makett Hasegawa gyártmányú, Acropolis kivitel! Hivatalos álláspont szerint a 1994-es Salgó Rally Kisterenyei körgyorsaságiján használt beállításokat követi. (A nemhivatalos szerint meg csak ehhez murvás alapgéphez jutottam hozzá... :D) 2. VW Golf Egy ősrégi ESCI makett, teljesen dobozból építve. A matricát csoda hogy fel tudtam rakni és igényelt némi futóműállítást is (nem lett tökéletes) de másrészről meglepően jól lehetett vele haladni. A részletessége elég vegyes, mert bár motor van benne az utastér puritán... Hátsó polcos lesz... :) 3. Honda Civic vti Ez a Magyar Bajnokság N2 kategóriájának hajdan meghatározó autója! E heti nyereményjátékunk annak megfejtése hogy kié! (a nick-jükben monogrammot használó olvasóink nem játszhatnak... :D) Ez már egy komolyabb átépítés, lévén az alapgép csak utcai. Heller készletből került bele bukócső, ülés, kormány, Tamiya Pug206-osból a benzintank és emelő, valamint a taposók. A hátsó ülést teljesen kivágtam és újrafedtem a kerékjárati íveket... Magamhoz képest nem lett annyira rossz... :D Várom az észrevételeket! Üdv: Gala | |||||
NGPETI | Adatlap | 135386 | 2009. augusztus 15. 08:59 | ||
sok új infót nem mondtak el,talán annyi,hogy Túri kb. 40-el gyorsabban próbált elfordulni,mint a többi WRC... a csapatfőnök dícsérte az autó biztonságát,de a cső kinézete (és az,hogy az ülésbe fúródott) annyira nem volt biztató,de állítólag több fő alkatrész szerinte még használható lesz | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 135385 | 2009. augusztus 14. 22:28 | ||
Jó pecázás volt. :) Köszönöm. | |||||
Gala | Adatlap | 135384 | 2009. augusztus 14. 21:51 | ||
KossuthLajos! Nem titok, 6k-ért ment el, pont mint annyira tartottam mint a másikat. Egyébként egy nagyon régi darab volt, az ESCI mint cég már meg is szűnt... Én egy bécsi apró makettboltból pecáztam... | |||||
vlevi | Adatlap | 135383 | 2009. augusztus 14. 20:03 | ||
Sport1-n a rallymánia című műsorban nézegették Túri Tomiék autóját. Sajnos én lemaradtam róla, 23:00-kor ismétli a sport2. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 135382 | 2009. augusztus 14. 12:56 | ||
Mennyi volt az ára, ha nem titok? És mikori gyártású a makett? | |||||
NGPETI | Adatlap | 135381 | 2009. augusztus 14. 12:48 | ||
ELADÓ gokartos overall és cipő www.duen.hu/hirdetes.php Mindkettő szép,keveset használt (3 versenyes). Érdeklődni nálam lehet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |