<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sziklakks | Adatlap | 135539 | 2009. szeptember 19. 13:39 | ||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135538 | 2009. szeptember 19. 13:25 | ||||||||||||||||||||
Ebben az egészben az a szomrú, hogy a Tamiya-nak ez a legutoljára kiadott rally autója. Ráadásul jóval drágább mint az elődjei, amik etalonnak számítanak a maguk kategóriájában. És ez nagy valószínűséggel hasonlóan legyszerűsített autókat vetít előre.:-((( Még a vége az lesz, hoy leküzdik magukat a Fujimi szintjére.:-))) | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135537 | 2009. szeptember 19. 13:09 | ||||||||||||||||||||
Ide is leírom, mert morgolódós kedvem van :) Most egy kicsit berágtam a Tamiyára, amiért a 307 WRC csak maratással készíthető el normális minőségben. Eredetileg ui. nem akaratam feljavítani, de kénytelen vagyok, mert a "külön megvásárolható" gyári Tamiya maratás miatt az autó olyan, hogy anélkül elég hurka. Már az első lépésnél elakadtam, ui. a féktárcsák felülete teljesen sima, és ezen csak a maratás segíthet. Bosszúból nem a Tamiya-t, hanem a Hobby Design maratást raktam be a virtuális kosárkámba. Nagy kár, mert pl. az Impreza-val még teljesen meg voltam elégedve maratás nélkül is, de ez a 307-es már többször lelökte a szíjat, pedig még hozzá sem kezdtem - Nincs motor. Megszokhattuk, hogy mostanában nincs. De pl. Az Alfa Giulia GTA-ban nagyon szép motor volt, az Imprezában már csak alulról egy imitáció, de a 307-esben nyoma sincs. - Padlólemez. Aki látta már a Tamiya 307-eseét, tudja miről beszélek. Egy teszkós Maisto makett alatt komolyabb alváz van :( - A kerekek. Sajnos a 307-es kerekeinek más a felfogatása, mint a korábbi autókon, és ez nekem gond, mert ifj. Tóth János autója lesz belőle, ahhoz pedig régebbi kerékre van szükség. Faragni kell a kerékagyat. De azt a módszert, ahogy Bebá a Pro-Modellben megcsinálta, nem merem kipróbálni. Inkább "esztergálok" és kifúrok valami műanyagdarabot. - És most végül ez a maratás dolog. Morcos vagyok rájuk, de nagyon. Ettőlfüggetlenül nem tettem le róla, hogy Janika autója ott álljon Solbergé mellett. Amihez majd csatlakozik egyszer valamikor McRae Focusa is. | |||||||||||||||||||||||
LuckyT. | Adatlap | 135536 | 2009. szeptember 18. 15:38 | ||||||||||||||||||||
ltomy@freemail.hu Köszi! | |||||||||||||||||||||||
vadgergo | Adatlap | 135535 | 2009. szeptember 18. 15:31 | ||||||||||||||||||||
Szia! Ha megadod az email címed szívesen megírom. Üdv Gergő | |||||||||||||||||||||||
LuckyT. | Adatlap | 135534 | 2009. szeptember 17. 16:29 | ||||||||||||||||||||
Ciao vadgergo! A Clio Maxit hol lőtted és mennyi volt? Üdv! | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135533 | 2009. szeptember 15. 12:37 | ||||||||||||||||||||
Nálam most Grönholm '04-es Monte Carlo Rally-s Peugeot 307-ese készülget. Köszönet Galának a felniszélesítőkért és a dőlt Michelin gumi feliratokért. Segítsége nélkül nem sikerült volna idáig eljutnom. Több kép és konklúzió a szokot helyen. | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 135532 | 2009. szeptember 13. 14:54 | ||||||||||||||||||||
nekem nem volt kérdés...bár még nincs kész.(ez sem):| | |||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135531 | 2009. szeptember 13. 13:00 | ||||||||||||||||||||
Nem drágább, csak itthon. Valamiért a Hase nagyon drága itthon, de japánból olcsóbb! | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135530 | 2009. szeptember 13. 11:36 | ||||||||||||||||||||
Nekem nem is igazán ezekkel van a legnagyobb bajom, -Tamiya minőséget a Tamiya-któl kell elvárni- hanem az árával. Szerintem az egy kicsit a pofátlanság a Hasegawa részéről hogy többet kér a jóval gyengébb makettjeiért, mint a Tamiya. Nade mindegy. Ahogy mondod: nincs más alternatíva. | |||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135529 | 2009. szeptember 13. 11:23 | ||||||||||||||||||||
Sajnos igen, de mivel más nem gyártja 2003 után gépeket ezért nincs más lehetőség:( Én is szívesebben csináltam volna a Stobartosat egy Tamiya készletből... | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135528 | 2009. szeptember 13. 11:03 | ||||||||||||||||||||
Meg bizonyos részek megvalósítása hagy némi kivánnivalót magután. Pl ajtókárpitra öntött bukókeret, kamu pótkerék, felnik, gumik mérete mintája, hajtáslánc, kipuff alvázra öntve. És a hiányzó dolgok: tűzfal, pedálok, taposók, stb. Ezek ellenére mégis szeretnék egy Markko Martin-osat.:-) | |||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135527 | 2009. szeptember 13. 10:47 | ||||||||||||||||||||
A minősége nem rossz, csak méretbeli problémák vannak, de ez már megszokott a Hasegawától. | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135526 | 2009. szeptember 13. 10:40 | ||||||||||||||||||||
Azt viszont nem tudom, hogy a Hase autói minőségben hova rangsorolhatók. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 135525 | 2009. szeptember 12. 23:01 | ||||||||||||||||||||
Kösz vlevi!Jók a tippek | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135524 | 2009. szeptember 12. 22:50 | ||||||||||||||||||||
"Menjen vele jól" Az megvolt már a Xsara-val is. Legalábbis jobbat megy vele, mint az Imprezával az utóbbi években. | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135523 | 2009. szeptember 12. 22:48 | ||||||||||||||||||||
Hasegawának vannak murvás Focusai Ez egy montés : www.1999.co.jp/eng/10011467 1999 Safari www.1999.co.jp/eng/10008547 2000 Brit www.1999.co.jp/eng/10010466 2000 Acropolis www.1999.co.jp/eng/10013113 Végül egy 2003-as Finn rallys www.1999.co.jp/eng/10039942 Érdekes, hogy az Acropolis rallys Focust a hase úgy adja, hogy ad hozzá rendes biztosnsági övet (meg még pár maratást), a Finn rallys 2003-hoz viszont semmi ilyesmit. | |||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135522 | 2009. szeptember 12. 22:36 | ||||||||||||||||||||
Nem fizetnék a grafikusnak ezekért a terveiért, az biztos. De még az is megtörténhet, hogy a szponzor mondta, ez a dekor tetszene Neki. És mivel Ő a főnök... Menjen vele jól, és akkor senki sem foglalkozik majd azzal, hogy csúnya az autó... :-) | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 135521 | 2009. szeptember 12. 22:30 | ||||||||||||||||||||
Tényleg vajon átépíthető ez a gép múrvás pályára? Mármint lehet szerezni olyan gumit ami nem ez a "Monte Carlo-s szlikk".Valami régi Tamiya volt,talán Safari rallye-s amihez még a murvás gumit adták vagy nemjól emlékszem? | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 135520 | 2009. szeptember 12. 22:14 | ||||||||||||||||||||
Köszönet "Nagy" sziklakks jók a képek!Azt gondoltam dilisek a Tamiyások de a futóműben tényleg ennyi színű biz-baz van mégegyszer köszönet | |||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135519 | 2009. szeptember 12. 21:48 | ||||||||||||||||||||
Az viszont nekem pont jó lesz. Egyébként én is gondban vagyok, mert a Tamiya rám bízta kinek az autóját építem meg. Sainz vagy McRae? | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 135518 | 2009. szeptember 12. 20:00 | ||||||||||||||||||||
bár ez Mcrae kocsija. | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 135517 | 2009. szeptember 12. 19:58 | ||||||||||||||||||||
Nem sok,de szerintem elég.. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 135516 | 2009. szeptember 12. 10:57 | ||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135515 | 2009. szeptember 12. 09:00 | ||||||||||||||||||||
Nekem se teccik a C4 | |||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 135514 | 2009. szeptember 11. 22:49 | ||||||||||||||||||||
sajnos ez kifejezetten csúnya... :( | |||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135513 | 2009. szeptember 11. 22:42 | ||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 135512 | 2009. szeptember 11. 22:37 | ||||||||||||||||||||
f2d! Csináld meg Marlborosra. Az is jól néz ki, és nem túl bonyolult. Asszem ment vele Grönholm és Loix is... Üdv: Robi | |||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135506 | 2009. szeptember 11. 10:46 | ||||||||||||||||||||
Érdekel, de folytassuk email-ben, több féle verzió is van rá... nhrallye@citromail.hu Szia! | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135505 | 2009. szeptember 11. 09:38 | ||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135504 | 2009. szeptember 9. 22:59 | ||||||||||||||||||||
Köszi! Csak szépen,nyugodtan,nem kell sietni! | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 135503 | 2009. szeptember 9. 17:29 | ||||||||||||||||||||
Tûzszekér | Adatlap | 135502 | 2009. szeptember 9. 13:56 | ||||||||||||||||||||
Na és még bamba is vagyok. | |||||||||||||||||||||||
Tûzszekér | Adatlap | 135501 | 2009. szeptember 9. 13:55 | ||||||||||||||||||||
Kicsit karcos lett a Gokart :) | |||||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 135500 | 2009. szeptember 9. 11:12 | ||||||||||||||||||||
Igyekszem Berci bácsi! Nézegettem a korábbi munkáidat,nagyon szépen dolgozol! Az EVO-t kezdtem el kb. 2 hete,de csak most érek a végére a futóműveknek/alváznak. | |||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 135499 | 2009. szeptember 9. 11:11 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hasegawa 52609 "Lancia Delta 19889 Sanremo Rally" matricáira (elsősorban a 3. ill 22. számúakra, hátsó kék sávok) lenne szükségem! cs.zee@citromail.hu | |||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135498 | 2009. szeptember 9. 10:34 | ||||||||||||||||||||
..aztán csak ügyesen! | |||||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 135497 | 2009. szeptember 9. 09:54 | ||||||||||||||||||||
A Mitsubishit 6000 ,a Toyotát 7000 -ért vettem.(boltból) | |||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 135496 | 2009. szeptember 9. 08:43 | ||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135495 | 2009. szeptember 9. 08:26 | ||||||||||||||||||||
Betegség... De látványos, bár elgondolkodtató. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135494 | 2009. szeptember 7. 21:45 | ||||||||||||||||||||
Klemi | Adatlap | 135493 | 2009. szeptember 7. 19:36 | ||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135492 | 2009. szeptember 7. 10:57 | ||||||||||||||||||||
Méretre rajzolt karbon/kevlár matrica amit a Subaru építésénél lehet felhasználni. | |||||||||||||||||||||||
Klemi | Adatlap | 135491 | 2009. szeptember 7. 09:55 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok kis fejtágításra lenne szükségem a következő termék mire való? automakett.hu/termek/scale_motorsport_7027_subaru_wrc_2001_.html | |||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135490 | 2009. szeptember 3. 09:43 | ||||||||||||||||||||
Helló! Keresek Peugeot 205 turbó 16-hoz /Tamiya/ matricát és Renaissance Tk 24/231 maratást. Eladok, cserélek Peugeot 205 turbó 16 EVO 2-t /Heller/ | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 135489 | 2009. szeptember 3. 09:20 | ||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 135488 | 2009. szeptember 1. 16:17 | ||||||||||||||||||||
Nem tudom, ki keresett 2002-es 206 Wrc kerekeket, de úgynézki, fogok rendelni, mert nekem is kell. Ha érdekel még valakit, keressen meg levélben, vlevi70@gmail.com | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135487 | 2009. augusztus 31. 11:53 | ||||||||||||||||||||
Köszi, úgy látom ezek 2005-ösek, de ráteszem a '04-es féknyergeire a Brembo feliratokat. | |||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 135486 | 2009. augusztus 31. 10:45 | ||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135485 | 2009. augusztus 31. 09:43 | ||||||||||||||||||||
A Peugeot 2004-ben a 307-eshez Brembo fékeket használ? Esetleg valakinek lenne egy fotója a futóművekről, fékekről? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem is szükséges hozzá.