<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
NGPETI | Adatlap | 135694 | 2009. október 12. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 135693 | 2009. október 12. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a fehér Főtaxi pár napja "követett",tehát járnak is vele,a "subarukék" Trabi pedig egyre brutálisabb :o) a kép tanúsága szerint gyártottak hozzá "gyári pályatrabi" első spoilert is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135692 | 2009. október 12. 16:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A modellekről nem csináltál fotókat...? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135691 | 2009. október 12. 15:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen,utoljára murvás versenyen volt, a futómű is murvás beállítással van, elől kisebb fékekkel, csak aszfaltos kerekekkel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LuckyT. | Adatlap | 135690 | 2009. október 12. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen hirtelen belecsöppent a vb-be... :S A mellette ülő Tagai Robi legalább ismert a rallysok táborában, gondolom ezzel fifty-fifty. :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135689 | 2009. október 12. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a felvilágosítást:) Mindig hallok valami számomra új,érdekes dolgot ezekről a rally gépekről | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
andorka | Adatlap | 135688 | 2009. október 12. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Impreza küszöbén az egy szálerősítésű műgyanta "bevonat" (általában üvegszál paplanból laminálják). Murvás versenyeken ez kopik és nem a kasztni. Ha jól tévedek akkor ez az ominózus Mayer Gábor kocsija, aki valamiért a Prodrive támogatását is megkapta, hogy így menjen a PWRC mezőnyben. (Közben itthon meg alig ismerjük, legalábbis a subaruklub.hu fórumán elég sok kérdés merült fel róla...) De mivel külföldön megy, ráadásul vb-n, ezért nyilvánvalóan nagy sajtóvisszhangja van a ténykedésének:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tóbias | Adatlap | 135687 | 2009. október 12. 11:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudna valaki kisegíteni? A NISSAN GTR (r35) pálya autóhoz kellene nekem képanyag a belsűteréről. Már mindenhol kerestem de csak kívülről van lefotózva. Előre is koszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135686 | 2009. október 11. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Áhh,M3 csakis gyári lámpával,szentségtörés bele ez a mindenféle átlátszóüveges csoda:) Tényleg szép az 5-ös,csak sajnos maga az típus nem tartozik a legszebbek közé a bmw történelmében | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135685 | 2009. október 11. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is a Lada volt az egyik kedvencem de volt ott egy piros MG ami kimaradt a fényképezésből az is nagyon szép volt meg a Panamircanás Merci is! Az M3-as szerintem jobb azzal a lámpával, de az a régi M5 is durva, nagyon csili-vili, látszott hogy a gazdája szeme fénye! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135684 | 2009. október 11. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Budakalászon volt egy 1napos kiállítás, amolyan családi nap, de meglepődtem milyen autókkal futottam össze! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
trek84 | Adatlap | 135683 | 2009. október 11. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135682 | 2009. október 11. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A volán pécs-es lada is nagyon ott van! Egyébként ez milyen autós esemény volt? Fene vigye el,hogy az ilyeneken én sosem vagyok ott | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135681 | 2009. október 11. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Huh,durva gépezetek. A piros M3mas szép,kár azért a hátsó lámpáért:( A zöldesről már kérdeztem volna,hogy nem Cigány gépe-e,aztán megláttam hátul a rendszámot:)) Az impreza küszöbével(küszöbjével?hülye szó..) mi a hézag?Olyan mintha műgyanta lenne:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135680 | 2009. október 11. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135679 | 2009. október 11. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135677 | 2009. október 11. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jópofa a Főtaxi Autósport matrica, az is nagyon régi korszakot mutat. (tudtommal annak idején, mikor ezek az autók mentek, nem volt a Főtaxinál ilyen autó, de ez csak az én megjegyzésem) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135676 | 2009. október 11. 12:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valószínűleg ez is a Mitsubishi germany-nél futott, de az első féke sem az eredeti már, de szép volt az autó, nagyon egyben volt, nem is használják... Fiatról is van, de az csak valami replika lehetett, csomó minden nem passzolt az eredetihez képest. Este rakok fel képeket a többi gépről is, voltak kuriózumok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 135675 | 2009. október 11. 10:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az Evo III-as nekem is nagyon tetszik, bár a gyáriak többnyire 5 küllős Enkei feknivel voltak szerelve. Az ilyen hatküllős kereket a német bajnokságos N-eseken lehtett sokat látni. És ott van a háttérben egy Olio Fiatos festésű 131-esnek látszó tárgy is. Arról nincs fotód Ádi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135674 | 2009. október 11. 09:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az nem nézett ki túl jól, Evo VI gyári utcai kerék volt rajta:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135673 | 2009. október 11. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az első képet nézve akár azt is mondhatnám, hogy Gr. A-s az Evo III-as, és az nekem nagyon a kedvencem volt anno... A hátsó szélvédőn pedig a (talán) Japán ralin megszokott felirat, ami felhívja a figyelmet a "rutintalan" bal kormányos vezetőre. Az Evo IV-ös meg mellette egy megtört lepusztult romhalmaznak néz ki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 135672 | 2009. október 10. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135671 | 2009. október 10. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uhh.. eszméletlen jól néz ki ez a kocsi! Köszi a képeket. Esküszöm elkap a kísértés és összerakom a safari rally-s Evo III-masomat:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135670 | 2009. október 10. 20:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135667 | 2009. október 10. 09:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remek munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135666 | 2009. október 10. 08:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó lett. AZ öveket majd rögzítsd a csatoknál. A fatalapzatot honnan szerezted hozzá? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135664 | 2009. október 10. 00:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon komoly lett,gratulálok hozzá! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 135663 | 2009. október 9. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135662 | 2009. október 9. 22:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Renaissance TK 24/231, Szűcs Laci beszerzése. Részben mindkét tipushoz alkalmazható. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135661 | 2009. október 9. 22:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én a Mediamixhobby-n vettem az EVO.2-höz való maratást, Renaissance. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135660 | 2009. október 9. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem a Pikes Peak transkithez volt a maratás is,de elvileg létezik asszem külön maratás is a 205-öshöz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ladas22 | Adatlap | 135659 | 2009. október 9. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hy! én a evo2-est szeretném amin már nagy szárnyak vannak. csak szeretnék hozzá még maratást is. amugy heller készletem van. ez még tuti nem ebben az évben lesz, most egy fiat131et építek ha azzal kész vok idén nem kezdek másba a főiskola miatt.van még egy be nem fejezett chevym is... pedig tizennéhányan remegnek az ágyneműtartóban kire kerül a sor. ti honnan szereztetek be maratást? üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135658 | 2009. október 9. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen ladas22 de nem lettem okosabb,persze ez nem a Te hibád. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135657 | 2009. október 9. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a képeket a többiek nevében is! Melyik verziót fogod megépíteni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ladas22 | Adatlap | 135656 | 2009. október 9. 19:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ha megengeditek dobok néhány képet.lehet másoknak segít valamit.én még nem kezdtem bele a sajátom építésébe.üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135655 | 2009. október 9. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez így igaz,nekem is a motortérrel gyűlt meg az első 205ösnél a bajom,nem volt két egyforma motortér,egyszerűen nem tudtam melyik alapján csináljam,és ugye azokon sem lehetett mindent látni! Na a Pikes Peak verziónál még csúfosabb a helyzet,ugyanis arról egyetlen egy fotóm van ahol viszonylag látszik a motortér,lecsukott ajtóval! És a beltérrel is hasonló a helyzet,meg úgy egyáltalán szinte lehetetlen erről az autóról képeket találni. Új képekben sem reménykedhetek kiállításokról/múzeumból,állítólag a pikes peak-ra épített autót szétszedték,a motorját pedig a rallycrossban hasznosították:(( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135654 | 2009. október 9. 17:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zsolt! Én nagyon belemennék a motortérbe de bármennyire is jó képet küldtél -és nekem is van rengeteg- kevés a részletességhez. Sajnos szinte minden autónak más és más a motortere így nehéz összehozni az adott kék autó motorterét. Másak a turbó elrendezések, a hűtés,olajtartályok, azok kivezetései,gyújtás elosztók stb.Mindezek ellenére néhány kivezetést meglehet csinálni de itt jön a bökkenő,hol végződjön!Nálam ez a probléma.Egy képem van a nyitott motortérről de semmi nem látszik mert hatan állják körül.Szóval egy többet mutató fénykép jó lenne de azt hiszem ilyen nincs.Talán egy két esetben kompromisszumot kötök magammal. Nehéz a makettező élete. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135653 | 2009. október 9. 17:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 - szétszórt vagyok, csak rémlett, hogy Peugeot-ot csinálsz, és gondoltam arra, hátha jó lesz ez... f2d - a befagyásnál mindig jól jöhet egy kezdő lökés, egy hangulat, ami újra mozgásba hozza a dolgokat, talán pont egy kép lesz az... (én most hét végén nekiállok a Subaruknak, amiket halogatok már rég óta, és ha sikerül, befejezek legalább egyet közülük, megfogalmazódott bennem egy igény erre) A zöld meg szerintem itt nem is Sportszeletes árnyalat, hanem annál durvább, talán UV árnyalat, minden esetre feltűnő, az biztos, és pl. egy sorban, egy kiállításon "világítana" az autó a többi között. bebá - Érdekes lesz a kék autó, ha nagyon bele akarsz menni a motortér kidolgozásába, akkor talán hasznos lehet a fotó. Vagy bárkinek, aki 205-öshöz kezd hozzá... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 135652 | 2009. október 9. 14:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jobb mintha ezüst lenne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135651 | 2009. október 9. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135650 | 2009. október 9. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Citroen verseny részlege 2009-es Cyprus rally-tól (ebben az évben a 3. versny) arculatot váltott és Citroen Sport-ról Citroen Racing-re változtatta a nevét. Az autók szín összetételén is módosítottak, több lett bennük a fehér szín, valamint a logó és a felirat is megváltozott. Valószínű, hogy ez lehet inkább az oka Peter Solber Xsara-jának ezüstről fehérre változásának is. Nem pedig a Shell beszállása, akinek a színe sárga-piros. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135649 | 2009. október 8. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fú,ez a verzió is durván néz ki:) Egyébként nem igaz milyen sok verzió van a T16-os 205-ösből,mindig találok valami újat:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135648 | 2009. október 8. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az majd elválik.Egy nem túl jó kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135647 | 2009. október 8. 18:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És szép is lesz:) Ez milyen felni amúgy?milyen verziót építesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 135646 | 2009. október 8. 16:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 135645 | 2009. október 8. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos nálam is befagyott a 205-ös projectmár egy ideje, de ettől függetlenűl minden kép jóljön. Nem tudom, hogy egy ilyen színű makettet betennék-e a többi közé. Multkor egy hasonló színű Sportszeletes dekoros Astra-t láttam, hát az is inlább érdekes volt mint szép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 135644 | 2009. október 8. 14:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,hogy gondoltál rám,de a sima 205 T16-ossal már régesrég elkészültem,mostmár a Pikes Peak verziót építem:) Legalábbis elvileg,mert gyakorlatilag hónapok óta nem nyúltam hozzá | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135643 | 2009. október 8. 13:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
F2d és Raybrig készülő autójához találtam most a duenen a Peugeot-os képet. Aztán egy érdekes páros... :-) Majd "Solberg" megfiatalodva, de az ajtó felett van egy felirat az autóján. Valamiért minden esetre overallt kellett szereznie, talán nem volt Neki (de S2000-es fabia igen) vagy egyszerűen cserélnie kellett...? Végül pedig egyszerűen egy érdekes Focus WRC szín. Sajnálom, hogy általában a mezőny közepe-vége nem nagyon szokott publicitást kapni, pedig ott is vannak érdekes autók, jó dekorok, ötletek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135642 | 2009. október 8. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Tamiya Sierra nálam ilyen véget ért anno, szerettem volna, ha rallye autóként készülne el... A klasszikus nagy szárnyas, hátsókerekes Sierra Cosworth egyébként nagyon szép autó volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 135641 | 2009. október 8. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Subaru feeling sokszor felüti a fejét... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
és ebből lett a kék Trabi... :o)